Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vervalste cookies gaven toegang tot 32 miljoen Yahoo-account

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
nieuws: Vervalste cookies gaven toegang tot 32 miljoen Yahoo-accounts

De titel suggereert alsof er weer een veiligheidslek is geweest, maar uit de eerste regel van de eerste paragraaf wordt al duidelijk dat om de uitkomst van een (intern) onderzoek gaat. Dan lijkt me de titel best een beetje overdreven. Kan daarom de titel wat genuanceerder gebracht worden?

En sorry dat ik het zeg, maar zeker weten dat Tweakers geen sensatietitels gebruikt? ;) Dit is namelijk niet mijn eerste topic over een overdreven danwel sensatietitel en er is vaker over geklaagd (niet alleen door mij overigens) dat de titels soms echt wel teveel overdreven of sensatietitels zijn. De titels kunnen wat mij betreft best wel wat genuanceerder af en toe.

Wat recente voorbeelden, die ik snel vond door enkel op sensatietitel te zoeken in dit subforum, er zullen ongetwijfeld meer topics zijn:En zo zijn er door de jaren heen wel topics te vinden.

Ook weet ik dat de (recente) algemene discussie die erover was, ook recent afgesloten is, omdat het compleet offtopic ging. Zonde, want dit is naar mijn idee wel een aandachtspuntje. Zonder de discussie opnieuw te willen voeren; hopelijk gaan jullie er wel wat aan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 11:10 ]

• duqu
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:23
Hoi Ch40s, dank voor de opmerking. Hoewel ik het er niet mee eens ben dat het om een sensatietitel gaat (Yahoo komt nota bene zelf met de resultaten van het onderzoek), biedt de titel nog genoeg ruimte voor meer informatie. Daarom heb ik 'onderzoek' eraan toegevoegd.