Nja je kan er uiteraard vanuit gaan dat Ferrari toch wel iets sneller gaat/kunnen dan wat ze hier laten zien. Althans het is een aanname van mij maar ik denk toch wel dat Ferrari een stuk sneller is dan de RBR (qua top).
Stel dit waren de keiharde feiten (men kan niet veel meer beter) dan ziet het er zeker aardig uit (voor Mercedes dan, voor Renault zou het er slecht uitzien), helaas is dit niet het geval natuurlijk. Vooral als je nagaat dat bijna elk team en vooral Ferrari duidelijk hun gas los laat voor de speedtraps
PS kan er iemand mij vertellen waarom de teams eigenlijk niet gewoon eens een keer lekker vol gas gaan, en iedereen bewust inhoud?
Zelf zeg ik ook altijd: ja om niks prijs te geven.
Maar wat prijs geven? Dit lijkt meer een psychologisch spelletje niet meer niet minder?
Stel RBR ziet ineens dat de Ferrari + Mercedes zo'n 20km/u harder kunnen, wat wilt RBR daar dan nog aan doen?
Ik neem aan dat ze ook zonder naar de concurrentie te kijken gewoon het maximale willen neerzetten, dat maximale kan niet plots meer worden als ze zien dat ze een flinke achterstand hebben..
Althans ik mag hopen dat de druk al maximaal opgevoerd is voor de teams, die zal niet plots verhoogt worden als blijkt dat er een flinke achterstand is.. ?
Of zou het puur bedoeld zijn voor de fans, om die nog even in afwachting te laten alvorens het echte race/werk begint?
[
Voor 5% gewijzigd door
LopendeVogel op 10-03-2017 09:01
]