De problemen bij de KNVB

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:31
jaapstobbe schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:00:
Alle kritiek is nu op Blind, maar valt zijn technische staf niets aan te rekenen?
We weten niet hoe ze precies werken. We weten dat Blind al een grote belangrijke rol speelde onder Hiddink toen het mis ging, maar Blind is er in geslaagd om een team van nog grotere nobodies om zich heen te verzamelen. Zo iemand als Grim, zou die werkelijk invloed hebben?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:09

Player1S

Probably out in the dark

nou. Nog geen bericht dus geen simpel bedankt maar nu bureau leeg maken gesprek

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Hij is weg!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
L1nt schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:14:
nou. Nog geen bericht dus geen simpel bedankt maar nu bureau leeg maken gesprek
toch wel dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jaapstobbe schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:00:
Alle kritiek is nu op Blind, maar valt zijn technische staf niets aan te rekenen?
Daar is hij toch verantwoordelijk voor

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:05:
[...]

We weten niet hoe ze precies werken. We weten dat Blind al een grote belangrijke rol speelde onder Hiddink toen het mis ging, maar Blind is er in geslaagd om een team van nog grotere nobodies om zich heen te verzamelen. Zo iemand als Grim, zou die werkelijk invloed hebben?
Het grappig is dat Blind er ook bij was om te zijn hoe het wel moest, of ook kan en desondanks verder ging met die 433 Hollandse school editie waarvan al was gebleken dat dat niet ging.
Als je beste speler [Robben] al niet eens Hollandse school speelt..

Die van Gaal Variant van de 532 kun je nog steeds spelen met Memphis of Janssen in de rol van v Persie en Sneijder als een soort Pirlo op het middenveld en Wijnaldum als gatenvuller.
Niks tiki-taka gewoon reactie-voetbal en opportunisme, balcirculatie doe je maar als je met 3-0 voorstaat.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:49

St@m

@ Your Service

God bestaat!

[ Voor 83% gewijzigd door St@m op 26-03-2017 21:19 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu is het toch te laat, WK gaan we niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Exocet schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:19:
Alvast gaan bouwen voor volgende kwalificatie.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
Ik ben benieuwd wat clown Van Breukelen nu uit de hoge hoed gaat toveren. Een korfbalcoach misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://nos.nl/artikel/216...d-weg-als-bondscoach.html
Het management van Blind heeft de breuk bevestigd.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:55
JeroenTheStig schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:23:
Ik ben benieuwd wat clown Van Breukelen nu uit de hoge hoed gaat toveren. Een korfbalcoach misschien?
Ik ben beschikbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
We waren op de goede weg. Bulgarije was naar mijn idee een incident. Ik heb er alles ingestopt wat ik in me had. Jammer dat het hiermee eindigt", aldus Blind
:')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 19:24

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Zo lang er bij de knvb geen wijzigingen plaats gaan vinden, zal er nog steeds niet veel veranderen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Het blijft verrot. De nieuwe coach gaat het WK ook niet halen dus begint dan net als Blind op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
PolarBear schreef op zondag 26 maart 2017 @ 20:27:
[...]

BMI van die onnodige rode kaarten? De Ligt had er niet moeten staan wellicht. Maar een tegendoelpunt in de eerst 5 minuten van de wedstrijd niet goed kunnen maken, nee zelf geeneens een handvol goede kansen creëren, dat is het echte probleem. Als het nog tegen een grote voetbal natie was, maar dit was de nummer 71 (?).

Als we nu toch al geen goede kans meer maken, ga dan lekker stoppen met Blind, stoppen met een aantal oude(re) spelers en begin met een nieuwe bondscoach, vernieuwde verjonge selectie en een passende tactiek en leg een goede basis voor 2020.
Je hebt volledig gelijk. Maar voor mij begint het bij de opstelling en die is bij Blind gewoon slecht.
Ben zelf ook geen fan van BMI maar bij de spelers die Blind had opgeroepen was het logisch geweest om BMI en Hoedt in de basis te zetten en niet de Ligt.

Alle spelers zitten tegen de media te vertellen dat de Ligt er is om eraan te ruiken etc en een dag erna staat de Ligt in de basis. Dus de rest van het team wist er ook niets van.

Mja Blind is nu weg, dus tegen Italie zullen Grim en Hoek de zooi bepalen. Het kan dus wel slechter :"D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:51
LoneRanger schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:18:
[...]

Die van Gaal Variant van de 532 kun je nog steeds spelen met Memphis of Janssen in de rol van v Persie en Sneijder als een soort Pirlo op het middenveld en Wijnaldum als gatenvuller.
Niks tiki-taka gewoon reactie-voetbal en opportunisme, balcirculatie doe je maar als je met 3-0 voorstaat.
We moeten die 532 niet zo heilig verklaren. De manier van spelen moet je los zien van het systeem. Je kunt prima verdedigend spelen met 433 of aanvallend met 532. Het is maar hoe je het invult.

Ik word juist een beetje moe van dat eeuwige geroep om 532 op het moment dat het niet loopt. Je moet enkel voor 532 kiezen als je 100% wilt gaan voor aanvallende backs als Karsdorp, Janmaat, Blind, Willems en v Aanholt. Maar dan zou ik dus niet meer kiezen voor Sneijder. Die kan dat nu echt niet meer belopen.
Exocet schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:19:
Je moet het wel proberen. En begin niet over bouwen want zoveel oudjes hebben we niet meer. Die Robben kunnen we er nog wel af en toe bij hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 26-03-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturnus schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:28:
Het blijft verrot. De nieuwe coach gaat het WK ook niet halen dus begint dan net als Blind op -1.
Juist niet.
Iedereen weet dat we de WK niet gaan halen.
Dus de nieuwe coach heeft de hele kwalificatie periode om iets op te bouwen waarmee we wel het EK halen.

Dus hij hoeft er niet meteen te staan, hij heeft nu de tijd om iets neer te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Jawel, nu winnen we gewoon ineens automatisch van Frankrijk. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:30:
[...]

Juist niet.
Iedereen weet dat we de WK niet gaan halen.
Dus de nieuwe coach heeft de hele kwalificatie periode om iets op te bouwen waarmee we wel het EK halen.

Dus hij hoeft er niet meteen te staan, hij heeft nu de tijd om iets neer te zetten :)
Inderdaad, wanneer de nieuwe bondscoach word aangesteld moet dit ook direct vanuit de leiding van de KNVB richting de media gecommuniceerd worden.
En ik heb het gevoel dat ze dit niet gaan doen.

Maar ben bang dat het of een tijdje gaat duren voor er een vervanger is of dat ze weer een koekenbakker zullen halen.

ps. de KNVB zit aan het begin van een reorganisatie. Het ziet er naar uit dat van Breukelen flink macht zal verliezen na de reorganisatie. Dus zal van Breukelen afwachten tot alles duidelijk is of gaat hij er gewoon een vriendje neerzetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 26-03-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

Shabbaman

Got love?

Deadsy schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:33:
[...]
Maar ben bang dat het of een tijdje gaat duren voor er een vervanger is of en dat ze weer een koekenbakker zullen halen.
ftfy

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of zou Fred Grim al het Bondscoachschap zijn beloofd :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 16:05

Fiber

Beaches are for storming.

Werd tijd...

Benieuwd wie er als opvolger durft in te stappen. Wat doet Van Gaal tegenwoordig...?

Grapje natuurlijk, dat heeft een keer gewerkt, maar garandeert niet dat het weer werkt.

Ik pleit nog steeds voor Ron Jans. lekker no nonsense, geen banden met de drie topclubs, gewoon een leuke vent die weet hoe je een opstelling moet maken en spelers moet motiveren. Meer is niet nodig.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Precies wat ik wilde posten. Die gast is niet goed bij zijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Fiber schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:35:
[...]

Werd tijd...

Benieuwd wie er als opvolger durft in te stappen. Wat doet Van Gaal tegenwoordig...?

Grapje natuurlijk, dat heeft een keer gewerkt, maar garandeert niet dat het weer werkt.

Ik pleit nog steeds voor Ron Jans. lekker no nonsense, geen banden met de drie topclubs, gewoon een leuke vent die weet hoe je een opstelling moet maken en spelers moet motiveren. Meer is niet nodig.
Aan van Gaal moet je niet beginnen.
Er moet iemand komen die iets kan en wil opbouwen en die wanneer dit gedaan is gewoon weg kan vallen.
Niet iemand die alles wil controleren.

Jans zou kunnen maar die is ook niet perfect. Een buitenlander is een optie, maar die willen geld dat de KNVB niet heeft.
Klinsmann :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:34:
Of zou Fred Grim al het Bondscoachschap zijn beloofd :+ :+
Lach maar, vooralsnog mag die er zitten. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

- De Boer
- Van Gaal
- Ron Jans

Duitse BC misschien ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:37:
[...]

Aan van Gaal moet je niet beginnen.
Er moet iemand komen die iets kan en wil opbouwen en die wanneer dit gedaan is gewoon weg kan vallen.
Niet iemand die alles wil controleren.

Jans zou kunnen maar die is ook niet perfect. Een buitenlander is een optie, maar die willen geld dat de KNVB niet heeft.
Klinsmann :D
De KNVB heeft genoeg geld, maar wil het alleen niet uitgeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
Jammer dat mensen als Klopp niet vrij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat vind ik nu ook niet zo'n grote trainer hoor. Ik geloof niet dat hij nu het brein achter de wederopstanding van het Duitse voetbal was. Hij past wel in het vage straatje van v Breukelen vrees ik.
Hackus schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:39:
- De Boer
- Van Gaal
- Ron Jans

Duitse BC misschien ?
V Gaal wil vast niet meer en dat werkt vast niet nog eens zo. Met de Boer zitten we naar mijn mening weer vast in hetzelfde stramien als Blind en we moeten juist weg van dat cultuurtje.

[ Voor 35% gewijzigd door D-e-n op 26-03-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
De Boer lijkt mij de logische keuze, als hij wil. In alles een hele verbetering tov Blind. Al denk ik dat Oranje dringend behoefte heeft aan iemand uit een andere school.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat ze Cocu gaan vragen.Na 4 jaar PSV zal ie ook wel eens wat anders willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 16:05

Fiber

Beaches are for storming.

ph4ge schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:40:
De Boer lijkt mij de logische keuze, als hij wil. In alles een hele verbetering tov Blind. Al denk ik dat Oranje dringend behoefte heeft aan iemand uit een andere school.
Dat inderdaad. Ik heb Frank de Boer best hoog zitten, maar ik denk niet dat hij nu geschikt is. Maar hij mag van mij best wel een keer aan de beurt komen, als opvolger van Ronald Koeman, ooit...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:40:
[...]

Dat vind ik nu ook niet zo'n grote trainer hoor. Ik geloof niet dat hij nu het brein achter de wederopstanding van het Duitse voetbal was. Hij past wel in het vage straatje van v Breukelen vrees ik.
Hij heeft het elftal verjongd en veranderingen doorgevoerd en had flink wat steun zelf onder critici. Low heeft die lijn toen doorgetrokken.
De VS is onder hem ook flink gegroeid.

Nadeel aan hem is dat hij waarschijnlijk vanuit de VS zal willen werken en hij is niet iemand die lang op dezelfde plek blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@D-e-n ik noem maar wat namen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:30:
[...]

We moeten die 532 niet zo heilig verklaren. De manier van spelen moet je los zien van het systeem. Je kunt prima verdedigend spelen met 433 of aanvallend met 532. Het is maar hoe je het invult.

Ik word juist een beetje moe van dat eeuwige geroep om 532 op het moment dat het niet loopt. Je moet enkel voor 532 kiezen als je 100% wilt gaan voor aanvallende backs als Karsdorp, Janmaat, Blind, Willems en v Aanholt. Maar dan zou ik dus niet meer kiezen voor Sneijder. Die kan dat nu echt niet meer belopen.
Ik verklaar niks heilig iig niet zo stellig als die verouderde Hollandse school waarbij balbezit heilig wordt verklaard.
Balbezit is in Oranje al jaren niet functioneel meer en vooral ook mogelijk omdat de meeste tegenstanders dat wel prettig vinden dat langzame gebrei waar prima tegen te counteren is.
5 achterin is puur om de ruimtes klein te maken niet om de backs continue maar te laten rennen zoals ze nu al doen.

Noem het voor mijn part een 433 als je je daar prettiger bij voelt met 2 ingezakte vleugels ofzo. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seedorf.
Bergkamp.
De Boer.
De Boer.
Jonk.
Stam.
Adriaanse.

Vrees dat de KNVB het toch een beetje bij deze namen zal zoeken;), die hebben allemaal het CV wat ze bij de KNVB voor ogen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:40:
Voordeel van De Boer is dat hij niet zo autistisch druk wil zetten als veel Nederlandse trainers. Wat dat betreft zou ik het wel met hem aan durven, zeker omdat hij het als assistent ook goed leek te doen.

Het nadeel is wel dat hij altijd alles voetballend wil oplossen, die luxe hebben we niet echt bij oranje vind ik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Prima hoor. Dat waardeer ik :)
Maar heb mijn bedenkingen. Het wordt een moeilijk verhaal. De ideale kandidaat is Koeman maar dat wordt hem niet.
LoneRanger schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:46:
[...]
als die verouderde Hollandse school waarbij balbezit heilig wordt verklaard
Daar ben ik het mee eens hoor. Maar dat veranderen hoeft niet gelijk 532 te betekenen. Tegen de Fransen oefenden we met 532 en dat werd een sof. Ook bij 532 draait het om de juiste spelers op de juiste plek.
Deadsy schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:44:
[...]
Hij heeft het elftal verjongd en veranderingen doorgevoerd en had flink wat steun zelf onder critici. Low heeft die lijn toen doorgetrokken.
De VS is onder hem ook flink gegroeid.

Nadeel aan hem is dat hij waarschijnlijk vanuit de VS zal willen werken en hij is niet iemand die lang op dezelfde plek blijft.
Ik zie in hem geen tactisch brein en dat zou nu wel fijn zijn. Met alleen enthousiasme en de wil voor verandering kom je er niet.

Wat dat nadeel betreft : ik heb niks tegen een buitenlandse coach maar die moet in mijn ogen juist wel veel hier zijn. Hij moet echt het Nederlandse voetbal willen leren kennen. Hij moet weten wie er in de eredivisie en de rest van Europa spelen. Ik wil een vakidioot :)

[ Voor 37% gewijzigd door D-e-n op 26-03-2017 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002

Vuvuzela

My spire is forming

Gonadan schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:50:
[...]

Voordeel van De Boer is dat hij niet zo autistisch druk wil zetten als veel Nederlandse trainers. Wat dat betreft zou ik het wel met hem aan durven, zeker omdat hij het als assistent ook goed leek te doen.

Het nadeel is wel dat hij altijd alles voetballend wil oplossen, die luxe hebben we niet echt bij oranje vind ik.
aub niet.. krijgen we wedstrijden met 70% balbezit waarvan 90% op eigen helft. En dan geneuzel dat we "onszelf vergeten te belonen"

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:49:
Seedorf.
Bergkamp.
De Boer.
De Boer.
Jonk.
Stam.
Adriaanse.

Vrees dat de KNVB het toch een beetje bij deze namen zal zoeken;), die hebben allemaal het CV wat ze bij de KNVB voor ogen hebben.
Seedorf heeft geen beste CV als trainer. Bergkamp wil niet, de Boer zou gratis zijn aangezien hij geen club heeft, de andere de Boer zit liever als slechte analist voor de camera.
Stam heeft nog niets laten zien als trainer, Adriaanse zou hilarisch zijn en Jonk heeft zich ook niet bewezen.
Dus, ja de meeste trainers zouden perfect passen bij wat de KNVB voor ogen heeft.
Ik zou zelf de voorkeur geven aan een trainer die zijn diploma niet heeft behaald bij de KNVB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De vraag is nu, Wie wil hier instappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hackus schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:54:
Iemand die zonder baan zit en waar de KNVB niet voor hoeft te betalen en die niets te verliezen heeft.
Dus de situatie zal net zo erg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:49:
Seedorf.
Bergkamp.
De Boer.
De Boer.
Jonk.
Stam.
Adriaanse.

Edgar Davids zodra ie klaar is met de trainerscursus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Seedorf, die is er al vlak bij. ;)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Wat doet Henk ten Cate tegenwoordig trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Op vi.nl kwamen ook wat namen voorbij. Zo is er de oud coach van Red Bull Salzburg, die is ontslagen bij Leverkusen. En we hebben altijd Dickie nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HvB schijnt niet bij de persconferentie te zijn nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn optiek zijn coaches zoals.

- Gert-Jan Verbeek
- Ron Jans
- Hyballa

De beste "haalbare" opties.
Buitenlandse coaches zouden het beste zijn, maar die gaan hier echt niet instappen..

Ik zou Gert-Jan verbeek er echt wel graag willen zien.
Neutraal, hard, no-nonsense, tactisch goed....en laat ploegen tenminste fysiek spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:00:
Op vi.nl kwamen ook wat namen voorbij. Zo is er de oud coach van Red Bull Salzburg, die is ontslagen bij Leverkusen. En we hebben altijd Dickie nog :)
Nou Dickie is een vak idioot als hij er echt voor wil gaan.
Misschien de functie gewoon opsplitsen zoals al vaker gezegd is. Een veld trainer en een manager, de veldtrainer zit er voor de lange termijn en telt ook als spelersbegeleider.
Dan val je tenminste niet in een gat wanneer je een nieuwe bondscoach haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
En ik zeg...

Stanley Menzo!

Waarom?
Waarom niet?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
verbeek. Maar die komt er echt niet in bij de KNVB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Youri Mulders bij Ziggo: ja het was een slechte zet om Blind bondscoach te maken.
Nee echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Morten Olsen zag ik ook ergens voorbij komen. Is een buitenlander met feeling met het Nederlandse voetbal.

Nog aanvullend over Klinsmann : volgens mij was ook tijdens zijn bondscoachschap Low al het brein van de staf. Bij Klinsmann denk ik aan Gullit : een goed uithangbord.

[ Voor 44% gewijzigd door D-e-n op 26-03-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 13:53
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:21:
De enige reden dat Blind er nog zit is dat als hij zelf opstapt hij zijn oprot premie niet krijgt. Hij heeft geen schaamte, geen eergevoel en geen respect voor Oranje en de fans. Alleen zijn bankrekening telt.

Althans dat is de enige verklaring die ik heb voor het feit dat hij nog op de bank zit.
Je had jammer genoeg gelijk, de slappe zak heeft niet zelf de handdoek gegooid maar laat zich ontslaan en neemt hoogstwaarschijnlijk nog een flinke oprotpremie mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Kunnen we niet gewoon een grote inzamelactie houden en genoeg geld binnenhalen om de hele KNVB eruit te zetten en opnieuw te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Deadsy schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:07:
Kunnen we niet gewoon een grote inzamelactie houden en genoeg geld binnenhalen om de hele KNVB eruit te zetten en opnieuw te beginnen?
Ik denk dat je het aantal mensen die het echt wat kan interesseren wat er met het Nederlands elftal gebeurt schromelijk overschat :P

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Zag op het NOS een aantal beelden voorbij komen van Blind, het valt mij nu pas op dat hij eigenlijk nauwelijks emotie toont, vooral wanneer NL op achterstand kwam. En als je dat vergelijkt met Louis van Gaal, man, dat was een kerel die met het team meeleeft, emoties heeft en toont. Misschien is dat wat Nederland toch nodig heeft, een bondscoach die geen veren maar hete pepers in de reten steekt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Blind noemt het een incident, en vind het jammer dat het zo eindigt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een groot probleem in het Nederlands voetbal is dat Nederlandse voetballers niet voor volk en vaderland strijden, maar alleen voor geld. Die Bulgaren streden alsof ze anders geen eten meer kregen. Uiteraard is Blind ook geen echte coach. Blind heeft nooit iets bereikt in zijn carriere. Aldus een hopeloze supporter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik zou Frank de Boer polsen als opvolger, simpelweg omdat hij nu geen club heeft, dan hoef je ook niet een trainer te halen bij een andere club, goedkope optie ook, geen afkoopsom.

[ Voor 9% gewijzigd door Tweaking Art op 26-03-2017 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Dat laatste moet geen argument zijn. Als er een betere is die wil moet je die halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
En die betere is wie D-e-n?

5 titels niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dat zegt hij helemaal niet, je moet mensen geen woorden in de mond leggen.
Hij zegt alleen maar dat geld geen punt moet zijn, of iig niet de doorslag gevende factor.

[ Voor 4% gewijzigd door ScrooLoose op 26-03-2017 22:38 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
morgen in vacaturebank.nl

KNVB zoekt bondscoach Nederland.
eisen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verbeek zie ik zitten. We moeten met een jonge groep verder. We missen super talenten en zullen het van organisatie en werklust moeten hebben. Is realistisch, onafhankelijk en pragmatisch. Kan nooit heel duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Precies, net zoals het been van voorkeur niet het belangrijkste zou moeten zijn.

Bij studio voetbal trouwens aardige argumenten om niet voor De Boer te gaan. Als er iemand neurotisch is wat opbouwen betreft. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
ScrooLoose schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:36:
[...]

Dat zegt hij helemaal niet, je moet mensen geen woorden in de mond leggen.
Hij zegt alleen maar dat geld geen punt moet zijn, of iig niet de doorslag gevende factor.
Het is simpelweg een vraag, oh jee, mag dat niet? lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tweaking Art schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:35:
En die betere is wie D-e-n?

5 titels niet goed genoeg?
Ik denk dat een cultuuromslag nodig is. Ik vrees dat de Boer nog teveel in hetzelfde stramien denkt van balbezit en alles voetballend oplossen.

Los daarvan ging mij het vooral om het principe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Frank en Ronald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:01

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mag je überhaupt wel twee BC's inzetten?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien moeten we hier een "Hollands Next Bondscoach" van maken compleet met draaistoelen en een knock-out ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:49
Misschien inderdaad eens afstappen van de gebruikelijke visie door middel van een buitenlandse trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
AW_Bos schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:42:
[...]

Mag je überhaupt wel twee BC's inzetten?
Ronald zou dan de rol van assistent vertegenwoordigen, net als Koeman en Co bij Everton momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:33
Hackus schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:31:
Blind noemt het een incident, en vind het jammer dat het zo eindigt
Werkelijk ongelofelijk. Hoe blind kun je zijn...

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:54:
[...]

Seedorf heeft geen beste CV als trainer. Bergkamp wil niet, de Boer zou gratis zijn aangezien hij geen club heeft, de andere de Boer zit liever als slechte analist voor de camera.
Stam heeft nog niets laten zien als trainer, Adriaanse zou hilarisch zijn en Jonk heeft zich ook niet bewezen.
Dus, ja de meeste trainers zouden perfect passen bij wat de KNVB voor ogen heeft.
Ik zou zelf de voorkeur geven aan een trainer die zijn diploma niet heeft behaald bij de KNVB.
Stam is trainer van Reading en gaan richting de promotieplekken voor de Premier League, toevallig las ik vanmiddag dat er interesse van West Ham United voor hem is ...
Maar net als Klopp die eerder genoemd is lijken me dat trainers die liever elke dag met een groep werken en die beter maken dan een bondscach rol.
Eerste vereiste lijkt me iig iemand aan te stellen voor wie ze wel hun best wilen doen O-)

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 26-03-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
ph4ge schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:39:
Verbeek zie ik zitten. We moeten met een jonge groep verder. We missen super talenten en zullen het van organisatie en werklust moeten hebben. Is realistisch, onafhankelijk en pragmatisch. Kan nooit heel duur zijn.
Ik vind Verbeek niet het type voor een Bondscoach, hij is behoorlijk actieve vent, eigenlijk het type om elke dag op het trainingsveld te staan.

Behalve dat, zou hij wel willen gaan, hij zegt toch altijd, ik heb een contract dus nee, ik blijf bij deze club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als het Cocu mocht worden juich ik zolang hij aan het roer staat voor elke tegenstander ...
Dan nog liever Klinsmann als het dan toch Duits voetbal gaat worden.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:10
Nu gelijk een bezem door het eftal zodat dat ook wat beter gaat spelen ?

Snap dat Blind de eindverantwoording heeft, maar ligt het probleem ook niet bij de spelers ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Tweaking Art schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:51:
[...]

Ik vind Verbeek niet het type voor een Bondscoach, hij is behoorlijk actieve vent, eigenlijk het type om elke dag op het trainingsveld te staan.

Behalve dat, zou hij wel willen gaan, hij zegt toch altijd, ik heb een contract dus nee, ik blijf bij deze club.
Zn resultaten bij zn club zijn niet super. Ik denk dat beide partijen het wel chique vinden om vanwege zon kans uit elkaar te gaan. En aangezien hij net papa is geworden wil hij misschien niet meer zo nodig dagelijks op het veld staan. Maar ben het wel met je oneens dat hij geen typische BC is.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 26-03-2017 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Klinsmann werd gister door Kraaij jr opgegooid ja. Is wel iemand die wat meer enthousiasme kan opwekken dan een Blind of Bergkamp ... Zou Frank de Boer ook wel moeten kunnen maar die lijkt me ook niet voor twee jaar bondscoach te willen spelen (misschien tot de zomer alleen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MdO82 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:52:

Snap dat Blind de eindverantwoording heeft, maar ligt het probleem ook niet bij de spelers ?
Een bondscoach moet een elftal kunnen vormen met vechtlust en niet een aantal spelers opstellen en verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
MdO82 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:52:

Jawel, teveel spelers die het goed deden, maar zo weinig die door zijn gebroken uit 2007 en 2006 ( EK jeugd)

Babel, half
Waterman ( wie?!)
Zuiverloon
Donk
Kruiswijk
Pieters,
De Ridder,
Bakkal
Maduro
Drenthe
Rigters
Bruins

Stuk voor stuk te vroeg weg gegaan.
Dan heb je ook nog de voorbeelden als Bazoer bij Ajax. Een tegenslag en hij gaat weg. Zoveel jeugd is daar weg gegaan omdat ze een oude vos als Schöne niet konden verslaan. Volgens mij zit het hem in het karakter en de zaakwaarnemers. Een goed jaar en dan een minder jaar en ze zijn weg. Dit terwijl het vaak spelers met potentie zijn. Maar maar zelden maken ze het waar.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Studio Voetbal kiest unaniem Van Gaal.
Stel dat dat gebeurt...al een droom opzich. En dan mag je wat mij betreft ook wel weer van het WK gaan dromen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Zou Truus dat goed vinden. :+

Het is natuurlijk niet een lange termijn oplossing maar hij kan zeker de kwalificatiewedstrijden af maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Kan niet, is een Ajacied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Natuurlijk kiezen ze van Gaal, dat is met afstand de beste coach én hij is beschikbaar.
Maar ik hoop dat hij lekker van zijn pensioen blijft genieten.
Hebben ze allebei wel verdiend. _/-\o_

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik vraag mij serieus af of hij hetzelfde effect kan bewerkstelligen. Ik ben bang dat het alleen maar tegen kan vallen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of van Gaal nogmaals wil? Heb daar een hard hoofd in. Wil je een vergelijkbare trainer met idem kadaverdiscipline dan lijken mij Huub Stevens of Gert-Jan Verbeek geschikte kandidaten.

Of de KNVB het aan durft met dergelijke uitgesproken karakters? Daar heb ik best wel een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:19

Hupske

AFCA

Mooi! 1 probleem is nu in ieder geval opgelost.
Nu nog van Breukelen en zijn mannetjes weg.

Verder zie ik zelf graag Hyballa de nieuwe bc worden.
Die had na de wedstrijd met Bulgarije nog 10 minuten op het veld gestaan om de spelers openlijk van kritiek te voorzien. Aankomende dinsdag had hij de helft van t team vervangen voor spelers die wel er voor willen gaan of hij had afgebeld :p

Strijd staat voorop en dat is ook het gene wat ik graag wil zien. Ga je daar niet in mee, dan mag je wat anders gaan doen.

Ranieri is ook beschikbaar nu. Roger schmidt.
Of probeer nog bij een club een trainer los te weken.
Zelf ben ik nog gecharmeerd van Julian Nagelsmann van Hoffenheim :Y

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hupske schreef op maandag 27 maart 2017 @ 00:43:

Ranieri is ook beschikbaar nu. Roger schmidt.
Of probeer nog bij een club een trainer los te weken.
Zelf ben ik nog gecharmeerd van Julian Nagelsmann van Hoffenheim :Y
Leuk die namen, maar net zo onrealistisch als Klopp, Low en noem het maar op.
KNVB zal nooit iemand aanstellen die niet vriendjes met hun is(oftwel, doet wat hun zeggen).

En aangezien V.Breukelen de zoektocht naar een nieuwe coach waarschijnlijk wel gaat leiden.
Zal het waarschijnlijk wel F. de Boer worden.
Of als Breukelen weer een seniele bui heeft, zou het me niet eens verbazen als die met een Langeler of Vloet op de proppen komt.

Met de KNVB en V. Breukelen zou mij echt niets meer verbazen(ja als ze met een Hyballa of verbeek aankomen dan zou ik positief verrast zijn, dan ga ik met de oranje vlag een taart brengen in Zeist :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 16:33
Koeman lijkt me de beste optie. Als die niet weg wilt: Frank de Boer.
Beiden lijken me zeer geschikt.

Een buitenlander is sowieso geen optie in mijn ogen, er zijn zat goede NL trainers.
namen als Ron Jans em Gretjan Verbeek lijken me afvallen als er oud internationals beschikbaar zijn.

Hoe dan ook is belangrijk dat de nieuwe coach aangesteld wordt met het oog op het EK 2020, en niet afgerekend wordt op het missen van het WK.

[ Voor 0% gewijzigd door KingKoning op 27-03-2017 02:58 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb niet zoveel verstand van voetbal, maar was benieuwd wanneer Nederland voor het laatst een buitenlandse bondcoach had. Volgens Wikipedia: Lijst van coaches van het Nederlands voetbalelftal was dat Ernst Happel (Oostenrijks) in 1978 toen we ook de WK-finale met 1-3 van Argentinïe verloren. Ook grappig om te zien dat we in de beginjaren heel veel Engelse bondcoaches hadden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingKoning schreef op maandag 27 maart 2017 @ 02:15:
Koeman lijkt me de beste optie. Als die niet weg wilt: Frank de Boer.
Beiden lijken me zeer geschikt.

Een buitenlander is sowieso geen optie in mijn ogen, er zijn zat goede NL trainers.
namen als Ron Jans em Gretjan Verbeek lijken me afvallen als er oud internationals beschikbaar zijn.

Hoe dan ook is belangrijk dat de nieuwe coach aangesteld wordt met het oog op het EK 2020, en niet afgerekend wordt op het missen van het WK.
Frank de Boer is van precies dezelfde school als Blind.
Dezelfde idee voor voetbal en zelfde idee kwa tactiek(En om maar te zwijgen over selectiebeleid wat waarschijnlijk hetzelfde zal blijven)
Hij is weliswaar een klasse beter dan Blind, maar Frank heeft volgens mij bij Ajax bewezen niet echt een coach voor langere termijn te zijn.
Per seizoen zag je het slechter worden kwa spel en beleving.
Hij zal het waarschijnlijk wel worden, maar denk dat dat behalve de KNVB en veel ajacieden er niet veel mensen blij mee gaan zijn.

Van Gaal heeft laten zien dat wij niet meer de spelers hebben om technisch aanvallend voetbal te spelen, maar met strijd, passie, teamwork en tactiek ver kunnen komen.
Hiddink en Blind hebben het weer volgens de Hollandse school geprobeerd, 4-3-3 vol op druk zetten en aanvallen terwijl Van Gaal het vorige had bewezen.

Er is een coach nodig die niet alleen de juiste mensen selecteert en op de juiste plek zet.
We hebben ook iemand nodig die mensen kan motiveren, passie kan overbrengen maar vooral er weer een team van maken.
En hoe hoog ik Frank ook heb zitten(voornamelijk als speler), hij bezit die kwaliteiten "nog" niet.

Namen die eerder al zijn aangegeven.
Jans, Verbeek, Hyballa, Van Gaal, Koeman, Heynkes, Tuchel.
Oke, die laatste 3 zijn totaal onhaalbaar maar in die richting moet je wel denken vind ik.

Nederlandse School bestaat niet meer, al jaren niet meer.
Word tijd dat de KNVB dat ook eens doorheeft, en het voorbeeld van andere landen om ons heen volgt.

Maar zoals al eerder aangegeven... KNVB is vriendjespolitiek..... Dus Gefeliciteerd Frank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 16:33
Ik zie niet in hoe FdB in dat zogenaamde vriendjespolitiek verhaal past...
Van Breukelen leidt de zoektocht, dat is toch een PSV-er?
We moeten die clubvoorkeuren een keer loslaten bij oranje. Ten tijde van van marwijk waren de ajacieden boos, nu weer de feyenoorders. Ik geloof niet in al die complottheorieën. Er is 0 bewijs voor en het scheurt oranje alleen maar uit elkaar.

Blind heeft z'n uiterste best gedaan, maakte soms rare keuzes, maar kwam tekort.

Het feit dat FdB bij ajax een systeem hanteerde betekent overigens ook niet dat hij dat hier ook weer gaat doen?

Van gaal zou mooi zijn, maar gaat het echt niet meer doen. Ik ben voor een Nederlander, met een staat van dienst als speler, en/of op zijn minst een CV als trainer bij een topclub. Jans en Verbeek komen echt te kort, geen internationale ervaring. PEC Zwolle is wel wat anders dan oranje.
Koeman is wmb de droomkandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 16:55
Ben bang dat het De Boer gaat worden. Zelfde als Blind maar iets beter. Waarmee je dan met de hakken over de sloot 2020 wel haalt om er in de groepsfase of achtste finale uit te gaan. Zinloze keuze dus.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 20:20
Ik hoop dat Koeman aan zijn carriere denkt en gewoon in Engeland blijft om uiteindelijk door te stromen naar Barcelona.

Het zal van Frank de Boer wel worden, alhoewel ik persoonlijk van mening ben dat het misschien wel eens goed kan zijn een buitenlandse trainer te nemen. Even heel iets anders, alles bias weg, frisse wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:02:
In mijn optiek zijn coaches zoals.

- Gert-Jan Verbeek
- Ron Jans
- Hyballa

De beste "haalbare" opties.
Buitenlandse coaches zouden het beste zijn, maar die gaan hier echt niet instappen..

Ik zou Gert-Jan verbeek er echt wel graag willen zien.
Neutraal, hard, no-nonsense, tactisch goed....en laat ploegen tenminste fysiek spelen.
Hyballa best haalbaar? Dat zou ik Duitsland nog niet eens aandoen. Een compleet toneelstuk langs de zijlijn en dat is de one trick pony Hyballa. Ron Jans en Verbeek zijn dan een klasse apart en heb ik veel hoger zitten, maar zijn mijn inziens niet geschikt als bondscoach. Die moeten continu op de lip zitten van de spelers om zo het beste er uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Koeman heeft al aangegeven geen interesse te hebben. En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 22:32:

Een groot probleem in het Nederlands voetbal is dat Nederlandse voetballers niet voor volk en vaderland strijden, maar alleen voor geld.
Dit. Puur een kwestie van instelling en mentaliteit want kwaliteit is er wel. Als je dat oranje shirt draagt, moet je gvd het gras opvreten en dat zie ik niet bij Nederland. Kijk naar Duitsland gisteren bij balverlies. Stelletje verwende snotapen zijn het. Elke keer maar de trainer ontslaan als je een keer verliest. Het zijn de spelers die elke keer verzuimen. Al zet je daar 10 toptrainers neer, beter wordt het niet.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste