Die kan je gewoon terug kijken via de Ziggo GO app.danielrene schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:14:
Hoe was die uitzending van ziggo sport over de eerste testweek? Is die nog ergens terug te vinden?
Vond het zelf een flutuitzending, geluid was niet al te best en de info die ze gaven niet bijzonder. Interviews waren redelijk.
apollo13
Damn. Moet die zich k*t voelen zeg.

En toch politiek correct blijven.
/edit
Zie je meteen waarom je geschreven pers moet mijden als de pest, zelfs SkySports;
http://www.skysports.com/...f1-2017?utm_source=Direct
Kijk het filmpje en lees dan de headline. Zo gaat het het hele seizoen
[ Voor 46% gewijzigd door UltraSub op 08-03-2017 22:39 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ocb5ZxBPw-Y]
AskCrofty Test 2 Week 2
[ Voor 54% gewijzigd door yorkick op 08-03-2017 23:26 ]
[ Voor 87% gewijzigd door nachtnet op 08-03-2017 23:15 ]
Blijkbaar heeft ALO in de Spaanse media wel in die sterke bewoordingen zijn beklag gedaan...UltraSub schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:36:
YouTube: Fernando Alonso: McLaren Honda have work to do
Damn. Moet die zich k*t voelen zeg.![]()
En toch politiek correct blijven.
/edit
Zie je meteen waarom je geschreven pers moet mijden als de pest, zelfs SkySports;
http://www.skysports.com/...f1-2017?utm_source=Direct
Kijk het filmpje en lees dan de headline. Zo gaat het het hele seizoen
(ook in de SKY video is ALO al opvallend stevig in het commentaar op de Honda.)
Haha, nog een keer en Ask Crofty staat er ook bij, maar die had je vast al wel zelf gevonden.nachtnet schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 23:15:
... Refresh doen dus...
Vind het wel een van de leukste afleveringen tot nu toe, goede informatie en toelichting over de development en de mogelijkheden daarin.
"O, you don't know?"
Ik blijf mij verbazen hoe relaxed Max met de pers omgaat.
"When you grow up your heart dies"
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vind die motorhomes zo vet he. En die Wallpaper van Renault is ook maar saai
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kijk eens een paar berichten boven je.. ...ennu... TR.kevlar01 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:28:
https://www.autosport.com...-second-f1-test-day-three
linkje van gisteren staat nog in topicwarning
Dat is een ander linkje toch?sjaool schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:33:
[...]
Kijk eens een paar berichten boven je.. ...ennu... TR.
Anyway, ik postte het puur uit behulpzaamheid.
Hier een andere dan
https://nl.motorsport.com...ona-f1-test-dag-3-week-2/
In ieder geval veel plezier vandaag, voor een groot aantal rijders is dit al de laatste test-dag (en mogelijkheid om feeling met de wagen te krijgen) tot Melbourne..
My bad, verkeerd begrepen. Zal er rekening mee houden.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:46:
@kevlar01 Ik denk dat @sjaool vooral met TR bedoelde dat de linkjes in de topic warning door een Modje veranderd moeten worden. De beste manier daarvoor is een TR.
In ieder geval veel plezier vandaag, voor een groot aantal rijders is dit al de laatste test-dag (en mogelijkheid om feeling met de wagen te krijgen) tot Melbourne..
Enjoy vandaag, en hopelijk veel veilige km's voor RIC / Ferrari / McHonda en especially Stroll
Zal mij benieuwen. Al is het maar om van wat gezeur en speculaas af te zijnKrijgen we vandaag weer knaltijden te zien? Daar lijkt het wel op!
Sebastian Vettel en Ferrari zullen vandaag een kwalificatie- en racesimulatie afwerken.

Green green green.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het lijkt typisch ook iets van Ferrari. Italiaanse spierballentaal.sww89 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:01:
motorsport.com:
[...]
Zal mij benieuwen. Al is het maar om van wat gezeur en speculaas af te zijn

Disclaimer:Volkomen onterecht dat ik hier de suggestie wek dat Stroll een brokkenpiloot zou zijn.. geef hem nog steeds tijd om zichzelf te bewijzen..
Daar gaat de koffie...nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:04:
GEEL GEEL GEEL
[afbeelding]
Disclaimer:Volkomen onterecht dat ik hier de suggestie wek dat Stroll een brokkenpiloot zou zijn.. geef hem nog steeds tijd om zichzelf te bewijzen..
Ook, maar ook testen of Radio en data verbinding werken, of alle sensoren van testapparatuur werken, of alle systemen werken, etc.Spotmatic schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:06:
Wat houdt zo'n installatierun eigenlijk in? Terug de pit in om te kijken of er geen boutjes en moertjes zijn losgetrild?
nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:04:
GEEL GEEL GEEL
[afbeelding]

Moet wel zeggen dat hij het gisteren netjes heeft gedaan
Dank, het is me al duidelijker! Al zijn de punten die je opnoemt natuurlijk ook op afstand uitleesbaar.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:11:
[...]
Ook, maar ook testen of Radio en data verbinding werken, of alle sensoren van testapparatuur werken, of alle systemen werken, etc.
In het gewone F1 topic heb ik eerder een link gepost over data in F1. Daarin zie je dat verzenden van verzamelde data soms pas begint bij binnen rijden van de pitlane. nachtnet in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"Spotmatic schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:13:
[...]
Dank, het is me al duidelijker! Al zijn de punten die je opnoemt natuurlijk ook op afstand uitleesbaar.
@UltraSub Stiekeme referentie?

HAM overigens al op 15 ronden
Die Williams is echt wel prima om te zien hoor, ook al is het geen vernieuwende livery.kevlar01 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HAM overigens al op 15 ronden
Vind ik ook, al ben ik biased omdat ik voor Williams ben.Jasphur schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:36:
[...]
Die Williams is echt wel prima om te zien hoor, ook al is het geen vernieuwende livery.
PSN: Alvanosa
Met SS of M banden (wit of rode streep) is hij het mooistAlvanosa schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:37:
[...]
Vind ik ook, al ben ik biased omdat ik voor Williams ben.
![]() |
@peteGillF1 - Pete Gill Twitter - If ever a @suttonimages pic told the story of #F1testing... [...] |
[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 09-03-2017 09:48 ]
Ik heb heb het echt te doen met hen.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:44:
[afbeelding]
@peteGillF1 - Pete Gill Twitter - If ever a @suttonimages pic told the story of #F1testing... [...]
Je gaat je toch afvragen waarom Honda de problemen met de krachtbron niet naar boven halen. Vorig seizoen was natuurlijk ook niet best.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:44:
[afbeelding]
@peteGillF1 - Pete Gill Twitter - If ever a @suttonimages pic told the story of #F1testing... [...]
Wat nog knapper is, is dat Alonso nog rijdt voor dit team / nog in de F1 autosport zit. Je wordt hier toch moedeloos van?
Dit zegt inderdaad alles over Hondanachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:44:
[afbeelding]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Of aan het nadenken hoe hij in hemelsnaam al die tientallen miljoenen op z'n bankrekening kan opmaken.Jasphur schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:55:
Kan ook zijn dat ie ergens anders aan denkt heOver dat ie vergeten melk is te halen ofzo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zijn vriendin zou dat geen probleem mee hebben denk ik.Rivanov schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:57:
[...]
Of aan het nadenken hoe hij in hemelsnaam al die tientallen miljoenen op z'n bankrekening kan opmaken.
PSN: Alvanosa
Yamaha MT-09
Dat was bijna geen RB13 meer met het uitkomen in die bochtJasphur schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:13:
RBR op de baan. Ben benieuwd

RIC was iets te enthousiast?Jelmer93 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Dat was bijna geen RB13 meer met het uitkomen in die bocht
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ben benieuwd hoeveel foto's er daar gemaakt mogen worden, maar wellicht post ik dus wat ploatjes!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wij verwachten niet andersscorpie schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:27:
Nog een paar uur (+/- 22)! Dan sta ik in de pitbox (en hospitality centre) van Mercedes!
Ben benieuwd hoeveel foto's er daar gemaakt mogen worden, maar wellicht post ik dus wat ploatjes!
Alvast heel veel plezier!
Ik snap de grap niet.
10:33 All McLaren and Honda need to do is load Microsoft Word 2003 and start writing "how to make McLaren-Honda win in F1 again".
10:33 Who remembers the helpful paperclip from the old Microsoft Word days? McLaren Honda could do with a bit of assistance from him/her when it comes to sort out their issues.
[ Voor 32% gewijzigd door Jasphur op 09-03-2017 10:34 ]
Jelmer93 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Dat was bijna geen RB13 meer met het uitkomen in die bocht
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ricciardo gleed over de kerbs in de laatste bocht.
Clippy?Jasphur schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:28:
[...]
Wij verwachten niet anders
Alvast heel veel plezier!
Ik snap de grap niet.
[...]
Is eruit gehaald in Office 2007, dus vandaar de reference naar 2003 specifiek.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Zover was ik ookscorpie schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:47:
[...]
Clippy?
Is eruit gehaald in Office 2007, dus vandaar de reference naar 2003 specifiek.

Eigenlijk geen goed idee wat ik hier zie, maar blijf mij verbazen over alle details die in f1 wagens te vinden zijn..
Bron: https://twitter.com/tgruener/status/839776139560235009

een snelle zoekopdracht gaf geen betrouwbare resultaten..
[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 09-03-2017 11:02 ]
Omdat het een groentje isnachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:01:
Waarom rijdt Williams (Stroll) met een groene lamp?
[afbeelding]
The ramblings of an idiot
Dan hoeft niemand meer een groene vlag vast te houden na het ongeluk als einde van de gele vlag.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:01:
[afbeelding]
nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:01:
[afbeelding]
http://www.f1fanatic.co.u...-f1-rules-changes-glance/During tests cars being driven by drivers who do not have superlicences must use green rear lights instead of red ones.
Wel vreemd, aangezien hij volgens mij wel zijn licentie heeft...
nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:01:
[afbeelding]
bron(During testing) cars being driven by drivers who do not possess a Super Licence must be fitted with a green rear light which must be illuminated at all times the car is on the track.
Article 10.9c of the 2017 FIA Sporting Regulations
Dacht ik ook. Stroll heeft toch een superlicentie door a: zijn kampioenschap & b: voldoende kilometers?kevlar01 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:04:
[...]
[During tests cars being driven by drivers who do not have superlicences must use green rear lights instead of red ones.]
http://www.f1fanatic.co.u...-f1-rules-changes-glance/
Ah gevonden: veranderde regels. gaat nu om de drie jarige geschiedenis in racen.
[quote]
De wereldautosportbond laat nu weten dat een coureur in de drie jaar voorafgaande aan de superlicentie-aanvraag veertig punten volgens dit nieuwe systeem moet hebben behaald, waarbij een titel in de GP2 bijvoorbeeld vijftig punten oplevert en een eerste plaats in het Europees Formule 3-kampioenschap veertig punten. De derde plaats van Verstappen in de eindklassering van de Europese F3 zou de Nederlander op twintig punten hebben gebracht, waarmee hij voor vijftig procent aan deze prestatie-eis zou hebben voldaan.[/quote] Niet goed gelezen. Snap er nog niets van..
[ Voor 40% gewijzigd door nachtnet op 09-03-2017 11:09 ]
misschien is de aanvraag van de licentie nog niet afgerond. zou trouwens wel slordig zijn.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:06:
[...]
Dacht ik ook. Stroll heeft toch een superlicentie door a: zijn kampioenschap & b: voldoende kilometers?
Hier staat ook dat hij de benodigde 40 punten heeft behaald.
En dan moet je nog dit hebbenkevlar01 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:07:
http://www.f1today.net/nl...-mijn-plaats-in-formule-1
Hier staat ook dat hij de benodigde 40 punten heeft behaald.
As well as securing enough points, drivers will have also have to have spent at least two years in junior single-seater categories, hold a valid road driver’s licence and pass a test on the Formula One sporting regulations. They must also have completed 300 kilometres of testing in a recent F1 car before they can appear at an event.
Button.redfoxert schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:08:
Melbourne is maar een paar weken weg, dan zou zn licentie op zn minst toch wel geregeld moeten zijn. Wie gaan ze anders in die wagen zetten?
Williams, the unretirement team.
Wie zegt dat er een wagen is om in te zitten?redfoxert schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:08:
Melbourne is maar een paar weken weg, dan zou zn licentie op zn minst toch wel geregeld moeten zijn. Wie gaan ze anders in die wagen zetten?
ping 127.212.23.124
voldoet hij volgens mij ook aan:Jasphur schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:08:
[...]
En dan moet je nog dit hebben
[[.]As well as securing enough points, drivers will have also have to have spent at least two years in junior single-seater categories, hold a valid road driver’s licence and pass a test on the Formula One sporting regulations. They must also have completed 300 kilometres of testing in a recent F1 car before they can appear at an event.
[...]
2015 & 2016 F3 gereden
rijbewijs ga ik vanuit
tentamen F1 zal hij gehaald hebben
300 kilometer heeft hij in zijn pre-seizoen al in de Williams gereden..
[ Voor 52% gewijzigd door nachtnet op 09-03-2017 11:12 ]
Is dat hebben van een rijbewijs nieuw? Want Max had die toch echt pas halverwege zijn tweede seizoen.
+ de kilometers in de 2014 Williams.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:10:
[...]
voldoet hij volgens mij ook aan:
2015 & 2016 F3
Of word deze niet meer gezien als recente F1 wagen, en moet hij nu zijn(300) test km's maken in de huidige auto?
Jep, is sinds de komst van VER aangescherpt.RocketKoen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Is dat hebben van een rijbewijs nieuw? Want Max had die toch echt pas halverwege zijn tweede seizoen.
[ Voor 29% gewijzigd door kevlar01 op 09-03-2017 11:12 ]
Nieuwe aangepaste regels inderdaad om te voorkomen dat "te jonge en onervaren" rijders in de F1 rijden. Verstappen was lijdend voorwerp om die regels te introduceren, zoals vorig jaar er wel meer warenRocketKoen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:11:
[...]
Testing F1 kilometers he. Dus dat kan niet anders dan deze tests.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:10:
[...]
voldoet hij volgens mij ook aan:
2015 & 2016 F3 gereden
rijbewijs ga ik vanuit
tentamen F1 zal hij gehaald hebben
300 kilometer heeft hij in zijn pre-seizoen al in de Williams gereden..
idd max zal zolang die regel blijft gelden altijd de jongste F1 rijder blijvenRocketKoen schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:11:
[...]
In de US kan je je rijbewijs met 16 al halenWognummer schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:13:
[...]
idd max zal zolang die regel blijft gelden altijd de jongste F1 rijder blijven
De minimum leeftijd van 18 jaar geldt nu en die zal echt niet zo gauw meer gaan veranderen.redfoxert schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:13:
[...]
In de US kan je je rijbewijs met 16 al halen
Crap iddredfoxert schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:13:
[...]
In de US kan je je rijbewijs met 16 al halen
Achjah ... Jens, die zouden we bijna vergeten. Kan me zijn zatte comments na de race in Abu Dhabi nog wel herinneren

Week 1 heeft hij toch al ruim 300k gereden..Jasphur schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:12:
[...]
Testing F1 kilometers he. Dus dat kan niet anders dan deze tests.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat zou je zeggen he. Maar misschien gaat het om de periode. Dus als de test is afgelopen: "Ah je hebt 300 + kilometer gereden? Alsjeblieft je super licentie"nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:16:
[...]
Week 1 heeft hij toch al ruim 300k gereden..
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 09-03-2017 11:17 ]
Dat wordt flink oefenen voor de pit-crew.YakuzA schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:16:
McLaren al op 19 rondes, hoeveel nog totdat ze weer een nieuwe motor moeten monteren?
Bij elke pitstop niet alleen nieuwe bandjes eronder, maar ook een nieuwe PU erin
Lance Stroll is met een lange run bezig op de medium compound. Zijn rondetijden zijn zeer constant: 1:26.2, 1:26.3, 1:26.6, 1:26.7, 1:26.7, 1:26.7, 1:26.7, 1:26.7, 1:26.6, 1:26.8, 1:26.7 en 1:26.7.
Ik neem aan dat je 300km bedoelt? 300k is 300.000.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:16:
[...]
Week 1 heeft hij toch al ruim 300k gereden..
300 km is toch 300.000 meter?Rivanov schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:19:
[...]
Ik neem aan dat je 300km bedoelt? 300k is 300.000.
Hahah, dat is hetzelfde als dat je in bijvoorbeeld Belgie en Frankrijk iemand ziet rijden met zo'n bordje achter de achterruit 'A'. Lachen.kevlar01 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:04:
[...]
[...]
http://www.f1fanatic.co.u...-f1-rules-changes-glance/
https://twitter.com/nates...status/839784425311215616
@metallicattim heb zojuist ook een aantal gerichte tweets met deze vraag verzonden. (vraag lijkt vaker voor te komen.. maar zie weinig antwoorden..)
[ Voor 55% gewijzigd door nachtnet op 09-03-2017 11:30 ]
Hij heeft vorige week 110 laps gereden. Maal 4,5km per rondje => 300km.metallicattim schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:23:
Ik heb het op twitter eens gevraagd, blijkbaar zijn er meerdere die het zich afvragen ( groen licht Stroll ), maar nog geen reactie tot nu toe.
Misschien dat het even duurt voordat het papierwerk in orde is nadat je aan alle eisen voldoet.
Ohhhh http://www.gpupdate.net/n...kilometer-per-uur-tekort/
En niet betrouwbaar EN niet snel genoeg. Tja.... wat moeten ze hier nou weer mee?
*knip* geen HK-reacties, zoals ook in de topicwarning staatStealthyPeanut schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:28:
Alonso: "Komen dertig kilometer per uur tekort"
En niet betrouwbaar EN niet snel genoeg. Tja.... wat moeten ze hier nou weer mee?
[ Voor 14% gewijzigd door Migrator op 09-03-2017 11:33 ]
het positieve wat alonso melde was dat ze bijna alle bochten vol gas kunnen nemenStealthyPeanut schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:28:
Alonso: "Komen dertig kilometer per uur tekort"
Pfoeh, nadat Boullier en Alonso zelfs ten overstaan van de pers (laat staan intern!) redelijk hebben laten doorschemeren dat ze niet blij zijn met de Honda motor, is dit toch ook weer een teken dat het niet lekker gaat daar.nachtnet schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:26:
McLaren en Honda hebben hun persconferentie die voor vandaag in de agenda stond voor onbepaalde tijd uitgesteld..
Ik hoop niet dat de slecht presterende Honda de ondergang van McLaren F1 inluid!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat ik dan niet snap is dat tijdens de MCL-32 launch mr. Hasegawa trots vertelde dat de motor op niveau van Mercedes 2016 zou zitten.. (te veel Japanse trots om te zeggen dat ze het niet voor elkaar hebben? of te grote verschillen tussen Dyno-setup en praktijk-situatie? (Ik denk dat er flink wat Japanse medewerkers vol schaamte aan het werk zijn..))albino71 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:30:
[...]
Pfoeh, nadat Boullier en Alonso zelfs ten overstaan van de pers (laat staan intern!) redelijk hebben laten doorschemeren dat ze niet blij zijn met de Honda motor, is dit toch ook weer een teken dat het niet lekker gaat daar.
Ik hoop niet dat de slecht presterende Honda de ondergang van McLaren F1 inluid!
Dit topic is gesloten.
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.