Eind november heb ik mijn case en glass screen protector ontvangen:
gwystyl in "[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic"
De case bevalt goed. Bij het gaatje rond de headphone jack is een barst ontstaan, maar verder is hij nog heel en bevalt hij prima. Hij is lekker dun en geeft een boel meer grip dan zonder hoesje. Ik heb de TPU cover heel even gebruikt toen hij binnen kwam, maar daar werd de telefoon zo mogelijk nog gladder door, dus dat vond ik niet zo'n fijn idee.
De glazen screen protector heeft rondom helemaal een dun lijmlaagje. Toen ik de telefoon een keer van zeer lage hoogte liet vallen bleef de screen protector wel heel, maar liet de lijmlaag los. Ik heb hem toen opnieuw geplaatst, maar zonder hem goed schoon te maken. Daardoor was er op één plek een kruimeltje net naast de lijmlaag onder het glas blijven zitten. Na een week oid is daar een barst ontstaan en ben ik dus op zoek gegaan naar een andere glazen screen protector.
Bij de Action kwam ik er toevallig één tegen voor € 2,79 tussen de screenprotectors voor de Galaxy S5, S6, S6 edge, S7, iphone etc. Dat is ongeveer hetzelfde als mijn eerdere screen protector, dus heb ik hem meegenomen. Deze is volledig transparant, met ook een dun lijmlaagje rondom. Hij is ook net zo groot als de andere, dus zogenaamd "case friendly". Er zitten netjes twee doekjes en een Nederlandstalige beschrijving bij. Ik vind het wel fijn dat hij helemaal transparant is. Bij de vorige had ik hem namelijk in eerste instantie verkeerd geplaatst, waardoor de notificatie-icoontjes zo'n 10% overlapt werden. Hoewel dat niet veel is, ga je je er op een gegeven moment toch aan ergeren.
Gisteren liet ik mijn telefoon weer van lage hoogte vallen op een parketvloer, en ook deze protector liet los. Daarnaast is hij in de linker bovenhoek nu voorzien van wat barsten. Ik heb hem weer even teruggeplaatst (nu wel schoongemaakt), maar ik moet toch weer op zoek naar een nieuwe. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik weer zo'n protector van de Action ga halen of dat ik een andere ga halen of het misschien een tijdje zonder probeer. Zonder ziet er in ieder geval een stuk mooier uit.....