Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:39
Albert020 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

Ben bang dat deze je screenprotector eraf zou drukken,
maar je kunt hem toch bestellen en proberen, ja heb je nee kun je krijgen :)
Ik heb nog geen S8 :)
Aanschaf hangt geheel af van hoesje/screenprotector. Ik heb nog 4/5 dagen ivm Vodafone kortingscode.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:55
Ik zoek een niet al te dure oplader voor de S8
Specs waaraan het moet voldoen:

1) Oplader waarin de telefoon kan staan
2) Draadloos
3) Snel laden

Iemand hier ervaring mee of 1 aangeschaft?
eventueel via aliexpress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
pitchdown schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 09:40:
Ik zoek een niet al te dure oplader voor de S8
Specs waaraan het moet voldoen:

1) Oplader waarin de telefoon kan staan
2) Draadloos
3) Snel laden

Iemand hier ervaring mee of 1 aangeschaft?
eventueel via aliexpress?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejvandekaa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 10:37
Ik heb recent een S8+ gekocht maar helaas is de achterkant erg glad (ik had hiervoor een S5). ik begreep dat je een skin? op de mobiel kan plakken, waarmee je een ruwere achterkant kunt creeren (een skin is een soort stikker meen ik). weet iemand:
a. of dit klopt,
b. of je dan nog draadloos kunt opladen?
c. waar je die in Rotterdam of Utrecht kunt kopen?

daarnaast ben ik op zoek naar een lanyard van 50 cm, een lankaard is een koord waarmee ik mijn mobiel om/aan mijn nek kan hangen. idem waar zou ik die in Rotterdam of Utrecht zou kunnen kopen

(of weet iemand een internet winkel hiervoor)

tenslotte ben ik ook op zoek naar een goede drybag voor mijn mobiel. ik had een gooper hermetic, maar mijn S8+ past er niet in.

Evertjan van de Kaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ejvandekaa schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:27:
Ik heb recent een S8+ gekocht maar helaas is de achterkant erg glad (ik had hiervoor een S5). ik begreep dat je een skin? op de mobiel kan plakken, waarmee je een ruwere achterkant kunt creeren (een skin is een soort stikker meen ik). weet iemand:
a. of dit klopt,
Ja, bijvoorbeeld deze: https://www.xtremeskins.c...sung-galaxy-s8-plus-skins. Het ligt natuurlijk wel aan de specifieke skin of je telefoon er gladder of ruwer van wordt
b. of je dan nog draadloos kunt opladen?
Als je skin van kunststof (plastic/vinyl) is wel. Als hij van metaal is waarschijnlijk niet
c. waar je die in Rotterdam of Utrecht kunt kopen?
Bij de meeste telefoonaccessoirewinkels hebben ze bergen met covers/cases, maar niet overal skins. Voor de Galaxy S8(+) is de kans wel het grootst dat je ze tegen gaat komen omdat het zo'n populair toestel is. In Utrecht gewoon rondkijken op Hoog Catherijne en bijvoorbeeld winkelcentrum Kanaleneiland, of net buiten Hoog Catherijne als je richting de Oude Gracht loopt. Daar zitten heel veel provider-winkels, maar ook een paar accessoire-winkels voor zover ik weet. In Rotterdam geen idee.
daarnaast ben ik op zoek naar een lanyard van 50 cm, een lankaard is een koord waarmee ik mijn mobiel om/aan mijn nek kan hangen. idem waar zou ik die in Rotterdam of Utrecht zou kunnen kopen

(of weet iemand een internet winkel hiervoor)
Die dingen zijn echt overal te krijgen, maar hoe wil je je telefoon daaraan hangen? In de drybag oid?
tenslotte ben ik ook op zoek naar een goede drybag voor mijn mobiel. ik had een gooper hermetic, maar mijn S8+ past er niet in.

Evertjan van de Kaa
Is er geen groter model van die gooper hermetic? De afmetingen van de S8+ zijn bekend, dus daar kan je makkelijk mee zoeken.

algemene opmerking: uit je post blijkt niet echt dat je zelf gezocht hebt..... heb je zelf al wat gevonden en waarom voldoet dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejvandekaa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 10:37
Ik heb heel internet afgezocht, maar alle drie de artikelen zijn moeilijk te vinden dwz
wel bij internet winkels, maar

- voor de skin weet je dan niet hoe ruw ze zijn en meestal is de levering lang/kosten hoog. vandaar dat ik iets in nederland zocht

- voor de lanyard (ik heb al een ""bumper"voor mijn mobiel gekocht, de rhino shield. dus het is vrij eenvoudig om een koord eraan vast te maken). probleem hier is dat ze vrij goedkoop zijn (onder de 1 euro) en dan 5-10 euro verzend kosten. daarnaast meestal niet lang genoeg. ik zou ze dus graag in de winkel checken

- voor de drybag wordt het waarschijnlijk internet winkel. (er zijn veel internet winkels die ze verkopen). maar ik vond de gooper wel een goed ontwerp.

Ga vanavond in de binnenstad van rotterdam kijken/zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik kreeg een mailtje dat ik een gratis clear cover kon ophalen in de Galaxy Studio in Amsterdam (tegenover de mediamarkt).

Vandaag even langs geweest en kon zo een clear cover meekrijgen nadat ze het imei nummer van m'n toestel hadden genoteerd. Kon de achterkant laten graveren wat wel leuk leek maar na een aantal gezien te hebben, heb ik het toch maar niet gedaan. Uitlijning van de machine was niet helemaal lekker en voor mijn gevoel stond het er allemaal niet recht op.

Kon ook nog meedoen om een smartwatch te winnen maar dan moest je een aantal spelletjes doen, heb ik maar vriendelijk overgeslagen :).

Wellicht leuk om even een kijkje te gaan nemen mocht je in de buurt zijn al is het alleen maar voor de cover.

[ Voor 18% gewijzigd door Reset2003 op 13-10-2017 19:27 ]

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterKoblenz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 22:23
Voor een S8 plus met LED view cover ben ik op zoek naar een tasje die je aan een riem kan hangen. Nu heb ik wel op Amazon.com eentje gevonden maar in Nederland kan ik niks vinden wat past. Iemand tips?

https://www.amazon.com/Ho...1-5&keywords=S8+plus+belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

arjandijk162 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:17:
Zojuist de goedkoopste dock met Dex support besteld. Heel benieuwd of het werkt, heb er vanuit de mobiele app minder dan 17 euro voor betaald (net onder de grens voor btwheffing)

[afbeelding]
Laat je weten of het wat is. Klinkt erg interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 11:40
SYQ schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Laat je weten of het wat is. Klinkt erg interessant
Ik heb deze ook besteld (dinsdag).
Is inmiddels gearriveerd in nederland bij de douane, dus hopelijk deze week binnen.
Ben benieuwd en zal laten weten of het werkt.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Zojuist de goedkoopste dock met Dex support besteld. Heel benieuwd of het werkt, heb er vanuit de mobiele app minder dan 17 euro voor betaald (net onder de grens voor btwheffing)

[afbeelding]
Welke plug type moet je hebben voor de S8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
jabberwock schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:03:
[...]

Welke plug type moet je hebben voor de S8?
Ik zie maar één optie, de "universeel".
Bij de dock worden geen kabels meegeleverd en er zit een usb-c aansluiting op voor stroomvoorziening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Mr_Blobby schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:56:
[...]
Ik zie maar één optie, de "universeel".
Bij de dock worden geen kabels meegeleverd en er zit een usb-c aansluiting op voor stroomvoorziening.
Ik wacht wel even tot de eerste exemplaren binnen zijn en de ervaring wordt gedeeld.

Iemand trouwens met een clear cover een idee wat onderstaande instelling doet? De tekst snap ik maar er is geen verschil als ik de schakelaar omzet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/P5hYZbLdNC4CZr0fJfMJihxb/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:52
jabberwock schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:14:
[...]

Ik wacht wel even tot de eerste exemplaren binnen zijn en de ervaring wordt gedeeld.

Iemand trouwens met een clear cover een idee wat onderstaande instelling doet? De tekst snap ik maar er is geen verschil als ik de schakelaar omzet

[afbeelding]
Heb je een Clear Cover (alleen achterkant) of een Clear View Cover (met klep)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Beide. Maar die optie verschijnt alleen als ik die met klep gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:52
jabberwock schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:07:
Beide. Maar die optie verschijnt alleen als ik die met klep gebruik.
Klopt, de clear view cover heeft een NFC chip. Heb je je NFC aanstaan? Ik heb zelf alleen een LED view cover dus kan het niet voor je checken.

[ Voor 25% gewijzigd door Sirhc_95 op 16-10-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Volgens mij werkt het niet met nfc. De klep werkt namelijk ook als nfc uit staat.

Maar ook als ik dat uit of aan zet is er geen verschil...

Is verder ook geen issue want ik gebruik dat always on display toch niet, maar ik kan niet zo goed tegen opties die niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Even voor de mensen met de Clear View Cover voor de S8
blijft de klep goed dicht zitten, zit er iets van magneet sluiting op,
zag op afbeeldingen een rond plakkertje op de klep, is dit dat deze beter dicht blijft ?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/aiwyg8dzov7h6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Nee, dat is geen magneetje. De klep valt gewoon open als je het toestel op zijn kop houdt. Wat dat rondje wel is? Geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Beste mede tweakers, sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een S8. Ik ben alleen nog op zoek naar een geschikte screenprotector. Het probleem waar ik tegenaanloop is dat veel screenprotectors niet case friendly zijn (hoekjes komen omhoog).

Dit geldt bijvoorbeeld ook voor de officiele screen protector van Samsung zelf als je deze gebruikt icm Spigen hoesjes:
https://www.smartphonehoe...nprotector-galaxy-s8.html
Op zich is dit een prima screenprotector maar hij past dus niet helemaal.

Het enige alternatief wat ik hiervoor kon vinden is de
Zwarte gehard glas case friendly screenprotector voor de Samsung Galaxy S8
https://www.smartphonehoe...eenprotector-samsung.html

Deze heb ik geprobeerd, maar het grote nadeel vind ik dat deze van gehard dik plastic is, een matrix in het scherm laat zien en daarnaast zorgt voor minder feedback van je scherm. Dus die heb ik teruggestuurd. Iemand nog ideeen of tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:44
Thenotorious schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:13:
[...]

Heb je ervaring met deze of iemand anders hier op het forum? Want er zijn veel screenprotectors die beweren dat ze de hele voorkant bedekken terwijl het niet zo is.
Heb deze op een Note 8 zitten en hij bedekt de hele voorkant, netjes met de curve mee.

Heb hem er ook helemaal strak opzitten, de laatste "belletjes" zijn na 1,5 week verdwenen.
Heb de full-body protection, dus ook op de achterkant. Hij pakt gelijk een stuk fijner vast :).

[ Voor 9% gewijzigd door Devian op 17-10-2017 14:40 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Reset2003 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:22:
Ik kreeg een mailtje dat ik een gratis clear cover kon ophalen in de Galaxy Studio in Amsterdam (tegenover de mediamarkt).

Vandaag even langs geweest en kon zo een clear cover meekrijgen nadat ze het imei nummer van m'n toestel hadden genoteerd. Kon de achterkant laten graveren wat wel leuk leek maar na een aantal gezien te hebben, heb ik het toch maar niet gedaan. Uitlijning van de machine was niet helemaal lekker en voor mijn gevoel stond het er allemaal niet recht op.

Kon ook nog meedoen om een smartwatch te winnen maar dan moest je een aantal spelletjes doen, heb ik maar vriendelijk overgeslagen :).

Wellicht leuk om even een kijkje te gaan nemen mocht je in de buurt zijn al is het alleen maar voor de cover.
Ik was er vandaag nog om mijn S8 op te laten sturen voor reparatie. Zal wel eens een keer weer langs gaan om te kijken of ik ook daarvoor in aanmerking kom :) Bedankt voor de tip!

Paar weken terug was ik er voor het eerst, en toen won toevallig iemand de Note 8 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Albert020 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:27:
Even voor de mensen met de Clear View Cover voor de S8
blijft de klep goed dicht zitten, zit er iets van magneet sluiting op,
zag op afbeeldingen een rond plakkertje op de klep, is dit dat deze beter dicht blijft ?

[afbeelding]
Dat is een soort chip dat dan de display activeerd voor als de klep dicht is
jabberwock schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:25:
Volgens mij werkt het niet met nfc. De klep werkt namelijk ook als nfc uit staat.

Maar ook als ik dat uit of aan zet is er geen verschil...

Is verder ook geen issue want ik gebruik dat always on display toch niet, maar ik kan niet zo goed tegen opties die niets doen.
Ik heb ook geen idee wat de functie moet voorstellen, merk nl ook geen verschil als ie aan of uit staat gevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:59

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
page can not be found.
Heb je nog de juiste url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 21:06
tweaker2010 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:35:
Beste mede tweakers, sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een S8. Ik ben alleen nog op zoek naar een geschikte screenprotector. Het probleem waar ik tegenaanloop is dat veel screenprotectors niet case friendly zijn (hoekjes komen omhoog).

Dit geldt bijvoorbeeld ook voor de officiele screen protector van Samsung zelf als je deze gebruikt icm Spigen hoesjes:
https://www.smartphonehoe...nprotector-galaxy-s8.html
Op zich is dit een prima screenprotector maar hij past dus niet helemaal.

Het enige alternatief wat ik hiervoor kon vinden is de
Zwarte gehard glas case friendly screenprotector voor de Samsung Galaxy S8
https://www.smartphonehoe...eenprotector-samsung.html

Deze heb ik geprobeerd, maar het grote nadeel vind ik dat deze van gehard dik plastic is, een matrix in het scherm laat zien en daarnaast zorgt voor minder feedback van je scherm. Dus die heb ik teruggestuurd. Iemand nog ideeen of tips??
Ik zit met hetzelfde probleem! Ook net een s8, maar kan nog geen screenprotector vinden. Ik heb ook nooit screenprotectors gebruikt, maar gezien de grote hoeveelheid glas rond de hoekjes geen overbodige luxe denk ik.

Zelf denk ik dat een folie weinig zin heeft, dus ik keek ook naar gehard glas. Goed dat je aangeeft dat die 'case friendly' variant niet fijn is, want daar twijfelde ik over! :o Verder ben ik benieuwd naar ervaringen met ZAGG curved glass. Ik heb ooit een folie van ZAGG gehad voor m'n Microsoft Band 1, die waren wel goed (en soort van self-healing?). Ben benieuwd of die ruitjes ook zo goed zijn. Het instructiefilmpje ziet er in ieder geval veelbelovend uit, maar ook hier wederom de vraag: hoe past het met een case? Ik kijk zelf naar de standaard samsung siliconen hoes.

Kortom: ik houd mij ook aanbevolen voor tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
pitchdown schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:49:
[...]

page can not be found.
Heb je nog de juiste url?
Hmm ik zie het. Zelfde item hier, wel wat duurder geworden zie ik.

Ongetwijfeld fake maar het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
pimsaint schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:40:
[...]

Hmm ik zie het. Zelfde item hier, wel wat duurder geworden zie ik.

Ongetwijfeld fake maar het werkt prima.
Werkt de snellaad-functie goed?
Moet deze dan aangesloten zijn met een usb-c aansluiting als bron of kan ik ook op een usb-a aansluiting?
Werkt de snellaad-functie ook op usb-a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
pitchdown schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:06:
[...]

Werkt de snellaad-functie goed?
Moet deze dan aangesloten zijn met een usb-c aansluiting als bron of kan ik ook op een usb-a aansluiting?
Werkt de snellaad-functie ook op usb-a?
Yes, fast wireless charging werkt prima -mits je ook een snellader aansluit natuurlijk- en de connector in de lader is micro-usb. Ik gebruik de originele Samsung adapter die met de telefoon komt icm een standaard (maar degelijke) usb-a naar micro-usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Ik heb het panzerglass screenprotector van de mm op mijn s8--> waardeloos
slecht touchgevoel en registratie op het scherm.

dat ze hiervoor 40 euro durven vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 21:06
Ik heb vandaag de siliconen hoes van samsung zelf binnengekregen. 22 euro was de goedkoopste via het interwebs. Zit erg fijn, geeft veel meer grip aan het toestel, vingerafdrukscanner is makkelijker te vinden op de tast (zonder de camera onder te kladderen) en hij is niet erg grof, maar ook niet zo dun alsof het geen zin heeft.

Denk overigens niet dat ik er een schermprotector opdoe. Scherm is ter hoogte van de edges niet goed beschermd, maar aan de bovenkant steekt het hoesje er iets bovenuit en ook op de onderste twee hoekjes, dus denk dat de hoeken (toch de gevarenzones) wel enigszins beschermd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Iemand die inmiddels een betaalbare en goede screenprotector voor de S8 heeft gevonden?
Liefst ook nog makkelijke installatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:12

DON PAPA

Tweaker-fan

pitchdown schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:59:Ik heb het panzerglass screenprotector van de mm op mijn s8--> waardeloos
slecht touchgevoel en registratie op het scherm.

dat ze hiervoor 40 euro durven vragen
Gewoon mee terug gaan en laten zien waarom deze screen protector waardeloos is, ik heb dit in het verleden ook een keer gehad en ze namen hem zonder problemen terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
EJSEJS schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:46:
[...]

Gewoon mee terug gaan en laten zien waarom deze screen protector waardeloos is, ik heb dit in het verleden ook een keer gehad en ze namen hem zonder problemen terug...
Klopt,
blijft staan wat nu een goed/makkelijk screenprotector is voor de s8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 10:10

[afbeelding]
Eerste resultaat: Laden en USB werkt, maar HDMI niet, laat staan DEX. Getest met een HDMI-DVI adapter. Ga het straks met een directe HDMI kabel testen. Gedaan op een S8 Plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:47

W84

Hm, mijn Alcantara Cover begint toch wat kale/slijt plekken te krijgen aan de zijkanten. Waarschijnlijk omdat die altijd in m'n broekzak zit. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
sam
arjandijk162 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

Eerste resultaat: Laden en USB werkt, maar HDMI niet, laat staan DEX. Getest met een HDMI-DVI adapter. Ga het straks met een directe HDMI kabel testen. Gedaan op een S8 Plus.
Bij mij hetzelfde resultaat maar dan met een S8 en HDMI kabel zonder adapter.
Geen enkel signaal of herkenning dat er een video uitgang is aangesloten.
Dus het is simpelweg geen DeX dock :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Het is 10 dagen geleden verzonden door Ali, en ik kan pas na 10 dagen een "dispute" openen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
arjandijk162 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:38:
Het is 10 dagen geleden verzonden door Ali, en ik kan pas na 10 dagen een "dispute" openen. :(
Je moet eerst contact opnemen met de verkoper voordat je een dispute kan aanmaken.
Dat heb ik zojuist gedaan. Eens kijken wat de reactie is ...

Ondertussen heb ik deze gevonden: YouTube: Melopow M002 Type-C HDMI Adapter

Deze is zelfs nog goedkoper. De laagste prijs die ik kon vinden is €13,99, hier.
En in ieder geval voldoende positieve ervaringen te vinden m.b.t. DeX ondersteuning:
Bijv: https://forum.xda-develop...?p=73943292&postcount=943
en de feedbacks bij deze
https://nl.aliexpress.com...-PC-Mode/32828831706.html

[ Voor 16% gewijzigd door Mr_Blobby op 20-10-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Ik heb zo'n zelfde adapter zonder DEX. Werkt prima voor mirrorren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

arjandijk162 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:39:
[...]

Hmm. Had ik nou toch maar gewacht met bestellen. De mijne is onderweg. Hoor graag je bevindingen mbt een refund oid.

Ps mocht je die een bezitten...werkt het wel met een nintendo switch? Die zit hier namelijk in de planning dus misschien is het geen weggegooid geld voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door jabberwock op 22-10-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamn
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 16:35
Gebruikt iemand toevallig het otterbox strada hoesje en hoe bevalt dat? Het lijkt mij wel prettig dat het hoesje goed sluit mbv de magneet. Gaat het scherm eigenlijk ook aan als je het hoesje opent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 23:28
Mr_Blobby schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:10:
[...]
Je moet eerst contact opnemen met de verkoper voordat je een dispute kan aanmaken.

Deze is zelfs nog goedkoper. De laagste prijs die ik kon vinden is €13,99, hier.
En in ieder geval voldoende positieve ervaringen te vinden m.b.t. DeX ondersteuning:
en de feedbacks bij deze
Thanks, gelijk besteld scheelt wel ff met zo'n dex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
[...]

en de feedbacks bij deze
Wat heb je als "bewijs" gestuurd naar AliExpress? Ik zou niet weten wat je moet sturen van een niet functionerend dock. Een telefoon met een zwart beeldscherm ernaast?

Ik heb inmiddels ook jou suggestie overgenomen en via ebay besteld. Ben heel benieuwd naar de bruikbaarheid van Dex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
arjandijk162 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:45:
[...]

Wat heb je als "bewijs" gestuurd naar AliExpress? Ik zou niet weten wat je moet sturen van een niet functionerend dock. Een telefoon met een zwart beeldscherm ernaast?

Ik heb inmiddels ook jou suggestie overgenomen en via ebay besteld. Ben heel benieuwd naar de bruikbaarheid van Dex
Ik heb vrijdag meteen een bericht gestuurd naar de verkoper, maar geen reactie op gehad.
Zojuist probeer ik een "dispute" aan te maken, maar krijg alleen de mogelijkheid om weer een bericht te sturen naar de verkoper. Dus dat maar weer gedaan. :(
Ik zou ook niet weten hoe je moet bewijzen dat er geen HDMI output signaal is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Mr_Blobby schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:57:
[...]
Ik heb vrijdag meteen een bericht gestuurd naar de verkoper, maar geen reactie op gehad.
Zojuist probeer ik een "dispute" aan te maken, maar krijg alleen de mogelijkheid om weer een bericht te sturen naar de verkoper. Dus dat maar weer gedaan. :(
Ik zou ook niet weten hoe je moet bewijzen dat er geen HDMI output signaal is....
Ik heb eerst "confirm goods recieved" geklikt. Ga idd een stomme foto maken (wel lastig om een andere camera te zoeken als je telefoon op de dock staat ;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

en de feedbacks bij deze
Ik heb inderdaad de Melopow via AliExpress besteld (prijs op eBay is echt goed, mooi gevonden!) en de DeX ondersteuning werkt inderdaad prima. Je kan na het aansluiten kiezen tussen mirroring of DeX modus. Een (bluetooth) toetsenbord en muis en de telefoon is een simpele desktop. Werkt verrassend goed voor de simpele 'office' werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
pebbie schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:00:
@smok84 Laat ik vooropstellen dat mijn S8+ pas 36 uur in bezit heb en dus ook niet kan vergelijken met andere screen protectors voor deze telefoon. Het is een case friendly protector , type tempered glass.

Verder staat er ; 3D Glass , edge 9H Super Hardness
Is net zo dik (dun) als 3 blaadjes printpapier staat er op de verpakking. Opgebouwd uit 4 lagen (special coating/tempered glass/shatter proof/silicone coating) , zal denk bij allemaal zo zijn?

Hij zit er perfect op bij mij, je ziet hem logischerwijs wel zitten maar niet storend of overdreven aanwezig. sluit goed aan. Heb hem in combi met de originele Led View Cover van Samung. Glas is nu volledig beschermd, loopt door tot waar de Led Cover het overneemt. M.u.v. de bovenrant natuurlijk, omdat de sensoren vrij moeten blijven denk ik. Ik ben in ieder geval 100% tevreden.
Hoe is het twee maanden later met deze glass protector?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
arjandijk162 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:29:
[...]

Ik heb eerst "confirm goods recieved" geklikt. Ga idd een stomme foto maken (wel lastig om een andere camera te zoeken als je telefoon op de dock staat ;))
Het is me gelukt om een dispute aan te maken met 2 foto's als bewijs. Hierbij gevraagd voor 15 euro refund. Die werd gisteren gehonoreerd en ik zie nu dat de 15 euro op mijn rekening staat. Toch netjes en snel afgehandeld. :)
Nu wachten op de bestelling van ebay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
(jarig!)
Screen protector zit er nog steeds strak en netjes op. Geen beschadigingen of wat dan ook. Nog steeds blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-09 19:46

Hegeman

Weet van alles wat

pebbie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:00:
Screen protector zit er nog steeds strak en netjes op. Geen beschadigingen of wat dan ook. Nog steeds blij mee.
Welke heb je?

Ik zie in dit topic veel vragen over screen protectors, maar werken de varianten op basis van een film niet?
Deze zijn superdun, dus lijkt me dat de cases hier overheen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Hegeman schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Welke heb je?

Ik zie in dit topic veel vragen over screen protectors, maar werken de varianten op basis van een film niet?
Deze zijn superdun, dus lijkt me dat de cases hier overheen vallen?
pebbie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:25:
Ik ga deze vanmiddag halen ; https://www.goedhoesje.nl/c-3946541/galaxy-s8-plus/
2 stuks Case Friendly Tempered Glass, ben benieuwd
Bovenaan kun je zoeken op username per topic.

Mn nieuwe S8 ligt al ruim twee weken stof te happen in mijn zoektocht naar een goed hoesje. Van het weekend een Spigen Neo Hybrid ontvangen, maar die is erg glad (wel mooi), maar die is dus terug. Thuis wacht de Speck Presidio Grip op me. Het zal me benieuwen. Ik ga sowieso veel voorzichtiger om moeten gaan met de S8 dan met de S5 in een cheap ebay hoesje en een cheap glass protector. Dat ga ik wel missen. De S5 kan ik gewoon zonder problemen van een tafel afdonderen. Dat ga ik never nooit met de S8 doen. Wordt nog wat.

[ Voor 38% gewijzigd door nadroJ op 30-10-2017 15:28 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nadroJ schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

[...]

Bovenaan kun je zoeken op username per topic.

Mn nieuwe S8 ligt al ruim twee weken stof te happen in mijn zoektocht naar een goed hoesje. Van het weekend een Spigen Neo Hybrid ontvangen, maar die is erg glad (wel mooi), maar die is dus terug. Thuis wacht de Speck Presidio Grip op me. Het zal me benieuwen.
Ik ga deze proberen voor meer grip: Samsung Galaxy S8 Geborsteld TPU Hoesje

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/krlvpkaro1p8r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Toevallig heb ik die ook geprobeerd, was best oké, maar ik vond de edge randen net wat te onbeschermd. Maar qua grip prima

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Mr_Blobby schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Het is me gelukt om een dispute aan te maken met 2 foto's als bewijs. Hierbij gevraagd voor 15 euro refund. Die werd gisteren gehonoreerd en ik zie nu dat de 15 euro op mijn rekening staat. Toch netjes en snel afgehandeld. :)
Nu wachten op de bestelling van ebay...
Dadelijk ook maar een dispute aanmaken. Wat een prulproduct zeg... het laadt niet eens de S8 op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
(jarig!)
Heb de Spigen Slim Armor CS voor Samsung Galaxy S8 Plus als hoesje. Mooi, stevig en handig. Beschermd edge rand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Niet slippery als je 'm vast houdt? Heb nog getwijfeld over dat hoesje maar na de neo hybrid van spigen die super gladde zijkanten heeft heb ik 'm maar niet besteld.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
nadroJ schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:01:
Toevallig heb ik die ook geprobeerd, was best oké, maar ik vond de edge randen net wat te onbeschermd. Maar qua grip prima
Heb hem binnen, zeer blij mee, goede grip, randen van edge vindt ik genoeg, goede aankoop dus ;)

***Edit***

Zie net dat de gaatjes van de microfoon niet goed zitten met deze case,
heb deze terug gestuurd, nieuwe ontvangen, deze is wel goed ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Albert020 op 04-11-2017 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
Mooi :)
Ik ben blij met de Speck Presidio Grip :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:47

W84

W84 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:47:
Hm, mijn Alcantara Cover begint toch wat kale/slijt plekken te krijgen aan de zijkanten. Waarschijnlijk omdat die altijd in m'n broekzak zit. Beetje jammer.
Oh, my bad... het was vuil/zweet/whatever. De vezels waren dus plat gaan liggen. Even met wat warm water schoongemaakt en het is weer als nieuw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Na een boel rondkijken in dit topic was ik eigenlijk op zoek naar een zo dun mogelijk TPU hoesje die niet uit je handen glijd maar wel goed je broekzak in en uit kan. De hierboven genoemde Presidio Grip lijkt me wel wat, en ook de Spigen Neo Hybrid blijft lokken.
Bij wat rondkijken op AliExpress had ik bijna deze Cafele soft TPU case gekocht, maar uiteindelijk ben ik op de MSVII Slim hard frosted navy blue for Galaxy S8 uitgekomen. Geen siliconen maar een hard cover. Ik ben benieuwd of het wat is. Kent iemand dit merk/type, en zo ja is het wat? Voor de € 3,40 die het in de AliExpress app kost vind ik het de gok wel waard. Als het niet bevalt ga ik op zoek naar een andere....

Ik heb ook nog de Melopow M002 van Ebay geplukt voor DEX.

Nu nog op zoek naar een fatsoenlijke QC charger en wat USB C kabels. Hiervoor heb ik al gekeken bij Anker op Amazon.de. Weet iemand het verschil tussen de nylon of PVC uitvoering van de kabels? Die nylons zien er wel wat mooier uit, maar zijn ook duurder. Ik heb nu een duopack nylon van 1,8 m voor € 11,99, een PVC uitvoering van 3 m voor € 9,99 en een QC 3.0 charger voor € 11,99 in mijn mandje zitten.
Samen net meer dan € 30 dus genoeg voor gratis verzending, maar ik wil nog even kijken of ik de Aukey lader die ik eerst had nog weer kan vinden. Als dat niet binnen een paar dagen lukt ga ik dit bestellen, anders komt er nog een korter kabeltje bij denk ik....

On another note: bij mij op de zaak kunnen de telefoon abonnementen vanaf nu verlengd worden, en ik krijg daarbij de Galaxy S8. Ik vermoed echter dat alles niet voor zondag rond is, dus dan gaan de Qi lader en Micro SD kaart aan me voorbij :'( . Heeft iemand al een idee of er vanaf volgende week een andere actie loopt (en zo ja wat dat wordt) of zit daar vaak langer tussen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Ik heb die Cafele TPU case. Tot nu toe mijn favoriete case. De Navy blue is erg mooi en past goed. Hij is lekker dun, maar hij voegt niet echt veel grip toe. Ik denk dat je voor grip meer naar iets rubberized of sandstone'achtige iets moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ik ben er net achter gekomen dat je de clearview cover absoluut niet zonder screenprotector moet gebruiken.

na een paar weken merkte ik al rare vlekken en krasjes op mijn scherm, wat ik nog nooit eerder heb gehad met mijn telefoons.

nu ben ik eindelijk achter de oorzaak, die vlekjes en krasjes zitten allemaal recht onder de plastic sensor-cirkel van de clear view klep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Amps schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:20:
Ik heb die Cafele TPU case. Tot nu toe mijn favoriete case. De Navy blue is erg mooi en past goed. Hij is lekker dun, maar hij voegt niet echt veel grip toe. Ik denk dat je voor grip meer naar iets rubberized of sandstone'achtige iets moet kijken.
Niet veel meer grip vind ik niet zo erg, als hij er maar niet gladder door wordt waardoor hij steeds uit mijn handen glijdt (wat bij de Spigen Neo Hybrid blijkbaar een issue is als ik hierboven goed lees)
Nog een weekje of twee wachten dan kan ik het allemaal echt gaan testen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
gwystyl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:57:
Na een boel rondkijken in dit topic was ik eigenlijk op zoek naar een zo dun mogelijk TPU hoesje die niet uit je handen glijd maar wel goed je broekzak in en uit kan. De hierboven genoemde Presidio Grip lijkt me wel wat, en ook de Spigen Neo Hybrid blijft lokken.
Bij wat rondkijken op AliExpress had ik bijna deze Cafele soft TPU case gekocht, maar uiteindelijk ben ik op de MSVII Slim hard frosted navy blue for Galaxy S8 uitgekomen. Geen siliconen maar een hard cover. Ik ben benieuwd of het wat is. Kent iemand dit merk/type, en zo ja is het wat? Voor de € 3,40 die het in de AliExpress app kost vind ik het de gok wel waard. Als het niet bevalt ga ik op zoek naar een andere....
Ik heb zo'n MSVII Slim hard frosted (sandstone) en die bevalt me erg goed. Hoe de bescherming is als het toestel zou vallen, weet ik niet, maar ik koos deze om te voorkomen dat de gladde S8 uit mijn hand (of ergens vanaf) zou glijden. Daarin slaagt deze hoes prima en ik vind het prettiger aanvoelen dan een siliconen of tpu hoes (die vind ik meer "plakkerig" aanvoelen). Nog een voordeel: geen vingerafdrukken en de vingerafdruk scanner is nu beter op het gevoel te benaderen. Omdat die zo goed gevalt, heb ik daarna nog een extra reserve zwarte hoes en de blauwe variant gekocht (via deze link).

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Blobby op 02-11-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
*knip, spam

[ Voor 84% gewijzigd door Prulleman op 04-11-2017 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Is 'm toch niet? :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Nope, kan er niet aan wennen, vindt hem niet fijn met de ribbels in de hand liggen :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 04-11-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Onlangs deze Cafele PP micro case gekocht en nog geen week later viel m'n S8 van een goede meter op tegels. Zo te zien heeft dit dunne hoesje waarschijnlijk nog nut gehad ook. Op de linkerbovenhoek is namelijk goed de impact van de val te zien: de kleur is een beetje versprongen en hij is heel licht ingedeukt. De chromen rand van het toestel heeft (gelukkig) helemaal niets. Dit zou zonder case waarschijnlijk anders zijn geweest. Kortom zelfs een klein laagje bescherming blijkt de moeite waard!

Ik ben verder overigens erg tevreden met de case. Hij is erg dun, biedt iets meer grip en zit boven- en onder goed strak om het toestel en bij de zijkanten voldoende. Het verschil met de eerder genoemde Cafele's is het materiaal en de onbedekte fysieke knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb gisteren deze MOFI cover van Aliexpress ontvangen. Past goed, is stevig en ziet er in mijn ogen ook erg mooi uit.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yCoACIR.jpg

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
sjaool schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:15:
Ik heb gisteren deze MOFI cover van Aliexpress ontvangen. Past goed, is stevig en ziet er in mijn ogen ook erg mooi uit.

[afbeelding]
Heeft deze een beetje grip, en is de achterkant niet te glad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:50
sjaool schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:15:

[afbeelding]
Heb een soortgelijk hoesje via ebay besteld van de week, ben benieuwd of die ook bevalt als de jouwe.

https://www.ebay.nl/itm/F...r-Back-Cover/192144244086

Blijft elcheapo chinees spul, maar ben toch benieuwd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Albert020 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:25:
[...]

Heeft deze een beetje grip, en is de achterkant niet te glad ?
De achterkant heeft een licht patroon dat op kevlar lijkt. Het is niet heel ruw maar zeker niet zo glad als het normale glas. Bij mij geeft dit meer dan genoeg grip.
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:54:
[...]

Heb een soortgelijk hoesje via ebay besteld van de week, ben benieuwd of die ook bevalt als de jouwe.

https://www.ebay.nl/itm/F...r-Back-Cover/192144244086

Blijft elcheapo chinees spul, maar ben toch benieuwd:)
Die lijkt heel veel op die van mij. Ik vind alleen de twee afscheidingen bij de camera bij de cover die ik heb wel prettiger dan alleen een afscheiding tussen de vingerafdrukscanner en de camera.

[ Voor 46% gewijzigd door sjaool op 09-11-2017 19:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Ik heb zojuist deze Dex adapter binnen gekregen (na 3 weken wachten):
https://www.ebay.co.uk/it...770e7b:g:XnIAAOSwQkZZuzgo
En kan bevestigen dat die prima functioneert en voor maar 13,99 euro :)
(deze reactie typ ik m.b.v. deze adapter :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:58

HaTe

haat niet

ppeterr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:26:
Klearlook Panzer Glass - case fiendly

Ik zie graag foto's van jullie glas plaatjes of screen protector.
Hier dus waar ik 5 weken op gewacht heb.

Als dit er morgen nog op zit is het al lang...man man man

Ja, het is geen probleem met mijn spigen case.

Nee, je ziet de lijm gewoon zitten!!!!
Nee, het contrast tussen het glas, en de telefoon zelf is verschrikkelijk
Nee, als ik er naar kijk zitten er al vinger afdrukken op
Nee, 2 hoekjes kraken een heel klein beetje (verwaarloosbaar eigenlijk maar ja....)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1
Dit is precies hoe de Action screenprotector er uit ziet! Is alleen tijdelijk zolang ik nog geen betere heb.

Ik heb een Spigen Slim Armor gekocht en wil een screenprotector die daar goed mee samen gaat. Het liefst geen uitsparingen voor de sensoren en al helemaal geen hap uit de bovenkant. Daarbij moet bovenstaande effect er niet zijn! Overal moet dus lijm zitten zodat er geen lucht zit tussen het scherm en het glas.
Wie weet een goede die aan mijn omschrijving voldoet? Want ik kan heel vaak niet uit de omschrijving halen of er voor elke sensor een uitsparing is. Uit de foto's blijkt dit al helemaal nooit.

Ik weet dat de Otterbox Alpha glass (gedeeltlijk?) aan mijn eisen voldoet. Ik vraag me alleen af of de Spigen Slim Armor hem niet omhoog tikt.. Ook vind ik hem te duur.

[ Voor 26% gewijzigd door HaTe op 11-11-2017 17:36 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:26
@HaTe

Eigenlijk was dat mijn enigste uitstapje met een screen protector, dus nu al
ruim 7 maanden zonder. Ik doe redelijk voorzichtig dat wel, maar scherm is nog als nieuw!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik doe het ook al sinds de aankoop in april zonder een screenprotector en mijn scherm ziet er nog als nieuw uit. Er is tot op heden geen enkele screenprotector die goed blijft zitten en goede bescherming biedt zonder de beeldkwaliteit aan te tasten. Bovendien gebruik ik mijn telefoon redelijk vaak in de Gear VR en dan wil je eigenlijk al helemaal geen dingen tussen het scherm en je ogen hebben zitten.

Dit is wel een van de grootste nadelen van een Edge scherm, ook omdat door mijn cover het edge-effect vrijwel compleet wegvalt. Ik hoop dan ook dat Samsung bij de nieuwere Galaxy's ook weer met een versie zonder Edge-scherm komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Toch weer mijn Otterbox Symmetry Clear als case in gebruik genomen, deze heeft het meeste bescherming en ligt het lekkerst in de hand met voldoende grip ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
sjaool schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:50:
Ik doe het ook al sinds de aankoop in april zonder een screenprotector en mijn scherm ziet er nog als nieuw uit. Er is tot op heden geen enkele screenprotector die goed blijft zitten en goede bescherming biedt zonder de beeldkwaliteit aan te tasten. Bovendien gebruik ik mijn telefoon redelijk vaak in de Gear VR en dan wil je eigenlijk al helemaal geen dingen tussen het scherm en je ogen hebben zitten.

Dit is wel een van de grootste nadelen van een Edge scherm, ook omdat door mijn cover het edge-effect vrijwel compleet wegvalt. Ik hoop dan ook dat Samsung bij de nieuwere Galaxy's ook weer met een versie zonder Edge-scherm komt.
Voor mij mag het edge gedeelte gerust blijven. Optisch is het veel mooier dan een plat scherm.
De functies van edge hoeven nu ook zo zeer niet voor mij, ik gebruik ze ook amper.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ikbenben schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:06:
[...]

Voor mij mag het edge gedeelte gerust blijven. Optisch is het veel mooier dan een plat scherm.
De functies van edge hoeven nu ook zo zeer niet voor mij, ik gebruik ze ook amper.
Ik ben het met je eens dat het er mooi uitziet. Ik vind mijn S8 Plus dan ook de mooiste telefoon, samen met de Note 4, die ik tot nu gehad heb. Het grootste nadeel vind ik dan ook de kwetsbaarheid en het feit dat je er moeilijk een goede screenprotector voor kunt vinden. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 13-11-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
wilmundo schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:05:
Voor een minimalistisch hoesje, kan ik de donkere clear cover aanraden (als je bv. ook een midnight black s8 hebt). Via Amazon.de is deze net boven de 7 euro te koop. Sommigen zagen niet eens dat er een hoesje om m'n telefoon zat.

Helaas niet het perfecte hoesje voor mij, want ik heb graag een 'standaard' in m'n hoesje, zodat ik het toestel rechtop kan zetten. Handig als je bv veel filmpjes bekijkt via je toestel. Vandaar dat ik uit ben gekomen bij de Spigen Slim Armor. Het toestel (S8+ in mijn geval) wordt duidelijk hoger en breder. Maar ja, het is wel fijn dat ik het toestel gewoon een filmpje kan bekijken (in de trein bv.) zonder het toestel in mijjn handen vast te houden. Daar heb ik de extra bulkiness wel voor over.

Screenprotector, tja... Ik heb een Clearplex screenprotector laten plaatsen. Deze zat er perfect op. Er werd aangeraden om er 24u lang geen hoesje omheen te doen. Na het plaatsen van m'n Spigen case, krulde de protector toch her en der op. Ziet er daardoor niet goed uit. Ik ga terug, want in een ander Mediamarkt filiaal werd mij verteld dat ze ook een casefriendly variant hebben van de Clearplex. Raar, want ik gaf toch duidelijk te kennen dat ik een case zou gebruiken. Moest em er zelf uit halen toen deze geplaatst werd. Toch vind ik het fijn dat er nu in ieder geval geen krassen op komen.
Terugkomend op mijn Clearplex screenprotector: ik ben terug geweest bij de Mediamarkt. De desbetreffende medewerker (R'dam) vond het vreemd dat de 'case friendly' variant niet eerder was geplaatst. Zonder mijn kassabon te raadplegen, heeft hij een nieuwe protector uitgesneden (via de machine). Deze heeft hij er perfect op geplaatst. Zowel mijn hierboven genoemde Samsung Clear cover als mijn Spigen Slim Armor sluiten perfect aan, zonder in contact te komen met de screenprotector. Ik ben er zelf erg tevreden over. Mocht er iets zijn, dan kan ik gewoon terug en wordt er een nieuwe geplakt. Vind dat de 20 euro dus zeker wel waard.

De protector is zelf glad en wat betreft 'feeling' merk ik niet dat er een screenprotector op zit. Althans, niet in nadelige zin. De beeldweergave is erg goed. Ik denk dat je zonder protector wellicht minder snel vingerafdrukken ziet. Maar goed, dat veeg je ook makkelijk af. Als het scherm uit staat, zie je wel dat er een protector op zit.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Mr_Blobby schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:50:
Ik heb zojuist deze Dex adapter binnen gekregen (na 3 weken wachten):
https://www.ebay.co.uk/it...770e7b:g:XnIAAOSwQkZZuzgo
En kan bevestigen dat die prima functioneert en voor maar 13,99 euro :)
(deze reactie typ ik m.b.v. deze adapter :) )
Hier ook goede resultaten. Enige jammere is dat je telefoon plat moet liggen (omdat er een kabel aan de onderkant in zit) voor gebruik van bijv een camera.

Dex is erg mooi, zoek nog wel een goede RDP applicatie die fullscreen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouse86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 12:42
Mr_Blobby schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:08:
[...]
Ik heb zo'n MSVII Slim hard frosted (sandstone) en die bevalt me erg goed. Hoe de bescherming is als het toestel zou vallen, weet ik niet, maar ik koos deze om te voorkomen dat de gladde S8 uit mijn hand (of ergens vanaf) zou glijden. Daarin slaagt deze hoes prima en ik vind het prettiger aanvoelen dan een siliconen of tpu hoes (die vind ik meer "plakkerig" aanvoelen). Nog een voordeel: geen vingerafdrukken en de vingerafdruk scanner is nu beter op het gevoel te benaderen. Omdat die zo goed gevalt, heb ik daarna nog een extra reserve zwarte hoes en de blauwe variant gekocht (via deze link).
benbaba schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:03:
Onlangs deze Cafele PP micro case gekocht en nog geen week later viel m'n S8 van een goede meter op tegels. Zo te zien heeft dit dunne hoesje waarschijnlijk nog nut gehad ook. Op de linkerbovenhoek is namelijk goed de impact van de val te zien: de kleur is een beetje versprongen en hij is heel licht ingedeukt. De chromen rand van het toestel heeft (gelukkig) helemaal niets. Dit zou zonder case waarschijnlijk anders zijn geweest. Kortom zelfs een klein laagje bescherming blijkt de moeite waard!

Ik ben verder overigens erg tevreden met de case. Hij is erg dun, biedt iets meer grip en zit boven- en onder goed strak om het toestel en bij de zijkanten voldoende. Het verschil met de eerder genoemde Cafele's is het materiaal en de onbedekte fysieke knoppen.
Heeft deze hoes opstaande randen aan de voorkant van het scherm, zodat als je de telefoon op zijn scherm neer legt op tafel, de telefoon rust op het hoesje en niet op het scherm?

[ Voor 25% gewijzigd door mouse86 op 19-11-2017 08:42 ]

Webshop: YourWizBlog - LG Therma V WiFi module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nee, het is echt een minimalistische case. Geeft iets meer grip, voorkomt vingerafdrukken en beschermt de randen en de achterkant. Het scherm heeft er hooguit iets profijt van bij een val op de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
De MSVII Slim hard frosted heeft ook geen opstaande randen.
Met opstaande randen haal je ook het mooie effect van het afgeronde edge scherm weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:37
Vraag, de Samsung S8 ondersteund geen Quickcharge 3.0 wat ik begrijp. Wat ondersteund deze wel? Power IQ?

Anker PowerPort + 1 18W USB-oplader met Quick Charge 3.0 en Power IQ voor Samsung Galaxy / Note, iPhone, iPad, LG, HTC, Huawei, Nexus, etc. (zwart)
https://www.amazon.de/dp/..._em_r_mt_dp_nVT-zbDBHBWTZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeey!

Zijn er toevallig mensen die een autohouder hebben die werkt met de Samsung Clear View cover, iedere dag het hoesje verwijderen is niet echt ideaal?

pricewatch: Samsung Galaxy S8 Clear View Cover Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:44
sjaool schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:50:

Heb goede ervaringen met die van Skinomi. Curved perfect om het scherm heen, en mocht hij ooit toch loslaten (lijkt me onwaarschijnlijk) dan krijg je gratis een nieuwe.

Heb gelijk er ook 1 aan de achterkant geplakt, de telefoon pakt nu ook een stuk beter vast, en je ziet er niks van. Stuk beter dan een hoesje om je telefoon. (alhoewel tegen vallen een hoesje beter werkt, maar laten vallen doe ik niet aan)

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
Hey allemaal,

Ik heb zojuist een lading USB-A naar USB-C kabeltjes binnen gekregen. Waaronder deze twee rode Kevlar kabels. Zie en voelen er ook zeer degelijk uit!

http://www.orico.cc/goods.php?id=6618

Ik dus blij inpluggen gaat mijn telefoon er niet op snelladen! Het cheapass kabeltje van de action doet dat wel! Ik heb twee verschillende Kevlar kabels geprobeerd en die doen allemaal het zefde... Echt enorm jammer want dacht ik heb nu eindelijk een degelijke kabel...

De 'gewone' plastic kabels van Orico doen het ook gewoon prima op snelladen.

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
Nou het lijkt er op dat USB weer zo universeel is als wat. Mijn kabel is een USB 3.1 USB C (niet te verwarren met USB 3.0 tot en met 5A) groene aansluiting. De andere kabels zijn USB 2.0 USB C met een zwarte aansluiting en die kan tot en met 3A. En die doet het er blijkbaar wel op. Orico verkoopt die ook maar verstuurde soms ook een 5A 3.1 kabel waar je dus niks aan hebt. Dus ik wacht wel even met bestellen.

Wordt er wel zat van dat er zoveel variaties zijn en je na tig dingen proberen de boel alsnog in de vuilnisbak kan gooien. Hoezo universeel? Er zijn nog nooit zoveel variaties geweest als vandaag de dag!

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Whiskey48 schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:16:
Vraag, de Samsung S8 ondersteund geen Quickcharge 3.0 wat ik begrijp. Wat ondersteund deze wel? Power IQ?

Anker PowerPort + 1 18W USB-oplader met Quick Charge 3.0 en Power IQ voor Samsung Galaxy / Note, iPhone, iPad, LG, HTC, Huawei, Nexus, etc. (zwart)
https://www.amazon.de/dp/..._em_r_mt_dp_nVT-zbDBHBWTZ
Voor zover ik het begrepen heb heeft Samsung zijn eigen variant op snelladen verzonnen, maar het principe werkt ongeveer hetzelfde als QC 3.0 of Power IQ. Als hij erg leeg is, kan hij op 9V en 1,67A laden, ofwel met maximaal 9 x 1,67 = 15W. Als hij voller is, gaat hij vanzelf over op een lagere laadspanning en/of stroom (5V, 2A = 10W).

Ik heb een Aukey dual car charger met QC 2.0, en als ik de S8 daar met een Anker Powerline USB C kabel aan hang, geeft de telefoon aan dat hij aan het snelladen is. Het zou me niet verbazen als de Samsung methode vergelijkbaar werkt als QC 3.0, maar dat ze geen licentie willen of mogen omdat de europese modellen een Exynos processor hebben ipv een Qualcomm. Anker geeft aan dat de S8 compatible is met Power IQ

[ Voor 3% gewijzigd door gwystyl op 20-11-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:37
gwystyl schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:13:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb heeft Samsung zijn eigen variant op snelladen verzonnen, maar het principe werkt ongeveer hetzelfde als QC 3.0 of Power IQ. Als hij erg leeg is, kan hij op 9V en 1,67A laden, ofwel met maximaal 9 x 1,67 = 15W. Als hij voller is, gaat hij vanzelf over op een lagere laadspanning en/of stroom (5V, 2A = 10W).

Ik heb een Aukey dual car charger met QC 2.0, en als ik de S8 daar met een Anker Powerline USB C kabel aan hang, geeft de telefoon aan dat hij aan het snelladen is. Het zou me niet verbazen als de Samsung methode vergelijkbaar werkt als QC 3.0, maar dat ze geen licentie willen of mogen omdat de europese modellen een Exynos processor hebben ipv een Qualcomm. Anker geeft aan dat de S8 compatible is met Power IQ
Ahh, scheelt weer een licentie idd :p. (jammer, is minder snel). Maarja, hoef dus geen nieuwe samsung laders aan te schaffen oid. (heb wel een paar QC3.0 laders).
Merci voor de info, erg duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:45:
Heeeey!

Zijn er toevallig mensen die een autohouder hebben die werkt met de Samsung Clear View cover, iedere dag het hoesje verwijderen is niet echt ideaal?

pricewatch: Samsung Galaxy S8 Clear View Cover Zwart
Ik gebruik al jaren de standaard houder van Samsung zelf. Gewoon de cover omklappen erin zetten. Zijkanten aanklemmen...klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jabberwock schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:34:
[...]

Ik gebruik al jaren de standaard houder van Samsung zelf. Gewoon de cover omklappen erin zetten. Zijkanten aanklemmen...klaar!
Bedankt voor je reactie! Welke cover heb jij?
En doel je op de onderstaande houder

- https://www.pdashop.nl/pr...sal-vehicle-dock-kit.html

Ik heb zelf de onderstaande maar daar valt die geloof ik uit :(

https://www.pdashop.nl/pr...t-premium-car-holder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:52:
[...]

Bedankt voor je reactie! Welke cover heb jij?
En doel je op de onderstaande houder

- https://www.pdashop.nl/pr...sal-vehicle-dock-kit.html

Ik heb zelf de onderstaande maar daar valt die geloof ik uit :(

https://www.pdashop.nl/pr...t-premium-car-holder.html
Die bedoel ik inderdaad... Werkt prima, gebruik hem al sinds de Note 3. Voor telefoons waarin de USB aansluiting niet in het midden zit is deze niet geschikt!
(hij ziet er wel ongeveer hetzelfde uit als die andere die je post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jabberwock schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:55:
[...]

Die bedoel ik inderdaad... Werkt prima, gebruik hem al sinds de Note 3. Voor telefoons waarin de USB aansluiting niet in het midden zit is deze niet geschikt!
(hij ziet er wel ongeveer hetzelfde uit als die andere die je post)
Bij mijn houder is de s8 te dik i.c.m. een smart view cover kan je wellicht een foto plaatsen hoe het bij jou eruit ziet. Wellicht heb je wat meer ruimte tussen de pootjes en welk toestel heb je en welk hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:42:
[...]

Bij mijn houder is de s8 te dik i.c.m. een smart view cover kan je wellicht een foto plaatsen hoe het bij jou eruit ziet. Wellicht heb je wat meer ruimte tussen de pootjes en welk toestel heb je en welk hoesje?
Ik heb de S8+ icm smartview cover. Dat geheel geplaatst in de houder
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:42:
[...]

Het ziet er uit als op dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://media.kieskeurig.nl/images/01/60/18/0d/3e41/4264/8269/bb618ecea7c3/l.jpg

En dan met het klepje van het clearview hoesje achterom geslagen en het kabeltje tussen de potjes in het toestel gestoken. Ik gebruik een S8+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:08
Hey, ik ben van plan met black friday een S8 of S8 plus te kopen, en ik zit al te kijken naar goede hoesjes. De Alcantara hoes vind ik er wel mooi zijn en de zoekfunctie laat zien dat de mensen in dit topic die hem ook hebben er ook veelal tevreden mee zijn.

Ik vraag me alleen af hoe het zit met de valbescherming, heeft een van jullie je telefoon al met de hoes goed laten vallen of van de trap gegooid of iets dergelijks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jabberwock schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:58:
[...]

Ik heb de S8+ icm smartview cover. Dat geheel geplaatst in de houder
[...]

Het ziet er uit als op dit plaatje:
[afbeelding]

En dan met het klepje van het clearview hoesje achterom geslagen en het kabeltje tussen de potjes in het toestel gestoken. Ik gebruik een S8+.
Besteld en ga hem binnenkort even testen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:12

DON PAPA

Tweaker-fan

Flamesz schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:30:Ik vraag me alleen af hoe het zit met de valbescherming, heeft een van jullie je telefoon al met de hoes goed laten vallen of van de trap gegooid of iets dergelijks?
Dit soort vragen zie je steeds vaker voorbij komen, maar geloof mij elke val is anders. Dus het kan zomaar zijn dat iemand hem 10 keer laat vallen en het elke keer goed gaat, en als jij hem 1 keer laat vallen is hij stuk. Er valt in mijn ogen dan ook niks te zeggen over valbescherming, je moet gewoon geluk hebben...
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste