Na een boel rondkijken in dit topic was ik eigenlijk op zoek naar een zo dun mogelijk TPU hoesje die niet uit je handen glijd maar wel goed je broekzak in en uit kan. De hierboven genoemde Presidio Grip lijkt me wel wat, en ook de Spigen Neo Hybrid blijft lokken.
Bij wat rondkijken op AliExpress had ik bijna deze
Cafele soft TPU case gekocht, maar uiteindelijk ben ik op de
MSVII Slim hard frosted navy blue for Galaxy S8 uitgekomen. Geen siliconen maar een hard cover. Ik ben benieuwd of het wat is. Kent iemand dit merk/type, en zo ja is het wat? Voor de € 3,40 die het in de AliExpress app kost vind ik het de gok wel waard. Als het niet bevalt ga ik op zoek naar een andere....
Ik heb ook nog de Melopow M002 van
Ebay geplukt voor DEX.
Nu nog op zoek naar een fatsoenlijke QC charger en wat USB C kabels. Hiervoor heb ik al gekeken bij Anker op Amazon.de. Weet iemand het verschil tussen de nylon of PVC uitvoering van de kabels? Die nylons zien er wel wat mooier uit, maar zijn ook duurder. Ik heb nu een
duopack nylon van 1,8 m voor € 11,99, een
PVC uitvoering van 3 m voor € 9,99 en een
QC 3.0 charger voor € 11,99 in mijn mandje zitten.
Samen net meer dan € 30 dus genoeg voor gratis verzending, maar ik wil nog even kijken of ik de
Aukey lader die ik eerst had nog weer kan vinden. Als dat niet binnen een paar dagen lukt ga ik dit bestellen, anders komt er nog een korter kabeltje bij denk ik....
On another note: bij mij op de zaak kunnen de telefoon abonnementen vanaf nu verlengd worden, en ik krijg daarbij de Galaxy S8. Ik vermoed echter dat alles niet voor zondag rond is, dus dan gaan de Qi lader en Micro SD kaart aan me voorbij

. Heeft iemand al een idee of er vanaf volgende week een andere actie loopt (en zo ja wat dat wordt) of zit daar vaak langer tussen?