Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:09
Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/7pktna1o1/poster.png

Regisseur: Andrés Muschietti | Gebaseerd op: It van Stephen King
Cast: o.a. Jaeden Lieberher, Finn Wolfhard, Bill Skarsgård
Link naar imdb: http://www.imdb.com/title/tt1396484/
Release: 8 september 2017

Premise:When children begin to disappear in the town of Derry, Maine, a group of young kids are faced with their biggest fears when they square off against an evil clown named Pennywise, whose history of murder and violence dates back for centuries.

TEASER: https://www.instagram.com/p/BSMA7Z-A2HB/

Ik moest en zou een topic openen want het meesterwerk van Stephen King krijgt eindelijk een waardige verfilming. Veel mensen hebben trauma's van Pennywise the Dancing Clown uit de mini-serie van 1990, briljant gespeeld door Tim Curry. Helaas deed de mini-serie weinig recht aan het boek qua horror en gore. De meest aangrijpende en enge momenten uit het boek zaten er niet in. Daar gaat dit jaar verandering in komen.

Deze film is geen remake van de mini-serie maar een zo'n trouw mogelijke eerbetoon aan het boek. It was heel lang in limbo. In 2009 was Warner Bros van plan om It naar het witte doek te brengen. In 2012 kwam Cary Fukunaga (True Detective) aan boord om de film te regisseren en hij schreef samen met David Palmer het script (die is uitgelekt). In 2014 droeg Warner Bros de plannen over naar New Line Cinema. De film zou een R-rating krijgen en Will Poulter werd gecast om Pennywise te spelen. In 2015 stapte Fukunaga uit het project omdat zijn visie voor de film niet overeenkwam met de visie van New Line. Naar zijn mening zouden de aanpassingen niet eer doen aan het verhaal van Stephen King. Ook Will Poulter gaf de rol van Pennywise op.

New Line ging aankloppen bij Andrés (Andy) Muschietti die we kennen van de horrorfilm Mama. De Duffer Brothers hadden ook gepitched om It te regisseren maar New Line koos voor Andy. De Duffer Brothers gingen vervolgens aan de slag met Stranger Things en gelukkig maar want was dat gaaf! Andy is samen met zijn zus Barbara het script van Fukunaga gaan bewerken om nog meer trouw te zijn aan het boek en hun eigen visie te volgen. Op de instagram van Andy en Barbara kan je de ontwikkelingen van de film volgen en dat was smullen voor de liefhebbers van het boek. En wie durft Pennywise te spelen? Bill Skarsgård. En Finn Wolfhard uit Strangers Things doet ook mee aan It.

Afbeeldingslocatie: https://s17.postimg.org/axk0tcypr/neibolt.jpgAfbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/44mgm69ij/pennywise.jpg

Link het huis aan Neibolt Street (speelt een grote rol in het boek) en rechts de nieuwe Pennywise

Er zijn een aantal veranderingen doorgevoerd. Het boek speelt zich voor de kinderen af in de jaren 50. In de film hebben ze dat verschoven naar de jaren 80. Misschien niet eens zo'n verkeerd idee want Stranger Things liet al zien dat de jaren 80 een heerlijke vibe aan de beleving kan meegeven. Het betekent ook dat kinderen in die tijdperk niet meer bang zijn voor een teenage werewolf of een creature of the black lagoon maar dat we nieuwe monsters kunnen verwachten. Dat houdt het fris voor de boekliefhebbers want die weten nu ook niet waarin Pennywise kan veranderen.

Nog even over Pennywise. Die ziet er bewust anders uit dan de versie van Tim Curry. Hij zal ook heel anders gespeeld worden door Bill Skarsgård want hij weet dat hij niet Tim Curry is en zal een eigen stempel op het personage gaan zetten. Tijdens het filmen is het moment dat de kinderen voor het eerst Pennywise op de set zien zo lang mogelijk uitgesteld om de spanning voor ze op te bouwen. En Pennywise zal gruwelijker worden want de film krijgt een R-rating.

Tot slot nog deze drie stills uit een trailer die is getoond op een filmfestival in San Francisco. De reacties waren zeer lovend. Morgen komt de trailer online en ik heb alvast een teaser voor jullie die vandaag is uitgekomen. Ik hoop dat de boekliefhebbers ook uitkijken naar deze verfilming!

Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/e7qu1pr69/losers.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/srhhym23p/scene.jpg
Afbeeldingslocatie: https://s11.postimg.org/jauhnxw3n/pennywise2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

@Flagg

Kortom, dit is weer een meh ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04 12:09

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Heel wat nachtmerries van gehad destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Omdat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Eensch.

Dit soort dingen werken nooit. Voor de huidige generatie is het gewoon een film like any other en veel te weinig ontploffingen en superheroes.

En diegene die hem destijds gezien hebben gaan dit altijd zien als een zwak aftreksel. Wat het ws ook is.

Die film was destijds zo goed door zijn redelijk eenvoudig.

En overigens een zwaar kut einde toen al dus misschien dat dat beter kan. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Het zal waarschijnlijk idd niet de grote massa aanspreken hoewel Mama succesvol heeft gedraaid voor een horrorfilm. Daarom hebben ze veilig voor Muschietti gekozen en ik vind dat de film in zeer goede handen is en populair kan worden. Ben alleen benieuwd naar het effect van horror clowns in het nieuws. Levert dat meer bezoekers op of zijn mensen daar klaar mee?

Iig wordt de film gemaakt door liefhebbers van het boek. Dat is te merken aan foto's van de crew die op de set het boek van King aan het lezen zijn. En zoveel elementen uit het boek komen terug zoals House at Neibolt Street 29 die ontbrak in de mini serie, Eddie die wordt aangevallen door de leper, de doorgedraaide vader van Henry Bowers, de gestoorde Patrick Hockstetter en zijn gruwelijke aanvaring met Pennywise en nu gaan we echt de arm van Georgie zien worden afgerukt vanwege de R-rating. Daarbij is aangegeven dat er zo min mogelijk CGI wordt gebruikt en dus nauwelijks green screen om juist die jaren 80 horror sfeer goed erin te krijgen. Neibolt en het riool waren gigantische sets.

Ik geloof best dat er mensen zijn die tevreden zijn met de mini serie uit 1990 en hier misschien niet op zitten te wachten. Maar toch denk ik dat die groep kleiner is dan de mensen die het boek hebben gelezen en weten dat de mini-serie het boek totaal geen eer aan deed. Het was eigenlijk niet eng en het einde was idd slecht maar het einde die King heeft geschreven is naar mijn mening onverfilmbaar dus daar moet je ook iets anders voor verzinnen. Verder ontbraken vele memorabele scènes uit het boek. Enige lichtpuntjes waren de kindacteurs en Tim Curry. Het boek verdient echt beter!

Vandaag komt de trailer en misschien dat men dan hoopvoller wordt. Stephen King heeft een screening van de film gezien en is iig enthousiast ;)
Zie: https://www.instagram.com...-by=andy_muschietti&hl=nl

[ Voor 12% gewijzigd door D. Ninjai op 29-03-2017 02:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik ben zéér genieuwd. It is een van mijn favoriete boeken en hoewel ik de oude mini-serie enorm kan waarderen is er ook bijzonder veel te verbeteren. Met name het belachelijke einde vormde een enorme anticlimax, ik ben benieuwd hoe ze dat hier gaan aanpakken. Het boek schiet daar ook even een andere richting op, eens zien of ze dat voor de film gaan volgen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:05

Player1S

Probably out in the dark

Het origineel was niet voor niets verdeeld over 2 afleveringen van dik 90 minuten. Ik vrees dat ze nu het hele verhaal in 90 minuten proberen te drukken.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
L1nt schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:35:
Het origineel was niet voor niets verdeeld over 2 afleveringen van dik 90 minuten. Ik vrees dat ze nu het hele verhaal in 90 minuten proberen te drukken.
Dit is zonder de volwassenen, het focust alleen op de groep kinderen en dat geeft ruimte om meer uit het boek toe te kunnen voegen. Als dit deel succesvol wordt dan komt deel 2 die de kinderen 27 jaar later als volwassen zullen gaan volgen. Waarschijnlijk met flashbacks van het eerste deel.

[ Voor 10% gewijzigd door D. Ninjai op 29-03-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:55

Ypho

Allround Nerd

Ben erg benieuwd! Heb in ieder geval iets te doen op mijn verjaardag behalve werken :)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D. Ninjai
Trailer! Wow! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Promising trailer! Boek is geweldig, en de oude miniserie kan ik me nog levendig herinneren, dus toén wassie goed. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Freaky :Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nais, laat maar komen! d:)b

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Fraaie trailer d:)b
L1nt schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:35:
Dit is slechts een eerste deel in een beoogd tweeluik. Ga er ook maar vanuit dat deze film minstens twee uur duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Vrijwel alles van Stephen King is op film of tv geflopt.

Enige uitzonderingen zijn Shawshank Redemption en The Green Mile.

Je hebt een enorme goede scriptwriter en producers nodig om dergelijke verhalen tot leven te brengen.

Ik zie het niet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:18

Grannd

da Granndest

Volgens mij zijn er juist héél veel King-adaptaties die het goed doen, je noemt Shawshank en Green Mile, the Mist heeft het ook gewoon goed gedaan in dat rijtje door Frank Darabont.
Dan heb je natuurlijk oude horrorklassiekers, the Shining, Cujo, etc. Van Under the Dome zijn ook een paar succesvolle seizoenen gemaakt en volgens mij is het rijtje behoorlijk eindeloos.

Shawshank en Green Mile waren grote successen, maar zeggen dat verder alles een flop was is wel een ander uiterste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
11.22.63 was ook een fraaie Stephen King adaptatie. The Mist, The Green Mile, Misery en The Shawshank Redemption zijn hele geslaagde films. King heeft opzich wel een aardig trackrecord. En ja, er zit ook toiletpapier bij. Under the Dome deed het goed het eerste jaar, de kijkcijfers waren vanaf het tweede seizoen stukken minder. De kwaliteit van die serie is dramatisch. Wat mij betreft een van de slechtste series van de laatste jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Sorry hoor maar de it film uit 1990 is bere sterk. Even in bluray kijken en je zult genieten. Kan zo een crappy remake iig niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04 09:02

NSG

Je weet niks!

Kijkend naar de trailer is het net een comedy film :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 19:33

Robtimus

me Robtimus no like you

D. Ninjai schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:42:
Dit is zonder de volwassenen, het focust alleen op de groep kinderen en dat geeft ruimte om meer uit het boek toe te kunnen voegen. Als dit deel succesvol wordt dan komt deel 2 die de kinderen 27 jaar later als volwassen zullen gaan volgen. Waarschijnlijk met flashbacks van het eerste deel.
Ik vraag me af of dat wel zou werken. Het boek en de miniserie wisselen tussen de twee tijden, waarbij sommige herinneringen uit het verleden pas later terugkomen. Als ze nu eerst alleen de kindertijd verfilmen, dan mist een tweede film een aantal verrasssingen, en dat zou jammer zijn.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Robtimus schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:13:
[...]

Ik vraag me af of dat wel zou werken. Het boek en de miniserie wisselen tussen de twee tijden, waarbij sommige herinneringen uit het verleden pas later terugkomen. Als ze nu eerst alleen de kindertijd verfilmen, dan mist een tweede film een aantal verrasssingen, en dat zou jammer zijn.
Daar heb je gelijk in. Het voordeel is wel dat ze, ervan uitgaande dat de film 2,5 uur duurt dat ze een 1 uur meer hebben om over de kinderen te vertellen dan vergeleken met de mini serie. Een zorg die ik wel heb is dat deel 2 in 2014 gaat afspelen. Ik kan It nog niet voorstellen in een wereld met social media.

Waar ik wel heel blij mee ben is dat de trailer 197 miljoen x is bekeken in 24 uur. Ter vergelijking, SW: The Force Awakens zat op 112 miljoen! En dat voor een horrorfilm, dat zag niemand aankomen en is natuurlijk veelbelovend! Ik durf te wedden dat It het meeste zal gaan opleveren van alle horrorfilms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Trailer doet me denken aan stranger things van netflix, tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:36:
[...]

En diegene die hem destijds gezien hebben gaan dit altijd zien als een zwak aftreksel. Wat het ws ook is.
Ben ik ook bang voor. IT vond ik vroeger eng (behalve dat einde 8)7 ), die maakte een beste indruk (en ik zou hem nu weer kijken). Bij het horen van een remake had ik alweer |:( Verzin eens weer iets goed en laat de filmkrakers met rust, daar ga je nooit over heen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:30

DarkSide

theres no place like ::1

Tja...
Eigenlijk vind ik dat Hollywood een beetje het spoor bijster is soms en maar remakes en reboots uitbrengt.
En dan denk ik waar is die creativiteit gebleven. Wat moet je met een reboot van de matrix bv.

Aan de andere kant kunnen we nu meer dan vroeger en ben ik op zich wel benieuwd naar IT.
Heb goede herinneringen aan de film en een dergelijke film met een nieuwe visie is op zich niet slecht.
Ik ga hem dan ook gewoon kijken en laat me hopelijk verrassen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

DarkSide schreef op zondag 2 april 2017 @ 10:30:
Tja...
Eigenlijk vind ik dat Hollywood een beetje het spoor bijster is soms en maar remakes en reboots uitbrengt.
En dan denk ik waar is die creativiteit gebleven. Wat moet je met een reboot van de matrix bv.

Aan de andere kant kunnen we nu meer dan vroeger en ben ik op zich wel benieuwd naar IT.
Heb goede herinneringen aan de film en een dergelijke film met een nieuwe visie is op zich niet slecht.
Ik ga hem dan ook gewoon kijken en laat me hopelijk verrassen.
IT was juist goed vanwege de eenvoud, niet met goedkope effecten en debiele monsters (behalve dat einde dus 8)7 ) maar met een clown met ballonnen en de dialogen.

Was meer de kunst van het weglaten. Laat op 50 m een clown zien staan en mensen met enige fantasie kunnen zich ergere dingen inbeelden dan welk special effect artist dan ook. :P

En dan heb ook nog eens de ruim 3 uur die er voor de oude IT is uitgetrokken, dat durven ze tegenwoordig ook niet meer, was destijds in amerika al een 2 of 3 delige televisie serie volgens mij. Hier was het gewoon een film die wel wat langer duurde.

Als het nu in 2 uur willen gaan doen is het ook gedoemd te falen denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 02-04-2017 12:46 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De meeste films zijn wel,langer geworden, in de jaren 80 en 90 gemiddeld 90 minuten per film, nu is mijn ervaring dat ze gemiddeld 120 minuten zijn.

Ik hoop op een film van vier uur trouwens, mooi dat ze nu alles van het boek erin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-04 13:44
Ik moet maar afwachten of het verhaal erop vooruit gaat als het gesitueerd wordt in de 80er jaren. De tijden waren toen al behoorlijk anders als de 50er jaren. Dus dat ze trouw willen blijven aan het verhaal van King gaat er bij mij niet in.
Dat wil trouwens voor mij niet zeggen dat het een slechte film gaat worden. De miniserie had als nadeel dat er veel informatie in gepropt moest worden in relatief korte tijd. Dat ze dit nu gescheiden hebben tussen de groep als jongeren en deel 2 als volwassenen is een betere keuze, denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Flagg schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:35:
IT was juist goed vanwege de eenvoud, niet met goedkope effecten en debiele monsters (behalve dat einde dus 8)7 ) maar met een clown met ballonnen en de dialogen.

Was meer de kunst van het weglaten. Laat op 50 m een clown zien staan en mensen met enige fantasie kunnen zich ergere dingen inbeelden dan welk special effect artist dan ook. :P
Zeer mee eens, laten ze a.u.b. het aantal jumpscares tot het minimum beperken.
erwinalien schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:43:
Ik moet maar afwachten of het verhaal erop vooruit gaat als het gesitueerd wordt in de 80er jaren. De tijden waren toen al behoorlijk anders als de 50er jaren. Dus dat ze trouw willen blijven aan het verhaal van King gaat er bij mij niet in.
Ik denk dat ze de tijdsperiode hebben veranderd zodat het voor de oudere doelgroep herkenbaar blijft omdat ze de jaren 80 bewust hebben meegemaakt als kinderen. Van mij had het ook niet gehoeven. Hoewel in de trailer zie je dat ze het fotoalbum hebben vervangen door een diaprojector en dat pakt goed uit voor de afwisseling. Alleen zag ik in de bibliotheek waar Ben omkeek naar een ballon een type kopieermachine die volgens mij nog niet voorkwam in de jaren 80 :+

Er komt trouwens in 2018 een documentaire uit over Tim Curry en zijn rol als Pennywise. Op het internet duiken veel foto's van achter de schermen op en blijkbaar voldoende materiaal om een docu van te maken. Maar had dat alsjeblieft bij de blu-ray release van de film gedaan want die heeft niks extra's gekregen, zelfs de verwijderde scenes zijn er niet aan toegevoegd |:(

Trip down memory lane:
Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/h6rs11co9/pennywise-doc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 09:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben nu 33 en It was best wel een ding toen ik jong was. Ik had een oudere zus die op een gegeven moment een filmnacht met een stel vriendinnen organiseerde toen onze ouders een paar dagen weg waren. Ik als klein ventje er ook bij, lol. Ik weet niet precies hoe oud ik toen was maar het zal zo 8-10 geweest zijn. Mijn zus zal een jaar of 14-16 geweest zijn.

Nou, ik zal het nooit vergeten. In het donker kijken, het gegil van die meiden, superintense clown, superspannend was het destijds. Ze wilden volgens mij drie films kijken, allemaal horrorfilms. Maar It was de eerste en daarna durfde niemand nog eentje te kijken, haha.

Later heb ik de film nog eens gekeken, vond het toch wel erg tegenvallen. Maar goed, iets met de tand des tijds en een herinnering aan iets wat toch wel cool was destijds. De remake skip ik denk ik maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Voxalizer op 13-04-2017 12:14 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Gisteren was er de MTV Movie Awards en daar werden nieuwe beelden van It getoond. Nu is er ook meer dialoog te horen tussen de kinderen :)

Link naar de trailer: https://www.facebook.com/MTV/videos/10154699464921701/

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/o2um195vl/it_t2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-04 12:13
Ik ben eerlijk gezegd niet te spreken over hoe die clown er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
SuperKneus schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:17:
Ik ben eerlijk gezegd niet te spreken over hoe die clown er uit ziet.
Kan ik me voorstellen. Het is wel meer trouw aan het boek en dan doel ik op het zilveren pak en in het boek was er wel altijd iets aparts aan de verschijning van Pennywise. Je had snel door dat het geen normale clown was en dat heb ik hier ook wel gelijk mee, je moet ervoor oppassen. Alleen bij Georgie in het riool deed hij eerst vriendelijk en we moeten tot september wachten hoe die scene uit gaat pakken want we hebben de clown nog niet gezien en gehoord in zijn meest vriendelijke vorm om kinderen te lokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

D. Ninjai schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:24:
[...]

Kan ik me voorstellen. Het is wel meer trouw aan het boek en dan doel ik op het zilveren pak en in het boek was er wel altijd iets aparts aan de verschijning van Pennywise. Je had snel door dat het geen normale clown was en dat heb ik hier ook wel gelijk mee, je moet ervoor oppassen. Alleen bij Georgie in het riool deed hij eerst vriendelijk en we moeten tot september wachten hoe die scene uit gaat pakken want we hebben de clown nog niet gezien en gehoord in zijn meest vriendelijke vorm om kinderen te lokken.
Idem. In het boek wordt Pennywise soms weggezet als een (bij gebrek aan een beter woord) maffe clown, dansen en lachen. Dat zie ik de Pennywise uit deze nieuwe trailers nog niet doen. Ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
offtopic:
In tegenstelling tot The Dark Tower, daar ben ik echt een beetje bang voor geworden na de trailer...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het schijnt dat de schildpad en de mentale muur ook in de film voorkomen. Alleen kan ik niet vinden of dit meer een soort "easter eggs" zullen gaan worden of dat ze ook een rol van betekenis zullen betekenen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Vrijdag schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:46:
Het schijnt dat de schildpad en de mentale muur ook in de film voorkomen. Alleen kan ik niet vinden of dit meer een soort "easter eggs" zullen gaan worden of dat ze ook een rol van betekenis zullen betekenen.
Bedoel je met de mentale muur de Ritual of Chüd? Op papier werkte dat vreemd genoeg, op het witte doek moet je een behoorlijke budget hebben om dat te verwezenlijken en volgens mij hebben ze 15 miljoen voor het eerste deel (weet ik niet helemaal zeker, ik las 30m voor twee films) gekregen. Ik denk dat ze het eindgevecht aanpassen naar iets dat kan werken voor een film maar nog wel de essentie van het ritueel in zich heeft. Deze zin gaat ook in de film komen en was ook belangrijk voor het ritueel dus ik hoop op iets moois:

He thrusts his fists against the posts and still insists he sees the ghosts

Ze hebben iig $200.000 aan CGI bepaard omdat Bill Skarsgard vanuit zichzelf gek kan doen met zijn ogen dus wie weet wat ze daarmee hebben gedaan :P

Er zitten wel verwijzingen naar de schildpad in de film zoals je in onderstaande afbeeldingen kunt zien en ik hoop dat het niet hierbij blijft:

Afbeeldingslocatie: https://s7.postimg.org/h1f1xv3cr/trtle-mus.png
Regisseur Andy Muschietti op de slaapkamer van Georgie

Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/voehutw53/trtle-walkie.png
Nog een verwijzing naar de schildpad

Deze is misschien iets verder gezocht, links van het scherm kan je ook een schildpad aan afleiden:

Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/85az3qtrh/georgie.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

D. Ninjai schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:03:
[...]

Bedoel je met de mentale muur de Ritual of Chüd? Op papier werkte dat vreemd genoeg, op het witte doek moet je een behoorlijke budget hebben om dat te verwezenlijken en volgens mij hebben ze 15 miljoen voor het eerste deel (weet ik niet helemaal zeker, ik las 30m voor twee films) gekregen. Ik denk dat ze het eindgevecht aanpassen naar iets dat kan werken voor een film maar nog wel de essentie van het ritueel in zich heeft. Deze zin gaat ook in de film komen en was ook belangrijk voor het ritueel dus ik hoop op iets moois:

He thrusts his fists against the posts and still insists he sees the ghosts

Ze hebben iig $200.000 aan CGI bepaard omdat Bill Skarsgard vanuit zichzelf gek kan doen met zijn ogen dus wie weet wat ze daarmee hebben gedaan :P

Er zitten wel verwijzingen naar de schildpad in de film zoals je in onderstaande afbeeldingen kunt zien en ik hoop dat het niet hierbij blijft:

[afbeelding]
Regisseur Andy Muschietti op de slaapkamer van Georgie

[afbeelding]
Nog een verwijzing naar de schildpad

Deze is misschien iets verder gezocht, links van het scherm kan je ook een schildpad aan afleiden:

[afbeelding]
Ah bedankt voor de plaatjes! :) Ik ben benieuwd.

Ik weet niet meer precies hoe het zat met dat ritueel. Er staat me iets van bij uit het boek dat ze in een soort hypnose/droom vechten tegen de entiteit en dat één van de kinderen een soort 'oneidige muur' projecteert om It tegen te houden. Moet het boek maar weer eens lezen want ik vond dat een interessant stuk wat meer informatie geeft over de herkomst van It.
/Edit: even opgezocht en ik weet het weer. Zou heel gaaf zijn als ze dit er in hebben kunnen maken. Hoewel het misschien erg moeilijk/surreel is en zeker het laatste deel met Beverly onmogelijk is te verfilmen.

Hier hebben ze het er ook over: http://horrorfreaknews.co...turtle-hiding-new-trailer

Blijkt dat It in meerdere boeken terugkomt. Dat wist ik helemaal niet!

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 18-05-2017 11:10 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
7 september duurt niet lang meer. Ondertussen is er veel gebeurd. De Franse magazine Mad Movies heeft een exclusief artikel over de film. Daarvoor zijn een aantal nieuwe beelden gebruikt en die staan inmiddels online. Het ademt opnieuw het boek.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FM9KaIn.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ObiS6Ek.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mvzBN54.jpg

Onlangs was de cast en de regisseur van It aanwezig op San Diego Comic Con. Er werden twee clips getoond en een nieuwe trailer die binnenkort komt. De eerste clip liet zien hoe de groep kinderen dichter bij elkaar groeien. De tweede clip liet een bekende scene uit het boek; het gevecht waarin ze met stenen gooien. De nieuwe trailer laat meer zien hoe angstaanjagend Pennywise is en dit keer gaan we ook zijn stem horen. De reacties van de liefhebbers van het boek op de beelden waren zeer enthousiast. We gaan eindelijk een film krijgen die eer doet aan een van de meesterwerken van King.

Voor wie precies wil lezen wat er in de twee beelden en de nieuwe trailer gebeurd kan hier klikken:
http://ew.com/movies/2017...ge-from-stephen-kings-it/

Dit is een interview met de regisseur over de film. Deel 2 gaat hij ook doen met flashbacks naar de film die op 7 september komt. Ben blij om te horen dat Andy heel goed weet waar om It om draait. Ik denk dat deze film het horrorgenre een nieuwe impuls gaat geven.

Dit is misschien een beetje wij van wc-eend maar de zoon van Stephen King heeft een screening van de film gezien en plaatst It in de top 5 engste films ooit gemaakt:

[ Voor 9% gewijzigd door D. Ninjai op 23-07-2017 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik heb veel boeken in de kast staan waarover stephen king een zinnetje op de cover heeft geschreven en alles is het beste of het engste... mooie manier om geld te verdienen. Al hoop ik dat het gewoon waaar is. En ik hoop dat het een net zo'n goede book adoptation gaat zijn als de lord of the ring films.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 26-07-2017 20:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
Nieuwe trailer is online. Damn wat is ie creepy! En als je heel goed kijkt, zie je ergens nog de oude Pennywise :+

[ Voor 23% gewijzigd door D. Ninjai op 27-07-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-04 13:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik vind het een trailer voor een standaard tienerhorrorfilm... Ik zie echt niets bijzonders? En de clown vind ik zeker niet eng, eerder wat lachwekkend...

Deze film gaat zéker niet de impact hebben die het voor velen had in die tijd. We zijn té verwend met goede reeds verschenen horrorfilms. Ik hoop dat ik het mis ga hebben, maar ik vrees dat het een herhalingsoefening wordt.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
In een horrortrailer verwacht ik juist veel cliche jumpscares om publiek te trekken. Dus veel scenes zijn voor de trailer bewerkt om als jumpscare te fungeren maar dat verwacht ik niet in de uiteindelijke film. Daar doe je het boek geen recht mee aan en dat weten de makers ook die elke keer benadrukken hoe geliefd het boek voor ze is.

Ik geef je gelijk dat we als doorgewinterde horrorkijkers veel kunnen hebben en niet zo snel bang worden van een monster. Maar een horrorverhaal, film of videogame wordt niet eng door monsters of een eng sfeertje maar door personages met wie je meeleeft. Ik quote King zelf als ik zeg dat zodra je geeft om je personages dat je vanzelf bang wordt als ze in een situatie komen waar ze misschien niet levend uit komen. En laat dat nou de kracht zijn van het verhaal van It; vriendschap en liefde spelen de hoofdrol, niet de clown. Geef het kans in september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-04 21:42
De originele IT film is een van de 2 waar ik ooit nachtmerries van kreeg (de andere was Evil Dead 2. Gewoon te jong gekeken, want nu is die gewoon lachwekkend :D ). Met mijn voorliefde voor horror en thriller ben ik haast wel verplicht deze film een kans te geven in de bios. Twijfel alleen nog of ik vooraf eerst nog het origineel ga kijken of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Vroeger was hij goed. 1990, ik dacht eigenlijk dat de film ouder was (jaren '80, maar goed dat scheelt ook maar een jaartje).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

D. Ninjai schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 18:12:
Nieuwe trailer is online. Damn wat is ie creepy! En als je heel goed kijkt, zie je ergens nog de oude Pennywise :+

[video]
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/iSpPC5/It_2017.png

De originele :+ >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-04 16:08

s0kkie

Cowabunga

Deze film heeft echt wel potentie om beste horror van dit jaar te worden. Pennywise is vele malen creepier gemaakt, met de hedendaagse special effects kunnen ze ook bepaalde dingen beter uitwerken waardoor het ook meer enger kan worden.

Maar ik ben echt blij dat dit niet is gebeurd!
http://www.nu.nl/film/485...se-in-nieuwe-it-film.html
Wat een waardeloze actrice in al haar films :X
Pennywise is een man en moet een man blijven ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nóg iets gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/nwaxX5/It_2_2017.png

Wikipedia: Among the Living
The album's cover art, produced by illustrator and painter Don Brautigam, has been the subject of some discussion. It was long believed to depict the character Rev. Henry Kane, antagonist from the film Poltergeist II: The Other Side, while others believed it depicted the character Randall Flagg, the subject of the album's title track and the antagonist from the Stephen King novel The Stand. Drummer Charlie Benante, who conceived the concept for the cover, denies this, claiming "It (the cover art) was just about how much evil there is amongst us. I wanted to show just the same type of person on the cover. The same type of people and then, the one person that was sticking out kind of giving you a wave, like a 'hi!'".[7]
Meteen weer debunked door de drummer, maar toch :P
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/12/AnthraxAmongTheLiving.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dEX0kQ/It_3_2017.png

Blik naar een andere wereld op zijn shirt? Referentie naar The Dark Tower?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/hqj2zk/It_4_2017.png

Dit is de jongen die in het begin van de trailer op het "Missing" biljet te zien is. Trailer is niet chronologisch? Of middels een soort tijdswarp wordt er al een vermissing opgegeven die nog plaats moet vinden?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/b0phX5/It_5_2017.png

It was al die tijd al aanwezig in de kelder? Heb helaas geen schildpad (of referentie naar) kunnen ontdekken.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/h6MqKk/It_6_2017.png

Referentie naar Christine (okee, dat was een rode Plymouth) of Maximum Overdrive/Trucks?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/j0BRQQ/It_7_2017.png

Mr. Keene:
Norbert Keene was the owner and operator of the Center Street Drug Store for fifty years from 1925 to 1975. He administers Eddie's asthma medication and later reveals to him that it's only a placebo.
http://stephenking.wikia.com/wiki/Mr._Keene
Dat maakt het Anthrax shirt anachronistisch, omdat het album pas uitkwam in 1987. Of natuurlijk een inside joke.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/dhukKk/It_8_2017.png

Circuswagen/poster met "Pennywise". Wat er onder staat kan ik niet goed lezen.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/bSbAkQ/It_9_2017.png

Pierrot en The Mad Hatter als It?

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 28-07-2017 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Goeie vondsten! :) Er wordt ook een nummer van Anthrax afgespeeld in de film namelijk tijdens het stenengevecht. Dat vertelde mensen die de clip zagen tijdens Comic Con maar die zal niet op YouTube worden geplaatst.
Vrijdag schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 13:37:
It was al die tijd al aanwezig in de kelder? Heb helaas geen schildpad (of referentie naar) kunnen ontdekken.
Je ziet het niet scherp maar Bill laat in de trailer een schildpad van lego vallen. In de kelder zag ik ook nog niks maar ik kan wel bevestigen dat er een doosje met een schildpad erop komt te liggen die de aandacht van Georgie krijgt wanneer hij gulf moet halen van Bill.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hR5jvQ/schildpad.png

[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 28-07-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

D. Ninjai schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:05:
Goeie vondsten! :) Er wordt ook een nummer van Anthrax afgespeeld in de film namelijk tijdens het stenengevecht. Dat vertelde mensen die de clip zagen tijdens Comic Con maar die zal niet op YouTube worden geplaatst.

[...]

Je ziet het niet scherp maar Bill laat in de trailer een schildpad van lego vallen. In de kelder zag ik ook nog niks maar ik kan wel bevestigen dat er een doosje met een schildpad erop komt te liggen die de aandacht van Georgie krijgt wanneer hij gulf moet halen van Bill.

[afbeelding]
Ha dus tóch! Ik had al wel een vermoeden maar kon het niet goed zien :) Er zijn trouwens ook rumoeren over een Stephen King universe, zag ergens een aantal cgi trailers waarin verschillende boeken terugkwamen. Christine, Carrie, Salem's Lot, The Stand en it

Zou die jongen met het Anthrax shirt ook die man worden die (in de eerste film) grijze haren krijgt? Ik heb namelijk even gezocht op ERAD en op de Engelstalige Wiki wordt uitgelegd dat het een proces met betrekking tot eiwitdegradatie is. Veroorzaker van onder andere Parkinson.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wat betreft Mr. Keene: in deze film maakt The Losers Club alles 30 jaar later mee dan in het boek en de vorige mini-serie. Ook zijn dienstjaren zijn dus verschoven. Dit deelt speelt zich af in de jaren '80.

Verder is de volgorde van de beelden in de trailer uiteraard niet chronologisch, zoals in 95% van alle trailers. Ik zou dus niks zoeken in het feit dat Patrick Hockstetter te zien is nadat we zijn "missing"-poster in beeld krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://pics.onsizzle.com/pennywise-appearsevery-27-years-a-horror-con-1990-21-years-2017-23074132.png

Mind is blown :o

[ Voor 52% gewijzigd door s0kkie op 06-08-2017 22:47 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Pennywise in deze film heeft drie rozen als knopen op zijn jas. 27 is het laatste getal in de tafel van drie voordat je de 30 (de grote drie) hebt bereikt.

Half-Life 3 confirmed! Gman is Pennywise! :o

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 06-08-2017 23:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
Voor diegene die willen weten hoe de nieuwe Pennywise gaat klinken. Hier een tv-reclame waarin je zijn stem hoort. Zijn eerste zin hoort bij de scene waarin hij met zijn driehoekige collectie aan ballonnen staat. Klinkt ie best als Scooby Doo eigenlijk. De overige zinnen horen bij de scene waarin hij met Georgie praat.

Dit is een andere tv-reclame en zit iets heel geniaals in! :D

En tot slot nog wat mooie plaatjes voor het slapen gaan:

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/nsPXuv/pennywise.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/hQjMnF/pennywise2.jpg
Vrijdag schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 18:39:
[...]
Ha dus tóch! Ik had al wel een vermoeden maar kon het niet goed zien :) Er zijn trouwens ook rumoeren over een Stephen King universe, zag ergens een aantal cgi trailers waarin verschillende boeken terugkwamen. Christine, Carrie, Salem's Lot, The Stand en it
Dat zal waarschijnlijk gaan over The Dark Tower series. Die boeken verbinden de verhalen inderdaad aan hetzelfde universum. Zo komt het schildpad uit It ook voor in The Dark Tower. Heb de boeken nog niet gelezen overigens.
Vrijdag schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 18:39:
Zou die jongen met het Anthrax shirt ook die man worden die (in de eerste film) grijze haren krijgt? Ik heb namelijk even gezocht op ERAD en op de Engelstalige Wiki wordt uitgelegd dat het een proces met betrekking tot eiwitdegradatie is. Veroorzaker van onder andere Parkinson.
Nee dat is Henry Bowers die witte haar gaat krijgen. De jongen met het Anthrax shirt is Belch Huggins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wikipedia: Bill Skarsgård
En de nieuwe Pennywise acteur is vandaag 27 jaar geworden!! :o :o :o
Ik kan niet meer slapen vanavond jongens, dit wordt te eng nu :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

s0kkie schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:58:
Wikipedia: Bill Skarsgård
En de nieuwe Pennywise acteur is vandaag 27 jaar geworden!! :o :o :o
Ik kan niet meer slapen vanavond jongens, dit wordt te eng nu :'(
Van wikipedia:
Dark matter is thought to make up 27% of the universe.
Hou mijn hand vast :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Nieuwe soort trailer, waarbij hij duidelijke diverse stemmetjes doet. Wel lekker creepy

YouTube: NEW IT VR Experience Trailer with Pennywise : IT Float

Er was ook een leaked scene van georgie zag er erg goed uit.

Zin in 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is dat , een virtuele vr experience? Dat klinkt wel erg vet. Zijn er bioscopen in Amerika die dat hebben ofzo? Of is het meer voor een pretpark?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 15-08-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:05:
wat is dat , een virtuele vr experience? Dat klinkt wel erg vet. Zijn er bioscopen in Amerika die dat hebben ofzo? Of is het meer voor een pretpark?
Een virtuele VR experience? Ik denk dat je dan met een VR bril op kijkt naar een gerenderd filmpje van mensen die een VR ervaring hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:05:
Dit is de volledige trailer

YouTube: IT: FLOAT - A Cinematic VR Experience

Met zelf een vr bril kan je dus zelf alle kanten opkijken vanuit pov van Georgie.

Kijk nu met ipad en door zelf de ipad te bewegen kwam ik erachter, dat je zelf alle kanten kunt op kijken.

Helaas geen cinema vr experience, maar een toffe vr game op deze manier zou mega tof zijn 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
Anoniem: 49090 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:01:
Nieuwe soort trailer, waarbij hij duidelijke diverse stemmetjes doet. Wel lekker creepy

YouTube: NEW IT VR Experience Trailer with Pennywise : IT Float

Er was ook een leaked scene van georgie zag er erg goed uit.

Zin in 😃
Dat VR is erg leuk gedaan! Vond het best creepy :P

Die gelekte scene waarnaar je refereert is een exclusieve clip van 4 minuten die je vooraf de film Annabelle Creations kunt zien. Maar dat is alleen in de Amerikaanse bioscopen helaas. Toch kun je hem inderdaad gewoon vinden als je goed zoekt en de scene bewijst dat dit een hele enge Pennywise gaat worden. Zijn stem is echt goed, de uitdrukkingen van een vrolijke clown naar een creep is echt subliem en dan dat kwijlen af en toe. Dat kwijlen komt vanwege zijn konijnentanden die hij op zijn gebit heeft moeten plaatsen maar de regisseur vond het wel wat hebben en heeft die scene erin gelaten. Lijkt het alsof ie niet kan wachten op zijn hapje! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Zojuist mijn plekken gereserveerd voor de voorpremiere in groningen om 0:00 uur. Woensdag op donderdag 6 op 7 september. Zijn er meer die dan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Teknix1982 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:57:
Zojuist mijn plekken gereserveerd voor de voorpremiere in groningen om 0:00 uur. Woensdag op donderdag 6 op 7 september. Zijn er meer die dan gaan?
Aah super! Ik wil het heel graag (woon ook in Groningen) maar ik kan die donderdag geen vrij krijgen dus ik denk dat ik niet heenga. Ben wel blij dat ie de grootste zaal heeft gekregen. Sterker nog, hij komt zelfs ook in IMAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Gaan er nog mensen uit omgeving Doetinchem richting Apeldoorn Deventer /whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
D. Ninjai schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:02:
[...]

Aah super! Ik wil het heel graag (woon ook in Groningen) maar ik kan die donderdag geen vrij krijgen dus ik denk dat ik niet heenga. Ben wel blij dat ie de grootste zaal heeft gekregen. Sterker nog, hij komt zelfs ook in IMAX.
Ikzelf heb vakantie maar mijn broer gaat ook mee en die heeft geen vakantie. Gewoon doen, nachtje weinig slaap kan geen kwaad. Film is om 2:30 uur afgelopen. ;) moet je er voor over hebben. Ik vond de tv serie al geweldig en ben echt heel benieuwd naar deze. Schijnt dat King zelf zeer te spreken is over het resultaat :)

[ Voor 13% gewijzigd door Teknix1982 op 20-08-2017 21:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Telkens wanneer ik de trailer in de bios zie heb ik er steeds meer zin in!
Ik werk zelf bij Pathé dus lekker gratis gaan straks :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D. Ninjai
Teknix1982 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 21:13:
Schijnt dat King zelf zeer te spreken is over het resultaat :)
Klopt, hoor hem zelf maar ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XPAxMoWrWTQ]

En aanschouw een verkorte scène van de confrontatie tussen Pennywise en Georgie:

[ Voor 33% gewijzigd door D. Ninjai op 27-08-2017 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-04 19:02

Sargan

Filmfreak...

De eerste reacties komen binnen en die zijn....behoorlijk positief!

https://editorial.rottent...g-adaptation-of-all-time/

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Teknix1982 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 18:57:
Woensdag op donderdag 6 op 7 september. Zijn er meer die dan gaan?
Ah Groningen, daar werk ik. Eens kijken of ik mensen kan porren!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga niet naar de nachtpremiere. Wel ben ik van plan om in week twee te gaan. Gewoon de ochtendvoorstelling indien mogelijk, daar hou ik wel van. Is het veel rustiger in de zaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 27-08-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Sargan schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:18:
De eerste reacties komen binnen en die zijn....behoorlijk positief!

https://editorial.rottent...g-adaptation-of-all-time/
Vaak zijn het wel van die mensen die overdreven positief zijn omdat ze als eerste de film mochten zien of misschien zelfs wel neppe beoordelingen.
Maar ik denk dat het ook wel goed zit met deze film :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Reviews beginnen nu binnen te komen en nog altijd positief, momenteel 100% score op rotten tomatoes, maar dit zal vast nog wel dalen, denk dat de film rond de 90% zal gaan scoren, wat nog altijd erg hoog is, zeker voor een horrorfilm:
https://www.rottentomatoes.com/m/it_2017

Hier de review van Empire:
http://www.empireonline.com/movies/stephen-king-2017/review/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Kan ook niet wachten op deze film. Vond Tim Curry een fantastische Pennywise, echt creepy. Ben erg benieuwd naar Bill Skarsgård als Pennywise.

Op IMDb gooit deze IT vooralsnog ook hoge ogen:
http://www.imdb.com/title/tt1396484/?ref_=fn_al_tt_1

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik ga zondag ik kan niet meer wachten :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

s0kkie schreef op woensdag 6 september 2017 @ 13:24:
Ik ga zondag ik kan niet meer wachten :9~
Ik ga morgen en kan ook niet wachten! Film heeft een goeie buzz, goeie campagne.
Dat ze maar snel beginnen met de opnames voor deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-04 09:56

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

D. Ninjai schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:34:
[...]

En aanschouw een verkorte scène van de confrontatie tussen Pennywise en Georgie:

[video]
Wauw... waarom is dat water zo gaar CGI gemaakt.. Wanneer Georgie z'n bootje aan wilt pakken dan op de rand van de af goot leunt. Op 0:57 ongeveer 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-04 20:37
ik ga morgenavond in utrecht :) kan nie wachten ook een leuke 2e date tergelijk haha :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Kaartje voor morgenochtend 10 uur :9
Lekker veel ruimte en rust in de bios hopelijk.
Njay schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:30:
ik ga morgenavond in utrecht :) kan nie wachten ook een leuke 2e date tergelijk haha :)
Zorg dat je wat rode ballonnen hebt voor ná de film >:)

[ Voor 60% gewijzigd door Vrijdag op 06-09-2017 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Vrijdag schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:43:

[...]

Hehe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:43:

[...]

Niet op putdeksels vastbinden he? Schijnen ze niet leuk te vinden die grap :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Net terug uit Pathe. Zeer geslaagde verfilming! Echt super gedaan voor een remake. Deze ga ik nog wel een keer bekijken. Wel een paar kleine minpuntjes, maar hadden vooral betrekking op muziek.

Al meer mensen geweest?

[ Voor 4% gewijzigd door Teknix1982 op 07-09-2017 02:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-04 16:48
Ik ben net thuis van de voorpremière en wauw. WAT. EEN. FILM! Ik ga hem nog een keer kijken. Echt geweldig!

:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D. Ninjai
Teknix1982 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 02:46:
Net terug uit Pathe. Zeer geslaagde verfilming! Echt super gedaan voor een remake. Deze ga ik nog wel een keer bekijken. Wel een paar kleine minpuntjes, maar hadden vooral betrekking op muziek.

Al meer mensen geweest?
Ja ik ben toch wel gegaan ondanks dat ik over een paar uur weer op moet :P

Om 23:00 bedacht ik fuck it, ga gewoon sneaky heen, wacht er al 8 jaar op en gelukkig maar want ze hebben het bij Pathé Groningen leuk aangekleed met ballonnen, een Georgie die rondloopt en een Pennywise natuurlijk, ook al was het de oude ;)

Ik heb van elke seconde genoten maar ga morgen meer vertellen gezien ik nu echt moet slapen. Op de bank in de woonkamer want kan het risico niet nemen dat mijn vriendin wakker wordt en dat ze erachter komt dat ik al ben geweest :P

[ Voor 10% gewijzigd door D. Ninjai op 07-09-2017 03:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga zo, om tien uur in Spuimarkt Den Haag :)

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Damn alleen maar positieve reacties hier boven, ik wil ooooook! :'(

Haha in sommige theaters hebben we ook een clown rondlopen en er zijn heel veel rode ballonnen besteld :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
D. Ninjai schreef op donderdag 7 september 2017 @ 03:25:
[...]

Ja ik ben toch wel gegaan ondanks dat ik over een paar uur weer op moet :P

Om 23:00 bedacht ik fuck it, ga gewoon sneaky heen, wacht er al 8 jaar op en gelukkig maar want ze hebben het bij Pathé Groningen leuk aangekleed met ballonnen, een Georgie die rondloopt en een Pennywise natuurlijk, ook al was het de oude ;)

Ik heb van elke seconde genoten maar ga morgen meer vertellen gezien ik nu echt moet slapen. Op de bank in de woonkamer want kan het risico niet nemen dat mijn vriendin wakker wordt en dat ze erachter komt dat ik al ben geweest :P
Haha keurig! Ja ik was ook in Groningen. Idd leuk gedaan met de balonnen en de oude Pennywise en Georgie die rond liepen. Lag het aan mij of waren de karakters van Mike en Ben deels verwisselt tov de vorige film? Nu was het Ben die met de historie van Derry kwam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:02

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo ook geweest naar voorstelling van 00:00 pathe de kuip.
Echt hele gave film. Die dude die pennywise speelt doet het echt heel erg goed.
Vond de kids het ook fenomenaal doen allemaal.
Was zeer spannend en ja ik vond hem gewoon echt heel goed!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

jeka

Support your local club.

Ik durf niet :+
Kijk wel een keer rond 15:00 thuis zonder geluid.

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
jeka schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:46:
Ik durf niet :+
Kijk wel een keer rond 15:00 thuis zonder geluid.
En alleen als de zon schijnt.

Met een lieve labrador op schoot.

Op een extra kleine TV.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:02

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hahahah nou ik hou hellemaal niet van horror maar dit vind ik echt juist heel tof.
Damn kan er niet over uit hoe ontzettend goed de clown gedaan is. Die gast zet zo een bizar creapy character neer echt knap.
Heb alweer zin om zsm nog een keer te gaan.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zo, terug.

Omdat een afbeelding meer zegt dan duizend woorden, hier een afbeelding met daarin meer dan duizend woorden:

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/0/9/2/8/1001004010208290.jpg

Ik vond 'm geweldig _O_

Schildpad (kleine spoiler):
spoiler:
Komt toch drie keer voor. Of in elk geval twee overduidelijke keren

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Wel jammer dat The Dark Tower en IT films niet met elkaar connecten. Boek technisch gebeurd dit wel met de 'turtle'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

s0kkie schreef op donderdag 7 september 2017 @ 13:30:
Wel jammer dat The Dark Tower en IT films niet met elkaar connecten. Boek technisch gebeurd dit wel met de 'turtle'.
Afgaande op wat ik gelezen heb, connect The Dark Tower-film helemaal nergens mee. :X
* Bra-Jo gaat dit weekend naar IT, zin an!

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
nog een paar uurtjes ;) lang geleden dat ik zo hyped was over een film :) ik hoop zo echt dat iemand met ballons gaat kutten na de film :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Er ligt hier op werk een rode(!) ballonnenpomp :o

stom toevallig, maar toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KarmaPolice
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 15:12
Huge fan hier van IT en King, ga de movie ook zeker zien.

Maareh dat verhaaltje van King is dat niet net één tikkeltje te commercieel?

En ben ik paranoia of zie ik een 'gag-reflex' na 'I really like this movie' @ 2:20?

[YouTube: https://youtu.be/XPAxMoWrWTQ]

[ Voor 9% gewijzigd door KarmaPolice op 07-09-2017 16:19 ]

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

KarmaPolice schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:14:
Huge fan hier van IT en King, ga de movie ook zeker zien.

Maareh dat verhaaltje van King is dat niet net één tikkeltje te commercieel?

En ben ik paranoia of zie ik een 'gag-reflex' na 'I really like this movie' @ 2:20?

[video]
Ik moet helaas bekennen dat ik niet (meer) af ga op King's eigen recensies van "zijn" films. Zijn review van The Dark Tower was erg lovend, en die is toch echt behoorlijk bagger schijnbaar*.
Ik ga lekker mijn eigen mening vormen. :)

* Zelf niet gezien, ben ik ook niet van plan.

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Njay
Wat een heerlijke film , er hadden idd mensen balonnen bij zich
Oh ja tweakers leute you will all float too

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 15:12

Boy

www.byoscoop.nl

http://www.nu.nl/film/491...ndruk-dan-voorganger.html

Wat raar dat hier de recensies zo mat zijn, terwijl ik hier lovend zie en een 8,4 op imdb.com...

Ik kijk erg naar uit naar deze film, wss door het jeugdtrauma wat het me op 11-jarige leeftijd heeft bezorgd xD :+

[ Voor 23% gewijzigd door Boy op 08-09-2017 10:03 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gisteren ook de drukst bezochte film op nummer 1 met 15.000 mensen dus niks aantrekken van die neppe reviews :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Boy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:03:
http://www.nu.nl/film/491...ndruk-dan-voorganger.html

Wat raar dat hier de recensies zo mat zijn, terwijl ik hier lovend zie en een 8,4 op imdb.com...

Ik kijk erg naar uit naar deze film, wss door het jeugdtrauma wat het me op 11-jarige leeftijd heeft bezorgd xD :+
Ik kan me in geen een van die reviews die nu.nl quote vinden.
Pagina: 1 2 3 Laatste