En..? Gaan we dit jaar weer...?!
Oh het hype-thread is weer begonnen
. En wel bijna een maand later dan de 2016 variant.
Overigens verwachten we van de topicstart natuurlijk wel wat meer inzet, met hints en clues die al zijn gevonden in het forum en elders.
Overigens verwachten we van de topicstart natuurlijk wel wat meer inzet, met hints en clues die al zijn gevonden in het forum en elders.
Hoorde ook dat ze nu de optie onderzoeken om te vliegen van ´The Hague´ naar ´Keulen Bonn Airport´. Dat gaat helaas wel ten koste van de reisduur en het aantal beschikbare tickets.LordSinclair schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:39:
Ik heb begrepen dat er dit jaar een probleem was met de uitschuiftreden van het nieuwe materieel waardoor de trein niet kan rijden naar Keulen.
[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 07-04-2017 13:53 ]
Ik heb begrepen dat er dit jaar een probleem was met de uitschuiftreden van het nieuwe materieel waardoor de trein niet kan rijden naar Keulen.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Kaarten voor de Tweakers Express 2017 zijn al te winnen: https://the-party.nl/2016/12/16/cosplay-contest/
You will understand energy and you will be happy.
Jazeker gaan we zojuist weer mijn kaarten gekocht
Voor de abonnees is er al meer bekend (apart topic/DM), maar misschien kan @zeef hier even vermelden of/wanneer er wat meer algemeen bekend wordt gemaakt?
Geen idee of dit al bekend mag worden maar:
spoiler:
Niet getreurd, de reguliere verkoop begint eind mei.
De presale voor abo's is inderdaad gestart. Nog even geduld voor de rest. 
A post shared by Frederik Zevenbergen (@zeefnl) on
[ Voor 93% gewijzigd door zeef op 03-05-2017 22:21 ]
https://tweakers.net/acties/tweakersexpress2017/
We kunnen niet wachten, dus wat doen we als goede tweaker we kijken gewoon even op de site van eventbrite
We kunnen niet wachten, dus wat doen we als goede tweaker we kijken gewoon even op de site van eventbrite
[ Voor 40% gewijzigd door PassyFox op 03-05-2017 23:58 . Reden: hint ]
Krijgen mensen met abbo's korting in de huidige verkoop vergeleken met de reguliere verkoop straks? (Misschien vind ik een Tweakers abbo dan interessant xP)
Wilde altijd al iets over computers weten
Nee, alleen de mensen met een abonnement hebben meer kans op een early bird ticket met korting. De verkoop voor de rest start morgen en als de early birds op zijn... dan zijn ze op.SirDarkAngel schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:05:
Krijgen mensen met abbo's korting in de huidige verkoop vergeleken met de reguliere verkoop straks? (Misschien vind ik een Tweakers abbo dan interessant xP)
Jammer, maar logisch.zeef schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:07:
[...]
Nee, alleen de mensen met een abonnement hebben meer kans op een early bird ticket met korting. De verkoop voor de rest start morgen en als de early birds op zijn... dan zijn ze op.
Stamelt verder iets over zich schuldig voelen, omdat ik dit bericht een beetje te laat heb gelezen.
Maar verder top actie. Vorig jaar fantastisch. Zoon van mijn vriendin (een apart geval met heel wat etiketjes), maar houdt van gamen en treinen. Vorig jaar voor het eerst samen weg en hij heeft het er nog wekelijks over zoveel indruk heeft het gemaakt. Dit jaar nog een keer overdoen en hopelijk met evenveel succes.
[ Voor 4% gewijzigd door SirDarkAngel op 04-05-2017 15:21 ]
Dit jaar (26 augustus ??) komt het wel goed uit. Spannend hoor voor morgenzeef schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:07:
[...]
Nee, alleen de mensen met een abonnement hebben meer kans op een early bird ticket met korting. De verkoop voor de rest start morgen en als de early birds op zijn... dan zijn ze op.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vorige jaren gemist, dus nu gelijk een kaartje besteld!
[ Voor 56% gewijzigd door Crimsoon op 05-05-2017 13:48 ]
T minus whenever it feels right
Met andere woorden: Geen gedoe meer met die deckblat dingen. LET OP: de ticket procedure voor de Gamescom is dit jaar gewijzigd. Naast je e-ticket voor de Tweakers Express ontvang je uiterlijk 14 dagen voor vertrek een email met daarin een unieke code waarmee je zelf jouw Gamescom ticket moet verzilveren op de website van de Gamescom. In deze email staat ook een omschrijving van deze gewijzigde ticketprocedure.
Ik wil wel gaan, maar ik twijfel wel, want juist op deze datum heb ik weer de jaarlijkse BuurtBBQ met de buurtgenoten. En laat ik die vorig jaar voor een groot deel gemist hebben vanwege een ander festival waar ik toen was. Ik denk er nog even over na.
[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 05-05-2017 14:25 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Gewoon gaan AW, zorgen wij voor een fotogenieke trein. ;-)AW_Bos schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:14:
[...]
Met andere woorden: Geen gedoe meer met die deckblat dingen
Ik wil wel gaan, maar ik twijfel wel, want juist op deze datum heb ik weer de jaarlijkse BuurtBBQ met de buurtgenoten. En laat ik die vorig jaar voor een groot deel gemist hebben vanwege een ander festival waar ik toen was. Ik denk er nog even over na.
V&A aangeboden: Tweakers Express 2017 EarlyBird ticket
Helaas kan ik niet...
Iemand geïnteresseerd om mijn early bird ticket over te kopen?
Helaas kan ik niet...
Iemand geïnteresseerd om mijn early bird ticket over te kopen?
Gaat wederom vet worden!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dit jaar voor de tweede keer, heb er nu al zin in.
Ben benieuwd naar hoe het dit jaar gaat worden!
Ben benieuwd naar hoe het dit jaar gaat worden!
Ik geloof dat er heel veel Nintendo Switches mee zullen gaan de trein in, gaan we nog ergens de nieuwe multiplayers spelen, zoals Mario Kart 8, Arms , Street Fighter II, Splatoon 2, tegen elkaar?
Een vriend van mij heeft helaas net zijn relatie verbroken en heeft twee kaartjes gekocht voor de express, maar nu er dus eentje niet meer meegaat wil hij zijn tweede kaartje doorverkopen. Hoe gaat dit in zijn werk?
Hij geeft zijn ex het kaartje, zei gaat mee als single en zo is er een kans dat er een nieuwe Tweakers relatie tot stand komt in de Tweakers Express..PassyFox schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:13:
Een vriend van mij heeft helaas net zijn relatie verbroken en heeft twee kaartjes gekocht voor de express, maar nu er dus eentje niet meer meegaat wil hij zijn tweede kaartje doorverkopen. Hoe gaat dit in zijn werk?
Maar volgens mij kan je je kaartje gewoon doorverkopen. Er wordt niet gecontroleerd op de naam op de ticket. (Vorig jaar niet in ieder geval en zie het dit jaar ook niet gebeuren)
Je kan 'm gewoon verkopen. Geef ons dan wel de gegevens van de nieuwe kaarthouder door, zodat we een en ander administratief kunnen regelen. Als je zelf al je gamescom toegangscode al hebt geactiveerd moet je die gegevens zelf wisselen. Dat kunnen wij niet voor je doen.PassyFox schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:13:
[ Voor 26% gewijzigd door zeef op 20-06-2017 17:41 ]
Dus dit geeft geen problemen erna met de aanmelding bij gamescom (die nieuwe manier van hun tickets enzo)
Je hebt gelijk, ik heb mijn reactie aangepast.PassyFox schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:30:
Dus dit geeft geen problemen erna met de aanmelding bij gamescom (die nieuwe manier van hun tickets enzo)
Nee, na inkloppen voucher (eerst account aanmaken) moet je een naam opgeven voor het kaartje.PassyFox schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:30:
Je kunt dus gewoon "Jan Doedel" invullen voor mevrouw of meneer #2.
Weet alleen niet twee kaartjes = twee vouchers of een voucher = twee kaartjes.
Registeren ging soepel trouwens. Beter dan 2 jaar terug toen je (dacht ik) nog met papieren kaartjes zat.
Hoop alleen dat DB z'n zaakjes beter voor elkaar heeft als 2 jaar terug toen er een mega massa na sluiting op het station afstormde en men crowd control nodig had. Dit jaar maar iets eerder op het station zijn en niet wachten op sluitingstijd en uurtje voor trein complex uit.
[ Voor 19% gewijzigd door loekf2 op 20-06-2017 17:44 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn Abo (earlybird) kaartje staat helaas ook te koop:
V&A aangeboden: Tweakers Express 2017 Early Bird Ticket
Edit: Nu voor 50 euro (halve prijs!)
Helaas kan ik ook niet mee dit jaar. Ik woon niet in Nederland dus ik moet er speciaal voor langskomen. Op zich niet zo'n probleem maar ik ging ook al naar SHA2017 en mijn werk vindt het te veel als ik vrijwel de hele maand Augustus weg ben...
V&A aangeboden: Tweakers Express 2017 Early Bird Ticket
Edit: Nu voor 50 euro (halve prijs!)
Helaas kan ik ook niet mee dit jaar. Ik woon niet in Nederland dus ik moet er speciaal voor langskomen. Op zich niet zo'n probleem maar ik ging ook al naar SHA2017 en mijn werk vindt het te veel als ik vrijwel de hele maand Augustus weg ben...
[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 05-07-2017 12:40 ]
Hoe zit het precies met de tickets van de abo combideal? Ik heb het abonnement afgelopen vrijdag betaald, bevestigingsmails ontvangen, maar het ticket heb ik nog niet. Ben ik gewoon te ongeduldig
of is er iets mis gegaan?
@zeef Misschien een te kort aan kovvie, maar hoe kom je binnen bij de hangout of komt dat nog in toekomstige updates? 
Daarnaast, in de bestelbevestigingsmail van de hangout tickets staat ook de tekst "Hierbij ontvang je jouw e-ticket voor de trein."
Daarnaast, in de bestelbevestigingsmail van de hangout tickets staat ook de tekst "Hierbij ontvang je jouw e-ticket voor de trein."

[ Voor 3% gewijzigd door Slavy op 05-07-2017 07:54 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik ben niet dan de instellingen van Eventbrite, maar ik zal de collega die daar wel over gaat even vragen hoe het zit.Slavy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:54:
@zeef Misschien een te kort aan kovvie, maar hoe kom je binnen bij de hangout of komt dat nog in toekomstige updates?
Wat ik wel weet is dat we hard gaan met de tickets.
Dat idee had ik al dat het hard zou gaan, betreffende mijn eerste vraag, hoe zit dat?zeef schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:06:
[...]
Ik ben niet dan de instellingen van Eventbrite, maar ik zal de collega die daar wel over gaat even vragen hoe het zit.
Wat ik wel weet is dat we hard gaan met de tickets.
Die vraag staat nog uit.Slavy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:09:
[...]
Dat idee had ik al dat het hard zou gaan, betreffende mijn eerste vraag, hoe zit dat?
Mea Culpa, foutief gelezen. Thanks!
Even uit spoorse interesse. Welke vervoerder rijdt de Tweakers Express dit jaar 
RailPromo weer?
RailPromo weer?
Inderdaad een combinatie van RailPromo en NMBS materiaal.AW_Bos schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:17:
Even uit spoorse interesse. Welke vervoerder rijdt de Tweakers Express dit jaar
RailPromo weer?
Kun je al entree voor de gamescon regelen of komen die voucher later?
[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 21-07-2017 09:50 ]
die komt een paar weken nadat je de kaarten op eventbrite besteld hebt als het goed is in je mailbox. krijg je een mail vanuit tweakers waar in staat hoe je je gamescom kaarten kun aanvragen.SunnieNL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:50:
Kun je al entree voor de gamescon regelen of komen die voucher later?
in het abbo gedeelte Tweakers Express 2017: Gaan we? staat dit als topic warning: (ja 2 topics over het zelfde is niet altijd handig
Let op:
Alle vragen over je ticket: mail naar concept@tweakers.net
Wat ik mij afvraag, wat is de route van de trein?
Ik lees op ProRail dit
Ik lees op ProRail dit
Er is wel bekend dat de trein niet in Eindhoven zal stoppen, maar ik vermoed dus dat er een extra spoor beschikbaar blijft voor de Tweakers Express? Goederenspoor wellicht naast het station?Wanneer: in de nacht van vrijdag 25 op zaterdag 26 augustus van 01.15 uur tot en met zondag 27 augustus
Oorzaak: werkzaamheden
Helaas was ik al eerder gevraagd voor een BBQ, dus volgend jaar ben ik er weer bij.
Yeeeaaa op Campzone toch weer tickets weten te bemachtigen, net zoals vorig jaar!!!
We gaan weer mee!
Ons vorig jaar:
We gaan weer mee!
Ons vorig jaar:
[ Voor 17% gewijzigd door Shae_Tallad op 19-08-2017 21:32 ]
Hey guys, we mogen in samenwerking met http://www.virtuo-vr.com 6 plekken voor een awesome VR ervaring op de gamescom verloten. In de poll kun je je opgeven. Winnaars hangen in de infobalie.
Virtuo fastlane ticket
2 x 20 minuten super VR gamen.
Aantal stemmen: 37. Deelname gesloten op 25-08-2017 13:37. Stemmen is niet meer mogelijk.

ligt het aan mij of bestaat de website virtou-vr.com niet?zeef schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:51:
Hey guys, we mogen in samenwerking met virtou-vr.com 6 plekken voor een awesome VR ervaring op de gamescom verloten. In de poll kun je je opgeven. Winnaars hangen in de infobalie.
[poll=2435]
[afbeelding]
Hij is, volgens mij, verkeerd door @zeef neergezet. Het met http://www.virtuo-vr.com zijn. De U en de O omgewisseld dus.hjvg schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:19:
[...]
ligt het aan mij of bestaat de website virtou-vr.com niet?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Er wordt een omleiding gebouwd voor de Tweakers Express #servicevandezaak.AW_Bos schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:05:
Wat ik mij afvraag, wat is de route van de trein?
Ik lees op ProRail dit
[...]
Er is wel bekend dat de trein niet in Eindhoven zal stoppen, maar ik vermoed dus dat er een extra spoor beschikbaar blijft voor de Tweakers Express? Goederenspoor wellicht naast het station?
Via de Maaslijn heb ik inmiddels al begrepenLuke! schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:15:
[...]
Er wordt een omleiding gebouwd voor de Tweakers Express #servicevandezaak.
Is er al een wagon indeling bekend?
Deze ruimte is te huur!
Zijn er nog mensen die hun Switch meenemen in de trein? Twijfel om het te doen zeker omdat ik hem dan ook over de beursvloer moet sleuren
Maar die is niet geelectrificeerd toch? Wordt het dan een dieselloc dit keer?AW_Bos schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 00:16:
[...]
Via de Maaslijn heb ik inmiddels al begrepen
Wikipedia: Nijmegen–Venlo railway
Wat ik begrepen heb:GekkePrutser schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:42:
[...]
Maar die is niet geelectrificeerd toch? Wordt het dan een dieselloc dit keer?
Wikipedia: Nijmegen–Venlo railway
Amsterdam - Den Bosch met een elektrische Traxx voorop en de BE (Bentheimer Eisenbahn) 1835 in opzending achterop. Vanaf Den Bosch naar Nijmegen wordt kopgemaakt, met de BE 1835 voorop en de Traxx in opzending achterop.
Vanaf Nijmegen naar Venlo wordt het spannend. Dan komt er een diesel G2000 van IRP (Independent Rail Partner) en een Traxx (in opzending, uiteraard) voorop, de BE 1835 blijft in Nijmegen achter. De Traxx zal dan als ik het goed heb doorreizen naar Duitsland.
Of dit nog steeds zo is, weet ik niet, maar ik geef toe dat ik nog nooit zo'n complexe situatie gezien heb in reizigerstreinen
Hou maar op, dat heeft iemand verzonnen met een dikke duim (en IRP staat ook voor iets anders).AW_Bos schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:53:
[...]
Wat ik begrepen heb:
Amsterdam - Den Bosch met een elektrische Traxx voorop en de BE (Bentheimer Eisenbahn) 1835 in opzending achterop. Vanaf Den Bosch naar Nijmegen wordt kopgemaakt, met de BE 1835 voorop en de Traxx in opzending achterop.
Vanaf Nijmegen naar Venlo wordt het spannend. Dan komt er een diesel G2000 van IRP (International Rail Partners) en een Traxx (in opzending, uiteraard) voorop, de BE 1835 blijft in Nijmegen achter. De Traxx zal dan als ik het goed heb doorreizen naar Duitsland.
Dan zullen we het wel zien.....Luke! schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:18:
[...]
Hou maar op, dat heeft iemand verzonnen met een dikke duim (en IRP staat ook voor iets anders).
Als er toch loc wissels plaats gaan vinden zou het dan wel mooi zijn als daar een mooi artikel over komt? Ben wel benieuwd namelijk en ik kan niet mee. En treintechniek ligt ook niet zo ver buiten het interessegebied van veel Tweakers.
[ Voor 21% gewijzigd door GekkePrutser op 22-08-2017 16:45 ]
Niet van ons, not our cup of tea.GekkePrutser schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:40:
Als er toch loc wissels plaats gaan vinden zou het dan wel mooi zijn als daar een mooi artikel over komt? Ben wel benieuwd namelijk en ik kan niet mee. En treintechniek ligt ook niet zo ver buiten het interessegebied van veel Tweakers.
Een kabeltje los en vast zetten en een schroef- koppeling los en vastzetten is niet zo heel spannendGekkePrutser schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:40:
Weet iemand of die game met die vrouw in het midden ook op Gamescom te spelen is ?

Sorry, kon het niet nalaten...

Met een HOI4 mod volgens mij welloekf2 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:23:
Weet iemand of die game met die vrouw in het midden ook op Gamescom te spelen is ?
[afbeelding]
http://www.moddb.com/mods/hearts-of-iron-iv-economic-crisis
Oh komt er een vervolg op deze?loekf2 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 14:23:
[afbeelding]
Ik zat er wel over na te denken, maar idd wat je zegt heel de tijd met de switch over de beursvloer lopen is ook zo wat. Of er moeten kluisjes zijskivlugt schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:14:
Zijn er nog mensen die hun Switch meenemen in de trein? Twijfel om het te doen zeker omdat ik hem dan ook over de beursvloer moet sleuren
Ik neem hem sowieso mee. In de trein lekker potje mariokart!skivlugt schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:14:

Zijn de treintijden al bekend?
[ Voor 188% gewijzigd door Wolliebolly op 24-08-2017 21:38 ]
Ja, zie hier : https://tweakers.net/acties/tweakersexpress2017/ even scrollen naar reisschema.Wolliebolly schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:56:
Zijn de treintijden al bekend?
Zijn dit de definitieve tijden? Moet namelijk helemaal uit Rotterdam komen en moet wel op tijd de trein hier pakken.zeef schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 00:09:
[...]
Ja, zie hier : https://tweakers.net/acties/tweakersexpress2017/ even scrollen naar reisschema.
Same. Heb nog wat in te halen. En kameraad is er ook dus mocht ik trein ziek worden heeft hij nog wat te doen.Inspector schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:33:
[...]
Ik neem hem sowieso mee. In de trein lekker potje mariokart!
Ander ding, ik wil mijn slr camera meenemen alleen vroeg ik me af of dat 1.2.3 wel toegestaan is? Te laat ingeschreven als journalist...dus nu als bezoeker. Maar ik kan me bepaalde beurzen herinneren die alleen mensen met een pr pas cameras laten dragen. En zijn er mogelijkheden bepaalde objecten in de trein te laten? Jas of tas?
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Dit is ons rijplan. Prorail kan daar altijd van afwijken, maar dat zal dan een later vertrek zijn. We gaan niet eerder weg dan aangegeven. Natuurrampen etc. daargelaten.Wolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:07:
[...]
Zijn dit de definitieve tijden? Moet namelijk helemaal uit Rotterdam komen en moet wel op tijd de trein hier pakken.
Dat kan, maar is geheel op eigen risico. De trein staat overdag op een emplacement in Keulen, er is in de tussentijd niemand van Tweakers aan boord.weszz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:17:
[...]
En zijn er mogelijkheden bepaalde objecten in de trein te laten? Jas of tas?
Je kan gewoon een tas meenemen en dan is het makkelijker mee sleuren.skivlugt schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:14:
Zelf was ik aan het twijfelen om een tas met eten mee te nemen, maar m'n plan is een beetje gewijzigd.
Hopelijk mag ik wel eten in de trein om ff 2 broodjes weg te werken voordat we er zijn en dan kan ik nog altijd zien of ik wat ga eten in köln (Scheisse mein "galblaas") haha.
Natuurlijk neem ik wel mijn telefoon mee om foto's en video's te maken, die ik dan lekker kan plaatsen op mijn youtube kanaal.Sowieso al een intro video geplaatst op mijn kanaal, met games waar ik naar uitkijk en de planning die wij hebben gemaakt met ons Bug-Community groepje.
Lekker vroeg naar het station in 's-Hertogenbosch, ook al is het maar een half uurtje rijden.
Wil er uiterlijk een uur van te voren zijn, lekker relax en geen stress.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Toen bekend werd gemaakt dat de Tweakers Express 2017 op 26 augustus ging rijden, baalde ik enorm, omdat ik een verplichting had die dag. Echter vorige week verviel die verplichting waardoor ik dit jaar weer van de partij ben!
Het wordt wel een vroegertje morgen. Moet eerst nog van Hoek van Holland naar Amsterdam Sloterdijk komen (met de auto) en dan nog een halte met de trein naar Amsterdam Centraal.
Het wordt wel een vroegertje morgen. Moet eerst nog van Hoek van Holland naar Amsterdam Sloterdijk komen (met de auto) en dan nog een halte met de trein naar Amsterdam Centraal.
Klopt het dat het email concepts@tweakers.net niet werkt? Ik probeer te mailen naar dit adres maar krijg direct een fout melding terug (acis.tweakers.net heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd:concept@tweakers.net (concept@tweakers.net)
Ik zie het probleem al, in een van de mails staat concept@tweakers.net terwijl de email concepts@tweakers.net is
Ik zie het probleem al, in een van de mails staat concept@tweakers.net terwijl de email concepts@tweakers.net is
[ Voor 19% gewijzigd door GOTD op 25-08-2017 11:59 ]
Even uit interess, is er in de 'barwagon' s'ochtends iets voedzaams te verkrijgen en miscchien een slok caffëine?
Tenzij er last minute wijzigingen zijn aangebracht is dit het:
Er is in de barwagon (Social Wagon, wagon 7) een bar waar een beperkt menu beschikbaar is:
ETEN
Croissant € 1,50
Appelflap € 1,50
Good Noodles € 2,00
Broodje Unox € 3,00
Chips € 1,50
DRINKEN
Koffie € 1,50
Thee € 1,50
Warme chocolademelk € 1,50
Water € 1,50
Bier € 2,50 Blik, flesje of tap
Cola € 2,00
Fanta € 2,00
Ice tea € 2,00
Spa rood € 2,00
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Kan de wagon indeling nog online gezet worden
Deze ruimte is te huur!

Wagon 12 is daarbij de stiltewagon.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Thx!
Deze ruimte is te huur!
Ik heb een mailtje gestuurd naar concepts@tweakers.net over problemen met de ticket van gamescon, alleen nog geen reactie gehad. Kunnen jullie nog reageren daar op
?
In de laatste update mail:GOTD schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:38:
Ik heb een mailtje gestuurd naar concepts@tweakers.net over problemen met de ticket van gamescon, alleen nog geen reactie gehad. Kunnen jullie nog reageren daar op?
We weten dat een aantal van jullie al een e-mail heeft gestuurd of heeft gebeld omdat ze echt geen code hebben ontvangen. Op dit moment zijn we nog druk bezig om ook jullie alsnog per e-mail te voorzien van een vouchercode, zodat je je gamescom-kaartje kunt verzilveren. Wees dus niet ongerust als je nog geen antwoord hebt gekregen. We zorgen écht dat iedereen een code krijgt. Heb je op donderdagavond nog geen code per e-mail ontvangen. Dan willen we je vragen om je zaterdag te melden bij de infobalie in wagon 6 op de Tweakers Express. Neem hiervoor je Tweakers Express-ticket en je bestelgegevens (naam, e-mailadres etc.) mee.
Deze ruimte is te huur!
Wat een zin heb ik erin!! Jammer alleen dat ik het Gamescom kaartje nog niet heb ontvangen, maar ik ga gewoon dat in de trein proberen te regelen.
Net mijn ticket gekocht, dus morgen maar even langs wagon 6 op de Tweakers Express. Ga me lekker niet druk maken! Behalve dan het feit dat ik morgen op een onmogelijk tijd uit het bed moet.
Signature
Ik zie net staan op de Gamescom site dat er lockers zijn in de hallen.zeef schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:27:
[...]
Dat kan, maar is geheel op eigen risico. De trein staat overdag op een emplacement in Keulen, er is in de tussentijd niemand van Tweakers aan boord.
Ik denk wel dat het de bedoeling is dat je de tickets (beide QR codes) op de reguliere manier beschikbaar hebt. En dat de balie in wagon 6 voor noodgevallen is voor het geval je geen gamescom mail gekregen hebt?Mitch377 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:08:
Net mijn ticket gekocht, dus morgen maar even langs wagon 6 op de Tweakers Express. Ga me lekker niet druk maken! Behalve dan het feit dat ik morgen op een onmogelijk tijd uit het bed moet.
Inderdaad, sommige mensen hebben de mail niet gekregen om gamescon binnen te komen maar wel de qr code voor de express. Je hoeft je natuurlijk niet te melden bij wagon 6 als je beide codes hebt gekregen.bvk schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:47:
[...]
Ik denk wel dat het de bedoeling is dat je de tickets (beide QR codes) op de reguliere manier beschikbaar hebt. En dat de balie in wagon 6 voor noodgevallen is voor het geval je geen gamescom mail gekregen hebt?
Op je telefoon mag ook.bvk schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:47:
[...]
Ik denk wel dat het de bedoeling is dat je de tickets (beide QR codes) op de reguliere manier beschikbaar hebt. En dat de balie in wagon 6 voor noodgevallen is voor het geval je geen gamescom mail gekregen hebt?
Dat is toch ook de reguliere methode voor een Tweaker anno 2017? Printen is ouderwets....
Tassen zijn ook toegestaan toch? Ik zie trouwens niets staan van lockers?Wolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:24:
[...]
Ik zie net staan op de Gamescom site dat er lockers zijn in de hallen.
Lockers
There is a cloakroom at every trade fair entrance. Our employees there will be happy to receive your luggage for safekeeping.
LUGGAGE
Bags / backpacks / food
In order to avoid waits, we ask you to leave baggage you don't urgently need for your visit to the trade fair at home. It is permitted to take sandwiches and water onto the grounds.
Zijn er nog mensen die morgen vanuit Rotterdam CS richting Utrecht gaan voor de Tweaker express? Wellicht samen reizen?
Ik reis morgen met de eerste trein van Roosendaal naar 's-Hertogenbosch, ik heb als iemand dat wilt een meereiskaartje (1e klas).
Ik twijfel enorm erg om morgen wel te gaan. Ik wil hierbij aangeven dat het kaartje waarvoor ikzelf via een oud collega 45 euro voor heb betaald in de verkoop gooi.
DM mij maar. Betaling kan via tikkie bijvoorbeeld.
Ik ga alsnog. Ben overgehaald.
Ik ga alsnog. Ben overgehaald.
[ Voor 8% gewijzigd door Wolliebolly op 25-08-2017 20:33 ]
Daar ben je een beetje laat mee denk ik.... Maar waarom twijfel je dan? Weet je wel wat je gaat missen?Wolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:17:
Ik twijfel enorm erg om morgen wel te gaan. Ik wil hierbij aangeven dat het kaartje waarvoor ikzelf via een oud collega 45 euro voor heb betaald in de verkoop gooi.
Vooral omdat ik niemand kan en ik nogal vroeg weg moet voor de reis morgen. Het lijkt mij nogal saai in mijn eentje.bvk schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:23:
[...]
Daar ben je een beetje laat mee denk ik.... Maar waarom twijfel je dan? Weet je wel wat je gaat missen?
Voor mij gold in 2015 hetzelfde en heb mij toen prima vermaakt toen ik 4 uur lang met een aantal mensen Mario Party DS heb gespeeld in toen de achterste coupé. Was ook nog een Mario Kart tournooitje geregeld toen, geen idee of er een centrale plek voor is afgesproken maar vermaken zal je vast lukken, er zijn ten slotte ook nog game-pc's aan boordWolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:24:
[...]
Vooral omdat ik niemand kan en ik nogal vroeg weg moet voor de reis morgen. Het lijkt mij nogal saai in mijn eentje.
Met het probleem dat je niemand kent zullen meerderen mee te maken hebben gehad, maar uiteindelijk is de hobby van veel het zelfde. Nu moet je niet alleen ergens in een hoekje van de stilte wagon gaan zitten om er tussen te rollen, maar schuif morgen aan bij bijv. een bordspel in wagon 7Wolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:24:
[...]
Vooral omdat ik niemand kan en ik nogal vroeg weg moet voor de reis morgen. Het lijkt mij nogal saai in mijn eentje.
Select * from fish
Oké! Ik kom dan gezellig mee morgen! Tot dan.
Vroeg op moeten we allemaal, wat denk je bijvoorbeeld van de mensen die met de bus uit het noorden moeten komen.Wolliebolly schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:24:
[...]
Maar alleen ben je niet hoor, je maakt gauw genoeg nieuwe "vrienden" als je ook maar een klein beetje met anderen kletst. Het eerste jaar (2014) ging ik ook alleen, maar aan het einde van de dag had ik er ineens een hoop bekenden bij
Jeujj morgen wordt gezellig.bvk schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:34:
[...]
Vroeg op moeten we allemaal, wat denk je bijvoorbeeld van de mensen die met de bus uit het noorden moeten komen.
Maar alleen ben je niet hoor, je maakt gauw genoeg nieuwe "vrienden" als je ook maar een klein beetje met anderen kletst. Het eerste jaar (2014) ging ik ook alleen, maar aan het einde van de dag had ik er ineens een hoop bekenden bij
Angelo NL / Global Cargo VTC
Kaartje voor de tweakers express heb ik natuurlijk maar niet het kaartje voor de gamescom dus daarom straks even naar coupe 6.bvk schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:47:
[...]
@Wolliebolly ik ga ook in me eentje. Moeten we samen loner zijn.
Signature
Ik verwacht dat er wel meer loners zijnMitch377 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 06:55:
[...]
Kaartje voor de tweakers express heb ik natuurlijk maar niet het kaartje voor de gamescom gezien dus daarom straks even naar coupe 6.
@Wolliebolly ik ga ook in me eentje. Moeten we samen loner zijn.
Welke coupe zit je? Ben nu in Nijmegen aan het wachten op de intercityiBugged schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:06:
Ik reis morgen met de eerste trein van Roosendaal naar 's-Hertogenbosch, ik heb als iemand dat wilt een meereiskaartje (1e klas).
[ Voor 26% gewijzigd door Puc van S. op 26-08-2017 06:59 ]