weer een super mooie tweakersexpress gehad (samen met mijn broertje en natuurlijk heel veel tweakers).
heenreis bus was mooi op de tijd in meppel en waren dan ook ruim op tijd in utrecht.
Toen de trein het station kwam binnen reiden was er toch wel een kleine teleurstelling bij mij waar waren de mooie stikkers aan de buitenkant van de trein de afgelopen 2 jaren vond ik dat altijd heel erg gaaf om te zien en ook altijd foto/filmpje waardig nu niet.
Nadat we uit utrecht vertrokken waren maar eens gaan kijken bij de games aan boord van de trein. een tijdje met vr bril berg aan het beklimmen geweest was wel echt gaaf met de controllers en nog even een beetje aan het schieten geweest in cs: go nou ja ik lag meer dood (zo als al meer zeiden misschien is een keer tijd voor een andere shooter)
na het gamen maar een mooi plekje in de trein opgezocht om rustig te zitten. en naar 's-Hertogenbosch kwamen er een een 3 tal tweakers naast ons zitten die nog niet eerder mee waren geweest. en hier mee veel gekletst samen naar de gamescom gelopen en vanaf daar onze eigenweg gegaan.
De beurs viel mij tegen niet iets gezien dat ik dacht van hee das leuk of dat moet ik in de gaten houden. maar goed daar kan tweakers niets aan doen.
rond 3 uur dan ook de beurs verlaten en maar naar de Mexicaan gegaan om wat te drinken helaas zat het terras al vol en moesten we binnen zitten maar in de loop van de tijd schoven hier ook wat tweakers bij ons aan.
de terug reis toen we eenmaal weer reden nog maar eens gekeken bij de games en toen nog een hele lange tijd met vr gespeeld (niemand anders wou

) was een soort survival achtige game met de xbox controler rond lopen op de noordpool ofzo zag er echt gaaf uit.
hierna in een aantal wagons gezeten en op een gegeven moment maar even gevult naar een gamewagon om de warmte te ontlopen (want in sommige wagons werd het wel heel heet toen de airco uit was (hier kan tweakers niets aan doen natuurlijk) toen de airco het weer deed richting de stilte wagon gelopen (kwam ik pas op het laatst achter) hier werd gewoon rustig gepraat en veder geen herrie ofzo

net voor 's-Hertogenbosch kwamen we hier de 3 mensen die we s`morgens hadden ontmoet weer tegen duis nog even met elkaar gesproken over hoe ze de dag gevonden hadden.
daarna doer waar we aardig volgens de planning arriveerden en toen naar de bus. s`morgens voor het station uitgestapt toen werd er gezegd dat hij s`avonds aan de andere kant zou staan maar dit bleek bij het uitstappen van de trein (werd helaas niet omgeroepen in de trein) al weer aangepast te zijn. maar de crew member van tweakers deed zijn best om iedereen bij zich te krijgen op het peron en voorop te lopen richting de bus. bij de bus bleken er toch wel wat mensen te missen maar naar een 10-15 min leken we aardig compleet. de bus had er op de terug reis ook de snelheid weer goed in zitten en we arriveerden ongeveer 10 min voor de planning die er was in meppel.
al met al weer super georganiseerd.
volgend jaar weer? ik weet het nog niet ik heb in de trein zeker genoten en leuke gesprekken gehad met verschillende tweakers. maar ja de beurs viel wat tegen helaas dat de hangout niet door gegaan is had het denk ik voor mij nog net wat mooier gemaakt.
toevallig kwamen we bij de stand van
http://www.virtuo-vr.com/ waar @
Kiswum (volgens mij) net bezig was zijn prijs te verzilveren. nog even een filmpje en een paar foto`s gemaakt en zoals beloofd plaats ik die hier op het forum
en nog een paar foto`s van gister
gallery: hjvg