Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
@Aggressor Ja, vanochtend net precies en sinds vandaag staat het ook op de site.
De Facebook-helpdesk kon het me gisteren al bevestigen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Aggressor schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:45:
[...]

ja klopt,, ik had het inmiddels ook al gevonden.
ik zat ook 3 verschillende sites...
heb je een email gekregen van de goedkeuring?
Ik heb vanochtend een mail gekregen met een bevestiging dat mijn deelname is goedgekeurd. :D
quote: Samsung
Beste...,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S8 en S8+ promotie is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je het cadeau.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Gear VR naar je versturen.

Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.

Met vriendelijke groet,

Customer Care

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoMVE
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-07 20:44
Darks schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 00:00:
Zo, na 3 dagen reviews uitspitten is de keuze gemaakt en een Galaxy S8+ in bestelling geplaatst :)

Na een hele tijd iOS gaat het eindelijk weer lekker tweaken zijn. Lang gedacht aan een OP5, maar de prijzen liggen niet zo heel ver meer uit mekaar en heb de S8+ nu kunnen kopen voor 740 EUR bij Amazon.

Ervaring volgt... :)
Erg goede keus. Pak er gelijk choetech wireless stand lader bij.
En een lader 3.0 2.4 ampere en een goede cover. En je kunt er tegen aan. Geintje. Vandaag de choetech stand lader binnen. In combinatie met een iets zwaardere lader een super combo. Doe er 20 min langer over om de 8+ vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 17:06

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb de Samsung Clear Cover (blauw), oogt erg mooi maar het hoesje zelf is gevoelig voor krassen :X en vingerafdrukken. Moet ik dan een hoesje voor mijn hoesje :+

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick112
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik twijfel heel erg over het hoesje voor mijn galaxy s8 orchid grey. Alcantara spreekt me wel aan, maar ook de spigen ultra hybrid black/ ringke fusion. Echter ben ik bang dat de hard cases krast op de achterkant van de telefoon. Hebben misschien eigenaars van een van deze hoesjes ervaringen die ze willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nick112 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:12:
Ik twijfel heel erg over het hoesje voor mijn galaxy s8 orchid grey. Alcantara spreekt me wel aan, maar ook de spigen ultra hybrid black/ ringke fusion. Echter ben ik bang dat de hard cases krast op de achterkant van de telefoon. Hebben misschien eigenaars van een van deze hoesjes ervaringen die ze willen delen?
Nog nooit meegemaakt dat een Spigen case krassen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03:17

W84

Die originele Silicone Cover is wel lastig uit je broekzak halen of er in te krijgen. 8)7

Is dat bij die Alcantara Cover ook zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
W84 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:25:
Die originele Silicone Cover is wel lastig uit je broekzak halen of er in te krijgen. 8)7

Is dat bij die Alcantara Cover ook zo?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

Ik ga deze halen i.v.m. zeewater. full protection!

http://www.mobilefun.nl/6...waterproof-case-zwart.htm

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Veel te duur, kun je beter direct via Ali kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken-dj

ken-dj

W84 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:58:
Veel te duur, kun je beter direct via Ali kopen. :)
8)7 Tuurlijk |:( |:( staan er aardig wat :*)

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
iChris schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:04:
[...]

Ik zal kijken naar andere screen protectors. Deze is misschien wel heel goed. Maar je kan goedkopere krijgen die bijna net zo goed zijn.

Ik geef je gelijk wat betreft design. Maar met de UAG Monarch case wordt alleen de achterkant bedekt. En dat is niet iets waar ik de hele dag naar kijk ;).

Verder over de screen protector. Ik vind het toch een hele belangrijke. Iedere telefoon die ik had heeft een screen protector gehad en heb er geen problemen mee gehad. Vind het zelf ook een wat fijner gevoel geven.
Iemand die ik ken heeft ooit een telefoon gehad zonder screen protector maar met een case op de achterkant. En zijn voorkant was een keer gebarsten vanwege een sleutel in zijn broekzak..
Als ik dan ooit hetzelfde doe neem ik liever geen risico voor een toestel van ~€650/700

[...]

Heb je er toevallig ook een screen protector op? Zoja, welke en hoe bevalt de screen protector (geen bubbles, goed over de edge's etc)
@iChris ik heb dus een monarch, een uag plasma en de whitestone dome. Zo perfect die screenprotector, al moet je er rustig de tijd voor nemen en zeker goed uit laten harden. De mijne heeft gewoon een paar dagen rustig stil gelegen zonder hoes. Door de loca glue die zich perfect verdeeld geen enkele luchtbel, super gevoelig, zelfs de home knop werkt goed. Zit super, werkt perfect en die look van uag erbij... Wauw! Lekker ruig uiterlijk, goed beschermd en het glas is amper te zien.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Ik heb er 1, ben een groot fan van dit merk. Er zit echter veel te veel ruimte tussen de screenprotector en het display. Die van mij gaat weer retour. Ze zijn wel goedkoper te vinden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft screen protector. Ga langs de media markt en laat een clear plex plaatsen.
Super top. Heb het zelf ook. En de edge hoeken blijven top zitten. Ga ff Googlen of op YouTube kijken. Top spul! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:27
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:30:
Wat betreft screen protector. Ga langs de media markt en laat een clear plex plaatsen.
Super top. Heb het zelf ook. En de edge hoeken blijven top zitten. Ga ff Googlen of op YouTube kijken. Top spul! ;)
ik kan niet zoveel vinden op youtube .. ? heb je linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aggressor schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:37:
[...]

ik kan niet zoveel vinden op youtube .. ? heb je linkje?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Lijkt op een wet protector van Invisible shield of Yootech? (laatse is case friendly)
Hoe duur is deze bij de mediamarkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 19,95 kijk voor filmpje YouTube: ClearPlex vs Rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken-dj

ken-dj

e.looijenga schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:24:
[...]

Ik heb er 1, ben een groot fan van dit merk. Er zit echter veel te veel ruimte tussen de screenprotector en het display. Die van mij gaat weer retour. Ze zijn wel goedkoper te vinden trouwens.
Heb er geen ervaring mee, leek mij wel een geschikt voor vakantie en het zwembad.

Ga een van deze twee aanschaffen :

https://nl.aliexpress.com...f3-4257-84bb-51312e6a5ad4

https://nl.aliexpress.com...89-4ca1-82eb-9a21ed3073c6

Denk dat een plex glas icm met een bumper wel, oke is, voor dagelijks gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Die eerste is echt lelijk, zonde van 't design van de S8. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken-dj

ken-dj

W84 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:50:
Die eerste is echt lelijk, zonde van 't design van de S8. :p
Heb de tweede besteld, de eerste gaf me een Iphone gevoel, al die kleuren. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Denken jullie dat dit een goede wireless lader is voor de s8 plus of is de originele beter? (Laatste versie.... Wel stukken duurder)

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01N0XZDMD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 23:13
Voor wie nog een goed micro sd kasrtje zoekt, dagdeal bij bol.com is erg scherp geprijsd. Microsd Evo+ 256 gb samsung voor €99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 05:00
Aggressor schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:46:
Denken jullie dat dit een goede wireless lader is voor de s8 plus of is de originele beter? (Laatste versie.... Wel stukken duurder)

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01N0XZDMD
Ik heb deze besteld, werkt als een zonnetje:
http://s.aliexpress.com/NNRRZBNz

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Haha, ja die van mij werken ook top. Lang leve Ali! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
pimsaint schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Ja namaak...

Het zal wel werken...maar of het goed voor je batterij is....
Goede lader + kabel vind ik wel belangrijk

[ Voor 7% gewijzigd door Aggressor op 23-07-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 10:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik ben op zoek naar een tweede oplader.
Ik wil echter een originele van Samsung.

Ik kan alleen nergens een zelfde zwarte oplader vinden die ook word geleverd door Samsung bij de S8. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
WishmasterNL schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:30:
Ik ben op zoek naar een tweede oplader.
Ik wil echter een originele van Samsung.

Ik kan alleen nergens een zelfde zwarte oplader vinden die ook word geleverd door Samsung bij de S8. Iemand een idee?
https://www.amazon.de/gp/product/B06Y3MW7D4/

werkt deze link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:11
Iemand die toevallig een soort hoes weet zoals deze, maar dan voor de s8 plus?
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91tn3zuH9UL._SX522_.jpg

Ik zoek al 4 amazons af maar ik kan niets vinden die mooi dun zijn.

(.de .fr . it . co.uk)

[ Voor 3% gewijzigd door rejer op 23-07-2017 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 09:50

jerry_a

doei

WishmasterNL schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:30:

Zelfs hier. pricewatch unsorted: Samsung EP-TA20EBECGWW Samsung Adaptive Fast Charging Tr...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 10:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Allen bedankt. Op typenummer zoeken was voor mij misschien wat slimmer geweest. Ik kreeg alleen de witte te zien elke keer.

Inmiddels besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een led cover gekocht samen met mijn s8, maar is er een makkelijke manier om de s8 uit de led cover te halen zonder dat er iets beschadigt raakt? Ik wil namelijk een gear vr gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:49

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie van jullie heeft een draadloze oplader gekocht en zijn er ook al draadloze opladers die super snel kunnen opladen?

Toen de tijd met de S6 die ik had, had ik een draadloze oplader maar die kon toen niet super snel opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:10:
Ik heb een led cover gekocht samen met mijn s8, maar is er een makkelijke manier om de s8 uit de led cover te halen zonder dat er iets beschadigt raakt? Ik wil namelijk een gear vr gebruiken.
Daarvoor hoef je weinig capriolen uit te halen. Ik heb zowel de LED-cover als een case van Spigen, bij die laatste is het veel lastiger om de telefoon uit het hoesje te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-09 18:08
rejer schreef op zondag 23 juli 2017 @ 20:49:
Iemand die toevallig een soort hoes weet zoals deze, maar dan voor de s8 plus?
[afbeelding]

Ik zoek al 4 amazons af maar ik kan niets vinden die mooi dun zijn.

(.de .fr . it . co.uk)
https://www.pdashop.nl/pr...plus-book-case-zwart.html

Fast charging werkt alleen niet met de hoes. Misschien met de nieuwe Android update (is nog niet uitgerold naar elke provider OTA, maar daar zou een betere stabiliteit voor fast charging in zitten) _/-\o_

Bij de website van Noreve zelf zou je hem kunnen customizen, ander leer, kleur etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Lootbox op 25-07-2017 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hoe zit het eigenlijk als je een wireless chagrer wilt ...
en je hebt een flip hoesje met een magneetje?

heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:11
Lootbox schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 07:16:
[...]

https://www.pdashop.nl/pr...plus-book-case-zwart.html

Fast charging werkt alleen niet met de hoes. Misschien met de nieuwe Android update (is nog niet uitgerold naar elke provider OTA, maar daar zou een betere stabiliteit voor fast charging in zitten) _/-\o_

Bij de website van Noreve zelf zou je hem kunnen customizen, ander leer, kleur etc.
Die is me wat te dik, en de pasjes zitten aan de binnenkant :) Dat wil ik niet ivm beschadiging van het scherm

Toch bedankt :)

op dit moment heb ik de
Krusell Malmö 4 Card FolioCase Samsung Galaxy S8 Plus
Afbeeldingslocatie: https://www.mytrendyphone.nl/images/Krusell-Malmo-Folio-Case-for-Samsung-Galaxy-S8-Black-29052017-03-p.jpg

Maar die is zo dik, dat je niets met die vinger dingen kan doen op de achterkant.
Ook kun je geen foto's maken in het donker, die flits reflect naar de lens. Dat is zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:36
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn clear view cover binnen gekregen maar volgens mij werkt het niet zoals het hoort. Als ik het goed begrepen heb moet de telefoon het hoesje herkennen. Daar gaat het bij mij fout. Ik heb NFC ingeschakeld maar het hoesje wordt niet herkend. Zie ik nu iets over het hoofd of is er kans dat er iets defect is.

Het enigste wat ik nog niet getest heb is of de NFC van de telefoon daadwerkelijk werkt.

Ook is de menu optie "accessoires" niet beschikbaar bij in het geavanceerd menu zoals hier beschreven wordt, http://gadgetguideonline....iew-standing-cover-guide/

[ Voor 17% gewijzigd door AtlAntA op 25-07-2017 15:05 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:03:
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn clear view cover binnen gekregen maar volgens mij werkt het niet zoals het hoort. Als ik het goed begrepen heb moet de telefoon het hoesje herkennen. Daar gaat het bij mij fout. Ik heb NFC ingeschakeld maar het hoesje wordt niet herkend. Zie ik nu iets over het hoofd of is er kans dat er iets defect is.

Het enigste wat ik nog niet getest heb is of de NFC van de telefoon daadwerkelijk werkt.

Ook is de menu optie "accessoires" niet beschikbaar bij in het geavanceerd menu zoals hier beschreven wordt, http://gadgetguideonline....iew-standing-cover-guide/
Toestel even uit en aan zetten (met de cover er omheen natuurlijk)...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:36
henklbr schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:58:
[...]

Toestel even uit en aan zetten (met de cover er omheen natuurlijk)...
Bedankt voor je input maar dat heb ik al geprobeerd. De NFC van de telefoon werkt wel gewoon met een koptelefoon en een andere telefoon. Ik heb ook al een volledige factory reset van de telefoon gedaan maar dat werkt helaas ook niet. Ben bang dat de NFC tag in het hoesje defect is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-10 22:42
reyals schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 01:02:
[...]

@iChris ik heb dus een monarch, een uag plasma en de whitestone dome. Zo perfect die screenprotector, al moet je er rustig de tijd voor nemen en zeker goed uit laten harden. De mijne heeft gewoon een paar dagen rustig stil gelegen zonder hoes. Door de loca glue die zich perfect verdeeld geen enkele luchtbel, super gevoelig, zelfs de home knop werkt goed. Zit super, werkt perfect en die look van uag erbij... Wauw! Lekker ruig uiterlijk, goed beschermd en het glas is amper te zien.
Ik zit er na al die filmpjes (wat een werk...) ook over te denken om whitestone dome er op te zetten.
Waar heb je deze gekocht? Hoop wel dat ie met mn tech21 evo hoesje samen kan..

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 00:21
Iemand ervaring met de whitestone dome en een dbrand skin tegelijk? IK bedoel dan alleen op de achterkant dbrand en op de voorkant whitestone? Kan via google/reddit hier weinig informatie over vinden behalve dat het niet werkt met dbrand op je voorkant.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:21

Nogne

>.<

pimsaint schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:58:
[...]

Super, ik heb deze gelijk besteld.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Grudgie schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:47:
Wie van jullie heeft een draadloze oplader gekocht en zijn er ook al draadloze opladers die super snel kunnen opladen?

Toen de tijd met de S6 die ik had, had ik een draadloze oplader maar die kon toen niet super snel opladen.
Heb je uberhaupt wel zelf gezocht? Op de site van Samsung notabene wordt netjes geadverteerd met een fast wireless charger. Daarnaast zijn er natuurlijk nog de namaak laders die ronduit zijn te vinden.

Kort antwoord: ja die bestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 13:58

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Nogne schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:05:
[...]

Super, ik heb deze gelijk besteld.
Dit is geen originele Samsung lader, wat opzich geen probleem is maar ik zou persoonlijk geen fastcharging gebruiken omdat de cooler ontbreekt in dit model.... De telefoon wordt dan echt flink warm accu inclusief wat alleen maar ten nadele werkt en zelfs "gevaarlijk" kan zijn. Just so you know :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:21

Nogne

>.<

Als ik merk dat het echt niks is. Of veel te warm dan stop ik er ook mee. Voor die prijs wilde ik eens testen of het wat is.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Mother_Goozz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:23:
[...]

Dit is geen originele Samsung lader, wat opzich geen probleem is maar ik zou persoonlijk geen fastcharging gebruiken omdat de cooler ontbreekt in dit model.... De telefoon wordt dan echt flink warm accu inclusief wat alleen maar ten nadele werkt en zelfs "gevaarlijk" kan zijn. Just so you know :)
Op het moment dat het geen officiële is geld terug claimen bij Ali aangezien ze ermee adverteren :) Heb hem zelf ook besteld en bij geen echte Samsung heb ik een screenshot van de verkooppagina waar samsung logo's staan plus de titel en zal ik mijn geld terugvragen via het systeem van Ali en anders via CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

lubbertkramer schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:37:
[...]

Op het moment dat het geen officiële is geld terug claimen bij Ali aangezien ze ermee adverteren :) Heb hem zelf ook besteld en bij geen echte Samsung heb ik een screenshot van de verkooppagina waar samsung logo's staan plus de titel en zal ik mijn geld terugvragen via het systeem van Ali en anders via CC
Ik heb hem met precies dezelfde gedachten besteld en betaald via Ideal (nooit doen) en aangegeven bij AliExpress dat het niet een officiële is toen ik hem kreeg. Ze hebben mij ongelijk gegeven met de reden dat ik te weinig bewijs heb aangeleverd. Ik had een video gemaakt met daarin bewijs dat er geen fan inzit voor cooling, gewicht afwijkt, en een statement van Samsung zelf dat er een fan inhoord te zitten bij de officiële lader. Screenshot van de pagina enzo. Daarna een bezwaar geopend via hun klantenservice op de beslissing en nooit meer iets gehoord of überhaupt gezien dat ik een bezwaar ingediend had.

Zware k•t service bij AliExpress. Alleen bestellen via CC, want hun kopers bescherming is pure onzin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Mother_Goozz schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:38:
[...]

Ik heb hem met precies dezelfde gedachten besteld en betaald via Ideal (nooit doen) en aangegeven bij AliExpress dat het niet een officiële is toen ik hem kreeg. Ze hebben mij ongelijk gegeven met de reden dat ik te weinig bewijs heb aangeleverd. Ik had een video gemaakt met daarin bewijs dat er geen fan inzit voor cooling, gewicht afwijkt, en een statement van Samsung zelf dat er een fan inhoord te zitten bij de officiële lader. Screenshot van de pagina enzo. Daarna een bezwaar geopend via hun klantenservice op de beslissing en nooit meer iets gehoord of überhaupt gezien dat ik een bezwaar ingediend had.

Zware k•t service bij AliExpress. Alleen bestellen via CC, want hun kopers bescherming is pure onzin!
Ben er helaas nog nooit achter gekomen maar het ze laten het dus mooier blijken dan het is.Juist om die reden bestel / koop ik vrijwel alles, ook in Nederland via de CC vanwege de extra bescherming die erop zit en de mogelijkheid tot het geld terugkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Even een update van mij voor wat betreft de Samsung S8 Gear VR actie. Ik hoop deze morgen of overmorgen in ontvangst te mogen nemen. Dit omdat ik vanochtend de voucher en de 3S code van Samsung heb mogen ontvangen. :D

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 31-07-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vellichor
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb net de S8 gehaald en het is echt een prachtig toestel, en ook meteen hoesje + screenprotector erbij. Alleen de rechterkant van mijn scherm is super ongevoelig en het reageert nauwelijks wat super vervelend is, ligt het denk je aan de glazen screenprotector of het scherm zelf? Word morgen weer naar de winkel gaan...

[ Voor 6% gewijzigd door vellichor op 31-07-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 15:17
vellichor schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:14:
Ik heb net de S8 gehaald en het is echt een prachtig toestel, en ook meteen hoesje + screenprotector erbij. Alleen de rechterkant van mijn scherm is super ongevoelig en het reageert nauwelijks wat super vervelend is, ligt het denk je aan de glazen screenprotector of het scherm zelf? Word morgen weer naar de winkel gaan...
Is het een officiële screen protector? Zo ja, zou niet mogen. Zo nee; kan zeker aan de screen protector liggen. Heb dit ooit bij mijn Jiayu S3 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankelfert1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-04-2021
sjaool schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:02:
Even een update van mij voor wat betreft de Samsung S8 Gear VR actie. Ik hoop deze morgen of overmorgen in ontvangst te mogen nemen. Dit omdat ik vanochtend de voucher en de 3S code van Samsung heb mogen ontvangen. :D
Idem hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vellichor
injectx schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:26:
[...]

Is het een officiële screen protector? Zo ja, zou niet mogen. Zo nee; kan zeker aan de screen protector liggen. Heb dit ooit bij mijn Jiayu S3 gehad.
Nee is geen officiële screen protector, is bij zo'n typische Turkse telefoonwinkel gedaan. Maar ik word er echt gek van, elke keer is er weer een probleem met iets en dat moet het weer bij hun gefixt worden en het zijn echt niet de meest vriendelijke mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Ligt eraan hoe die glazen screenprotector vast zit. Met die lijmrand hou je een luchtbel over. Je moet er een hebben met volledige lijm.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vellichor
Er zitten geen luchtbelletjes voor zover ik weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 21:01
vellichor schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:14:
Bij mij werkt een screenprotector niet in combinatie met een hoesje. De screenprotector wordt namelijk omhoog geduwd door het hoesje. En daarom zit de screenprotector niet strak genoeg tegen het scherm aan, waardoor touch voor geen meter werkt. Screen protector eraf en alles werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vellichor
Alles zit strak, ook zonder hoesje reageert hij niet goed erop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 18:43
Screenprotectors werken vaak niet met S8 icm hoesje. Genoeg over te vinden. Je moet gewoon net de goede combinatie vinden en wat ik zo lees zijn de meeste protectors het vaak allemaal net niet. De paar goeden zijn vaak wat duurder en lastiger te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Ik kan onderstaande adviseren, loopt door over de randen naar de achterkant van het toestel waardoor het icm met een backcover prima zit. Ben alleen wel 20 minuten bezig geweest om alle luchtbelletjes eruit te halen.

https://www.gsmpunt.nl/sc...otector-samsung-galaxy-s8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb de Galaxy S8 besteld en de Clear View Cover.
De cover krijg ik net binnen. Het 'inlegvelletje' valt me op; ik weet niet zo goed wat er met het bovenste plaatje wordt bedoeld.
Het onderste plaatje laat zien hoe je de hoes in de horizontale stand krijgt, maar wat betekent het bovenste plaatje?

Is dit de handleiding hoe je de cover verwijdert van het toestel?
Ik neem toch aan dat het niet uitmaakt hoe je de hoes bevestigt aan het toestel? Eerst de onderkant of eerst de bovenkant?

Zie de foto;
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/eSZvN5/IMG_0351.jpg

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Heb zelf de Usams backcover (ali) met een Nillkin screenprotector.
Hoewel ze goed op elkaar aansluiten, gaat het indrukken van de toetsen zwaar. Ook vaak een gemiste letter hierdoor.

Zoek nog steeds een betere combinatie. Wellicht dat oudwetse plakfolie een oplossing biedt?! Niet meer omhoog komen van de protector... al is het 0.05mm...

Anders straks zonder screenprotector. Zou ik nooit doen maar de gebruikerservaring is te laag zo. Nillkin is een goed merk maar als dat niet voldoende is...

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

freddyathlon schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:09:
Ik heb de Galaxy S8 besteld en de Clear View Cover.
De cover krijg ik net binnen. Het 'inlegvelletje' valt me op; ik weet niet zo goed wat er met het bovenste plaatje wordt bedoeld.
Het onderste plaatje laat zien hoe je de hoes in de horizontale stand krijgt, maar wat betekent het bovenste plaatje?

Is dit de handleiding hoe je de cover verwijdert van het toestel?
Ik neem toch aan dat het niet uitmaakt hoe je de hoes bevestigt aan het toestel? Eerst de onderkant of eerst de bovenkant?

Zie de foto;
[afbeelding]
Ja, dat staat zo ook bij de silicone cover. Wellicht dat 't dan wat steviger zit, eerst onder en dan boven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
W84 schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 00:18:
[...]

Ja, dat staat zo ook bij de silicone cover. Wellicht dat 't dan wat steviger zit, eerst onder en dan boven. 8)7
Staat gewoon dat je eerst een kant (maak niet uit boven/onder links of rechts) los maakt, zodat je de rest dan zo los schuift/haalt...

Als ze alle methodes laten zien hoe je zo'n cover bevestigd of verwijderd, krijgt je tientallen plaatjes waar je al helemaal niks meer van begrijpt (onoverzichtelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 05:00
@Nogne @Mother_Goozz @lubbertkramer ik heb die 'fake' charger nu een tijdje in huis, werkt prima en wordt ook niet echt warm. Nu moet ik wel zeggen dat ik er gewoon een oude 'random' 5V/2A lader aan heb hangen als voeding. Wanneer ik mijn telefoon (met dun silicone hoesje) op de lader zet geeft ie de melding "wireless charging" en/of "charging wirelessly" en begint ie te laden. Weet iemand of

- Er melding wordt gemaakt van 'fast charging'' of 'fast wireless charging' wanneer dat plaatsvindt?
- Welke (aliexpress-achtige) lader ik er het beste aan kan hangen om fast wireless charging te bereiken?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

pimsaint schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 12:43:
@Nogne @Mother_Goozz @lubbertkramer ik heb die 'fake' charger nu een tijdje in huis, werkt prima en wordt ook niet echt warm. Nu moet ik wel zeggen dat ik er gewoon een oude 'random' 5V/2A lader aan heb hangen als voeding. Wanneer ik mijn telefoon (met dun silicone hoesje) op de lader zet geeft ie de melding "wireless charging" en/of "charging wirelessly" en begint ie te laden. Weet iemand of

- Er melding wordt gemaakt van 'fast charging'' of 'fast wireless charging' wanneer dat plaatsvindt?
- Welke (aliexpress-achtige) lader ik er het beste aan kan hangen om fast wireless charging te bereiken?
Ik ben persoonlijk totaal niet van "third party" goedkope laders als het aankomt met stroom/laden. Ik zou zeggen hang gewoon je officiele lader eraan of koop deze ook al betaal je er meer voor. Ik heb te vaak gehad dat goedkope laders bijna gesmolten zijn van de hitte #fastcharging....

Wanneer je een lader aansluit die fastcharing ondersteunt, krijg je in je scherm ook direct te zien: wireless fast charging. (Eventueel aan zetten onder batterij --> geavanceerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hm, ik vind de look en feel van de zwarte S8 Alcantara Cover toch wat tegenvallen en ik vind de Silicone fijner. Jammer. Iemand overkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
sjaool schreef op maandag 31 juli 2017 @ 11:02:
Ik zag op de my samsung site dat de status is veranderd naar afgehandeld. Dan zal de mail waarschijnlijk ook een dezer dagen moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@reyals Ik heb hem vanmiddag op kunnen halen. Nu druk bezig met installeren en de boel up-to-date brengen. Daarna even ermee stoeien. Eens zien of het beter werkt dan de goedkope Chinese brillen die ik heb.

De Gear VR is in ieder geval een stuk geavanceerder met bedieningsknoppen en een touchpad op de bril zelf. Ook zitten er hulpstukken bij om de bril met oudere smartphones met een micro-USB-aansluiting te kunnen gebruiken. Dus straks ook maar even met mijn Note 4 aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
@sjaool ja die zou ik dan ook nog kunnen pakken... Maar eerst maar eens afwachten hoe lang de status afgehandeld duurt voor er iets verzonden wordt...

Als dat bij elke promo zo lang duurt ben ik blij dat ik er vroeger bij ben

[ Voor 20% gewijzigd door reyals op 02-08-2017 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Laatst online: 26-09 09:51

tozzke

aka tozzert

Alien_Inside schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:57:
Heb zelf de Usams backcover (ali) met een Nillkin screenprotector.
Hoewel ze goed op elkaar aansluiten, gaat het indrukken van de toetsen zwaar. Ook vaak een gemiste letter hierdoor.

Zoek nog steeds een betere combinatie. Wellicht dat oudwetse plakfolie een oplossing biedt?! Niet meer omhoog komen van de protector... al is het 0.05mm...

Anders straks zonder screenprotector. Zou ik nooit doen maar de gebruikerservaring is te laag zo. Nillkin is een goed merk maar als dat niet voldoende is...
Ik denk dat jij met hetzelfde zit als ik ook had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Hier met een paar urban armor gears en whitestone glass geen probleem... Behalve de kosten... Maar dat weegt niet op tegen een nieuw scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
reyals schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:00:
Hier met een paar urban armor gears en whitestone glass geen probleem... Behalve de kosten... Maar dat weegt niet op tegen een nieuw scherm..
Zou je wat fotos kunnen maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reyals
Aggressor schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:19:
[...]

Zou je wat fotos kunnen maken?
https://m.imgur.com/gallery/0sXfV

Daar staan ze
Dankzij de flitser van de z5c kun je de randen van het glas mooi zien. Zit nét een randje tussen screenprotector en cover. Dus niks omhoog duwen, dankzij de lip aan de boven en onderkant van de cover raakt het scherm de tafel niet.

[ Voor 35% gewijzigd door reyals op 02-08-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.G
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 15:57

T.G

reyals schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:42:
[...]

https://m.imgur.com/gallery/0sXfV

Daar staan ze
Dankzij de flitser van de z5c kun je de randen van het glas mooi zien. Zit nét een randje tussen screenprotector en cover. Dus niks omhoog duwen, dankzij de lip aan de boven en onderkant van de cover raakt het scherm de tafel niet.
Dat ziet er goed uit, moet ik zeggen. Ik heb hetzelfde UAG hoesje, maar in combinatie met de originele Samsung Screenprotector is het niet fijn. De screenprotector wordt telkens langs de zijkanten omhoog geduwd, waardoor er stof onderkomt. :|

Mag ik vragen welke screenprotector je precies hebt en waar je deze hebt bestelt? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reyals
Whitestone Dome, glazen screenprotector. Via mobilefun.nl besteld. De truc is wel om de lijm goed te laten uit harden. Na de uv behandeling wegleggen en minstens 24 uur wachten om de hoes erom te doen

Installatie video: YouTube: Whitestone Dome Glass - Galaxy S8/S8+ Tempered Glass Screen Protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@reyals Ik heb die van mij direct op 19 juni aangevraagd dan heb je een idee hoelang het kan duren voordat je de Gear VR in huis hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

reyals schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 19:20:
@sjaool ja die zou ik dan ook nog kunnen pakken... Maar eerst maar eens afwachten hoe lang de status afgehandeld duurt voor er iets verzonden wordt...

Als dat bij elke promo zo lang duurt ben ik blij dat ik er vroeger bij ben
Ik had hem ook direct op de 19e aangemeld. Kreeg ik na enkele weken een melding dat ik ipv de aankoopbon de pakbon had opgestuurd. Dus moest ik opnieuw mijn gegevens doorzetten. Uiteindelijk heb ik hem gisteren binnen gekregen.

Gisteren dus flink mee gespeeld. Wel geinig spul moet ik zeggen, maar ik stoor me wel aan de duidelijk zichtbare pixels van het scherm. Alsof ik door een heel fijnmazig visnet zit te kijken.
Zal vast wel normaal zijn, maar had nog geen ervaring met VR brillen.

Ik ben zelf brildragend en moet zeggen dat ik de VR bril gewoon over mijn normale bril kan zetten zonder problemen. Is toch wat rustiger voor mijn ogen.

Maar de hoofdband vind ik vrij fors. Het dragen van een over ear headset is daardoor niet zo handig want die zit dan ook over de band die net boven mijn oren langs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Als je van de VR af wilt... ik hou mij aanbevolen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Paar dagen nu de Clearview cover in gebruik.

Valt me nu op dat de rechter bovenhoek niet helemaal strak om het toestel zit. Je kunt het toestel in die hoek iets naar beneden drukken. Hij veert dus een beetje in en uit. Jammer wel, maar voor de rest een mooie en fijne cover.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonaL
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-09-2021
Vandaag de S8 bij KPN XL Store gekocht (zie levertijden & prijzen topic voor details).
Ik wacht nu dus op de Gear VR + Controller..

Verder heb ik de Rhinoshield Crashguard Bumper Case hier besteld (€27.94 totaal):
http://www.onlinehandelsh...sung-galaxy-s8-black.html

En de Samsung EVO Plus 64GB micro SD geheugenkaart 100MB/s R 60 MB/s W hier (€31.00 totaal):
https://www.dataio.nl/sam...-sd-geheugenkaart-100mbs/

Ik zal later de ervaringen hiermee nog posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xray79
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01-10 22:11
Hier de VR set 12 juli besteld. De 19e bericht dat de aanvraag incompleet was. Toen de IMEI code nog eens ingevoerd en eind juli bericht dat alles compleet is een de set verstuurd wordt. Nog geen bericht dat ie onderweg is. Is ook niet erg ben nu toch op vakantie 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig, zojuist een bevestiging gekregen dat mijn Quad Lock case voor de S8 onderweg is. De case was nog niet leverbaar en ik had een pré order geplaatst. Als er nog meer fans zijn van dat systeem, net als ik: de bestelling kan de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik moet toch even iets rechttrekken m.b.t. de Alcantara Cover. Waarschijnlijk was het toch een kwestie van wennen, want ik vind 'm nu toch fijner dan de Silicone Cover. Wel jammer dat je edge light bleeding meer ziet, maar het voelt toch wat beter aan en vooral ook luxe. Het voelt net als een BMW M Sport en dat als hoesje, haha. En groot voordeel: gaat makkelijk in en uit je broekzak. De Silicone was daarmee echt een ramp. :p

Wat wel gek is... de binnenkant. Daar zit een gedeelte bij de camera unit etc. en dat lijkt wel van metaal. Best gek dat ze dat niet hebben bekleed zoals de rest van de zachte binnenkant. Hopelijk krast het glas daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
sjaool schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 08:01:
@reyals Ik heb die van mij direct op 19 juni aangevraagd dan heb je een idee hoelang het kan duren voordat je de Gear VR in huis hebt. ;)
Nou, de mijne komt vandaag binnen. Aanvraag datum 1-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 21:29
De screenprotector van Samsung dan maar besteld. Wel geen glazen maar daar lees ik veel problemen mee door de rondingen van het scherm.

Afbeeldingslocatie: https://static.webshopapp.com/shops/005299/files/116001479/image.jpg

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

reyals schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:55:
[...]

Nou, de mijne komt vandaag binnen. Aanvraag datum 1-7
Dan is het verwerkingsproces goed op gang gekomen. Ik was denk ik ook een van de eerste die de aanvraag heeft ingediend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Nou effe getest en... Wauw! Die games bundel is leuk. Wel jammer dat het geen vrij te besteden tegoed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reyals schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:50:
Nou effe getest en... Wauw! Die games bundel is leuk. Wel jammer dat het geen vrij te besteden tegoed is...
Wat zeg je me nu? Bepaald Samsung -behalve dat ze mij met een een hoop software opzadelen die ik helemaal niet wil- ook nog wat ik met dat tegoed, wel of niet mag kopen? 8)7

Hier heb je 50 euro voor je verjaardag, maar je mag er alleen lego voor kopen. 7(8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Peatsmoke op 11-08-2017 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Ja blijkbaar. Je kent keus uit 2 bundels. Games en entertainment. Gewoon vrij beschikbaar tegoed was m.i. ook beter geweest.

Game Options are: Land's End / End Space / Drop Dead / Esper 2 / Evil Robot Traffic Jam / 16 Boosters / Dragon Front

Entertainment Options are: The Hunger Games / Ocean Rift / Deepak Chopra Finding Your True Self / Affected - The Manor / Star Chart / Land's End / Monzo VR / Bear Island

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Peatsmoke schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 18:49:
[...]

Wat zeg je me nu? Bepaald Samsung -behalve dat ze mij met een een hoop software opzadelen die ik helemaal niet wil- ook nog wat ik met dat tegoed, wel of niet mag kopen? 8)7

Hier heb je 50 euro voor je verjaardag, maar je mag er alleen lego voor kopen. 7(8)7
Wees gewoon blij dat je hem krijgt ze zijn niets verplicht :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!
5 juli aangevraagd, 11 augustus 's morgens SMS/Mail dat hij onderweg was en 's avonds afgeleverd!

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/MZp1EK.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/DjwqMK.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/BOduPx.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/dLFKWw.jpg

Ondanks sommige, ben ik WEL tevreden met de (betaalde) content die je kan downloaden met het verstrekte "Oculus-voucher" van €50: tenslotte moet je "een gegeven paard niet in zijn bek kijken"...

Wat @pappaleone al terecht opmerkte: ze hadden die voucher ook niet hoeven te geven, toch...? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door henklbr op 12-08-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:40:
5 juli aangevraagd, 11 augustus 's morgens SMS/Mail dat hij onderweg was en 's avonds afgeleverd!

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ondanks sommige, ben ik WEL tevreden met de (betaalde) content die je kan downloaden met het verstrekte "Oculus-voucher" van €50: tenslotte moet je "een gegeven paard niet in zijn bek kijken"...

Wat @pappaleone al terecht opmerkte: ze hadden die voucher ook niet hoeven te geven, toch...? ;)
Samsung had daarover ook gewoon wat duidelijker kunnen communiceren, dat is waar het mij om gaat. Het komt wel vaker voor dat ook andere bedrijven zo'n "promoties" hebben en die dan beperken tot de minst tot de verbeelding sprekende titels, maar daarover wordt zelden gecommuniceerd naar klanten.

Het is geen gegeven paard, maar een paard dat ik heb moeten betalen met gegevens over mijzelf, maar je weet inmiddels dat ik daarin nogal uitgesproken meningen heb. ;)
De brief met het verzoek tot verwijdering van mijn gegevens ligt overigens al klaar en gaat de deur uit zodra de Gear VR binnen is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:56
@henklbr Heb ik nou iets gemist ? Ik dacht dat jij ook een pre-order
toestel had, en dus buiten de boot valt met de promotie.
Of heb je hem los besteld ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ppeterr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:13:
@henklbr Heb ik nou iets gemist ? Ik dacht dat jij ook een pre-order
toestel had, en dus buiten de boot valt met de promotie.
Of heb je hem los besteld ?
Nee hoor: niet lost besteld maar gebruik gemaakt van de promotie...

Zat idd bij de 1e batch qua uitlevering S8+; maar een kameraad van me was zo coulant, die had een S8 besteld en heeft al een Playstation VR: dus mocht gebruik maken van zijn gegevens...

Peatsmoke schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:10:
[...]

Samsung had daarover ook gewoon wat duidelijker kunnen communiceren, dat is waar het mij om gaat. Het komt wel vaker voor dat ook andere bedrijven zo'n "promoties" hebben en die dan beperken tot de minst tot de verbeelding sprekende titels, maar daarover wordt zelden gecommuniceerd naar klanten.
Vertel mij eens: WAAROM moet een bedrijf hierover communiceren naar de klanten toe wat ze "gratis" weggeven? Dit is (gewoon) een promotie naar de klant toe, die ze helemaal niet hoeven te doen.
En welk content er "gegeven" wordt naar de klant, hoeven ze helemaal niet over te communiceren (IMHO).

En vwb je gegevens: Je had de Gear VR (met Oculus voucher van €50) ook niet hoeven te bestellen -> dan had Samsung je gegevens ook niet gehad! 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door henklbr op 12-08-2017 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
=deleted=

[ Voor 98% gewijzigd door henklbr op 12-08-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:56
henklbr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:04:
[...]

Nee hoor: niet lost besteld maar gebruik gemaakt van de promotie...

Zat idd bij de 1e batch qua uitlevering S8+; maar een kameraad van me was zo coulant, die had een S8 besteld en heeft al een Playstation VR: dus mocht gebruik maken van zijn gegevens...
Aha op die manier, ik heb hier ook een psvr het is wel "geinig", dacht even
dat ik de promotie, op de promotie gemist had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:04:
Vertel mij eens: WAAROM moet een bedrijf hierover communiceren naar de klanten toe wat ze "gratis" weggeven? Dit is (gewoon) een promotie naar de klant toe, die ze helemaal niet hoeven te doen.
En welk content er "gegeven" wordt naar de klant, hoeven ze helemaal niet over te communiceren (IMHO).

En vwb je gegevens: Je had de Gear VR (met Oculus voucher van €50) ook niet hoeven te bestellen -> dan had Samsung je gegevens ook niet gehad! 8)7
Dat heeft imo te maken met een stukje fair play. Een promotie kan voor sommige mensen nét dat beetje extra zijn om ze over de streep voor een aankoop te trekken (in mijn geval niet, want mijn oude telefoon was nu eenmaal kaduuk). In mijn ogen is het dan niet fair om mensen -na aankoop- dan restricties op te leggen, juist omdat het wss sommigen over de streep trekt om toch nu al voor de S8(+) te kiezen.
Op het forum zie je immers ook mensen die hun aankoop lieten afhangen of ze de Gear VR erbij kregen of niet.

Eigenlijk had ik persoonlijk helemaal niet zo'n behoefte aan een Gear VR, gewoon omdat ik verwacht er weinig of niets mee te doen. Door de voucher die erbij zat, dacht ik gewoon eens zo'n setje te kunnen proberen met het aanbod van Oculus daarom heb ik besloten er aan mee te doen.
Aangezien bedrijven toch wettelijk verplicht zijn om mijn persoonsgegevens te wissen, als ik daarom vraag (heb daarvoor zelfs een standaardbrief aangemaakt) zie ik het probleem niet voor mijzelf.
Feit is dat 99,99% van de gebruikers helemaal niet stilstaan bij het verstrekken van die gegevens en vaak al helemaal niet weten dat bedrijven verplicht zijn die gegevens te wissen, als je daarom verzoekt.
Als iedereen zou verzoeken tot het wissen (of nog leuker is het inzage eisen van gegevens, want dat kost bedrijven nog meer werk en tijd) van zijn/haar gegevens zouden al die "cash-back" en "promoties" heel snel voorbij zijn. Je krijgt immers niets voor niks: je betaalt er met je gegevens voor en Samsung weet zo meer potentiële klanten over de streep te trekken om meer exemplaren van de S8(+) aan de man te brengen. Zo snijdt het mes voor Samsung aan twee kanten.
Maar goed, ik zal het hierbij laten, want zodra het over privacy en Samsung gaat, wordt het al snel gevoelig voor sommigen, die het dan als ongepast aanmerken, en dan wordt het topic nog sneller als off-topic verwijderd.

Waarschijnlijk gaat mijn Gear VR (met voucher) nu ongeopend de verkoop in, tenzij ik er iemand uit mijn omgeving blij mee kan maken, zoals bij jou ook gebeurde. :)
Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste