nope
[ Voor 4% gewijzigd door OB1 op 07-03-2017 10:06 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Heb niet echt een voorkeur, zal wel meedoen met wat gekozen wordt.
Ok, aangezien het als enige intel gpu ondersteund en dat gewoon een dikke plus is voor de andere, kies ik ook voor SETI@home. Heb alvast even getest of het werkt en dat gaat prima
[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 14-03-2017 13:17 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[ Voor 14% gewijzigd door Destrega op 07-03-2017 12:12 ]
@miyazakiman @Damic
Ik sluit me hier bij aan. Zal ook wat bijdragen, maar heb niet echt een voorkeur voor een project.DukeBox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:39:
Bij gebrek aan een algemeen topic dus maar hier:
Heb niet echt een voorkeur, zal wel meedoen met wat gekozen wordt.
Verwijderd
Maar naar ik begrepen heb, wordt het op prijs gesteld om niet je stem te veranderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2017 12:29 ]
Ik ga echter niet meestemmen in dit topic, iets met te weinig kennis.
Zou het dan wel met een laptop van het werk doen, dus kan alleen met een Intel CPU/GPU meestampen
[ Voor 22% gewijzigd door biertjuh? op 07-03-2017 12:43 ]
Check dit en help mee!
Verwijderd
Edit: Weet niet of ik hier op mag stemmen. Wij Vault-hunters wisselen erg vaak van project.
Op dit moment zit mijn output op CSG maar alleen maar daar het gewenste project geen werk heeft.
Edit2: Stem veranderd naar onthouding.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2017 15:41 ]
[ Voor 14% gewijzigd door westlym op 07-03-2017 17:16 ]
Kan: ja. Pas je post aan waar je je initiele stem in hebt gemaakt.Destrega schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:24:
Kan men tijdens de stemming nog van stem wisselen?
Dat gezegd hebbende...
Het wordt alleen niet zo gewaardeerd als je dit gaan doen om zodoende tactisch te gaan stemmen tegen het einde aan om te voorkomen dat een ander project wint. We kunnen het niet verbieden, maar raden het wel af, zodat het fair blijft voor iedereen: als je ergens op stemt verwachten we eigenlijk ook dat je mee doet als jouw* gekozen project het niet is geworden.
*Dit is even niet persoonlijk op Destrega bedoelt, maar geldt voor iedereen.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Bubbles schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:34:
[...]
Kan: ja. Pas je post aan waar je je initiele stem in hebt gemaakt.
Dat gezegd hebbende...
Het wordt alleen niet zo gewaardeerd als je dit gaan doen om zodoende tactisch te gaan stemmen tegen het einde aan om te voorkomen dat een ander project wint. We kunnen het niet verbieden, maar raden het wel af, zodat het fair blijft voor iedereen: als je ergens op stemt verwachten we eigenlijk ook dat je mee doet als jouw* gekozen project het niet is geworden.
*Dit is even niet persoonlijk op Destrega bedoelt, maar geldt voor iedereen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Physical / of Bio Science project waar redelijk wat DC-Vault punten te behalen zijn, dan blijft voor mij Universe@home over.
Don't waste your time or time will waste you
Ik heb een workaround gevonden: het gebruiken van de Python urllib User-Agent. Mijn test case in Python werkte gister wel (en kreeg het cookieAcceptForm in zijn geheel niet), en dat het aanpassen van de User-Agent voldoende zou kunnen zijn werd bevestigd in GoT cookie wall & WWW::Mechanize.smoking2000 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 07:31:
Tweakers heeft de cookiewall weer aangepast waardoor de vote counter niet meer werkt, daar zal ik weer aan moeten sleutelen.
Door de HTTPS proxy voor images e.d. wordt de vote graph in de eerste post echter niet tijdig ververst.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Seti was ook leuk geweest, maar zonder AMD support lijkt me dat we daar door teveel koetjes zullen missen.
Ik hoor net dat seti wel degelijk AMD ondersteunt. Met die nieuwe informatie ga ik mijn project keuze wijzigen (hoewel ik weet dat daar op gefronst word lijkt dit me toch een geldig excuus

[ Voor 55% gewijzigd door enthernal op 08-03-2017 20:47 ]
[ Voor 14% gewijzigd door A-Jay op 08-03-2017 09:55 ]
Hoewel het aantal WU's wat tegenvalt.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
https://setiathome.berkeley.edu/apps.php (de AMD versies staan onder de naam ATI vermeld).
Ook in de lijst van best presterende computers (https://setiathome.berkeley.edu/top_hosts.php) staan AMD systemen (b.v. op de derde plek) en deze systemen leveren ook werk af dat met de AMD GPUs is gedaan.
Ik doe te veel werk op Seti om daar op te mogen stemmen, dus ik denk nog even na voordat ik mijn stem uitbreng ...
Seti@Home
[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 08-03-2017 18:46 ]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ga de startpost aanpassen.....BetelgeuseFive schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:29:
Ik lees tot mijn verbazing dat Seti@Home geen AMD zou ondersteunen. Volgens mij ondersteunen ze dat al jaren. Zie bijvoorbeeld deze paginamemt de lijst van beschikbaar apps:
https://setiathome.berkeley.edu/apps.php (de AMD versies staan onder de naam ATI vermeld).
Ook in de lijst van best presterende computers (https://setiathome.berkeley.edu/top_hosts.php) staan AMD systemen (b.v. op de derde plek) en deze systemen leveren ook werk af dat met de AMD GPUs is gedaan.
Ik doe te veel werk op Seti om daar op te mogen stemmen, dus ik denk nog even na voordat ik mijn stem uitbreng ...
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Bij GPU-projecten zal er toch een aantal koeien niet mee (kunnen) doen omdat ze geen capabele GPU hebben en het inzetten van CPUs op die projecten meestal zinloos is.. En bij een CPU-project zullen er koeien zijn die het jammer vinden dat ze hun brand new <insert monster GPU> niet kunnen inzetten.
Whatever
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 22:28 ]
En anders is het ook zo
Stampede here we come
moooooooooh fx8350
Verwijderd
Kijk uit naar het resultaat
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 09:25 ]
Veelal hebben GPU projecten ook wel CPU taken, sowieso heb je een stukje CPU nodig voor de GPU taken.DigiK-oz schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:21:
Misschien is het handig om zowel een GPU als een CPU project aan te wijzen?
Bij GPU-projecten zal er toch een aantal koeien niet mee (kunnen) doen omdat ze geen capabele GPU hebben en het inzetten van CPUs op die projecten meestal zinloos is.. En bij een CPU-project zullen er koeien zijn die het jammer vinden dat ze hun brand new <insert monster GPU> niet kunnen inzetten.
Als ik in die lijst kijk van BetelgeuseFive zie ik CPU op basis van SSE en GPU (zowel AMD/nVidia als intel iGPU)

kies TN-Grid
Lijkt erop dat in april weer werk is:
http://gene.disi.unitn.it/test/forum_thread.php?id=162
Natuurlijk is dat zo, maar een CPU (only) inzetten op een project wat ook GPU ondersteunt is meestal "zinloos", als in een beetje GPU doet zo maar 10+ keer zoveel als een recente quadcore CPU.Suicyder schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:51:
[...]
Veelal hebben GPU projecten ook wel CPU taken, sowieso heb je een stukje CPU nodig voor de GPU taken.
Als ik in die lijst kijk van BetelgeuseFive zie ik CPU op basis van SSE en GPU (zowel AMD/nVidia als intel iGPU)
Whatever
moooooooooh fx8350
Anders ga ik natuurlijk voor WCG
Verwijderd
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Eigenlijk maakt mij het niet zo heel veel uit. Ik doe mee voor de stats #statshoer en natuurlijk het GoT groepsgevoel.
En dan heb ik reden om weer te kunnen reageren in het DPC stampede topic
[ Voor 51% gewijzigd door Viper® op 10-03-2017 13:56 ]
om de nostalgie
Not just an innocent bystander
Goed om te horen/zien.smoking2000 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 08:11:
[...]
Ik heb een workaround gevonden: het gebruiken van de Python urllib User-Agent. Mijn test case in Python werkte gister wel (en kreeg het cookieAcceptForm in zijn geheel niet), en dat het aanpassen van de User-Agent voldoende zou kunnen zijn werd bevestigd in GoT cookie wall & WWW::Mechanize.
Door de HTTPS proxy voor images e.d. wordt de vote graph in de eerste post echter niet tijdig ververst.
Moet ik de afbeelding uit de eerste reactie verwijderen?
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Niet per se. De proxy update de image wel periodiek, maar niet elke keer als het opnieuw gegenereerd is.Cow_tipping schreef op zondag 12 maart 2017 @ 00:43:
Moet ik de afbeeding uit de eerste reactie verwijderen?
Als je een clickable link van de image maakt is het eenvoudig om naar de actuele versie te navigeren.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
GPUGRID gaat mijn stem naar toe. draai op dit moment al seti. hoop natuurlijk dat seti gaat winnen.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Je hebt al gestemd op Rosetta (westlym in "[stampede 16] Stemtopic"), maar die wordt niet geteld vanwege de foutieve bold markup.westlym schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:04:
Citizen Science Grid
Sinds afgelopen jaar zowel GPU als CPU upgrade gegeven dus ben benieuwd
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
We blijven zoeken tot we overal antwoord op hebben.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Verwijderd
Voor hem was het nieuw, ik zei ik ken dat al JAREN! Begint wel weer te kriebelen.
Ik zie nog een aantal bekende namen van ergens rond 2000.
Heeft het nut als ik nog een Q6600 en een Nvidia 6600GT ofzo aanzwengel?
Verder alleen maar laptops die ik liever niet meer lawaai hoor maken dan ze al doen...
Ach, ik denk dat ik het beestje gewoon eens aanzwengel, voor de glorie van weleer.
Mijn voorkeur zou uit gaan naar een project waar we de boel nog eens goed kunnen opschudden, of de aars van ARS kunnen kicken.
[ Voor 16% gewijzigd door Balachmar op 20-03-2017 14:13 ]
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
[ Voor 28% gewijzigd door OB1 op 20-03-2017 14:53 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Of ik kan helemaal old school gaan en proberen te over clockenOB1 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:37:
Ja hoor, gewoon meedoen. Het gaat er om dat we per persoon niet extreem veel halen, maar met tientallen mensen samen wel. Ik draai op een low voltage dual core i5 gewoon mee, en dat is ongeveer even snel als jouw Q6600
Hell yeah, daar kan je lekker winst mee makenBalachmar schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:46:
[...]
Of ik kan helemaal old school gaan en proberen te over clocken
[ Voor 13% gewijzigd door OB1 op 20-03-2017 14:53 ]
Kan me van een aantal voorgaande Stampedes herinneren dat jouw output "iets" hoger was dan wat een S7 kan produceren. Maar goed tijden, veranderen. Hier in huis gaat alles waar een client en werk voor bestaat de weide in. Elk grassprietje telt.DukeBox schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:35:
Ik draai met mijn galaxy S7 mee.
Had Nifhack (of gerelateerde users) zich overigens al in dit topic gemeld? Zou leuk zijn als ze weer meededen, al geldt dat natuurlijk voor iedereen
nope
Heb mijn desktop en laptop ook meedraaien, maar ben wel benieuwd wat die S7 aan scores kan neerzetten.ongekend41 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:58:
Kan me van een aantal voorgaande Stampedes herinneren dat jouw output "iets" hoger was dan wat een S7
Kan helaas niet opboksen tegen al het GPU geweld dat tegenwoordig ingezet wordt.
@ongekend41 denk niet dat die de juiste plek is om hier op in te gaan.. hoe dan ook valt me de opbrengst t.o.v. de tijd wel wat tegen.
[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 21-03-2017 11:45 ]
Edit: Het is inderdaad een beetje Stem-topic vervuiling maar de deur van de Stampkroeg is nog dicht.
[ Voor 15% gewijzigd door ongekend41 op 21-03-2017 16:55 ]
nope
Het is 'aangekondigd' onderhoud wat iedere (!) dinsdag 10:00 uct, begint.. wel irritant dat je dus iedere week 1 hele dag stil staat als je geen buffer hebt.Balachmar schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:09:
Seti lijkt wel wat issues te hebben, is het wel stabiel genoeg om op te stampen?
Je brengt me op een idee, ik ga mijn oude Note 1 nog erbij inzettenDukeBox schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:35:
Ik draai met mijn galaxy S7 mee.
Lijkt me niet onoverkomelijk, gewoon een extra nootje in de startpost van de Stampede opnemen als het SETI wordt.DukeBox schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:22:
[...]
Het is 'aangekondigd' onderhoud wat iedere (!) dinsdag 10:00 uct, begint.. wel irritant dat je dus iedere week 1 hele dag stil staat als je geen buffer hebt.
Wil je trouwens zeggen dat dit onderhoud 24 uur duurt? Ofwel 15% downtime ingecalculeerd? Da's niet zo'n beste SLA...
Stemmen is al voorbij...
Dus Seti heeft al gewonnenKuuKe schreef op maandag 6 maart 2017 @ 20:43:
Eigenlijk nu al. Je mag nu stemmen, tot 25 maart 23:59:59.
Gelukkig komen de WU's wel gewoon binnen.A-Jay schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:00:
Nou deze ochtend ligt de seti@home site eruit.
Bij http://isup.me/setiathome.berkeley.edu is SETI inderdaad down
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Edit: of was de "Daar lijkt het wel op ja" van @Bubbles al de bevestiging?
[ Voor 14% gewijzigd door ongekend41 op 26-03-2017 22:50 ]
nope
Ik heb SETI@Home sinds deze morgen even toegevoegd. Gister lag hun stats engine eruit. Hoop dat dat niet vaker voorkomt.
Zal hem morgen vlaggen als stampede stats in mijn config, maar moet nog even nieuwe badges maken
SETI werkt overigens ook prima op de Raspberry Pi 2. 1 WU duurt maar 33 uur, en ongekoeld wordt hij met 68 graden lekker warm
Heb vroeger al een keer meegedaan op SETI maar kan daar helaas niets meer van vinden.
Jullie hier nog een idee om achter mijn gegevens te komen ?
Volgens mij was het vroeger ook geen BOINC en niet van Stanford maar dat kan ik mis hebben
Check dit en help mee!
A-Jay had zich al gemeld voor het bouwen van de stats en jouw aversie tegen BOINC kennende heb ik je niet benaderd. De stats van A-Jay hebben zich ondertussen twee stampedes betrouwbaar getoond, je mag best een backup in elkaar zetten als je dat wil doen maar of het echt nodig is .....
Ik weet niet of alle accounts zijn overgezet, denk het niet. Mijn huidige account staat op lid sinds 2009 terwijl dat minimaal 10 jaar eerder moet zijn.DaMoUsYs schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:14:
Klopt, dat was seti classic.Volgens mij was het vroeger ook geen BOINC en niet van Stanford maar dat kan ik mis hebben
Hoe kan ik opgeven dat ik bij got hoor?
Check dit en help mee!
Daar kan je je aanmelden bij het team Dutch Power Cows (team id=30206)
We zijn uitgestemd dus dit topic gaat dicht en we praten verder in het stampedetopic,
Seti@Home is wel altijd van stanford geweest, maar zat voorheen niet op BOINC (dat bestond immers nog niet).DaMoUsYs schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:14:
ff een stiekeme crosspost
Heb vroeger al een keer meegedaan op SETI maar kan daar helaas niets meer van vinden.
Volgens mij was het vroeger ook geen BOINC en niet van Stanford maar dat kan ik mis hebben
Ik heb zelf overigens net m'n oude account van toen nog terug kunnen vinden in de usersearch, maar dan moet je wel weten wat de naam van je account was (of in ieder geval het begin ervan, wildcards alleen aan het einde van de search query). Wonderbaarlijk kon ik ook nog inloggen met gegegevens die ik zo even moest gokken, heb in 2002-2004 ofzo wat S@H gedaan en daarna overgestapt op andere projecten.
Moet je er wel een slot op gooien.KuuKe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:57:
Eerste versie stampedetopic staat online. Toevoegingen zijn welkom
We zijn uitgestemd dus dit topic gaat dicht en we praten verder in het stampedetopic,
Dit topic is gesloten.