Geen idee m.b.t. de screen protector, die gebruik ik echt nooit. De cover is wat glad, maar qua grip verder prima. Ik vind het wel fijn. De S8 zelf is veel gladder.
Ik heb deze : YouTube: Galaxy S8 Plus Olixar Ultra Thin Case is beter dan de baseus die heb ik ook maar die vind ik te glad en niet doorzichtig genoeg. Vind het materiaal wel ok aanvoelen en is echt minimalistisch
[ Voor 12% gewijzigd door RouterJockey op 09-06-2017 00:46 ]
Ik heb inmiddels een Glass screen protector van Sundatom(AE) binnen. En heb hem meteen geplaatst.kendo schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:18:
[...]
Dat lijkt me wel een mooie case voor erbij.
Moet je zelf aangeven welke versie S8 je hebt (normaal of +)? Meestal staat het erbij, maar kan het bij deze niet vinden.
edit: Ik ben zo blind als wat, het staat er gewoon onder![]()
Ik heb deze case, +nog een paar, besteld bij AE.
Ik heb er ook meteen een paar screenprotectors bij gedaan(tempered glass en plastic) Eens kijken of er wat bij zit.
De pasvorm is eigenlijk perfect. Hij is net wat kleiner dan het scherm zelf waardoor hij zonder problemen in de LED Cover van Samsung past. Montage is super eenvoudig. En de responsiveness is uitstekend.
Maar de plakrand rond de screenprotector is gewoon kut. De lijmlaag is niet uniform, waardoor er op meerdere plaatsen, zichtbaar, geen goede hechting is. Ik verwacht dan ook binnen no time luchtbellen of stof onder de protector.
Er zijn screenprotectors die zo goed als onzichtbaar zijn, maar deze van Sundatom, doet gewoon afbreuk aan het mooie scherm.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Echt HULDE voor de Clear Cover! M'n S8 viel op een plavuizen vloer (hartverzakking) en de enige schade die ik heb is een verbogen hoekje van het hoesje. Dus 15 euro heeft de S8 en m'n bankrekening gered.
Ik heb een originele LED cover van Samsung voor mijn S8+ En aan de voorzijde begint er rechtsonder nu al een scheurtje te vormen. De cover wordt enkel in mijn jaszak of in de hand gedragen voor de rest ligt ie vlak op de tafel. Dat had ik niet verwacht van een hoesje van bijna €40.
Hopelijk komt mijn Baseus cover snel binnen.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Ik heb net mijn autohouder met wireless laden binnengekregen van Aliexpress. Daar zit een plug bij voor usb. De keuze is 9 volt voor snelladen en 5 voor normaal laden. Weet iemand van de max voltage is om rechtstreeks je gsm op te laden. Is dat 5.2 volt?
Hm, best wel slecht dan. De LED Cover van m'n Note 4 zat elke dag in jeans en is nog als nieuw.kendo schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:02:
Ik heb een originele LED cover van Samsung voor mijn S8+ En aan de voorzijde begint er rechtsonder nu al een scheurtje te vormen. De cover wordt enkel in mijn jaszak of in de hand gedragen voor de rest ligt ie vlak op de tafel. Dat had ik niet verwacht van een hoesje van bijna €40.
Ik wilde eigenlijk ook nog een keer de S8 LED Cover dus bedankt voor je post. Onder de €30,- dan maar.
Inmiddels ook een Dex, waarbij het geluid via de Dex-station (verplicht) tegenvalt..
Het gebruik van de Dex is wel weer heel aardig; bijvoorbeeld via de TV.. en in combinatie met de Level Slim Box (als vervanger voor het geluid) goed te gebruiken.. ook om bijvoorbeeld filmpjes en dergelijke via t.v. te kijken..
Blijft leuk spul dat Samsung..
Het gebruik van de Dex is wel weer heel aardig; bijvoorbeeld via de TV.. en in combinatie met de Level Slim Box (als vervanger voor het geluid) goed te gebruiken.. ook om bijvoorbeeld filmpjes en dergelijke via t.v. te kijken..
De Wireless Chargers van Ali zijn binnen en zien er puik uit, en werken prima op zowel de S8 als de S6. Top!
Het is alleen verplicht via dex als de monitor of tv die je gebruikt geen audio kan doen._Nick__ schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:54:
Inmiddels ook een Dex, waarbij het geluid via de Dex-station (verplicht) tegenvalt..
Je moet namelijk wel selecteren dat de audio via de tv of monitor gaat, dit gebeurd niet automatisch namelijk, maar is zeker wel mogelijk, je kan dit doen door op het knopje te drukken dat je Wi-Fi en gps en data aan en uit kan doen, dan onderaan zie je audio klik daar op en selecteer je tv, even beter kijken de volgende keer!
[ Voor 17% gewijzigd door vooviro op 13-06-2017 22:18 ]
Ik had net mijn 2e (no-name) glass screenprotector binnen van AliExpress.
Ondanks de hele mooie en degelijke verpakking, waren er meteen een paar schoonheidsfoutjes zichtbaar.
De bovenste hoekjes waren lichtjes verbrand tijdens het vormen van de protector(luchtbelletjes in het glas)
Deze screenprotector leek trouwens een exact kopie van de eerdere Sundatom protector die ik vorige week binnen heb gekregen.
Na het schoonmaken en plaatsen werd meteen duidelijk dat deze protector net als die van Sundatom ook niet lang zou blijven zitten.
Het probleem met beide protectors is, dat de curvature van de protector, niet matched met die van het scherm. Hierdoor ligt de protector niet naadloos op het scherm en hecht de aangebrachte lijmlaag rond de randen ook niet. Tijdens het aandrukken van de lijmlaag, springt de protector meteen weer omhoog.
Ik heb er nog eentje in bestelling bij Aliexpress, maar die ga ik niet eens meer proberen.
Ik ga nu een Olixar Case-Compatible Glass Screen Protector + een setje Samsung screenprotectors aanschaffen.
Het nut van een screenprotector werd me trouwens ook meteen duidelijk tijdens het schoonmaken van het glas. Ik heb inmiddels al 2 putjes in het scherm zitten van een zandkorreltje oid. welke tussen de flipcase en het glas heeft gezeten.
Ondanks de hele mooie en degelijke verpakking, waren er meteen een paar schoonheidsfoutjes zichtbaar.
De bovenste hoekjes waren lichtjes verbrand tijdens het vormen van de protector(luchtbelletjes in het glas)
Deze screenprotector leek trouwens een exact kopie van de eerdere Sundatom protector die ik vorige week binnen heb gekregen.
Na het schoonmaken en plaatsen werd meteen duidelijk dat deze protector net als die van Sundatom ook niet lang zou blijven zitten.
Het probleem met beide protectors is, dat de curvature van de protector, niet matched met die van het scherm. Hierdoor ligt de protector niet naadloos op het scherm en hecht de aangebrachte lijmlaag rond de randen ook niet. Tijdens het aandrukken van de lijmlaag, springt de protector meteen weer omhoog.
Ik heb er nog eentje in bestelling bij Aliexpress, maar die ga ik niet eens meer proberen.
Ik ga nu een Olixar Case-Compatible Glass Screen Protector + een setje Samsung screenprotectors aanschaffen.
Het nut van een screenprotector werd me trouwens ook meteen duidelijk tijdens het schoonmaken van het glas. Ik heb inmiddels al 2 putjes in het scherm zitten van een zandkorreltje oid. welke tussen de flipcase en het glas heeft gezeten.
Met andere woorden: uiteindelijk wordt "goedkoop" toch "duurkoop"! Lang leve "AliExpress"!kendo schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:23:
Ik had net mijn 2e (no-name) glass screenprotector binnen van AliExpress.

Ben blij met mijn "originele" accessoires...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
ppeterr schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:41:
[...]
Ik vind dit design wel een stuk mooier dan die ufo van samsung zelf.
Koop jij hem en laat weten of het goed werkthaal ik hem daarna
Zoals beloofd...jagermeister schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:45:
[...]
![]()
Ach ja, ik neem gewoon de gok. Laat het je weten
Heb 'm vandaag binnen gekregen. Werkt prima al heb ik het idee dat ie niet heel snel laadt. 30% in een uurtje. Maar ben er tevreden mee. Ga er nog eentje bestellen voor op mijn werk.
Edit: Het gaat om deze wireless Charger
[ Voor 34% gewijzigd door jagermeister op 19-06-2017 21:12 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
@jagermeister thx voor de feedback, ik ga hem ook overwegen.
Afgelopen zaterdag deze cover ontvangen van Urban Armor Gear "Monarch"-series.
Ben er heel tevreden over: past perfect, "Feels good in the Hands" zou Flossy Carter zeggen.
Deze backcover is (nog) niet in NL verkrijgbaar, maar wel via de UAG-site te bestellen (gratis bezorging naar NL, +/- 10 werkdagen)

Het is wel een dure cover, $59,95, maar de prijs is het zeker waard! Ook 10jr garantie er op!
Ben er heel tevreden over: past perfect, "Feels good in the Hands" zou Flossy Carter zeggen.
Deze backcover is (nog) niet in NL verkrijgbaar, maar wel via de UAG-site te bestellen (gratis bezorging naar NL, +/- 10 werkdagen)

Het is wel een dure cover, $59,95, maar de prijs is het zeker waard! Ook 10jr garantie er op!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Heb onderstaande screenprotector besteld welke morgen geleverd wordt. Voordeel van deze is dat hij een stukje doorloopt tot de achterkant aan de zijkanten waardoor er inhapingen zitten voor de oa de volume en powebutton. Lees er veel goede reacties over dus maar eens kijken of het wat is.
https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item
https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item
Iemand ervaringen met de screenprotectors van de MediaMarkt? Vandaag de S8 binnen gekregen en daar hoort natuurlijk een fatsoenlijke screenprotector bij
Wat is het toch met al die screenprotectors? Ik heb ze nooit gebruikt (ja af-fabriek dan) en 0,0 krassen of iets gehad. Ok, 1x met de Note 4 door die fijne flip covers.
Ik heb hem er nu nog opzitten maar ga hem eraf halen.Thijmen schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 18:42:
Iemand ervaringen met de screenprotectors van de MediaMarkt? Vandaag de S8 binnen gekregen en daar hoort natuurlijk een fatsoenlijke screenprotector bij
Wordt erop gezet met een gel-laagje eronder. Dit heeft als nadeel dat als je bijvoorbeeld met je nagel zachtjes op het scherm drukt deze erin blijft staan. Deukjes zie je snel. Ook hebben bij mij vanaf het begin de randjes aan de edge zijden niet goed vastgezeten wat langzaam stofvangers beginnen te worden.
Ondanks dat mijn S8 een samsung clear cover hoesje droeg heeft het toch een paar krasjes opgelopen op de achterkant. Het scherm heeft nog geen enkele krasje. Ik had precies hetzelfde probleem met mijn Galaxy S2.
Dit komt waarschijnlijk omdat kleine deeltjes die hard genoeg zijn om krassen te maken vast komen te zitten tussen het hoesje en de telefoon. Juist geen hoesje dragen dus als je geen krassen wilt
Ik vind echter bescherming tegen valpartijen wel handig dus heb ik maar een rhinoshield crash guard besteld. Hopelijk zorgt dit niet voor krassen op de randen
De achterkant van de S8 is net als de voorkant van gorilla glass 5 gemaakt toch?
Dit komt waarschijnlijk omdat kleine deeltjes die hard genoeg zijn om krassen te maken vast komen te zitten tussen het hoesje en de telefoon. Juist geen hoesje dragen dus als je geen krassen wilt
Ik vind echter bescherming tegen valpartijen wel handig dus heb ik maar een rhinoshield crash guard besteld. Hopelijk zorgt dit niet voor krassen op de randen
De achterkant van de S8 is net als de voorkant van gorilla glass 5 gemaakt toch?
Toen ik mijn hoesje binnenkreeg heb ik mijn slickwrap achterop laten zitten, juist om deze reden, dit had ik ook bij mijn S7E destijds (krassen met hoesje). Zonder hoesje krijg je echt nog veel ergere krassen, en al is het gorilla glass 200, zolang het geen saffier is, of een ander materiaal met een hardheid van 8-9+ krijg je altijd krassen helaas.ObiTewodros schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:12:
Ondanks dat mijn S8 een samsung clear cover hoesje droeg heeft het toch een paar krasjes opgelopen op de achterkant. Het scherm heeft nog geen enkele krasje. Ik had precies hetzelfde probleem met mijn Galaxy S2.
Dit komt waarschijnlijk omdat kleine deeltjes die hard genoeg zijn om krassen te maken vast komen te zitten tussen het hoesje en de telefoon. Juist geen hoesje dragen dus als je geen krassen wilt![]()
Ik vind echter bescherming tegen valpartijen wel handig dus heb ik maar een rhinoshield crash guard besteld. Hopelijk zorgt dit niet voor krassen op de randen![]()
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Het scherm/voorkant van mijn S8 heeft geen enkele kras. Ook bij mijn vorige smartphones had ik nooit veel last van krassen op het scherm. Na enkele jaren zaten natuurlijk wel lichte krasjes op het scherm, maar daar kan ik mee leven. Uit mijn ervaring is het dus niet waar dat er zonder hoesje ergere krassen komen. Op mijn S8 zaten na 2 weken al enkele krasjes op de achterkant. Ik denk dat die krassen er niet zouden zijn als ik geen hoesje om had.Mother_Goozz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:23:
[...]
Zonder hoesje krijg je echt nog veel ergere krassen.
Ik zit te overwegen om voor de achterkant een dbrand sticker te kopen.
Ik heb een paar telefoons gehad waarmee ik geprobeerd heb om "naakt" te gaan, maar allemaal binnen paar weken krassen (haar krasjes tellen ook mee) Mijn iPhone 7 plus, 1 dag in een sleeve gehad, en 4 haarkrasjes op het scherm. De mensen die ik ken die hun telefoon zonder bescherming gebruiken, die telefoons zien er niet meer uit imo. Maar ik zie deze dingen gelijk, waar 99% waarschijnlijk denken dat hun scherm er nog perfect uitziet. Hou hem maar eens onder een felle lamp of de zonObiTewodros schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 19:38:
[...]
Het scherm/voorkant van mijn S8 heeft geen enkele kras. Ook bij mijn vorige smartphones had ik nooit veel last van krassen op het scherm. Na enkele jaren zaten natuurlijk wel lichte krasjes op het scherm, maar daar kan ik mee leven. Uit mijn ervaring is het dus niet waar dat er zonder hoesje ergere krassen komen. Op mijn S8 zaten na 2 weken al enkele krasjes op de achterkant. Ik denk dat die krassen er niet zouden zijn als ik geen hoesje om had.
Ik zit te overwegen om voor de achterkant een dbrand sticker te kopen.
Wat misschien ook uitmaakt, ik heb geen auto waar ik hem netjes kan opbergen, alleen een fiets, altijd in mijn broekzak, dus iets van vuil erbij en je bent de klos (zeg maar die mooie ronde haarkrasjes waar je precies kan volgen wat voor pad de zandkorrel heeft afgelegd op je scherm
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Lichte krasjes (die je haast niet ziet) krijgt je over het algemeen toch wel na een tijdje...
Ik gebruik een cover (clear view) cover nu, maar tis niet dat ik bang ben voor lichte krasjes.. il vind het veel erger als ik geen grip heb (bij een gladde naakte S8) en hem laat vallen... heb liever een heel licht krasje dan een barst.
Liefst allebei niet natuurlijk, dus af en toe uit de cover halen om ff te poetsen.
Ik gebruik een cover (clear view) cover nu, maar tis niet dat ik bang ben voor lichte krasjes.. il vind het veel erger als ik geen grip heb (bij een gladde naakte S8) en hem laat vallen... heb liever een heel licht krasje dan een barst.
Liefst allebei niet natuurlijk, dus af en toe uit de cover halen om ff te poetsen.
Gisteren s8 voor de eerste keer in gebruik genomen. Toptoestel. Idd heel glad zonder hoesje! Nu had ik hiervoor een s7 die ik draadloos oplaade met een wireless charger zoals van Samsung (waarbij de gsm schuin rechtop staat) maar dan van China. Dat werkte echt perfect. Nu veronderstel ik dat de s8 hier ook mee ging werken. Niet dus. Hij laad een seconde op en dan komt erop laden onderbroken, dan laadt ie weer 1s op en dan weer dezelfde boodschap. Ik heb al een filmpje gezien waar iemand dit ook had. S8 heeft de laatste updates dus daaraan ligt het niet. Iemand een oplossing hiervoor? Of moet ik nu een originele wireless lader kopen 😑. Tx!
Het ligt juist aan die updates. Toen ik het toestel kocht in april werkte het fantastisch met de nieuwe convertible wireless charger. Na de update van mei, niets dan gekloot. Waar Samsung de laatste tijd mee bezig is weet ik niet, maar ze maken er een gigantische klotezooi van! De gebruikers van de tv van 2016 klagen er ook over in het topic, dat sinds de laatste software updates hun tv 's klote werkt. Ik heb zelf een 2015 tv model en ook slordige fouten in de netflix app, die voor de laatste update er niet in zaten! Ik wel weet is dat een andere reis adapter gebuiken helpt bij het verhelpen van de problemen met de wireless oplader. Ik heb zelf de s8 plus.Yargo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 00:15:
Gisteren s8 voor de eerste keer in gebruik genomen. Toptoestel. Idd heel glad zonder hoesje! Nu had ik hiervoor een s7 die ik draadloos oplaade met een wireless charger zoals van Samsung (waarbij de gsm schuin rechtop staat) maar dan van China. Dat werkte echt perfect. Nu veronderstel ik dat de s8 hier ook mee ging werken. Niet dus. Hij laad een seconde op en dan komt erop laden onderbroken, dan laadt ie weer 1s op en dan weer dezelfde boodschap. Ik heb al een filmpje gezien waar iemand dit ook had. S8 heeft de laatste updates dus daaraan ligt het niet. Iemand een oplossing hiervoor? Of moet ik nu een originele wireless lader kopen 😑. Tx!
[ Voor 4% gewijzigd door blueface op 22-06-2017 12:02 ]
Vandaag nieuwe update gehad voor de S8 met beveiligingsupdate van juni. Had gehoopt dat de wireless issue ook opgelost zou zijn maar niet dusblueface schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:59:
[...]
Het ligt juist aan die updates. Toen ik het toestel kocht in april werkte het fantastisch met de nieuwe convertible wireless charger. Na de update van mei, niets dan gekloot. Waar Samsung de laatste tijd mee bezig is weet ik niet, maar ze maken er een gigantische klotezooi van! De gebruikers van de tv van 2016 klagen er ook over in het topic, dat sinds de laatste software updates hun tv 's klote werkt. Ik heb zelf een 2015 tv model en ook slordige fouten in de netflix app, die voor de laatste update er niet in zaten! Ik wel weet is dat een andere reis adapter gebuiken helpt bij het verhelpen van de problemen met de wireless oplader. Ik heb zelf de s8 plus.

blueface schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:59:
[...]
Het ligt juist aan die updates. Toen ik het toestel kocht in april werkte het fantastisch met de nieuwe convertible wireless charger. Na de update van mei, niets dan gekloot. Waar Samsung de laatste tijd mee bezig is weet ik niet, maar ze maken er een gigantische klotezooi van! De gebruikers van de tv van 2016 klagen er ook over in het topic, dat sinds de laatste software updates hun tv 's klote werkt. Ik heb zelf een 2015 tv model en ook slordige fouten in de netflix app, die voor de laatste update er niet in zaten! Ik wel weet is dat een andere reis adapter gebuiken helpt bij het verhelpen van de problemen met de wireless oplader. Ik heb zelf de s8 plus.
Yargo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:30:
[...]
Vandaag nieuwe update gehad voor de S8 met beveiligingsupdate van juni. Had gehoopt dat de wireless issue ook opgelost zou zijn maar niet dus. Er hing een fast charger van Samsung aan. Nu met een gewone LG adapter geprobeerd en dat werkt wel
. Jammer dat ie niet snel oplaad nu maarja.... Wel bizar en zou toch niet mogelijk voor dergelijk toestel
.Maar in ieder geval heel erg bedankt!!

Ik heb deze draadloze lader ook, en heb geen problemen met mijn S8+ in mijn UAG Monarch backcover...
Ook zonder orginele samsung led cover heb ik er last van. Vooral als ik het toestel helemaal uitschakelen. Dan komt ie niet boven de 80% uit. Als ik het toestel aan heb staan, gaat het de ene keer wel goed andere keer niet. Als het niet goed gaat, wordt zowel de wireless charger als het toestel lekker warm. Te warm dus. Als jij het toestel uit zet en je laad hem op, gaat het bij jou dan wel goed? Plaats de s8 plus liggend op de pad. Heb dezelfde oplader als jij.henklbr schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:43:
[...]
[...]
[afbeelding]
Ik heb deze draadloze lader ook, en heb geen problemen met mijn S8+ in mijn UAG Monarch backcover...
[ Voor 4% gewijzigd door blueface op 24-06-2017 11:31 ]
https://www.wehkamp.nl/Wi...LTchL2C29QCFQyIdwodI9QNGA
Samsung silicone hoesje gekocht +/- 1 tot 1.5 maand geleden. Dit hoesje is zo ongelofelijk stroef dat ik nu al scheuren in het hoesje heb zitten. Bij het uit mijn broek halen trek ik de binnenzak mee wat nu heeft geresulteerd dat ik bij de onderste twee randen al een scheurtje heb. Weet iemand of dit binnen de garantie valt of dat ik nu gewoon pech heb? Vind 30,- wel een aardig bedrag voor een hoesje dat het zo kort volhoudt. Ik ga sowieso contact opnemen met de Wehkamp maar misschien dat iemand hier meer weet over wat wel/niet in de garantie valt. Bvd
Samsung silicone hoesje gekocht +/- 1 tot 1.5 maand geleden. Dit hoesje is zo ongelofelijk stroef dat ik nu al scheuren in het hoesje heb zitten. Bij het uit mijn broek halen trek ik de binnenzak mee wat nu heeft geresulteerd dat ik bij de onderste twee randen al een scheurtje heb. Weet iemand of dit binnen de garantie valt of dat ik nu gewoon pech heb? Vind 30,- wel een aardig bedrag voor een hoesje dat het zo kort volhoudt. Ik ga sowieso contact opnemen met de Wehkamp maar misschien dat iemand hier meer weet over wat wel/niet in de garantie valt. Bvd
Ik had het ook bij de mijne. Bij mij was het al na 2 weken. Via Bol.com een nieuwe gekregen, maar nu helaas weer hetzelfde probleem. Lijkt een productie/ontwerp issue.
kevin12 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:57:
https://www.wehkamp.nl/Wi...LTchL2C29QCFQyIdwodI9QNGA
Hmm dat is vervelend. Ik zal eens proberen een mail te versturen en het te ruilen voor een ander hoesje. Met deze structuur gaat die bij mij sws weer stuk net als bij jou.Koploper07 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:42:
Ik had het ook bij de mijne. Bij mij was het al na 2 weken. Via Bol.com een nieuwe gekregen, maar nu helaas weer hetzelfde probleem. Lijkt een productie/ontwerp issue.
[...]
Mijn case samen met nillkin glass is een perfecte combi
[ Voor 54% gewijzigd door hikhakhok op 26-06-2017 22:52 ]
Graag jullie mening over de volgende GlassX™ - Real Liquid Glass Universal Screen Protection.
Dit project loopt via Kickstarter, bekijk vooral het filmpje eens, of heeft iemand hier al ervaring mee?
https://www.kickstarter.c...screen-protec/description.
Mijn S8 plus gisteren gevallen bij het nemen van foto"s en wat denk je? toch een barst onder in het scherm, ondanks de originele Samsung backcover
update: https://www.allaboutphone...loeistof-screenprotector/
Dit project loopt via Kickstarter, bekijk vooral het filmpje eens, of heeft iemand hier al ervaring mee?
https://www.kickstarter.c...screen-protec/description.
Mijn S8 plus gisteren gevallen bij het nemen van foto"s en wat denk je? toch een barst onder in het scherm, ondanks de originele Samsung backcover
update: https://www.allaboutphone...loeistof-screenprotector/
[ Voor 7% gewijzigd door shimi op 30-06-2017 11:58 ]
Nice ik heb die case ook, je hebt dus geen issies met de nilkin glass screen protector dat de randen los laten of weg gedrukt worden door de case?hikhakhok schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:42:
Heb nu namelijk een Olixar case friendly glass protector opzitten omdat ik eerst een spigen case gebruikte. Daar sloot de protector naadloos op aan maar met deze case zit er een gap.
Ik hoor graag of de nilkin protector goed aansluit en niet door de case wordt los gedrukt. Want dat denk ik dat dat mijn volgende screen protector wordt.
Indien mogelijk, zou je misschien een paar foto's kunnen posten van deze combi?
Alvast bedankt.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Ja sluit voor mij goed aan! Zijkanten perfect, boven en onderkant iets minder. Ik heb de protector er niet helemaal goed opzitten, maar aan de onder kant sluit die goed aan. Boven kant is er een gap van 1 a 2 millimeter. Hij drukt hem niet omhoog of iets dergelijks.FongWan schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:29:
[...]
Nice ik heb die case ook, je hebt dus geen issies met de nilkin glass screen protector dat de randen los laten of weg gedrukt worden door de case?
Heb nu namelijk een Olixar case friendly glass protector opzitten omdat ik eerst een spigen case gebruikte. Daar sloot de protector naadloos op aan maar met deze case zit er een gap.
Ik hoor graag of de nilkin protector goed aansluit en niet door de case wordt los gedrukt. Want dat denk ik dat dat mijn volgende screen protector wordt.
Indien mogelijk, zou je misschien een paar foto's kunnen posten van deze combi?
Alvast bedankt.
Bedankt voor je reply, das goed om te horen.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Verwijderd
Dag allemaal,
Ook ik ben in het bezit van de s8.
Graag wilde ik weten waarop ik moet letten bij het kopen van een hoesje zonder onderstaand probleem:
Mijn galaxy s6 edge zat in een neo hybrid hoesje van spigen. Door het gebruik van dit hoesje zijn er allemaal piepkleine putjes ontstaan op de achterzijde en de boven en onderkant van de randen.
Omdat ik graag mijn s8 wil beschermen tegen vallen en stoten wil ik toch wel graag een hoesje.
Iemand tips?
Ook ik ben in het bezit van de s8.
Graag wilde ik weten waarop ik moet letten bij het kopen van een hoesje zonder onderstaand probleem:
Mijn galaxy s6 edge zat in een neo hybrid hoesje van spigen. Door het gebruik van dit hoesje zijn er allemaal piepkleine putjes ontstaan op de achterzijde en de boven en onderkant van de randen.
Omdat ik graag mijn s8 wil beschermen tegen vallen en stoten wil ik toch wel graag een hoesje.
Iemand tips?
Heb je de ultimateshield er nog op?rohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:28:
Gister een S8 + gekregen, meteen bij de Mediamarkt een Samsung Galaxy S8+ Clear Cover zwart gekocht voor 16,99. Zit perfect natuurlijk, alleen welke screenprotector raden jullie hierbij aan?
Je kan voor 20 euro bij de MM een gel case ofzo laten zetten die precies op maat word gemaakt. Is dat de beste oplossing of toch ergens anders een betere? Op de S7 edge had ik de ultimate shield die zat best goed op de edge randen
Kan deze gebruikt worden icm een case of laat de screenprotector dan los?
Kan iemand dit bevestigen
Heb een ringke case icm met ultimate shield en de protector laat in de hoeken los met deze case.
Ik heb toevallig deze combinatie. De boven en onderkant laten bij mij niet los. (onderkant is natuurlijk een beetje nutteloos icm de clear cover maar ik was eerst ook niet van plan om de clear cover te kopen. Ik heb de zijkanten er niet opgeplakt. Ik kan mij voorstellen dat die wel loslaten, maar je hebt ze natuurlijk niet nodig als je de clear cover gebruikt.
Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een S8. Ik heb hierbij een Samsung Clear Cover bij besteld en de Brodit Universal passive autohouder.
Ik ben positief verrast door de Clear Cover, werkt echt heel mooi en je kunt gewoon de telefoon oppakken zonder het hoesje open te doen, en je kunt ook de muziekspeler bedienen als je muziek aan het afspelen bent.
En met dit hoesje past hij ook in de autohouder, ik ben alleen wel benieuwd hoe lang het hoesje het uit gaat houden, ik kan me voorstellen dat er op den duur wat slijtage gaat plaatsvinden.
Ik ben positief verrast door de Clear Cover, werkt echt heel mooi en je kunt gewoon de telefoon oppakken zonder het hoesje open te doen, en je kunt ook de muziekspeler bedienen als je muziek aan het afspelen bent.
En met dit hoesje past hij ook in de autohouder, ik ben alleen wel benieuwd hoe lang het hoesje het uit gaat houden, ik kan me voorstellen dat er op den duur wat slijtage gaat plaatsvinden.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Heb je ook een foto van de combinatie?hikhakhok schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:42:
Geen problemen met de screenprotector
Ik ben een groot fan van de Lifeproof Fre hoezen. Ik had deze ook altijd op mijn S4 en S6 gehad. Maar deze voor de S8 ben ik niet zo blij mee. Er zit wel een milimeter ruimte tussen de screenprotector en het display
Nog steeds erop, onderin de zijkantjes klein beetje los maar niet vervelend.. Achterkant heb ik wel gedaan ivm stof en korrels die er tussen kunnen komen!Aggressor schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:22:
[...]
Heb je de ultimateshield er nog op?
Kan deze gebruikt worden icm een case of laat de screenprotector dan los?
Kan iemand dit bevestigen
Gebruik hem met een samsung clear cover.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Heeft iemand tips voor een goede screenprotector in combinatie met de Spigen Tough Armor case?
Dat is niet meer mogelijk
In nachtelijke escapades, is die gevallen. Protector en beeldscherm overleden 

Aggressor schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:27:
[...]
Heb je ook een foto van de combinatie?
Geen problemen met de screenprotector
Dat is flink balen. Succes met de afhandeling....hikhakhok schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:17:
Dat is niet meer mogelijkIn nachtelijke escapades, is die gevallen. Protector en beeldscherm overleden
[...]
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de Spigen Galaxy S8 Wallet S? Dit is een flipcover. https://www.pdashop.nl/pr...HlAYbH9Jv2uYQ4aAowB8P8HAQ
Ben zelf meer van flipcovers omdat die ook om de voorkant zitten. Ook omdat ik er momenteel 1tje heb die ook goed bevalt. En ik las ergens dat de voorkant nog kan beschadigen als je hem in een zak doet. Dit risico neem ik liever niet.
Alvast bedankt!
Heeft iemand ervaring met de Spigen Galaxy S8 Wallet S? Dit is een flipcover. https://www.pdashop.nl/pr...HlAYbH9Jv2uYQ4aAowB8P8HAQ
Ben zelf meer van flipcovers omdat die ook om de voorkant zitten. Ook omdat ik er momenteel 1tje heb die ook goed bevalt. En ik las ergens dat de voorkant nog kan beschadigen als je hem in een zak doet. Dit risico neem ik liever niet.
Alvast bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door iChris op 04-07-2017 07:48 ]
Mijn Elago case gaat overlijden, die lijkt groter te worden waardoor hij niet meer netjes past.
daarom maar een clear cover gekocht van Samsung zelf.
Die Elago back cover zag er leuk uit, maar de kwaliteit zuigt inderdaad. Zeker voor die € 24,- (dacht ik)Batsu schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:39:
Mijn Elago case gaat overlijden, die lijkt groter te worden waardoor hij niet meer netjes past.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
klopt ja. Beetje miskoop. al viel hij wel uit mijn handen (eerste en enigste keer dat dat gebeurd is) en de elago heeft hem wel behoed voor schade. Maar nu is hij wel op helaas.
Vandaag het scherm van de S8 laten wrappen bij MM. Op het scherm redelijk strak, dichtbij zie je wel lichte vervorming, niet dat het stoort, echter op de boven en onderkant wel wat echte bubbels(die weg zullen trekken, als beloofd door MM, en anders doen ze het opnieuw). Ik heb het laten doen met de mededeling; dat er een achterkant op komt, vind ik wel dat de folie te kort is op de zijkanten. Als ik het "side menu" op wil roepen dan voel je de rand best wel te veel en ben je bang dat je de folie mee trek.
Is dit normaal, of heeft er iemand een betere ervaring met een back case en folie/glas?
Is dit normaal, of heeft er iemand een betere ervaring met een back case en folie/glas?
Gisteravond de tijd genomen om mijn nieuwe G950FD te configureren en 2 accessoires te testen:
- Samsung Clear Cover - zwart: EF-QG950CBEGWW via amazon.de
- Samsung Gear VR 2016 - SM-R323NBKADBT via amazon.de warehouse-deal €29,44
Tot nu toe tevreden met de clear cover, het design blijf je mooi zien, fingerprint scanner is makkelijker te bereiken door de splitsing en het beschermt de achterkant tegen krasjes als ik hem op tafel zet en schuif.
Verder erg te spreken over de Gear VR 2016 - R323 model. Er zit standaard USB-C plug bij, deze versie bood vorig jaar de ondersteuning voor de Note7. Dit model ondersteunt dus ook de S8.
Als je buiten de Gear VR 2017 Samsung actie valt met jou S8 en je zoekt een goedkoper alternatief, dan is dit model ook prima. Zeker met de amazon.de warehousedeals is het de moeite waard. Op de buitenverpakking van de doos zaten hooguit 2 cosmetische vlekjes / krasjes op. De Samsung seal was verder ook intact. Daarmee trek ik de voorlopige conclusie dat de Amazon Quality Control check wel erg streng is. 1 deukje of krasje en het wordt geplaatst onder categorie Amazon Warehouse-deals.
- Samsung Clear Cover - zwart: EF-QG950CBEGWW via amazon.de
- Samsung Gear VR 2016 - SM-R323NBKADBT via amazon.de warehouse-deal €29,44
Tot nu toe tevreden met de clear cover, het design blijf je mooi zien, fingerprint scanner is makkelijker te bereiken door de splitsing en het beschermt de achterkant tegen krasjes als ik hem op tafel zet en schuif.
Verder erg te spreken over de Gear VR 2016 - R323 model. Er zit standaard USB-C plug bij, deze versie bood vorig jaar de ondersteuning voor de Note7. Dit model ondersteunt dus ook de S8.
Als je buiten de Gear VR 2017 Samsung actie valt met jou S8 en je zoekt een goedkoper alternatief, dan is dit model ook prima. Zeker met de amazon.de warehousedeals is het de moeite waard. Op de buitenverpakking van de doos zaten hooguit 2 cosmetische vlekjes / krasjes op. De Samsung seal was verder ook intact. Daarmee trek ik de voorlopige conclusie dat de Amazon Quality Control check wel erg streng is. 1 deukje of krasje en het wordt geplaatst onder categorie Amazon Warehouse-deals.
Ik heb exact hetzelfde. Hij zat er niet meer netjes om heen. Jammer. Ik vind dat ultra dunne wel fijn.Batsu schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:39:
Want hij is een keer uit me broekzak gegleden en de Elago case had deukjes en de telefoon niet
YouTube: Top 5 Samsung Galaxy S8 CASESiChris schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:48:
Hallo,
Alvast bedankt!
Uitkijken met magneetstrips op je pinpasjes
Edit: Hierbij mijn 8,50 Euro Spigen Rugged Armor case voor de S8+. Bevalt erg goed! Niet meer zo glad en vooral de fingerprint is nu veel makkelijker te bereiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Executor16 op 06-07-2017 14:30 ]
Dat klinkt allemaal goed! Zit er ook over te denken om dit zo te doen als jij. Mag ik vragen wat voor flipcover er bij zit?pimsaint schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:32:
Hier ook zeer tevreden. Sinds gisteren terug in Nederland - daar lag reeds een OP5 op mij te wachten en een smsje dat de S8 was af te halen bij het DPD punt om de hoek. Vandaag voor mij:Kan het toch niet laten om deze twee aankopen te vergelijken. Wat is de S8 een prachtding zeg...
- OP5 €538 - Telefoon (64GB), Sandstone cover, temp. glass. prot, bullet earphones and extra dash kabel
- S8 €551 - Telefoon (64GB), crappy flip cover, temp. glas. prot, AKG earphones, micro-usb to usb-c en usb-c OTG to USB-A (UK lader, AC verloopje er los bij).
Om het on topic te houden; ik ben bovenal verrast door de compleetheid van het S8 pakket. Alleen de telefoon besteld bij eGlobal dus ik dacht dat het een vrij kale bedoeling zou zijn. Maar het komt zelfs met AKG headphones en een USB-C 'starterskit'. Gratis flipcover erbij gekregen. Prima deal, die OP5 gaat dus mooi retour.
Er zit een "e-warranty - register at purchase" sticker op de doos. Eens kijken wat we daar mee kunnen..
[afbeelding][afbeelding]
Dat mag jij zeker, ik heb wat foto's voor je gemaakt. Ik schat het op de waarde van een euro, foei lelijk, best lomp, zeer crappy en te dik om de fingerprint reader te kunnen gebruiken. Er past wel een pasje in voor extragratis krassen op je schermpje. Heb 'm er nu even omheen zitten totdat ik een protector en case naar smaak heb gevondenjasper2603 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:37:
Dat klinkt allemaal goed! Zit er ook over te denken om dit zo te doen als jij. Mag ik vragen wat voor flipcover er bij zit?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Dank voor de fotos, dat is idd niet veel soeps.. Ben benieuwd wat voor hoes je erbij neemt, zit zelf aan de samsung alcantara te denken?pimsaint schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:02:
[...]
Dat mag jij zeker, ik heb wat foto's voor je gemaakt. Ik schat het op de waarde van een euro, foei lelijk, best lomp, zeer crappy en te dik om de fingerprint reader te kunnen gebruiken. Er past wel een pasje in voor extragratis krassen op je schermpje. Heb 'm er nu even omheen zitten totdat ik een protector en case naar smaak heb gevonden
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan bevestigen dat ik bij mijn S8 bestelling exact dezelfde hoes heb meegekregen (gratis)pimsaint schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:02:
[...]
Dat mag jij zeker, ik heb wat foto's voor je gemaakt. Ik schat het op de waarde van een euro, foei lelijk, best lomp, zeer crappy en te dik om de fingerprint reader te kunnen gebruiken. Er past wel een pasje in voor extragratis krassen op je schermpje. Heb 'm er nu even omheen zitten totdat ik een protector en case naar smaak heb gevonden
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ding vind ik echt super lelijk! zit nog in verpakking.
Bedankt @Executor16!
Heb inmiddels ook verder gekeken en ben nu op het volgende uitgekomen:
https://www.gsmpunt.nl/ho...d6axOJQPytXVgYaAmaf8P8HAQ
Met de volgende screenprotector:
http://www.mobilefun.nl/6...6lNM-degoGUL4YaAspO8P8HAQ
Zelf twijfel ik alleen nog tussen de UAG Monarch, Spigen Neo Hybrid of de Spigen Tough Armor. Met mijn voorkeur op de UAG Monarch
Wat mij betreft gaat pantser voor uiterlijk (maar een beetje design kan geen kwaad
) omdat het toch een toestel van rond de €700 is.
Wat betreft de screen protector heb ik op YT gezien de WhiteStone Dome Glass 1 van de beste is een het display niet verpest.
Tips of andere aanbevelingen kunnen geen kwaad
.
Zelf twijfel ik alleen nog tussen de UAG Monarch, Spigen Neo Hybrid of de Spigen Tough Armor. Met mijn voorkeur op de UAG Monarch
Wat mij betreft gaat pantser voor uiterlijk (maar een beetje design kan geen kwaad
Wat betreft de screen protector heb ik op YT gezien de WhiteStone Dome Glass 1 van de beste is een het display niet verpest.
Tips of andere aanbevelingen kunnen geen kwaad
mbt deze protector,http://www.mobilefun.nl/6...6lNM-degoGUL4YaAspO8P8HAQ
Tips of andere aanbevelingen kunnen geen kwaad.
https://forum.xda-develop...screen-protector-t3596124
...korte versie, dit leek mij ook de beste, maar als je de ervaringen leest
op xda dan neem je de lastige weg, die misschien maar over het algemeen ook tegenvalt
imho: het hoesje wat jij noemt van UAG is natuurlijk smaak, maar sluit natuurlijk nergens
aan op het design van de s8 zelf, als je denkt dat bescherming met een hoesje belangrijker
is dan het behouden van de looks van de telefoon, dan...thats the way.
Ik heb enkel de slim fit van spigen achter op de s8+ en gekozen voor "geen" screen protector.
Ik heb natuurlijk ook van alles geprobeerd, en heb hier een stapeltje liggen met hoesjes
die gewoon het toestel lelijk maken. Ook uit china diverse screenprotectors erop geplakt
die overal hoog aangeschreven werden, maar gewoon ronduit lelijk zijn.....dus nee...
Je koopt screen protectors en hoesjes om je telefoon mooi te houden, maar het maakt ze
wel in je dagelijks gebruik lelijk
[ Voor 67% gewijzigd door ppeterr op 06-07-2017 18:16 ]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51631851iChris schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:22:
Bedankt @Executor16!
Wat mij betreft gaat pantser voor uiterlijk (maar een beetje design kan geen kwaad) omdat het toch een toestel van rond de €700 is.
Tips of andere aanbevelingen kunnen geen kwaad.
Ik zou gaan voor de Monarch: zit uitstekend en ligt lekker in de hand ook...
Ik zal kijken naar andere screen protectors. Deze is misschien wel heel goed. Maar je kan goedkopere krijgen die bijna net zo goed zijn.ppeterr schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:05:
[...]
mbt deze protector,
https://forum.xda-develop...screen-protector-t3596124
...korte versie, dit leek mij ook de beste, maar als je de ervaringen leest
op xda dan neem je de lastige weg, die misschien maar over het algemeen ook tegenvalt
imho: het hoesje wat jij noemt van UAG is natuurlijk smaak, maar sluit natuurlijk nergens
aan op het design van de s8 zelf, als je denkt dat bescherming met een hoesje belangrijker
is dan het behouden van de looks van de telefoon, dan...thats the way.
Ik heb enkel de slim fit van spigen achter op de s8+ en gekozen voor "geen" screen protector.
Ik heb natuurlijk ook van alles geprobeerd, en heb hier een stapeltje liggen met hoesjes
die gewoon het toestel lelijk maken. Ook uit china diverse screenprotectors erop geplakt
die overal hoog aangeschreven werden, maar gewoon ronduit lelijk zijn.....dus nee...
Je koopt screen protectors en hoesjes om je telefoon mooi te houden, maar het maakt ze
wel in je dagelijks gebruik lelijk
Ik geef je gelijk wat betreft design. Maar met de UAG Monarch case wordt alleen de achterkant bedekt. En dat is niet iets waar ik de hele dag naar kijk
Verder over de screen protector. Ik vind het toch een hele belangrijke. Iedere telefoon die ik had heeft een screen protector gehad en heb er geen problemen mee gehad. Vind het zelf ook een wat fijner gevoel geven.
Iemand die ik ken heeft ooit een telefoon gehad zonder screen protector maar met een case op de achterkant. En zijn voorkant was een keer gebarsten vanwege een sleutel in zijn broekzak..
Als ik dan ooit hetzelfde doe neem ik liever geen risico voor een toestel van ~€650/700
Heb je er toevallig ook een screen protector op? Zoja, welke en hoe bevalt de screen protector (geen bubbles, goed over de edge's etc)henklbr schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:42:
[...]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/51631851
Ik zou gaan voor de Monarch: zit uitstekend en ligt lekker in de hand ook...
[ Voor 71% gewijzigd door iChris op 07-07-2017 00:08 ]
Nope: geen screenprotector...iChris schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:04:
[...]
Ik zal kijken naar andere screen protectors. Deze is misschien wel heel goed. Maar je kan goedkopere krijgen die bijna net zo goed zijn.
Ik geef je gelijk wat betreft design. Maar met de UAG Monarch case wordt alleen de achterkant bedekt. En dat is niet iets waar ik de hele dag naar kijk.
Verder over de screen protector. Ik vind het toch een hele belangrijke. Iedere telefoon die ik had heeft een screen protector gehad en heb er geen problemen mee gehad. Vind het zelf ook een wat fijner gevoel geven.
Iemand die ik ken heeft ooit een telefoon gehad zonder screen protector maar met een case op de achterkant. En zijn voorkant was een keer gebarsten vanwege een sleutel in zijn broekzak..
Als ik dan ooit hetzelfde doe neem ik liever geen risico voor een toestel van ~€650/700
[...]
Heb je er toevallig ook een screen protector op? Zoja, welke en hoe bevalt de screen protector (geen bubbles, goed over de edge's etc)
Zoals altijd ben ik erg zuinig op mijn telefoons. Sinds afgelopen dinsdag heb ik de galaxy s8.
Bij mijn vorige telefoon (Oneplus X) had ik standaard de silicone hoes eromheen. Op het scherm had ik een glazen screenprotector zitten.
Nu heb ik een prima silicone hoes gekocht en er reeds omheen zitten.
Deze (alleen dan goedkoper via aliexpress aangekocht):
https://www.hoesjes-outle...MXXuo1fdiqYilaxoCAvjw_wcB
Tevens heb ik een glazen screenprotector er zojuist opgezet. Vervelende van deze is is dat hij niet lekker samenzit met de cover.
Het hoesje drukt net een klein beetje tegen de screenprotector aan, waardoor het touchscreen niet lekker meer werkt.
Nu zag ik de volgende cover staan:
https://www.bol.com/nl/p/...elWvPes1Em76wyRoC4Pjw_wcB
Iemand ervaringen met deze of een soortgelijke cover?
Bij mijn vorige telefoon (Oneplus X) had ik standaard de silicone hoes eromheen. Op het scherm had ik een glazen screenprotector zitten.
Tevens heb ik een glazen screenprotector er zojuist opgezet. Vervelende van deze is is dat hij niet lekker samenzit met de cover.
Het hoesje drukt net een klein beetje tegen de screenprotector aan, waardoor het touchscreen niet lekker meer werkt.
FitBag wel eens overwogen? Persoonlijk vind ik een sleeve altijd heel fijn; je behoudt de originele vorm van het toestel en toch volledige bescherming.Steefmeister schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:05:
Zoals altijd ben ik erg zuinig op mijn telefoons. Sinds afgelopen dinsdag heb ik de galaxy s8.
Een sleeve is het net niet voor mij. De grootste kans op vallen is met het in en uit halen.injectx schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:20:
[...]
FitBag wel eens overwogen? Persoonlijk vind ik een sleeve altijd heel fijn; je behoudt de originele vorm van het toestel en toch volledige bescherming.
tozzke in "[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic"Steefmeister schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:05:
ik heb de randjes van de binnenkant van mijn case met een dremel bewerkt zodat deze de screenprotector niet meer kan optillen van het scherm
Misschien dat dit ook voor jou werkt?
puur geluk want het hoesje biedt niet de beste bescherming.W84 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:50:
Echt HULDE voor de Clear Cover! M'n S8 viel op een plavuizen vloer (hartverzakking) en de enige schade die ik heb is een verbogen hoekje van het hoesje. Dus 15 euro heeft de S8 en m'n bankrekening gered.
totdat je hem eruithaalt en perongeluk laat valleninjectx schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 15:20:
[...]
FitBag wel eens overwogen? Persoonlijk vind ik een sleeve altijd heel fijn; je behoudt de originele vorm van het toestel en toch volledige bescherming.
Heb sinds vorige week de S8 in bezit. Direct de officiële Samsung Siliconen cover gekocht. Bevalt goed: biedt goede grip en lijkt extra bescherming toe te voegen zonder dat het een (erg) lomp geheel wordt.
Voelt die niet plakkerig aan? En sluit die mooi aan bij de randen. Ik vind dat lekken van het licht een beetje irritant bij de randen. Dat zie ik bij de Clear Cover wel.
Voor diegene die de deze Clear cover hebben, geeft deze meer grip dan zonder cover?
Ik vind mijn s8 zonder cover erg glad en zou dus graag een (zo minimalistisch mogelijke) cover hebben die wel wat extra grip toevoegt.
Ik vind mijn s8 zonder cover erg glad en zou dus graag een (zo minimalistisch mogelijke) cover hebben die wel wat extra grip toevoegt.
Absoluut. Het hoesje is wel glad, maar biedt zeker meer grip en de vingerafdruk scanner is veel beter te vinden met je vinger door de uitsparing. Werkt top!
Hij voelt niet plakkerig. Vind t wel prettig. Net wat robuuster ofzo. Aansluiting is ook perfect wat mij betreft.W84 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:46:
Voelt die niet plakkerig aan? En sluit die mooi aan bij de randen. Ik vind dat lekken van het licht een beetje irritant bij de randen. Dat zie ik bij de Clear Cover wel.
Zijn hier mensen die mee hebben gedaan met de Gear VR-actie?
Ik zou vorige week donderdag al reactie moeten hebben of mijn aanvraag goedgekeurd zou zijn, maar op mijn samsungaccount staat nog altijd 'aanvraag ontvangen'.
Ik zou vorige week donderdag al reactie moeten hebben of mijn aanvraag goedgekeurd zou zijn, maar op mijn samsungaccount staat nog altijd 'aanvraag ontvangen'.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoi,
Heb nog meer onderzoek naar cases gedaan. Heb nu deze gevonden:
https://www.caseologycase...galaxy-s8-case-parallax-1
Iemand ervaring met deze case?
Bvd!
Bvd!
Waar haal je vandaan hoe snel je reactie zou moeten hebben?Richh schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:24:
Alles wat ik aan afhandelingstermijn zie staan is het volgende:
Samsung streeft ernaar de Gear VR met controller en vouchercode binnen 6 weken na het indienen van
een volledige en geldige registratie af te leveren.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Binnen 2 weken goedkeuring van je aanvraag, daarna binnen 6 weken bezorging.Felyrion schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:22:
[...]
Waar haal je vandaan hoe snel je reactie zou moeten hebben?
Alles wat ik aan afhandelingstermijn zie staan is het volgende:
[...]
Maar waar haal je die wijsheid vandaanRichh schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:23:
[...]
Binnen 2 weken goedkeuring van je aanvraag, daarna binnen 6 weken bezorging.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik heb het sowieso elders gelezen, maar het staat onder andere in de bevestigingsmail:Felyrion schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:27:
[...]
Maar waar haal je die wijsheid vandaanStaat in elk geval niks over in de voorwaarden of de FAQ voor zover ik kan zien.

Heb tot zover helemaal niks gehoord. Wachten is geen probleem, maar ben benieuwd of ik de enige ben.
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 11-07-2017 00:32 ]
Ok, ik ben wel toe aan een nieuwe cover en ik twijfel tussen de originele Silicone of de Alcantara cover.
ik heb de S8 (Orchid Grey) nu een paar dagen en gebruik de Samsung Clear cover paars samen met deze screen cover https://www.gsmpunt.nl/sc...otector-samsung-galaxy-s8luuj schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:47:
Voor diegene die de deze Clear cover hebben, geeft deze meer grip dan zonder cover?
Deze bevallen me erg goed design is nog steeds mooi, fingerprint scanner is idd makkelijker te vinden en telefoon is minder glad. De protector zit mooi om de telefoon zonder luchtbellen.
Weet iemand of je de Galaxy S8 aan elk willekeurg USB C docking kan knopen?
Wij hebben hier verschillende Dell USB-C dockings, maar durf het niet aan om hem zomaar aan te sluiten..
Wij hebben hier verschillende Dell USB-C dockings, maar durf het niet aan om hem zomaar aan te sluiten..
Pfff die alcantara case lichtblauw niet kopen. Dat ding wordt zo smerig als wat 
De originele Samsung screenprotector is ook slecht. Het gaat er gewoon af na een maand in gebruik.
Iemand een tip voor een goede glazen screenprotector die je icm alcantara case kan gebruiken?
De originele Samsung screenprotector is ook slecht. Het gaat er gewoon af na een maand in gebruik.
Iemand een tip voor een goede glazen screenprotector die je icm alcantara case kan gebruiken?
Ah, tnx voor je feedback. Ik wilde de zwarte of de donkerblauwe... die zal toch hopelijk beter zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door W84 op 11-07-2017 15:24 ]
De kleur mint heb ik. Hij voelt wel erg lekker moet ik zeggen. Donkerblauw of zwart lijkt mij ook beter.W84 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:18:
Ah, tnx voor je feedback. Welke kleur van de Alcantara cover heb je? Ik wilde de zwarte of de donkerblauwe...
Ik zag net deze video op youtube Een glazen screenprotector van het merk whitestonez. Lijkt mij wel goed maar die prijs, 45 dollar

Ik had al een tijdje problemen met het opladen in de auto. De houder die ik had maakte gebruik van kleine zuignapjes maar doordat die niet sterk genoeg waren lag mijn telefoon vaak op de grond na een kwartier rijden.
Sinds een aantal dagen heb ik een wireless charger van Dodocool in de auto gemonteerd op een Brodit mount.
Werkt ideaal! De telefoon zit super stevig en laadt snel draadloos op.

Te koop bij Ali voor € 30,00 euro.
Sinds een aantal dagen heb ik een wireless charger van Dodocool in de auto gemonteerd op een Brodit mount.
Werkt ideaal! De telefoon zit super stevig en laadt snel draadloos op.

Te koop bij Ali voor € 30,00 euro.
De silicone ken ik niet maar de alcantara heeft voor mij persoonlijk genoeg grip. Ik heb hem door een mediamarktmedewerker uit de verpakking laten halen en even uitgeprobeerd.W84 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 15:28:
Beetje goede grip ook? Ik twijfel echt nog tussen de Alcantara en de Silicone...
Ik had een Led view cover maar ben hier niet tevreden over.
Ik wil een losse back cover met eventueel een screen protector.
Ga deze covers testen: Samsung Galaxy S8 Clear Back Cover Violet en Samsung Galaxy S8 Silicone Back Cover Grijs
Nu twijfel ik nog of er een protector op het glas moet, dit had ik nooit op mijn iPhone.
Samsung heeft nu ook een protector, heeft hier iemand ervaring mee?
Las hier ook dat sommige bij de Media markt een screenprotector erop hebben laten zetten maar ook er weer af omdat die niet fijn was. Wat heb je er nu zelf nog op en ben je er tevreden over?
Ik wil een losse back cover met eventueel een screen protector.
Ga deze covers testen: Samsung Galaxy S8 Clear Back Cover Violet en Samsung Galaxy S8 Silicone Back Cover Grijs
Nu twijfel ik nog of er een protector op het glas moet, dit had ik nooit op mijn iPhone.
Las hier ook dat sommige bij de Media markt een screenprotector erop hebben laten zetten maar ook er weer af omdat die niet fijn was. Wat heb je er nu zelf nog op en ben je er tevreden over?
Pizza!
Ik zal wel een screenprotector adviseren. Heb ongeveer anderhalve maand zonder gedaan en merk nu dat er hele lichte krasjes in bepaalde omstandigheden met licht zichtbaar zijn op een zwarte achtergrond. Dit terwijl de mobiel alleen maar zonder andere spullen in mijn broek- of jaszak gezeten heeft.Thaimaster schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:10:
Heb degene die hierboven besteld: https://www.gsmpunt.nl/sc...otector-samsung-galaxy-s8 maar dan bij Amazon.de, heb je 2 stuks voor dezelfde prijs. Eerder was het bevestigen mislukt omdat ik in een niet stofvrije ruimte was waardoor er maar stofdeeltjes tussen bleven komen.
Ik heb deze bij GSMpunt besteld en had ook 2 keer folie in de verpakking zitten. Staat niet op de site maar wel achterop de verpakking. Included Films. Dus als je het snel wilt hebben kun je ze daar voor 15 euro bestellen en heb je een reserve.Odinrage schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 07:32:
[...]
Ik zal wel een screenprotector adviseren. Heb ongeveer anderhalve maand zonder gedaan en merk nu dat er hele lichte krasjes in bepaalde omstandigheden met licht zichtbaar zijn op een zwarte achtergrond. Dit terwijl de mobiel alleen maar zonder andere spullen in mijn broek- of jaszak gezeten heeft.
Heb degene die hierboven besteld: https://www.gsmpunt.nl/sc...otector-samsung-galaxy-s8 maar dan bij Amazon.de, heb je 2 stuks voor dezelfde prijs. Eerder was het bevestigen mislukt omdat ik in een niet stofvrije ruimte was waardoor er maar stofdeeltjes tussen bleven komen.
Originele Silicone Cover binnen en ziet er opzich prima uit, wel even wennen en best wel bulky. Of ik liever de Alcantara had willen hebben ... Geen idee eigenlijk.
ja ik voor een ander toestel.iChris schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 00:06:
Hoi,
Bvd!
Opzich leuke case
maar het verf laat snel los in de hoeken van de bumper. (wordt dan weer zwart)
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B0718SXB8Y moet ook een hele goede case zijn
waar staat dat precies?Richh schreef op maandag 10 juli 2017 @ 23:24:
[ Voor 26% gewijzigd door Aggressor op 13-07-2017 00:36 ]
Hier even inloggen en een klein stukje naar beneden scrollen
Ik ken nu 3 Samsung-sites waarop je kan inloggen, super onduidelijk allemaal, maar deze laat het zien
Mijn aanvraag is inmiddels goedgekeurd

ja klopt,, ik had het inmiddels ook al gevonden.Richh schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 09:43:
[...]
Hier even inloggen en een klein stukje naar beneden scrollenhttps://my-samsung.com/nl/mysamsung/#/
Ik ken nu 3 Samsung-sites waarop je kan inloggen, super onduidelijk allemaal, maar deze laat het zien
Mijn aanvraag is inmiddels goedgekeurd
ik zat ook 3 verschillende sites...
heb je een email gekregen van de goedkeuring?