Haha echt he. Ik zit nu in de trein richting Utrecht Centraal.Mitch377 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 06:55:
[...]
Kaartje voor de tweakers express heb ik natuurlijk maar niet het kaartje voor de gamescom dus daarom straks even naar coupe 6.
@Wolliebolly ik ga ook in me eentje. Moeten we samen loner zijn.
Net ingestapt op Amsterdam. Stuur anders maar een PM als je bent ingestapt.Wolliebolly schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 07:02:
[...]
Haha echt he. Ik zit nu in de trein richting Utrecht Centraal.
Signature
Ik sta al op 's-HertogenboschPuc van S. schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 06:58:
[...]
Ik verwacht dat er wel meer loners zijnals we ons allemaal groeperen zijn we ongetwijfeld de grootste groep!
[...]
Welke coupe zit je? Ben nu in Nijmegen aan het wachten op de intercity
Partywagon is weer present, voorin ditmaal
[ Voor 26% gewijzigd door Ron op 26-08-2017 07:44 ]
* mambo No5 zwaait
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Jamaar..we rijden nu de andere kant opronald245 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 07:43:
Partywagon is weer present, voorin ditmaal
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Mooi filmpje :-)
Deze ruimte is te huur!
Heb zo gauw nog niets bij de infobalie zien liggen. Of zijn de prijs winnaars toch anders bekent gemaakt?zeef schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:51:
Hey guys, we mogen in samenwerking met http://www.virtuo-vr.com 6 plekken voor een awesome VR ervaring op de gamescom verloten. In de poll kun je je opgeven. Winnaars hangen in de infobalie.
[poll=2435]
[afbeelding]
Ja das een goeie ik ga er vanuit dat ik gewonnen heb natuurlijk :-)
Deze ruimte is te huur!
Veel plezier allemaal, en geniet van de Gamescom, Köln en het bier
Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn!
(of missen jullie deze die-hard Tweaker nu al?)
Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn!
(of missen jullie deze die-hard Tweaker nu al?)
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Nog mensen die bij de Mexicaan wat te drinken/happen pakken?
Om 9.30u kwam IRP 2101 met de Tweakers Express op sleep als trein 13486 met +9 door Vierlingsbeek:
IRP 2101 met Tweakers Express, Vierlingsbeek by Dennis te D, on Flickr
Voor de mensen met hoogtevrees heb ik ook een foto vanaf een wat lager standpunt:
IRP 2101 met Tweakers Express, Vierlingsbeek by Dennis te D, on Flickr

Voor de mensen met hoogtevrees heb ik ook een foto vanaf een wat lager standpunt:

Gaaf! Doe die eens delen op onze Facebook o.i.d.dennistd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:01:
Om 9.30u kwam IRP 2101 met de Tweakers Express op sleep als trein 13486 met +9 door Vierlingsbeek: [afbeelding]IRP 2101 met Tweakers Express, Vierlingsbeek by Dennis te D, on Flickr
Voor de mensen met hoogtevrees heb ik ook een foto vanaf een wat lager standpunt: [afbeelding]IRP 2101 met Tweakers Express, Vierlingsbeek by Dennis te D, on Flickr
Ondanks wat @Luke! zei, lijkt dit toch wel aardig te kloppen? Ik zie op het filmpje van @mambo No5 de trein voorbij komen op een electrisch trace met een Traxx voor en achter en later de foto's van @dennistd op de maaslijn met de G2000 en een van de Traxxen vooropAW_Bos schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 15:53:
[...]
Wat ik begrepen heb:
Amsterdam - Den Bosch met een elektrische Traxx voorop en de BE (Bentheimer Eisenbahn) 1835 in opzending achterop. Vanaf Den Bosch naar Nijmegen wordt kopgemaakt, met de BE 1835 voorop en de Traxx in opzending achterop.
Vanaf Nijmegen naar Venlo wordt het spannend. Dan komt er een diesel G2000 van IRP (Independent Rail Partner) en een Traxx (in opzending, uiteraard) voorop, de BE 1835 blijft in Nijmegen achter. De Traxx zal dan als ik het goed heb doorreizen naar Duitsland.
Of dit nog steeds zo is, weet ik niet, maar ik geef toe dat ik nog nooit zo'n complexe situatie gezien heb in reizigerstreinen. Alles voor de Tweakers!
![]()
Alleen die 1835 heb ik nergens gezien.
Inderdaad mooi om te zien dat er geen moeite wordt gespaard om de Tweakers Express toch te laten rijden ondanks de grote werkzaamheden
Veel plezier en tot volgend jaar hopelijk!

Of geduldig afwachten en niet derden gaan betrekken bij een productiemodel die er helemaal geen bemoeienis mee hebben. Kunnen wij ook gewoon ons werk doen. ;-)
Soms is dat voor mensen in de spoorwegwereld geen moeite.Luke! schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:42:
Of geduldig afwachten en niet derden gaan betrekken bij een productiemodel die er helemaal geen bemoeienis mee hebben. Kunnen wij ook gewoon ons werk doen. ;-)
Ikzelf had het gehoord van een kennis.
Maar 100% resultaat heb je inderdaad altijd na het afwachten.
Wij zitten er nu, maar het is best druk en de bediendes zijn sago. xPPuc van S. schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:45:
Nog mensen die bij de Mexicaan wat te drinken/happen pakken?
Wilde altijd al iets over computers weten
Kan ik me voorstellen als ze weer massa's Tweakers te gast krijgen.SirDarkAngel schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:56:
[...]
Wij zitten er nu, maar het is best druk en de bediendes zijn sago. xP
Zijn er nu ook, best goed gegeten, con was eigenlijk vrij weinig aan
[ Voor 34% gewijzigd door Ron op 26-08-2017 16:00 ]
Wij zijn er ook zitten binnen wat te denken met 3 man
Eerste keer gamescon was echt een ervaring. Jammer dat er weinig echte nieuwe releases waren, wel enorm gelachen om te fracture but whole(kwam er hier pas achter dat het buthole samen is) waar Stan een lapdance geeft aan een oude man.
Ook de expres met de spelletjes wagon was erg leuk, ruim gewonnen met 30 secondes!!!
Ook de expres met de spelletjes wagon was erg leuk, ruim gewonnen met 30 secondes!!!
Ondertussen in den Bosch aan het wachten op vervoer terug, jammer dat deze stop zo vroeg was anders had ik nog aan het potje weerwolven tussen Nijmegen en den Bosch mee kunnen doen
volgend jaar beter
Spelletjes wagon mag van mij volgend jaar groter! CS go spelen, tja... dat spel ken ik inmiddels wel.
Er gaan geruchten dat er een Tweaker de trein heeft gemist
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Treinreis was leuker dan de Gamescom zelf. Die viel erg tegen met name omdat er enorm lange rijen waren en je hierdoor niet echt iets kon spelen. Ook het feit dat de Xbox One X alleen te spelen was als je zoveel stempels haalde op de stand van Microsoft was vreemd. Leuke ervaring, maar niet nog een keer.
Ik heb dus niks gemistWolliebolly schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:48:
Treinreis was leuker dan de Gamescom zelf. Die viel erg tegen met name omdat er enorm lange rijen waren en je hierdoor niet echt iets kon spelen. Ook het feit dat de Xbox One X alleen te spelen was als je zoveel stempels haalde op de stand van Microsoft was vreemd. Leuke ervaring, maar niet nog een keer.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Top dag gehad
(zullen we morgen weer?
) was vooral blij om dit jaar ook console games op de Tweakers Express te kunnen spelen.
Rustig een paar hallen bekeken, niet aan alles toegekomen maar zeker genoten. Enorm veel racing games op gamescom dit jaar, dat was mooi om te zien
blij dat ik sonic forces kon spelen (bij Sonic games staat altijd nauwelijks een rij, wel jammer dat de t-shirts op waren) en ik ben ook weer wat merchandise rijker ^^
Rustig een paar hallen bekeken, niet aan alles toegekomen maar zeker genoten. Enorm veel racing games op gamescom dit jaar, dat was mooi om te zien
Top dag gehad, wel jammer dat er niet werd gelet op de staat van mensen en dat er dusdanig veel mensen aangeschoten/dronken waren op de terugreis (inc. Tweakers crew-members) wat voor enige onrust zorgde.
Ondanks bovenstaande weer erg leuk gehad!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Details, wie?aReaRe schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:20:
Er gaan geruchten dat er een Tweaker de trein heeft gemist
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Tweakers bedankt, was weer gaaf!
Deze ruimte is te huur!
Wat een gekke tekst.Slavy schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:42:
Top dag gehad, wel jammer dat er niet werd gelet op de staat van mensen en dat er dusdanig veel mensen aangeschoten/dronken waren op de terugreis (inc. Tweakers crew-members) wat voor enige onrust zorgde.
Iedereen is volwassen genoeg lijkt me?
Ik heb er weinig van gemerkt
De stempels waren bedoeld om een Xbox One X te winnen, niet vereist om te spelen (en later de uitreiking van de te winnen Xbox One X om 19:00). Heb zelf Forza Motorsport 7 gespeeld op prototype Xbox One X.Wolliebolly schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 22:48:
[...]
Ook het feit dat de Xbox One X alleen te spelen was als je zoveel stempels haalde op de stand van Microsoft was vreemd.
[..]
IT Guru :)
Er waren vooral veel vrolijke (en vermoeide) passagiers. Het beeld van dronken crewleden herken ik totaal niet. Er zal door deze en gene best een drankje zijn gedronken op de terugweg, ik sta 110% in voor de vrijwillige crew van Tweakers.Slavy schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:42:
Laten we dit onderwerp verder laten rusten en terugkijken op een geslaagde Tweakers Express.
Ik vond het vooral gezelligheid ipv overlast! Terugweg was een groot feestjeSlavy schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:42:
weer een super mooie tweakersexpress gehad (samen met mijn broertje en natuurlijk heel veel tweakers).
heenreis bus was mooi op de tijd in meppel en waren dan ook ruim op tijd in utrecht.
Toen de trein het station kwam binnen reiden was er toch wel een kleine teleurstelling bij mij waar waren de mooie stikkers aan de buitenkant van de trein de afgelopen 2 jaren vond ik dat altijd heel erg gaaf om te zien en ook altijd foto/filmpje waardig nu niet.
Nadat we uit utrecht vertrokken waren maar eens gaan kijken bij de games aan boord van de trein. een tijdje met vr bril berg aan het beklimmen geweest was wel echt gaaf met de controllers en nog even een beetje aan het schieten geweest in cs: go nou ja ik lag meer dood (zo als al meer zeiden misschien is een keer tijd voor een andere shooter)
na het gamen maar een mooi plekje in de trein opgezocht om rustig te zitten. en naar 's-Hertogenbosch kwamen er een een 3 tal tweakers naast ons zitten die nog niet eerder mee waren geweest. en hier mee veel gekletst samen naar de gamescom gelopen en vanaf daar onze eigenweg gegaan.
De beurs viel mij tegen niet iets gezien dat ik dacht van hee das leuk of dat moet ik in de gaten houden. maar goed daar kan tweakers niets aan doen.
rond 3 uur dan ook de beurs verlaten en maar naar de Mexicaan gegaan om wat te drinken helaas zat het terras al vol en moesten we binnen zitten maar in de loop van de tijd schoven hier ook wat tweakers bij ons aan.
de terug reis toen we eenmaal weer reden nog maar eens gekeken bij de games en toen nog een hele lange tijd met vr gespeeld (niemand anders wou
) was een soort survival achtige game met de xbox controler rond lopen op de noordpool ofzo zag er echt gaaf uit.
hierna in een aantal wagons gezeten en op een gegeven moment maar even gevult naar een gamewagon om de warmte te ontlopen (want in sommige wagons werd het wel heel heet toen de airco uit was (hier kan tweakers niets aan doen natuurlijk) toen de airco het weer deed richting de stilte wagon gelopen (kwam ik pas op het laatst achter) hier werd gewoon rustig gepraat en veder geen herrie ofzo
net voor 's-Hertogenbosch kwamen we hier de 3 mensen die we s`morgens hadden ontmoet weer tegen duis nog even met elkaar gesproken over hoe ze de dag gevonden hadden.
daarna doer waar we aardig volgens de planning arriveerden en toen naar de bus. s`morgens voor het station uitgestapt toen werd er gezegd dat hij s`avonds aan de andere kant zou staan maar dit bleek bij het uitstappen van de trein (werd helaas niet omgeroepen in de trein) al weer aangepast te zijn. maar de crew member van tweakers deed zijn best om iedereen bij zich te krijgen op het peron en voorop te lopen richting de bus. bij de bus bleken er toch wel wat mensen te missen maar naar een 10-15 min leken we aardig compleet. de bus had er op de terug reis ook de snelheid weer goed in zitten en we arriveerden ongeveer 10 min voor de planning die er was in meppel.
al met al weer super georganiseerd.
volgend jaar weer? ik weet het nog niet ik heb in de trein zeker genoten en leuke gesprekken gehad met verschillende tweakers. maar ja de beurs viel wat tegen helaas dat de hangout niet door gegaan is had het denk ik voor mij nog net wat mooier gemaakt.
toevallig kwamen we bij de stand van http://www.virtuo-vr.com/ waar @Kiswum (volgens mij) net bezig was zijn prijs te verzilveren. nog even een filmpje en een paar foto`s gemaakt en zoals beloofd plaats ik die hier op het forum
en nog een paar foto`s van gister
gallery: hjvg
heenreis bus was mooi op de tijd in meppel en waren dan ook ruim op tijd in utrecht.
Toen de trein het station kwam binnen reiden was er toch wel een kleine teleurstelling bij mij waar waren de mooie stikkers aan de buitenkant van de trein de afgelopen 2 jaren vond ik dat altijd heel erg gaaf om te zien en ook altijd foto/filmpje waardig nu niet.
Nadat we uit utrecht vertrokken waren maar eens gaan kijken bij de games aan boord van de trein. een tijdje met vr bril berg aan het beklimmen geweest was wel echt gaaf met de controllers en nog even een beetje aan het schieten geweest in cs: go nou ja ik lag meer dood (zo als al meer zeiden misschien is een keer tijd voor een andere shooter)
na het gamen maar een mooi plekje in de trein opgezocht om rustig te zitten. en naar 's-Hertogenbosch kwamen er een een 3 tal tweakers naast ons zitten die nog niet eerder mee waren geweest. en hier mee veel gekletst samen naar de gamescom gelopen en vanaf daar onze eigenweg gegaan.
De beurs viel mij tegen niet iets gezien dat ik dacht van hee das leuk of dat moet ik in de gaten houden. maar goed daar kan tweakers niets aan doen.
rond 3 uur dan ook de beurs verlaten en maar naar de Mexicaan gegaan om wat te drinken helaas zat het terras al vol en moesten we binnen zitten maar in de loop van de tijd schoven hier ook wat tweakers bij ons aan.
de terug reis toen we eenmaal weer reden nog maar eens gekeken bij de games en toen nog een hele lange tijd met vr gespeeld (niemand anders wou
hierna in een aantal wagons gezeten en op een gegeven moment maar even gevult naar een gamewagon om de warmte te ontlopen (want in sommige wagons werd het wel heel heet toen de airco uit was (hier kan tweakers niets aan doen natuurlijk) toen de airco het weer deed richting de stilte wagon gelopen (kwam ik pas op het laatst achter) hier werd gewoon rustig gepraat en veder geen herrie ofzo
daarna doer waar we aardig volgens de planning arriveerden en toen naar de bus. s`morgens voor het station uitgestapt toen werd er gezegd dat hij s`avonds aan de andere kant zou staan maar dit bleek bij het uitstappen van de trein (werd helaas niet omgeroepen in de trein) al weer aangepast te zijn. maar de crew member van tweakers deed zijn best om iedereen bij zich te krijgen op het peron en voorop te lopen richting de bus. bij de bus bleken er toch wel wat mensen te missen maar naar een 10-15 min leken we aardig compleet. de bus had er op de terug reis ook de snelheid weer goed in zitten en we arriveerden ongeveer 10 min voor de planning die er was in meppel.
al met al weer super georganiseerd.
volgend jaar weer? ik weet het nog niet ik heb in de trein zeker genoten en leuke gesprekken gehad met verschillende tweakers. maar ja de beurs viel wat tegen helaas dat de hangout niet door gegaan is had het denk ik voor mij nog net wat mooier gemaakt.
toevallig kwamen we bij de stand van http://www.virtuo-vr.com/ waar @Kiswum (volgens mij) net bezig was zijn prijs te verzilveren. nog even een filmpje en een paar foto`s gemaakt en zoals beloofd plaats ik die hier op het forum
en nog een paar foto`s van gister
gallery: hjvg
Mooi verslag @hjvg en bedankt voor het filmpje!
De volgende keer de camera niet meer draaien, daar kunnen ze niet goed tegen
Ik zal kijken of ik het kan aanpassen. Wellicht met een nieuwe upload 
p.s. persoonlijk vind ik dat ik wel beter loop dan Paul
video: Kat Walk-virtualrealityloopband - Is dit de volgende stap in VR?
De volgende keer de camera niet meer draaien, daar kunnen ze niet goed tegen
[ Voor 37% gewijzigd door Kiswum op 27-08-2017 11:00 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
klopt had hem gedraaid zodat ik ook het beeldscherm in beeld kon krijgen zodat je zeg maar ook zag wat jij zag.Kiswum schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 10:58:
Mooi verslag @hjvg en bedankt voor het filmpje!
De volgende keer de camera niet meer draaien, daar kunnen ze niet goed tegenIk zal kijken of ik het kan aanpassen. Wellicht met een nieuwe upload
Ik was voor de eerste keer meegeweest met de Tweakers Express, en ik vond het zeer geslaagd!
Op de heenweg een potje gespeeld tegen Jurian. (Helaas verloren, en hij was ook de betere
) Ook heb ik voor het eerst Super Hot gespeeld met een VR-bril, en wat is dat toch gaaf zeg!
Gamescom was ook tof. Heb FIFA 18 gespeeld op de Switch en de PS4, voor de Switch is het een redelijk spel, maar ik ga die niet halen. Hetzelfde geldt voor de PS4. Ik vind dat er niet zoveel veranderd is in vergelijking met FIFA 17. Ik heb verder niets meer gespeeld, want het meerendeel interesseerde mij niet zo, of ik speel het liever thuis. Ik heb dus een beetje rondgelopen en nog veel luke dingen gezien.
Ik heb op de treinreis terug alleen maar gezeten, want ik was bekaf, en ik moet zeggen, het was weer fijn om terug in Nederland te zijn.
Ga ik volgend jaar mee? Ik weet het niet. Het hangt ervanaf of er interessante games te zien zijn. Als het er echt veel zijn, dan pak ik denk ik alle dagen Gamescom, wat dus betekend dat ik niet meega met de volgende Tweakers Express.
Al met al, het was echt supertof!
Op de heenweg een potje gespeeld tegen Jurian. (Helaas verloren, en hij was ook de betere
Gamescom was ook tof. Heb FIFA 18 gespeeld op de Switch en de PS4, voor de Switch is het een redelijk spel, maar ik ga die niet halen. Hetzelfde geldt voor de PS4. Ik vind dat er niet zoveel veranderd is in vergelijking met FIFA 17. Ik heb verder niets meer gespeeld, want het meerendeel interesseerde mij niet zo, of ik speel het liever thuis. Ik heb dus een beetje rondgelopen en nog veel luke dingen gezien.
Ik heb op de treinreis terug alleen maar gezeten, want ik was bekaf, en ik moet zeggen, het was weer fijn om terug in Nederland te zijn.
Ga ik volgend jaar mee? Ik weet het niet. Het hangt ervanaf of er interessante games te zien zijn. Als het er echt veel zijn, dan pak ik denk ik alle dagen Gamescom, wat dus betekend dat ik niet meega met de volgende Tweakers Express.
Al met al, het was echt supertof!
:)
Oké, maar ik kon toch nergens een Xbox One in het wild zien. Waar stond de Xbox One X console dan? Ik heb alleen maar Xbox One S consoles gezien.BJD1997 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 00:30:
[...]
De stempels waren bedoeld om een Xbox One X te winnen, niet vereist om te spelen (en later de uitreiking van de te winnen Xbox One X om 19:00). Heb zelf Forza Motorsport 7 gespeeld op prototype Xbox One X.
Mensen die benieuwd zijn naar Tweakers Express 2017.
Ik heb kort een filmpje gemaakt van een dagje Tweakers Express.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Hier is de console te zien (prototype) bij Forza Motorsport 7Wolliebolly schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:30:
[...]
Oké, maar ik kon toch nergens een Xbox One in het wild zien. Waar stond de Xbox One X console dan? Ik heb alleen maar Xbox One S consoles gezien.
Hier nog een filmpje van Microsoft zelf waar dezelfde console te zien is.
Edit: Ik moet toegeven zonder te weten hoe de devkit eruit ziet zou je inderdaad denken dat het om een Xbox One S gaat.
[ Voor 10% gewijzigd door BJD1997 op 27-08-2017 19:57 ]
IT Guru :)
Ik had al een bericht achter gelaten in het abo topic, maar ik denk dat mijn blog hier ook interessant is om terug te zien.
Hier is deel 1 van mijn blogserie, deel 2 en 3 komen er de komende dagen nog wel aan:
Kiswum.com: Gamescom 2017 - Mijn 4e Tweakers Express beleving
Hier is deel 1 van mijn blogserie, deel 2 en 3 komen er de komende dagen nog wel aan:
Iemand enige idee wanneer de foto's die door Tweakers zijn gemaakt online worden gezet?
Signature
Ik wist niet eens dat er foto's gemaakt zijn. Die wil ik ook wel graag zienMitch377 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:31:
Iemand enige idee wanneer de foto's die door Tweakers zijn gemaakt online worden gezet?
Ik ben vooral benieuwd naar het filmpje, ik ben ondervraagd door de reporter ter plaatse.Mitch377 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:31:
Ze hadden geen Tweakers Crew shirtje aan, daarom zijn ze vast wat minder opgevallen, maar ik zag ze telkens door het Social Cafe lopen.Wolliebolly schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:32:
[...]
Ik wist niet eens dat er foto's gemaakt zijn. Die wil ik ook wel graag zien
Ook leuk!Kiswum schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:48:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar het filmpje, ik ben ondervraagd door de reporter ter plaatse.
Signature
Leuk filmpje!Pykow schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:41:
Mensen die benieuwd zijn naar Tweakers Express 2017.
[video]
Sta er zelfs 2 keer op zie ik, 1 keer bij aankomst in Köln en 1 keer rond het einde waar ik probeerde een PC te fixen die moeilijk deed.
En aangezien niet iedereen in het abo-forum kan, doe ik even een crosspost van wat ik daar heb gepost:
Want ook hier is hij van toepassing.quote: ZorianGoed om te lezen dat men heeft genoten, ik heb zelf ook enorm genoten!Deels van het opbouwen/afbreken van de LAN wagons, deels van het managen van said wagons, deels van het feit dat mensen van de wagons met hun inhoud hebben genoten, deels van de reis in zijn algeheel, deels van Gamescom wat eigenlijk ook best wel tof was, deels van alles eigenlijk wel.
Ik was dus de Crew die regelmatig in LANwagon 1 zat om de boel in de gaten te houden en de servers weer terug aan te schoppen als ze er weer uit vlogen.
Uiteraard ook vanaf mijn kant een grote dank aan o.a. de overige Crew, Railpromo, Tweakers zelf en de sponsors zonder wie we niks hadden gehad om op te spelen.
En last but not least; Alle Tweakers (en niet-Tweakers) die mee waren op deze reis!
Hopelijk zie ik jullie allen wederom bij de volgende editie!
Vandaar dat ik zelf even een filmpje in elkaar heb gezet haha.Kiswum schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:48:
[...]
Ik ben vooral benieuwd naar het filmpje, ik ben ondervraagd door de reporter ter plaatse.
Natuurlijk lekker amateuristisch, maar het was dan ook mijn eerste opnames en ook mijn eerste keer op gamescom.
In de toekomst gaan we het beter doen.
Mijn volgende beurs wordt Firstlook festival
Angelo NL / Global Cargo VTC
^^ ik sta op (een aantal) van jouw foto's en wellicht ook op het filmpje van t.net welke gefilmd is op terugweg in de social wagon.Kiswum schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:48:
[...]
Jij bent altijd heel gezellig op feestjes zeker?Slavy schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:42:
Zie nu trouwens dat je twee foto's van mij hebt gemaakt tijdens het spelen van "Koehandel", zowel heen en terug (staan alleen, chronologisch gezien, verkeerd om).Kiswum schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 23:42:
Ik had al een bericht achter gelaten in het abo topic, maar ik denk dat mijn blog hier ook interessant is om terug te zien.
Anyway, hartelijk bedankt. Altijd leuk als er foto's zijn om naar te kijken!
[ Voor 9% gewijzigd door Mitchell op 28-08-2017 15:50 ]
Signature
Bedankt! Ik heb het even omgedraaid!Mitch377 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 15:47:
[...]
Zie nu trouwens dat je twee foto's van mij hebt gemaakt tijdens het spelen van "Koehandel", zowel heen en terug (staan alleen, chronologisch gezien, verkeerd om).
Anyway, hartelijk bedankt. Altijd leuk als er foto's zijn om naar te kijken!
Iedereen bedankt voor een gezellige dag!
Persoonlijk voor mij, vond ik de tweakersexpress rit leuker dan het Gamescom evenement!
Hopelijk tot volgend jaar weer!!!
Ps ik heb wel foto's maar het zijn meer Gamescom foto's en selfies
Persoonlijk voor mij, vond ik de tweakersexpress rit leuker dan het Gamescom evenement!
Ben ik het totaal mee eens. Vond de Tweakers Express ook leuker.Shae_Tallad schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:02:
Iedereen bedankt voor een gezellige dag!
Ik was dit jaar voor de tweede keer mee met de Tweakers Express en het was weer erg geslaagd! De games die in de trein gespeeld worden interesseerden mij niet echt, dus heb voornamelijk in de zit rijtuigen gezeten om een beetje wakker te worden.
Gamescom was ook weer top. Ik kwam voor Dissidia Final Fantasy NT en South Park: The Fractured But Whole, maar bij beide stonden lange rijen en dat had ik er niet voor over. Wel Ni No Kuni II, Railway Empire en Dragon Ball FighterZ gespeeld.
Achteraf ook blij dat ik niet in de rij heb gestaan, want ik kan dit weekend de closed beta van Dissidia Final Fantasy NT spelen en op South Park: The Fractured But Whole kan ik nog wel 1,5 maand wachten.
Op de terugweg was ik ook een beetje verrot, dus veel gezeten en LittleBigPlanet op de Vita gespeeld. Jammer dat de airco in het rijtuig het niet deed en later zelfs de verlichting uitviel waardoor we in een ander rijtuig moesten zitten.
Desalniettemin was het een geslaagde dag! Tweakers en Railpromo bedankt!
Ook ik heb die dag wat foto's gemaakt:
https://www.instagram.com/p/BYTMUszH4fs/ en https://www.instagram.com/p/BYiKvGJn7iW/.
Gamescom was ook weer top. Ik kwam voor Dissidia Final Fantasy NT en South Park: The Fractured But Whole, maar bij beide stonden lange rijen en dat had ik er niet voor over. Wel Ni No Kuni II, Railway Empire en Dragon Ball FighterZ gespeeld.
Achteraf ook blij dat ik niet in de rij heb gestaan, want ik kan dit weekend de closed beta van Dissidia Final Fantasy NT spelen en op South Park: The Fractured But Whole kan ik nog wel 1,5 maand wachten.
Op de terugweg was ik ook een beetje verrot, dus veel gezeten en LittleBigPlanet op de Vita gespeeld. Jammer dat de airco in het rijtuig het niet deed en later zelfs de verlichting uitviel waardoor we in een ander rijtuig moesten zitten.
Desalniettemin was het een geslaagde dag! Tweakers en Railpromo bedankt!
Ook ik heb die dag wat foto's gemaakt:
https://www.instagram.com/p/BYTMUszH4fs/ en https://www.instagram.com/p/BYiKvGJn7iW/.
[ Voor 10% gewijzigd door Zidane007nl op 02-09-2017 11:58 ]