Daar loopt normaal gesproken geen naad volgens mij. En er zit iets van een verdikking onder. Lijkt mij toch echt een kabeltje.albino71 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:05:
[...]
Is dat niet gewoon tape dat een naad afdekt?
Iets beter gekeken en inderdaad, er is op het einde van het kabeltje (aan de achterzijde) wat verdikking te zien.UltraSub schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:08:
[...]
Daar loopt normaal gesproken geen naad volgens mij. En er zit iets van een verdikking onder. Lijkt mij toch echt een kabeltje.
Goed gezien!
Waar halen jullie het tijden/ronden overzicht vandaan?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
http://www.f1today.net/nl...-van-de-eerste-wintertestJackBol schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:09:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zou mij niets verbazen als Alonso halverwege het seizoen zijn stoeltje overdraagt. Kan mij niet voorstellen dat hij zin heeft om nog een jaar elke race te beginnen wetend dat je in het beste geval achteraan eindigt en in een minder goed geval halverwege uitvalt. Arme Fernando.
F1today kijk ik nu. Snap nog steeds niet waar ze daar sector tijden vandaan halen. Ze hebben al een paar keer gemeld dat iemand een paarse sector reed. Vraag ik me af waar ze dat zien. Heb premium op formula1.com, maar daar wordt helemaal niks weergegevenJackBol schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:09:
hoe weet hij nu al dat er power mist? Dat hij (nog) niet zo betrouwbaar is dat zien we ook...
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
In de paddock zijn die tijden volgens mij wel beschikbaar.UltraSub schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:11:
[...]
F1today kijk ik nu. Snap nog steeds niet waar ze daar sector tijden vandaan halen. Ze hebben al een paar keer gemeld dat iemand een paarse sector reed. Vraag ik me af waar ze dat zien. Heb premium op formula1.com, maar daar wordt helemaal niks weergegeven
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Ik had net ook even op formula1.com ingelogd. Maar die staat nog op Abu Dhabi 2016...UltraSub schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:11:
[...]
F1today kijk ik nu. Snap nog steeds niet waar ze daar sector tijden vandaan halen. Ze hebben al een paar keer gemeld dat iemand een paarse sector reed. Vraag ik me af waar ze dat zien. Heb premium op formula1.com, maar daar wordt helemaal niks weergegeven
Renault lijkt ook weer buiten te zijn, getuige deze Tweet van henzelf.
[ Voor 10% gewijzigd door Herax10NL op 28-02-2017 14:12 ]
Als je de F1 app opent kun je wel de ronde tijden plus ronden zien. Staat bij Results om de een of andere rede.JackBol schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:12:
[...]
Ik had net ook even op formula1.com ingelogd. Maar die staat nog op Abu Dhabi 2016...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hier niet in ieder gevalMigrator schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:12:
@UltraSub @JackBol ik meende ergens gelezen te hebben dat de tijden met premium in de app wel zichtbaar zijn?
Dat verwacht je toch wel een beetje eigenlijk voor een premium subscription.
Dat had ik inderdaad wel al gezien ja. Maar goed, ik wil gewoon live timingJasphur schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Als je de F1 app opent kun je wel de ronde tijden plus ronden zien. Staat bij Results om de een of andere rede.
[ Voor 45% gewijzigd door UltraSub op 28-02-2017 14:14 ]
[edit] veelte grote afbeelding. Onnodig. Zie mijn volgende post
In de app. Zonder premium
In de app. Zonder premium
[ Voor 63% gewijzigd door Jasphur op 28-02-2017 14:22 ]
Inderdaad zonder premium en alleen in de app.Don't forget, if you want to follow minute-by-minute timesheet updates, download the Official F1® App and go to Results & Standings > TEST. For more information, click here.
[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 28-02-2017 14:16 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Het lijkt me inderdaad dat de mensen op het circuit meer informatie hebben dan wij en dan dus dit soort dingen kunnen zeggen.
Sectortijden zullen dus inderdaad wel alleen op het circuit te zien zijn.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ha! Landscape modus geeft meer info inderdaad.

Hopelijk is de app ook dit jaar weer gratis voor live tijden. ideaal voor veel meer nuttige info tijdens de race. (vooral sectortijden opweg naar snelste lap bijvoorbeeld)
Ik heb premium. Niets te zien.Migrator schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:12:
@UltraSub @JackBol ik meende ergens gelezen te hebben dat de tijden met premium in de app wel zichtbaar zijn?
Thanks! Hier had ik nog niet gekeken. Ik keek bij live timing.Jasphur schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Als je de F1 app opent kun je wel de ronde tijden plus ronden zien. Staat bij Results om de een of andere rede.
Wat zijn eigenlijk de echte pluspunten van Premium? Sectortijden, bandeninformatie en nog meer?
Ferrari zal zich al wel in de handjes wrijven. Om in Melbourne weer het deksel op de neus te krijgen
AzzKickah schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:25:
Ferrari zal zich al wel in de handjes wrijven. Om in Melbourne weer het deksel op de neus te krijgen

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Als Ferrari fan geven deze tests me goed hoop op een beter seizoen. Erg constant en maken veel rondes. Ben benieuwd wat het dit jaar wordt. De wagen ziet er in ieder geval goed uit.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Voor mij is het sectortijden.StevoMark10 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:24:
[...]
Wat zijn eigenlijk de echte pluspunten van Premium? Sectortijden, bandeninformatie en nog meer?
Zonder premium is het onmogelijk om te zien of iemand inloopt op iemand anders, hoeveel ronden hij nodig heeft om 'bij te komen', etc. Je krijgt veel meer inzicht in strategie en je snapt veel beter waarom keuzes gemaakt worden.
Had verwacht dat ze wel wat harder aan de slag zouden gaan bij RB en McLaren. Aantal rondes over de ochtend valt me tegen. Kan ook aangeven dat ze weinig stress hebben.
Williams ook lekker bezig. Te weinig onderdelen om de dag te kunnen hervatten
Williams ook lekker bezig. Te weinig onderdelen om de dag te kunnen hervatten

[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 28-02-2017 14:28 ]
Sectortijden kan ik ook zien via de livestream van Ziggo Sport, maar zijn er nog meer leuke dingen te vinden? Extra informatie tijdens een race bijvoorbeeld?JackBol schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:27:
[...]
Voor mij is het sectortijden.
Zonder premium is het onmogelijk om te zien of iemand inloopt op iemand anders, hoeveel ronden hij nodig heeft om 'bij te komen', etc. Je krijgt veel meer inzicht in strategie en je snapt veel beter waarom keuzes gemaakt worden.
Red Bull Racing @redbullracing
SPY: That embarrassing moment when you’re zipped up in the race suit and realise you’ve forgotten to put on your underpants... #RBspy🕵

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 28-02-2017 14:32 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kon altijd sectortijden zien.. app (op iPhone en Android) vroeg altijd wel om upgrade 2x, maar daarna kon je joinen en had je sectortijden, kaartje wie waar rijd etc.JackBol schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:27:
[...]
Voor mij is het sectortijden.
Hoop dus dat ze hetzelfde hebben dit jaar.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Uhoh.. als dat op laatste moment verboden wordt heb je een serieus issue als je hele auto daar omheen is gebouwd.

Ik verwacht van wel.Boinkie schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:40:
Zullen ze daar niet een klein beetje rekening mee houden?
ClickbaitRivanov schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:36:
Suspensions: Mercedes legal, Red Bull not?
Testing, one, two ...

De RB lijkt het slankst en de mclaren lijkt wel enorm vergeleken met de merc en de rb.
Damn, wat lijkt die STR veel op de Merc!

Ferrari diffuser, much more rounded corners, but a lot of devices filling that area flicking the air up https://twitter.com/Scarb...36570856654536704/photo/1

SFIF1 diffuser, much squarer with a lot of outwash, such that the air exits out the sides https://twitter.com/Scarb...36571277326487552/photo/1
TROLOL.
Reliability / Design Quality Engineer
Reliability / Design Quality Engineer
Honda Racing Development (Formula 1) based in Milton Keynes are recruiting for a Reliability/Quality Engineer. The purpose of this role is to work within the development and production teams, taking responsibility for proofing out the design concept in terms of reliability and the fault tracking of ESS pack in the factory or at the track. The role will also assure that company imposed design, technical and quality specifications are adhered to by suppliers and that a quality system is maintained. This role is based in Milton Keynes but there will also be regular travel to Woking to support Design teams, so applicants will need to be flexible with travel in the first 6 months.
Dat dacht ik in eerste instantie ook ,maar toen ik effe goed me neus erop drukte zie je juist een hele boel verschillen.albino71 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:47:
Damn, wat lijkt die STR veel op de Merc!
En stoeltjesBazziek schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:11:
[...]
Zal wellicht zijn omdat er maar een auto beschikbaar is en ze enkel nummers zullen wisselen.
Hoe zit het met de regen?
Waarom heeft verstappen zo weinig rondjes gereden ?
Omdat hij nog niet naar buiten is geweest na de lunchFormula one schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:53:
0% volgens buienradar: http://www.buienradar.nl/weer/barcelona/es/3128760Jasphur schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:52:
Hoe zit het met de regen?

Tobi Grüner @tgruener
Mercedes oddly shaped rear crash structure & Force India underbody.
Lekker slim van Stroll. Heeft z'n helm livery aangepast. Ziet er nu bijna hetzelfde uit als die van Bottas toen hij bij Williams reedt. Leuk voor de commentatoren.

Bottas (links) - Stroll (rechts)
[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 28-02-2017 14:56 ]
Ze rijden wel weer erg weinig, het verschil in gereden rondes is flink tov Mercedes en Ferrari.Formula one schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:53:
Mis ik nu de "houten" (kunststof) plank onder de auto?Rivanov schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Lekker slim van Stroll. Heeft z'n helm livery aangepast. Ziet er nu bijna hetzelfde uit als die van Bottas toen hij bij Williams reedt. Leuk voor de commentatoren.
[afbeelding]
Bottas (links) - Stroll (rechts)
Titanium voor de mooie vonkenregen. En die zie je gewoon zitten.StevoMark10 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:58:
[...]
Mis ik nu de "houten" kunststof plank onder de auto?
Te veel gegeten om nog in de auto te passenZahariac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:54:
[...]
Omdat hij nog niet naar buiten is geweest na de lunch
Stomme vraag misschien, maar waar zie je die zitten?Zahariac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:59:
[...]
Titanium voor de mooie vonkenregen. En die zie je gewoon zitten.
Boven het "Auto Motor Sport" logo zie je een plank lopen. Deze loopt over het midden van de auto van voor naar achteren. Beetje goud geelig gekleurd.StevoMark10 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:02:
[...]
Stomme vraag misschien, maar waar zie je die zitten?
In het midden, die bruin/gele plaat. Volgens mij is dat gewoon hout en zitten er titanium inserts in (de skid plates) zoals ook op deze foto te zien;StevoMark10 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:02:
[...]
Stomme vraag misschien, maar waar zie je die zitten?

Ik kan me niet indenken dat alles op rolletjes loopt bij RBR, ze rijden veel te weinig in de afgelopen twee dagen.
Zahariac schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:05:
[...]
Boven het "Auto Motor Sport" logo zie je een plank lopen. Deze loopt over het midden van de auto van voor naar achteren. Beetje goud geelig gekleurd.
Ahh, ik dacht dat dit een weerkaatsing was, niet dusMaks schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:05:
[...]
In het midden, die bruin/gele plaat. Volgens mij is dat gewoon hout en zitten er titanium inserts in (de skid plates) zoals ook op deze foto te zien;
[afbeelding]

Dat gevoel begint mij ook steeds meer te bekruipen. Als je ziet hoeveel rondes de rest al heeft gereden (uitzonderingen daar gelaten).Razr schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:06:
Ik kan me niet indenken dat alles op rolletjes loopt bij RBR, ze rijden veel te weinig in de afgelopen twee dagen.
[Video: https://twitter.com/raddie_cz/status/836577371587231745]
Slomo filmpje van een wegrijdende Mercedes
Slomo filmpje van een wegrijdende Mercedes
Of RBR heeft veel ideeen op de plank, en tweaken zo alle uitprobeersels. deze week tweaken, volgende week raceafstanden. (help het mijzelf hopen)
Wat een rare plek voor een luchtinlaat.
Nee, merp!
Max Verstappen verkondigde tijdens de lunchpauze dat hij in de middag veel ronden en vooral lange runs wilde doen. In het eerste uur na de onderbreking is daar weinig van terecht gekomen. De Nederlander heeft vanmiddag nog geen rondje gereden.

Er kunnen twee logische scenario's zijn.Exocet schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:58:
[...]
Ze rijden wel weer erg weinig, het verschil in gereden rondes is flink tov Mercedes en Ferrari.
1: RBR heeft problemen
2: Ze zijn nieuwe onderdelen aan het monteren.
Optie 3:Readdy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:12:
[...]
Er kunnen twee logische scenario's zijn.
Ze hebben een heel andere strategie mbt testen dan Merc/Ferrari (of wie dan ook)
Ik zet wat geld in op optie 1.Readdy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:12:
[...]
Scenario 2 verwacht ik eigenlijken pas tijdens de tweede test week. Om de concurrentie geen/nauwelijks tijd te geven het na te maken.
Optie 4. wederom STUK
never argue with a moderator, he will shut your account down.
15:14 51 laps to go for Bottas, according to his pit board. He's lapping in the low-1m26s at the moment on softs that, according to our trackside observers, are starting to give up their best.
Bottas bezig met een lange stabiele run...(full race distance?)
Bottas bezig met een lange stabiele run...(full race distance?)
Optie 6: ze checken dit topic om advies in te winnen.
39
Dat is eigenlijk optie 1Speedster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:15:
Optie 4. wederom STUK
Zie net de foto dat Mercedes een dubbele T wing heeft 
Vraag me af hoe gek ze het kunnen/zullen maken en of dat gat in de regels nog gedicht gaat worden.
Weet iemand toevallig of ze de aero regels tijdens het seizoen nog mogen wijzigen?
Vraag me af hoe gek ze het kunnen/zullen maken en of dat gat in de regels nog gedicht gaat worden.
Weet iemand toevallig of ze de aero regels tijdens het seizoen nog mogen wijzigen?
Is dat niet al optie 1?Speedster schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:15:
Optie 4. wederom STUK
Ondertussen heeft Raikkonen niet alleen de hoogste snelheid maar ook de snelste lap.
Never ever nooit niet .Fietsbel schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:17:
Optie 6: ze checken dit topic om advies in te winnen.
Mercedes heeft mij nog steeds niet gebeld om de vin-schoorsteen uit te laten komen op de dubbele T-wing om warme motor-lucht naar de achtervleugel te begeleiden.. beetje jammer
Huh?Sniffels schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:18:
Mercedes heeft mij nog steeds niet gebeld om de vin-schoorteen uit te laten komen op de dubbele T-wing om warme motor-lucht naar de achtervleugen te begeleiden.. beetje jammer
Optie 1 of optie 3. Laten we hopen op optie 3, maar ik vind ook dat ze te weinig rondjes draaien ten opzichte van de rest.
Red Bull Racing
✔
@redbullracing
The shutters are down while we work on changes for this afternoon's session. Out shortly! 👍⏱#F1Testing
15:18 - 28 februari 2017
Optie 2 dus
✔
@redbullracing
The shutters are down while we work on changes for this afternoon's session. Out shortly! 👍⏱#F1Testing
15:18 - 28 februari 2017
Optie 2 dus
Optie 2?Readdy schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:12:
[...]
"The shutters are down while we work on changes for this afternoon's session. Out shortly! 👍⏱#F1Testing"
The shutters are down while we work on changes for this afternoon's session. Out shortly! 👍⏱#F1Testing pic.twitter.com/8JDVHnGdiD
— Red Bull Racing (@redbullracing) 28 februari 2017
Toch optie 2 dus
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Vraag me af wat RBR aan het doen is
Potje uno denk.
Wellicht hebben ze de hele wagen getransformeerd en rijdt Max zo een 1:18
Ik hoop toch zo dat ze er de komende dagen bij RBR achter komen dat die sharkvin een andere vorm nodig heeft, ik vind die rechte vin van de RB13 toch wel een van de lelijkste vinnen en hij haalt de elegantie van de wagen totaal weg. Ik weet het, het gaat op dit moment om performance en niet livery, maar de vin doet gewoon een beetje afbreuk aan het design van de RB13.
Ze plaatsen een carnavalsoutfit.
"The shutters are down while we work on changes for this afternoon's session. Out shortly! 👍⏱#F1Testing"
De T-wings worden niet gebanned waarschijnlijk, als ik Craig Scarborough moet geloven.Ereaser schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:17:
Zie net de foto dat Mercedes een dubbele T wing heeft
[...]
Is dat niet al optie 1?
I've explained about T-wings; what they do, why they can be there and why the won't be banned https://drivetribe.com/p/...id=HMBRTw11Sg2DfJS6_VIN_w
En dan komen ze zometeen ineens naar buiten met een berg randjes en flapjes overal
Een uiltje aan het knappen.. Zeggen ze toch, the shutters are down.
MEGA VIN erop aan het schroeven.

Ziet er mega strak en stabiel uit!
Zo maar, of is er iets bijzonders mee?
Waarschijnlijk zijn ze er vanochtend achter gekomen dat de "basic" versie prima rijdt. En kunnen ze nu verder met wat ze reeds ontwikkeld hadden. Ik verwacht iets van een andere vin of flapjes op de voorvleugel. We gaan het zien
Veel te optimistisch denk ik.StevoMark10 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:23:
Waarschijnlijk zijn ze er vanochtend achter gekomen dat de "basic" versie prima rijdt. En kunnen ze nu verder met wat ze reeds ontwikkeld hadden. Ik verwacht iets van een andere vin of flapjes op de voorvleugel. We gaan het zien
Hier kan ik lang naar kijken...
Zomaar.
Dit topic is gesloten.
Let op:
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.