Verbeek zou ik ook wel willen zien. Denk dat die echt wel wat op poten weet te zetten.LoneRanger schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:02:
@Verwijderd
Ik vind Verbeek een prima vent kan me vaak ook wel vinden in wat hij zegt maar er zal een reden zijn dat hij bij het bescheiden Bochum zit en niet bij een subtopper in de Bundesliga b.v.
Wat die andere opties betreft moet ik eigenlijk wel om lachen, Han Berger of softie Westerhof.. haha.
Wel slim om iemand te zoeken met AOW leeftijd, die zijn wel vrij.
Wat betreft die andere opties kan Han Berger zeker zo goed als Martin ten Cate, zo niet meer. Berger heeft heel wat meer ervaring. Was ooit de jongste coach ooit in de eredivisie en heeft het voetbal van Australië opnieuw ingericht, waar de KNVB van kan profiteren met al hun plannenmakerijen voor het Nederlandse voetbal. Bovendien is Berger op dit moment voorzitter van de Coaches Betaald Voetbal (wat voor hem mopperkont Beenhakker was).
Han Berger is een voetbaldier in hart en nieren. Maar een beetje in de vergetelheid geraakt. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen lijkt mij.