Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:34
EJSEJS schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:36:
[...]

Dit soort vragen zie je steeds vaker voorbij komen, maar geloof mij elke val is anders. Dus het kan zomaar zijn dat iemand hem 10 keer laat vallen en het elke keer goed gaat, en als jij hem 1 keer laat vallen is hij stuk. Er valt in mijn ogen dan ook niks te zeggen over valbescherming, je moet gewoon geluk hebben...
Het is inderdaad moeilijk te kwantificeren, daarom vraag ik ook om ervaringen.
En als de bescherming heel erg goed is valt t wel wat makkelijker te kwantificeren, dikke cases zoals een otter box of die van case mate overleven makkelijk 95% van de valpartijen, dus ik hoopte dat iemand het daar aan kan relateren.

Op de productfoto's van de Alcantara case kan je niet echt goed zien hoe dik het is en hoe de randen bedekt zijn dus daar hoopte ik wat over te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Net mijn MSVII slim frosted cover en LuckGuard 3D case friendly glass protector ontvangen en geïnstalleerd. Ondanks het ontbreken van instructies voor de screen protector was het plaatsen vrij eenvoudig. Ik heb eerst het scherm schoongemaakt met wipe 1, daarna met wipe 2, daarna de plastic film van de protector gehaald en deze zo netjes mogelijk geplaatst. Omdat hij case friendly is, gaat hij niet zover rond de edges, maar die zijn nog wel bruikbaar. De case voelt goed aan. Hij maakt de telefoon wat stroever zodat hij niet uit je handen glijdt, maar maakt hem nauwelijks dikker of breder. De boven- en onderkant komen niet boven het scherm uit, dus het plaatsen van een screen protector is nog wel nodig als je je scherm wil beschermen.
Al met al tevreden met deze twee aankopen. Voor € 6,50 heb ik rondom mijn S8 beschermd zonder hem veel dikker te maken. Morgen met wat beter licht zal ik proberen foto's te maken van de combinatie.

Gisteren heb ik ook de Melopow M002 ontvangen en getest. Met een USB naar USB C kabel van mijn versterker naar de adapter (voor spanning), HDMI van adapter naar TV en een toetsenbord/muisontvanger in de USB aansluiting van de adapter krijg je de vraag of je DEX wil gebruiken, waarna je een redelijk lege desktop krijgt met de apps die nog in de achtergrond draaien in een dock. Ik heb nog geen stukken getypt, maar het principe ziet er leuk uit. De meeste apps openen in portrait in een venster, maar sommige kan je fullscreen in landscape draaien.

Ik wacht nu nog op mijn Blitzwolf kabels en snellader en een Cafele TPU cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Hi gwystyl, die protector, heeft die alleen adhesive boven en onder?
Of op de hele protector?

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 14:32
gwystyl schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:09:
....
Gisteren heb ik ook de Melopow M002 ontvangen en getest. Met een USB naar USB C kabel van mijn versterker naar de adapter (voor spanning), HDMI van adapter naar TV en een toetsenbord/muisontvanger in de USB aansluiting van de adapter krijg je de vraag of je DEX wil gebruiken, waarna je een redelijk lege desktop krijgt met de apps die nog in de achtergrond draaien in een dock. Ik heb nog geen stukken getypt, maar het principe ziet er leuk uit. De meeste apps openen in portrait in een venster, maar sommige kan je fullscreen in landscape draaien.
...
Voor resizable windows moet je even developer mode voor Dex inschakelen.
De app Desktop Hub leid je gemakkelijk door dit proces heen (zie de optie "True Window" ) en heeft meer handige functies . Bij mij zijn dan de meest windows te vergoten/verkleinen.
Een app die niet wil resizen is Microsoft Remote Desktop, maar die kan je weer resizen door een nieuwe aangepast apk te maken middels DeX Max.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Garrett schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:36:
Hi gwystyl, die protector, heeft die alleen adhesive boven en onder?
Of op de hele protector?
Helemaal rondom. De lijmlaag is licht zichtbaar maar niet storend voor mij. De telefoon wordt er wel wat gevoeliger voor vingerafdrukken door.

Hieronder wat screenshots zoals gisteren beloofd (klik voor groter)

1 Linker zijkant. Achterkant hoesje MSVII, voorkant case friendly glass screen protector
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wvpiC7Rgkyn3Q0DbPidagQhd/medium.jpg

2 Detail volumeknoppen. "krasjes" die je eventueel ziet zijn katteharen O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AOIMLypAUSrnkNcpvIBNLgBp/medium.jpg

3 Detail onderkant. Genoeg ruimte voor een USB C stekker, openingen voor koptelefoonjack, microfoon en speaker op goede plek
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gcHZN5hFWrIfNnRFNcUvgSXH/medium.jpg

4. Overzicht scherm. Aan de randen is wat kleurverschil zichtbaar door de lijmlaag van de glass screen protector
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gcoUb2RyywlYb1JAxOuiUwqk/medium.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door gwystyl op 25-11-2017 16:19 . Reden: plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Dex werkt ook met een goedkoop usb-c 3-in-1 adapter van Ebay van $ 15. Dus een docking station is niet per sé nodig. Zeer prettig werken!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:08

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sinds vandaag de bare naked case en een whitestone dome op mijn s8+

_/-\o_ perfecte combo!Ik had altijd haat aan screen protectors omdat die nooit perfect zat en er toch altijd wat lucht onder bleef.. bij de whitestone zeker niet het geval. Het is prijzig maar dan krijg je ook wat...

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 29-11-2017 19:19 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• ChemRikki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 11:33
Rudi Vader schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:18:
Dex werkt ook met een goedkoop usb-c 3-in-1 adapter van Ebay van $ 15. Dus een docking station is niet per sé nodig. Zeer prettig werken!
Daar ben ik wel benieuwd naar! Heb je een link naar die adapter - ik neem aan dat je dan 2x USB en 1x DVI o.i.d. hebt? En is er dan ook nog over powersupply gedacht voor de S8?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ChemRikki schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:02:
[...]

Daar ben ik wel benieuwd naar! Heb je een link naar die adapter - ik neem aan dat je dan 2x USB en 1x DVI o.i.d. hebt? En is er dan ook nog over powersupply gedacht voor de S8?
Staat iets terug van mij ook een linkje waar ik hem precies vandaan heb, maar op Ebay zie je er genoeg. Het ding heet Melopow M002

Je moet een USB C kabel aansluiten als voeding, HDMI om beeld door te geven en eventueel een muis of toetsenbord (ontvanger) om wat makkelijker op een groot scherm te werken. De andere kant stop je in de S8, en dan vraagt hij vanzelf of je DEX mode wil gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Blobby
[...]

Ik heb deze adapter die prima de Dex modus ondersteund:
https://www.ebay.co.uk/it...-SAMSUNG-S8-/202055814779
Zie ook: YouTube: Melopow M002 Type-C HDMI Adapter
Deze heeft een hdmi, één usb 3.1 en een usb-c aansluiting.
Ik heb op de usb 3.1 aansluiting een hubje aangesloten voor mijn muis en toetsenbord.
Als je op de usb-c aansluiting de standaard Samsung power adapter aansluit, dan wordt je telefoon ook tegelijk opgeladen. Je hoef die niet aan te sluiten, maar dan gaat de telefoon wel snel leeg.
Als je Dex gebruikt dan zijn deze 2 apps onmisbaar: Google Play: Desktop Hub (DeX Hub)
en Google Play: DeX MAX - Tweak for Samsung DeX

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
[...]

Deze heb ik. Het is inderdaad dezelfde die anderen ook tippen.
Ergens kwam ik tegen dat iemand zei dat hij de telefoon niet kon laden maar dat doet hij perfect.

Wat ik bij Dex echt mis is wat bij Continuum van Microsoft wel werkt: bij Microsoft wordt je telefoon scherm een toetsenbord en touchpad.

[ Voor 0% gewijzigd door Rudi Vader op 30-11-2017 15:00 . Reden: typo's ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Mr_Blobby
Rudi Vader schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:29:
[...]

Deze heb ik. Het is inderdaad dezelfde die anderen ook tippen.
Ergens kwam ik tegen dat iemand zei dat hij de telefoon niet kon laden maar dat doet hij perfect.

Wat ik bij Dex echt mis is wat bij Continuum van Microsoft wel werkt: bij Microsoft wordt je telefoon scherm een toetsenbord en touchpad.
Je telefoon scherm als touchpad komt er aan:
https://www.sammobile.com...t-7-samsung-dex-enhanced/ :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Bensimpel schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:15:
sinds gisteren trotse bezitter van de s8+, wat een mooi scherm zeg!

tot nu toe geen klachten, en batterij gaat ook prima mee, kan er een hele dag mee spelen. Alleen even wennen aan de vingerscanner en een goed hoesje zoeken. Maar ik ben er echt blij mee :)
Tip: zoek een hoesje met reliëf tussen camera en fingerprint sensor. Sinds ik dat heb, nooit meer per ongeluk mijn vinger op de camera gelegd. Goed voor de muscle memory ;)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

shyheim schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:31:
[...]

Tip: zoek een hoesje met reliëf tussen camera en fingerprint sensor. Sinds ik dat heb, nooit meer per ongeluk mijn vinger op de camera gelegd. Goed voor de muscle memory ;)
Heb een bareskin hoesje bestelt, maar inmiddels al redelijk aan de vingerprintscanner gewend geraakt. :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Bensimpel schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:47:
[...]

Heb een bareskin hoesje bestelt, maar inmiddels al redelijk aan de vingerprintscanner gewend geraakt. :)
Zo eentje dan?
https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_apa_sr9iAbNK247E1

Dat is de mijne, je merkt zelfs niet dat die erop hangt. Dikke aanrader. :)

Nog veel geniet van je phone alleszins! Heb de mijne nu 2 weken en ik ontdek nog elke dag coole features. Gisteren met vrienden uit geweest, en wat foto's getrokken, moet zeggen dat ik het wel cool vond dat de s8 zo'n jawdropper is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

shyheim schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:41:
[...]

Zo eentje dan?
https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_apa_sr9iAbNK247E1

Dat is de mijne, je merkt zelfs niet dat die erop hangt. Dikke aanrader. :)

Nog veel geniet van je phone alleszins! Heb de mijne nu 2 weken en ik ontdek nog elke dag coole features. Gisteren met vrienden uit geweest, en wat foto's getrokken, moet zeggen dat ik het wel cool vond dat de s8 zo'n jawdropper is :D
Deze: :)
https://www.bare-cases.co...xy-s8?variant=36272231300

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ziet er letterlijk hetzelfde uit, maar is ongeveer 4x zo duur :X

Ik heb dezelfde als skyheim linkt, en kwaliteit is beter dan ik had verwacht voor €8 :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:20
Gisteren is mijn S8 uit me handen geglipt, gelukkig niks aan de hand,
zat op dat moment een dun tpu hoesje om, heb nu toch mijn Otterbox Strada er weer om !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Hahn schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:56:
[...]

Ziet er letterlijk hetzelfde uit, maar is ongeveer 4x zo duur :X

Ik heb dezelfde als skyheim linkt, en kwaliteit is beter dan ik had verwacht voor €8 :)
Geeft dat enige bescherming, zou ik toch eerden aan een Otterbox case ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Albert020 schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:14:
[...]

Geeft dat enige bescherm, zou ik toch eerden aan een Otterbox case ?
Natuurlijk is het niet te vergelijken met cases die echt bedoeld zijn om vallen op te vangen (en 4x zo duur zijn), maar het werkt prima tegen krasjes. En hij is ook een stuk beter beet te houden, want de S8 vind ik vrij glad van zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hahn schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:16:
[...]

Natuurlijk is het niet te vergelijken met cases die echt bedoeld zijn om vallen op te vangen (en 4x zo duur zijn), maar het werkt prima tegen krasjes. En hij is ook een stuk beter beet te houden, want de S8 vind ik vrij glad van zichzelf.
Vond 29.90 USD een behoorlijke prijsje voor een dun schilletje ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Albert020 schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:19:
[...]

Vond 29.90 USD een behoorlijke prijsje voor een dun schilletje ;)
Ik ook, daarom heb ik voor mijn dunne schilletje slechts 8 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Albert020 schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:14:
[...]

Geeft dat enige bescherming, zou ik toch eerden aan een Otterbox case ?
Is zo'n otterbox geschikt voor als je een slechte val doet bij het skieen? Of ben je dan altijd beter met een type flip-cover dat je scherm ook beter beschermt?

Als je met volle gewicht op het scherm zelf valt, zal je uiteraard nooit kunnen beschermen... maar ben toch naar ietsje meer bescherming op zoek voor mijn skitripje binnenkort :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
shyheim schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:51:
[...]

Is zo'n otterbox geschikt voor als je een slechte val doet bij het skieen? Of ben je dan altijd beter met een type flip-cover dat je scherm ook beter beschermt?

Als je met volle gewicht op het scherm zelf valt, zal je uiteraard nooit kunnen beschermen... maar ben toch naar ietsje meer bescherming op zoek voor mijn skitripje binnenkort :).
Gebruik momenteel de: Case-Mate ToughMag

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/sxxyfozbrpfk9.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 04-12-2017 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Gerucht : met de komst van de S9 zal ook een nieuwe Dex Pad worden geïntroduceerd die backwards compatible zal zijn dus ook voor S8 geschikt.
Geen dock maar een pad waar de telefoon op kan liggen.
En dat die kan liggen is vanwege een nieuwe functionaliteit: het scherm kan worden gebruikt als muis/toetsenbord.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Iemand goede ervaringen met X-DORIA DEFENSE LUX?

Of een andere aan te raden case, waarbij het design niet te veel gestoord wordt?

En iemand tips waar je scherm te laten repareren (liefts Brabant of Noord-Belgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Batsu schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:30:
Iemand goede ervaringen met X-DORIA DEFENSE LUX?

Of een andere aan te raden case, waarbij het design niet te veel gestoord wordt?
ik heb zelf afgelopen zaterdag de Spigen Neo Hybrid (gunmetal) binnen gekregen.
Deze vind ik zelf wel heel erg mooi.

Afbeeldingslocatie: https://images.mobilefun.com/graphics/450pixelp/63048.jpg
op deze foto met grijze s8, maar met zwarte s8 is hij nog mooier.

[ Voor 7% gewijzigd door M a r c o op 04-12-2017 18:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
M a r c o schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:26:
[...]

[afbeelding]
Heel mooi maar ook heel glad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Voor mij heeft hij genoeg grip. in ieder geval al veeeeel meer grip dan zonder hoesje.
Ik heb hiervoor jaren met een LG G4 rondgelopen zonder hoes, en dat ging ook altijd goed.
Maar de S8 vond ik toch iets te link zonder hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seen
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-08 22:29
M a r c o schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:26:
[...]

[afbeelding]
Waar heb je m gekocht? Op amazon.de willen ze m niet naar Nederland verschepen. Ik kan het wel via een collega doen maar is zo omslachtig voor een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Seen schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:06:
[...]
Waar heb je m gekocht? Op amazon.de willen ze m niet naar Nederland verschepen. Ik kan het wel via een collega doen maar is zo omslachtig voor een hoesje.
Bij appelhoes, vond nog ergens een code waarmee hij op iets meer dan 20 euro kwam met verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Seen schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:06:
[...]

Coolblue heeft em in veel kleuren en is een van de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:28

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Ik ben voornemens een S8 met Alcantara case te kopen.

Enige waar ik niet uit kom is screenprotectors. Zijn er screenprotectors die goed werken icm deze case en geen afbreuk doen aan het mooie scherm?
Liefst een glazen, want die heb ik altijd gehad op mijn iPhones. Maar ik twijfel of dat werkt in combinatie met zo’n case.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
De originele protector van Samsung past er alleszins al op maar dat is wel geen glazen.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Laatst online: 11:28

Mr Pingu

Professioneel Prutser

ikbenben schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:12:
De originele protector van Samsung past er alleszins al op maar dat is wel geen glazen.
Bedankt. Toch deze besteld en valt niet tegen, dit plastic voelt heel glad aan en merk weinig verschil ten opzichte van een glazen. De reden om voor een glazen te gaan was de wrijfweerstand en het gevoel daarvan.
Tevens zit ie heel mooi met de alcantara cover.

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

• Roekiekoekie
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-05 11:27
Voor mijn s8 met clear view cover ben ik op zoek naar een brodit houder voor in de auto. Nu heb ik hier totaal geen ervarin mee en twijfel dus of het allemaal wel gaat passen in verband met het hoesje. Het gaat om de volgende telefoonhouder:
https://broditnederland.n...fixed_instal._527964.html hebben sommigen van jullie hier al ervaring mee? heb in dit topic wel een voorbeeld voor bij zien komen van een andere brodit houder, maar dan werd de telefoon zonder een hoesje gebruikt.

Al vast bedankt voor de hulp.

• ikbenben
  • Laatst online: 11-09 08:35
Mr Pingu schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:27:
[...]

Bedankt. Toch deze besteld en valt niet tegen, dit plastic voelt heel glad aan en merk weinig verschil ten opzichte van een glazen. De reden om voor een glazen te gaan was de wrijfweerstand en het gevoel daarvan.
Tevens zit ie heel mooi met de alcantara cover.
Idd, ik ben er ook best tevreden van. Hij past perfect met alle hoesjes die ik heb (clear cover Samsung, alcantara Samsung en 2 covers van Aliexpress) én er zitten er nog eens 2 in de verpakking ook!
Enigste kleine minpuntje vind ik wel dat na een tijd er wel gemakkelijker vette vingers zichtbaar op blijven.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
Iemand die mij een goede screen protector kan aanraden die case friendly, full adhesive en eventueel glas is? Ik gebruik een spigen rugged armor case. Ik heb deze zien langskomen in het forum, maar ik geloof dat hij alleen bij de randen plakt. https://www.goedhoesje.nl...d-glass-screen-protector/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb de s8+ nu 2 weken en al 3 verschillende glazen screenprotectors gehad. Dus zal ik even kort mijn ervaring delen.

De eerste was een 3 pack voor 11 euro van Sundix (op amazon). Natuurlijk was het compleet waardeloos: het plakte niet en scherm was wazig en veel licht was verloren. Deze heb ik kunnen terug sturen en refund gekregen.

Daarna heb ik er een generieke van een lokale winkel gekocht voor 15 euro, maar was niet compatibel met mijn spigen neo hybrid, gezien ik het niet gebruikt heb kon ik het ook retourneren.

Na veel onderzoek gelezen dat die van Spigen best goed is. 14 euro op Amazon, en wow. Plakt perfect, installatie was redelijk simpel en een echt goede aanraakgevoel. Voelt bijna even goed als origineel scherm. Helderheid is ook dik ok.

Wel belangrijk : in begin leek het beetje minder. Er was precies een klein regenboogeffect en het leek niet perfect doorzichtig (puntjes op scherm waren nogal duidelijk) . Maar na een dagje was het helemaal verdwenen. Je ziet nog steeds de puntjes onder heel helder licht en als het scheem uitstaat, maar voor de rest is het dik in orde. Enige nadeel: er blijven wel veel vingerafdrukken achter, maar daar kan ik mee leven.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:50
Dima_2005 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:59:
Na veel onderzoek gelezen dat die van Spigen best goed is. 14 euro op Amazon, en wow. Plakt perfect, installatie was redelijk simpel en een echt goede aanraakgevoel. Voelt bijna even goed als origineel scherm. Helderheid is ook dik ok.

Wel belangrijk : in begin leek het beetje minder. Er was precies een klein regenboogeffect en het leek niet perfect doorzichtig (puntjes op scherm waren nogal duidelijk) . Maar na een dagje was het helemaal verdwenen. Je ziet nog steeds de puntjes onder heel helder licht en als het scheem uitstaat, maar voor de rest is het dik in orde. Enige nadeel: er blijven wel veel vingerafdrukken achter, maar daar kan ik mee leven.
Is dat deze?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54

Dima_2005

T.net-verslaafde

Klopt, alleen gekocht op Amazon:
https://www.amazon.de/Panzerglas-Spigen-gehärtetes-Schutzfolie-565GL21779/dp/B073XCVMTX/
https://www.amazon.fr/Pro...565GL21779/dp/B073XCVMTX/
Ik had wat schrik door slechte reviews op Amazon, maar XDA heeft me toch kunnen overtuigen :)

(heb het op Franse Amazon moeten kopen want van duitse amazon geen levering naar BE)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:13

TRaSH

koffie ?

Blijf het absurd vinden dat wij in Nederland het dubbele moeten betalen en daardoor via omwegen het moeten kopen om er goedkoper er aan te komen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 15:59
Dima_2005 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:32:
[...]

Klopt, alleen gekocht op Amazon:
https://www.amazon.de/Panzerglas-Spigen-gehärtetes-Schutzfolie-565GL21779/dp/B073XCVMTX/
https://www.amazon.fr/Pro...565GL21779/dp/B073XCVMTX/
Ik had wat schrik door slechte reviews op Amazon, maar XDA heeft me toch kunnen overtuigen :)

(heb het op Franse Amazon moeten kopen want van duitse amazon geen levering naar BE)
De Franse Amazon verzend helaas niet naar NL zie ik nu :-(

Iemand nog een vergelijkbare winkel gevonden of een suggestie voor een vergelijkbare glass protector die netjes op en om het scherm past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@Predator4real
account aanmaken op https://www.mailboxde.com/
via hun verzenden naar jouw adres kost je 5 euro extra maar nog steeds goedkoper dan hier in NL kopen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator4real
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 15:59
TRaSH schreef op maandag 25 december 2017 @ 15:35:
@Predator4real
account aanmaken op https://www.mailboxde.com/
via hun verzenden naar jouw adres kost je 5 euro extra maar nog steeds goedkoper dan hier in NL kopen.
Dank voor de tip! Kwam alleen met verzenden iets hoger uit: 2,80 (handling) + 7,38 (deutsche post).

Ben nu uitgekomen op de Franse Amazon en op basis van reviews deze glass protector besteld:
https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

En daarbij (op basis van dit topic _/-\o_) ook een dunne protector voor de achterkant/grip besteld: https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Stukje terug werd er gekozen voor Czech Post,
Die is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:49:
Ben sinds een tijdje trotse bezitter van de S8, prachtige telefoon. Maar hoe lang zou ik er nog mee kunnen doen? Ik heb simpelweg geen budget om over 2 jaar weer een nieuwe dure telefoon te kopen.

Met mijn PC doe ik nu ook al zo'n 6 jaar. Waarom zou dat met een telefoon niet kunnen?
Ik heb de S8+ sinds mei. En net als TRaSH, kwam ik ook van een S4(meteen bij introductie aangeschaft) En daar heb ik ook 4 jaar mee gedaan. Maar dat was dan ook een ideale phone voor custom roms. Ik heb gisteren nog de laatste Lineage rom geflashed. En de S4 draait nog steeds smooth. Dus 4 jaar, voor de S8 moet zeker te doen zijn, mits je hem niet laat donderen. Want sinds ik de S8+ heb, merk ik toch dat ik de fragiele bouwvorm en de gladde behuizing wel steeds in mijn achterhoofd heb, wanneer ik de telefoon in mijn handen houd.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
kendo schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb de S8+ sinds mei. En net als TRaSH, kwam ik ook van een S4(meteen bij introductie aangeschaft) En daar heb ik ook 4 jaar mee gedaan. Maar dat was dan ook een ideale phone voor custom roms. Ik heb gisteren nog de laatste Lineage rom geflashed. En de S4 draait nog steeds smooth. Dus 4 jaar, voor de S8 moet zeker te doen zijn, mits je hem niet laat donderen. Want sinds ik de S8+ heb, merk ik toch dat ik de fragiele bouwvorm en de gladde behuizing wel steeds in mijn achterhoofd heb, wanneer ik de telefoon in mijn handen houd.
speckcase kopen met grip en je hebt dat probleem niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
harrybeuker schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:34:
[...]

speckcase kopen met grip en je hebt dat probleem niet meer :)
Ik heb er een siliconen hoesje om met een screenprotector. Maar zelfs dan, kan elke kleine val een potentieel, grote kostenpost opleveren, bij dit soort glazen behuizingen. De s4 had bv. veel plastic, maar die heb ik tig keren laten vallen zonder noemenswaardige beschadigingen.
De S8+ heb ik ook al een paar keer laten vallen, en dan slaat de schrik je elke keer weer om het hart. Tot nu toe is het goed gegaan(knock on wood) :P

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
kendo schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:47:
[...]

Ik heb er een siliconen hoesje om met een screenprotector. Maar zelfs dan, kan elke kleine val een potentieel, grote kostenpost opleveren, bij dit soort glazen behuizingen. De s4 had bv. veel plastic, maar die heb ik tig keren laten vallen zonder noemenswaardige beschadigingen.
De S8+ heb ik ook al een paar keer laten vallen, en dan slaat de schrik je elke keer weer om het hart. Tot nu toe is het goed gegaan(knock on wood) :P
ik heb een speckcase om mijn s6 zitten. Die hoes is echt super sterk en hard. Hoop begin volgend jaar de S8 te halen en dan ook in combinatie met een speckcase. Heb ze nog niet gezien maar als die net zo sterk is als het hoesje voor de s6 dan moet dat goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
kendo schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:47:
[...]

Ik heb al twee keer een case van Urban Armor Gear gehad voor de Note 3 en de iPhone 6S Plus. Vandaag heb ik de Galaxy 8+ gekocht en daarvoor weer een Urban Armor Gear-case besteld. Ik heb mijn iPhone en Note weleens op straat laten vallen en er zat geen krasje op. Nu verkoop ik mijn iPhone 6S Plus na twee jaar en er zit geen krasje of beschadiging op. Deze case bespaart mij altijd geld.

Ik heb ook een vraag:
Welke lader gebruiken jullie voor draadloos laden? Ik vind die van Samsung te duur. Welke hebben jullie?

Heb zelf deze gezien:
https://www.amazon.de/Wir...ds=samsung+s8+ladestation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixpo
  • Laatst online: 11-09 18:59
Jackssonss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:15:

Ik heb ook een vraag:
Welke lader gebruiken jullie voor draadloos laden? Ik vind die van Samsung te duur. Welke hebben jullie?

Heb zelf deze gezien:
https://www.blitzwolf.com...S7-EdgeS6-Edge-p-137.html

Bevalt prima, gekocht voor 14 euro ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-01-2019
En wat gebruiken jullie dan om de glasplaat te beschermen? Denk toch dat een volledige bescherming(voor-en achterkant )de garantie geeft op de veiligste manier om je smartphone te beschermen.👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Wordt de telefoon niet heet als je hem erop legt? Lees dat dit een veelvoorkomend probleem is bij dergelijke laders.
willyke schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:45:
En wat gebruiken jullie dan om de glasplaat te beschermen? Denk toch dat een volledige bescherming(voor-en achterkant )de garantie geeft op de veiligste manier om je smartphone te beschermen.👀
Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt. De UAG steekt aan de bovenkant iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixpo
  • Laatst online: 11-09 18:59
Jackssonss schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:04:
[...]

Wordt de telefoon niet heet als je hem erop legt? Lees dat dit een veelvoorkomend probleem is bij dergelijke laders.
[...]
Ik laad hem op in een CM Tough Mag case, telefoon voelt niet warm aan na opladen. Net zo warm als bedraad zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Ik heb ook een vraag:
Ik gebruik deze: https://www.amazon.de/gp/...age_o04_s00?ie=UTF8&psc=1 (+-22€)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Verwijderd

Marleytjuh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:16:
Na lang twijfelen heb ik toch maar de S8 besteld. Hij ziet er geweldig uit, echter lees ik wel overal dat het een ontzettend fragiel ding is. Ik laat wel eens sporadisch mijn telefoon vallen, dus een hoesje is echt noodzaak. Weet iemand misschien een goed hoesje dat de klappen goed opvangt en goede bescherming geeft aan dit geweldige toestel?
R0N4NN schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:23:
[...]

Jazeker! Zelf gebruik ik de Tough Armor van Spigen, dit is een grote aanrader. Het hoesje maakt de telefoon wel wat groter maar daar heb ik zelf geen moeite mee, ik heb grof geld voor dit ding betaald en dan wil ik hem goed beschermen ook ;)

Linkjes:
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
https://www.belsimpel.nl/...e-black-samsung-galaxy-s8

Edit: deze reactie past overigens beter in het accessoires topic.
Hier ook de Tough Armor. Doet z'n werk goed. Telefoon is al aantal keer gevallen (10+), meestal zo'n 0.5-1.5 meter hoog op stenen ondervloer. Maar dankzij de case is de telefoon nog als nieuw.
Had dezelfde case voor m'n iPhone vorig jaar, ook allw drops doorstaan :)

• Albert020
Heb deze besteld: Patchworks Flexguard

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3ero4ls2sfzy3._sl1500_.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Albert020 op 05-01-2018 08:27 ]

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Ben benieuwd naar je bevindingen,
Of de knopjes goed blijven werken.
Of het niet te glad is,
Pas vorm en bescherming.
Evt eigen screenshots

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eind november heb ik mijn case en glass screen protector ontvangen: gwystyl in "[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic"
De case bevalt goed. Bij het gaatje rond de headphone jack is een barst ontstaan, maar verder is hij nog heel en bevalt hij prima. Hij is lekker dun en geeft een boel meer grip dan zonder hoesje. Ik heb de TPU cover heel even gebruikt toen hij binnen kwam, maar daar werd de telefoon zo mogelijk nog gladder door, dus dat vond ik niet zo'n fijn idee.
De glazen screen protector heeft rondom helemaal een dun lijmlaagje. Toen ik de telefoon een keer van zeer lage hoogte liet vallen bleef de screen protector wel heel, maar liet de lijmlaag los. Ik heb hem toen opnieuw geplaatst, maar zonder hem goed schoon te maken. Daardoor was er op één plek een kruimeltje net naast de lijmlaag onder het glas blijven zitten. Na een week oid is daar een barst ontstaan en ben ik dus op zoek gegaan naar een andere glazen screen protector.
Bij de Action kwam ik er toevallig één tegen voor € 2,79 tussen de screenprotectors voor de Galaxy S5, S6, S6 edge, S7, iphone etc. Dat is ongeveer hetzelfde als mijn eerdere screen protector, dus heb ik hem meegenomen. Deze is volledig transparant, met ook een dun lijmlaagje rondom. Hij is ook net zo groot als de andere, dus zogenaamd "case friendly". Er zitten netjes twee doekjes en een Nederlandstalige beschrijving bij. Ik vind het wel fijn dat hij helemaal transparant is. Bij de vorige had ik hem namelijk in eerste instantie verkeerd geplaatst, waardoor de notificatie-icoontjes zo'n 10% overlapt werden. Hoewel dat niet veel is, ga je je er op een gegeven moment toch aan ergeren.
Gisteren liet ik mijn telefoon weer van lage hoogte vallen op een parketvloer, en ook deze protector liet los. Daarnaast is hij in de linker bovenhoek nu voorzien van wat barsten. Ik heb hem weer even teruggeplaatst (nu wel schoongemaakt), maar ik moet toch weer op zoek naar een nieuwe. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik weer zo'n protector van de Action ga halen of dat ik een andere ga halen of het misschien een tijdje zonder probeer. Zonder ziet er in ieder geval een stuk mooier uit.....

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vrij goed gezocht in dit topic dacht ik zo, maar niets kunnen vinden, vandaar mijn vraag.
Iemand ervaring met het los bestellen van de bijgeleverde oordopjes? Ik zie ze in de pricewatch staan: pricewatch: Samsung AKG EO-IG955B (Zwart)
Alleen de eerste paar webshops vertrouw ik niet zo. Als iemand er al ervaring mee heeft, hoor ik dat graag :).

• aex351
  • Laatst online: 15:48

aex351

I am the one

[...]

Ik heb al twee keer een case van Urban Armor Gear gehad voor de Note 3 en de iPhone 6S Plus. Vandaag heb ik de Galaxy 8+ gekocht en daarvoor weer een Urban Armor Gear-case besteld. Ik heb mijn iPhone en Note weleens op straat laten vallen en er zat geen krasje op. Nu verkoop ik mijn iPhone 6S Plus na twee jaar en er zit geen krasje of beschadiging op. Deze case bespaart mij altijd geld.

Ik heb ook een vraag:

Heb zelf deze gezien:
Ik heb een originele van Samsung, het 2017 model: pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Station Zwart. Het werkt best goed moet ik zeggen. Niet al te groot, dus praktisch voor op een bureau enz. En je telefoon past er goed op. Ik denk dat wanneer je opzoek bent naar een mogelijkheid om snel draadloos op te laden, dat dit het beste is. Maar bekabeld is momenteel vooralsnog sneller. Al is deze docking station het snelst voor de S8 op het vlak van draadloos opladen.

Ik heb er ook één (eigenlijk twee) nieuw te koop staat in het V&A gedeelte: V&A aangeboden: Samsung Wireless Fast Charging Station Zwart

Je kan ook gaan voor een Aliexpress variant, al zou ik dat nu persoonlijk niet snel meer aanraden. Zag een tijd geleden een uitzending over 'neppe' Apple adapters en hoe die je huis kunnen doen afbranden :+. Werden overigens gewoon als 'origineel' verkocht bij Bol.com. Dus daar ben ik een beetje huiverig voor.

< dit stukje webruimte is te huur >

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:01

HaTe

haat niet

aex351 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:58:
[...]
Je kan ook gaan voor een Aliexpress variant, al zou ik dat nu persoonlijk niet snel meer aanraden. Zag een tijd geleden een uitzending over 'neppe' Apple adapters en hoe die je huis kunnen doen afbranden :+. Werden overigens gewoon als 'origineel' verkocht bij Bol.com. Dus daar ben ik een beetje huiverig voor.
Een neppe draadloze lader stelt niet veel voor, tenminste niet als je de originele adapter gebruikt. Het is niet veel meer dan een spoel waar de spanning door gaat en een schakelaartje.
Ik gebruik zelf een draadloze lader van 3 euro en die werkt perfect :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mijn standaard silicone Samsung back cover is aan de onderzijde aan het scheuren. Ik heb via de Vodafone winkel gewoon garantie maar ben ook in de markt voor een ander hoesje. Ik heb al een wallet case voor gebruik op festivals en gewoon omdat het handig is maar mijn voorkeur gaat uit naar een back cover. Ook al twee jaar op mijn s6 gehad (inclusief glazen protector). Nu viel mijn oog op de Spigen Tough armour: https://www.spigen.com/co...armor?variant=30615824705
Op eBay kwam ik deze tegen voor 22 euro en met 5 euro verzenden (komt uit duitsland) is dat beter dan de 35 dollar vanuit Spigen zelf. Hoe zijn de ervaringen met dit hoesje hier? De reviews op de site zijn al veelbelovend.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Voor 27 euro kan je hem volgens mij ook gewoon in NL kopen
gooi het maar eens in google dan krijg je een hoop links te zien voor rond de 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
  • Laatst online: 15:53
Afgelopen woensdag de S8 besteld (verlenging abo). Meteen een hoesje besteld bij vodafone (kreeg een accessoires bon van €30,-): https://accessoire.vodafo...-s8-gel-case-transparent/

Wou ook nog een screenprotector bestellen, maar die zijn €30,- (!!). Die heb ik dus ergens anders besteld (€17,95):
https://www.gsmpunt.nl/sc...ss-screen-protector-zwart

Rest van die bon heb ik opgemaakt voor de telefoon van mn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Gaat dat wel werken samen? Bij die screenproctector staat nog dat deze niet compatibel is met edge to edge hoesjes en dat is die van jou dan toch?

——

Heb zelf via Bol.com een Spigen Tough Armour in het goud besteld, vind het een mooi hoesje en ze zijn robuust heb ik begrepen. Komt morgen als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foeps
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-03 08:57
Ik heb sinds kort ook een S8 Midnight Black, kom van een S7 Edge af en kan de volgende combinatie aanbevelen :

Spigen Slim Armor >> https://www.gsmpunt.nl/ho...ung-galaxy-s8-metal-slate

En als tempered glass protector heb ik die van Eiger :
https://www.gsmpunt.nl/sc...d-glass-samsung-galaxy-s8

Deze combinatie past zonder problemen en die Slim Armor van Spigen had ik ook al op mijn S7 Edge zitten en die heeft hem vaker gered van schade na een valpartij .... :)
Kost wel wat maar is goede kwaliteit ..... 8)
Wel even opletten bij montage van de glass protector dat je niet te laag zit met opbrengen, aangezien de boven en onderkant zwart zijn van de protector, anders dek je aan de bovenkant het Super Amoled scherm af..... dus waar de tijd en batterij-percentage e.d. staan vermeld.
Draadloos betalen met je bank-app d.m.v. NFC en draadloos opladen werkt gewoon door de cover heen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Foeps op 30-12-2017 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
Mrjraider schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:18:
Gaat dat wel werken samen? Bij die screenproctector staat nog dat deze niet compatibel is met edge to edge hoesjes en dat is die van jou dan toch?

——

Heb zelf via Bol.com een Spigen Tough Armour in het goud besteld, vind het een mooi hoesje en ze zijn robuust heb ik begrepen. Komt morgen als het goed is :)
Ik las het later ook. Heb daarna deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/...laxy-s8/9200000075377766/

eens kijken of dit was is. Ben bang dat mijn S8 nog wel even op zich laat wachten. Zal dus eerst alles terug moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Oké. Ik heb sinds vandaag de Spigen Tough Armour in gebruik. Erg fijn hoesje. Ik wil nog wel een screenprotector voor mijn telefoon. Wellicht gewoon een plakkertje tegen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Idem als hierboven, Ik heb nu een Spigen armor ding die opzich goed is maar heb nog niets voor mijn scherm.
Ervaring leert dat hier zonder bescherming wel krassen op gaan komen dus of ik neem een bookcase of een gewoon een screen protector die ik gewend ben. Maar begrijp dat die niet gaan werken met een edge scherm. Heeft iemand mss tips betreft deze combinatie? Een hard plastic over het scherm moet opzich voldoende zijn anders ga ik voor de led viewcover denk ik.thanks

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik had op mijn S6 flat een glaasje laten zetten. Zoiets gaat niet goed werken met de edge randen van de S8 heb ik al gelezen. Ik denk dat er voor de bescherming een zo'n schermplakkertje op ga plakken. Krassen voorkomen vind ik wel een dingetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 12:34

tomic

Smexylittlebabe!

Interessant om alle verhalen te horen over de s8. Ik wilde zelf de
RhinoShield CrashGuard Bumper Case gaan proberen.

Iemand interesse om er ook een te bestellen? Dan delen we de kosten en heb je hem voor 19,- euro. Zie ook mijn V&A feedback. :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
ionicdog schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:34:
Idem als hierboven, Ik heb nu een Spigen armor ding die opzich goed is maar heb nog niets voor mijn scherm.
Ervaring leert dat hier zonder bescherming wel krassen op gaan komen dus of ik neem een bookcase of een gewoon een screen protector die ik gewend ben. Maar begrijp dat die niet gaan werken met een edge scherm. Heeft iemand mss tips betreft deze combinatie? Een hard plastic over het scherm moet opzich voldoende zijn anders ga ik voor de led viewcover denk ik.thanks
Ik heb nu al weer een paar weken een plastic screenprotector(curved) van Aliexpress voor €0,80, in combinatie met een no name siliconen hoesje om mijn S8+. En ze verdragen elkaar prima. De randen van het hoesje vallen precies over de randen van de protector, en heb dus geen last van luchtbellen oid.

Ik heb al een aantal protectors geprobeerd, zowel plastic als glas. Maar er mankeert altijd wel wat aan de curve of lijmlaag van de glazen protectoren. De plastic film protectoren, werken tot nu toe eigenlijk allemaal.

Ik heb ook bookcase covers geprobeerd, met het idee dat ik dan geen screenprotector nodig had, maar het kleinste korreltje zand/silicaat zorgt al voor krasjes en swirls. Dus voor mij nooit geen bookcase of flipcases meer zonder screenprotector. Mijn scherm zit namelijk vol met swirls en andere microkrasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
sounds good , heb je een linkje van Ali?
kendo schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:57:
[...]

Ik heb nu al weer een paar weken een plastic screenprotector(curved) van Aliexpress voor €0,80, in combinatie met een no name siliconen hoesje om mijn S8+. En ze verdragen elkaar prima. De randen van het hoesje vallen precies over de randen van de protector, en heb dus geen last van luchtbellen oid.

Ik heb al een aantal protectors geprobeerd, zowel plastic als glas. Maar er mankeert altijd wel wat aan de curve of lijmlaag van de glazen protectoren. De plastic film protectoren, werken tot nu toe eigenlijk allemaal.

Ik heb ook bookcase covers geprobeerd, met het idee dat ik dan geen screenprotector nodig had, maar het kleinste korreltje zand/silicaat zorgt al voor krasjes en swirls. Dus voor mij nooit geen bookcase of flipcases meer zonder screenprotector. Mijn scherm zit namelijk vol met swirls en andere microkrasjes.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb gisteren mijn tweede Action glass screen protector binnen een week gesloopt. Het scherm was nog heel, dus in zoverre werkt de protector, maar ik had mijn telefoon een paar keer tussen mijzelf en de leuning van de stoel waar ik op zat neergelegd, en daardoor was de protector in de hoeken voorzien van breukjes en zat er één grote breuk dwars over de hele protector. Nu dus even protectorloos, maar als @kendo met een linkje komt, ga ik die misschien ook maar eens proberen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Ik heb de link zo niet bij de hand, is een aantal maanden geleden namelijk al besteld, maar er zijn verschillende aanbieders met 3d protectors. En ze leveren eigenlijk allemaal hetzelfde.

Ik duik er later vandaag nog even in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamn
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-09 21:40
Verkeerd topic, excuus

[ Voor 92% gewijzigd door Skamn op 04-01-2018 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
KingSizeBas schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:18:
[...]

Ik las het later ook. Heb daarna deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/...laxy-s8/9200000075377766/

eens kijken of dit was is. Ben bang dat mijn S8 nog wel even op zich laat wachten. Zal dus eerst alles terug moeten sturen.
Dit hoesje is zeker geen aanrader. S8 eindelijk binnen en meteen dit hoesje eromheen gedrukt, maar helaas herkent hij vaker de aanraking niet dan wel. Op zoek naar wat anders dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
TRaSH schreef op donderdag 28 december 2017 @ 05:12:
Ben benieuwd naar je bevindingen,
Of de knopjes goed blijven werken.
Of het niet te glad is,
Pas vorm en bescherming.
Evt eigen screenshots
Is niks hoor, super glad heb hem weer terug gestuurd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:04

W84

Toch maar de LED Cover (zwarte voor een Silver S8) gekocht, want ik kwam er achter dat deze dus niet tegen het scherm aandrukt zoals bij o.a. Note 4 (scheelt een boel krassen). Het klepje rust op de 4 plastic hoekjes en zweeft alsware boven 't scherm. :)

Verder prima hoesje en top dat je er nu ook een touch functionaliteit is zoals voor het aannemen van gesprekken (of weigeren :p) zonder het klepje te hoeven openen. En de muziek controls vind ik toch wel de beste goede toevoeging. Al met al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
Heb nu weer een siliconen hoesje:
https://www.bol.com/nl/p/...laxy-s8/9200000076261215/

Screenprotector bij gekocht:
https://www.bol.com/nl/p/...nhoesje/9200000086754821/

Past perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

En hoe ziet dat eruit met de curved scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingSizeBas
TRaSH schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:39:
En hoe ziet dat eruit met de curved scherm ?
In het begin goed, maar ik zie dat het steeds lelijker wordt. Deze screenprotector heeft alleen een lijm laag aan de zijkanten. Daar door zit het niet goed aan de onderkant waardoor er ruimte in zit. Meer ruimte is meer stof.

Ik zal van de week eens langs de telefoonwinkel om te zien of ze wat anders hebben.

Hoesje ben ik wel heel erg blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:50
tomic schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 21:48:
Interessant om alle verhalen te horen over de s8. Ik wilde zelf de
RhinoShield CrashGuard Bumper Case gaan proberen.

Iemand interesse om er ook een te bestellen? Dan delen we de kosten en heb je hem voor 19,- euro. Zie ook mijn V&A feedback. :)
Ik gebruik nu deze bumper zonder screenprotector.
Ben er echt enorm blij mee. Durf de telefoon nu overal op te leggen (het glas blijft van de tafel bij zowel voor als achterkant) en naast dat het er mooi uitziet is de grip ook erg prettig. Gezien de filmpjes op Youtube lijkt de telefoon goed beschermd wanneer deze onverhoopt toch valt. Maar dat ervaar ik liever doordat het daadwerkelijk gebeurd dan dat ik ga lopen gooien met mijn S8. Al met al de eerste bumper waar ik tevreden over ben. Zowel in bescherming als in de "look".

Had er eerst een originele samsung backcover (rubber) om mijn S8 zitten maar dat heeft mij een broekzak gekost. Wat een ellende om je telefoon dan gewoon in je broekzak te laten glijden. Die broekzak scheurde gewoon uit stroefheid en ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
wat is nu de beste screenprotector? ik heb een speck hardcase besteld en zoek nog een goed tempered glaasje. Liefste die ook de bolling mee neemt van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

@harrybeuker: Ik ben toe aan m'n 2e Nillkin glazen screenprotector voor mijn S8.
De eerste heeft blijkbaar zijn werk gedaan aangezien de hoek rechtsboven kapot was toen ik hem 's ochtends bekeek (ik denk oorzaak drank :+).... gelijk een nieuwe besteld.
Mijn case had wel een kleine aanpassing nodig met de dremel om de screenprotector niet van het scherm te duwen. Sindsdien merk je niet eens dat hij erop zit met bedienen.

edit:

Ik zeg overigens niet dat het de beste is, enkel de enige waarmee ik ervaring heb en gelijk een zeer positieve. Goeie pasvorm, @ vorige telefoon heeft Nillkin m'n scherm ook al een paar keer gered

[ Voor 15% gewijzigd door tozzke op 10-01-2018 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels al een alternatief beschikbaar voor die Samsung DeX dock waarbij ik wel de audioaansluiting kan gebruiken? Ik ben eigenlijk opzoek naar een soort van reserve pc als mijn huidige kapot gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:06:
Is er inmiddels al een alternatief beschikbaar voor die Samsung DeX dock waarbij ik wel de audioaansluiting kan gebruiken? Ik ben eigenlijk opzoek naar een soort van reserve pc als mijn huidige kapot gaat.
De melopow m002 ofzoeits, als je erachter zoekt in de thread zul je wel een link naar ebay vinden, kost ca. €15.
Heb op 5 december eentje besteld maar nog niks ontvangen :( .

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

izzet3838 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:20:
[...]

De melopow m002 ofzoeits, als je erachter zoekt in de thread zul je wel een link naar ebay vinden, kost ca. €15.
Heb op 5 december eentje besteld maar nog niks ontvangen :( .
Had ik inmiddels ook al gezien maar ik ben een beetje huiverig geworden aangezien ik eerder zo'n dergelijk ding had gekocht maar helemaal niet bleek te werken.

Ik heb geen eBay, dus zal nog even moeten wachten totdat hij via andere kanalen beschikbaar komt. Snap eigenlijk ook helemaal niet waarom ze de officiële DeX zo belachelijk duur op de markt aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:27:
[...]
Had ik inmiddels ook al gezien maar ik ben een beetje huiverig geworden aangezien ik eerder zo'n dergelijk ding had gekocht maar helemaal niet bleek te werken.

Ik heb geen eBay, dus zal nog even moeten wachten totdat hij via andere kanalen beschikbaar komt. Snap eigenlijk ook helemaal niet waarom ze de officiële DeX zo belachelijk duur op de markt aanbieden.
Deze is ook te koop op aliexpres maar is daar iets duurder alle reacties, ook van medetweakers zeggen dat deze werken anders kun je op een antal plaatsen ook de originele dex vinden voor rond de €60, hier bijvoorbeeld https://www.2dehands.be/t...uw-in-doos-393278165.html .

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
iemand ervaring met clearplex op zijn of haar S8?
ben er nog steeds niet over uit welke screenprotector ik nu moet halen. Heb een speck gripcase hoes erom heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:53

flanger

That Guy

Iemand die een recommendatie heeft voor een goede auto-lader?

- USB-C
- QC 2.0 of 3.0
- Liefst geintegreerde ("gekrulde") kabel met extra USB-aansluiting

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
flanger schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:34:
Iemand die een recommendatie heeft voor een goede auto-lader?

- USB-C
- QC 2.0 of 3.0
- Liefst geintegreerde ("gekrulde") kabel met extra USB-aansluiting
geen krulsnoer, maar verder voldoet deze aan al je eisen lijkt me:
https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN
Afbeeldingslocatie: https://img3.banggood.com/thumb/gallery/oaupload/banggood/images/67/90/2ff52291-2169-44b8-af84-b9eacc9ed98b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Laatst online: 12-09 12:36
Wat is de beste combi tempered glass screenprotector + case?
Wie van jullie is tevreden van zijn aangekochte combi?

Ik wil een S8 aankopen, maar wil zeker zijn qua bescherming van het toestel

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Whitestone screenprotector besteld. Kost een paar cent maar moet heel goed zijn voor de s8.
hoe zijn de bevindingen van deze screenprotector? hopelijk past die samen met mijn speck grip case

[ Voor 34% gewijzigd door harrybeuker op 13-01-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

tozzke schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:24:
@harrybeuker: Ik ben toe aan m'n 2e Nillkin glazen screenprotector voor mijn S8.
De eerste heeft blijkbaar zijn werk gedaan aangezien de hoek rechtsboven kapot was toen ik hem 's ochtends bekeek (ik denk oorzaak drank :+).... gelijk een nieuwe besteld.
Mijn case had wel een kleine aanpassing nodig met de dremel om de screenprotector niet van het scherm te duwen. Sindsdien merk je niet eens dat hij erop zit met bedienen.

edit:

Ik zeg overigens niet dat het de beste is, enkel de enige waarmee ik ervaring heb en gelijk een zeer positieve. Goeie pasvorm, @ vorige telefoon heeft Nillkin m'n scherm ook al een paar keer gered
pics van je case plz? :D
En die protector werkt goed?
Als in: geen mindere touch sensitivity/rainbow effect of andere vage problemen?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

Garrett schreef op maandag 15 januari 2018 @ 00:16:
[...]
pics van je case plz? :D
En die protector werkt goed?
Als in: geen mindere touch sensitivity/rainbow effect of andere vage problemen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zu4SjTA.jpg
Ik heb geprobeerd de "mod" van de case (Spigen Neo Hybrid) een beetje duidelijk op de foto te krijgen maar dat valt niet mee. Je ziet wel de ietwat grote kieren links en rechts (thv de knoppen het beste zichtbaar) maar daar klemde de case dus om de ronding van het scherm waardoor hij de screenprotector als het ware van het scherm af drukte.
@ de case bij de knoppen zit ook minder materiaal en daar ging de dremel iets sneller door het materiaal dan gedacht :+

De touchgevoeligheid is prima, ik merk geen verschil met toen ik de vorige Nillkin stuk had en hem eraf gehaald had. Het is wel zaak de protector zo ver mogelijk aan de zijkant aan het scherm te laten plakken (er zit alleen lijm aan de randen) zodat hij zo strak mogelijk tegen het scherm zit, anders kun je wel het probleem krijgen dat er net een beetje ruimte tussen scherm en protector zit waardoor de gevoeligheid afneemt (en je geluid hoort als je op die plekken het scherm indrukt).
Met andere woorden... neem de tijd met de protector erop zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
WhiteStone Dome Glass zit er op! geen bubbels of stofjes. Heb eerst 2 dagen lopen zweten om er mee te gaan beginnen. Vervolgens vandaag 4x youtube bekeken en het filmpje nagedaan. Hij zit er nu net super strak op. Laat hem nog even paar uurtjes drogen\uitharden en dan proberen of de speck case er ook omheen wil. Ik ga er wel vanuit omdat beide producten van speck zijn.

edit:
past perfect! super blij mee.

[ Voor 5% gewijzigd door harrybeuker op 19-01-2018 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adaptix
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik wil een nieuwe tempered-glass screenprotector kopen voor S8, die past met m'n booklet siliconen 'Fashion Case', om m'n telefoon extra bescherming te geven tegen vallen.

Ik zit te twijfelen tussen de merken Nillkin (niet case-compatible maar kan wel bijgesneden worden begreep ik) en Olixar. Welke van deze twee heeft de minste invloed op de touchscreengevoeligheid? Of maakt dat niks uit en ligt het aan jouw manier van plakken?

[ Voor 18% gewijzigd door Adaptix op 21-01-2018 11:14 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste