Heb zelf de vloeibare van MM met Spigen Crystal Shell TYP Case, zit perfect en kan hem er zonder schade gewoon netjes afhalen hoor !e.looijenga schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:04:
[...]
Die vloeibare op maat gemaakt van MM zou ik laten liggen. De Iphone 6s van een collega is daar compleet de vernieling in geholpen. Door externe schade wilde een reparateur het toestel niet meer klaarmaken en is uiteindelijk door MM het toestel vervangen.
Ik heb antwoord via Bol.com. Deze geven aan dat er een kleine magneet in het hoesje zit waardoor die prima sluit. Voor de mensen die zich dat ook afvroegenGegius schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 23:08:
Misschien een domme vraag (laten we hopen dat domme vragen niet bestaan), maar ik heb de officiële Samsung cases al een paar keer voorbij zien komen. Mijn vraag daarbij: sluiten deze d.m.v. een magneet of iets dergelijks? Ik heb nu een S5 met de clear cover case.. Ik heb het toestel in 3 jaar tijd 2 keer laten vallen en beide keren viel men case dus open. Hoop dit te voorkomen met een backcover die goed sluit (en dus niet opent tijdens een val). Ik zie geen lipje en het antwoord is dus waarschijnlijk nee, maar de andere cases zijn echt een afbreuk aan het mooie design. Alvast bedankt!
Ter verduidelijking, ik heb over de volgende twee cases:
https://www.bol.com/nl/p/...amilyMember#product_title
https://www.bol.com/nl/p/...-zilver/9200000076243365/
Thanks!
De "boek" sluiting van de Clear Cover zit niet dicht met een magneetje. Aan de achterkant van het toestel zit wel een magneetje om het toestel in de cover te houden als je hem niet als stand gebruikt.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Bol.com medewerkers die zeggen zomaar wat, is mijn ervaring.Gegius schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:27:
[...]
Ik heb antwoord via Bol.com. Deze geven aan dat er een kleine magneet in het hoesje zit waardoor die prima sluit. Voor de mensen die zich dat ook afvroegen
Heb beide covers en sluiten niet met een magneet, zou ook niet weten hoe dat zou kunnen. Je scherm is toch niet magnetisch
Ah lekker dan. Zit ik me dus voor niks rijk te rekenenNorthernstar1 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:53:
[...]
Bol.com medewerkers die zeggen zomaar wat, is mijn ervaring.
Heb beide covers en sluiten niet met een magneet, zou ook niet weten hoe dat zou kunnen. Je scherm is toch niet magnetisch
Ik kwam meerdere posts tegen van de screenprotector via Mediamarkt. Zijn de ervaringen hiervna nog steeds positief? En iemand die een foto wilt delen hoe het eruit ziet? Ik gebruik zelf Invisible Shield, maar dit is nu alweer de tweede die loslaat in de hoeken na enkele weken
Vandaag de bare naked case ontvangen. Wat zit het er prachtig omheen! Geeft ook net wat meer grip en is bijna onzichtbaar.
Wel vraag ik mij af hoeveel het nou daadwerkelijk aan bescherming biedt bij vallen. Iemand hier onverhoopt enige ervaring mee?
Wel vraag ik mij af hoeveel het nou daadwerkelijk aan bescherming biedt bij vallen. Iemand hier onverhoopt enige ervaring mee?
Even een vraagje voor de mensen met een Samsung Galaxy S8 LED viewcover, sluit deze goed als je hem in je jas of broek hebt zitten en kun je deze helemaal openklappen zodat je er normaal mee kunt bellen en of internetten/mailen enz enz enz..., ik weet dat je dat via de led cover zelf ook kunt maar wil het wel graag even weten ?
Ik had er een op van MM na 1 week kwamen er toch rare pitjes en strepen op de protectie, zag er idd niet uit, heb hem er dus afgehaald, zoek nu een nieuwe maar misschien dat ik de Samsung Galaxy S8 LED viewcover eens ga proberen, heb het eigenlijk niet zo op bookcovers maar wil voor deze wel een gokje wagen, vindt ik het niks, stuur ik gem gewoon weer terug......SYQ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:58:
Ik kwam meerdere posts tegen van de screenprotector via Mediamarkt. Zijn de ervaringen hiervna nog steeds positief? En iemand die een foto wilt delen hoe het eruit ziet? Ik gebruik zelf Invisible Shield, maar dit is nu alweer de tweede die loslaat in de hoeken na enkele weken
Deze lijkt op de clear cover van Samsung zelf. Deze heeft een barst in de (gelukkig) achterkant door een val op een steentje niet kunnen voorkomen bij mij helaas.....Daar had ik hem ook niet voor gekocht meer om krassen en een evt. val thuis van kastje ofzo wat bescherming te geven. Maar voor de dagelijkse dingen is ie wel goed hoor.-Edwin- schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:33:
Vandaag de bare naked case ontvangen. Wat zit het er prachtig omheen! Geeft ook net wat meer grip en is bijna onzichtbaar.
p.s. achterkant was maar 80 euro bij Samsung service punt voorkant zou een veelvoud daarvan kosten dacht 269 ofzo....
Interrssant, die wil ik ook wel.Duckvogel schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:50:
Waarom zou je het risico willen lopen is toch een toestel van 800+. Ik heb 16 euro geïnvesteerd in een redpepper hoes tegen water sneeuw en vuil tevens val bestendig tot 2 meter. Voor dat geld ga ik echt geen risico lopen 😉
Waar kun je 'm voor 16,- kopen??
-geen-
Hij is nu bij bol.com iets duurder en kost nu 18 euro en ik had hem via Amazon.de daar is hij in de aanbieding en kost hij zelfs maar 7.95 op moment en bij een bestelling van 29 euro is verzenden gratis (Redpepper case)Alien_Inside schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:53:
[...]
Interrssant, die wil ik ook wel.
Waar kun je 'm voor 16,- kopen??
En is die dan ook weer waterdicht? Zo niet, dan is 80 wel erg veel. Dan doe ik het zelf wel voor 2 tientjes.
Ik heb bij Aliexpress deze doorzichtige hoesje besteld. Echt een mooie case!
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.bvYSBZ
https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.bvYSBZ
Ben zelf niet zo'n fan van clear TPU cases. Ze verkleuren namelijk vrij snel.
Volgens mij verkleuren deze case niet, zie foto link. (yellowing-resistant material)Amps schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:52:
Ben zelf niet zo'n fan van clear TPU cases. Ze verkleuren namelijk vrij snel.
Ja waterdicht is getest door het servicepunt en geen andere schade dus garantie loopt door. Ook al een paar keer onder kraan gehouden om schoon te maken en geen enkel probleem.W84 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:51:
En is die dan ook weer waterdicht? Zo niet, dan is 80 wel erg veel. Dan doe ik het zelf wel voor 2 tientjes.
Dat testen en garantie betaal je ook voor en dat is ook wat waard. Maar blijft wel een duur grapje dus beter is om niet te laten vallen ;-)
De Samsung Galaxy S8 Led View Cover in de kleur Zwart gekocht,
***Edit***
Heb hem toch weer retour gestuurd omdat de klep steeds open ging,
deze blijft dus duidelijk niet dicht zitten, vond ik zeer irritant !
Heb nu een: OtterBox Strada Black
***Edit***
Heb hem toch weer retour gestuurd omdat de klep steeds open ging,
deze blijft dus duidelijk niet dicht zitten, vond ik zeer irritant !
Heb nu een: OtterBox Strada Black

[ Voor 182% gewijzigd door Albert020 op 22-09-2017 17:04 ]
ik heb sinds vrijdag een S8+ en een clearview cover stand. Maar als de cover dicht zit dan zie ik alleen de klok en datum .
Is het mogelijk om het in te stellen dat ik ook de icoontjes zie van de meldingen ?
Is het mogelijk om het in te stellen dat ik ook de icoontjes zie van de meldingen ?
Ik heb al van alles geprobeerd, maar krijg het ook niet voor elkaar. Klok en datum. Meer niet
Verwijderd
Na alle 49 (!) Pagina's gelezen te hebben ben ik er nog steeds niet uit wat ik voor bescherming ga aanschaffen voor mijn s8 die ik zo ga ophalen.
Ik twijfel tussen het volgende:
Zo een sticker erop laten plakken door mediamarkt of
de screenprotector van samsung
Welke van deze 2 gaat het best samen met een backcover of flip cover van Samsung? Een glazen screenprotector word hem niet. Tot nu geen gezien die echt goed is. Een screenprotector is wel een must want mama van 2 kinderen onder de 3 kaar = zand OVERAL
En zijn er ook officiële draadloze laders zonder fan. Hij komt naast mijn oor op het nachtkastje, snelladen is niet zo belangrijk, of gaat de fan niet aan als je snelladen uitzet.
Zijn er ook goede transparante skins zoals invisible shield (die heb ik vroeger wel eens gehad op een HTC HD2) die om het hele apparaat geplakt kunnen worden? En kunnen die icm evt covers?
Mensen die hem nu al een tijdje hebben. Hoe beschermen jullie nu je telefoon en ben je er tevreden over? Misschien kom ik tot andere inzichten. (Ik zoek dus vooral bescherming tegen krassen en niet zozeer tegen vallen. De dskin etc heb ik bekeken maar dat is niet mijn ding)
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ik twijfel tussen het volgende:
Zo een sticker erop laten plakken door mediamarkt of
Welke van deze 2 gaat het best samen met een backcover of flip cover van Samsung? Een glazen screenprotector word hem niet. Tot nu geen gezien die echt goed is. Een screenprotector is wel een must want mama van 2 kinderen onder de 3 kaar = zand OVERAL
En zijn er ook officiële draadloze laders zonder fan. Hij komt naast mijn oor op het nachtkastje, snelladen is niet zo belangrijk, of gaat de fan niet aan als je snelladen uitzet.
Zijn er ook goede transparante skins zoals invisible shield (die heb ik vroeger wel eens gehad op een HTC HD2) die om het hele apparaat geplakt kunnen worden? En kunnen die icm evt covers?
Mensen die hem nu al een tijdje hebben. Hoe beschermen jullie nu je telefoon en ben je er tevreden over? Misschien kom ik tot andere inzichten. (Ik zoek dus vooral bescherming tegen krassen en niet zozeer tegen vallen. De dskin etc heb ik bekeken maar dat is niet mijn ding)
Alvast bedankt voor de antwoorden.
@iox de snellader die ik heb is erg stil. Ik moet echt mijn oor er heel dichtbij houden om hem te horen. Nu weet ik niet hoe dat in een slaapkamer is. Maar ik denk dat de wind buiten harder klinkt.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Welke heb je dan 😉?sjaool schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:48:
@iox de snellader die ik heb is ...
Niet. Voorzichtig mee om gaanVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:19:
Haal dan de goedkopere, originele wireless charger van Samsung. Die zijn vaak veel goedkoper te krijgen en hebben geen fan, snelladen is toch niet nodig over de hele nacht.En zijn er ook officiële draadloze laders zonder fan. Hij komt naast mijn oor op het nachtkastje, snelladen is niet zo belangrijk, of gaat de fan niet aan als je snelladen uitzet.
Houd er wel rekening mee dat je toestel warm word van draadloos opladen, ook non-fast charging. Die fan zit er niet voor niks in.
Als je toch voor stickerprotectors gaat: hoe dan ook kiezen voor een originele van Samsung of een van een A-merk. De B-merk Mediamarkt standaardprotectors zou ik vooral overslaan, haal dan voor $1 wat bij Banggood/DX/Ebay weg.Zo een sticker erop laten plakken door mediamarkt of
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
@Verwijderd De originele ronde staande snellader van Samsung. De inklapbare snellader moet ik nog binnen krijgen.
Verwijderd
@Richh voorzichtig mee omgaan. Doe ik sowieso maar die minimonsters van mij krijgen het dus voor elkaar om overal zand te creëren. Bescherming is dus noodzakelijk.
Maar een sticker van Samsung is dus beter dan dat wrapachtige wat ze er bij mm voor 20 euro opdoen?
Maar een sticker van Samsung is dus beter dan dat wrapachtige wat ze er bij mm voor 20 euro opdoen?
Persoonlijk zou ik niet het woord 'beter' gebruiken. Ik bedoel meer: "dat wat ze op Banggood/DealExtreme/Ebay voor $1 verkopen is dus even slecht als wat ze er bij de MM voor 20 euro opdoen"Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:59:
@Richh voorzichtig mee omgaan. Doe ik sowieso maar die minimonsters van mij krijgen het dus voor elkaar om overal zand te creëren. Bescherming is dus noodzakelijk.
Mocht je toch graag 20 euro uit willen geven en/of het niet uit China of zo weg willen halen: haal dan een origineel, dan weet je zeker dat het goed zit.
Zaken als Mediamarkt verdienen vrijwel niks op de producten die ze verkopen. Hun verdienmodel zit in de overpriced accessoires die ze je er altijd bij willen verkopen. Mediamarkt plakt gewoon eenzelfde Chinese $1 screenprotector op je toestel voor €20, dat is waar ze het aan verdienen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mijn keuze voor een volgende Galaxy telefoon - S7 non edge of S8 - hangt af van een goede screenprotector en hoes. Op mijn S2 en mijn huidige S5+ heb ik simpel maar goed hoesje van ebay en een glass screenprotector. Zowel de kids als ik kunnen mijn zonder problemen/enige voorzichtigheid gebruiken. Het is zo'n hoesje met rondom een verhoogde rand zodat ik de telefoon altijd met het scherm naar beneden op een tafel kan leggen zonder dat het scherm beschadigd raakt.
Is er een dergelijke hoes voor de edge toestellen? Ik kan bijv. de spigen hoes op de productfoto's niet goed genoeg beoordelen om te zien of het toestel rondom goed genoeg beschermd is.
Ik wil gewoon zonder problemen en enige voorzichtigheid (niet dat ik de telefoon bewust laat smijten) kunnen gebruiken.
Op m'n S5+ heb ik zo'n cheape, maar superdegelijke S line tpu case met stand van ebay voor een paar euro.
Is er een dergelijke hoes voor de edge toestellen? Ik kan bijv. de spigen hoes op de productfoto's niet goed genoeg beoordelen om te zien of het toestel rondom goed genoeg beschermd is.
Ik wil gewoon zonder problemen en enige voorzichtigheid (niet dat ik de telefoon bewust laat smijten) kunnen gebruiken.
Op m'n S5+ heb ik zo'n cheape, maar superdegelijke S line tpu case met stand van ebay voor een paar euro.
[ Voor 6% gewijzigd door nadroJ op 22-09-2017 15:35 ]
Sowieso schrijf je zo!
Of die beter is weet ik niet, wat ik wel weet is dat de screenprotector van de mm mij prima bevalt. Ik heb er eerst ruim 8 maanden lang 1 op mijn S7 Edge gehad, en die zag er na 8 maanden nog als nieuw uit. Nu heb ik er weer 1 op mijn S8+ zitten en ook die bevalt mij prima. Toen ik hem op mijn S8+ had laten plakken zag ik na twee dagen toch nog een plekje waar hij niet helemaal goed zat. Ik ben toen terug gegaan en zonder probleem werd er meteen een nieuwe geplaatst, deze zit er wel super strak op.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:59:
@RichhMaar een sticker van Samsung is dus beter dan dat wrapachtige wat ze er bij mm voor 20 euro opdoen?
Ik weet dat je ook goedkopere oplossingen zijn, maar ik vind dit wel lekker makkelijk en een prima oplossing voor die 2 tientjes
Verwijderd
@EJSEJS dank voor je antwoord, ik denk dat ik dit dan toch ga proberen. Weet je toevallig of er met de mediamarkt protector (clearplex?) nog een cover omheen kan?
Omdat ik op een carbon skin van dbrand zit te wachten, heb ik heb op dit moment even een Spigen Liquid Crystal cover om mijn S8+ zitten, en dat is een ieder geval geen probleem met de screen protector van de MM.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:07:
@EJSEJS dank voor je antwoord, ik denk dat ik dit dan toch ga proberen. Weet je toevallig of er met de mediamarkt protector (clearplex?) nog een cover omheen kan?
[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 22-09-2017 18:23 ]
Verwijderd
Deze case is onderweg:
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.Xw8qyf
Samen me deze lader:
We zien wel, geen grote investering
Samen me deze lader:
We zien wel, geen grote investering
Ben nu al sinds april op zoek naar een goede screenprotector. Ik blijf maar proberen en proberen. Die van mediamarkt is niet casefriendly in combinatie met mijn spigen neo hybrid. Heeft iemand al de gouden tip voor een screenprotector. En niet de whitestone die is wel heel erg duur.
Ik ben wel vrij tevreden van de originele van Samsung. Min of meer case friendly, alleen een beetje last van vette vingers. Gekocht op Amazon voor een kleine 5euro.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Heb je nog een mooi hoesje gevonden? Ik zoek hetzelfde. Dun en toch mooi.rejer schreef op zondag 23 juli 2017 @ 20:49:
Iemand die toevallig een soort hoes weet zoals deze, maar dan voor de s8 plus?
[afbeelding]
Ik zoek al 4 amazons af maar ik kan niets vinden die mooi dun zijn.
(.de .fr . it . co.uk)
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Waarom is de screenprotector van de MM niet casefriendly in combinatie met de Spigen neo hybrid ?wesley-hofma schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:38:
Ben nu al sinds april op zoek naar een goede screenprotector. Ik blijf maar proberen en proberen. Die van mediamarkt is niet casefriendly in combinatie met mijn spigen neo hybrid. Heeft iemand al de gouden tip voor een screenprotector. En niet de whitestone die is wel heel erg duur.
Heb er nu een screenprotector van Mediamarkt op zitten, gebruik deze in combinatie met Otterbox StradaEJSEJS schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:01:
[...]
Waarom is de screenprotector van de MM niet casefriendly in combinatie met de Spigen neo hybrid ?
Deze blijft goed zitten, niks aan de hand, de eerste die ik van Mediamarkt had ging wel los, dit in combinatie met een Spigen Crystal Shell, het lijkt erop dat deze randen te veel drukken op het scherm van de S8 waardoor de protector los laat, maar wat ik zeg, met de Otterbox Strada nergens last van, misschien dat,
de Otterbox Symmetry Clear daar geen last mee heeft.... ?
[ Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 25-09-2017 09:20 ]
Ik ben op zoek naar een Case voor de (nog aan te schaffen) S8 en wel met de volgende criteria:
1. Protectie
2. Standaard
3. liefst bookcase anders case met glass
Ik kwam uit op:
1. Otterbox Strada (maar die heeft een standaard)
2. Samsung clear view cover s8 (maar die heeft niet genoeg protectie)
3. Spigen Case Tough Armor met de Spigen Tempered glass- Maar daar is de standaard een beetje slap van blijkbaar.
Heeft iemand tips?
1. Protectie
2. Standaard
3. liefst bookcase anders case met glass
Ik kwam uit op:
1. Otterbox Strada (maar die heeft een standaard)
2. Samsung clear view cover s8 (maar die heeft niet genoeg protectie)
3. Spigen Case Tough Armor met de Spigen Tempered glass- Maar daar is de standaard een beetje slap van blijkbaar.
Heeft iemand tips?
[ Voor 7% gewijzigd door A_to_the_S op 25-09-2017 10:35 ]
Nee sorry, ik zit nog steeds met een veel te zware hoesFlipm0de schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:52:
[...]
Heb je nog een mooi hoesje gevonden? Ik zoek hetzelfde. Dun en toch mooi.
Ik wil graag een draadloze oplader voor mijn Samsung S8. Nu ben ik er al achter dat er veel verschillende soorten zijn en dat Fast Charging niet altijd even goed werkt.
Nu wil ik hem gewoon gebruiken op mijn nachtkastje, als het ding langzaam oplaad gedurende de nacht is dat verder geen probleem dus dan kan ik toch gewoon elke lader met Qi technologie nemen?
Een groter probleem is denk ik het hoesje dat ik er omheen heb. Niets bijzonders gewoon een dun plastic/siliconen hoesje, die er opzich makkelijk vanaf kan maar daar heb ik natuurlijk geen zin in als ik mijn bed in duik. Het is lastig te vinden welke laders hier wel en welke niet goed in zijn, zijn er bewezen varianten waarmee het wel werkt? Of is dat iets wat per definitie slecht werkt?
Nu wil ik hem gewoon gebruiken op mijn nachtkastje, als het ding langzaam oplaad gedurende de nacht is dat verder geen probleem dus dan kan ik toch gewoon elke lader met Qi technologie nemen?
Een groter probleem is denk ik het hoesje dat ik er omheen heb. Niets bijzonders gewoon een dun plastic/siliconen hoesje, die er opzich makkelijk vanaf kan maar daar heb ik natuurlijk geen zin in als ik mijn bed in duik. Het is lastig te vinden welke laders hier wel en welke niet goed in zijn, zijn er bewezen varianten waarmee het wel werkt? Of is dat iets wat per definitie slecht werkt?
Heb eindelijk een S8 besteld in orchid gray. Zit nu erg te twijfelen tussen de covers.
Iemand ervaring met de spigen air skin cover? Zit erg te twijfelen tussen deze cover voor mijn orchid gray of de samsung clear cover. Ik ben iemand die mijn mobiel nog wel eens van een tafel afstoot dus enige val bescherming is wel gewenst, maar aan de andere kant wil ik ook het meest dun mogelijke hoesje op de markt. Heb het hele topic een beetje doorgespit maar zie niemand de spigen air skin cover aanraden.
https://www.smartphonehoe...er-samsung-galaxy-s8.html
Iemand ervaring met de spigen air skin cover? Zit erg te twijfelen tussen deze cover voor mijn orchid gray of de samsung clear cover. Ik ben iemand die mijn mobiel nog wel eens van een tafel afstoot dus enige val bescherming is wel gewenst, maar aan de andere kant wil ik ook het meest dun mogelijke hoesje op de markt. Heb het hele topic een beetje doorgespit maar zie niemand de spigen air skin cover aanraden.
Deze cover zou weinig tot geen bescherming geven bij een val....Kungfukip schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:33:
Heb eindelijk een S8 besteld in orchid gray. Zit nu erg te twijfelen tussen de covers.
Had een paar YouTube video's gezien en kwam ook tot die conclusieAlbert020 schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:44:
[...]
Deze cover zou weinig tot geen bescherming geven bij een val....
Uiteindelijk voor de spigen ultra thin gegaan in het zwart.
Heeft iemand nog een goede actieve autohouder gevonden voor de Galaxy S8, waarbij ook het audio signaal wordt doorgegeven? Ik heb wel deze gevonden:

Helaas is dat alleen voeding, maar ik wil graag het volledige USB signaal hebben, zodat ik die kan aansluiten op het audio systeem van mijn auto. Bluetooth vind ik een stuk minder, want dan raak ik de bediening kwijt via de MMI en ook is de geluidskwaliteit minder.

Helaas is dat alleen voeding, maar ik wil graag het volledige USB signaal hebben, zodat ik die kan aansluiten op het audio systeem van mijn auto. Bluetooth vind ik een stuk minder, want dan raak ik de bediening kwijt via de MMI en ook is de geluidskwaliteit minder.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Dan moet je dus de Brodit houder zonder stroom/oplaadfunctie kiezen en er telkens zelf een USB kabel inprikken die naar je USB poort loopt.
Overigens zijn de Brodit houders erg fijn en degelijk
Overigens zijn de Brodit houders erg fijn en degelijk
Dan kan hij toch beter voor de brodit houder met USB kabel kiezen, dan hoeft hij niet steeds de kabel eerst in de telefoon te prikken voor hij hem in de houder zet. Of geeft die ook geen audio door ?
Deze bedoel ik
www.broditcenter.nl/brodi...ng-galaxy-s8-usb-sig-plug
Deze bedoel ik
www.broditcenter.nl/brodi...ng-galaxy-s8-usb-sig-plug
Nope, daar zit wel een USB stekker aan, maar die gaat gewoon in een 12V stekker. Hij is opzoek naar een variant waarbij de telefoon op de USB poort van de auto aangesloten wordt zodat hij de telefoon via MMI (Audi) kan bedienen. Heb het niet nagezocht, maar volgens mij heeft Brodit die niet.
Wel gek overigens, want ik kan via bluetooth met de knoppen op het stuur ook gewoon bladeren door contacten en muziek etc.
Wel gek overigens, want ik kan via bluetooth met de knoppen op het stuur ook gewoon bladeren door contacten en muziek etc.
Er staat anders in de tekst > "Wanneer uw auto voorzien is van een USB poort kunt u deze gebruiken in combinatie met de houder. U plugt eenvoudig de sig.pluglader los van de kabel. De USB plug sluit u vervolgens aan op de USB poort van de auto." dus waarom zou deze niet goed zijn dan ?B-Real schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:21:
Nope, daar zit wel een USB stekker aan, maar die gaat gewoon in een 12V stekker. Hij is opzoek naar een variant waarbij de telefoon op de USB poort van de auto aangesloten wordt
Ik heb alleen geen idee of deze USB kabel ook het audio signaal door geeft of dat deze alleen de laad functie ondersteunt. Maar dat zou hij dan na moeten vragen voor hij hem besteld....
[ Voor 15% gewijzigd door DON PAPA op 26-09-2017 16:20 ]
Interessante posts hier! Ik heb zelf net een S8 dus kwam hier even kijken of er nog interessante accessoires beschikbaar zijn. Na het lezen van wat bladzijden raak ik wel een beetje verdwaald in alle accessoires met voor- nadelen etc. Is het een idee om iets van een overzichtje aan de openingspost toe te voegen. Met daarbij bijvoorbeeld:
- Overzicht beschikbare accessoirecategoriën (bv laders, cases, etc).
- Uitleg van meerwaarde van de accessoire.
- Een kort lijstje van producten die als "goed" bekend staan, met eventueel nog belangrijkste voor en nadeel.
Ik begrijp dat dit wat werkt vergt en we hier natuurlijk allemaal vrijwillig deelnemen. Het zou wat mij betreft echt een meerwaarde zijn zodat er iets minder research (lees pagina's doorbladeren) nodig is.
Groet Unito
P.S. ik wil zelf ook wel iets bijdragen maar heb momenteel geen enkele accessoire dus kan nog niet echt een breed overzicht beschrijven.
- Overzicht beschikbare accessoirecategoriën (bv laders, cases, etc).
- Uitleg van meerwaarde van de accessoire.
- Een kort lijstje van producten die als "goed" bekend staan, met eventueel nog belangrijkste voor en nadeel.
Ik begrijp dat dit wat werkt vergt en we hier natuurlijk allemaal vrijwillig deelnemen. Het zou wat mij betreft echt een meerwaarde zijn zodat er iets minder research (lees pagina's doorbladeren) nodig is.
Groet Unito
P.S. ik wil zelf ook wel iets bijdragen maar heb momenteel geen enkele accessoire dus kan nog niet echt een breed overzicht beschrijven.
[ Voor 8% gewijzigd door Unito op 27-09-2017 17:08 . Reden: toelichting ]
Omdat ik best vaak van telefoon wissel (minimaal 1x per jaar), moet ik ook steeds een andere houder voor in de auto kopen. En omdat de brodit houders mijn voorkeur hebben is dit best wel een kostbaar iets elke keer. Dus ik ben maar eens aan de knutsel gegaan met de 3D printer en het oude laadsnoer die ik nog had van de S7 Edge houder, om een nieuwe houder voor mijn S8+ te maken en dit is het eind resultaat geworden.

Ik heb plak vilt aan de binnenkant van de houder geplakt om beschadeging van de telefoon tegen te gaan, de telefoon past echt perfect in de houder. En niet onbelangrijk dit is een stuk goedkoper

Ik heb plak vilt aan de binnenkant van de houder geplakt om beschadeging van de telefoon tegen te gaan, de telefoon past echt perfect in de houder. En niet onbelangrijk dit is een stuk goedkoper
[ Voor 33% gewijzigd door DON PAPA op 02-10-2017 14:21 ]
Gisteren bij m'n contractverlenging de originele silicone case gekocht. Tevreden over het hoesje. Geeft een goede grip en maakt 'm niet onnodig dik.
Ik ben op zoek naar een case voor mijn S8, alleen ik wil geen blok hebben. Moet wel tegen een stootje kunnen. Ik zag Spigen Ultra Hybrid Case met zwarte rand.
Is dit wel wat of hebben jullie een betere case die stylish is en goed bestendig tegen schokken.
Ook niet veelste duur natuurlijk
Is dit wel wat of hebben jullie een betere case die stylish is en goed bestendig tegen schokken.
Heb zelf nu de Otterbox Symmetry S8, kan tegen een stootje/schokken en is zeker geen blokDutchredgaming schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:21:
Ik ben op zoek naar een case voor mijn S8, alleen ik wil geen blok hebben. Moet wel tegen een stootje kunnen. Ik zag Spigen Ultra Hybrid Case met zwarte rand.
Ik heb nu een Samsung siliconen case van 30 euro om mijn S8, mede vanwege de grip. Ik vind dit toestel, vond ik van de S6 destijds ook, te glad zonder hoesje/case. Ik wil het liefst ook iets over het scherm zelf heen maar de verhalen zijn gemixt en verwarrend. Vanwege het edge scherm is dit nagenoeg onmogelijk te realiseren zonder dat of een case niet past of loslaat..
Ik begrijp dat een tempered glass plaatje niet werkt, hoe zit dit dan met folie? Het gaat mij voornamelijk om de krassen.
Zijn er hier ervaringen mee?
Ik begrijp dat een tempered glass plaatje niet werkt, hoe zit dit dan met folie? Het gaat mij voornamelijk om de krassen.
Zijn er hier ervaringen mee?
Het kan wél met een glaasje, maar je moet wel de juiste gebruiken. Ik heb met dit glaasje een uitstekend resulaat waarbij de originele Samsung case er perfect omheen zit.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
tozzke in "[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic"Mrjraider schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:56:
Wel een erg prijzig glaasje(ja ik weet de S8 is ook niet bepaald goedkoop)
Liever een screenprotector van 20 euro stuk dan het scherm van de S8 toch?
Ik heb even dit forum door gekeken maar ik kan hier niks over vinden.
Ik heb een LED cover op mijn s8 maar helaas kan ik geen geschikte houder vinden voor in de auto. Ik wil namelijk niet het hoesje strak aan de achterkant vouwen, bij de s7 deden dan namelijk na een paar keer de ledjes het niet meer. Ik zat te denken aan een magnet mount, hebben jullie hier meer ervaring mee? en misschien in combinatie met de LED cover?
Alvast bedankt!
Ik heb een LED cover op mijn s8 maar helaas kan ik geen geschikte houder vinden voor in de auto. Ik wil namelijk niet het hoesje strak aan de achterkant vouwen, bij de s7 deden dan namelijk na een paar keer de ledjes het niet meer. Ik zat te denken aan een magnet mount, hebben jullie hier meer ervaring mee? en misschien in combinatie met de LED cover?
Alvast bedankt!
Ook met een screenprotector kan het scherm van je telefoon stuk gaan, en of die screenprotector 5 euro of 100 euro kost maakt geen bal uit. Je moet gewoon geluk hebben als je de telefoon laat vallen of ergens tegen aan stoot.tozzke schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:07:
[...]Liever een screenprotector van 20 euro stuk dan het scherm van de S8 toch?
Ik gebruik op mijn S8+ (net als ruim een jaar op mijn S7Edge) een simpele screenprotector van de MM en een carbon skin op de achterkant. Door deze beperkte bescherming heb ik wel gemerkt dat ik veel voorzichtiger met mijn telefoon omga (dit zal niet voor iedereen gelden). Na een jaar zag mijn S7Edge er een ieder geval nog als nieuw uit, dus deze combi bevalt mij prima en ik wil dan ook echt geen hoesje meer om mijn telefoon hebben.....
[ Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 04-10-2017 10:09 ]
Als trotse bezitter van een blauwe S8+ ben ik ook op zoek gegaan naar mijn ideale hoesje (dat simpelweg niet bestaat). Inmiddels heb ik een vijftal hoesjes in huis en twijfel nog wat mijn dagelijkse hoesje zal worden:

U ziet hierboven:
- Spigen Tough Armor
Fijn hoesje maar alleen bescherming voor de achterzijde en maakt de telefoon behoorlijk wat groter. Knoppen blijven fijn te gebruiken. Deze gekregen bij aanschaf toestel.
- Spigen Wallet S Case
Zowel voor- als achterkant zijn beschermd en er is ruimte voor pasjes in het hoesje. Maakt een erg stevige en duurzame indruk. Materialen lijken van hoge kwaliteit. Helaas is ook hier de voetprint behoorlijk en tijdens het fietsen voel je de telefoon continu in je broekzak zitten. Knoppen werken goed en tijdens het bellen kan je het hoesje dichtklappen zodat je geen losse flap hebt. Voor €19,95 binnen een dag thuis.
- Otterbox Symetry clear stardust
Leuk en stevig hoesje. Omdat het doorzichtig is blijft de (in mijn geval blauwe) achterkant zichtbaar. De glitters in het hoesje zorgen voor een leuk effect. Nadeel vind ik dat de knoppen gevoelloos worden en moeilijk in te drukken zijn. Dit schijnt na enige tijd beter te worden. Dit hoesje is te koop voor €14,95 zolang de voorraad strekt bij een Nederlandse webwinkel (alleen voor de S8+, die voor de S8 kost €34,95).

- FLOVME 360-case
Combinatie van rubberachtige achterkant en plastic opzetstukjes boven en onder. Dit hoesje zit erg mooi om het toestel heen en biedt behoorlijke bescherming doordat de boven- en onderkant volledig worden bedekt. Het scherm blijft echter onbedekt dus 360 graden-bescherming is een leuke marketingterm. De toetsen werken hier prima en het toestel voelt erg prettig aan. Helaas zijn bij mij de plastic delen al in de eerste uren vies geworden (zwart) en dit krijg ik er niet meer af. Voor €3,66 vanuit China kan ik echter moeilijk klagen.

- Merkloze flipcover (Blauw, China)
Hier heb ik weinig woorden voor nodig: Totaal onbruikbaar, de achterkant is onbereikbaar met wat grotere vingers door de (te) klein uitgesneden gaten. Voor minder dan €3 gekocht maar zal (door mij) niet worden gebruikt.

U ziet hierboven:
- Spigen Tough Armor
Fijn hoesje maar alleen bescherming voor de achterzijde en maakt de telefoon behoorlijk wat groter. Knoppen blijven fijn te gebruiken. Deze gekregen bij aanschaf toestel.
- Spigen Wallet S Case
Zowel voor- als achterkant zijn beschermd en er is ruimte voor pasjes in het hoesje. Maakt een erg stevige en duurzame indruk. Materialen lijken van hoge kwaliteit. Helaas is ook hier de voetprint behoorlijk en tijdens het fietsen voel je de telefoon continu in je broekzak zitten. Knoppen werken goed en tijdens het bellen kan je het hoesje dichtklappen zodat je geen losse flap hebt. Voor €19,95 binnen een dag thuis.
- Otterbox Symetry clear stardust
Leuk en stevig hoesje. Omdat het doorzichtig is blijft de (in mijn geval blauwe) achterkant zichtbaar. De glitters in het hoesje zorgen voor een leuk effect. Nadeel vind ik dat de knoppen gevoelloos worden en moeilijk in te drukken zijn. Dit schijnt na enige tijd beter te worden. Dit hoesje is te koop voor €14,95 zolang de voorraad strekt bij een Nederlandse webwinkel (alleen voor de S8+, die voor de S8 kost €34,95).

- FLOVME 360-case
Combinatie van rubberachtige achterkant en plastic opzetstukjes boven en onder. Dit hoesje zit erg mooi om het toestel heen en biedt behoorlijke bescherming doordat de boven- en onderkant volledig worden bedekt. Het scherm blijft echter onbedekt dus 360 graden-bescherming is een leuke marketingterm. De toetsen werken hier prima en het toestel voelt erg prettig aan. Helaas zijn bij mij de plastic delen al in de eerste uren vies geworden (zwart) en dit krijg ik er niet meer af. Voor €3,66 vanuit China kan ik echter moeilijk klagen.

- Merkloze flipcover (Blauw, China)
Hier heb ik weinig woorden voor nodig: Totaal onbruikbaar, de achterkant is onbereikbaar met wat grotere vingers door de (te) klein uitgesneden gaten. Voor minder dan €3 gekocht maar zal (door mij) niet worden gebruikt.
Hier nog steeds tevreden met de S8 Alcantara Cover (zwart). Goede grip en makkelijk schoon te houden.
Ik heb gewoon een simpel hoesje bij de lokale "turk" gehaald voor een tientje. Dit is het eerste hoesje ooit bij een telefoon voor mij.
De zwart glimmende achterkant wil ik graag krasvrij houden, dat lukt nu wel. Maar de telefoon wordt door het hoesje wel een fractie breder en de achterkant zie je natuurlijk niet meer. Als ik 's avonds op de bank de telefoon zonder hoesje gebruik heb ik het gevoel dat ik een compleet andere telefoon in handen heb omdat deze zonder hoesje veel smaller aanvoelt.
Kortom, ik ga maar eens opzoek naar folie voor de achterzijde. Laten vallen is het risico van het vak, maar is mij in 10 jaar smartphone nog nooit gebeurt (gelukkig).
De zwart glimmende achterkant wil ik graag krasvrij houden, dat lukt nu wel. Maar de telefoon wordt door het hoesje wel een fractie breder en de achterkant zie je natuurlijk niet meer. Als ik 's avonds op de bank de telefoon zonder hoesje gebruik heb ik het gevoel dat ik een compleet andere telefoon in handen heb omdat deze zonder hoesje veel smaller aanvoelt.
Kortom, ik ga maar eens opzoek naar folie voor de achterzijde. Laten vallen is het risico van het vak, maar is mij in 10 jaar smartphone nog nooit gebeurt (gelukkig).
De originele Clear Cover al geprobeerd? Die is echt flinterdun en daarbij heb je niet echt het gevoel dat je een hoesje erom hebt en je ziet het ook amper (sluit mooi aan bij het design).
Ik gebruik met mijn S8 op dit moment met de scosche magic mount en de Spigen Neo Hybrid en beide bevallen erg goed.michel2412 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:46:
Ik heb even dit forum door gekeken maar ik kan hier niks over vinden.
Alvast bedankt!
Het hoesje voelt solide aan en de magic mount doet het naar behoren. Je moet de ondergrond wel goed schoonmaken en de houder een minuut stevig neerdrukken. Daarna is het ook het beste deze een dag te laten hechten, na montage op weg naar huis kwam de tape wat los. Thuis nog eens goed aangedrukt en nu zit hij al bijna 2 weken op zijn plek. Ook met wat lompere drempels blijft hij goed zitten.
Let wel op met deze mount moet je een metalen plaatje achter/op je case plaatsen waardoor je niet meer gebruik kunt maken van draadloos opladen.
Awesome
Nog niet, die ga ik eens bekijken.W84 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:00:
De originele Clear Cover al geprobeerd? Die is echt flinterdun en daarbij heb je niet echt het gevoel dat je een hoesje erom hebt en je ziet het ook amper (sluit mooi aan bij het design).
Overigens heb ik mijn huidige hoesje ook al uitgezocht op "zo dun mogelijk",maar dat bevalt nog niet. Vandaar dat ik nu zit te denken aan folie. Eerst dus maar de originele clear cover bekijken/proberen
Bij de S7 zorgde de clearcover voor krasjes, is dit ook bij de S8 versie het geval? ( s7 versie was hard plastic)
Ik heb de originele Clear Cover. Mooi hoesje maar er zitten gemakkelijk vette vingerafdrukken op.
Nu heb ik er eentje van Baseus rond en deze heeft hier totaal geen last én is nog een stuk dunner, volgens mij 1 van de dunste verkrijgbaar.
https://nl.aliexpress.com...273ojsiz&isOrigTitle=true
Nu heb ik er eentje van Baseus rond en deze heeft hier totaal geen last én is nog een stuk dunner, volgens mij 1 van de dunste verkrijgbaar.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik heb nu een Spigen mount bestelt bij bol (20 euro) ben benieuwd of dat wat is. Bedankt voor je info!Raym09 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:39:
[...]
Ik gebruik met mijn S8 op dit moment met de scosche magic mount en de Spigen Neo Hybrid en beide bevallen erg goed.
Het hoesje voelt solide aan en de magic mount doet het naar behoren. Je moet de ondergrond wel goed schoonmaken en de houder een minuut stevig neerdrukken. Daarna is het ook het beste deze een dag te laten hechten, na montage op weg naar huis kwam de tape wat los. Thuis nog eens goed aangedrukt en nu zit hij al bijna 2 weken op zijn plek. Ook met wat lompere drempels blijft hij goed zitten.
Let wel op met deze mount moet je een metalen plaatje achter/op je case plaatsen waardoor je niet meer gebruik kunt maken van draadloos opladen.
[ Voor 9% gewijzigd door michel2412 op 04-10-2017 14:53 ]
Gewoon betrouwbaar om via aliexpress te kopen? Wil het voor die prijs wel eens wagen. Hoesje ziet er goed uit. Is real life dus ook?ikbenben schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:49:
Ik heb de originele Clear Cover. Mooi hoesje maar er zitten gemakkelijk vette vingerafdrukken op.
Beste hoesje tot nu toe: Spigen Liquid Crystal
Nou ik heb deze een paar dagen om mijn S8+ gehad omdat ik op een carbon skin zat te wachten. Maar vond persoonlijk dit hoesje de telefoon heel dik/lomp maken, ik was blij dat deze case weer van de telefoon kon toen de skin binnen was.Albert020 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:34:
Maar mocht ik iemand blij kunnen maken met dit hoesje, voor 5 euro mag hij weg 😀
[ Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 04-10-2017 18:49 ]
Natuurlijk kan dat... maar we kunnen toch wel iets proberen om die kans kleiner te maken?EJSEJS schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:50:
[...]
Ook met een screenprotector kan het scherm van je telefoon stuk gaan, en of die screenprotector 5 euro of 100 euro kost maakt geen bal uit. Je moet gewoon geluk hebben als je de telefoon laat vallen of ergens tegen aan stoot.
Een glazen screenprotector zal als eerste de klap opvangen waardoor de kans kleiner is dat het scherm ook zwaar beschadigt. Een plastic sticker zal daarentegen weinig helpen tegen het barsten van een scherm maar zal hooguit het scherm beschermen tegen krasjes.
Op m'n vorige toestel heb ik ook (3 jaar) een Nillkin glazen screenprotector gehad en hoe voorzichtig ik ook altijd geweest ben... ergens in het 3e jaar zat er ineens een barst in de glazen screenprotector, het scherm zelf is nog 100% intact. Dit toestel heeft m'n pa nu in gebruik.
Door deze ervaring ook weer voor Nillkin gegaan, mede aangezien ze "maar" €20,- kosten.
Het moet toch wel iets van bescherming hebben als hij perrongeluk uit je handen valt,EJSEJS schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:03:
[...]
Nou ik heb deze een paar dagen om mijn S8+ gehad omdat ik op een carbon skin zat te wachten. Maar vond persoonlijk dit hoesje de telefoon heel dik/lomp maken, ik was blij dat deze case weer van de telefoon kon toen de skin binnen was.
Maar mocht ik iemand blij kunnen maken met dit hoesje, voor 5 euro mag hij weg 😀
en dat doet deze hoes, met een carbon skin weet ik dat zo net nog niet !
@tozzke De Nillkin 3D is op Ebay een stuk goedkoper te vinden mocht je nog een reserve nodig hebben
http://www.ebay.com/itm/N...m:mp8zBLzCMvUC8ZTPvYtP8eA
Ik ben zelf aan het kijken naar de case friendly screen protectors. En een hydrogel protector ga ik ook even uitproberen (is alleen tegen krasjes).
Ik ben zelf aan het kijken naar de case friendly screen protectors. En een hydrogel protector ga ik ook even uitproberen (is alleen tegen krasjes).
[ Voor 22% gewijzigd door Pamelala op 04-10-2017 21:04 ]
Tuurlijk, nog nooit problemen mee gehad. Wel is de verzendduur vrij hoog, ik heb toch een 3-tal weken er op gewacht.AlexSaxoMusic schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:45:
[...]
Gewoon betrouwbaar om via aliexpress te kopen? Wil het voor die prijs wel eens wagen. Hoesje ziet er goed uit. Is real life dus ook?
Het hoesje is gewoon goed, past perfect.
Die ziet er mooi uit, maar ik heb Ultra Hybrid met zwarte rand gekozen, die is militair rated qua dropsAlbert020 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:34:
Voor een minimalistisch hoesje, kan ik de donkere clear cover aanraden (als je bv. ook een midnight black s8 hebt). Via Amazon.de is deze net boven de 7 euro te koop. Sommigen zagen niet eens dat er een hoesje om m'n telefoon zat.
Helaas niet het perfecte hoesje voor mij, want ik heb graag een 'standaard' in m'n hoesje, zodat ik het toestel rechtop kan zetten. Handig als je bv veel filmpjes bekijkt via je toestel. Vandaar dat ik uit ben gekomen bij de Spigen Slim Armor. Het toestel (S8+ in mijn geval) wordt duidelijk hoger en breder. Maar ja, het is wel fijn dat ik het toestel gewoon een filmpje kan bekijken (in de trein bv.) zonder het toestel in mijjn handen vast te houden. Daar heb ik de extra bulkiness wel voor over.
Screenprotector, tja... Ik heb een Clearplex screenprotector laten plaatsen. Deze zat er perfect op. Er werd aangeraden om er 24u lang geen hoesje omheen te doen. Na het plaatsen van m'n Spigen case, krulde de protector toch her en der op. Ziet er daardoor niet goed uit. Ik ga terug, want in een ander Mediamarkt filiaal werd mij verteld dat ze ook een casefriendly variant hebben van de Clearplex. Raar, want ik gaf toch duidelijk te kennen dat ik een case zou gebruiken. Moest em er zelf uit halen toen deze geplaatst werd. Toch vind ik het fijn dat er nu in ieder geval geen krassen op komen.
Helaas niet het perfecte hoesje voor mij, want ik heb graag een 'standaard' in m'n hoesje, zodat ik het toestel rechtop kan zetten. Handig als je bv veel filmpjes bekijkt via je toestel. Vandaar dat ik uit ben gekomen bij de Spigen Slim Armor. Het toestel (S8+ in mijn geval) wordt duidelijk hoger en breder. Maar ja, het is wel fijn dat ik het toestel gewoon een filmpje kan bekijken (in de trein bv.) zonder het toestel in mijjn handen vast te houden. Daar heb ik de extra bulkiness wel voor over.
Screenprotector, tja... Ik heb een Clearplex screenprotector laten plaatsen. Deze zat er perfect op. Er werd aangeraden om er 24u lang geen hoesje omheen te doen. Na het plaatsen van m'n Spigen case, krulde de protector toch her en der op. Ziet er daardoor niet goed uit. Ik ga terug, want in een ander Mediamarkt filiaal werd mij verteld dat ze ook een casefriendly variant hebben van de Clearplex. Raar, want ik gaf toch duidelijk te kennen dat ik een case zou gebruiken. Moest em er zelf uit halen toen deze geplaatst werd. Toch vind ik het fijn dat er nu in ieder geval geen krassen op komen.
Okay ik heb om mijn S8+ een Hama hoesje wat een beetje lijkt op de https://www.bol.com/nl/p/...8-clear/9200000076037405/
En jawel wat gebeurt er van de week , telefoon valt ongeveer vanaf 1,5 mtr hoog op een marmeren vloer ...... ik had het niet verwacht maar er zit geen krasje op het hoesje of de telefoon.
Happyyyyyy :-)
En jawel wat gebeurt er van de week , telefoon valt ongeveer vanaf 1,5 mtr hoog op een marmeren vloer ...... ik had het niet verwacht maar er zit geen krasje op het hoesje of de telefoon.
Happyyyyyy :-)
Hoe bevalt deze case? Zit erover te denken om deze ook te bestellen. Mag ik zo brutaal zijn om een foto van de case te mogen zien wanneer de S8 erin zit?ikbenben schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:49:
Op mijn Samsung S8 zit (perfect) de orginele screenprotector van Samsung. Ik heb vervolgens een tpu silicone case gekocht maar deze duwt de screenprotector aan de zijkanten iets omhoog. Heb ik dus niets aan. Is dit met de originele Samsung case ook zo? Of hoe hebben ze dit opgelost?
Voor mij persoonlijk top, de beste van alle cases die ik liggen heb.-Bas schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:39:
[...]
Hoe bevalt deze case? Zit erover te denken om deze ook te bestellen. Mag ik zo brutaal zijn om een foto van de case te mogen zien wanneer de S8 erin zit?
Momenteel niet direct de mogelijkheid om er een foto van te trekken met de S8 in, maar als je in de link het tabblad feedback (naast productgegevens) aanklikt, kan je filteren op feedback with pictures
Had ik niet met de originele cases, deze passen zonder de protector te raken.AlexSaxoMusic schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 04:34:
Op mijn Samsung S8 zit (perfect) de orginele screenprotector van Samsung. Ik heb vervolgens een tpu silicone case gekocht maar deze duwt de screenprotector aan de zijkanten iets omhoog. Heb ik dus niets aan. Is dit met de originele Samsung case ook zo? Of hoe hebben ze dit opgelost?
Is deze case niet erg glad ?ikbenben schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:46:
[...]
Voor mij persoonlijk top, de beste van alle cases die ik liggen heb.
Momenteel niet direct de mogelijkheid om er een foto van te trekken met de S8 in, maar als je in de link het tabblad feedback (naast productgegevens) aanklikt, kan je filteren op feedback with pictures
Ik gebruik nu al heel lang de clear view cover, maar heb de baseus ook.
Erg mooi ding, weet alleen niet meer of ie erlcht glad was, maar geeft erg goede grip
Nee hoor, de originele clear view cover is gladder.
Werkt die bij jou goed? Hier zorgde de cover ervoor dat het gebied rond de edges amper reageerde...Pamelala schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:00:
@tozzke De Nillkin 3D is op Ebay een stuk goedkoper te vinden mocht je nog een reserve nodig hebbenhttp://www.ebay.com/itm/N...m:mp8zBLzCMvUC8ZTPvYtP8eA
Vermoed zelf dat de cover niet helemaal goed zat, met hard duwen reageerde het scherm wel.
Ik heb hem niet gekocht omdat ik een cover om m'n s8 heen heb zitten (die Nillkin is niet case friendly).
[ Voor 11% gewijzigd door Pamelala op 08-10-2017 00:56 ]
Hier inmiddels de Whitestone dome geïnstalleerd, mijns inziens is die perfect.
Sluit ook goed aan op de Spigen liquid air!
Is de Spigen Liquid Air voor S8 niet te glad in je hand,thomgun schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:03:
Hier inmiddels de Whitestone dome geïnstalleerd, mijns inziens is die perfect.
of maakt het profieletje op de achterkant hem juist stroef ?
[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 08-10-2017 15:18 ]
Ik vind het wel een prettig materiaal, maakt de S8 zeker minder glad.Albert020 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:07:
[...]
Is de Spigen Liquid Air voor S8 niet te glad in je hand,
of maakt het profieletje op de achterkant hem juist stroef ?
Heb een Spigen Rugged Armor gehad, deze retour gestuurd, vond hem te glad,thomgun schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 15:57:
[...]
Ik vind het wel een prettig materiaal, maakt de S8 zeker minder glad.
deze lijkt mij stroever door het patroon,op de achterkant, heb hem besteld,
als ie niet bevalt stuur ik hem gewoon terug
***edit***
Heb vandaag de Spigen Liquid Air voor S8 ontvangen, vindt hem te glad, retour dus...
[ Voor 31% gewijzigd door Albert020 op 10-10-2017 17:11 ]
Vanmiddag viel de S8 van een kleine 15 cm hoogte, gelukkig geen schade maar ik denk dat ik toch echt moet gaan zoeken naar een goede screenprotector! Op mijn S6 zat een glaasje welke de nodige klappen (hoewel ik dat nooit snap, als je toestel op een hoek valt dan gaat deze dreun toch echt door het glas van de telefoon zelf heen toch?) heeft opgevangen met als laatste een flinke barst in de hoek.
De S8 (heeft net als de S6/7 Edge) die heerlijke hoeken, ik ga hier geen glas van 45 euro op plakken, ik kan dat niet fatsoenlijk en als ik dan zie welke benodigdheden je bij een Whitstone Dome krijgt dan lijkt een blindedarm OK nog simpeler
De S8 (heeft net als de S6/7 Edge) die heerlijke hoeken, ik ga hier geen glas van 45 euro op plakken, ik kan dat niet fatsoenlijk en als ik dan zie welke benodigdheden je bij een Whitstone Dome krijgt dan lijkt een blindedarm OK nog simpeler
De screen protector die ik had gebruikt (van eBay) was echt dramatisch. Was dik, gaf veel reflectie, kwam omhoog met cases en touchscreen werkte niet goed meer. Met gebogen schermen heb je dat helaas vaak. Een beetje extra protectie (voor de zekerheid) is altijd goed, maar voor mij woog het niet op qua achteruitgang van de ervaring.
Ik heb deze hybride cover voor mijn S8 Plus. Het is stevig, voegt niet teveel dikte toe. De rand komt iets boven het scherm uit, dus biedt extra bescherming. Het edge-effect verdwijnt hier ook grotendeels door. En wat niet onbelangrijk is, de cover ziet er ook nog eens behoorlijk uit.
De afbeeldingen wijken wel enigszins af. Er zit geen afscheiding tussen de camera en de vingerafdruksensor en LED.
De afbeeldingen wijken wel enigszins af. Er zit geen afscheiding tussen de camera en de vingerafdruksensor en LED.
Zojuist de goedkoopste dock met Dex support besteld. Heel benieuwd of het werkt, heb er vanuit de mobiele app minder dan 17 euro voor betaald (net onder de grens voor btwheffing)

[ Voor 47% gewijzigd door arjandijk162 op 09-10-2017 23:18 ]
Een collega van mij heeft deze hoes. Het viel me aan de lunchtafel op. Het is een hoesje geheel rondom boven het scherm uitkomt. Je kunt de telefoon dus met het scherm naar beneden vlak op tafel leggen. Vaak heb je hoesjes die die alleen onder en boven uitsteken en verlaagd zijn aan de lange kanten van het scherm.
Ik vraag me alleen af of er een screenprotector op past.
Sowieso schrijf je zo!
Ben bang dat deze je screenprotector eraf zou drukken,nadroJ schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:32:
Een collega van mij heeft deze hoes. Het viel me aan de lunchtafel op. Het is een hoesje geheel rondom boven het scherm uitkomt. Je kunt de telefoon dus met het scherm naar beneden vlak op tafel leggen. Vaak heb je hoesjes die die alleen onder en boven uitsteken en verlaagd zijn aan de lange kanten van het scherm.
maar je kunt hem toch bestellen en proberen, ja heb je nee kun je krijgen