Bedankt voor de linkArnevdS schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:21:
[...]
De T-wings worden niet gebanned waarschijnlijk, als ik Craig Scarborough moet geloven.
[...]
Jos stapt stiekem als Max in de auto
yup die fin gaat eraf en er komen 2 vleugels voor in de plaats
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat zou in principe tijdens de lunch kunnen gebeuren. Niet tot 2,5 uur voordat de test dag afloopt.powah33 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:24:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Echt, was Kimi achterop gaan zitten in de lunchpauze?powah33 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:24:
ik heb een enorme fanpet op van redbull.. maar kan mij niet wijsmaken dat daar achter de hekken alles leker soepel loopt hoor..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Het zou best kunnen. Ze hebben er 70 ronden opzitten nu. Komen erachter dat de basis goed is, wat door 2 rijders en de data bevestigd wordt. Om de verloren tijd van gisterenochtend in te halen passen ze de auto aan met een aantal Aeroverbeteringen of iets anders en gaan daar vanmiddag mee testen.
(Dit bovenstaande is puur hypothetisch en kunnen geen rechten aan worden ontleend).
Nee, Bottas...ralph075 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:25:
[...]
Echt, was Kimi achterop gaan zitten in de lunchpauze?
Ik denk dat ze de Ludicrous speed opties aan het inbouwen zijn
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Finnen blijven voor zover ik weet, vinnen kunnen er nog wel af en i.d.d. dan hoogstwaarschijnlijk tussen vleugel(s) in de plaats daarvoor.powah33 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:24:
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Gewoon die hele mule car als RB13 gepresenteerd, ow, 13 bracht toch wat ongeluk, we present you the RB14! Hop, hele andere bak naar buiten. Gewoon om te trollen en voor marketing. Dat zou wat zijn.

Mercedes-AMG F1 @MercedesAMGF1
In. Out. @ValtteriBottas pits for tyres
A quick turnaround by the boys and he's on his way again 💪
#F1 #F1Testing
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lekker bezig Mercedes, toch al 104 ronden gereden vandaag - and counting! Dat is een lekkere bak ervaring en testdata.
huh?
Teams are now allowed to post more #F1 video on social media.
Allowed?
Allowed?
Bernie regeert vanuit zijn "graf"?Speedster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:29:
huh?
Allowed?
Ja vorig seizoen moch het niet wegens broadcast rechten Enzo, maar sinds liberty de boel overgenomen heeft gelijk deze gevolg in goeie zin.Speedster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:29:
huh?
Allowed?
Ja, Liberty Media heeft toegestaan dat de teams nu mogen filmen en social media mogen gebruiken in de pitstraat / paddock.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jup.. Mocht hiervoor niet van ome Bernie..Speedster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:29:
huh?
Allowed?
-
Video van auto's op circuit was altijd restricted door meneer E. Liberty denkt er anders over.Speedster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:29:
huh?
Allowed?
Ze mochten eerst van Bernie helemaal niks posten van welke plek op het circuit dan ook.
Nu alleen van de pits en paddock, niet van de baan.
edit: Sjee, als je ook maar even lagged met typen, dan zijn er tich voor je die hetzelfde antwoord hebben gegeven hier
edit: Sjee, als je ook maar even lagged met typen, dan zijn er tich voor je die hetzelfde antwoord hebben gegeven hier
[ Voor 30% gewijzigd door albino71 op 28-02-2017 15:31 ]
Niet tijdens het rijden. Want ONderweg ben ik OFFlinealbino71 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:31:
Ze mochten eerst van Bernie helemaal niks posten van welke plek op het circuit dan ook.
Yes, Max weer op de baan....Eindelijk
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verstappen onderweg...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Foto!?
En, hebben ze nog wat extra's op de auto geschroefd?alexbl69 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:33:
Yes, Max weer op de baan....Eindelijk
Gelukkig is Dinasaur Bernie afgevoerd.
Te laat...
[ Voor 27% gewijzigd door winwiz op 28-02-2017 15:34 ]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
cruise control en een fietsbelralph075 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:34:
[...]
En, hebben ze nog wat extra's op de auto geschroefd?
Nou, die vraag is wel beantwoord
Op de foto die gepost is lijkt het op een kortere vin. Maar kan ook gezichtsbedrog zijn dus geen idee. Verder niks te zien zo snel. Het is ook een vage foto.ralph075 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:34:
[...]
En, hebben ze nog wat extra's op de auto geschroefd?
Lijkt me toch ook dezelfde te zijn. Dus voor nu geen zichtbare wijzigingen.
[ Voor 11% gewijzigd door Zahariac op 28-02-2017 15:35 ]
Jeetje, gewoon een hele nieuwe body erop geschroefd!! en wat een bizarre vleugels zeg.... Wow
Vandaar dat ze zo geheimzinnig deden!!! Max WK!!!
Vandaar dat ze zo geheimzinnig deden!!! Max WK!!!
[ Voor 22% gewijzigd door Malt007 op 28-02-2017 15:36 ]
Er lijkt in ieder geval nog wel aardig wat rake te zien te zijn.
Op die wazige foto lijkt ie ook flink hogerZahariac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:34:
[...]
Op de foto die gepost is lijkt het op een kortere vin. Maar kan ook gezichtsbedrog zijn dus geen idee. Verder niks te zien zo snel. Het is ook een vage foto.
Zou wel een stunt zijn als RB als statement echt zo een paar rondjes gaat rijden
Wel direct een verbetering....4e met 1:23.086 nu.
Back to the track! 👍 @max33verstappen takes the #RB13 out for an afternoon spin ⏱ #F1Testing pic.twitter.com/0IborUXB7V
— Red Bull Racing (@redbullracing) 28 februari 2017

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Max probeert zijn Bull te temmen:
Verstappen trying to commit lots of entry speed into Turn 4, but the Red Bull is not compliant and he gets a kick of oversteer as he tries to blast out the other side.
Waarbij volgens mij goed te zien is dat er weinig veranderd is aan de sharkfin, bij RB is ie schijnbaar gewoon wat korter dan bij de rest (het is en blijft een lelijk ding op die wagens).

Max nu a 3 ronden rond 1:24 en een beetje long run aan het doen ofzo?
[ Voor 12% gewijzigd door devil-strike op 28-02-2017 15:41 ]
In ieder geval lekker constant:
RONDE 36 MAX
In zijn 36ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.371 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:40:30
RONDE 35 MAX
In zijn 35ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.494 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:39:00
RONDE 34 MAX
In zijn 34ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.120 neergezet, op de zachte compound.
RONDE 36 MAX
In zijn 36ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.371 neergezet, op de zachte compound.
RONDE 35 MAX
In zijn 35ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.494 neergezet, op de zachte compound.
RONDE 34 MAX
In zijn 34ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.120 neergezet, op de zachte compound.
Hoog op zn achterpoten hoor
Bam! Meteen de hoogste snelheid van vandaag.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Interessant plaatje van de merc met schoorsteen.
https://twitter.com/f1technical/status/836586057281994752
Spotmatic schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:44:
Bam! Meteen de hoogste snelheid van vandaag.
Hij heeft een gat laten vallen richting Kevin Magnussen, in wiens slipstream hij de vorige ronde nog over start/finish kwam
hij blijft zo rond 1:24 en beetje zitten.
kan me voorstellen dat ze liever data verzamelen zonder slipstream etc.
Verklaard inderdaad ook de hoge snelheid.
Zijn long runs inderdaad denk ik. Maar damn, ik zou toch wel eens willen weten of ze uberhaupt 2 sec zo er af kunnen rijden zonder moeite.devil-strike schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:46:
Ja dat vraag ik mij ook af, maar goed denk dat ze de motor ook niet op op 100% gezet hebben.
Ik hoop dat hij in een van zijn laatste rondjes, gewoon ook even rond de 1:20 gaat rijden. Komt je kunt zeggen wat je wilt, voor de teams is dat misschien niet interessant en data, maar voor de rijders onderling wel toch...
Ben wel benieuwd. De testresultaten zijn toch wel degelijk richtinggevend. En de resultaten van RB wijzen zeker niet in de goede richting.
PSN: xMaurice93
Dit is gewoon een longrun. Eindelijk. En nog heerlijk stabiel ook:
RONDE 42 MAX
In zijn 42ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.529 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:48:55
RONDE 41 MAX
In zijn 41ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.429 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:47:35
RONDE 40 MAX
In zijn 40ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.259 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:46:12
RONDE 39 MAX
In zijn 39ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:32.576 neergezet, op de zachte compound. Hij heeft een gat laten vallen richting Kevin Magnussen, in wiens slipstream hij de vorige ronde nog over start/finish kwam.
Update geplaatst op 15:45:15
RONDE 38 MAX
In zijn 38ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.753 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:43:15
RONDE 37 MAX
In zijn 37ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.483 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:41:56
RONDE 36 MAX
RONDE 35 MAX
RONDE 34 MAX
RONDE 42 MAX
In zijn 42ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.529 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:48:55
RONDE 41 MAX
In zijn 41ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.429 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:47:35
RONDE 40 MAX
In zijn 40ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.259 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:46:12
RONDE 39 MAX
In zijn 39ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:32.576 neergezet, op de zachte compound. Hij heeft een gat laten vallen richting Kevin Magnussen, in wiens slipstream hij de vorige ronde nog over start/finish kwam.
Update geplaatst op 15:45:15
RONDE 38 MAX
In zijn 38ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.753 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:43:15
RONDE 37 MAX
In zijn 37ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:24.483 neergezet, op de zachte compound.
Update geplaatst op 15:41:56
RONDE 36 MAX
RONDE 35 MAX
RONDE 34 MAX
Waarom? Je hebt geen idee met wat voor afstelling, fuel, engine mode ze aan het rijden zijn. Op een 2e testdag zeggen die rondetijden nog steeds bar weinig, heeft ook weinig zin om daar zo op te letten.Crashhill schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:48:
Ik hoop dat hij in een van zijn laatste rondjes, gewoon ook even rond de 1:20 gaat rijden. Komt je kunt zeggen wat je wilt, voor de teams is dat misschien niet interessant en data, maar voor de rijders onderling wel toch...
*Zet max-fanboy-pet op*
Werkelijk waar geen idee hoe de engineers over de feedback van max denken maar gezien zijn vermogen om enorm constant te kunnen rijden lijkt hij mij een erg fijne ontwikkelingscoureur.
Daarnaast is hij op de baan ook nog eens vrij creatief.
Kunnen we concluderen dat hij eigenlijk wel van alles wat een ster-coureur moet hebben iets heeft?
*Zet max-fanboy-pet af*
Werkelijk waar geen idee hoe de engineers over de feedback van max denken maar gezien zijn vermogen om enorm constant te kunnen rijden lijkt hij mij een erg fijne ontwikkelingscoureur.
Kunnen we concluderen dat hij eigenlijk wel van alles wat een ster-coureur moet hebben iets heeft?
*Zet max-fanboy-pet af*
Zo heel erg overdriven stabiel is het nou ook weer niet
Maar dat zal vast komen door gebrek aan ervaring met deze auto en dat ze onder het niveau rijden. Lijkt me dat de toppers binnen een tiende blijven als het moet..
[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 28-02-2017 15:52 ]
Als we nu heel hard blijven roepen 'je bakt er niets van' wordt hij misschien nijdig en gooit er een rondje 1:18:65 tegen aan.....
Inderdaad. Dat kan hij veel strakker heeft hij in het verleden bewezen. Dit is niet echt heel stabiel nee.MikeyMan schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:51:
Zo heel erg overdriven stabiel is het nou ook weer nietMaar dat zal vast komen door gebrek aan ervaring met deze auto en dat ze onder het niveau rijden. Lijkt me dat de toppers binnen een tiende blijven als het moet..
Dat kunnen ze allemaal wel bij de long run. Het ligt zelfs eigenlijk nog best wel wat uit elkaar de tijden als je het vergelijkt met tijden laten in het seizoen bijvoorbeeld.Cranzai schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:50:
*Zet max-fanboy-pet op*
*Zet max-fanboy-pet af*
Het is eigenlijk deels de kern van de sport om constant rondjes te kunnen rijden.
owja go max!

[ Voor 6% gewijzigd door garriej op 28-02-2017 15:53 ]
überhaupt tellen de rondetijden niet tijdens pre-season testing. Waar ik vooral op let is hoe vaak iemand stil valt. McLaren heeft nu al twee test dagen die eigenlijk in het water zijn gevallen. Ik maak me een beetje zorgen om McLaren.yorkick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:50:
[...]
Waarom? Je hebt geen idee met wat voor afstelling, fuel, engine mode ze aan het rijden zijn. Op een 2e testdag zeggen die rondetijden nog steeds bar weinig, heeft ook weinig zin om daar zo op te letten.
Staat alweer in de pits hoor.. so much for a long run.
Daar heeft Tweakers tegenwoordig een icoontje voorReaddy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:53:
[...]
überhaupt tellen de rondetijden niet tijdens pre-season testing. Waar ik vooral op let is hoe vaak iemand stil valt. McLaren heeft nu al twee test dagen die eigenlijk in het water zijn gevallen. Ik maak me een beetje zorgen om McLaren.
McLaren >

10 getimde rondjes. misschien was dat het idee welUltraSub schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:54:
Staat alweer in de pits hoor.. so much for a long run.

Hij rijdt zometeen weer verder, hoop ik. Ze hebben zoveel mogelijk testdata nodig
Ego, mine's bigger then yoursyorkick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:50:
[...]
Waarom? Je hebt geen idee met wat voor afstelling, fuel, engine mode ze aan het rijden zijn. Op een 2e testdag zeggen die rondetijden nog steeds bar weinig, heeft ook weinig zin om daar zo op te letten.
Ik heb het idee dat ze dingen meten en daarna wat aanpassen en dan weer controleren. Longs runs komen waarschijnlijk pas later.
[ Voor 20% gewijzigd door TheUninvited op 28-02-2017 15:56 ]
Toch bizar dat Mercedes zoveel rondjes rijdt. Ik bedoel, Ferrari bijvoorbeeld lijkt ook amper problemen te hebben maar komt er ook bij lange na niet aan.
Past Mercedes dan tussendoor niets/nauwelijks iets aan om te testen?
Veel rondjes is natuurlijk prima, maar je wilt toch ook verschillende dingen uitproberen lijkt me.
Past Mercedes dan tussendoor niets/nauwelijks iets aan om te testen?
Veel rondjes is natuurlijk prima, maar je wilt toch ook verschillende dingen uitproberen lijkt me.
Erger nog betekent dit waarschijnlijk dat Alonso er na dit jaar mee stopt... fijn dat er weer plek komt voor vers bloed, maar toch had ik Alonso nog wel een keer willen zien vlammen tegen Hamilton en Verstappen.Jasphur schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:54:
[...]
Daar heeft Tweakers tegenwoordig een icoontje voor
McLaren >< Tweakers F1 fans
Bij nader inzien, dat vlammen gebeurt misschien wel nog in letterlijke zin. Ook pijnlijk voor Vandoorne, is niet goed voor je marktwaarde ook al kun je er zelf niks aan doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 28-02-2017 15:57 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
http://www.autosport.com/...ams-over-trick-suspension
linkdump over de suspension.
linkdump over de suspension.
[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 28-02-2017 15:58 ]
Ja vorig jaar waren ze ook zo richtinggevend want Mercedes was geen enkele dag het snelste en we hebben gezien hoe dat heeft uitgepakt.Maurice079 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:49:
Ben wel benieuwd. De testresultaten zijn toch wel degelijk richtinggevend. En de resultaten van RB wijzen zeker niet in de goede richting.
Wie zou McLaren dan moeten nemen, het schoot mij ook te binnen. Ik denk niet dat Jenson Button nog terug wil komen en ik denk dat Nyck de Vries nog niet echt er klaar voor is.Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:57:
[...]
Erger nog betekent dit waarschijnlijk dat Alonso er na dit jaar mee stopt... fijn dat er weer plek komt voor vers bloed, maar toch had ik Alonso nog wel een keer willen zien vlammen tegen Hamilton en Verstappen.
Het is wel een leuke mindbreaker.
Lando Norris.Readdy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Wie zou McLaren dan moeten nemen, het schoot mij ook te binnen. Ik denk niet dat Jenson Button nog terug wil komen en ik denk dat Nyck de Vries nog niet echt er klaar voor is.
Nyck de Vries rijdt niet meer bij McLaren. Hebben nu Lando Norris.Readdy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Wie zou McLaren dan moeten nemen, het schoot mij ook te binnen. Ik denk niet dat Jenson Button nog terug wil komen en ik denk dat Nyck de Vries nog niet echt er klaar voor is.
Laten we hopen dat het nog goed komt met McLaren. Is natuurlijk geen goed begin, maar goed, andere teams hebben ook al aangegeven dat ze met Honda veel risico nemen. Wat je eerder zei over dat dat een domme keuze is, McLaren heeft hierdoor wel het voordeel dat ze niet afhankelijk zijn van een fabrieksteam qua PU.Phusebox schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:57:
[...]
Erger nog betekent dit waarschijnlijk dat Alonso er na dit jaar mee stopt... fijn dat er weer plek komt voor vers bloed, maar toch had ik Alonso nog wel een keer willen zien vlammen tegen Hamilton en Verstappen.
Bij nader inzien, dat vlammen gebeurt misschien wel nog in letterlijke zin. Ook pijnlijk voor Vandoorne, is niet goed voor je marktwaarde ook al kun je er zelf niks aan doen.
Nyck de Vries rijdt wel degelijk nog bij McLaren, zelfs Zak Brown complimenteerde hem vorige week bij de presentatie nog. Binnenkort wordt bekend gemaakt waar ie gaat rijden aankomend jaar.Rivanov schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:59:
[...]
Nyck de Vries rijdt niet meer bij McLaren. Hebben nu Lando Norris.
Dat klopt, maar of je dan ten alle koste wil volhouden? Ze verliezen sponsors, aanzien, coureurs etc.yorkick schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:59:
[...]
Laten we hopen dat het nog goed komt met McLaren. Is natuurlijk geen goed begin, maar goed, andere teams hebben ook al aangegeven dat ze met Honda veel risico nemen. Wat je eerder zei over dat dat een domme keuze is, McLaren heeft hierdoor wel het voordeel dat ze niet afhankelijk zijn van een fabrieksteam qua PU.
Leuk geprobeerd, maar Honda weet blijkbaar niet wat ze doen of hebben de resources niet om het op de rit te krijgen. Cut your losses and try again later.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar of het nog wat gaat worden vraag ik me af... Lando is de toekomst van Mclaren.StevoMark10 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:00:
[...]
Nyck de Vries rijdt wel degelijk nog bij McLaren, zelfs Zak Brown complimenteerde hem vorige week bij de presentatie nog. Binnenkort wordt bekend gemaakt waar ie gaat rijden aankomend jaar.
Nyck de Vries verlaat McLaren-juniorprogrammaStevoMark10 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:00:
[...]
Nyck de Vries rijdt wel degelijk nog bij McLaren, zelfs Zak Brown complimenteerde hem vorige week bij de presentatie nog. Binnenkort wordt bekend gemaakt waar ie gaat rijden aankomend jaar.
/edit: Ow wacht...

McLaren houdt Nyck de Vries aan boord
Scusi.. was me even ontgaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 28-02-2017 16:03 ]
De teams lijken wel allemaal met een andere afstelling dan gisteren te rijden, als ik kijk naar de top-snelheden van vandaag en van gisteren. Raikonen / Vettel verschillen niet zoveel van elkaar, maar HAM en Massa gister haalden een stuk hogere snelheid dan HAM en Stroll vandaag, terwijl VES juist veel hogere snelheden haalt dan RIC gister... Die topsnelheden an sich zeggen niet zoveel natuurlijk, maar het verschil tussen gisteren en vandaag lijkt me wel aantonen dat er verschillende dingen uitgeprobeerd worden
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
En die Merc knalt maar rondjes en rondjes......dit alles met een volle tank / alle gouden kettingen van LH en 4 bakstenen extra onder de stoel van Bottas.... Merc ziet er weer goed en sterk uit hoor.
https://f1manager.info/ranking/4605
Toch ben ik er niet helemaal gerust om dat RB zo weinig rondes rijdt deze eerste 2 dagen
.
Concurrenten hebben 2 keer zoveel afstand afgelegd.
Concurrenten hebben 2 keer zoveel afstand afgelegd.
McLaren(of welk team dan ook) hoeft nog niet afgeschreven te worden van 1,5 dag testen. Laten we voor dat soort voorspellingen de eerste paar races afwachten (laten we zeggen t/m Bahrein).
Er is nog genoeg ruimte voor alle teams / fabrikanten om wijzigingen door te voeren.
Vergeet niet dat voor de motors het tokensysteem is afgeschaft en dat er volgende week ook nog de hele week getest word.
Er is nog genoeg ruimte voor alle teams / fabrikanten om wijzigingen door te voeren.
Vergeet niet dat voor de motors het tokensysteem is afgeschaft en dat er volgende week ook nog de hele week getest word.
En dan blijkt Merc de motor op 75% te hebben staan, en Renault al op 90%... maar we houden de moed en enthousiastme erin !
Dit is waarom ik live timing wil. Wat voor rondetijden rijden ze tijdens die long runspowah33 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:06:
En die Merc knalt maar rondjes en rondjes......dit alles met een volle tank / alle gouden kettingen van LH en 4 bakstenen extra onder de stoel van Bottas.... Merc ziet er weer goed en sterk uit hoor.
Dat nieuws klopte niet...Rivanov schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:02:
[...]
Nyck de Vries verlaat McLaren-juniorprogramma
/edit: Ow wacht...![]()
McLaren houdt Nyck de Vries aan boord
Scusi.. was me even ontgaan.
http://www.mclaren.com/formula1/team/young-driver-programme/
edit:
Aargh, ninja-edit
Aargh, ninja-edit
edit:
Edit 2: Nee, het automatisch inladen van nieuwe posts neemt edits niet mee, beetje jammer
Edit 2: Nee, het automatisch inladen van nieuwe posts neemt edits niet mee, beetje jammer
[ Voor 11% gewijzigd door Badeend op 28-02-2017 16:09 ]
Misschien hebben ze wel heel veel vertrouwen erin of hebben ze stiekem rondjes gereden in de achtertuin van Christiaan
Er komen wel diverse updates voorbij met rondetijden:UltraSub schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:07:
[...]
Dit is waarom ik live timing wil. Wat voor rondetijden rijden ze tijdens die long runs
16:03 Bottas’s latest stint on the soft tyres, 21 laps in total in the second block of this race simulation. It concluded with a slower pitstop, but he’s back out there now.
1m58.755s OUT; 1m23.582s PB; 1m24.760s; 1m25.217s; 1m25.309s; 1m25.641s; 1m26.182s; 1m25.867s; 1m25.993s; 1m26.938s; 1m26.395s; 1m26.064s; 1m25.762s; 1m26.678s; 1m26.748s; 1m26.510s; 1m26.774s; 1m26.859s; 1m27.139s; 1m27.248s; 1m49.171 IN.
En Max heeft t gaspedaal ook weer gevonden. 1:22,2 nu
[ Voor 3% gewijzigd door Zahariac op 28-02-2017 16:10 ]
Hij is bezig met z'n long run.devil-strike schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:46:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
RIC zat gister op 300 VES op 282.7 vandaag.naitsoezn schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:05:
De teams lijken wel allemaal met een andere afstelling dan gisteren te rijden, als ik kijk naar de top-snelheden van vandaag en van gisteren. Raikonen / Vettel verschillen niet zoveel van elkaar, maar HAM en Massa gister haalden een stuk hogere snelheid dan HAM en Stroll vandaag, terwijl VES juist veel hogere snelheden haalt dan RIC gister... Die topsnelheden an sich zeggen niet zoveel natuurlijk, maar het verschil tussen gisteren en vandaag lijkt me wel aantonen dat er verschillende dingen uitgeprobeerd worden
MAX SCHROEFT HET TEMPO VERDER OP
In zijn 46ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:22.200 neergezet, op de zachte compound. Daarmee stijgt hij naar de derde plek.
Update geplaatst op 16:09:51
In zijn 46ste ronde van de dag heeft Max Verstappen een 1:22.200 neergezet, op de zachte compound. Daarmee stijgt hij naar de derde plek.
Update geplaatst op 16:09:51
[ Voor 6% gewijzigd door xven0mxz op 28-02-2017 16:10 ]
De 282.7 is op start/finish en niet de speedtrap. Zegt dus niks (kwam ik gisteren ook pas later achter).devil-strike schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:10:
[...]
RIC zat gister op 300 VES op 282.7 vandaag.
Gisteren en vandaag zal die niet veranderd zijn qua plek tochZahariac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:11:
[...]
De 282.7 is op start/finish en niet de speedtrap. Zegt dus niks (kwam ik gisteren ook pas later achter).
Val hier nou niet van achterover....Zahariac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:09:
[...]
Er komen wel diverse updates voorbij met rondetijden:
16:03 Bottas’s latest stint on the soft tyres, 21 laps in total in the second block of this race simulation. It concluded with a slower pitstop, but he’s back out there now.
1m58.755s OUT; 1m23.582s PB; 1m24.760s; 1m25.217s; 1m25.309s; 1m25.641s; 1m26.182s; 1m25.867s; 1m25.993s; 1m26.938s; 1m26.395s; 1m26.064s; 1m25.762s; 1m26.678s; 1m26.748s; 1m26.510s; 1m26.774s; 1m26.859s; 1m27.139s; 1m27.248s; 1m49.171 IN.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Die 300 weet ik niet waar die vandaan komt maar die was niet op start/finish. RIC had gisteren op start/finish een top van 276.9.jip_86 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:12:
[...]
Gisteren en vandaag zal die niet veranderd zijn qua plek toch
Interessante tijden.Zahariac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:09:
[...]
Er komen wel diverse updates voorbij met rondetijden:
En Max heeft t gaspedaal ook weer gevonden. 1:22,2 nu
Dit topic is gesloten.
Let op:
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.