Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Macbook Pro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die een Macbook Pro gebruiken? Zoja wat zijn de + en -tjes die jullie kunnen opnoemen?

Waar ik vooral naar benieuwd ben is of de Macbook Pro heel warm word. Er zijn geen fans dus ik denk dat die laptop wel zal ontploffen als je het langer dan 2 uur per dag gebruikt :D

Ik had bij een Windows laptop al problemen dat het van binnen smelt. No joke, en dat was met fans :D

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Welk model doel je op? De MacBook Pro heeft namelijk gewoon fans, in de 13" 1 stuk, in de 15" 2 stuks.

Vanwaar vermoed je dat een laptop zal 'ontploffen' door warmte? Mocht het zo ver komen dat een laptop te warm dreigt te worden dan zal thermal throttling ervoor zorgen dat dit niet gebeurd.

MacBook Pro: http://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/macbook-pro

[ Voor 9% gewijzigd door crypt0rr op 23-03-2017 14:42 ]

AdGuard Home

Palthe

Ik gebruik Macbook Pro, Macbook, Macbook Air.
Over alle voordelen en nadelen zijn al tig reviews geschreven (ten opzichte van wat wil je het weten eigenlijk?) en op een veel professionelere manier dan ik je kan vertellen. Ik zou zeggen, leef je uit in de reviews.
Ook over de warmte ontwikkeling is al heel veel te vinden. Mijn ervaring met alle Macbooks is dat ze koel blijven.
En Macbook Pro is niet fanless.

Verwijderd

Topicstarter
bardi-1 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:42:
Welk model doel je op? De MacBook Pro heeft namelijk gewoon fans, in de 13" 1 stuk, in de 15" 2 stuks.

Vanwaar vermoed je dat een laptop zal 'ontploffen' door warmte? Mocht het zo ver komen dat een laptop te warm dreigt te worden dan zal thermal throttling ervoor zorgen dat dit niet gebeurd.

MacBook Pro: http://www.apple.com/nl/shop/buy-mac/macbook-pro
palthe schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:42:
Ik gebruik Macbook Pro, Macbook, Macbook Air.
Over alle voordelen en nadelen zijn al tig reviews geschreven (ten opzichte van wat wil je het weten eigenlijk?) en op een veel professionelere manier dan ik je kan vertellen. Ik zou zeggen, leef je uit in de reviews.
Ook over de warmte ontwikkeling is al heel veel te vinden. Mijn ervaring met alle Macbooks is dat ze koel blijven.
En Macbook Pro is niet fanless.
Ik doe wel eens aan gamen op de laptop. Dat is het enige wat ik jammer vind aan de Macbooks.

Ik denk als ik een simpel game zou draaien op de macbook pro dat het veels te warm zou worden. Want op windows laptops met extra fans gaat het al helemaal verkeerd. En macbooks zijn nog dunner.

Ik heb het over de 13 inch.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Misschien zou je eens wat meer kunnen vertellen over de laptop 'die van binnen smelt', zoals bijvoorbeeld het model.

• evjatar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:36
Een laptop zal niet "ontploffen" door warmte. Ervaring leert dat Macbook (air/pro) zeer stabiele machines zijn, zonder veel warmte-issues.

Gezien je reacties lijkt het me verstandig als je eerst zelf wat onderzoek doet. Macbooks worden niet zomaar "veels te warm". Veel designers maken gebruik van mobiele Mac's en daarbij gaan de Mac's ook niet zomaar kapot. "Een simpel game" moet dan ook nog wel te doen zijn, zolang je het niet over zware grafische intensieve games hebt zoals BF1 oid.

Verwijderd

Er zijn topics over specifiek dit onderwerp:
[Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 21
[MacBook Pro 2016] Ervaringen & Discussie
[MacBook Air] Ervaringen & Discussie - Deel 4

Doorgaans gebruik je inderdaad niet een MacBook om spellen erop te spelen. Dit is echter wel mogelijk als het spel magertjes is.

Wil je zwaardere spellen spelen dan kun je kijken naar een externe GPU of een high end Windows laptop.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2017 15:32 ]

Pagina: 1