[F1 2017] Wintertests Barcelona Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste
Acties:
  • 94.032 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Arfman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:02:
Lap, weer een enginewissel voor McLaren. Weet niet of ik moet lachen of huilen. RIC een offtrack gehad op zijn US lap, daarom niet verbeterd.
Ik vind dit eerder huilen, ik wil juist zien dat er straks meer geweld is ipv dat 1 team wegrijd, team 2 en 3 strijden om de 3e plek en de rest maar in een treintje erachteraan gaat.

Hoe tof zou het zijn als er meer teams om de 3e plek kunnen strijden. Afgelopen jaar was het merc op 1 en 2 (over het algemeen dan) en Ferrari en RBR moesten maar strijden om de 3e plek (uitzonderingen daargelaten).

Wat ik nu liever ga zien is dat RBR en MERC strijden om plek 1 en 2 (automatisch ook 3 en 4) en dat er dan nog een paar teams zijn (ferrari en nog een paar) die weer met elkaar in gevecht gaan.
Zo lijkt mij ook dat veel teams hun hoop niet meer op RBR en Mercedes zetten maar wel op Ferrari.
Ferrari is natuurlijk een leuke kandidaat om dit jaar voorbij te knallen, nja hoe minder teams dat waar kunnen maken hoe saaier het wordt in mijn ogen.

Dusja de ellende wat andere teams momenteel hebben vind ik eerder om te huilen dan om te lachen. Anders krijg je weer dat alle camera's maar op 2-3 teams gericht zijn en de rest doet er niet toe zoals afgelopen jaar grotendeels het geval was. Ik zie liever dat elk team hun potentie kan laten zien en iedereen kans maakt op een leuk resultaat.

(hypocriet van mij) wel wil ik dat RBR kan strijden met Mercedes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
thijszor schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:09:
Heeft williams zich nu enorm verbetert in de winter of is mercedes, ferari & RBR aan het sandbaggen? ook Williams laat neem ik aan nog niet het achterste van hun tong zien.. , gaan de tijden wellicht zelfs onder de 1:18 duiken in Q3 kwalificatie?
Tijden in Q3 zullen natuurlijk afhangen van welke banden beschikbaar zijn. Vorig jaar hadden ze hard/medium/soft. Naast het feit dat tijden tijdens een test niet te vergelijken zijn met een GP weekend zal het in dit geval nog lastiger zijn aangezien ze in een GP weekend andere banden ter beschikking hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

SpaceAce schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:16:
[...]

Tijden in Q3 zullen natuurlijk afhangen van welke banden beschikbaar zijn. Vorig jaar hadden ze hard/medium/soft. Naast het feit dat tijden tijdens een test niet te vergelijken zijn met een GP weekend zal het in dit geval nog lastiger zijn aangezien ze in een GP weekend andere banden ter beschikking hebben.
Maar de beschikbare banden zijn toch voor elk team gelijk in een bepaald weekend?

Over die schuiver door het grind van RIC; hopelijk heeft hij zijn vloer niet al te veel beschadigd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Chrosser schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:08:
Eens kijken hoe de zilveren pijlen gaan reageren vanmiddag
Waarom zouden die reageren? Die houden zich waarschijnlijk gewoon aan hun eigen test programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 23:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ereaser schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:19:
[...]

Waarom zouden die reageren? Die houden zich waarschijnlijk gewoon aan hun eigen test programma.
Ik snap dat ze niet direct reageren op een ander team, maar wellicht dat ze ook nog wat snelle rondes willen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6UKhf8WMAAPlGc.jpg:large
Ricciardo running Aero Rake.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Chrosser schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:24:
[...]

Ik snap dat ze niet direct reageren op een ander team, maar wellicht dat ze ook nog wat snelle rondes willen maken.
Als het aan de teams en coureurs ligt gebeurt dat dus mooi niet.
Zo ook Bottas:
“[Quick lap times] do not have a special meaning because it’s only testing and there’s no reward to that really. We weren’t particularly focusing on lap times this week – the priority all week was getting the mileage in and finding any issues with the car.

“For me it was important to get the mileage, so I was happy that I got to do plenty of running and at the same time was able to go through the test programme of the team. So I think overall it was a good week.”

Maar wie weet dat er in hun programma vandaag staat dat ze sommige bochten iets harder willen nemen vergeleken vorige week, dat kan :P Wat je vervolgens met de rondetijd wilt doen weet ik niet :D

Ps ik kan ook quotes van alle andere coureurs + teams erbij halen waarin ze zeggen niet bezig te zijn met rondetijden :)

Elk team wacht natuurlijk tot de eerste kwali en race eind deze maand (2 weekjes :D:D:D:D) om te laten zien wat ze kunnen, geen enkel team doet dat tijdens testdagen (geen slapende honden wakker maken).

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 07-03-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Pfff Honda Honda toch. De grootste fout uit de geschiedenis van dit automerk; terugstappen in de Formule 1.
Jaar op jaar lopen ze achter de feiten aan. Dan hebben ze weer een compleet nieuw ontwerp; gaat er weer van alles fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:39
Ik begin me wel af te vragen of het debacle (mag je het al zo noemen?) van Honda om terug te keren in de F1 enige invloed heeft op andere fabrikanten. Bedrijven als bijvoorbeeld Ford, VAG of Toyota zien ook dat het nog niet zo makkelijk is om weer terug te keren. Terwijl ik persoonlijk hoop dat er nog meer fabrikanten bijkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:22

PauseBreak

derp!

StevoMark10 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:59:
Ik begin me wel af te vragen of het debacle (mag je het al zo noemen?) van Honda om terug te keren in de F1 enige invloed heeft op andere fabrikanten. Bedrijven als bijvoorbeeld Ford, VAG of Toyota zien ook dat het nog niet zo makkelijk is om weer terug te keren. Terwijl ik persoonlijk hoop dat er nog meer fabrikanten bijkomen.
Het begint wel eng veel op een debacle te lijken ondertussen.... Aan de andere kant, de andere fabrikanten hebben ook genoeg problemen gekend. Renault staat ook nog maar op 15 rondes vandaag vanwege een probleem met de sensoren van de PU bijvoorbeeld.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Arme Fernando...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
En VanDoorne. Dit is niet echt best voor je debut in de F1. Kun je straks veel minder laten zien dan dat je eigenlijk wilt omdat de auto niet mee wilt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
PauseBreak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Het begint wel eng veel op een debacle te lijken ondertussen.... Aan de andere kant, de andere fabrikanten hebben ook genoeg problemen gekend. Renault staat ook nog maar op 15 rondes vandaag vanwege een probleem met de sensoren van de PU bijvoorbeeld.
Volgens mij heeft Force India niet bepaald problemen gekend als 1 van de weinige teams? Of hoe bedoel je dat FI genoeg problemen heeft gekend? Althans jij zegt: andere fabrikanten, FI is zo'n andere fabrikant in de F1 :P

Heeft Sauber wel problemen gehad eigenlijk of ook niet?

Mercedes is een raadsel, ze zeggen van wel maar toevallig dat HAM een dag van te voren zei niet te willen race, en plots hoeft hij niet te race.. Dus of hun daadwerkelijk problemen gehad hebben, nja laten we het het ''voordeel'' van de twijfel geven, en dan zou MERC dus ook een ochtend problemen gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Zahariac schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:06:
[...]

En VanDoorne. Dit is niet echt best voor je debut in de F1. Kun je straks veel minder laten zien dan dat je eigenlijk wilt omdat de auto niet mee wilt werken.
Het is nog hetzelfde blok als vorige week. We kunnen moeilijk verwachten dat deze problemen 'vanzelf' weggaan.
Hopelijk is het opgelost zodra Honda de nodige aanpassingen heeft doorgevoerd.

Blijft natuurlijk wel balen, zou het leuk vinden als Honda dit jaar sportief revanche neemt(vorig jaar waren ze al op de goede weg).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Volgens mij heeft Force India niet bepaald problemen gekend als 1 van de weinige teams? Of hoe bedoel je dat FI genoeg problemen heeft gekend? Althans jij zegt: andere fabrikanten, FI is zo'n andere fabrikant in de F1 :P
Het gaat over Honda en Renault, dus PU-fabrikanten. Maar dat wist je natuurlijk wel want FI is geen fabrikant maar een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:36

Damian

Insane Obtrusion

Massa op mediums toch maar netjes de snelste tijd staan nu... Kijken of RIC er op ultra's overheen kan :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:13

swv

Damian schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:23:
Massa op mediums toch maar netjes de snelste tijd staan nu... Kijken of RIC er op ultra's overheen kan :P
Haha die tijd is niet neergezet op mediums hoor. Volgens mij was dat op supersofts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Damian schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:23:
Massa heeft zijn tijd op de SS gezet, niet op de Medium. Wat je ziet staan is de band die er nu onder zit, niet waar de tijd mee gezet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 22:12
LopendeVogel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Heeft Sauber wel problemen gehad eigenlijk of ook niet?
*knip* Laat dat.

Ot: ik denk dat Honda ook wel oploopt tegen de beperkingen oploopt die door mclaren opgelegd zijn. Andere pu leveranciers hebben gewoon meer auto's rond rijden en daardoor ook meer data.

[ Voor 25% gewijzigd door naitsoezn op 07-03-2017 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:16:
[...]

Het gaat over Honda en Renault, dus PU-fabrikanten. Maar dat wist je natuurlijk wel want FI is geen fabrikant maar een team.
Jaa sorry ik zat niet op te letten inderdaad, ik noemde ook FI een fabrikant schijnbaar haha xd Had dat helemaal niet in de gaten :D
Iets met bezig zijn in HTML, CMS en op een verdwaald scherm tweakers.net xd

*Deze vogel gaat voor de zekerheid even nalopen of hij niet toevallig zijn ''echte'' werk aan het verprutsen is -.-

*knip* Laat het voortaan bij een TR

Maar als het allemaal niet correct is wat ik zeg, welke problemen heeft Force India gekend dan tijdens deze testdagen?? Is dat gelogen van mij? Dan mijn excuses en graag een bron.

[ Voor 90% gewijzigd door naitsoezn op 07-03-2017 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

LopendeVogel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:25:
[...]

Maar als het allemaal niet correct is wat ik zeg, welke problemen heeft Force India gekend dan tijdens deze testdagen?? Is dat gelogen van mij? Dan mijn excuses en graag een bron.
Motorisch probleem in de eerste testweek. Weet niet meer welke dag dus dat moet je zelf even opzoeken. Was met Ocon in de auto, viel stil net voor de bocht.

Nee, merp!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

PauseBreak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:32:
[...]

Motorisch probleem in de eerste testweek. Weet niet meer welke dag dus dat moet je zelf even opzoeken. Was met Ocon in de auto, viel stil net voor de bocht.
Best lullig voor die camera man op de foto met zn camera... Wrodt de foto met aan aardappel gedeeld :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik gun Honda echt wel succes, dit is echt jammer idd.. Het is zeker een betrouwbaar merk vwb de consumententak (auto's/motoren/motoren voor boten etc.)..

Dan is F1 toch een heel andere beestje om te bedwingen lijkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
PauseBreak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:32:
[...]

Hmm oké daar moet ik vanavond eens naar kijken, ik kan zo 1,2,3 niks op google vinden hierover, maar ik geloof je gerust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LopendeVogel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:39:
[...]
Hmm oké daar moet ik vanavond eens naar kijken, ik kan zo 1,2,3 niks op google vinden hierover, maar ik geloof je gerust.
Ocon sieht rot: Holpriger Einstand mit Force India in Barcelona
von Dieter Rencken & Maria Reyer 28. Februar 2017 - 20:14 Uhr

Esteban Ocon sorgt für die zweite Unterbrechung am zweiten Testtag in Barcelona - Auspuff-Problem und Ölleck stoppen den Franzosen bei seinem Debüt im VJM10

Jawohl :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

garriej schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:35:
[...]

Best lullig voor die camera man op de foto met zn camera... Wrodt de foto met aan aardappel gedeeld :D
Ja, kwam volgens mij van een Periscope af dat plaatje. Bijna nooit goede kwaliteit zo'n stream vanaf een telefoon :p

Nee, merp!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

[YouTube: https://youtu.be/gMs5-4Suhns]
Bijna full laps van de test, HD maar hij stottert wel hier en daar.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik kan echt niet meer wachten tot de F1 begint, pfff

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shdx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:07
Humma Kavula schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:13:
maar hij stottert wel hier en daar.
Die Ferrari gaat zo snel, dat 't niet meer vast te leggen is op camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Nou, als dat een beetje representatief is voor de rondjes die ze rijden kan het nog wel flink harder. Dat ziet (en klinkt) no way near de limiet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Linkje naar foto's van vandaag, weer lekker veel HD pr0n :9

http://imgur.com/a/qjJ0b

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

http://www.autosport.com/gallery/index.php/id/3630

Nog meer foto's :)

Afbeeldingslocatie: https://d24ftq11lp1zg6.cloudfront.net/hrs.php/dir/2017testingtuesdayweektwo/image/l_ab8e55649ed1b71c51093cc2944c258e-4

Stroll met Jason Statham lookalike.
Ben benieuwd wie de beste stuntdriver is :+

[ Voor 60% gewijzigd door kevlar01 op 07-03-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:06
Lees bericht op @ziggosportF1 - Twitter Dat McLaren op dag 2 niet meer gaat rijden.. Heeft iemand anders meer of duidelijker bericht? (ik weet dat ze motor problemen hebben, maar zouden ze morgen ook niet gaan rijden? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

Wat een blamage op deze manier voor McLaren. De pech die Honda ook heeft is dat ze maar één team voorzien van motoren. Maar kan me goed voorstellen dat niemand zich daar aan wil branden...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

nachtnet schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:45:
Lees bericht op @ziggosportF1 - Twitter Dat McLaren op dag 2 niet meer gaat rijden.. Heeft iemand anders meer of duidelijker bericht? (ik weet dat ze motor problemen hebben, maar zouden ze morgen ook niet gaan rijden? )
Ik heb hier laatst iets over in het andere topic geschreven - ik vrees dat ik er toch echt naast zit en dat dit gewoon niet goed gaat komen, de eerste periode.

Zou wel een paar mooie ploffen kunnen gaan geven, wat denken jullie? >:)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Ik denk eerder dat dit een typo/denkfout van de Ziggotweeter is, kan nergens anders iets vinden over dat ze morgen ook niet zouden rijden. Bij Sky houden ze McLaren goed in de gaten.

Edit; @nachtnet , nog een reden om Ziggo uit je twitterfeed te verwijderen ;)
@garriej Er wordt veel gesproken over sandbaggen van RBR, Mercedes, etc. Stiekem hoop ik nog steeds dat McLaren de boel aan het belazeren is en straks gewoon meedoet om het kampioenschap, ik weet het, valse hoop.

[ Voor 19% gewijzigd door yorkick op 07-03-2017 15:55 ]

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Of de motoren moeten inmiddels op zijn. Hoeveel zitten ze nu aan? Stuk of zes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
denk een foutje op de live blog staat dit:

Nog steeds geen McLaren op de baan en ook geen Stoffel Vandoorne en dat doet bij de liefhebber toch wel pijn. Weer motorproblemen. Om het leed bij de fans wat te verzachten een foto uit betere McLaren-tijden:

http://www.ziggosporttota...stdagen-in-barcelona.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

yorkick schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:
[...]

Ik denk eerder dat dit een typo/denkfout van de Ziggotweeter is, kan nergens anders iets vinden over dat ze morgen ook niet zouden rijden. Bij Sky houden ze McLaren goed in de gaten.
doen ze wel vaker:
Ding gaat wel iets harder door bocht', aldus @Max33Verstappen Hele gesprek 20 uur

Het hele gesprek duurt 20 uur! :+

Zou enorm zonde zijn voor mclaren als ze weer niet kunnen testen morgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
yorkick schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:
[...]

Ik kon ook al niets vinden. De stagier zal wel gedacht hebben dat dit de 2e dag van de 2e test is.. Just checking.. Misschien heeft ziggosport voor een keertje een echte scoop.. :+

@yorkick Laat ziggo nog wel even staan. Soms kondigen ze hierop nog wel eens tv nieuws aan. (zoals gratis ziggo-go stream kijken naar Monaco...)

[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 07-03-2017 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
VanDoorne de baan op!

Je gaat je nu alleen gelijk weer afvragen hoe lang hij het deze keer zal doen :X

[ Voor 66% gewijzigd door Zahariac op 07-03-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

15:53 Almost two hours in the afternoon, and Vandoorne makes his first showing since the lunch break in the McLaren MCL32 after that power unit change.

Ze rijden alweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

Edd

Ben benieuwd hoeveel rondjes de Honda-motor het gaat uithouden... 1, 2, 5, 10?

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Edd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:54:
Ben benieuwd hoeveel rondjes de Honda-motor het gaat uithouden... 1, 2, 5, 10?

42 natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Dus nog iets van 6 rondjes erbij? Dan komt het totaal op 42 :+

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6UwR3LVMAAbYRG.jpg:large
Eenmaal buiten zien ze er toch best ok uit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik denk wel, dat als ze dit jaar naast de snelste pitstop, ook een snelste motor wissel prijs zouden invoeren die glansrijk naar de monteurs van Mclaren gaat.

Ze krijgen tenminste genoeg tijd om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:26
Wat gebeurd er als een team vier keer een motor verwisseld heeft?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:33
Dan ie is aan zijn vijfde motor toe :+

Nee, volgens mij krijg je dan de volgende race een x aantal strafplekken op de grid. Dacht 10.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 04-07 13:15
Jasphur schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:38:
Wat gebeurd er als een team vier keer een motor verwisseld heeft?
In de tests helemaal niks, deze tellen ook niet mee voor Australië.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Bij Renault gaat het ook wel best wel slecht, tot nu toe nog maar 38 ronden totaal gereden vandaag. Zelfs minder dan McLaren

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Renault heeft ook de motor vervangen, maar dat gaat blijkbaar nog niet zo snel als bij McLaren :) (of ze hebben langer gedaan over de beslissing nemen om de motor te vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
ArnevdS schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:50:
Renault heeft ook de motor vervangen, maar dat gaat blijkbaar nog niet zo snel als bij McLaren :) (of ze hebben langer gedaan over de beslissing nemen om de motor te vervangen)
Klopt maar na de vervanging hebben ze nog maar weinig ronden gereden en staan al geruime tijd in de pits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

Voordeel wat Renault heeft is wel dat ze meerdere teams hebben die met dezelfde krachtbron rondrijden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Ah, ze rijden weer! Meteen een tijd verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
RedBull staat al behoorlijk langer stil, maar goed, dat doen ze vaker tijdens testen lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Wom schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:53:
Voordeel wat Renault heeft is wel dat ze meerdere teams hebben die met dezelfde krachtbron rondrijden.
Maar alsnog niet de helft van het aantal rondes van Merc of Ferrari vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

ArnevdS schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:58:
RedBull staat al behoorlijk langer stil, maar goed, dat doen ze vaker tijdens testen lijkt het.
Ze hebben je gehoord ;)
RICCIARDO OP HET ASFALT
Daniel Ricciardo heeft anderhalf uur binnen gestaan, maar de Red Bull Racing-coureur is bij het begin van het laatste uur van de dag weer de baan op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Is het mogelijk dat teams die (bv) met een Renault motor rijden er ook zelf nog aan sleutelen om hem op een andere manier dan andere teams te laten werken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
D-Ed schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:33:
Is het mogelijk dat teams die (bv) met een Renault motor rijden er ook zelf nog aan sleutelen om hem op een andere manier dan andere teams te laten werken?
Alleen de packaging (luchtinlaat enzo.) zo krijgt (waarschijng) mercedes veel meer uit de PU dan klanten teams. Ze weten hem beter te koelen/wat nodig is om hem optimaal te laten werken en hebben zo de vrijheid (welke ze klantenteams waarschijnlijk niet geven) om langer in zwaardere modus te rijden. De rest van de motor is helemaal verzegeld.

[ Voor 27% gewijzigd door perpixel op 07-03-2017 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
D-Ed schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:33:
Naast wat @perpixel aangeeft is ook de software/aansturing per team geregeld. RBR kan per race bv andere engine mappings als STR of Renault zelf gebruiken. Daarnaast stelt bv Mercedes tijdens een race weekend een document op met welke engine modus gebruikt mogen worden en hoe vaak/lang. Dit is dan in principe voor de klantenteams en zelf wijken ze er meestal weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

perpixel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:44:
[...]

Alleen de packaging (luchtinlaat enzo.) zo krijgt (waarschijng) mercedes veel meer uit de PU dan klanten teams. Ze weten hem beter te koelen/wat nodig is om hem optimaal te laten werken en hebben zo de vrijheid (die ze klantenteams waarschijnlijk niet geven) om langer in zwaardere modus te rijden. De rest van de motor is helemaal verzegeld.
Ik heb vorig jaar wel geruchten voorbij horen komen dat Red Bull een ander ERS deel had dan het fabrieksteam van Renault.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
  • Nu online
PauseBreak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:57:
[...]

Ik heb vorig jaar wel geruchten voorbij horen komen dat Red Bull een ander ERS deel had dan het fabrieksteam van Renault.
Hm dat zou kunnen. Heb net even gegoogled en kan zo snel niks vinden dat uitsluit of het ERS door de motor of het team ontwikkeld wordt (alleen dat het 4 van de 6 specifieke motordelen zijn)

Volgens mij is het zo:
  • ICE - "het motorblok" door de motor leverancier
  • MGU-K - (motor generator unit-kinetic) deel van het ERS (lijkt me ook echt bij de motor horen)
  • MGU-H - (motor generator unit-heat ) deel van het ERS (lijkt me ook echt bij de motor horen)
  • ES - (energy store) deel van het ERS (misschien team specifiek?)
  • CE - (control electronics) deze worden aan alle teams geleverd door McLaren toch?

[ Voor 35% gewijzigd door perpixel op 07-03-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Zo, op het allerlaatst staat Hulk nog even stil, waardoor voor het eerst vandaag een rode vlag nodig was. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Spotmatic schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:02:
Zo, op het allerlaatst staat Hulk nog even stil, waardoor voor het eerst vandaag een rode vlag nodig was. :)
zal me niks verbazen als dit met opzet is tank helemaal leeg gereden om te kijken als berekeningen kloppen.

als het weer een motor is die kapot is is het wel minder

[ Voor 8% gewijzigd door hjvg op 07-03-2017 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 14:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou Honda de regels verkeerd gelezen hebben? 4 motoren per jaar VS 4 motoren per weekend? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

[...]

De mate waarin de PU, de ERS componenten en de gearbox geïntegreerd zijn, kan ik me dat haast niet geloven...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

JackBol schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:18:
[...]

De mate waarin de PU, de ERS componenten en de gearbox geïntegreerd zijn, kan ik me dat haast niet geloven...
Versnellingsbak is sowieso al teamspecifiek (paar uitzonderingen), dus waarom de ERS niet? ICE is veel te complex, dat koop je in, maar de softwarekant is daarvan dan ook weer teamspecifiek.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:02
PauseBreak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:27:
[...]

Versnellingsbak is sowieso al teamspecifiek (paar uitzonderingen), dus waarom de ERS niet? ICE is veel te complex, dat koop je in, maar de softwarekant is daarvan dan ook weer teamspecifiek.
Zoals @perpixel al aangeeft: misschien alleen de EnergyStorage (accupakket).
De overige onderdelen van het ERS zijn allemaal veel te veel verweven met elkaar en de ICE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:54:
[...]

Naast wat @perpixel aangeeft is ook de software/aansturing per team geregeld. RBR kan per race bv andere engine mappings als STR of Renault zelf gebruiken. Daarnaast stelt bv Mercedes tijdens een race weekend een document op met welke engine modus gebruikt mogen worden en hoe vaak/lang. Dit is dan in principe voor de klantenteams en zelf wijken ze er meestal weer vanaf.
Blijft (voor mij dan, leek...) toch een vreemde constructie... Als ik toch een dure motor koop van bv een Mercedes dan wil ik hem ook hetzelfde inzetten toch..?

Dank allen voor de toelichting _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Nu online
D-Ed schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:01:
[...]

Blijft (voor mij dan, leek...) toch een vreemde constructie... Als ik toch een dure motor koop van bv een Mercedes dan wil ik hem ook hetzelfde inzetten toch..?

Dank allen voor de toelichting _/-\o_
Maar nu kost die motor de producent nog veel meer dan dat hij een klanten team kost (ik geloof dat er voor het eerste seizoen al 500 miljoen in de motor ontwikkeling van mercedes zat). Verder is Formule1 primair een marketing tool voor de meeste teams (zeker de motorleveranciers) en verslagen worden met je eigen motor is natuurlijk slechte marketing(dit is waarom red bull voor 2016 geen andere motor kon krijgen dan de Renault).

[ Voor 5% gewijzigd door perpixel op 07-03-2017 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
perpixel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:44:
[...]
Alleen de packaging (luchtinlaat enzo.) zo krijgt (waarschijng) mercedes veel meer uit de PU dan klanten teams. Ze weten hem beter te koelen/wat nodig is om hem optimaal te laten werken en hebben zo de vrijheid (welke ze klantenteams waarschijnlijk niet geven) om langer in zwaardere modus te rijden. De rest van de motor is helemaal verzegeld.
Zonder bron kan je niet gaan speculeren over wat andere teams wel/niet mogen van Mercedes.

Ik zou het zo verklaren: Mercedes neemt meer risico met het motorgebruik. De andere teams zijn liever voorzichtig omdat dat motoren spaart. Dat scheelt geld en strafpunten. Het is een simpele rekensom, "is de veel grotere kans op engine failure de X-miljoen waard".

Vergelijk de verbruikte componenten in 2016 maar. Als de motoren gelijk zijn (simpele aanname, is rationeel voor mercedes) dan moet het aan de auto en het gebruik liggen dat mercedes verreweg het meeste motordelen verbruikt heeft.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/020dfzzrkszx.jpg
offtopic:
Speculeren over hoe mercedes hun klanten teams pest, hoe renault een andere motor is dan tag heuer :+, waarom mercedes rondrijdt met illegale achterophanging terwijl juist RB er volgens publieke bronnen over gewaarschuwd is, etc getuigt vooral van een bias tov bepaalde teams

[ Voor 3% gewijzigd door ANdrode op 07-03-2017 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]
Is niet mogelijk. Anders hadden ze een aparte homologatie bij de FIA moeten doen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6VN015WgAETSgy.jpgAfbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/15qsqqs.png

[ Voor 28% gewijzigd door ArnevdS op 07-03-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 20:20

Sen

<-->

Zonder compound is dit totaal niets zeggend en met is het nog steeds niets zeggend natuurlijk.

Maar ik vind het vooral vreemd dat DR op de Ultra's maar zo weinig sneller ging dan op de softs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
Sen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:46:
[...]

Zonder compound is dit totaal niets zeggend en met is het nog steeds niets zeggend natuurlijk.

Maar ik vind het vooral vreemd dat DR op de Ultra's maar zo weinig sneller ging dan op de softs.
Jij vindt het nietszeggend dat twee coureurs 168 ronden gereden hebben?
Ja, de bandenkeuze kan er eventueel wel bij. Heb ik erbij gezet.

Dat verschil is inderdaad opmerkelijk, maar alleen als je aanneemt dat alle coureurs tijdens dit rondje maximaal gepusht hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door ArnevdS op 07-03-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Sen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:46:
[...]

Het is in voorgaande jaren wel vaker gebleken dat de Red Bull met bepaalde banden niet echt sneller was.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

sjaool schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:55:
[...]

Het is in voorgaande jaren wel vaker gebleken dat de Red Bull met bepaalde banden niet echt sneller was.
Ja maar 1.20.077 op softs en dan 1.19.900 op Ultra's dat betekend of dat hij nog sneller kan of dat die ultra's en echt niet werken op barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Sen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:58:
[...]

Ja maar 1.20.077 op softs en dan 1.19.900 op Ultra's dat betekend of dat hij nog sneller kan of dat die ultra's en echt niet werken op barcelona.
Dat was dus de truc vandaag, bepalen waar het omslagpunt van die banden ligt. Reken maar dat ze dat bij RB nu redelijk goed weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen

Sen

<-->

Spotmatic schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:00:
[...]

Dat was dus de truc vandaag, bepalen waar het omslagpunt van die banden ligt. Reken maar dat ze dat bij RB nu redelijk goed weten.
Misschien komt het wel dat in 2016 ook in Barcelona alleen de softs mediums en hards waren en de ultra's dan echt te snel slijten op het circuit.

Maar bij mercedes leek er vorige week een groter verschil te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArnevdS
Red Bull heeft aan het einde van de middag een aparte neus geprobeerd. Waar vorig jaar de neus recht was, hebben auto's dit jaar een v-vorm, maar voor de performance hebben ze blijkbaar wel weer gekeken naar een rechte leading edge.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6Vfm23WgAALSzY.jpg
Edit: tweet van Craig Scarborough
"It seems the RBR wing is on the pit stop practice car, that gets used after the days running, but oddly it could be legal!"

[ Voor 21% gewijzigd door ArnevdS op 07-03-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jeetje dat is een apart ding.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Dat is de pitstop dummy wagen.. Niet de rb13
Zie ook tweet van tobi grünner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:00

Destruction

(ex-)Automonteur

Chrosser schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:49:
[...]

Zou helemaal gek worden als ik Alonso was.
Als ik Alonso was, had ik vanaf Barcelona waarschijnlijk de eerste vlucht/taxi/whatever naar huis gepakt.
Wom schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:46:
Wat een blamage op deze manier voor McLaren. De pech die Honda ook heeft is dat ze maar één team voorzien van motoren. Maar kan me goed voorstellen dat niemand zich daar aan wil branden...
Enige realistische optie voor Honda had kunnen zitten in het opkopen van de resten van Manor. 2 paydrivers erin en data verzamelen met dat hok. Maar nu Manor ook geen licentiehouder meer is heeft dat waarschijnlijk ook weinig zin. Alhoewel ze dan wel een ideaal testteam hebben waarmee ze buiten het WK om kunnen testen :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Massa's strololol? :+
"We still have three days in front, we haven't got many parts, so we need to try to keep everything we can. It is so easy to go off.

"We need to try to keep doing what I did today, in all of these days. It will definitely be great for the team," he added.
bron

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OEnOhgb.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GJJV9kh.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dITkzT0.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Bvbuat.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3RHPd80.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dBD16CV.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tygjObG.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D3ANlmV.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mtez5sF.png

Nieuw interview van Olav met Max tijdens de Wintertraining 8)

En om het een beetje luchtig te houden :*)

edit:
Interview Max door Olav (Rip van Ziggo F1 Facebook) toegevoegd

edit:
Risitas filmpje over McLaren/Honda toegevoegd

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 07-03-2017 22:50 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
nachtnet schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:22:
Dat is de pitstop dummy wagen.. Niet de rb13
Zie ook tweet van tobi grünner..
Toen ik de eerste pic op internet zag dacht ik ook heel even damn wat is dat :)
Maar inderdaad, loos alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ondertussen heeft volgens GPupdate.net Eric Boullier gezegd dat het geduld van McLaren begint op te raken.

Wordt vervolgd?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Destruction schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 20:30:
[...]

Als ik Alonso was, had ik vanaf Barcelona waarschijnlijk de eerste vlucht/taxi/whatever naar huis gepakt.
Ach, hij verdiende 60 miljoen per jaar ofzo?
Voor dat geld ga ik ook wel op een klapstoeltje naar de race kijken omdat mijn motor het elke keer begeeft. En dan Honda de schuld geven dat ik niks presteer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
ICYMI
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6VmrlZWYAEEdhD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6Vms_4WUAAf4kS.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6VmtxyWUAA1oii.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6VmupTWQAMrRrJ.jpg
(Dummy-wagen voor het oefenen van pitstops..) @Humma Kavula ;)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6VoD0VWYAE-8r1.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6VpDVdWcAAlxdc.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C6V8lEAWUAg9u_m.jpg:large

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 07-03-2017 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

RocketKoen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 22:47:
[...]

Ach, hij verdiende 60 miljoen per jaar ofzo?
Voor dat geld ga ik ook wel op een klapstoeltje naar de race kijken omdat mijn motor het elke keer begeeft. En dan Honda de schuld geven dat ik niks presteer.
Mwoah, ik ben geen fan van Alonso, maar vindt wel dat-ie wat beters verdient dan het huidige McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Neuh, dat er druk op staat klopt maar niet dat het geduld op is. Boullier geeft dat ook aan in het oorspronkelijke artikel:
No divorce

Although Boullier said McLaren board members had made clear their feelings behind closed doors at Woking, he insisted that no thought was being given to cutting short the relationship with Honda.

"No. We have a contract in place," said Boullier. "We don't even obviously think about it, because there is a contract between us, a long term contract, and we want to build on it even if it is not ideal times."
bron
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hmm, neus is nu open waar eerst "lamellen" inzaten en die achtervleugel.... RB heeft zeker nog wat konijnen in de hoge hoed
nachtnet schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:05:
[...]

Hoewel deze wagen grotendeels aan de regels lijkt te voldoen is dit toch echt een DUMMY-wagen voor het oefenen van pitstops.
Ah, ok, handig dat dat er ook bij staat dan :+

[ Voor 16% gewijzigd door Humma Kavula op 07-03-2017 23:07 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Humma Kavula schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:03:
[...]

Neuh, dat er druk op staat klopt maar niet onder druk. Boullier geeft dat ook aan in het oorspronkelijke artikel:

[...]

bron
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[...]

Hmm, neus is nu open waar eerst "lamellen" inzaten en die achtervleugel.... RB heeft zeker nog wat konijnen in de hoge hoed
Hoewel deze wagen grotendeels aan de regels lijkt te voldoen is dit toch echt een DUMMY-wagen voor het oefenen van pitstops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
nachtnet schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 23:05:
[...]

Hoe zit dit dan precies? Want het team mag toch maar 1 auto op het terrein hebben? Of ligt hier geen motor in waardoor het weer wel mag?
Maar waarom dan zoveel moeite doen met de rest? Waarom die rare voorvleugel wat zowel niet matcht met nieuw als oud (wellicht wel X aantal jaren ouder?). Waarom dat ander model "slurf"? Waarom die brede achtervleugel maar dan maar een "halve" vleugel erin? Vragen, vragen, vragen. Enige wat ik me kan bedenken is dat het wellicht de mule car is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Waarom een dummy met 0 realistische design features? Om niets van het design weg te geven van de RB13. Het enige belangrijke is dat de afmetingen en omgeving van de banden kloppend zijn. (en dat de wagen er reëel genoeg uitziet om te kunnen dienen als demo-wagen bij bijvoorbeeld een RBR sponsor (zoals de lokale Jumbo.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
[YouTube: https://youtu.be/vnBrIfPOF8s]

[ Voor 86% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2017 08:02 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Laat maar.

[ Voor 90% gewijzigd door Toff op 08-03-2017 01:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

AzzKickah

06-CENSORED

p0st schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 21:54:

En om het een beetje luchtig te houden :*)

[video]
Deze 'meme' is natuurlijk ondertussen al heel oud, maar bij 'Even Maldonado called us', it cracked me up :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Zoals te doen gebruikelijk hierbij het liveblog van F1Today voor vandaag:

http://www.f1today.net/nl...-van-de-tweede-wintertest

Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar. :)