Ik vind dit eerder huilen, ik wil juist zien dat er straks meer geweld is ipv dat 1 team wegrijd, team 2 en 3 strijden om de 3e plek en de rest maar in een treintje erachteraan gaat.Arfman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:02:
Lap, weer een enginewissel voor McLaren. Weet niet of ik moet lachen of huilen. RIC een offtrack gehad op zijn US lap, daarom niet verbeterd.
Hoe tof zou het zijn als er meer teams om de 3e plek kunnen strijden. Afgelopen jaar was het merc op 1 en 2 (over het algemeen dan) en Ferrari en RBR moesten maar strijden om de 3e plek (uitzonderingen daargelaten).
Wat ik nu liever ga zien is dat RBR en MERC strijden om plek 1 en 2 (automatisch ook 3 en 4) en dat er dan nog een paar teams zijn (ferrari en nog een paar) die weer met elkaar in gevecht gaan.
Zo lijkt mij ook dat veel teams hun hoop niet meer op RBR en Mercedes zetten maar wel op Ferrari.
Ferrari is natuurlijk een leuke kandidaat om dit jaar voorbij te knallen, nja hoe minder teams dat waar kunnen maken hoe saaier het wordt in mijn ogen.
Dusja de ellende wat andere teams momenteel hebben vind ik eerder om te huilen dan om te lachen. Anders krijg je weer dat alle camera's maar op 2-3 teams gericht zijn en de rest doet er niet toe zoals afgelopen jaar grotendeels het geval was. Ik zie liever dat elk team hun potentie kan laten zien en iedereen kans maakt op een leuk resultaat.
(hypocriet van mij) wel wil ik dat RBR kan strijden met Mercedes