Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-07 12:57
Weet iemand of de functionaliteit van de standaard Apple Earpods (pricewatch: Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit) werkt i.c.m. de S8? Dus volume knoppen, play/pause en microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 07:25
Geraedus schreef op maandag 30 april 2018 @ 15:59:
[...]

Misschien Whitestone Dome iets voor je?
Linkje: https://www.amazon.de/Dis...mr0&keywords=whitedome+s8

Installatie instructies kan je het beste via Youtube bekijken, schijnt erg simpel te zijn,
De screenprotector is goed te installeren, en een extra stukje bescherming. Opzich was ik er zeer tevreden mee. Ik had er eentje op mijn S8 en S8+ ( werk en prive telefoon), beide voorzien van een Rhinoshield.
Een kleine val van een halve meter hoogte op een grintpad, deed het Whitestone al barsten :(
Op mijn andere telefoon ook na 1 kleine val maakte hem ook kapot.
Als de telefoons waren gevallen zonder de whitestone en rhinoshield, had dit geen schade gegeven aan de telefoon. Ik ben opzoek naar een goedkoper alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:06

sjaool

Every life should have 9 cats

TRaSH schreef op zondag 29 april 2018 @ 20:59:
Heb je de reviews op Ali een beetje gelezen ?
Kom namelijk vaak de reactie tegen dat fast charge niet werkt in de auto.
Of dat aan de Auto lader plug ligt weet ik niet.
Sowieso werkt snelladen niet als het beeldscherm aanstaat.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Amps schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:22:
Weet iemand of de functionaliteit van de standaard Apple Earpods (pricewatch: Apple EarPods (met 3,5mm connector) (Wit) werkt i.c.m. de S8? Dus volume knoppen, play/pause en microfoon.
Heb het gecontroleerd en alleen de volumeknoppen werken niet. Microfoon en play/pause knop wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobW91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-06 20:48
Ik ben van plan om de Spigen Neo Hybrid of Caseology Vault II aan te schaffen. Iemand enige idee welke mogelijk meer grip geeft?

Verder zou ik er een screen protector bij willen, maar uit dit topic heb ik geen doorslaggevende case friendly protector kunnen vinden. Iemand ervaring met een van deze drie of een andere i.c.m. bijv. Spigen Neo Hybrid?
Spigen Tempered Glass, Armorsuit, Ringke Invisible Defender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:53
Ik heb ook al een tijdje een S8 en heb al 2 screenprotectors gehad die me niet bevallen en ga nu voor een zo dun mogelijk hoesje.

M'n achterkant is al beschadigd (helaas) en ik zoek eigenlijk dus een hoesje die zo dun mogelijk is en de grip verbeterd.

Ik zie heel veel verschillende soorten Spigen hoesjes, maar wie heeft de gouden tip :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51
Ik heb er 2 waar ik super tevreden van ben :

dit is het dunste : https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.e1844c4dOanpAu

en dit zit er nu voor een tijdje al rond : https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.e1844c4dOanpAu

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
ikbenben schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:18:

en dit zit er nu voor een tijdje al rond : https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.e1844c4dOanpAu
Tnx, die ziet er goed uit (die eerste, blauw vind ik niet wat).

Bescherm dit hoesje ook de hoeken van het scherm bij een val :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:13
Grolsch schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:11:
Ik heb ook al een tijdje een S8 en heb al 2 screenprotectors gehad die me niet bevallen en ga nu voor een zo dun mogelijk hoesje.

M'n achterkant is al beschadigd (helaas) en ik zoek eigenlijk dus een hoesje die zo dun mogelijk is en de grip verbeterd.

Ik zie heel veel verschillende soorten Spigen hoesjes, maar wie heeft de gouden tip :?
Indien je een beetje handig bent kun je de achterkant zelf vervangen is zeer goedkoop.
nadeel is dat die dan niet meer waterdicht is, maar dat is die met een barst ook niet.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik ga niet zo vaak zwemmen met mijn telefoon, dus geen harde vereiste, het zijn meer de looks die me storen.

Maar met een mooi dun hoesje zie ik de barst ook niet meer.

Als ik de achterkant laat herstellen bij een repair center is de telefoon dan wel weer waterdicht :?

Het artikel is helaas niet meer te bestellen :( ( Het spijt ons, dit artikel is niet meer beschikbaar! )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Grolsch schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:24:
Ik ga niet zo vaak zwemmen met mijn telefoon, dus geen harde vereiste, het zijn meer de looks die me storen.

Maar met een mooi dun hoesje zie ik de barst ook niet meer.

Als ik de achterkant laat herstellen bij een repair center is de telefoon dan wel weer waterdicht :?

Het artikel is helaas niet meer te bestellen :( ( Het spijt ons, dit artikel is niet meer beschikbaar! )
Dit is volgens mij dezelfde?
ikbenben schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:18:

Ik heb die MSVII ook gehad, maar die is in de hoeken bij mij doormidden gebroken. Wel jammer, want hij is lekker dun en voelt een beetje ruw/stroef aan.

Ik heb nu al een tijdje deze. Is iets dikker, maar niet te dik naar mijn smaak. Ik heb het idee dat hij iets minder stug is geworden; af en toe schiet er een hoekje los en als ik de telefoon uit mijn telefoonhouder in de auto haal, wil de zijkant er ook af. Die telefoonhouder is pas een week oud, dus het kan zijn dat dat minder een probleem is als de veer daarin wat slapper wordt. Ik had eerst een vergelijkbare zonder verstelkogel zoals dit
Afbeeldingslocatie: https://appsisecommerces3.s3.amazonaws.com/clientes/cliente2049/produtos/111547/L4151.png
Die klemde ook minder om de zijkant heen, dus bleef de case er niet achter hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Grolsch schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:49:
[...]

Tnx, die ziet er goed uit (die eerste, blauw vind ik niet wat).

Bescherm dit hoesje ook de hoeken van het scherm bij een val :?
De 2de kan je natuurlijk ook gewoon in het zwart krijgen (die van mij is zwart trouwens).

Een dun hoesje en valbescherming gaat meestal niet samen ;)

Ik heb een stuk of 8 hoesjes liggen (waaronder 2 officiële Samsung hoesjes) en deze 2 bevallen mij het meest.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grolsch
Tnx voor de tips allemaal, onderstaande heb ik besteld:

https://nl.aliexpress.com...ae803_1&priceBeautifyAB=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-07 01:32

W84

Even wat reviews van mij na een jaar afwisselend gebruik van officiële Samsung cases:

Alcantara - Mooie premium case welke voldoende bescherming biedt en goede grip. De case is ook niet superzwaar, net goed. Echter wel gevoelig voor vuil en stof. En wordt dus snel lelijk, zeker in je broekzak.

Clear Cover - Goede case met minimale afmetingen en gewicht. Tevens "Made in Korea". Weer 's wat anders dan China. :p Ik had geen hoge verwachtingen, maar deze case heeft m'n S8 gered bij een flinke klapper op plavuizen. 0,0 zichtbare schade. Top! Er is wel een nadeel... case is vrij glad.

Silicone - Opzich prima bescherming, maar voor mij teveel nadelen. Ten eerste is die vrij bulky en na korte tijd werd het materiaal plakkerig en begonnen de hoekjes onder te scheuren. Bovendien krijg je de case niet uit je broekzak omdat het te stroef is.

LED Cover - Een ware gadget cover, met nu ook touch op de cover. Zeker handig bij inkomende gesprekken (swipen) of bij het afspelen van muziek. De cover hoeft niet open. Qua bescherming heb ik wel twijfels. Sowieso omdat het plastic hoekjes zijn waar de S8 in vastklemt en in het verleden gingen die vaak kapot bij vorige modellen. Ook schiet de cover open bij een val. Niet ideaal. Voor mij is die flap 'm ook niet en gaat na een tijdje irriteren, net als de rand die op je vinger rust bij het vasthouden.

Hopelijk hebben jullie hier nog wat aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
W84 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:47:
Even wat reviews van mij na een jaar afwisselend gebruik van officiële Samsung cases:

Alcantara - Mooie premium case welke voldoende bescherming biedt en goede grip. De case is ook niet superzwaar, net goed. Echter wel gevoelig voor vuil en stof. En wordt dus snel lelijk, zeker in je broekzak.

Clear Cover - Goede case met minimale afmetingen en gewicht. Tevens "Made in Korea". Weer 's wat anders dan China. :p Ik had geen hoge verwachtingen, maar deze case heeft m'n S8 gered bij een flinke klapper op plavuizen. 0,0 zichtbare schade. Top! Er is wel een nadeel... case is vrij glad.
Deze 2 heb ik ook.

De alcantara vind ik bij het vooraanzicht niet mooi. De randen zijn te dik rondom en steken het mooie design van de phone weg. Ook zoals je zegt blijft er veel stof aan hangen, vooral dan aan de randen. Deze gebruik is dus niet meer.

De clear cover vind ik zeer mooi. Sluit mooi aan en past volledig bij het design. Maar zoals je zegt is hij vrij glad + hij zit direct vol met vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Na vele cases en screenprotectors te hebben geprobeerd, denk ik dat ik mijn ideale combinatie heb gevonden.

Een TCICPC case voor €3,90. in combinatie met een Suntaiho wolverine screenprotector voor €2,50.

Ik heb ook een aantal siliconen hoesjes gehad, voldoende bescherming om de randen, maar ze verkleuren al binnen een paar weken naar nicotine geel (en ik rook niet eens)
Ik heb ook nog een originele LED cover liggen, maar die was ook smerig na een week gebruik en liet krassen achter doordat ik door mijn werk nogal eens in aanraking kom met silicaten.
Dit hoesje heeft een fijne rubberen rand die net om de rand heen valt, met daaromheen een mooie zilveren rand en een mooi carbon motief op de achterkant.

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1RFqOk8USMeJjy1zjq6A0dXXaZ/TCICPC-Case-Voor-Samsung-galaxy-S8-S8-plus-TPU-PC-frame-terug-cover-Hoge-kwaliteit-beschermhoes.jpg_640x640.jpg

Van de ~12 glazen screenprotectors die ik nu heb geprobeerd, is dit de enige die wel blijft zitten, een goede pasvorm heeft, en geschikt is voor hoesjes die om de rand vallen.

Afbeeldingslocatie: https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1BXKfXu7JL1JjSZFKq6A4KXXai/230971255/HTB1BXKfXu7JL1JjSZFKq6A4KXXai.jpg

Afbeeldingslocatie: https://skelbiu-img.dgn.lt/1_18_620406033/samsung-galaxy-s8-plus-apsauginis-stikliukas.jpg

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Damn, deze Carbon look case binnengekregen van Ali en voor 2,50 echt de mooiste en best afgewerkte case die ik ooit heb gehad. Hulde! Heerlijke grip ook. *O*

http://s.aliexpress.com/nIVNRrUr

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Sf1jIO9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-07 22:56
kendo schreef op zondag 10 juni 2018 @ 11:26:
Na vele cases en screenprotectors te hebben geprobeerd, denk ik dat ik mijn ideale combinatie heb gevonden.

Een TCICPC case voor €3,90. in combinatie met een Suntaiho wolverine screenprotector voor €2,50.

Ik heb ook een aantal siliconen hoesjes gehad, voldoende bescherming om de randen, maar ze verkleuren al binnen een paar weken naar nicotine geel (en ik rook niet eens)
Ik heb ook nog een originele LED cover liggen, maar die was ook smerig na een week gebruik en liet krassen achter doordat ik door mijn werk nogal eens in aanraking kom met silicaten.
Dit hoesje heeft een fijne rubberen rand die net om de rand heen valt, met daaromheen een mooie zilveren rand en een mooi carbon motief op de achterkant.
Over de case: komt de rand van de case aan de zijkanten ook boven het edge scherm uit? Is de achterkant glad? Rubberen zijkant is fijn, maar op de achterzijde vind ik grip ook wel fijn.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nadroJ schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:35:
[...]

Over de case: komt de rand van de case aan de zijkanten ook boven het edge scherm uit? Is de achterkant glad? Rubberen zijkant is fijn, maar op de achterzijde vind ik grip ook wel fijn.
De rand van de case komt niet boven de edge rand uit. De edge functies zouden dan ook niet werken denk ik.

De achterkant voelt lekker stroef aan. Net geen rubber feel, maar voor mij, precies goed. Zonder case, glibberd de S8 echt constant uit mijn handen.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Grolsch schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:11:

Een beetje een late reactie maar ik zie heel vaak de dbrand skins voorbij komen. Dat is geen hoesje maar een skin die voor een betere grip zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:13

Silicone - Opzich prima bescherming, maar voor mij teveel nadelen. Ten eerste is die vrij bulky en na korte tijd werd het materiaal plakkerig en begonnen de hoekjes onder te scheuren. Bovendien krijg je de case niet uit je broekzak omdat het te stroef is.

LED Cover - Een ware gadget cover, met nu ook touch op de cover. Zeker handig bij inkomende gesprekken (swipen) of bij het afspelen van muziek. De cover hoeft niet open. Qua bescherming heb ik wel twijfels. Sowieso omdat het plastic hoekjes zijn waar de S8 in vastklemt en in het verleden gingen die vaak kapot bij vorige modellen. Ook schiet de cover open bij een val. Niet ideaal. Voor mij is die flap 'm ook niet en gaat na een tijdje irriteren, net als de rand die op je vinger rust bij het vasthouden.

Heb ze allemaal gehad behalve de silicone, en heb ongeveer dezelfde bevindingen, wel moet ik zeggen dat bij mij de alcantara vrij snel(2maanden) al heel wat slijtage had idem de clearview die heel snel krassen opliep, ook vond ik het geweldig dat de clearview een standmodus had zodat je er bijvoorbeel ook makkelijk videos op kon kijken, dit mis ik bij de led cover.

Btw de meeste van deze hoesjes kun je soms vrij goodkoop op amazon.de krijgen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-07 10:13

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik gebruik al een week RavPower 10W wireless chager met officiele oplader van de S8, maar ik hoor vaak hoog frequentie geluiden. Het lijkt als Coil whine.
Is dit normaal of hoort dat niet?

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:14
hier een
-Whitestone Dome Glass Samsung Galaxy S8 Full Cover glaasje
-1x Speck Presidio Grip - Samsung Galaxy S8 Case

en een top glaasje en topcover. kost een paar cent maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022

Ik heb de led cover sinds de release dag en hij is helaas niet stevig genoeg om een val op tegels te redden. Mijne is gevallen en de telefoon stuiterde uit de hoes waardoor het scherm op 3 hoeken is gebroken. Ook werkte het led gedeelte niet meer sinds een tijdje. Ik vind het persoonlijk geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Balen ja. Zonde! En dat had ik wel verwacht zoals ik al had geschreven. Ik gebruik 'm zelf al een tijdje niet meer omdat die flap begon te irriteren. Liever bumper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
W84 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 00:21:
Balen ja. Zonde! En dat had ik wel verwacht zoals ik al had geschreven. Ik gebruik 'm zelf al een tijdje niet meer omdat die flap begon te irriteren. Liever bumper.
Die flap klapt inderdaad ook steeds open ja. Al met al zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-07 22:00

TRaSH

koffie ?

Sorry dat ik dit moet zeggen maar als je al dacht dat zo een hoesje enige bescherming moet geven bij een val ben je erg naïef. :+

Ik zie vaak hier hoesjes voorbij komen die 0 val bescherming geven,
Merendeels is het bescherming tegen krasjes. :N

Wil je enigzins val bescherming zal je toch echt richting een fatsoenlijke bumper moeten gaan.

Maar goed dat is mijn mening. :*)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
TRaSH schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 06:04:
Sorry dat ik dit moet zeggen maar als je al dacht dat zo een hoesje enige bescherming moet geven bij een val ben je erg naïef. :+

Ik zie vaak hier hoesjes voorbij komen die 0 val bescherming geven,
Merendeels is het bescherming tegen krasjes. :N

Wil je enigzins val bescherming zal je toch echt richting een fatsoenlijke bumper moeten gaan.

Maar goed dat is mijn mening. :*)
Dat kan je vinden idd. Het toestel viel van een erg laag stukje. Daarbij heb ik in de 21 jaar dat ik nu een mobiel heb nog nooit een hoesje nodig gehad. Dus ja ik ging er van uit dat het een prima hoesje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
De S8 is wel een "Gevoelig" toestel. Zolang ik mobiele telefoons gebruik (en dat is zo lang ze bestaan) heb ik nog nooit 1 toestel beschadigd gehad, maar met de S8 is het me gelukt (achterkant gebarsten).

Qua functies en snelheid een perfect toestel, maar qua beschadigen toch wel erg gevoelig met dat Edgescherm en glazen achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Tja, op zich is dit toch niet abnormaal. Een smartphone is niet gemaakt om te laten vallen, net zoals een laptop bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Wegens mijn werk zit een ongeluk in een klein hoekje,
Toestellen bij mij hebben meerdere keren een drop van 1-3 meter overleeft.
Geluk zullen we maar zeggen want ik heb ze stuk zien gaan op 50 cm.
Kwestie hoe hij valt denk ik maar.

Mijn S4 had de samsung bumber hoes.
Heb nu 2 Spigen hoesjes 1 voor werk (Tough Armor) en in het weekend de Neo Hybrid.
Beide hebben mijn telefoon meerdere keren beschermd tegen schade wegens een val van iets.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 23:22

HaTe

haat niet

Hier ook al meerdere keren de telefoon laten vallen op een stenen/betonnen vloer van borsthoogte. Ik heb een Spigen Slim Armor en mijn vriendin een goedkoop hoesje van Ebay die hem 1x heeft laten vallen. Die van haar zit ook niet echt over de randen en is van hard platic.

Eindstand: Ik heb geen barsten of krassen, vriendin heeft glas uit de hoek van het scherm.

Plus ik vind de telefoon ook super mooi in het hoesje en veel fijner te bedienen. Zonder hoesje vind ik het maar een lastige telefoon...

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 13-07-2018 12:28 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Goedkoopste originele case van Samsung biedt nog de beste bescherming. Vanuit broekzak vol op plavuizen... niks aan de hand. Alleen hoekje van case ingedeukt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Hey folks, vraagje. Ik ga binnenkort op vakantie en heb net een nieuwe s8. Hier wil ik dus een grote powerbank en extra fast charger voor halen. Moet ik gaan voor de officiele of hebben jullie suggesties voor een goed alternatief voor powerbank en fastcharger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb allerlei "goedkopere" geprobeerd voor in de auto en die hadden niet de vereiste output voor fastcharge. Voor 20 euro heb ik toen de officiele Samsung fastcharger gehaald voor in de auto, gebruik die nu al sinds de S6 en doet het nog steeds dik prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 16:57
Hier ook een s8.

Gebruik nu een rubberen case en glass protector van de action......

Dit is de case:

https://www.bol.com/nl/p/...herming/9200000087616579/

De case drukt het glas omhoog waardoor het touchscreen niet fijn werkt. Je hoort het glas ook tikken ofzo, het zit gewoon niet fijn.

Iemand suggesties voor een case (niet te glad) in combinatie met een full screen protector?

[ Voor 25% gewijzigd door NL_Scratch op 17-08-2018 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:27

tozzke

aka tozzert

NL_Scratch schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:36:
Hier ook een s8.

Gebruik nu een rubberen case en glass protector van de action......

Dit is de case:

https://www.bol.com/nl/p/...herming/9200000087616579/

De case drukt het glas omhoog waardoor het touchscreen niet fijn werkt. Je hoort het glas ook tikken ofzo, het zit gewoon niet fijn.

Iemand suggesties voor een case (niet te glad) in combinatie met een full screen protector?
Mijn case (Spigen Neo Hybrid) had hier ook last van en deze heb ik (voorzichtig) bewerkt met een Dremel. Het (scherpe) randje wat net om de telefoon slaat heb ik wat ¿weggedremeld? waardoor hij geen ruzie meer maakt met m'n hardglazen screenprotector ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-05 19:17
Ik wil een Galaxy S8+ aanschaffen en ben alvast op zoek naar een goed hoesje. Ik twijfel tussen de clear view cover en de LED cover, welke raden jullie aan? En is het nog nodig om een screen protector te gebruiken in combinatie met deze hoesjes.

Ook zie ik in dit topic veel mensen die enkel een case met screen protector nemen, is dit aan te raden? Een dichtklapbaar hoesje lijkt mij een stuk veiliger, of is dit verschil miniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Een dichtklapbare hoesje geeft altijd meer protectie. Ik vind ze zelf niet fijn werken en vind het toestel ook onnodig dik worden daardoor. Zelf gebruik ik een TPU hoesje met een plastic screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:00
TVreeke schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:10:
Ik wil een Galaxy S8+ aanschaffen en ben alvast op zoek naar een goed hoesje. Ik twijfel tussen de clear view cover en de LED cover, welke raden jullie aan? En is het nog nodig om een screen protector te gebruiken in combinatie met deze hoesjes.

Ook zie ik in dit topic veel mensen die enkel een case met screen protector nemen, is dit aan te raden? Een dichtklapbaar hoesje lijkt mij een stuk veiliger, of is dit verschil miniem?
Dichtklapbaar is erg lastig met foto's maken en autohouders. Heeft niet mijn voorkeur. Ik gebruik geen screenprotector, dan komen er uiteindelijk wel krasjes op je scherm. De door Vodafone geleverde protector gaf een zodanig veel minder contrast dat ik deze niet ben blijven gebruiken (en zoals bovenstaand paste hij niet fijn met een hoesje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

LED cover is wel leuk, zeker ook met de touch-functie. Echter was ik er weer snel klaar mee aangezien er ten eerste steeds meer krassen op het display kwamen, het zwaar en bulky aanvoelde (lastig vasthouden vond ik ook) en met foto's maken begon het echt te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 09:40

cruncher

wanna crunch someone?

LED cover werkt enkele maanden en dan niet meer. waardeloos.
W84 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 13:55:
LED cover is wel leuk, zeker ook met de touch-functie. Echter was ik er weer snel klaar mee aangezien er ten eerste steeds meer krassen op het display kwamen, het zwaar en bulky aanvoelde (lastig vasthouden vond ik ook) en met foto's maken begon het echt te irriteren.

can you read my mind?

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:37
Vraagje, ik wil graag een extra usb c kabel aanschaffen voor mijn s8 voor in de auto en nog eentje voor mijn powerbank.

Ik heb wel dit gevonden: https://www.mobiel.nl/acc...charger-usb-c-white-kabel maar dit is een compleet pakket..

Welke kabels zijn van goede kwaliteit? ik heb ervaring met spul uit China.. maar ben daar maar snel mee gestopt (of te dun of laad niet goed).

• pixels66
  • Laatst online: 13:57
Anker kabels.. Geweldig spul, dikke kabel met stoffen mantel eromheen en ze komen altijd in luxe leren hoesjes of mooie doosjes. USB 3.0 aansluiting. Ik bestel niet anders meer. Overigens ook via Ali verkrijgbaar..

• ikbenben
Ik heb een originele van Samsung zelf bijgekocht via Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ben zelf ook erg tevreden met blitzwolf. Ook erg hoge kwaliteit.
Goede degelijke bouw, en schijnen volgens tests een hele goede (lage) weerstand te hebben.
Officiele dealers zijn amazon en banggood.

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
TVreeke schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:10:

Ik gebruik al sinds t begin de clear view cover, vind hem qua design mooi en wel handig dat je dichrgeklapt ook telefoontjes, alarm agenda kan zien en ook nog muziek te bedienen is (denk dat met LED cover ook allemaal kan?)
Alleen jammer dat je geen berichtjes kan lezen en foto's kan maken als ie dichtgeklapt is (kon ik bij de S6 wel met de View cover, canvas cover met grote raam, minder mooi dan clear view)
Het is wel wat bulky, maar geeft goed grip (zowel open als dicht ). Bij de S6 en S7 veroorzaakte de cover nog wel eens lichte krasjes, maar bij de S8 heeft de binnenkant een zacht gellaagje gekregen.

Foto's maken met flipcovers is meestal wel irritant, vind ik nog steeds, maar neem t voor lief.

• dutchnltweaker
@M a r c o betreft het deze kabel? : https://www.amazon.de/Bli...=blitzwolf%2Busb%2Bc&th=1

@pixels66 bedoel je deze: https://nl.aliexpress.com...ae803_1&priceBeautifyAB=0
Ik kan er niks aan doen maar de laatste kabel die ik van alie had aangeschaft had mijn moederbord van mijn htc one destijds naar de filistijnen gebracht.. Dus ben best wel huiverig om een kabel van uit china te halen. Ik kan het mis hebben maarja. :X

@ikbenben Daar zat ik ook aan te denken, maar blijkbaar heb je best snel een kopie in handen als ik de reviews op amazon mag geloven. Heb je trouwens een link van welke jij hebt aangeschaft?

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 13-09-2018 08:26 ]

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Xtorm kabel,
Kan je ook bij de ANWB krijgen.
Als je iemand kent die lid is kan je nog korting ook krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dat is volgens mij hun 1e gen. kabel. (ook duur bij Amazon).
Dit is hem bij Bangood:
https://www.banggood.com/...1118457.html?rmmds=search

Dit is de 2e gen:
https://www.banggood.com/...1144832.html?rmmds=search

en dit volgens mij de nieuwste:
https://www.banggood.com/...1188418.html?rmmds=search

Van die laatste heb ik een hele berg gekocht (usb-c en micro in verschillende lengten)

Ik gebruik nu overigens ook usb laders en een qi lader van Blitzwolf.

• ikbenben
dutchnltweaker schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:23:

@ikbenben Daar zat ik ook aan te denken, maar blijkbaar heb je best snel een kopie in handen als ik de reviews op amazon mag geloven. Heb je trouwens een link van welke jij hebt aangeschaft?
Ik heb toen op het Samsung partnr EP-DG950 gezocht en kwam toen op dit uit.

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s01?ie=UTF8&psc=1

• dutchnltweaker
M a r c o schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:29:
[...]

Dat is volgens mij hun 1e gen. kabel. (ook duur bij Amazon).
Dit is hem bij Bangood:
https://www.banggood.com/...1118457.html?rmmds=search

Dit is de 2e gen:
https://www.banggood.com/...1144832.html?rmmds=search

en dit volgens mij de nieuwste:
https://www.banggood.com/...1188418.html?rmmds=search

Van die laatste heb ik een hele berg gekocht (usb-c en micro in verschillende lengten)

Ik gebruik nu overigens ook usb laders en een qi lader van Blitzwolf.
Is dit de zelfde?: https://nl.aliexpress.com...8148356.12.476e458cl3ifYE

Trouwens de app van banggood of aliexpress zijn echt identiek, allebei van alibaba?

• M a r c o
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:34:
[...]

Is dit de zelfde?: https://nl.aliexpress.com...8148356.12.476e458cl3ifYE

Trouwens de app van banggood of aliexpress zijn echt identiek, allebei van alibaba?
dat is de 2e gen.
Verschil BG en AX is volgens mij dat AX een verkoopplatform is met vele verkopers. en BG zelf verkoper is. je weet dus beter met wie je zaken doet.
Al lijkt de gelinkte verkoper op AX ook blitzwolf zelf te zijn, maar BG is goedkoper, levert naar mijn mening ook sneller. en heeft ook Ideal als optie.

• dutchnltweaker
M a r c o schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:38:
[...]

dat is de 2e gen.
Verschil BG en AX is volgens mij dat AX een verkoopplatform is met vele verkopers. en BG zelf verkoper is. je weet dus beter met wie je zaken doet.
Al lijkt de gelinkte verkoper op AX ook blitzwolf zelf te zijn, maar BG is goedkoper, levert naar mijn mening ook sneller. en heeft ook Ideal als optie.
Duidelijk, hier zie ik trouwens deze staan: https://www.banggood.com/...1339459.html?rmmds=search en https://www.banggood.com/...1339806.html?rmmds=search

Is TC14 en TC15 beter dan TC9? of hoe moet ik dat zien :?

• M a r c o
  • Niet online
Die nummering geeft niet aan dat hij beter is volgens mij.
gewoon een ander soort.
Die heeft geen gevlochten mantel.
Maar zal vast ook wel een prima kabel zijn.

• pixels66
dutchnltweaker schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:23:
@M a r c o betreft het deze kabel? : https://www.amazon.de/Bli...=blitzwolf%2Busb%2Bc&th=1

@pixels66 bedoel je deze: https://nl.aliexpress.com...ae803_1&priceBeautifyAB=0
Ik kan er niks aan doen maar de laatste kabel die ik van alie had aangeschaft had mijn moederbord van mijn htc one destijds naar de filistijnen gebracht.. Dus ben best wel huiverig om een kabel van uit china te halen. Ik kan het mis hebben maarja. :X

Precies die bedoel ik ja. Is gewoon een goed merk, net als Blitzwolf(waar ik de draadloze lader van gebruik). Ik durf wel te stellen dat deze kabels zelfs beter zijn dan de originele dunne Samsung kabeltjes..

• dutchnltweaker
Dankjewel @M a r c o heb de blitzwolf kabels besteld!
Zoek nu nog alleen 1 kabel die allebei usb c heeft (allebei de kanten bedoel ik).

• M a r c o
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:17:
Dankjewel @M a r c o heb de blitzwolf kabels besteld!
Zoek nu nog alleen 1 kabel die allebei usb c heeft (allebei de kanten bedoel ik).
hebben ze ook d:)b
https://www.banggood.com/...1144830.html?rmmds=search

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@dutchnltweaker hier ook een tevreden gebruiker van zowel Anker (via Amazon) als Blitzwolf laders en kabels. Ze ondersteunen goed Quick Charge (of Samsungs invulling daarvan), komen stevig over en hebben een handig klittenbandje aan de kabels zitten waarmee je ze bij elkaar kan houden.
Kijk anders op de officiële site van Blitzwolf om te zoeken naar een specifieke kabel. Er zit wel iets van logica in de naamgeving. BW=BlitzWolf, TC = USB A naar USB C. De nummers zeggen iets over de uitvoering (lengte of preciese type), maar daar heb ik nog niet echt logica in kunnen vinden

Ze verwijzen zelf naar Banggood en Amazon, dus als je de links op hun eigen site volgt is de kans dat je neppers koopt vrij klein.

[ Voor 17% gewijzigd door gwystyl op 13-09-2018 20:17 ]

• dutchnltweaker
@M a r c o Trouwens werkt een Qualcomm fast charger op een S8? of is het niet compatibel met elkaar (omdat de S8 een exynos chipset heeft een geen snapdragon).

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

dutchnltweaker schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:24:
@M a r c o Trouwens werkt een Qualcomm fast charger op een S8? of is het niet compatibel met elkaar (omdat de S8 een exynos chipset heeft een geen snapdragon).
Werkt hier prima samen met een S8! 😉

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Er staat vermeld: High Speed Data transfer: Data transfer speeds of up to 480MBps, dat is volgens mij toch usb 2.0 toch? maar ik zoek minimaal usb 3.0 of hoger (deze kabel gaat gebruikt worden met mijn laptop naar telefoon). ik had er een gevonden maar die was uitverkocht op banggood (was geen Ampcore kabel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
De blitzwolf laders werken hier inderdaad gewoon met de s8.
Al gebruik ik meestal de draadloze lader:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopro.com.au/stockPhoto/stock_51/m500x500/shopro352000FSSX65CXWS.jpg
en dan heb ik de fast charge ook nog uitgeschakeld voor wireless charging. (ligt er vaak toch de hele nacht op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
M a r c o schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:26:
De blitzwolf laders werken hier inderdaad gewoon met de s8.
Al gebruik ik meestal de draadloze lader:
[Afbeelding]
en dan heb ik de fast charge ook nog uitgeschakeld voor wireless charging. (ligt er vaak toch de hele nacht op)
Mooi spul :P , alleen heeft deze een ventilator, zo ja hoor je hem dan goed? (ik weet dat een model van Samsung bijvoorbeeld wel een ventilator had als ik me niet vergis.

Weet niet wat je er voor betaald hebt, maar ongeveer 8 euro bij banggood is echt een schrijntje wat je betaald als je een originele Samsung koopt..

[ Voor 10% gewijzigd door dutchnltweaker op 14-09-2018 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:28:
[...]

Mooi spul :P , alleen heeft deze een ventilator, zo ja hoor je hem dan goed? (ik weet dat een model van Samsung bijvoorbeeld wel een ventilator had als ik me niet vergis.
Geen ventilator voor zover ik weet. zo wel, dan is die wel heeeeel erg stil.
Ze hebben nu ook een ander model nog. welke je mooier vind is persoonlijk.
https://www.blitzwolf.com...arger-7.5W/10W-p-251.html
Weet niet wat je er voor betaald hebt, maar ongeveer 8 euro bij banggood is echt een schrijntje wat je betaald als je een originele Samsung koopt..
Ik heb er nog 16 voor betaald. ook al een mooie prijs vond ik toen, maar 8 euro is helemaal een mooie prijs dus.

wbt de usb c to c:
deze is wel usb 3.1
https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1188904.html
maar inderdaad uitverkocht. dus dat is waarsch. degene die had je had gezien dus.

[ Voor 15% gewijzigd door M a r c o op 14-09-2018 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
M a r c o schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:34:
[...]

Geen ventilator voor zover ik weet. zo wel, dan is die wel heeeeel erg stil.
Ze hebben nu ook een ander model nog. welke je mooier vind is persoonlijk.
https://www.blitzwolf.com...arger-7.5W/10W-p-251.html

wbt de usb c to c:
deze is wel usb 3.1
https://www.banggood.com/...Data-Cable-p-1188904.html
maar inderdaad uitverkocht. dus dat is waarsch. degene die had je had gezien dus.
Welk merk kan je me nog aanraden voor draadloos laden? En ja helaas die kabel bedoelde ik dus :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb verder geen ervaring met of kennis van andere draadloze laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Hoe staat het met deze merk voor usb C? https://nl.aliexpress.com...ae803_1&priceBeautifyAB=0 https://nl.aliexpress.com...ae803_1&priceBeautifyAB=0

Van het merk UGreen (ook geen onbekend merk volgens mij).

hier nog wat wireless chargers van UGreen: https://nl.aliexpress.com....8148356.2.485a5d953HnStn https://nl.aliexpress.com...8148356.10.485a5d953HnStn Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@M a r c o Wat is normaal qua levertijd bij Banggood? ik had spullen via aliexpress besteld van niet zo lang geleden en heb alles daarvan al binnen.. Banggood laat wel op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
@dutchnltweaker dat was bij mij toen slechts 10 dagen.

Maar het is wel al bijna een half jaar geleden dat ik daar wat besteld heb.
geen idee wat de huidige doorlooptijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

dutchnltweaker schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:47:
@M a r c o Wat is normaal qua levertijd bij Banggood? ik had spullen via aliexpress besteld van niet zo lang geleden en heb alles daarvan al binnen.. Banggood laat wel op zich wachten.
Ze hebben van 1 t/m 7 oktober weer feestdagen gehad in China dus dan kan het wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
sjaool schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:34:
[...]

Ze hebben van 1 t/m 7 oktober weer feestdagen gehad in China dus dan kan het wat langer duren.
Heb het 13 september besteld, dus dat is ruim voor die 1 oktober geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:10

Wvr

ik heb de mijn gekocht bij de ikea voor 15€ werkt perfect.

https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90360210/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@dutchnltweaker ik heb twee draadloze laders:

Eén op het werk op mijn bureau. Een staande, zodat ik binnenkomende meldingen makkelijk kan zien en de telefoon makkelijk weg kan pakken. Kan 9V/1,3A of 5V/1A laden.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1153/2506/products/product-image-693119556.jpg?v=1532614286

En een liggende op mijn nachtkastje
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1DLsAiLBNTKJjSszbq6yFrFXas.jpg
Deze is volgens mij minder snel (max 5V/1V), maar aangezien ik deze gebruik om 's nachts mijn telefoon op te laden vind ik dat geen probleem. De ring die je ziet is een zacht schijnende LED. Die licht vrij fel op als je de telefoon er op legt, maar gaat daarna zacht pulserend schijnen tijdens het laden. Dat geeft wel iets licht af, maar niet zoveel dat de hele slaapkamer erdoor verlicht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
Waarschijnlijk (hopelijk) zie ik iets extreem simpels over het hoofd, maar: hoe krijg ik de muis op linkshandig ingesteld als ik de S8 heb aangesloten op de Dex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@M a r c o https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN binnen gekregen, tot nu toe positief alleen nog geen quick charge geprobeerd.

Helaas is deze: https://www.banggood.com/...904.html?cur_warehouse=CN al een maand niet te bestellen.. is er een vervanging hiervoor?

Trouwens ik zoek nog gewoon een usb quick charge adapter voor de auto, heb je iets om mij aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mercje schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 16:58:
Waarschijnlijk (hopelijk) zie ik iets extreem simpels over het hoofd, maar: hoe krijg ik de muis op linkshandig ingesteld als ik de S8 heb aangesloten op de Dex?
Naar aanleiding van je opmerking heb ik even gezocht, maar ik kon er niet snel iets over vinden. Misschien kan het dus gewoon niet?
dutchnltweaker schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:41:
@M a r c o https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN binnen gekregen, tot nu toe positief alleen nog geen quick charge geprobeerd.
Die heb ik ook, en doet het ook prima met quick charge.
Helaas is deze: https://www.banggood.com/...904.html?cur_warehouse=CN al een maand niet te bestellen.. is er een vervanging hiervoor? Ik zie er één staan die "binnenkort beschikbaar" is op Amazon. Daar heb je nu dus nog niks aan. Misschien anders een kabel van Anker? Daar heb ik er ook verschillende van, en die zijn imo erg vergelijkbaar met de Blitzwolf kabels.
Misschien is het handig om een vergelijkbare kabel op de site van Blitzwolf zelf te zoeken, en dan door te klikken naar Amazon of Banggood om hem te kopen. Het zou kunnen dat jouw kabel een ouder type is en er inmiddels wel een vervanger leverbaar is.
Trouwens ik zoek nog gewoon een usb quick charge adapter voor de auto, heb je iets om mij aan te raden?
Ik heb deze van Aukey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Wie kan mij helpen met de klokken op het vergrendelscherm, ik kan het niet meer vinden.
Ik had voorheen altijd op het vergrendelscherm 2 klokken staan uit verschillende tijdzones, maar ik kan echt niet vinden waar ik nu een tweede klok kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:46
Anker 10W draadloze lader vanuit Amazon Duitsland voor EUR16:
https://www.amazon.de/gp/product/B07DBX67NC

Net binnen, werkt prima.
Minimalistisch, geen poespas, alleen piepklein blauw ledje als de telefoon erop ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door iisworks op 02-12-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim93k
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-01 18:44
Ik ben nog opzoek naar een goed hoesje (tpu of siliconen en zwart) en een bijpassende screen protector.
Liefst in Nederland te kopen en voor +- 30 euro samen. Wie kan mij iets moois aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 08:52
joachim93k schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:01:
Ik ben nog opzoek naar een goed hoesje (tpu of siliconen en zwart) en een bijpassende screen protector.
Liefst in Nederland te kopen en voor +- 30 euro samen. Wie kan mij iets moois aanbevelen?
Ik ook.
Al weer 2 keer mijn scherm (en nu back cover kapot gehad :( ).
Liefst zo'n dun morgelijke cover die ook de randen omvat, en een goede screenprotector die niet loslaat bij de randen, en samen erop gehouden kan worden met de backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Eenvoudig Action hoesje:
https://www.action.com/nl-nl/p/lab31-smartphonehoesje-4/

Hij had net een tikje meer grip mogen hebben, maar past verder prima en kost maar €1,59.
Transparant of mat zwart.

[Update] Ondertussen enkele weken in gebruik en hij bevalt uitstekend!

[ Voor 55% gewijzigd door iisworks op 16-12-2018 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Zo dun mogelijk en bescherming gaat niet samen.
Een dun hoesje is puur voor extra grip.
Wil je bescherming moet je toch iets meer hoesje nemen.
Ben blij dat ik 2 hoesjes heb die echt bescherming bieden.
Spigen Neo Hybrid voor het weekend,
En door de weeks tijdens werk een Spigen Tough Armor.
Beide hoesjes hebben bewezen dat ze afdoende bescherming bieden bij een val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Voor een aantal eerdere telefoons met vlak scherm heb ik altijd "normale" goedkope compacte Aliexpress hoesjes gehad omdat ik een ontzettende hekel heb aan die lompe/rugged varianten voor binnengebruik. Een incidentele val -zelfs op de tegelvloer - is hier de laatste 8 jaar eigenlijk altijd goed afgelopen.

Ik gebruik zelf ook nooit screen protectors (gedoe/stof/mindere respons etc.) Af en toe wel een paar hele lichte krasjes op het scherm, waarschjnlijk door zand op tafel. Maar ik vind het persoonlijk geen screenprotector waard om dat te voorkomen, het blijft een gebruiksvoorwerp. Voor mij ook een van de redenen om nooit een duur flagship te kopen, en zeker niet te snel na de lancering. ;)

Door het gebogen scherm van de S8 is de kans dat een val goed afloopt natuurlijk een stuk kleiner. Iets compacts op de achterkant voor beter grip en hopen dat het goed gaat dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

cliors schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:27:
[...]

Ik krijg er net een paar binnen. Was positief verbaasd over de kwaliteit verpakking etc voor deze prijs.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waar had je deze besteld,
Zit op Amazon te kijken maar zal een slechte zoek dag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
TRaSH schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 22:04:
[...]

Waar had je deze besteld,
Zit op Amazon te kijken maar zal een slechte zoek dag hebben.
https://www.amazon.de/gp/aw/s/ref=nb_sb_noss?k=anker+type+c

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

8)7
Ik zocht naar de grijze is het een optie om te kiezen |:(

Thnx 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Update: mijn wireless charger/desk stand was irritant. Ik heb het idee dat de micro-usb aansluiting niet helemaal fijn was. Ik heb een andere lader geprobeerd, andere kabels, maar hij bleef meldingen geven dat hij dan weer wel, dan weer niet aan het laden was.
Nav mijn vorige zoektocht ben ik weer op de pagina van Blitzwolf uitgekomen. Daar zag ik deze opvouwbare lader:
Afbeeldingslocatie: https://www.blitzwolf.com/bg_os/other/upload_temp/products/original/201807/1531808013_26.jpg

Deze heeft een USB C aansluiting, dus ik hoop dat die wat minder kwetsbaar is. Daarnaast kan je hem zowel vlak als schuin gebruiken. De telefoon laadt nu gewoon zonder haperen op.
Bijkomend voordeel was dat er op de Blitzwolf pagina staat dat je een kortingscode kan krijgen als je via Amazon bestelt. Je moet dan een mail sturen naar Blitzwolf, en je krijgt een kortingscode die een paar dagen geldig is. Door tegelijk een bandje te bestellen voor mijn Galaxy Watch kwam ik boven het portokosten vrije bedrag uit, maar door deze korting en nog één op de pagina van de lader op Amazon.de zelf heb ik nu eigenlijk mijn horlogebandje gratis :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 13:08

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

TRaSH schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:40:
Zo dun mogelijk en bescherming gaat niet samen.
Een dun hoesje is puur voor extra grip.
Wil je bescherming moet je toch iets meer hoesje nemen.
Ben blij dat ik 2 hoesjes heb die echt bescherming bieden.
Spigen Neo Hybrid voor het weekend,
En door de weeks tijdens werk een Spigen Tough Armor.
Beide hoesjes hebben bewezen dat ze afdoende bescherming bieden bij een val.
Mijn vriendin heeft gisteren een S8 plus aangeschaft en ik ben dus maar eens de zoektocht begonnen naar goeie hoesjes. Die beide Spigen hoesjes die je hier noemt voldoen volgens mij wel qua bescherming, behalve dat ze niet heel vrouwelijk zijn qua uiterlijk. Die Neo Hybrid is nog wel in wat kleuren te koop trouwens.

Maar hoe zijn de ervaringen met deze hoesjes in combinatie met draadloos laden? Zijn er nog QI laders die het niet meer doen met deze hoesjes om de telefoon? Of is dat over het algemeen geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

@hars73

Heb zelf geen Qi lader
Maar heb een YouTube filmpje gezien van een persoon die een reeks Spigen hoesjes test en kan mij herinneren dat dat gewoon werkte bij deze hoesjes.
YouTube: Samsung Galaxy S8 Plus Spigen Case Lineup
Dacht dat het deze was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

TRaSH schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:53:
@hars73

Heb zelf geen Qi lader
Maar heb een YouTube filmpje gezien van een persoon die een reeks Spigen hoesjes test en kan mij herinneren dat dat gewoon werkte bij deze hoesjes.
YouTube: Samsung Galaxy S8 Plus Spigen Case Lineup
Dacht dat het deze was.
Wat een geweldige video, mooi overzicht zo. Even snel doorheen gezapt en werken inderdaad allemaal met QI zo te zien. Kan ze kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
hars73 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:26:
[...]
Maar hoe zijn de ervaringen met deze hoesjes in combinatie met draadloos laden? Zijn er nog QI laders die het niet meer doen met deze hoesjes om de telefoon? Of is dat over het algemeen geen probleem?
gebruik al een jaar een S8 (niet plus) met Spigen Neo Hybrid in combinatie met deze QI lader van Blitzwolf:
https://www.banggood.com/...209.html?cur_warehouse=CN

werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

M a r c o schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:16:
[...]

gebruik al een jaar een S8 (niet plus) met Spigen Neo Hybrid in combinatie met deze QI lader van Blitzwolf:

werkt prima.
Kijken of ik dan nog een QI lader voor de kerst in huis kan krijgen als kerstcadeautje. Desnoods via Amazon, want via BG gaat dat zeker niet lukken. Via Amazon zal het waarschijnlijk dan een Anker QI lader worden. Nog maar eens even bekijken.

EDIT: Op Amazon werden de meeste Anker spullen niet naar Nederland verzonden, heel vreemd.
Dus is het toch de Blitzwolf op BG geworden, samen met de Qualcom 3.0 Blitzwolf lader... dan maar na de kerst binnen :P
https://www.banggood.com/...h&ID=224&cur_warehouse=CN

[ Voor 36% gewijzigd door hars73 op 12-12-2018 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Blitzwolf kan je ook via Amazon doen, dan heb je het wel voor kerst binnen. Zie mijn vorige post voor de link en uitleg voor kortingscode.
Ik gebruik de Spigen Neo Hybrid nu ook een paar weken en die werkt gewoon op de drie Qi laders die ik gebruik. Hij is inderdaad niet zo subtiel, maar wel een stuk steviger dan de zo dun mogelijke hoesjes die ik hiervoor geprobeerd heb. Hij is ook weer niet zo lomp als een tough armor, dus voor mij een acceptabel compromis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb gisteren voor het eerst sinds de update naar Android Pie mijn Melopow M002 proberen te gebruiken om DEX na te doen, maar dat werkte niet. Hebben meer mensen hier last van sinds de update, of werkt het bij jullie nog wel? In dat laatste geval moet ik het zoeken in mijn kabels/aansluitingen (hoewel die hetzelfde waren als bij de werkende situatie eerder)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 16:58
gwystyl schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 13:04:
Ik heb gisteren voor het eerst sinds de update naar Android Pie mijn Melopow M002 proberen te gebruiken om DEX na te doen, maar dat werkte niet. Hebben meer mensen hier last van sinds de update, of werkt het bij jullie nog wel? In dat laatste geval moet ik het zoeken in mijn kabels/aansluitingen (hoewel die hetzelfde waren als bij de werkende situatie eerder)
Bij werkt het nog.
Ik had het ook al een tijdje niet gebruikt en ik zie 2 verbeteringen:
De telefoon kan nog gewoon gebruikt worden terwijl Dex actief is (scherm gaat niet op zwart) en je kan de telefoon ook als trackpad gebruiken.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmm dan zal ik het eens ergens anders gaan proberen, of met een andere lader oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:00
ik weet even niet waar ik het anders moet vragen dus daarom vraag ik het eventjes hier.

In ieder geval wel in de accessoires hoek, ipv. het ervaringen topic. Dus heb je bericht verhuisd.

mijn broertje krijgt een nieuwe s8 en ik wil hem een sandisk kaartje erbij geven maar welke moet ik nou kiezen? ultra,extreme,extreme plus of extreme pro?

zoveel keus....

alvast bedankt :)

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 28-03-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:00
joey82 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 14:31:
ik weet even niet waar ik het anders moet vragen dus daarom vraag ik het eventjes hier.

[mbr]In ieder geval wel in de accessoires hoek, ipv. het ervaringen topic. Dus heb je bericht verhuisd.[/]

mijn broertje krijgt een nieuwe s8 en ik wil hem een sandisk kaartje erbij geven maar welke moet ik nou kiezen? ultra,extreme,extreme plus of extreme pro?

zoveel keus....

alvast bedankt :)
excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:24

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Is er iemand die de Spigen Slim Armor Card Slot Samsung Galaxy S8 Gunmetal heeft. Kan deze in combo met een tempered glas?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste