AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Gisteren filmpje (making of) gezien. En daar spraken ze toch dat ze (industrie) het heeft over dunner maken van de toestellen, waarbij dan de batterij de dupe van is en dus kleiner wordt/minder sterk.
Kan dus mogelijk ook begrepen worden als : wij hebben het dunner gemaakt, zonder dat de batterij daardoor is aangetast, integendeel...
Maar nog effe geduld...
Niks.aaaido schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 07:44:
Wat merk je in de praktijk aan verschil tussen 6gb en 8gb geheugen?
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die het met je eens is. Het is gewoon een 1 op 1 kopie. Eigenlijk gewoon schaamteloos. Neemt niet weg dat ik het wel een mooi design vind en het mij niet tegen zou houden.Donstil schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:48:
[...]
Design van een product is natuurlijk niet off-topic. Want het hoort bij het product.
Ik reageer ook alleen maar op jou aantuiging dat "alles op elkaar lijkt". Wat onzin is natuurlijk en alleen maar goed praten van de materie is, daarom zei ik dus: struisvogel mentaliteit, als in "Kop in het zand en het is niet meer waar" Precies wat er nu gebeurd![]()
[...]
Nou dat blijf je houden natuurlijk als je zo schaamteloos kopieert.
Reken er maar op dat het ook een punt van veel objectieve reviews zal zijn.
Design is gewoon een heel belangrijk onderdeel van een product.
Nog even wachten op de definitieve specs!
En hier - in alle glorie...(alle zijden)
(voor/achterzijde wel regelmatig gepasseerd, zijkanten minder dacht ik)
[ Voor 19% gewijzigd door Benjike op 20-06-2017 08:23 ]
Voor de achterkant neem ik toch een sandstone cover erbij. Daar ben ik zeer tevreden over bij m'n huidige OP.
Aftellen naar vanavond nu

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
En het is ook zeker slim dat ze iedere keer kleine beetjes info naar buiten brengen, want iedere keer schrijven alle nieuwswebsites er weer een artikel over (t.o.v. een normale release, waar na de pressrelease één artikel verschijnt).
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Bij de OnePlus 3 en 3T was het gewoon meteen bestellen op de website, alle toestellen daarvoor hadden invites.JunkieLimbo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:56:
Wat zijn de verwachtingen over de bestelmogelijkheden vanavond?
Er is een groot verschil tussen een deel van een artikel posten, wat misschien niet opgevallen is, of een heel filmpje of een heel artikel. Dat weet je zelf ook best wel, dus om mij nu hiermee proberen terug te pakken, vind ik nergens op slaanSeñor Sjon schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:18:
Apart dat je dan af en toe wat vinnig reageert als anderen iets posten wat al gepost is.
Maar goed, weet nog steeds niet wat ik van het geheel moet denken. Ik heb ook nog nergens de rode of multicolor(?) variant gezien in het wild.

Zou je graag de multicolor willen dan?
Jup, even als aanvulling daarop: voor vanavond 6 uur staan er al nieuwe, vervangende topics klaar, dus daar hoeft niemand zich meer zorgen over te makenjanvanduschoten schreef op maandag 19 juni 2017 @ 22:38:
[modbreak] Morgen de laatste dag voor dit topic. Na de lancering komt er een toestel topic en zal er weer wat strenger worden gemodereerd, dus dan weer gewoon ontopic en geen oeverloos geneuzel meer over bijvoorbeeld de mogelijke gelijkenis met andere toestellen en dergelijke.[/]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Heb op dit moment een S8 maar zit toch sterk over de OP5 na te denken...
er komt steeds meer naar buiten dat vanavond alleen de launch is, morgen de fysieke verkoop in de pop up stores en dan later de daadwerkelijke verkoop. ik verwacht niet dat je hem vanavond al kan bestellen..rens-br schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:56:
[...]
Bij de OnePlus 3 en 3T was het gewoon meteen bestellen op de website, alle toestellen daarvoor hadden invites.
o.a. hier en hier
van het eerste linkje:
Its maker has already confirmed the OnePlus 5 unveiling will happen on June 20 but the actual release date will start June 21 in China and June 22 in India with the rest of the world to follow shortly.
[ Voor 38% gewijzigd door Melantrix op 20-06-2017 09:16 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Wat verwacht je nou precies van ons te horenMartijnnn92 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:11:
Mensen wat zouden jullie doen?
Leg op zn minst uit waarom je twijfelt
Wat is er mis met je gloednieuwe S8 en waarom heb je die gekocht?
[ Voor 10% gewijzigd door P1nGu1n op 20-06-2017 09:13 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
De S8 is net van de fabriekslijn afgekomenMartijnnn92 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:11:
Mensen wat zouden jullie doen?
first world problems....
P1nGu1n schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:13:
[...]
Wat verwacht je nou precies van ons te horen
Leg op zn minst uit waarom je twijfelt
Wat is er mis met je gloednieuwe S8 en waarom heb je die gekocht?
Waar haal je dat vandaan?melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:13:
[...]
er komt steeds meer naar buiten dat vanavond alleen de launch is, morgen de fysieke verkoop in de pop up stores en dan later de daadwerkelijke verkoop. ik verwacht niet dat je hem vanavond al kan bestellen..
Ik hoop dat je geen gelijk hebt. Het is niet alsof ik voor m'n plezier weer naar een tenenkrommende launch ga zitten kijken
zie mijn oorspronkelijk bericht (heb een edit gedaan met de bronnen)Ardj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:15:
[...]
Waar haal je dat vandaan?
Ik hoop dat je geen gelijk hebt. Het is niet alsof ik voor m'n plezier weer naar een tenenkrommende launch ga zitten kijken
Als je het toestel net hebt en nu al zo denkt, dan zou ik zeggen: go for it.Martijnnn92 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:15:
De accu duur van de S8 valt me echt tegen, ook laten de updates lang op zich wachten bij Samsung.
[...]
Koop de OnePlus 5, want tevreden zal je met die S8 nooit meer worden
Beide zijn prima toestellen, het is maar net wat je zelf wilt.
Beide zijn high-end met top specs
S8 is duurder, maar als je hem toch al hebt maakt dat ook niet meer uit.
S8 heeft een beter scherm (waarschijnlijk) en is waterdicht
S8 heeft de fingerprint sensor op een onhandige plaats zitten
OnePlus heeft betere IMO software
Het feit dat de S8 waterdicht is doet me niet zoveel, zwemmen o.i.d. durf ik er toch niet mee.
En de fingerprint sensor zit inderdaad op een onhandige plek.
Denk dat ik hem gewoon aanschaf en als hij me niet bevalt kan ik hem altijd terugsturen?!
P1nGu1n schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:16:
[...]
Als je het toestel net hebt en nu al zo denkt, dan zou ik zeggen: go for it.
Koop de OnePlus 5, want tevreden zal je met die S8 nooit meer worden
Beide zijn prima toestellen, het is maar net wat je zelf wilt.
Beide zijn high-end met top specs
S8 is duurder, maar als je hem toch al hebt maakt dat ook niet meer uit.
S8 heeft een beter scherm en is waterdicht
S8 heeft de fingerprint sensor op een onhandige plaats zitten
OnePlus heeft betere IMO software
Het scherm zal naar verluid idd prima worden, maar niet zulke kleine bezels en waarschijnlijk 1080p (kan een voor- of een nadeel zijn)Martijnnn92 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:19:
Het scherm is inderdaad prachtig maar als ik de geruchten mag geloven dan moet het scherm van de OP5 ook meer dan prima worden!
Het feit dat de S8 waterdicht is doet me niet zoveel, zwemmen o.i.d. durf ik er toch niet mee.
Denk dat ik hem gewoon aanschaf en als hij me niet bevalt kan ik hem altijd terugsturen?!
[...]
Verder is het een keus die je echt zelf moet maken, met beide is niks mis
anders wacht je gewoon tot over 8uur en x minuten en dan maak je een weloverwogen keuze tussen de twee, aangezen je dan pas weet of t schem inderdad prachtig is, en de specs echt zo bruut zijn..Martijnnn92 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:19:
Het scherm is inderdaad prachtig maar als ik de geruchten mag geloven dan moet het scherm van de OP5 ook meer dan prima worden!
[...]
Ik heb inderdaad ook besloten tot 18:01 van de #HYPETRAIN af te stappenmelantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:21:
[...]
anders wacht je gewoon tot over 8uur en x minuten en dan maak je een weloverwogen keuze tussen de twee, aangezen je dan pas weet of t schem inderdad prachtig is, en de specs echt zo bruut zijn..
zie het dan wel, criteriums heb ik voor mezelf redelijk helder.. en een LG G6 (met dan maar een oudere chip) (voor €397!!!

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Nu kan ik 2 soorten nieuwe sim kaarten bestellen
een USIM kaart zonder NFC en een sim kaart met NFC
Gewoon altijd voor de NFC simkaart kiezen ook al gebruik je het misschien niet?
Burp
Bestellen is nog niet hebben. Als je morgen naar het pop-up eve gaat, heb je hem gelijk. Wij ''bestellers'' hebben hem pas over ongeveer een week...aaaido schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:27:
Denk dat er een zekere kans is dat je pas morgenavond kan bestellen. Anders slaat dat pop up event ook nergens op.
Niet helemaal waar. Stel je wilt als eerste 'm in je handen hebben, dan ga je alsnog naar zo'n pop-up event. Bestellen duurt altijd paar dagen (of een week) voordat je 'm in handen hebt.aaaido schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:27:
Denk dat er een zekere kans is dat je pas morgenavond kan bestellen. Anders slaat dat pop up event ook nergens op.
Snap ik, maar blijft wel zo exclusieverArdj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:29:
[...]
Niet helemaal waar. Stel je wilt als eerste 'm in je handen hebben, dan ga je alsnog naar zo'n pop-up event. Bestellen duurt altijd paar dagen (of een week) voordat je 'm in handen hebt.
Als die NFC sim ook een nano versie is, zou ik die gewoon bestellen.Wii4all schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:26:
First of all: NFC-sims bestaan niet. Men noemt ze zo, maar het is niet meer dan een secure element (een private key). Er bestaan enkele applicaties die zo'n SIM gebruiken als extra veiligheidslaag.Wii4all schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:26:
domme vraag misschien ik heb nog geen nano sim kaart...
Nu kan ik 2 soorten nieuwe sim kaarten bestellen
een USIM kaart zonder NFC en een sim kaart met NFC
Je hebt geen simkaart waar je de nano-sim gewoon uit kan duwen? De laatste jaren is dat standaard uitgegeven
Bij welke provider zit je? Bij KPN (en Simyo en Telfort) kan je met NFC draadloos betalen icm de Rabo Wallet. Bij Vodafone kan je ook draadloos betalen met de Vodafone wallet. In beide gevallen kan je inchecken met het OV.
Bij andere providers is er (nog) geen implementatie van een NFC-app die het nodig heeft.
De vraag is of OnePlus dit ook gaat supporten. Op Nexus-toestellen werkt de koppeling naar een NFC-sim niet (je kan wel gewoon bellen/internetten etc, maar de NFC-specificatie werkt niet).
Anyhow, een secure element SIM kan nooit kwaad. Als het gratis is...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb contact gehad met de KPN developer van de app die de secure element kan aanspreken. De app heeft de Open Mobile Api nodig (zo uit mijn hoofd iig) en OP heeft dat (nog) niet in z'n os zitten. Ik heb al het al wel aangegeven bij OP en die zou het in consideration nemen, maar ik verwacht er niet heel veel van.Richh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:36:
[...]
First of all: NFC-sims bestaan niet. Men noemt ze zo, maar het is niet meer dan een secure element (een private key). Er bestaan enkele applicaties die zo'n SIM gebruiken als extra veiligheidslaag.
Je hebt geen simkaart waar je de nano-sim gewoon uit kan duwen? De laatste jaren is dat standaard uitgegeven
Bij welke provider zit je? Bij KPN (en Simyo en Telfort) kan je met NFC draadloos betalen icm de Rabo Wallet. Bij Vodafone kan je ook draadloos betalen met de Vodafone wallet. In beide gevallen kan je inchecken met het OV.
Bij andere providers is er (nog) geen implementatie van een NFC-app die het nodig heeft.
De vraag is of OnePlus dit ook gaat supporten. Op Nexus-toestellen werkt de koppeling naar een NFC-sim niet (je kan wel gewoon bellen/internetten etc, maar de NFC-specificatie werkt niet).
Als hier nou meer mensen zo'n melding maken bij OP (gewoon chat starten of ticket inschieten) dan kunnen we wellicht bewerkstelligen dat ze het toevoegen.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Mijn simkaart is nog van de HI tijd en zat nog in mn S4 (micro)Richh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:36:
[...]
First of all: NFC-sims bestaan niet. Men noemt ze zo, maar het is niet meer dan een secure element (een private key). Er bestaan enkele applicaties die zo'n SIM gebruiken als extra veiligheidslaag.
Soms zegt mn OPO 1 dat hij de simkaart niet herkent dus vervangen van deze kan geen kwaad.
Idd hij is gratis dus ik neem er gewoon eentje met NFC.
Burp
Probeer dit soort slowchat wat te beperken, het voegt niets toe aan het topic. Graag ontopic blijven
[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2017 10:06 ]
[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2017 10:07 ]
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2017 10:07 ]
[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2017 10:07 ]
pricewatch: LG G6 Zwartskai21 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:24:
[...]
Ik heb inderdaad ook besloten tot 18:01 van de #HYPETRAIN af te stappen
zie het dan wel, criteriums heb ik voor mezelf redelijk helder.. en een LG G6 (met dan maar een oudere chip) (voor €397!!!) is zeker een goede achter de hand optie
Waar haal je die €397 vandaan?
Ik had gehoopt de Oneplus 5 vanavond al te bestellen maar het klinkt logisch dat het niet vanavond zal plaats vinden. Wat heeft de live reveal dan voor nu als iedereen om 6 uur zijn pagina aan het refreshen is
Zie LG levertijden topic, geen onderwerp voor hierPannekoek_NL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:04:
[...]
pricewatch: LG G6 Zwart
Ik had gehoopt de Oneplus 5 vanavond al te bestellen maar het klinkt logisch dat het niet vanavond zal plaats vinden. Wat heeft de live reveal dan voor nu als iedereen om 6 uur zijn pagina aan het refreshen is
Afgelopen 2x vond verkoop wel direct plaats, laten we hopen dat dat nu ook nog zo is
Vorig jaar was de Oneplus 3 wel gelijk na de reveal te bestellen als ik het goed heb.Pannekoek_NL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:04:
[...]
pricewatch: LG G6 Zwart
Er staat me bij in dit topic gelezen te hebben dat die vouchers verliepen voor de release/aankondigingSvR schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:38:
Had via een vriend zo'n invite voucher gekregen voor korting op accessoires enzo, maar die lijkt de oneplus site na activeren steeds maar niet te willen toevoegen, scheelt toch weer €2 op een case
Edit, gevonden: Gallant in "[OnePlus 5] Geruchten & Speculatie"
Of gaat dat over andere coupons?
[ Voor 13% gewijzigd door P1nGu1n op 20-06-2017 10:55 ]
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Rabo Wallet icm OnePlus doet het sowieso niet (ik heb ook een KPN nfc-sim). Ik had een OnePlus 3 en nu een 3T, maar de Rabo Wallet doet het nu nog steeds niet na een jaar. Ik heb ergens gelezen dat ze deze zomer een nieuwe App hebben waar nieuwe telefoons ondersteund worden. De vraag is alleen of dit ook de OnePlus (3, 3T, 5) zal zijn.Richh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:36:
[...]
Dit is de reden ook waarom ik nog geen oneplus 5 wil bestellen. Ik vind het zo verrekte handig dat betalen met de telefoon ik kan niet meer zonder.ulTimaS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:43:
[...]
Rabo Wallet icm OnePlus doet het sowieso niet (ik heb ook een KPN nfc-sim). Ik had een OnePlus 3 en nu een 3T, maar de Rabo Wallet doet het nu nog steeds niet na een jaar. Ik heb ergens gelezen dat ze deze zomer een nieuwe App hebben waar nieuwe telefoons ondersteund worden. De vraag is alleen of dit ook de OnePlus (3, 3T, 5) zal zijn.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
ulTimaS schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:43:
[...]
Rabo Wallet icm OnePlus doet het sowieso niet (ik heb ook een KPN nfc-sim). Ik had een OnePlus 3 en nu een 3T, maar de Rabo Wallet doet het nu nog steeds niet na een jaar. Ik heb ergens gelezen dat ze deze zomer een nieuwe App hebben waar nieuwe telefoons ondersteund worden. De vraag is alleen of dit ook de OnePlus (3, 3T, 5) zal zijn.
melantrix schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Ik heb contact gehad met de KPN developer van de app die de secure element kan aanspreken. De app heeft de Open Mobile Api nodig (zo uit mijn hoofd iig) en OP heeft dat (nog) niet in z'n os zitten. Ik heb al het al wel aangegeven bij OP en die zou het in consideration nemen, maar ik verwacht er niet heel veel van.
Als hier nou meer mensen zo'n melding maken bij OP (gewoon chat starten of ticket inschieten) dan kunnen we wellicht bewerkstelligen dat ze het toevoegen.
Het is maar de vraag of NFC chip in de simkaart sterk genoeg is om door de metalen behuizing van de OnePlus 5 heen te komen. Bij veel telefoons met een aluminium achterkant werkt 't namelijk niet..Falastine schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:44:
[...]
Dit is de reden ook waarom ik nog geen oneplus 5 wil bestellen. Ik vind het zo verrekte handig dat betalen met de telefoon ik kan niet meer zonder.
Dan is die NFC implementatie van ING toch nét even wat praktischer
[ Voor 45% gewijzigd door pimsaint op 20-06-2017 11:46 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Oeps... Over heen gelezen.
Zie hierboven Richh in "[OnePlus 5] Geruchten & Speculatie"pimsaint schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:45:
[...]
Het is maar de vraag of NFC chip in de simkaart sterk genoeg is om door de metalen behuizing van de OnePlus 5 heen te komen. Bij veel telefoons met een aluminium achterkant werkt 't namelijk niet..
[ Voor 60% gewijzigd door ulTimaS op 20-06-2017 11:49 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
BronHi,
I'm continuing the revelations as I get more information about the OnePlus 5. (See my previous post about the popup stores: https://www.reddit.com/r/...6ic177/pop_up_stores_216/)
So now I've gotten a hold of the information regarding the phones we've gotten, as well as the colors and types of cases to be released:
OnePlus 5 will come in 2 different colors and sizes:
128gb Midnight Black & 64gb Slate Gray
Cases:
OnePlus 5 Bumper Case Carbon
OnePlus 5 Flip Cover Black & Gray
OnePlus 5 Protective Case Ebony Wood, Carbon, Rosewood, Sandstone
OnePlus 5 Silicone Protective Case Black & Red
(Might not keep this up for too long, not sure how OnePlus handles these leaks and if I should be worried lol)
Jammer, maar marketing technisch slim.japie06 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:15:
Alle accessoires die verkocht zullen worden. En het lijkt bevestigd dat alleen de 128GB in Midnight black verkocht zal worden.
[...]
Bron
Oneplus gebruikt precies hetzelfde glas als alle andere fabrikanten. Niet te veel van verwachtenIAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:21:
Iemand enig idee of je een screenprotector moet kopen? Heb voor het gemak altijd een glazen screenprotector gehad die zelf kapot gaat als je hem laat vallen en dus het scherm heel laat. Heeft me 2 telefoon schermen gered, maar hoe zit het bij oneplus?
Share and Enjoy!
Ok dan schaf ik ook weer maar zo'n glazen screenprotector aan. Denk niet dat oneplus ze zelf als accessoire aanbiedt?GreNade schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:22:
[...]
Oneplus gebruikt precies hetzelfde glas als alle andere fabrikanten. Niet te veel van verwachten
Dat deden ze bij de OP3 wel in ieder geval. Zelf plak ik er altijd een tempered glass plaatje op. Zie en voel je niks van, maar kan je een hoop ellende besparen.IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:23:
[...]
Ok dan schaf ik ook weer maar zo'n glazen screenprotector aan. Denk niet dat oneplus ze zelf als accessoire aanbiedt?
Jawel hoor: https://oneplus.net/nl/on...ed-glass-screen-protector. Alleen is wel stukken duurder dan eentje van eBay halen o.i.d.IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:23:
Denk niet dat oneplus ze zelf als accessoire aanbiedt?
Bij de OPO was dat in ieder geval wel beschikbaar (niet zeker of dat vanaf 't begin was, maar toch zo een tempered glass toen aangeschaft (heeft er wel niet zo lang opgezeten - mogelijk ergens iets 'fout' gedaan, in een hoek bleef het niet zo goed zitten en had het idee dat het allemaal net iets minder vlot reageerde)IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:23:
[...]
Ok dan schaf ik ook weer maar zo'n glazen screenprotector aan. Denk niet dat oneplus ze zelf als accessoire aanbiedt?
Dat weten we nog niet, maar waarschijnlijk wel. Die voor de 3T was niet bepaald een aanraderIAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:23:
[...]
Share and Enjoy!
Ja zo'n ding bedoelde ik. Kwam effe niet op de naam.P1nGu1n schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:25:
[...]
Dat deden ze bij de OP3 wel in ieder geval. Zelf plak ik er altijd een tempered glass plaatje op. Zie en voel je niks van, maar kan je een hoop ellende besparen.

Ja zoiets dacht ik al, effe van aliexpress kopen dus.rens-br schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:25:
[...]
Jawel hoor: https://oneplus.net/nl/on...ed-glass-screen-protector. Alleen is wel stukken duurder dan eentje van eBay halen o.i.d.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan maar hopen op een snelle levering van een OP5
Ben overigens wel benieuwd wanneer de verkoop via de website start en wat levertijden zijn zo gemiddeld
[ Voor 12% gewijzigd door Tarz op 20-06-2017 12:41 ]
NFC chip in een simkaart bestaat helemaal niet, dat is niets meer dan een Secure Element die gebruikt kan worden door de telefoon.pimsaint schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:45:
[...]
Het is maar de vraag of NFC chip in de simkaart sterk genoeg is om door de metalen behuizing van de OnePlus 5 heen te komen. Bij veel telefoons met een aluminium achterkant werkt 't namelijk niet..
Share and Enjoy!
Dat bestaat zeker wel [2], gebruikte het hier jaren voor de metro in Korea totdat ik een Nexus 6P kreeg. Die behuizing is van metaal dus doen was het feestje over.GreNade schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:42:
[...]
NFC chip in een simkaart bestaat helemaal niet, dat is niets meer dan een Secure Element die gebruikt kan worden door de telefoon.
Maar ik werd er door @ulTimaS al op gewezen dat de implementatie van de Nederlandse banken, inderdaad, slechts een Secure Element betreft.
[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 20-06-2017 12:53 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Precies, ik geloof wel gorilla glass. Maar het gaat meer om dat het glas zelf niet uit elkaar barst. Dus met zo'n glazen screenprotector barst dat ding ipv het glas van je telefoon. Heeft me wel 2 telefoons gered, ik laat die krengen op een of andere manier altijd wel eens in het jaar ergens van af vallenSeñor Sjon schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:33:
Hebben we daar geen accessoiretopic voor straks? Gewoon geen screenprotector. Heb na 3,5 jaar hoegenaamd geen krasjes op een Note 3, dus geloof het wel.
Mwa, als je hem goed laat stuiteren gaat je scherm ook gewoon kaduuk hoor, het is niet dat je scherm opeens steviger is dan zonder screenprotectorIAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:51:
[...]
Precies, ik geloof wel gorilla glass. Maar het gaat meer om dat het glas zelf niet uit elkaar barst. Dus met zo'n glazen screenprotector barst dat ding ipv het glas van je telefoon. Heeft me wel 2 telefoons gered, ik laat die krengen op een of andere manier altijd wel eens in het jaar ergens van af vallen
Zou het eigenlijk niet weten zo precies, weet alleen uit eigen ervaring dat twee telefoons het overleefd hebben dankzij zo'n ding.Bravebart schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:08:
[...]
Mwa, als je hem goed laat stuiteren gaat je scherm ook gewoon kaduuk hoor, het is niet dat je scherm opeens steviger is dan zonder screenprotectorHangt er natuurlijk wel vanaf hóé je hem laat vallen, want met protector is je netto scherm gewoon dikker dus stijver, maar als je hem fijn op een hoekpunt laat vallen zal je scherm alsnog breken.

Feit is, kwaad kan het sowieso niet.Bravebart schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:08:
[...]
Mwa, als je hem goed laat stuiteren gaat je scherm ook gewoon kaduuk hoor, het is niet dat je scherm opeens steviger is dan zonder screenprotectorHangt er natuurlijk wel vanaf hóé je hem laat vallen, want met protector is je netto scherm gewoon dikker dus stijver, maar als je hem fijn op een hoekpunt laat vallen zal je scherm alsnog breken.
Een screenprotector die je volledige scherm bedekt vangt de eerste klap op. Die geeft nog wel wat energie door aan je scherm, maar dat is vaak dusdanig veel minder dat je scherm het wel overleefd. Een garantie dat je scherm heel blijft heb je niet, maar de kans is wel aanzienlijk groter omdat je klap op je scherm kleiner wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door P1nGu1n op 20-06-2017 13:14 ]
In de nieuwste video op het kanaal van OnePlus is de OnePlus 5 te zien zoals in het Indiase reclame spotje.
Als je de beelden pauzeert op het moment dat de zeikant recht staat valt mij iets op. Het toestel lijkt een soort curve te hebben aan de achterkant, dit zou de opmerkingen van OnePlus medewerkers kunnen verklaren.
Hier een still.

Volgens mij is dat gewoon een interpolatie effect van schermen met meer hz dan de framerate van het filmpje.melvinjoosten schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:12:
Ik weet niet zeker of dit al een keer besproken is in deze thread.
In de nieuwste video op het kanaal van OnePlus is de OnePlus 5 te zien zoals in het Indiase reclame spotje.
Als je de beelden pauzeert op het moment dat de zeikant recht staat valt mij iets op. Het toestel lijkt een soort curve te hebben aan de achterkant, dit zou de opmerkingen van OnePlus medewerkers kunnen verklaren.
Hier een still.
[afbeelding]
Vermoed dus dat het een boeboe is van de tv.
Ja klopt. Lijkt geen buiging te zijn in het toestel.Ossi schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:14:
[...]
Volgens mij is dat gewoon een interpolatie effect van schermen met meer hz dan de framerate van het filmpje.
Dit komt gewoon van YouTube af hoor... https://youtu.be/0AmhErs4edE?t=7sOssi schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:14:
[...]
Volgens mij is dat gewoon een interpolatie effect van schermen met meer hz dan de framerate van het filmpje.
Ik heb even het filmpje bekeken en het lijkt inderdaad geen foutje van interpolatie te zijn.melvinjoosten schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:19:
[...]
Dit komt gewoon van YouTube af hoor... YouTube: OnePlus 5 - Live Launch Event Ft. Special Guest Emily Ratajkowski
Wat het volgens mij wel is, extreme schaduw. Doordat de hoeken zo afgerond zijn vangen die langer licht op dan het midden. Door flinke bewerking van het filmpje en de zwartwaarden gigantisch op te schroeven krijg je dit rare effect.
Ik denk dat dat optisch bedrog is door de schaduw van de linker telefoon.melvinjoosten schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:19:
[...]
Dit komt gewoon van YouTube af hoor... YouTube: OnePlus 5 - Live Launch Event Ft. Special Guest Emily Ratajkowski
Kan me ook niet voorstellen dat hij een holle achterkant krijgt
En niet meteen na de event.
Klinkt ook logisch waarom bestellen als je daarna in de winkel kan halen dan gaat er niemand meer naar de winkel.
Nog drieënhalf uur en dan weten we het
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
als je in winkel haalt heb je hem direct, als je online bestelt kan je mss wel weken wachten voordat je hem hebtErikRo schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:31:
Hm op hun event van vanavond wordt gesproken zij het niet officieel als je kan pas de 22e bestellen.
En niet meteen na de event.
Klinkt ook logisch waarom bestellen als je daarna in de winkel kan halen dan gaat er niemand meer naar de winkel.
Nog drieënhalf uur en dan weten we het
Levertijd is altijd dacht ik een paar weken in het begin.Gondrez schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:35:
[...]
als je in winkel haalt heb je hem direct, als je online bestelt kan je mss wel weken wachten voordat je hem hebt
dus die pop-ups is voor hen die 't eerst willen 'zien/voelen' en dan beslissen of ze 't aanschaffen of niet
(en tijd en kans zien om naar daar te gaan)
We zien wel.... maar zou beetje 'tegen de winkel' zijn indien ze niet direct gaan verkopen
India verkoopt via amazon, dus dat is ander kanaal. Zou nog optie kunnen zijn dat ze daarop wachten
Maar zou me straf lijken dat ze 't niet direct in de verkoop gooien....
Dit, en: Als je naar de winkel gaat kun je hem vast houden en praatjes maken etc. voor de mensen die dat fijn vinden. Zou mij niks verbazen dat ze na de launch gewoon de webshop open gooien, net als de twee vorige keren.Gondrez schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:35:
[...]
als je in winkel haalt heb je hem direct, als je online bestelt kan je mss wel weken wachten voordat je hem hebt
[ Voor 3% gewijzigd door BasRB op 20-06-2017 14:39 ]
OnePlus 3 was een kleine week als ik anderen moet geloven. Dinsdag besteld en dan had men de telefoon vrijdag in huis. Nu is het aan het eind van de werkdag dus morgen verzenden en dan dinsdag in huis hopelijk?alwaysleft schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:37:
[...]
Levertijd is altijd dacht ik een paar weken in het begin.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze de webshop vanavond niet opengooien. Juist zo kort na de lancering heb je die enorme hype.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Misschien niet direct 18:00 maar waarschijnlijk wel een uurtje later. De winkel sluit direct online bestellen niet uit. Denk maar eens aan journalisten die in het westen van het land heel graag een artikeltje willen schrijven over de OP5. Winkel -> journalisten > commotie.IAmNice schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:43:
Dus 18.00 in aanslag staan om meteen te bestellen? Got it.
In de meeste Europese landen is er helemaal geen pop-up event. Het zal vast niet zo zijn dat wij hier om dit event een dag later mogen bestellen.
Edit:
Hoewel de pop-up events geen nieuw fenomeen zijn. Volgens deze gedachtegang had Oneplus bij eerdere releases de online winkels ook nog gesloten moeten houden tot na de events, maar dat is geloof ik niet het geval geweest. Over drie a vier uur weten we het.
[ Voor 14% gewijzigd door FreddyFish op 20-06-2017 14:58 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan zie jij de verzendtijd wel heel positief in.FreddyFish schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:52:
Ik verwacht dat de recente bronnen die aangeven dat de telefoon pas later online te bestellen is het bij het rechte eind hebben. Niet omdat anders de pop-up-winkels geen nut zouden hebben (immers, je hoeft dan niet te wachten op de verzending), maar omdat Oneplus zal willen voorkomen dat ze te veel annuleringen krijgen. Iedereen wil de telefoon zo snel mogelijk hebben. Wat er dan gebeurt is dat velen die zich ingeschreven hebben voor de pop-up-winkels toch ook direct online bestellen, om zo het risico dat ze vanwege beperkte winkelvoorraad geen telefoon kunnen bemachtigen in te dammen. Met als gevolg dat alle online bestellingen van de mensen die de telefoon toch al hebben kunnen bemachtigen geannuleerd worden. Dat zou onhandig zijn en een administratieve rompslomp betekenen.
Het zou ook kunnen dat men een OP5 bestelling nog tot dinsdagavond/woensdag kan annuleren, alvorens zij daadwerkelijk verstuurd worden.
Ik had het niet over verzending. Het terugstorten van de betalingen en in mindere mate het corrigeren van de voorraad is al vervelend genoeg voor een bedrijf. Maar goed, ik heb mijn stelling in de edit al wat gematigd.BasRB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:57:
[...]
Dan zie jij de verzendtijd wel heel positief in.
Het zou ook kunnen dat men een OP5 bestelling nog tot dinsdagavond/woensdag kan annuleren, alvorens zij daadwerkelijk verstuurd worden.
Volgens mij wordt het geld pas afgeschreven wanneer de bestellingen verstuurd worden. Tenzij ze de betalingen dit jaar anders gaan doen.FreddyFish schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:01:
[...]
Ik had het niet over verzending. Het terugstorten van de betalingen en in mindere mate het corrigeren van de voorraad is al vervelend genoeg voor een bedrijf. Maar goed, ik heb mijn stelling in de edit al wat gematigd.
Kan pas woensdagmiddag eventueel bestellen
[ Voor 19% gewijzigd door Erik1805 op 20-06-2017 15:27 . Reden: update ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Betalingen worden gewoon direct van je PayPal account afgeschrevenBasRB schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:04:
[...]
Volgens mij wordt het geld pas afgeschreven wanneer de bestellingen verstuurd worden. Tenzij ze de betalingen dit jaar anders gaan doen.
Klopt inderdaad. Het duurt alleen altijd wel een aantal dagen voordat je het van je rekening afgeschreven wordt (als je die gekoppeld hebt). Waarschijnlijk dat @BasRB daarmee in de war zit.P1nGu1n schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:09:
Betalingen worden gewoon direct van je PayPal account afgeschreven
Hadden ze bij de vorige modellen niet ook gewoon pop-up events én verkopen direct na launch?Ted_W schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:40:
Voor OnePlus is het denk ik niet handig om iedereen al de mogelijkheid te geven om vanavond de OP5 te laten bestellen i.v.m. de pop-up events. Ze hebben niet voor niets die events zo vlak na de launch gepland. Ik verwacht daarom dat de bestellingen via internet pas (vlak) na de pop-up events open zullen gaan. Anders krijg je een administratieve zooitje met annuleringen enzovoort....
op het YT filmpje van de OP3 kun je zien dat mensen met de OP3 naar buiten lopen en die doosjes in hun handen hebben. Kan me niet voorstellen dat ze dat filmen als je de telefoon niet direct kan kopenArdj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Hadden ze bij de vorige modellen niet ook gewoon pop-up events én verkopen direct na launch?
Yup:Ardj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Hadden ze bij de vorige modellen niet ook gewoon pop-up events én verkopen direct na launch?
https://oneplus.net/nl/3-popups
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
Lijkt mij dat ze vandaag niet alleen accessoires gaan verkopen
https://tweakers.net/ext/f/XfrKKSgHNPwrn9cGxFCEYeRv/full.png
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2017 15:55 . Reden: Grammatica ]
Dit topic is gesloten.
Gebruik de zoekfunctie voor je iets post. Veel 'nieuws' wordt nu dubbel gepost
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Berichten over Pop-up Stores: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
De OP5 zal op 20 juni om 18:00 uur (Beneluxtijd) gepresenteerd worden.
Hieronder de link naar het live event:
YouTube: OnePlus 5 - Launch Live Event