hij raakt de muur net voorzelfdegeld schrijft hij daar de hele auto af en dan heb je 2 dagen veel rondjes gereden maar de auto in puin
Momentje? Hij schrijft bijna z'n nieuwe beestje af
Dat was de bedoeling. De structurele integriteit van de auto testen maakt ook deel uit van het programma
The ramblings of an idiot
Ik moet bekennen dat ik niet de moeite heb genomen om de dataset te bekijken en even na te gaan hoe alles met elkaar samenhangt. Het was gewoon een flauwe grapArnevdS schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:07:
[...]
Juíst dat niet. * ArnevdS mompelt iets over correlaties en de kans dát
Nee, merp!
Die doet een "Alonso 2015"? Zou ie er wel bij zijn in Australië?
Testing, one, two ...
Jesus man het was maar een kusje..hardware-lover schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:17:
[...]
Die doet een "Alonso 2015"? Zou er er wel bij zijn in Australië?
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ik hoop dat Max er nog even voor gaat zitten
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Voor watdaniellammers schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:19:
Ik hoop dat Max er nog even voor gaat zitten
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Een 1:18.583
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Ik vind ze zelfs wel op kangoeroes lijken.Timoth schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:25:
afbeelding
De stieren lijken van bovenaf meer op 2 lammetjes
Vind de neus zo wel heel lang lijken, voor mij gevoel zijn de auto's sowieso 'te lang' aan het worden.Timoth schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:25:
[afbeelding]
De stieren lijken van bovenaf meer op 2 lammetjes
die vin helpt daar niet inmee... lijkt net of de wagen uitgerekt is, alsof je snel scrollt en het beeld blijft halfhangen, maar dan verticaal
Dat was het van Alonso eigenlijk ook. Maar u bent een beetje humeurig?

Testing, one, two ...
Dit is geen oefenwedstrijd, daarnaast is F1 ook geen voetbal. Een F1 wagen is alles behalve een voetbal, de baan is alles behalve een stukje gras, een poppetje die over het veld rent is alles behalve een F1 coureur. Bij voetbal komt geen high tech naar voren die grondig getest moet worden met de voetballers (daar is Rocket League voor).Puc van S. schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:10:
[...]
Ach oefenwedstrijden/oefensessies, zoals een "beroemde" trainer van een nederlands club zegt: Ja, maar oefenwedstrijden, dat is kussen zonder tong.
Ps hoe kan het eigenlijk zijn dat ik via links (actieve topics) f1 2017 selecteer, en ik gewoon ergens random neer geplaatst wordt in dit topic? Er is geen nieuwere pagina te zien, wel zodra ik een reactie geplaatst heb staat die ineens 10 pagina's verderop ?
[ Voor 23% gewijzigd door LopendeVogel op 28-02-2017 17:39 ]
Bedankt voor de opheldering, ik raakte al in de warLopendeVogel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:34:
[...]
Dit is geen oefenwedstrijd, daarnaast is F1 ook geen voetbal. Een F1 wagen is alles behalve een voetbal, de baan is alles behalve een stukje gras, een poppetje die over het veld rent is alles behalve een F1 coureur. Bij voetbal komt geen high tech naar voren die grondig getest moet worden met de voetballers (daar is Rocket League voor).
Ps hoe kan het eigenlijk zijn dat ik via links (actieve topics) f1 2017 selecteer, en ik gewoon ergens random neer geplaatst wordt in dit topic? Er is geen nieuwere pagina te zien, wel zodra ik een reactie geplaatst heb staat die ineens 10 pagina's verderop ?
Je klikt zeker elke keer op het groene balkje wat verschijnt zodra er een (of meerdere) nieuw bericht geplaatst wordt?LopendeVogel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:34:
The ramblings of an idiot
Haha geen probleemCFC-Mathijs schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:55:
[...]
Bedankt voor de opheldering, ik raakte al in de war

Iets als een cv-ketel met een f1 wagen vergelijken (vind men hier ook wel schattig volgens mij haha).
Nee genoeg, gelukkig heeft RBR vandaag wel een mooie dagje achter de rug vergeleken gisteren.
And again (nee ik promoot ze niet, heb de link ook van hier)
https://www.autosport.com...barcelona-f1-test-day-two
Alle belangrijkste punten die hier geplakt zijn staan op het liveblog van autosport (incl foto's en de teksten die hier geplakt zijn).
Lekker makkelijk om vanavond eens door te lezen, scheelt wat voetbal, mercedes is de beste en cv-ketel talk
@naitsoezn @nachtnet Is het misschien mooi om aan de TS ook nog een agenda/programma van de testdagen toe te voegen als service? *stiekem ben ook een beetje lui om te zoeken, maar het lijkt mij info met meerwaarde voor iedere volger van de Testdagen in Barcelona.
| live and give like no one else |
Groene balkje? Bedoel je de notificatie rechtsboven (want die gebruik ik niet, dan kom ik idd op de pagina met de reactie).McBoom schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:59:
[...]
Je klikt zeker elke keer op het groene balkje wat verschijnt zodra er een (of meerdere) nieuw bericht geplaatst wordt?
AAah die hieronder van: 280 nieuwe reacties?
Nee ook niet, ik klik gewoon links in de tweakers banner (wat je weg kan klikken via t pijltje bovenaan) onder actieve topics op: F1 2017.
Jep! Met Christian Albers en Jack Plooij. Leuk om naar te kijken, maar verwacht niks nieuws als je dit topic fervent volgtEdd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:42:
Het moet niet gekker worden.. Zelfs een verslag van de wintertest van Max bij RTL Boulevard...
Zo wat een rust hier. Even ademhalen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nou he he, ik was vanmiddag vanwege een storing niet in staat t topic in de gaten te houden dus nu alles bij gelezen. Grappig om te zien hoe vaak er 5+ reacties worden gegeven op een vraag of als er wat gebeurd.
Was een nuttige dag voor RBR denk ik zo, redelijk wat rondjes gereden en flink wat data opgehaald ten opzichte van gisteren. Nu hopen dat het de voorbode was van wat komen gaat en dat de stijgende lijn zo blijft. Ric mag ook wel wat rondjes rijden om te wennen..
Max denkt er ook zo over!
Check out @Max33Verstappen's Tweet: https://twitter.com/Max33...s/836636375181058048?s=09
Sommigen weten hier tweets goed te embedden, hoe doen jullie dat?
Was een nuttige dag voor RBR denk ik zo, redelijk wat rondjes gereden en flink wat data opgehaald ten opzichte van gisteren. Nu hopen dat het de voorbode was van wat komen gaat en dat de stijgende lijn zo blijft. Ric mag ook wel wat rondjes rijden om te wennen..
Max denkt er ook zo over!
Check out @Max33Verstappen's Tweet: https://twitter.com/Max33...s/836636375181058048?s=09

[ Voor 17% gewijzigd door Melantrix op 28-02-2017 19:33 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
It's magicmelantrix schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:28:
Very satisfied with the first day of #F1testing. Got the work in we wanted and finished our program #keeppushing pic.twitter.com/Fe7kC4mEJ3
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) February 28, 2017
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Schaamteloos van Reddit gejat: http://imgur.com/a/wXGo8
Nee, merp!
Omdat F1 niet aan embedden doet.
Leuk filmpje met beeld en geluid van de wagens van vandaag
klik
Leuk filmpje met beeld en geluid van de wagens van vandaag
klik
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 28-02-2017 19:53 ]
Hij doet niet zo gek veel.PauseBreak schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:52:
Schaamteloos van Reddit gejat: http://imgur.com/a/wXGo8
Imgur zal wel "over capacity" zijn dan. /r/formula1 stond zojuist ook al in 'read only due to high traffic'
ff kijken voor een alternatief linkje. Hier: http://btrimgr.com/a/wXGo8
Nee, merp!
hmm met die html tags eromheen werkt het neit bij mij. Is dat een extra functionaliteit dat je ergens moet activeren oid?naitsoezn schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:49:
[...]
It's magic![]()
[html]
<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr">Very satisfied with the first day of <a href="https://twitter.com/hashtag/F1testing?src=hash">#F1testing</a>. Got the work in we wanted and finished our program <a href="https://twitter.com/hashtag/keeppushing?src=hash">#keeppushing</a> <a href="https://t.co/Fe7kC4mEJ3">pic.twitter.com/Fe7kC4mEJ3</a></p>— Max Verstappen (@Max33Verstappen) <a href="https://twitter.com/Max33Verstappen/status/836636375181058048">February 28, 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
[/]

Alleen de mods kunnen dit
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
wauw, dat is lelijkheid.

nee ipv html moet je ubb code gebruiken .
You may enlighten me!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Q: You just mentioned that the RB13 is very clean and neat - the opposite, some might argue, to the Mercedes car. Is that a different philosophy, or later on will we see the Red Bull getting much more complicated?
AN: We will see some new parts coming on. But first we wanted to keep it clean and simple so we understand what we have. Maybe Mercedes has reached a higher level of maturity, but I like to start with a simple and clean car - and then you can start adding to it. If you start on a highly complicated level it is so easy to get lost.
AN: We will see some new parts coming on. But first we wanted to keep it clean and simple so we understand what we have. Maybe Mercedes has reached a higher level of maturity, but I like to start with a simple and clean car - and then you can start adding to it. If you start on a highly complicated level it is so easy to get lost.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
dat is al x pagina terug al gepost
oh dat zal best
Ik had het nog niet gelezen
PauseBreak schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 20:00:
[...]
Imgur zal wel "over capacity" zijn dan. /r/formula1 stond zojuist ook al in 'read only due to high traffic'
ff kijken voor een alternatief linkje. Hier: http://btrimgr.com/a/wXGo8
Even tussendoor
nieuws: Storing bij Amazon S3 zorgt voor problemen bij veel websites en diensten
bron"We had a very positive day with not too many issues and we've done quite a lot of laps so we can be happy," said Max. "For us it's not about showing how quick we can be at the moment. It's the first test week and the second day, so it's much more important to get some mileage in and to check if all the parts are okay. We'll focus on lap time later on.
over html vs ubb codes, ik volgde de layout van de post met de juiste tags waarbij het werkte, en daar op dezelfde manier werkte het niet bij mij, denk dat het dus komt door moderator rechten ofzo?
Weer een hele dag aan het terug lezen. Mooi te zien dat er een wintertest-topic is gekomen.
Heeft iemand data over sectortijden en gereden snelheden in die sectoren? (liefst van beide afgelopen dagen)
Heeft iemand data over sectortijden en gereden snelheden in die sectoren? (liefst van beide afgelopen dagen)
Lees net op F1.com dat Daniël en Max morgen en overmorgen de dag delen - waar hebben ze dat vandaan? Meende toch echt dat het RIC morgen, VES overmorgen was. Achja 
Ja.melantrix schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:16:
over html vs ubb codes, ik volgde de layout van de post met de juiste tags waarbij het werkte, en daar op dezelfde manier werkte het niet bij mij, denk dat het dus komt door moderator rechten ofzo?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dat staat er toch ook niet:Migrator schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:22:
Lees net op F1.com dat Daniël en Max morgen en overmorgen de dag delen - waar hebben ze dat vandaan? Meende toch echt dat het RIC morgen, VES overmorgen was. Achja
[...]
Ja.
Verstappen is expected to share driving duties with team mate Daniel Ricciardo for the final two days of the opening test.
Dat klopt toch RIC morgen, VES overmorgen, dan sharen ze de final two days.
Dan had dat er wel explicieter kunnen staan als het al zo bekend was...
Nee, sorry..nachtnet schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:17:
Weer een hele dag aan het terug lezen. Mooi te zien dat er een wintertest-topic is gekomen.
Alleen de topsnelheden

-
Ah daar blijft de shop van circuit de catalunya ook op hangen, net nu ik van de laatste dag korting wil profiteren
Filmpjes van F1.com hebben een anti-embedded regel
Oh crap. Was ik even vergeten.Jasphur schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:41:
[...]
Filmpjes van F1.com hebben een anti-embedded regel

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Stroll mag morgen heel de dag testen ipv Massa, en op de laatste dag krijgt Massa in ruil daarvoor een halve dag (ipv een hele): http://www.gpupdate.net/n...-nieuwe-kans-voor-stroll/
Hoeveel miljoen zou dat gekost hebben voor Stroll Senior?
Hoeveel miljoen zou dat gekost hebben voor Stroll Senior?
De redacteuren van F1Today.net zitten in Barcelona in het mediacenter, daar hangen monitoren waar de sectortijden op vermeld worden, vandaar dat zij deze informatie hebben en dit dus delen met ons de fansUltraSub schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:11:
[...]
F1today kijk ik nu. Snap nog steeds niet waar ze daar sector tijden vandaan halen. Ze hebben al een paar keer gemeld dat iemand een paarse sector reed. Vraag ik me af waar ze dat zien. Heb premium op formula1.com, maar daar wordt helemaal niks weergegeven
Het verbaast mij dat niet meer teams het doen zoals Mercedes; een halve dag per coureur. Zeker met de fysiek uitdagender auto's hou je daarmee je coureurs toch frisser?
Wellicht om allebei de donderdag op de natte baan te kunnen?Migrator schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 21:22:
Met het risico dat het hier al voorbij gekomen is; ik las ook dat VES en RIC de komende dagen gaan "delen" dus beide op beide dagen zullen rijden. Maar Daniël mag vast beginnen morgen
We gaan het zienjip_86 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:27:
[...]
Wellicht om allebei de donderdag op de natte baan te kunnen?
Blijkbaar is het niet zo'n groot probleem. Dat Haas K-Mag twee dagen achter elkaar het asfalt op stuurt vond ik wel bijzonder. Ben benieuwd hoe stijf zijn nek morgen isRoamor schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 22:25:
Het verbaast mij dat niet meer teams het doen zoals Mercedes; een halve dag per coureur. Zeker met de fysiek uitdagender auto's hou je daarmee je coureurs toch frisser?
[YouTube: https://youtu.be/q5PUxXNJYc4]
[ Voor 74% gewijzigd door Rivanov op 28-02-2017 23:07 ]
Zo. Bijgelezen.. nog steeds alleen lezende en weinig "live" volgende..
Moet nog heel veel video's, foto's en tweets bekijken en opslaan..
Even een herpost van vraag van gisteren..
Zijn er meer foto's van teams met rake die in drs stand (wel/geen) rake (meer) hebben?
@arnevds bedankt voor de speedlijstjes..
@all vooral veel blijven posten..
Moet nog heel veel video's, foto's en tweets bekijken en opslaan..
Even een herpost van vraag van gisteren..
Zijn er meer foto's van teams met rake die in drs stand (wel/geen) rake (meer) hebben?
@arnevds bedankt voor de speedlijstjes..
@all vooral veel blijven posten..
Wat ziet ROS er gezond en vrolijk uit
Net ook even gekeken maar ook Brawn geeft aan dat de dominantie van Mercedes gewoon dit jaar doorgaat.yorkick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:34:
edit: Interessant interview, klinkt in ieder geval wel als een goede stap voor de sport. Al ben ik wel benieuwd in hoeverre en wanneer ze die doelstellingen willen behalen.
Ik vrees het ,gezien de eerste testdagen, ook wel eerlijk gezegd, gewoon even 2 dagen 100+ laps, snelste tijden en start oefening zonder grote problemen...
Hmm.. ik kijk dit nu en Ross Brawn geeft aan dat ze nu controversie hebben rond de suspension en dat daar miljoenen aan wordt uitgegeven en niemand (van de fans, buiten de teams engineers) ze begrijpt. En hij vraagt zich daarom af of het wel iets is wat er moet zijn, heeft t dan wel entertainment value. Ik hoop van harte dat hij inziet dat dat juist entertainment is! Dat is wat ik juist wil zien, slimme innovatie om sneller te kunnen rijden.maak dan een goede uitleg video oid zodat de fans het wel gaan begrijpen.. ga het in ieder geval niet verbieden!
Wat ik niet versta bij mclaren dat er zo grote motor problemen zijn. Die motor moet toch uitvoerig getest zijn geweest op de test bank? Of zie ik dit nu compleet verkeerd?
Misschien was het op de testbank ook al niks en kwamen ze tijd te kort.Stijnb_ schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 06:37:
Wat ik niet versta bij mclaren dat er zo grote motor problemen zijn. Die motor moet toch uitvoerig getest zijn geweest op de test bank? Of zie ik dit nu compleet verkeerd?
Dat wordt uiteraard heel uitgebreid getest. Maar zodra je de motor installeert en rondjes rijdt met enkeke keren 5G, gebeuren er toch dingen die je niet kunt testen. Ik las dat het design van de olietank niet goed werkte. Wellicht kan deze niet tegen de verhoogde bochtensnelheid etc.Stijnb_ schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 06:37:
Andere motorenbouwers lijken in ieder geval stuk beter te kunnen testen vooraf dan Honda...
Voor jou, voor ons is dat leuk. Voor de mensen die vorig jaar uitstroomden over Spa in het geheel niet. Die willen dat Max wint, hoe maakt niet uit. En dat is een veeeel grotere groep dan de 10 tweakers die hier posten, natuurlijk.melantrix schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 06:13:
[...]
Hmm.. ik kijk dit nu en Ross Brawn geeft aan dat ze nu controversie hebben rond de suspension en dat daar miljoenen aan wordt uitgegeven en niemand (van de fans, buiten de teams engineers) ze begrijpt. En hij vraagt zich daarom af of het wel iets is wat er moet zijn, heeft t dan wel entertainment value. Ik hoop van harte dat hij inziet dat dat juist entertainment is! Dat is wat ik juist wil zien, slimme innovatie om sneller te kunnen rijden.maak dan een goede uitleg video oid zodat de fans het wel gaan begrijpen.. ga het in ieder geval niet verbieden!
ping 127.212.23.124
Ze zouden de motor natuurlijk prima op 5G+ in alle hoeken kunnen testen door hem in een simulator te zetten:Requiem19 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 07:22:
[...]
Dat wordt uiteraard heel uitgebreid getest. Maar zodra je de motor installeert en rondjes rijdt met enkeke keren 5G, gebeuren er toch dingen die je niet kunt testen. Ik las dat het design van de olietank niet goed werkte. Wellicht kan deze niet tegen de verhoogde bochtensnelheid etc.
Andere motorenbouwers lijken in ieder geval stuk beter te kunnen testen vooraf dan Honda...

Of mag dat niet? Wat zijn de regels met betrekking tot het testen van de motor?
Die G krachten zijn niet te vergelijken met de F1! In de F1 gaan de G krachten alle kanten op...
De G-krachten zijn veel te stabiel in zo'n machine. De G-krachten in F1 zijn van zeer korte duur en schieten van links naar rechts in minder dan een seconden.Cheezus schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:24:
[...]
Ze zouden de motor natuurlijk prima op 5G+ in alle hoeken kunnen testen door hem in een simulator te zetten:
[afbeelding]
Of mag dat niet? Wat zijn de regels met betrekking tot het testen van de motor?
Er is inderdaad een groot verschil tussen de groep F1 liefhebbers en de groep Max fans. Tenenkrommend. Keek gisteren even stukje Peptalk omdat ik er toevallig langs zapte. Man man, wat een niveau.pjottum schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:05:
[...]
Voor jou, voor ons is dat leuk. Voor de mensen die vorig jaar uitstroomden over Spa in het geheel niet. Die willen dat Max wint, hoe maakt niet uit. En dat is een veeeel grotere groep dan de 10 tweakers die hier posten, natuurlijk.
/edit
En natuurlijk kun je als F1 liefhebber ook graag Max zien winnen, dat bedoel ik natuurlijk niet
Precies, en dan moet je zo'n blok ook nog even inclusief versnellingsbak draadloos in zo'n simulator krijgenJasphur schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:29:
[...]
De G-krachten zijn veel te stabiel in zo'n machine. De G-krachten in F1 zijn van zeer korte duur en schieten van links naar rechts in minder dan een seconden.
[ Voor 31% gewijzigd door UltraSub op 01-03-2017 08:31 ]
Ik moet zeggen dat de NOS nu wel een leuk stukje heeft, waarin ze Max vooral als voorbeeld gebruiken. Want dat is herkenbaarder dan bijvoorbeeld Stroll.UltraSub schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:29:
[...]
Er is inderdaad een groot verschil tussen de groep F1 liefhebbers en de groep Max fans. Tenenkrommend. Keek gisteren even stukje Peptalk omdat ik er toevallig langs zapte. Man man, wat een niveau.
/edit
En natuurlijk kun je als F1 liefhebber ook graag Max zien winnen, dat bedoel ik natuurlijk niet
[...]
Precies, en dan moet je zo'n blok ook nog even inclusief versnellingsbak draadloos in zo'n simulator krijgen
Die bol aan het eind kan alle kanten op kantelen he.. En dit is een simulator voor personen, met F1 budgetten is er wel een te maken die veel sneller kan draaien/kantelen/stoppen.Danielson schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:26:
Die G krachten zijn niet te vergelijken met de F1! In de F1 gaan de G krachten alle kanten op...
Maar is dit überhaupt toegestaan of mag een motor alleen stilstaand getest worden?
Die bol draait alleen mee met de centrifugale kracht naar buiten. Dit is puur en alleen voor straaljager piloten om de max G te testen. En die G krachten gaan maar 1 kant op.Cheezus schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:33:
[...]
Die bol aan het eind kan alle kanten op kantelen he.. En dit is een simulator voor personen, met F1 budgetten is er wel een te maken die veel sneller kan draaien/kantelen/stoppen.
Maar is dit überhaupt toegestaan of mag een motor alleen stilstaand getest worden?
Nog een liveblog:
http://www.gpupdate.net/n...e-catalunya-1-maart-2017/
http://www.gpupdate.net/n...e-catalunya-1-maart-2017/
Hmm ben wel blij dat deze man op deze positie zit. Hij is zo kalm en beheerst en zegt naar mijn mening erg goede dingen. Zoals het punt over de ophanging van de auto's of het iets toevoegd aan de show formule 1.
Tijd dat deze man luisterboeken in gaat spreken mss dat ik dan savonds beter in slaap val...:D
En dan nog maar mijn favoriet wat betreft de timing zelf:
http://www.f1today.net/nl...-van-de-eerste-wintertest
http://www.f1today.net/nl...-van-de-eerste-wintertest
Jongens, die staan al een pagina eerder vernoemd.
Bij die van F1today kom je iig uit bij gister. En die update niet meer...sww89 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:46:
Die blogs staan gewoon hieronder in het rode vakje hoor
Punt is alleen dat dit totaal geen slimme innovatie is, er is namelijk een veel innovatiever en beter systeem beschikbaar. Actieve ophanging.melantrix schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 06:13:
[...]
Dat mag niet meer, en wat jij innovatie noemt is in feite niets meer dan de mazen in de regelgeving opzoeken.
Wat dat betreft ben ik het eens met de geluiden die een paar weken geleden op gingen; sta gewoon die actieve ophanging weer toe dan is het voor iedereen duidelijk.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Euhm nee, die bol kan juist in een positie worden gezet om zowel positieve, negatieve en laterale g-krachten te genereren.. maar de eigenlijke vraag leest iedereen overheen of weet er dus geen antwoord op..Zahariac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:36:
[...]
Die bol draait alleen mee met de centrifugale kracht naar buiten. Dit is puur en alleen voor straaljager piloten om de max G te testen. En die G krachten gaan maar 1 kant op.
Oke oke, ook prima. Maar met de huidige regelgeving is het een slimme oplossing = innovatie. Van mij mogen ze actieve ophanging ook toestaan ook prima. Gaat me overigens ook meer om het principe..XyritZz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:48:
[...]
Punt is alleen dat dit totaal geen slimme innovatie is, er is namelijk een veel innovatiever en beter systeem beschikbaar. Actieve ophanging.
Dat mag niet meer, en wat jij innovatie noemt is in feite niets meer dan de mazen in de regelgeving opzoeken.
Wat dat betreft ben ik het eens met de geluiden die een paar weken geleden op gingen; sta gewoon die actieve ophanging weer toe dan is het voor iedereen duidelijk.
Zoals Brawn het bracht zei hij feitelijk: Als de fans het niet snappen moeten we het wellicht niet toestaan omdat het dan geen enterainment meer is. Maar dat vind ik beetje onzinnig, laat de teams lekker innoveren, laat ze met slimme oplossingen komen. Dat is uiteindelijk het mooie aan de sport en geeft de fabrieksteams ook een extra bijkomstigheid: als er goed genoeg geinnoveerd wordt kunnen ze dat ook gebruiken in normale productie auto's.
Ahh dan moet je deze pagina verversengarriej schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:47:
[...]
Bij die van F1today kom je iig uit bij gister. En die update niet meer...
Ik blijf F1today de prettigste blog vinden, al begin ik dat geneuzel of rondetijden zat te worden. Maar als je daar doorheen kijkt (net als in dit topic over bepaalde discussies) blijf je toch prima op de hoogte
http://www.f1today.net/nl...-van-de-eerste-wintertestgarriej schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:47:
[...]
Bij die van F1today kom je iig uit bij gister. En die update niet meer...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Is wel een goeie vraag.Cheezus schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:50:
[...]
Euhm nee, die bol kan juist in een positie worden gezet om zowel positieve, negatieve en laterale g-krachten te genereren.. maar de eigenlijke vraag leest iedereen overheen of weet er dus geen antwoord op..
Heb er zelf geen antwoord op helaas. Wel de aanname dat als wij erop zouden kunnen komen, dat de teams / fabrikanten het ook al eens bedacht zouden hebben
Als het mag zouden ze het doen. Als het nuttig is zouden ze het doen. Of ze het doen(en of het mag / nuttig is), weet ik helaas niet...
Wie testen er vandaag allemaal?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Calm before the storm.

Driver Team
Hamilton Mercedes
Bottas Mercedes
Ricciardo Red Bull
Vettel Ferrari
Celis Force India
Massa Williams
Alonso McLaren
Kvyat Toro Rosso
Sainz Toro Rosso
Grosjean Haas
Hulkenberg Renault
Palmer Renault
Ericsson Sauber

Driver Team
Hamilton Mercedes
Bottas Mercedes
Ricciardo Red Bull
Vettel Ferrari
Celis Force India
Massa Williams
Alonso McLaren
Kvyat Toro Rosso
Sainz Toro Rosso
Grosjean Haas
Hulkenberg Renault
Palmer Renault
Ericsson Sauber
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 01-03-2017 09:01 ]
Mercedes - Lewis Hamilton & Valtteri BottasMad-Matt schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:59:
Wie testen er vandaag allemaal?
Red Bull Racing - Daniel Ricciardo
Ferrari - Sebastian Vettel
Force India - Alfonso Celis
Williams - Felipe Massa
McLaren - Fernando Alonso
Toro Rosso - Daniil Kvyat & Carlos Sainz
Haas - Romain Grosjean
Renault - Jolyon Palmer & Nico Hülkenberg
Sauber - Marcus Ericsson
Green green green!

"Lucia, jij moet morgen vlaggen" Maar dan moet ik vroeg op en ik heb helemaal geen zin om met die groene vlag in mn hand te staan, ik wil nog een uurtje slapen en die autos maken zo'n herrie.
Dit is hoe ik de vrouw voor me zie met de vlag. vol enthousiasme
Ik kan dat niet meer normaal lezen zonder de stem van die dude uit Project Cars te horen.
Zo bedoelde ik dat ook!Jasphur schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:07:
[...]
Ik kan dat niet meer normaal lezen zonder de stem van die dude uit Project Cars te horen.
Blijkbaar rijdt toch Stroll vandaag ipv Massa. Zojuist een tweet van Williams.
https://twitter.com/Willi...59233?ref_src=twsrc%5Etfw
https://twitter.com/Willi...59233?ref_src=twsrc%5Etfw
[ Voor 35% gewijzigd door XNL073 op 01-03-2017 09:08 ]
Oja, het is Maart.. dat betekend: DEZE MAAND BEGINT FORMULE 1 WEER!!!!111!!!11
darn, ik ook. Maar ik kon me niet herinneren waar het vandaan kwam.Jasphur schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:07:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.