Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Peatsmoke schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:54:
[...]

Dat heeft imo te maken met een stukje fair play. Een promotie kan voor sommige mensen nét dat beetje extra zijn om ze over de streep voor een aankoop te trekken (in mijn geval niet, want mijn oude telefoon was nu eenmaal kaduuk). In mijn ogen is het dan niet fair om mensen -na aankoop- dan restricties op te leggen, juist omdat het wss sommigen over de streep trekt om toch nu al voor de S8(+) te kiezen.
Op het forum zie je immers ook mensen die hun aankoop lieten afhangen of ze de Gear VR erbij kregen of niet.

Eigenlijk had ik persoonlijk helemaal niet zo'n behoefte aan een Gear VR, gewoon omdat ik verwacht er weinig of niets mee te doen. Door de voucher die erbij zat, dacht ik gewoon eens zo'n setje te kunnen proberen met het aanbod van Oculus daarom heb ik besloten er aan mee te doen.
Aangezien bedrijven toch wettelijk verplicht zijn om mijn persoonsgegevens te wissen, als ik daarom vraag (heb daarvoor zelfs een standaardbrief aangemaakt) zie ik het probleem niet voor mijzelf.
Feit is dat 99,99% van de gebruikers helemaal niet stilstaan bij het verstrekken van die gegevens en vaak al helemaal niet weten dat bedrijven verplicht zijn die gegevens te wissen, als je daarom verzoekt.
Als iedereen zou verzoeken tot het wissen (of nog leuker is het inzage eisen van gegevens, want dat kost bedrijven nog meer werk en tijd) van zijn/haar gegevens zouden al die "cash-back" en "promoties" heel snel voorbij zijn. Je krijgt immers niets voor niks: je betaalt er met je gegevens voor en Samsung weet zo meer potentiële klanten over de streep te trekken om meer exemplaren van de S8(+) aan de man te brengen. Zo snijdt het mes voor Samsung aan twee kanten.
Maar goed, ik zal het hierbij laten, want zodra het over privacy en Samsung gaat, wordt het al snel gevoelig voor sommigen, die het dan als ongepast aanmerken, en dan wordt het topic nog sneller als off-topic verwijderd.

Waarschijnlijk gaat mijn Gear VR (met voucher) nu ongeopend de verkoop in, tenzij ik er iemand uit mijn omgeving blij mee kan maken, zoals bij jou ook gebeurde. :)
Je moet je eigen niet zo druk maken, is heel slecht voor je hart. En wat betreft je privacy kom op op elke plek waar je bent wordt je tegenwoordig gefilmd herkend en kunnen ze alles van je nagaan, waar hebben we het over zo belangrijk ben je niet als persoon voor Samsung. En voordat je hebt deelgenomen aan de actie wist je ook al wat er in de KLEINE lettertje stond. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ikbenben schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:45:
De screenprotector van Samsung dan maar besteld. Wel geen glazen maar daar lees ik veel problemen mee door de rondingen van het scherm.

[afbeelding]
Hoe ben je tevreden over die screensaver? Ik heb er nu een screensaver op zitten van Nanofixit en die beschermt alleen tegen krassen, maar niet tegen klappen of vallen. Maar eigenlijk zijn mijn ervaringen met plastic plakgevallen -wat dat betreft- ook niet zo denderend. Ik hoop nog altijd op een fatsoenlijke glazen beschermer maar ik heb eens ooit op een iPhone (ook met curved scherm) zo'n glazen ding gezet en daar zat ook binnen twee dagen lucht onder, dus veel hoop heb ik er niet op.
Nanofixit kun je een beetje vergelijken met sealing voor autoruiten die in de detailwereld gebruikt worden. Het glas voelt in ieder geval een stuk gladder aan, is minder vatbaar voor vingervlekken, sneller schoon te vegen en ik heb er tot nu nog geen krasjes op.
pappaleone schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 02:54:
[...]
Je moet je eigen niet zo druk maken, is heel slecht voor je hart. En wat betreft je privacy kom op op elke plek waar je bent wordt je tegenwoordig gefilmd herkend en kunnen ze alles van je nagaan, waar hebben we het over zo belangrijk ben je niet als persoon voor Samsung. En voordat je hebt deelgenomen aan de actie wist je ook al wat er in de KLEINE lettertje stond. _/-\o_
Eigenlijk maak ik mij zelf niet zo druk, ik heb alleen mijn mening gegeven over de manier van communiceren in die actie. Wat betreft mijn hart: ach... dood gaan we toch allemaal en dan kun je misschien maar beter doodgaan aan een hartinfarct dan dat je te maken krijgt met een dodelijke vorm van kanker. :S

Juist doordat ik in mijn werk heel veel werk met verzamelde data, ben ik zo gesteld op mijn privacy. Hoewel ik als professional heel dankbaar gebruikt maak van heel veel verschillende data probeer ik mij als individu daar zo goed mogelijk tegen te wapenen. Ik weet wat er mogelijk is, wat er door bepaalde partijen verzameld wordt en hoe dat tot slot gecombineerd wordt. Zelf vind ik het soms wel angstaanjagend om te zien, terwijl ik er heel veel mee werk, maar ik denk dat een gemiddelde Nederlander helemaal niet in de gaten heeft wat er op dat gebied gebeurd en mogelijk is. De data waarvan ik gebruik maak is gebonden aan vele regeltjes en wetgeving, maar nu komt het: de data die veel commerciële partijen verzamelen is aan vrijwel geen enkele regel gebonden.
Ik zou er graag nog 3000 woorden aan willen besteden en misschien doe ik dat ook nog wel eens in een apart topic, maar om daarover van gedachten te wisselen lijkt mij weinig animo, dus spaar ik mij voorlopig die moeite.

Je hebt helemaal gelijk dat ik -als individu- niet interessant ben voor Samsung (Google, FB of whatever), maar wij (als consument) vormen inmiddels wel een product. Ik hoop (maar ik weet ook dat dit ijdele hoop is) dat er een verandering vanuit de consumenten komt, dat die zich niet meer laat wegzetten als een commercieel product, waarvan op alle manieren data verzameld wordt, die vervolgens doorverkocht. Dat is iets waarvoor ik mij sterk zal blijven maken en laten we eerlijk zijn: een mens moet idealen hebben. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Peatsmoke op 13-08-2017 11:31 . Reden: Vraagje aan Ben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
Peatsmoke schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 07:34:
[...]Hoe ben je tevreden over die screensaver? Ik heb er nu een screensaver op zitten van Nanofixit en die beschermt alleen tegen krassen, maar niet tegen klappen of vallen. Maar eigenlijk zijn mijn ervaringen met plastic plakgevallen -wat dat betreft- ook niet zo denderend. Ik hoop nog altijd op een fatsoenlijke glazen beschermer maar ik heb eens ooit op een iPhone (ook met curved scherm) zo'n glazen ding gezet en daar zat ook binnen twee dagen lucht onder, dus veel hoop heb ik er niet op.
Nanofixit kun je een beetje vergelijken met sealing voor autoruiten die in de detailwereld gebruikt worden. Het glas voelt in ieder geval een stuk gladder aan, is minder vatbaar voor vingervlekken, sneller schoon te vegen en ik heb er tot nu nog geen krasjes op.
Hij wordt maar pas donderdag geleverd, dus kan er nog niets over zeggen. Wat ik wel uit reviews zag was dat hij mooi past met de officiële Samsung hoesjes. Voor mij is het belangrijk dat het scherm beschermd wordt tegen krassen en in mindere mate tegen vallen.
Ik zou wel liever een glazen hebben maar met het gebogen scherm lees ik hier toch veel problemen over. Een plastieken haal je er ook gemakkelijker weer af als deze versleten is of moet vervangen worden. Ik heb deze dan ook maar een kleine 5 euro betaald.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ikbenben schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:26:
[...]

Hij wordt maar pas donderdag geleverd, dus kan er nog niets over zeggen. Wat ik wel uit reviews zag was dat hij mooi past met de officiële Samsung hoesjes. Voor mij is het belangrijk dat het scherm beschermd wordt tegen krassen en in mindere mate tegen vallen.
Ik zou wel liever een glazen hebben maar met het gebogen scherm lees ik hier toch veel problemen over. Een plastieken haal je er ook gemakkelijker weer af als deze versleten is of moet vervangen worden. Ik heb deze dan ook maar een kleine 5 euro betaald.
Dan laat ik mij eens verassen met een foto... ;)
Jammer -maar begrijpelijk- dat men bij het ontwerp geen rekening houdt met screensavers. Zo'n ding af-fabriek zou pas wat zijn, maar dat is niet zo goed voor de omzet :9 .
Voor de lompe gebruikers onder ons is er natuurlijk een S8 active, maar die wordt -zoals gebruikelijk- alleen verkocht door AT&T in de VS.
freddyathlon schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:50:
Paar dagen nu de Clearview cover in gebruik.

Valt me nu op dat de rechter bovenhoek niet helemaal strak om het toestel zit. Je kunt het toestel in die hoek iets naar beneden drukken. Hij veert dus een beetje in en uit. Jammer wel, maar voor de rest een mooie en fijne cover.
Mijn partner heeft ook dezelfde cover, bij haar zit hij strak op het scherm. Mijn LED-view zit links ook niet helemaal strak op het scherm. Ik heb echter het vermoeden dat dit meer te maken heeft met het feit dat ik die ruig ruig rug helemaal om vouw zodat de voorkant tegen de achterzijde zit. Mijn partner doet dit eigenlijk nooit.
Maar gezien je andere bericht, zou ik het scherm toch eens even aan een inspectie onderwerpen.

[ Voor 29% gewijzigd door Peatsmoke op 13-08-2017 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:40
@the slayer @Dennisjehz @_Nick__

Zijn jullie nog blije gebruikers van de DEX dock? Waar gebruiken
jullie deze nou voor. Ik neig ernaar om een c-force hubje te kopen
om het eens te proberen. Deze kan ik keurig wegwerken achter
de tv of achter mijn monitor.

Tevens hoe zit dat nou met een keyboard of muis, ik heb hier een
rappoo bluetooth muis, gaat die ermee werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppeterr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:04:
@the slayer @Dennisjehz @_Nick__

Zijn jullie nog blije gebruikers van de DEX dock? Waar gebruiken
jullie deze nou voor. Ik neig ernaar om een c-force hubje te kopen
om het eens te proberen. Deze kan ik keurig wegwerken achter
de tv of achter mijn monitor.

Tevens hoe zit dat nou met een keyboard of muis, ik heb hier een
rappoo bluetooth muis, gaat die ermee werken ?
Ik overweeg er zelf ook een te kopen. Wat ik erover gelezen heb, lijken de mogelijkheden "eindeloos" en zou ik het vooral handig vinden als ik een paar dagen onderweg ben voor mijn werk en/of studie.
Ben dus ook wel benieuwd naar ervaringen op dat gebied. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Peatsmoke schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:26:
[...]

Ik overweeg er zelf ook een te kopen. Wat ik erover gelezen heb, lijken de mogelijkheden "eindeloos" en zou ik het vooral handig vinden als ik een paar dagen onderweg ben voor mijn werk en/of studie.
Ben dus ook wel benieuwd naar ervaringen op dat gebied. :)
https://www.banggood.com/...ndo-Switch-p-1181060.html

51 euro, pocket size :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuk goedkoper, maar volgens mij toch ook minder mogelijkheden dan een DEX dock, of vergis ik mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Peatsmoke schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:37:
Stuk goedkoper, maar volgens mij toch ook minder mogelijkheden dan een DEX dock, of vergis ik mij?
Het heeft geen oplaadmogelijkheden, en geen netwerk poortje.
Wel heeft het usb 3.0 ipv de 2.0 op de orginele.

Verder doet het precies hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Met nostalgische herinneringen aan vakanties met de Nokia N95 met AV-kabel en draadloos Bluetooth-toetsenbord heb ik misschien te snel een Dex-station aangeschaft, hoewel het Dex-station veel meer opties heeft.. het verschil met de oude vakanties is de cloudbased E-mail-accounts, die toch sneller beter via de laptop door te werken zijn..

Heb over het Dex-spul verder geen klachten, maar een standaard HDMI-kabel doet niet veel minder (behalve het blokkeren van de USB-ingang (ook voor verdeler), toch? 8)7

Dex is wel makkelijk/gebruiksvriendelijk. Gebruik het ding zelf met een Logitech K830 (verlichte toetsen).

Schrok in het begin ff toen het geluid alleen uit het Dex-station kwam, maar dat ik met een druk op de betreffende link snel te wijzigen.

Functionaliteit in gebruik is alleen prettig als toch al Microsoft-producten zijn aangeschaft; het gratis Google-spul (Docs/Sheets/Pres.) is nog niet Dex-klaar (tenminste: ook al een tijdje niet geprobeerd).

Om snel wat mails weg te werken of te surfen is het wel leuk spul, maar nog geen desktop/laptop-vervanger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
_Nick__ schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:36:
[...]

Met nostalgische herinneringen aan vakanties met de Nokia N95 met AV-kabel en draadloos Bluetooth-toetsenbord heb ik misschien te snel een Dex-station aangeschaft, hoewel het Dex-station veel meer opties heeft.. het verschil met de oude vakanties is de cloudbased E-mail-accounts, die toch sneller beter via de laptop door te werken zijn..

Heb over het Dex-spul verder geen klachten, maar een standaard HDMI-kabel doet niet veel minder (behalve het blokkeren van de USB-ingang (ook voor verdeler), toch? 8)7

Dex is wel makkelijk/gebruiksvriendelijk. Gebruik het ding zelf met een Logitech K830 (verlichte toetsen).

Schrok in het begin ff toen het geluid alleen uit het Dex-station kwam, maar dat ik met een druk op de betreffende link snel te wijzigen.

Functionaliteit in gebruik is alleen prettig als toch al Microsoft-producten zijn aangeschaft; het gratis Google-spul (Docs/Sheets/Pres.) is nog niet Dex-klaar (tenminste: ook al een tijdje niet geprobeerd).

Om snel wat mails weg te werken of te surfen is het wel leuk spul, maar nog geen desktop/laptop-vervanger..
Ik denk ook dat het niet zal voldoen als een desktop vervanger, maar eerder als een
personal on-the-go oplossing voor media streaming, snel even wat werk verzetten
op plekken waar je enkel dus een monitor tot je beschikking hebt. En je dus direct
ook toegang hebt tot je persoonlijke spul. (en dit persoonlijk houd)

Als je dan naar de orginele DEX kijkt, is het best een groot ding om mee te slepen.

Als je kijkt naar deze clone van c-force wordt het al een stuk handzamer.

Op XDA staat in het S8 gedeelte een topic over de Dex, waar deze kabeltjes
met dus de identieke chipset, en dus werking wordt besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppeterr schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:46:
[...]

Ik denk ook dat het niet zal voldoen als een desktop vervanger, maar eerder als een
personal on-the-go oplossing voor media streaming, snel even wat werk verzetten
op plekken waar je enkel dus een monitor tot je beschikking hebt. En je dus direct
ook toegang hebt tot je persoonlijke spul. (en dit persoonlijk houd)

Als je dan naar de orginele DEX kijkt, is het best een groot ding om mee te slepen.

Als je kijkt naar deze clone van c-force wordt het al een stuk handzamer.

Op XDA staat in het S8 gedeelte een topic over de Dex, waar deze kabeltjes
met dus de identieke chipset, en dus werking wordt besproken.
Niet alleen voor media-streaming, maar office is ook wel handig voor het werk (pakket heb ik) of Photoshoppen van de RAW-bestanden, Werkt toch fijner met een muis en toetsenbord dan op een scherm met de vingers.
Juist doordat de DEX wel oplaadmogelijkheden heeft, kun je er dan langer mee werken of streamen. Met PS of LR kan ik mij voorstellen dat je snel aan het einde van de accu zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik kon het niet laten en heb de zwarte Alcantara cover ook maar besteld :)
Op de clear cover die er nu op zit blijven constant vette vingerafdrukken achter wat ik toch wel zeer vervelend vind.

Afbeeldingslocatie: https://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/62677/c.jpg

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:29

W84

Haha, nice. Ik begon met de Clear Cover bij launch, daarna de Silicone Cover gekocht en ik heb nu de zwarte Alcantara Cover. Ik ben er wel tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
ikbenben schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:55:
Ik kon het niet laten en heb de zwarte Alcantara cover ook maar besteld :)
Op de clear cover die er nu op zit blijven constant vette vingerafdrukken achter wat ik toch wel zeer vervelend vind.

[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze cover goedkoop kan bestellen.
Vind hem eigenlijk toch wel heel netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
W84 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:38:
Haha, nice. Ik begon met de Clear Cover bij launch, daarna de Silicone Cover gekocht en ik heb nu de zwarte Alcantara Cover. Ik ben er wel tevreden mee.
Ik ben benieuwd :)
Ik ben zo niet voor flip covers maar de LED view cover interesseert mij ook wel, de functionaliteit van de led's vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Protax schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:51:
[...]

Weet iemand waar ik deze cover goedkoop kan bestellen.
Vind hem eigenlijk toch wel heel netjes!
Ik heb hem bij Bol besteld.
https://www.bol.com/nl/p/...15/?suggestionType=browse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

ikbenben schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:19:
[...]

Ik ben benieuwd :)
Ik ben zo niet voor flip covers maar de LED view cover interesseert mij ook wel, de functionaliteit van de led's vind ik wel leuk.
True. Ik wil opzich ook wel de LED Cover, zeker omdat je zelf pictogrammen kan maken. Erg tof. Maar omdat ze bij vorige toestellen krassen hebben gemaakt en dat je het steeds moet openklappen voor elk dingetje vind ik bumper covers toch wel veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag (waarschijnlijk via China, Zuid-Afrika en Antartica ;) ) mijn Quad Lock case binnen gekregen. Zoals ik van Quad Lock gewend ben (gebruikte die al voor mijn S4 en ook S5) past de case perfect. Voor mij is het een ideale case voor gebruik in de auto en op de racefiets, waar ik mounts heb van Quad Lock.
Even een paar snelle foto's bijgevoegd, maar ik beloof er betere te maken. Niet origineel Samsung, maar dat hoeft ook niet altijd, zeker niet als het een geweldig en multifunctioneel systeem is. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IQbhsWA304unrRFtVZUIbXXv/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ksLZ40sNgyynxYgFDjZmB0mB/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2i5xpLl19FyWUMrYRffNBAlV/full.jpg

edit:
W84 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:52:
[...]

True. Ik wil opzich ook wel de LED Cover, zeker omdat je zelf pictogrammen kan maken. Erg tof. Maar omdat ze bij vorige toestellen krassen hebben gemaakt en dat je het steeds moet openklappen voor elk dingetje vind ik bumper covers toch wel veel fijner.
Stel je niet teveel voor van die pictogrammen maken. De functie is eigenlijk heel erg basic en als ik het softwarematig zou moeten beoordelen, lijkt het wel een alpha of béta versie van software. Elementaire zaken, zoals het tekenen van vierkant, rechthoek of cirkel ontbreken, evenals de mogelijkheid om alfanumerieke tekens te gebruiken. Je moet alles puntje voor puntje tekenen en dat maakt het nogal lastig.
Het klinkt allemaal leuker dan het is, met dat ontwerpen.

Verder is het grote gemis aan die cover dat de tijdsaanduiding na drie seconden verdwijnt en je altijd de power-knop moet indrukken om de tijd te zien. De Clearview cover (als je per se een Samsung wilt hebben) is dan toch echt een betere keuze imo. In ons huishouden hebben we ze beiden en inmiddels gebruik ik bovenstaande, hoofdzakelijk. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Peatsmoke op 15-08-2017 19:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 15:17
Ik heb voor de liefhebber nog een NILLKIN Synthetic Fibre S8+ case. Verkeerd besteld, heb zelf namelijk een S8 en dit is voor de S8+.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lQVXX3w.png

Graties! First come, first serve :)
alleen post ga ik niet betalen

[ Voor 9% gewijzigd door injectx op 16-08-2017 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

Yep, Gister ook mijn VR mogen ontvangen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PVWUaLw.jpg

Het in elkaar bouwen, gaat gemakkelijk, en installeren, gaat geheel automatisch!

De achtergrond omgeving van oculus, was wel even wennen, van villa tot onderwater of boven op een berg!
Oh ja, de afstandbediening is een lightsaber ;)

De enige knoppen op de headset, die ik tot nu toe heb gebruikt, zijn de volume knoppen.

Ben geen brildrager, merk wel dat ik best vaak aan het wiel, zit om scherpte te stellen.

Als je eenmaal in de achtbaan zit en/of face your fears _/-\o_ hebt gespeeld. vergeet je het pixelate effect eigenlijk al, dat wel aanwezig is, het is en blijft een telefoon. Dit effect liet mij overigens beetje aan Doom denken.

Met de €50 coupon, kun je of een game bundle of entertainment bundel bestellen. Ga zelf voor de game bundle, :) Gunjack schijnt een aanrader te zijn.

Youtube/ facebook en google etc...maken gebruik van een gebogen scherm, dat kijkt zeker niet verkeerd weg.
en notificaties worden ook netjes op de voorgrond weer gegeven.

Wel jammer is dat bij 360 video's op youtube, de kwaliteit zeer slecht is (belabberd), zelfs met 4K is het wazig,
cardboard.

3D *O* SBS video's op youtube maken dat dan wel weer helemaal goed ......3D.

Ik kijk uit naar de toekomst, foot-based controller for virtual reality, game gloves of whiplash stoelen die tegen die tijd dan worden mee geleverd.

Vind echt super! van Samsung deze actie!, weet namelijk niet of ik de VR, er zelf los ook bij had gekocht!

Tip : Coldplay concert vandaag, live mee kijken! 8)
YouTube: Samsung Gear VR: Coldplay Unframed :Y

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

@ken-dj Aanrader is Skybox, een uitstekende app om films in 2D en 3D te kijken. Je kunt zelfs films via het netwerk kijken dan hoef je ze niet op je telefoon te installeren. Dit werkt bij mij perfect. Bluetooth in-ears in en kijken maar. :)

"When you grow up your heart dies"

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

sjaool schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:24:
@ken-dj Aanrader is Skybox, een uitstekende app om films in 2D en 3D te kijken. Je kunt zelfs films via het netwerk kijken dan hoef je ze niet op je telefoon te installeren. Dit werkt bij mij perfect. Bluetooth in-ears in en kijken maar. :)
Dank je, heb em gelijk gedownload.

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

rick85 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:29:
Ik had al een tijdje problemen met het opladen in de auto. De houder die ik had maakte gebruik van kleine zuignapjes maar doordat die niet sterk genoeg waren lag mijn telefoon vaak op de grond na een kwartier rijden.

Sinds een aantal dagen heb ik een wireless charger van Dodocool in de auto gemonteerd op een Brodit mount.
Werkt ideaal! De telefoon zit super stevig en laadt snel draadloos op.

[afbeelding]

Te koop bij Ali voor € 30,00 euro.
Bevalt deze combinatie nog steeds? Ik zit er aan te denken om hetzelfde te doen. Ben bang dat de houders van brodit krassen gaan geven namelijk.

Kan de houder makkelijk gemonteerd worden op de proclip of moet je er veel aan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 17:09

gdl

Ik heb de dodocool ook in de auto hangen, en bevalt uitstekend. Wel moet ik het snelladen op de telefoon uitzetten, anders wordt het laden regelmatig onderbroken (ik denk omdat de interne temperatuur in de telefoon te hoog op loopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

gdl schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:14:
Ik heb de dodocool ook in de auto hangen, en bevalt uitstekend. Wel moet ik het snelladen op de telefoon uitzetten, anders wordt het laden regelmatig onderbroken (ik denk omdat de interne temperatuur in de telefoon te hoog op loopt).
Laadt hij dan nog wel op als je je telefoon bijvoorbeeld gebruikt om te navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 17:09

gdl

Nog niet gebruikt om te navigeren, wel met Flitsmeister en dat werkt uitstekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Peatsmoke schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 07:34:
[...]

Hoe ben je tevreden over die screensaver? Ik heb er nu een screensaver op zitten van Nanofixit en die beschermt alleen tegen krassen, maar niet tegen klappen of vallen. Maar eigenlijk zijn mijn ervaringen met plastic plakgevallen -wat dat betreft- ook niet zo denderend. Ik hoop nog altijd op een fatsoenlijke glazen beschermer maar ik heb eens ooit op een iPhone (ook met curved scherm) zo'n glazen ding gezet en daar zat ook binnen twee dagen lucht onder, dus veel hoop heb ik er niet op.
Vandaag was de Samsung Screen Protector toegekomen en direct dan maar ook geplaatst. De protector heeft afgeronde kanten die de rondingen van het scherm volgen, wat op zich het kleven wel iets moeilijker maakt. Ik had redelijk wat blaasjes maar die het ik met het bijgeleverde "tooltje" er allemaal mooi uitgekregen. Het enigste spijtige is dat hij aan de hoeken niet overal mooi kleeft maar met het (alcantara) covertje erbij is het niet echt een probleem.
Qua gevoel is het een goede protector, voelt lekker glad aan en er blijven veel minder vettige vingerafdrukken achter. Voor de rest veronderstel ik dat hij wel tegen krassen zal beschermen zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iemand deze al getest? Ziet er aardig uit en kost maar 10 usd (+ case friendly, wat ik nodig heb).

[ Voor 12% gewijzigd door Executor16 op 19-08-2017 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikbenben schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:55:
[...]

Vandaag was de Samsung Screen Protector toegekomen en direct dan maar ook geplaatst. De protector heeft afgeronde kanten die de rondingen van het scherm volgen, wat op zich het kleven wel iets moeilijker maakt. Ik had redelijk wat blaasjes maar die het ik met het bijgeleverde "tooltje" er allemaal mooi uitgekregen. Het enigste spijtige is dat hij aan de hoeken niet overal mooi kleeft maar met het (alcantara) covertje erbij is het niet echt een probleem.
Qua gevoel is het een goede protector, voelt lekker glad aan en er blijven veel minder vettige vingerafdrukken achter. Voor de rest veronderstel ik dat hij wel tegen krassen zal beschermen zeker :P
Voor krassen op het scherm beschermt hij zeker, maar plastic is nu eenmaal een zachter materiaal dan (Gorilla)glas, dus zul je wel eerder krassen op de screenprotector hebben dan je normaal op glas zou hebben. Om dat te voorkomen, zou je er nog een laag vloeibare beschermer overheen kunnen leggen (die van Nanofix). Ik heb Nanofix ook op de clearview cover van mijn partner gedaan en daar zie je niets van, maar je merkt wel dat het erop zit. Het voelt gladder aan en eventuele vingervlekken, veeg je er met één veeg vanaf.

Vandaag één van mijn twee Gear gevallen binnen gekregen, maar ik ben er nog helemaal niet zo enthousiast over. Één spelletje gespeeld (Lands End), maar ik vind het grafisch allemaal maar terug naar de jaren 90 van de vorige eeuw. }:|
Ik zal vandaag nog eens wat op YT bekijken en anders gaat ie de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Peatsmoke schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 07:12:
[...]

Voor krassen op het scherm beschermt hij zeker, maar plastic is nu eenmaal een zachter materiaal dan (Gorilla)glas, dus zul je wel eerder krassen op de screenprotector hebben dan je normaal op glas zou hebben. Om dat te voorkomen, zou je er nog een laag vloeibare beschermer overheen kunnen leggen (die van Nanofix). Ik heb Nanofix ook op de clearview cover van mijn partner gedaan en daar zie je niets van, maar je merkt wel dat het erop zit. Het voelt gladder aan en eventuele vingervlekken, veeg je er met één veeg vanaf.

Inderdaad, maar het voordeel is dan weer dat zo'n plastic protector gemakkelijk te verwijderen is en niet zo veel kost. Er zitten ook meestal 2 in de verpakking (bij deze van Samsung ook).
Klinkt interessant, ik ga het eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik ben toch nog niet ten volle tevreden van de 2 covertjes die ik nu heb, de Samsung Clear Cover en de Samsung Alcantara Cover. De eerste vind ik de beste van design maar laat nogal veel vette vingerafdrukken achter, de 2de vind ik dan weer dat hij iets te "bulky" is en steekt het mooie design van de S8 iets teveel weg.

Dan proberen we maar enkele andere :)

https://nl.aliexpress.com...se-Cover/32802357011.html

https://nl.aliexpress.com...ver-Case/32804967375.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:59
Als je toch opzoek bent naar een simpel, zwart hoesje kan ik je deze ook ten zeerste aanraden. Ik heb inmiddels verschillende hoesjes gehad van Ali, van hard tot zacht, van gekleurd tot transparant, van dik tot dun en dit is uiteindelijk toch wel mijn favoriet. Wat mij betreft precies de goede balans tussen protectie en elegantie, biedt voldoende grip en bescherming maar doet het niet lomp aanvoelen. Maar het belangrijkste vind ik nog wel dat m'n vingerafdrukscanner met dit hoesje het beste werkt. Vaak in één keer...

Kwam bij mij trouwens met een gratis screen protector, maar of je daar echt iets aan hebt...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Executor16 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 02:18:
Iemand deze al getest? Ziet er aardig uit en kost maar 10 usd (+ case friendly, wat ik nodig heb).

[video]
Wat een joker om dat in de openlucht te doen. :+
Erop zetten is nooit het probleem, maar hoe ziet het uit van dichtbij en belangrijker nog: na een paar dagen?
pimsaint schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:17:
[...]

Als je toch opzoek bent naar een simpel, zwart hoesje kan ik je deze ook ten zeerste aanraden. Ik heb inmiddels verschillende hoesjes gehad van Ali, van hard tot zacht, van gekleurd tot transparant, van dik tot dun en dit is uiteindelijk toch wel mijn favoriet. Wat mij betreft precies de goede balans tussen protectie en elegantie, biedt voldoende grip en bescherming maar doet het niet lomp aanvoelen. Maar het belangrijkste vind ik nog wel dat m'n vingerafdrukscanner met dit hoesje het beste werkt. Vaak in één keer...

Kwam bij mij trouwens met een gratis screen protector, maar of je daar echt iets aan hebt...
Ben heel erg tevreden met mijn huidige case van QuadLock. Behalve dat die prima passen, heb je ook voor elke omstandigheid een prima mount. De case van Spigen en de Led-over liggen nu stof te happen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bij Vodafone is de Samsung Wireless Charger voor de S6, S7 en S8 de maanddeal voor maar €29,95. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:48

jerry_a

doei

sjaool schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:44:
Bij Vodafone is de Samsung Wireless Charger voor de S6, S7 en S8 de maanddeal voor maar €29,95. :D
Linkje?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@jerry_a folder van volgende week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
sjaool schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 17:44:
kan je dit ook gebruiken voor 8+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2Bugenz.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
cgok schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:02:
[...]

kan je dit ook gebruiken voor 8+?
Werkt perfect! Heb hem zelf ook i.c.m. de 8+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
pimsaint schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:17:
[...]

Die uit de 2de link dat ik gepost heb trekt er heel hard op eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:59
ikbenben schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:23:
[...]

Die uit de 2de link dat ik gepost heb trekt er heel hard op eigenlijk.
Inderdaad ook zwart en dun, maar aan de reviews te zien een beetje té dun. Prima natuurlijk als je opzoek bent naar iets dat zo goed als geen bulk toevoegt aan je toestel en beschermt tegen krassen, maar ik heb m'n twijfels over bescherming bij bijv. vallen.

Daarbij, maar dat kan persoonlijk zijn, werken de meeste hoesjes een vlekkeloze werking van de fingerprint sensor tegen. Bij het hoesje dat ik nu heb gaat 't verrassend vaak goed...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
pimsaint schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:26:
[...]

Inderdaad ook zwart en dun, maar aan de reviews te zien een beetje té dun. Prima natuurlijk als je opzoek bent naar iets dat zo goed als geen bulk toevoegt aan je toestel en beschermt tegen krassen, maar ik heb m'n twijfels over bescherming bij bijv. vallen.

Daarbij, maar dat kan persoonlijk zijn, werken de meeste hoesjes een vlekkeloze werking van de fingerprint sensor tegen. Bij het hoesje dat ik nu heb gaat 't verrassend vaak goed...
Val bescherming hoeft niet voor mij, enkel bescherming tegen krassen.

Ik gebruik de fingerprint scanner niet eigenlijk. We zien wel wat het geeft moest het toch nodig zijn...ik heb dan nog 3 andere cases als reserve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pimsaint schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:26:
[...]
Die ervaring heb ik met zowel de Spigen als Quadlock helemaal niet. De Ledview-cover maakt het gebruik van vingerafdrukscanner juist makkelijker omdat het hoesje een fysieke afscheiding creëert tussen de camera en scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

gdl schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:24:
Nog niet gebruikt om te navigeren, wel met Flitsmeister en dat werkt uitstekend.
Je leest her en der toch wel dat draadloze laders problemen krijgen met hitte bij gebruik van navigatie tijdens het laden. Daarom toch uiteindelijk maar weer voor de vertrouwde kwaliteit van een brodit houder gekozen.

Eerste indruk is prima. Telefoon gaat er soepel in, maar zit vervolgens wel stevig vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vandaag maar gehaald. Prima lader, mijn telefoon was redelijk vlot weer opgeladen. De ingebouwde ventilator is erg stil. Jammer genoeg wordt er geen USB Fast Charger en kabel meegeleverd. Dit is wel iets om rekening mee te houden. Geen groot probleem maar toch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:43
vraagj eover de Dex dock. Kan je een harde schijf aansluiten en daar vandaan films via de telefoon op de tv kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Ik ga deze vanmiddag halen ; https://www.goedhoesje.nl/c-3946541/galaxy-s8-plus/
2 stuks Case Friendly Tempered Glass, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Mailtje gekregen voor de goedkeuring van de Gear VR actie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:06
pebbie schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:25:
Ik ga deze vanmiddag halen ; https://www.goedhoesje.nl/c-3946541/galaxy-s8-plus/
Hoor graag hoe het bevalt, is dit een soort hard plastic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
smok84 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:58:
[...]

Hoor graag hoe het bevalt, is dit een soort hard plastic?
Tempered Glass....dus glas ;)

Je begrijpt inmiddels dat we hier een uitgebreide review van verwachten, met montagefilmpje en foto's van het uiteindelijke resultaat mét en zonder hoesje? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
@smok84 Laat ik vooropstellen dat mijn S8+ pas 36 uur in bezit heb en dus ook niet kan vergelijken met andere screen protectors voor deze telefoon. Het is een case friendly protector , type tempered glass.

Verder staat er ; 3D Glass , edge 9H Super Hardness
Is net zo dik (dun) als 3 blaadjes printpapier staat er op de verpakking. Opgebouwd uit 4 lagen (special coating/tempered glass/shatter proof/silicone coating) , zal denk bij allemaal zo zijn?

Hij zit er perfect op bij mij, je ziet hem logischerwijs wel zitten maar niet storend of overdreven aanwezig. sluit goed aan. Heb hem in combi met de originele Led View Cover van Samung. Glas is nu volledig beschermd, loopt door tot waar de Led Cover het overneemt. M.u.v. de bovenrant natuurlijk, omdat de sensoren vrij moeten blijven denk ik. Ik ben in ieder geval 100% tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
Peatsmoke schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 05:51:
[...]

Je begrijpt inmiddels dat we hier een uitgebreide review van verwachten, met montagefilmpje en foto's van het uiteindelijke resultaat mét en zonder hoesje? ;)
Haha het montagefilmpje moet ik je schuldig blijven, ik heb hem nl door de winkel erop laten zetten ;)
Foto's kan ik er nog wel van maken, met en zonder hoesje denk ik. Ga vanavond even kijken of het me lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je zou willen, graag! Ben ook weer benieuwd hoe het scherm zich houdt na een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
@EOSfoto Kan iemand me in het kort uitleggen hoe en waar ik de foto's kan uploaden? Ben niet zo thuis op dit forum . Heb in totaal 9 foto's die samen 30MB zijn, misschien beter om even in een pb door te zetten? Stuur me in dat geval even je mail adres door svp.

Kan in ieder geval zeggen dat het niet meevalt om het op de foto te krijgen, weerspiegelt enorm.
Gisteren nog even ander hoesje geprobeerd ; Spigen Slim Armor CS for Galaxy S8+ gun metal

Sluit 100% perfect aan op de screenprotector. Of ik het hoesje wil blijven gebruiken ben ik nog niet zeker van. Maakt telefoon wat zwaarder en dikker, maar goed het moet uiteraard ook goed beschermd blijven ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pebbie schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:37:
@EOSfoto Kan iemand me in het kort uitleggen hoe en waar ik de foto's kan uploaden? Ben niet zo thuis op dit forum . Heb in totaal 9 foto's die samen 30MB zijn, misschien beter om even in een pb door te zetten? Stuur me in dat geval even je mail adres door svp.

Kan in ieder geval zeggen dat het niet meevalt om het op de foto te krijgen, weerspiegelt enorm.
Gisteren nog even ander hoesje geprobeerd ; Spigen Slim Armor CS for Galaxy S8+ gun metal

Sluit 100% perfect aan op de screenprotector. Of ik het hoesje wil blijven gebruiken ben ik nog niet zeker van. Maakt telefoon wat zwaarder en dikker, maar goed het moet uiteraard ook goed beschermd blijven ;-)
Je hebt meel.... ;)
Tja, hoesjes... Je kunt niet met ze, maar ook niet zonder ze... :P
De achterkant is ook van glas, dus eigenlijk is een hoesje (om val-schade te voorkomen) onontbeerlijk. Gebruik zelf nu eigenlijk alleen nog de QuadLock case, daarom zou een goede screenprotector wel een welkome aanvulling zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
Met behulp van Eosfoto hierbij de foto's. Het blijft lastig te zien ivm de weerspiegeling ervan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W4ACqidLy7ZwnoWou5FzVTAa/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5UQTbUVLtqpoMB5LTPEgqNDM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/daUYYxlSoBMtYnoROowFtC81/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ibDYtN0AeHnh8714acHDYKTZ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9fTSjkFufFJlwwpEiCNE7xve/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x7BS6So9NTFJpIJJyejFdRcz/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v0RR8VVAH9LjWBwohjTagXtr/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j5mKVJzqCBDVxhCEwFaaHbuD/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door pebbie op 26-08-2017 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pebbie schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:10:
Met behulp van Eosfoto hierbij de foto's. Het blijft lastig te zien ivm de weerspiegeling ervan.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt voor het plaatsen! ;)

Ik vind het prima uitzien en ik denk dat ik er ook maar eens twee ga bestellen. Hoewel mijn toestellen prima verzekerd zijn, wil ik het risico dat ik aanspraak moet maken op die verzekering, zoveel mogelijk uitsluiten. Bovendien heeft mijn moeder een oude S5 gekregen, dus dan zou ik mijn oude S4 moeten gaan gebruiken...

Zo, bestelling geplaatst! :)

[ Voor 1% gewijzigd door Peatsmoke op 26-08-2017 09:53 . Reden: Screenprotectors zijn besteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Even mijn mening, als je er blij mee bent en het goed genoeg vind prima dan natuurlijk..maar,

Oke, dit laat zien dat het echt lastig is om een goed glas plaatje te vinden voor de S8,
ik vind het er niet prima uitzien. De randen zijn zo goed zichtbaar, ik vind het echt
zonde. Over een aantal weken wordt dit alleen nog maar meer zichtbaar, gaat het
hoesje tegen de randen aanzitten en breekt her en der. Ook zal denk ik het glas
lichtjes omhoog gaan aan de randen, en krijg je problemen met de gevoeligheid.

Al met al, probeer je de s8 mooi en beschermd te houden door er iets minder fraais op te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppeterr schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

Even mijn mening, als je er blij mee bent en het goed genoeg vind prima dan natuurlijk..maar,

Oke, dit laat zien dat het echt lastig is om een goed glas plaatje te vinden voor de S8,
ik vind het er niet prima uitzien. De randen zijn zo goed zichtbaar, ik vind het echt

Al met al, probeer je de s8 mooi en beschermd te houden door er iets minder fraais op te plakken.
Optisch gaat het er nooit op vooruit (ook met case niet), maar ik ben inmiddels genoeg aan de S8 gewend dat ik er niet iedere dag meer naar kijk, hoe mooi het toestel is. ;)
Als het niks is, heb ik die glasplaat er zo vanaf en kijk ik wel verder. De wetenschap dat het display niet meteen naar de knoppen is als het een keer zou vallen, maakt de optische achteruitgang goed. Maar oké, we mogen best van mening verschillen en waarschijnlijk gebruik jij het toestel anders dan ik. Als ik het toestel bijvoorbeeld in de houder plaats in de auto en het glipt daarbij uit mijn hand, loop ik het risico dat het op de stoel geleiderail komt en daar kunnen schermen niet tegen, weet ik van de S5.
Ik gebruik het toestel ook op de fiets (in een houder) en er zijn (net als motorrijders) twee soorten fietsers: zij die al gevallen zijn en zij die nog gaan vallen. Ik behoor niet tot de eerste categorie...

Ik hou jullie wel op de hoogte met foto's... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Mee eens, mijn note 4 was ook niet op zijn mooist met de tempered screen protector (die was veel dikker dan degene die ik nu heb voor S8+), maar heeft meerdere malen mijn foon gered toen hij uit me handen gleed. Echt bizar te zien dat de protector dan helemaal kapot is maar je telefoon glas gelukkig nog volledig intact. Of je gaat voor beauty of safety is dus een persoon keus.

Hoesje Spigen Slim Armor CS voor Samsung Galaxy S8 Plus is vool mij in ieder geval met deze protector de beste/mooiste combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:57
Eindelijk alles binnen.. de S8 Zilver natuurlijk al vlak voor de zomervakantie en gisteren voor het eerst gespeeld met de Gear VR met controller. Wat is dat leuk speelgoed, kan ik me wel een paar avonden mee vermaken 8).

Als screenprotector heb ik er de Whitestone Dome Glass op zitten waar ik erg tevreden over ben. Geen enkel bubbeltje te zien, helemaal recht op het toestel, mede door duidelijke instructievideo. Scherm nog net zo gevoelig als zonder screenprotector. Op mijn eerdere toestellen altijd ontzettend blij geweest met alleen een gebarsten glazen screenprotector in plaats van een gebarsten scherm.
Er zat helaas al een klein krasje op het scherm door een Frans zandkorreltje; deze zie ik nu niet meer terug door deze screenprotector _/-\o_

Bij de S8 Zilver heb ik een blauwe LED View Cover. Deze gaat uitstekend samen met de Whitestone Dome Glass welke níet omhoog geduwd wordt door de case.

Alles werkt lekker met een custom ROM, Renovate Ice, zodat alle bloatware van Samsung compleet verwijderd is, behalve natuurlijk de VR Gear apps; deze werken perfect er op!

Tevreden!

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cyclofosfamide schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:25:
Eindelijk alles binnen.. de S8 Zilver natuurlijk al vlak voor de zomervakantie en gisteren voor het eerst gespeeld met de Gear VR met controller. Wat is dat leuk speelgoed, kan ik me wel een paar avonden mee vermaken 8).

Als screenprotector heb ik er de Whitestone Dome Glass op zitten waar ik erg tevreden over ben. Geen enkel bubbeltje te zien, helemaal recht op het toestel, mede door duidelijke instructievideo. Scherm nog net zo gevoelig als zonder screenprotector. Op mijn eerdere toestellen altijd ontzettend blij geweest met alleen een gebarsten glazen screenprotector in plaats van een gebarsten scherm.
Er zat helaas al een klein krasje op het scherm door een Frans zandkorreltje; deze zie ik nu niet meer terug door deze screenprotector _/-\o_

Bij de S8 Zilver heb ik een blauwe LED View Cover. Deze gaat uitstekend samen met de Whitestone Dome Glass welke níet omhoog geduwd wordt door de case.

Alles werkt lekker met een custom ROM, Renovate Ice, zodat alle bloatware van Samsung compleet verwijderd is, behalve natuurlijk de VR Gear apps; deze werken perfect er op!

Tevreden!
Ik had al heel veel redenen om niet in Frankrijk op vakantie te gaan, maar ik kan de zandkorrels daar nu nog bij zetten. 😂
Knox set to 0x0 when booted
Dat schijnt dus softwarematig te zijn, maar in werkelijkheid niet. Dat kan @henklbr misschien even uitleggen?

[ Voor 4% gewijzigd door Peatsmoke op 26-08-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

ppeterr schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:53:
[...]

Ik heb inmiddels al 4 maanden de S8 met Nillkin 3D Tempered Glass Screen Protector erop (ik vind eerlijk gezegd de protectors met zo'n hele "hap" eruit aan de bovenkant altijd minder mooi).
Hij was niet echt "compatible" met m'n case maar niets wat een dremel niet op kan lossen ;)
De case drukt totaal niet meer tegen de protector en de gevoeligheid van het scherm is overal prima, nooit problemen mee.
Ik vind het er ook zo slecht nog niet uitzien:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qoToSzL.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0UETDS6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BSKbHfM.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g6dNyC1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RdSjJr6.jpg
Het verzamelt wat stof maar dat is meer vanwege de case
Liever na een val/stoot een ding van een paar tientjes stuk dan het daadwerkelijke scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb hem, op jouw aanraden, ook gekocht maar ben veel minder tevreden. Naast dat ik het echt niet mooi vind (wat denk ik voor alle screenprotectors het geval is), vind ik het ook niet fijn werken.

Vooral langs de randen sluit de protector net niet genoeg aan waardoor ik bijvoorbeeld Apps Edge (waar ik alles heb staan) moeilijker kan benaderen; je wrijft dan namelijk over het randje van de protector.

Maar ook gewoon midden op het scherm lijkt het effect te hebben op de gevoeligheid. Nu soms het idee dat touches niet geregistreerd worden en ik dubbel moet drukken.

Ik ga hem wss weer verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
@Ojjorz ah dat vind ik jammer voor je dat tie je niet zou goed bevalt. Kwestie van persoonlijke smaak dus denk ik. Mijn randjes zitten nog steeds vast maar gebruik die apps edge dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
EOSfoto schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:56:

Knox set to 0x0 when booted

[...]

Dat schijnt dus softwarematig te zijn, maar in werkelijkheid niet. Dat kan @henklbr misschien even uitleggen?
Er loopt wel een soort iets op XDA hierover van 35+ pagina's

https://forum.xda-develop...x-counter-to-0x0-t3414890

Strekking van het verhaal - werkt niet - je moet doneren - werkt nog niet - app kost 16$ - lijkt op scam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:07
Ik ben altijd een enorme slickwraps fan geweest. Leuke Skins met enorm veel variatie. 1x de Dbrand dragon besteld. Deze was ik nu een beetje zat en daarom weer slickwraps. Toch is de kwaliteit van Dbrand wel beter qua uitsnijdingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:32:
Ik ben altijd een enorme slickwraps fan geweest. Leuke Skins met enorm veel variatie. 1x de Dbrand dragon besteld. Deze was ik nu een beetje zat en daarom weer slickwraps. Toch is de kwaliteit van Dbrand wel beter qua uitsnijdingen
Dat zit er ook niet verkeerd uit, maar hoe zit het met de bescherming van je toestellen tegen valpartijen? Ik neem aan dat de telefoon niet zo goed beschermd wordt dan wanneer je een stuk rubber of soortgelijk eromheen hebt?
Op zich zou ik zoiets vooral leuk vinden als ik geen echte case nodig verwacht te hebben, maar hoe zit het met de pasvorm als je het toestel gewrapt hebt en je wilt er alsnog een case omheen doen, omdat je bijvoorbeeld een outdooractiviteit gaat doen?
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat dit (ondanks de geringe dikte) bij kwaliteitshoesjes, die een goede pasvorm hebben, wel tot problemen zou kunnen leiden. Heb jij daar toevallig ervaring mee en hoe zijn die ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-10 12:07
Ik gebruik de wrap alleen voor wat grip. De achterkant is van glas en de zijkanten van metaal. Met een wrap met een patroon komt er wat grip in de telefoon.

Ik heb eventjes een Elago super thin case gehad. Deze paste nog steeds wel netjes.

Nu we toch met dat onderwerp bezig zijn. Wat is een goede stevige case. Ik ga 3,5 week naar Thailand en wil de telefoon graag zoveel mogelijk meenemen :D

[ Voor 24% gewijzigd door Dubrillion op 28-08-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-10 22:42
Van het weekend mn Whitestone Dome Glass protector op de S8)+ geinstalleerd. Is even wat werk maar wat super. Werkt top en geen touch problemen of iets..

24 uur gewacht en nu zit mn hoesje er ook om heen. Glas is heel smooth.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:13
https://m.banggood.com/Bl...44831.html?rmmds=myorders

En

https://m.banggood.com/Qu...32822.html?rmmds=myorders

Besteld en in huis. 1.8m kevlar braided kabel met wallplug. Erg stevig en de telefoon geeft aan dat hij snel laadt. Dat doet hij met de orginele meestal niet meer. Voor 13 euro, na een week in huis zeker een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
Kapitein187 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:25:
Van het weekend mn Whitestone Dome Glass protector op de S8)+ geinstalleerd. Is even wat werk maar wat super. Werkt top en geen touch problemen of iets..

24 uur gewacht en nu zit mn hoesje er ook om heen. Glas is heel smooth.
Zie er mooi uit, ook de installatie.
Maar erg prijzig... pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EOSfoto schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Ik had al heel veel redenen om niet in Frankrijk op vakantie te gaan, maar ik kan de zandkorrels daar nu nog bij zetten. 😂

[...]

cc: @cyclofosfamide

"KNOX set to 0x0 when booted" -> idd SOFTWARE-matig! KNOX is & blijft 0x1 bij installeren CUSTOM-ROM en/of ROOTen van je foon!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smok84
Bij de MM snijden ze de screenprotectors op maat voor de S8+ begreep ik.
Kost 20 euro totaal. Heeft iemand hier ervaring mee?

En welke screenprotector is volgens de gegadigde hier het best i.c.m. de Spigen Neo Hybrid?

Zat ook te denken aan Whitestone Dome Glass i.c.m. de Neo Hybrid, maar prijs blijft duur, heb er nog 2 nodig ook...ook voor me vriendin, zou mooi zijn als je een whitestone dome glass hebt met 2 protectors erin, hoef je niet dubbel te betalen voor lampje etc.

[ Voor 14% gewijzigd door smok84 op 30-08-2017 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flexje
  • Nu online

flexje

got-father

smok84 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:17:

En welke screenprotector is volgens de gegadigde hier het best i.c.m. de Spigen Neo Hybrid?

Zat ook te denken aan Whitestone Dome Glass i.c.m. de Neo Hybrid, maar prijs blijft duur, heb er nog 2 nodig ook...ook voor me vriendin, zou mooi zijn als je een whitestone dome glass hebt met 2 protectors erin, hoef je niet dubbel te betalen voor lampje etc.
Heb ik laten doen. Wat een spijt. Op vele plekken rimpels gekregen na een week. Lijkt alsof het gesmolten is. Zal morgen wat fotos posten.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• W84

W84

Screenprotectors... nooit aan beginnen en zonde van je geld. Doe normaal met je foon (of nou ja, het blijft een gebruiksvoorwerp) en stop 'm in je broek- of jaszak zonder sleutels etc. en niks aan de hand. Komt goed...

Ik heb nog nooit die dingen gebruikt en ik ben ten eerste een mierenneuker en ten tweede zie ik elk minuscuul krasje met m'n arendsogen. 10 toestellen verder en alleen krassen gekregen op de Note 4 door een zandkorreltje die tussen een LED cover zat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Nu online

flexje

got-father

W84 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:22:
Screenprotectors... nooit aan beginnen en zonde van je geld. Doe normaal met je foon (of nou ja, het blijft een gebruiksvoorwerp) en stop 'm in je broek- of jaszak zonder sleutels etc. en niks aan de hand. Komt goed...

Ik heb nog nooit die dingen gebruikt en ik ben ten eerste een mierenneuker en ten tweede zie ik elk minuscuul krasje met m'n arendsogen. 10 toestellen verder en alleen krassen gekregen op de Note 4 door een zandkorreltje die tussen een LED cover zat. :+
Makkelijk gezegd. Ben bouwvakker (timmerman). Geloof me, met al die stof schroeven sleutels spijkers etc in je zak gaat dat echt niet lang goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
W84 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:22:

Snap wat je zegt, echter heb ik een note2 met screenprotector.
ca, 5 jaar in gebruik gehad en ben van plan met deze ook weer lang te doen.
Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het erop zit.
Enkel met het curved display lijkt het me lastig bevestigen.
Maar ik loop het risico liever niet in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik heb gewoon de originele van Samsung er op. Was iets van een 5 euro op amazon.uk en er zitten er 2 in de verpakking. Het is wel geen glazen maar het doet gewoon wat het moet doen...beschermen tegen krassen.

• smok84
Probeer ook een aantal Sigen hoesjes te bestellen bij:
- Amazon.de
- Amazon.co.uk
- Amazon.fr

Maar krijg bij alle de melding:

Sorry, this item can't be sent to your selected address. Learn more. You may either change the delivery address or delete the item from your order.

Iemand misschien tips hoe ik deze artikelen toch naar Nederland gestuurd kan krijgen, aangezien andere dit wel gelukt lijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knalto
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-07-2023
Zelf een hoesje rechtstreeks besteld bij www.spigen.com. Komt wel wat meer shipping bij, maar verzenden wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
knalto schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:54:
Zelf een hoesje rechtstreeks besteld bij www.spigen.com. Komt wel wat meer shipping bij, maar verzenden wereldwijd.
Verschil is bijna 100% t.o.v. amazon, maar daar hebben we niks aan als we er niet kunnen bestellen.
Maar er waren er een aantal die dat wel was gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:38:
[...]

Ik had deze ook gezien. Eerst had ik een zachte maar helemaal waardeloos. In het midden is het totaal niet stevig waardoor hij doorbuigt met pakken. Je kan dan beter een hard case hebben. Nu heb ik deze besteld.
https://nl.aliexpress.com...iginal-3/32800979315.html
Graag heb ik ietsje dikker vanwege het vallen op de hoeken.

Als dat niets is neem ik die van 4,25 wel.
Wat is je ervaring met deze case naar een tijdje gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

smok84 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:01:
[...]

Wat is je ervaring met deze case naar een tijdje gebruiken?
Nog steeds tevreden. Deze zit tenminste stevig er omheen. De softcase hoesjes zijn waardeloos. Met beetpakken gaan ze meebuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:55
flexje schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:12:
[...]

Heb ik laten doen. Wat een spijt. Op vele plekken rimpels gekregen na een week. Lijkt alsof het gesmolten is. Zal morgen wat fotos posten.
Heb ik toevallig gisteren laten doen op mijn nieuwe S8, tot nu toe zeer tevreden mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Nu online

flexje

got-father

Albert020 schreef op zondag 3 september 2017 @ 08:01:
[...]

Heb ik toevallig gisteren laten doen op mijn nieuwe S8, tot nu toe zeer tevreden mee !
Bij mij bleef ie de eerste week ook goed. Daarna allrnaal rimpels. Moet nog terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
flexje schreef op zondag 3 september 2017 @ 10:25:
[...]

Bij mij bleef ie de eerste week ook goed. Daarna allrnaal rimpels. Moet nog terug gaan.
Heb je 1 week voor, dat vertelde de medewerker mij die hem erop geplakt heeft,
ik was btw bij MM Arena en tot nu toe tevreden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smok84
Hoe bevallen deze screenprotectors, zijn ze echt casefriendly?
Ben ook wel benieuwd met welke case je ze hebt gebruikt.

Wilde zelf de Spigen neo of Spigen armor gebruiken icm deze screenprotectors

[ Voor 22% gewijzigd door smok84 op 03-09-2017 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pebbie
@smok84 ik gebruik de protector in combi met spigen armor en bevalt super. Iemands die 't zag zei tegen mij dat je aan zijkant niet zag dat er een protector over zat. Alleen via boven kun je 't zien omdat sensoren vrij zijn. Hij is in combinatie met spigen 100% case friendly, hij wordt niet omhoog gedrukt door 't hoesje. Blijft perfect zitten, nu bijna 12 dagen in gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smok84
pebbie schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:18:
@smok84 ik gebruik de protector in combi met spigen armor en bevalt super. Iemands die 't zag zei tegen mij dat je aan zijkant niet zag dat er een protector over zat. Alleen via boven kun je 't zien omdat sensoren vrij zijn. Hij is in combinatie met spigen 100% case friendly, hij wordt niet omhoog gedrukt door 't hoesje. Blijft perfect zitten, nu bijna 12 dagen in gebruik.
Thnx heb hem inmiddels in bestelling, met 12,5% extra korting ivm verhuizing van goedhoesje.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:33

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gast hou op met verplaatsen naar dit topic terwijl ik een vraag over bluetooth connectie/audio kwaliteit zelf heb van het toestel, geen accessoires. Never-mind |:(

[ Voor 94% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 05-09-2017 14:43 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Vandaag mij Gear VR ook ontvangen :)
De voucher code werkte niet maar na een telefoontje met de klantendienst heb ik de code opnieuw door gekregen. Straks alles eens testen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
ikbenben schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:17:
Vandaag mij Gear VR ook ontvangen :)
De voucher code werkte niet maar na een telefoontje met de klantendienst heb ik de code opnieuw door gekregen. Straks alles eens testen dus :)
Net wat aan het testen geweest...dit is toch wel vet hoor :9
De resolutie is wel niet top maar sommige demo's zijn wel knap gedaan. Ik heb die Jurassic Park app al geprobeerd en die zombie game die je uit het pakket van de voucher kan krijgen.
Wel zuigt dit hele gedoe de batterij vrij rap leeg. Van 70% naar 30% in iets meer dan een uur. De phone wordt ook wel warm maar zeker niet alarmerend imo.
Wat ik wel een nadeel vind is dat de phone er niet in past met het hoesje rond, ook niet de dunne clear cover van Samsung zelf. Dus je moet hem er wel elke keer uitprutsen met toch weer een risico voor te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smok84 schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:25:
[...]

Hoe bevallen deze screenprotectors, zijn ze echt casefriendly?
Ben ook wel benieuwd met welke case je ze hebt gebruikt.

Wilde zelf de Spigen neo of Spigen armor gebruiken icm deze screenprotectors
Ik zou het niet weten... Nadat ik de verpakking geopend had, de wipedoekjes gebruikt had, kwam ik erachter dat ik de verkeerde besteld had: S8+ ipv S8.... |:( |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shogunetto
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 09:06
Vandaag de S8+ opgehaald met het verlengen van mijn abbo bij Vf. De vraag om mijn netto salaris te vertellen kwam hard aan) Gelukkig kwam ik door bij de bkr keuring xD. Als hoesje Otterbox Symmetry Clear,zonder screenprotector. Full power ahead!

Otterbox Symmetry +punten: Doorzichtig(verkleurt niet),sterk gebouwd,slanke design
-punten:
Laat vette vingerafdrukken achter,niet voldoende grip,duur (39,99 bij vodafone,voor 29,99 gekocht i.c.m. het abbonement))

Helaas verkopen ze geen RhinoShield CrashGuard,dat bumpertje had mijn voorkeur namelijk. Symmetry alleen gekocht omdat ik het toestel vanaf dag1 beschermd wou hebben. Een van de deze dagen the CrashGuard testen

[ Voor 46% gewijzigd door Shogunetto op 08-09-2017 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
smok84 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:17:

Die vloeibare op maat gemaakt van MM zou ik laten liggen. De Iphone 6s van een collega is daar compleet de vernieling in geholpen. Door externe schade wilde een reparateur het toestel niet meer klaarmaken en is uiteindelijk door MM het toestel vervangen.

Ik zweer bij mijn Lifeproof Fre hoes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gegius
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-12-2021
Misschien een domme vraag (laten we hopen dat domme vragen niet bestaan), maar ik heb de officiële Samsung cases al een paar keer voorbij zien komen. Mijn vraag daarbij: sluiten deze d.m.v. een magneet of iets dergelijks? Ik heb nu een S5 met de clear cover case.. Ik heb het toestel in 3 jaar tijd 2 keer laten vallen en beide keren viel men case dus open. Hoop dit te voorkomen met een backcover die goed sluit (en dus niet opent tijdens een val). Ik zie geen lipje en het antwoord is dus waarschijnlijk nee, maar de andere cases zijn echt een afbreuk aan het mooie design. Alvast bedankt!

Ter verduidelijking, ik heb over de volgende twee cases:

https://www.bol.com/nl/p/...amilyMember#product_title

https://www.bol.com/nl/p/...-zilver/9200000076243365/

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
e.looijenga schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:04:
[...]

Die vloeibare op maat gemaakt van MM zou ik laten liggen. De Iphone 6s van een collega is daar compleet de vernieling in geholpen. Door externe schade wilde een reparateur het toestel niet meer klaarmaken en is uiteindelijk door MM het toestel vervangen.
Heb zelf de vloeibare van MM zit perfect en kan hem er zonder schade gewoon netjes afhalen hoor !
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste