Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Aha oké, ga ik een nieuw account aanmaken
Hoe kan ik opgeven dat ik bij got hoor?
Hoe kan ik opgeven dat ik bij got hoor?
Check dit en help mee!
Je logt in op de site van Seti.
Daar kan je je aanmelden bij het team Dutch Power Cows (team id=30206)
Daar kan je je aanmelden bij het team Dutch Power Cows (team id=30206)
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Is er iemand die op korte termijn iets wil/kan schrijven voor een bericht voor de frontpage?
Eerste versie stampedetopic staat online. Toevoegingen zijn welkom 
We zijn uitgestemd dus dit topic gaat dicht en we praten verder in het stampedetopic,
We zijn uitgestemd dus dit topic gaat dicht en we praten verder in het stampedetopic,
Seti@Home is wel altijd van stanford geweest, maar zat voorheen niet op BOINC (dat bestond immers nog niet).DaMoUsYs schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:14:
ff een stiekeme crosspost
Heb vroeger al een keer meegedaan op SETI maar kan daar helaas niets meer van vinden.
Jullie hier nog een idee om achter mijn gegevens te komen ?
Volgens mij was het vroeger ook geen BOINC en niet van Stanford maar dat kan ik mis hebben
Ik heb zelf overigens net m'n oude account van toen nog terug kunnen vinden in de usersearch, maar dan moet je wel weten wat de naam van je account was (of in ieder geval het begin ervan, wildcards alleen aan het einde van de search query). Wonderbaarlijk kon ik ook nog inloggen met gegegevens die ik zo even moest gokken, heb in 2002-2004 ofzo wat S@H gedaan en daarna overgestapt op andere projecten.
Moet je er wel een slot op gooien.KuuKe schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:57:
Eerste versie stampedetopic staat online. Toevoegingen zijn welkom
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Dit topic is gesloten.