Pff wat een bizar verschil he, wat dat betreft blijven de huidige motoren om te janken.TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:09:
[...]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Beter dan de vorige jaren maar nog ver, heel ver, van bijvoorbeeld de oude V10's.
[video]
Dat was gister alReaddy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:10:
https://twitter.com/redbullracing/status/837302820537790464
Wat een held is die Max ook haha.
Ben ik trouwens de enige die een gevoel van

The ramblings of an idiot
"Aawh moet dat echt?"
"Ja Max je werkt voor RedBull dat is goed voor de pr"
Always look on the bright side of life.
* "En blijf lachen, godverdomme"Clifdon schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:12:
"Max kom we gaan naar bocht 10 handtekeningen uitdelen"
"Aawh moet dat echt?"
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
aan het plezier te zien wat hij zelf ook heeft denk ik niet dat hij er een probleem mee hadClifdon schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:12:
"Max kom we gaan naar bocht 10 handtekeningen uitdelen"
"Aawh moet dat echt?"
[...]
Ik vind de huidige motoren vele malen gaver. Veel meer diepgang en veel gelaagder. De V10's was gewoon dom gejank vergeleken met de huidige blokkenTheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:09:
[...]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Beter dan de vorige jaren maar nog ver, heel ver, van bijvoorbeeld de oude V10's.
[video]
Nee, merp!
DankjePauseBreak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:14:
[...]
Ik vind de huidige motoren vele malen gaver. Veel meer diepgang en veel gelaagder. De V10's was gewoon dom gejank vergeleken met de huidige blokken
Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. V10 was leuk, V8 was mooi, maar de V6 turbo heeft ook wel wat hebben.
LOL heeft ie ook nog tijd om op het spiekbriefje te kijken terwijl ie rijd...jimaltink2 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:14:
[afbeelding]
spiek briefje hoe die moet rijden?
dalijk heeft ie zn nintendo switch mee volgende week voor op het rechte stuk anders verveelt ie zich
Helemaal als je hoort wat die Honda motor voor geluiden er allemaal uitgooit. Een V10 was meer een zangeres. Die Hybrid V6 is gewoon een kompleet koor wat eruit komt.PauseBreak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:14:
[...]
Ik vind de huidige motoren vele malen gaver. Veel meer diepgang en veel gelaagder. De V10's was gewoon dom gejank vergeleken met de huidige blokken
jimaltink2 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:14:
[afbeelding]
spiek briefje hoe die moet rijden?
bronNext is the side, you will notice that there is a map on the side of the cockpit, that is not there to tell the driver where to go incase he gets lost, but its mainly for feedback with the drivers engineer. The driver will either tell the engineer where he is going wrong on the track incase his lap times tumble, or it can be for the engineer to tell the driver specific speeds he needs to go round corners and straights at to either warm up tires or make the car as smooth as possible for race day.
Waarom kunnen we geen minnetjes uitdelen?PauseBreak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:14:
[...]
Oh man, ik was even kwijt hoe vet dat was.TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:09:
[...]
[video]
Kippenvel! Heerlijk!
Mercedes toch weer aardig aan het rondenknallen, ze hebben inmiddels de rest weer bijna ingehaald qua aantal rondjes. Ben benieuwd wat er allemaal precies mis is bij STR. Dit is al de 2e motor die geen zin heeft.
Probeer Nascar eens
[ Voor 23% gewijzigd door TheBrut3 op 02-03-2017 16:22 ]
Ik hou meer van diep grommende motoren.
JP Montoya in de Williams BMW....
Dat geluid! Ook bij het remmen voor een bocht.
Als dat je niets doet...
YouTube: The Fastest Lap in F1 History: Montoya at Monza
[ Voor 16% gewijzigd door albino71 op 02-03-2017 16:25 ]
Alles beter dan de Peugeot 908 HDI FAP (diesel)
Oh en FAP is niet wat je denkt dat het betekend...
Nou, ik vind het een ruk diesel, dus zover van de waarheid zit het nietkevlar01 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:24:
[video]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Toch zijn die diesels een verademing als je 24 uur langs de lijn staat de kijken bij Le Mans.kevlar01 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:24:
[video]
Na rondje zoveel doen je oren pijn van het geschreeuw van die benzine autos.
En bij de diesels hoor je de banden veel beter om grip zoeken, dat krijg je helaas niet mee op de TV.
YouTube: Mazda 787B Hunaudières Straight Amazing Sound!
Beste F1 geluid:
YouTube: The Best Sounding F1 Engine: Ferrari 3.0L V12 - 1995 Ferrari 412 T2 ...
[ Voor 99% gewijzigd door Malt007 op 02-03-2017 16:30 ]
Zal vast iets met de packaging te maken hebben. Als je de video bekijkt zie je de STR als enige ook flinke rookpluimen genereren in bochten naar rechts.TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:21:
[...]
Ben benieuwd wat er allemaal precies mis is bij STR. Dit is al de 2e motor die geen zin heeft.
Kwestie van goede gehoorbescherming gebruikenStefie2010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:27:
Voor iedereen die de V6T wel goed vindt klinken, bezoek voor de gein eens een race... Ja het volume is hard waar je oren pijn van doen, maar in feite is het gewoon puur lawaai zonder stijl...
[ Voor 32% gewijzigd door PauseBreak op 02-03-2017 16:30 ]
Nee, merp!
Bij WEC, LeMans en zo is het geluid inderdaad leuk voor een paar rondes maar daarna grijp je toch snel naar je oorbeschermingStarck schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:27:
[...]
Toch zijn die diesels een verademing als je 24 uur langs de lijn staat de kijken bij Le Mans.
Na rondje zoveel doen je oren pijn van het geschreeuw van die benzine autos.
En bij de diesels hoor je de banden veel beter om grip zoeken, dat krijg je helaas niet mee op de TV.
DAT willen we, niet dat mietjes geluid. Zelfs de Porches en GP2 klinken veeeel beter dan de F1...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat klinkt alsof de baan droog isxven0mxz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:33:
Verstappen zet even een snelle ronden neer 1:21.839
Al meer dan een uur, er is alleen vrij weinig actie.
Max Verstappen for presidentxven0mxz schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:33:
Verstappen zet even een snelle ronden neer 1:21.839
Pfff wat lijkt Australië nog ver weg, dan kunnen we eindelijk een beeld krijgen wie waar staat
Hoe gaan jullie de eerste race kijken?Robsta86 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:37:
[...]
Max Verstappen for president![]()
![]()
Pfff wat lijkt Australië nog ver weg, dan kunnen we eindelijk een beeld krijgen wie waar staat
Ik heb al met wat vrienden afgesproken, lekker pilsje erbij. En we maken er een heel weekend van. Al in: zaterdag ook samen de Q kijken.
Het zou eigenlijk wel mooi zijn als een cafe is dit dit op groot scherm uitzend. Maar dan wel Sky, in een pub ofzo.
Race is beetje vroeg 07:00Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]
Hoe gaan jullie de eerste race kijken?
Ik heb al met wat vrienden afgesproken, lekker pilsje erbij. En we maken er een heel weekend van. Al in: zaterdag ook samen de Q kijken.
Het zou eigenlijk wel mooi zijn als een cafe is dit dit op groot scherm uitzend. Maar dan wel Sky, in een pub ofzo.
6 uur sochtends aan het bierJasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Smorgens om een uur of 8 aan het bier gaat mij persoonlijk wat te ver. Gewoon m'n nest uit rollen, tv aan en gapen maar.Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
Ja je woont in Brabant of niet he.

Maar daar had ik nog niet naar gekeken haha. Ging weer eens blind uit van 14:00 uur
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2017 16:42 ]
Ruim na 4 uur toch?
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Kijk het liefst alleen, al dat gezwets tussendoorJasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]
De 5 is dan idd al in de klok geweest

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik ben de 25e jarig, dus heb mijn vrienden al voorgesteld om bij mij te overnachten en de ochtend de race te bekijken. Zou leuk zijn, maar tot nu toe nog niet veel animoJasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hier zou het de afterparty zijn.
PSN: Alvanosa
Misschien moet je je vrienden uit dit topic vragen...dan wordt het drukmelantrix schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:43:
[...]
Ik ben de 25e jarig, dus heb mijn vrienden al voorgesteld om bij mij te overnachten en de ochtend de race te bekijken. Zou leuk zijn, maar tot nu toe nog niet veel animo
Dat is hier ook het plan. Wekkertje zetten. Koffiepot aan en halfwakker de pre-raceshow kijken. Dan ben ik wakker tegen de tijd dat de race begint. Pre-raceshow is toch niet interessantTheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:41:
[...]
Smorgens om een uur of 8 aan het bier gaat mij persoonlijk wat te ver. Gewoon m'n nest uit rollen, tv aan en gapen maar.
Nee, merp!
Haha ProjectRBR te <undisclosed location>albino71 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:44:
[...]
Misschien moet je je vrienden uit dit topic vragen...dan wordt het druk
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Haha held... Bij mij wordt het koffie, vriendin die tijdens het voorprogramma lekker ontbijtje staat te fixen en dan lekker ontbijten tijdens de race, tablet met livetiming in de buurt en laptop met Tweakers openJasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]
Ohnee tijden kloppen niet helemaal
[ Voor 10% gewijzigd door Sniffels op 02-03-2017 16:48 ]
Ik zou voor Nederland toch een uurtje eerder inschakelen, anders mis je de start.Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:44:
Op F1 staat dat de race om 8 uur 's ochtends is op 26 maart
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Het geval wil dat precies dat weekend de zomertijd ingaat. Volgens mij is het daarom om 7 uur.Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:44:
Op F1 staat dat de race om 8 uur 's ochtends is op 26 maart
Een zangeres? Ik mag hopen dat jij nog een keer zonder oordoppen aan de achterkant van zo'n "zangeres" komt te staan, waarschijnlijk de eerste en de laatste keer dat je nog wat aan motorgeluid te horen gaat krijgen. Dat geluid is bruut geweld, dat MOET je live ooit eens beleefd hebben.Zahariac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:17:
[...]
Helemaal als je hoort wat die Honda motor voor geluiden er allemaal uitgooit. Een V10 was meer een zangeres. Die Hybrid V6 is gewoon een kompleet koor wat eruit komt.
Testing, one, two ...
[ Voor 3% gewijzigd door XNL073 op 02-03-2017 16:56 ]
Best of both worlds: De Mugen Honda V10hardware-lover schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:56:
[...]
Een zangeres? Ik mag hopen dat jij nog een keer zonder oordoppen aan de achterkant van zo'n "zangeres" komt te staan, waarschijnlijk de eerste en de laatste keer dat je nog wat aan motorgeluid te horen gaat krijgen. Dat geluid is bruut geweld, dat MOET je live ooit eens beleefd hebben.
Maar goed, nothing beats a V12. Dat was pas echt beleven en kippevel, niet normaal.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ohwjeej....
De eerste haarscheurtjes in de dominantie van Mercedes komen naar boven?TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 17:16:
17:15 Mercedes is done for the day (and therefore this test). The team has "found something in the data" it didn't like, so it's on-track work is complete.
Ohwjeej....
-
edit toch niet hij is weer naar binnen
[ Voor 15% gewijzigd door hjvg op 02-03-2017 17:59 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vroeger van die V10 deden je oren pas pijn.Stefie2010 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:27:
Voor iedereen die de V6T wel goed vindt klinken, bezoek voor de gein eens een race... Ja het volume is hard waar je oren pijn van doen, maar in feite is het gewoon puur lawaai zonder stijl...
Als je geen bescherming in had.
Dat geluid was veel intimiderender en je hoorde ze van ver aankomen.
Tegenwoordig kan je zelfs nog redelijk een gesprek voeren als ze langskomen.

Hoezo een weekje weinig?Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:09:
Nou. Dat was de eerste test week. Nu weer een weekje weinig. Mja denk dat de FIA nog wat gaat doen.
Weinig gemist.Rivanov schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:14:
Dagje op pad geweest dus niks meegekregen. Zal eens rustig terugkijken.
- Baan droogde vrij snel op. Zeker in de middag, na iets meer dan 1 uur alweer op slicks.
- Geen code roods gehad.
- Mercedes (HAM) in de ochtend niet gereden vanwege problemen. BOT nog wel een paar rondjes en daarna smiddags overgenomen. Ook eerder gestopt omdat ze wat "vreemds" in de data zagen.
- STR 1 out/inlap gereden daarna motor kapot en niet meer buiten gekomen.
- Williams niet gereden, géén idee hoe dat zou komen

Overige teams hebben zo op het oog lekker hun rondjes kunnen maken.
En Renault had hun coureurs het best voorbereid op nattigheid.

Dinsdag gaan we gewoon weer verder hoor, of zijn de weken daar korter?Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:09:
Nou. Dat was de eerste test week. Nu weer een weekje weinig. Mja denk dat de FIA nog wat gaat doen.
[ Voor 22% gewijzigd door TheBrut3 op 02-03-2017 18:42 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Enjoy!Rivanov schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 18:14:
Dagje op pad geweest dus niks meegekregen. Zal eens rustig terugkijken.
Er zit nu toch een weekje niks en dan weer vier dagen testen? Of heb ik (alweer) het rooster verkeerd gelezen.
Words that end too soonFugitive2008 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:27:
[...]
Gifs that end to soon![]()
. Bedankt voor deze post! lekkaaaaaaaa
Betekent dat niet 'Filtre a particule', nee?kevlar01 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:24:
Als klein jongetje van 7 ofzo dat geluid op afstand mogen aanschouwen. Zal rond 95 zijn geweest. We waren in de buurt van spa. En ik had sinds een jaar ofzo F1 uitgevonden op tv. Met m'n vader zo dicht mogelijk bij de baan proberen te komen. Helaas niks kunnen zien maar wel kunnen horen. Iets wat je altijd bij blijft!Malt007 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:27:
Doe mij het geluid van de mazda 787 maar dan.
YouTube: Mazda 787B Hunaudières Straight Amazing Sound!
Beste F1 geluid:
YouTube: The Best Sounding F1 Engine: Ferrari 3.0L V12 - 1995 Ferrari 412 T2 ...
Hoeveel rondjes zijn dat?
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Voorspellen ze daar nu al regen voor het race-weekendFormula one schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 20:36:
In china komen nieuwe regenbanden
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 02-03-2017 20:38 ]
Testing, one, two ...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 187% gewijzigd door naitsoezn op 03-03-2017 09:03 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ja, die testweken zitten altijd zo bizar dicht op elkaar... Ik snap niet dat ze daar niet tenminste een week tussen houden. Dan heb je nog kans om ook iets te doen met de data en je auto aan te passen?thesystem schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 19:02:
Volgende week dinsdag tot vrijdag is weer testen in Barcelona.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Mee eens. Heb ook niet het idee dat dit voor ons, de fans, veel toevoegt. Er gaat in die 4 dagen niet zoveel veranderen dat we straks weer wat nieuwe dingen zien.ATS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:35:
[...]
Ja, die testweken zitten altijd zo bizar dicht op elkaar... Ik snap niet dat ze daar niet tenminste een week tussen houden. Dan heb je nog kans om ook iets te doen met de data en je auto aan te passen?
De testen zijn dan ook niet voor de fans, maar voor de teams... Maar ook voor hen lijken twee back-to-back testweken we bepaald niet optimaal.shdx schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:40:
[...]
Mee eens. Heb ook niet het idee dat dit voor ons, de fans, veel toevoegt. Er gaat in die 4 dagen niet zoveel veranderen dat we straks weer wat nieuwe dingen zien.
<speculatie>Er zal wel een logistiek aspect aan zitten: als je testweek 1 eerder plant, dan hebben teams nog minder tijd om hun auto klaar te krijgen voor de test. Als je testweek 2 later plant, dan komt hij wellicht te dicht op Melbourne? En: als je meer ruimte tussen de test plant, dan krijg je extra kosten omdat je het hele circus twee keer moet plaatsen, personeel weer moet invliegen... </speculatie>
Misschien is het zoiets.
[ Voor 34% gewijzigd door ATS op 02-03-2017 21:46 ]
Ze zullen er inderdaad primair voor de teams zijn, maar met tests zo dicht op elkaar zal ook wel het warm houden van de fans meespelen. Geef toch weer wat headlines.ATS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 21:43:
[...]
De testen zijn dan ook niet voor de fans, maar voor de teams... Maar ook voor hen lijken twee back-to-back testweken we bepaald niet optimaal.
En nee, het klinkt nog steeds niet zoals de V10's, dat hoor ik ook.
Heb alleen de Mercedes voor je als je graag zou willen vergelijken.pilskes schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:19:
Lijkt het nou, of zijn de wagens weer iets luider? Als ik de filmpjes op Skysports kijk, vooral de trackside filmpjes, dan hoor je toch wel iets meer motorgeluid.
En nee, het klinkt nog steeds niet zoals de V10's, dat hoor ik ook.
Testing, one, two ...
hardware-lover schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:35:
[...]
Heb alleen de Mercedes voor je als je graag zou willen vergelijken.
[video]
Hè, zijn de teamkleurtjes gewisseld? Force India was toch oranje en McLaren grijs?
Het past wel beter bij de kleur van de auto, maar ik was er wel een beetje aan gewend...
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Dat was me nog niet opgevallen, maar inderdaad. Het rondetijdenoverzicht op f1.com heeft ook deze kleuren, maar de app geeft nog de oude kleuren aan, dus het zal kortgeleden wel veranderd zijn.Pazzi schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 22:58:
[...]
Hè, zijn de teamkleurtjes gewisseld? Force India was toch oranje en McLaren grijs?
Het past wel beter bij de kleur van de auto, maar ik was er wel een beetje aan gewend...
Mogen we dat hier bespreken? Hier gaat het toch alleen over de wintertest...?Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:40:
[...]
Overzicht van de snelste ronden (helaas zonder bandensoort), hoeveelheid ronden en aantal pitstops voor testweek 1.

[ Voor 59% gewijzigd door ArnevdS op 03-03-2017 00:09 ]
Weet je wel hoe duur die dingen zijn?DarkShadow16 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 02:20:
Zou Ted na bijna 10 jaar niet een keer toe zijn aan een nieuwe macbook?
dag 1.1 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SmMb06AYQ0s] (andrian newey/toto wolf en meer)
dag 1.2 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WNKEohnK32E] (bottas/lewis/ christian horner)
dag 2.1
dag 2.2 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DNGijKqsXTE] ( van doorne/verstappen/stroll)
dag 2.3 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UHyxX2XMQWg] (ondermeer hakkinen)
dag 3.1 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1RSoI3gQVMI] (helmut marko/nico rosberg en meer)
dag 3.2 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wy64T-vdqUs] (ricardo intervieuw ondermeer)
dag 4.1 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vrE8Sb3QMOQ] (max verstappen ondermeer)
dag 4.2 [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ElV2Pvg0lx0] (uitleg over redbull2017 en andere auto's)
Extra content ricardo en max
http://www.redbullracing.com/video/daniels-testing-world (inclusief chilling max, leuke video)
http://www.redbullracing.com/video/max-meets-fans (niet veel bijzonders)
Hier nog even wat Speedtrap gegevens (helaas mist er 1 dag)
speedtrap gegevens dag 1 f1.com

speedtrap gegevens dag 2 f1.com

speedtrap gegevens dag 4 f1.com

Krijg een beetje een GTA V feeling haha
Dan moeten ze het item ook van naam gaan aanpassen: ted's macbookDarkShadow16 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 02:20:
Zou Ted na bijna 10 jaar niet een keer toe zijn aan een nieuwe macbook?
RBR (zowel ric als ver) een top van 330.2
Merc (zowel bot als ham) op dag 2 een top van 320.4
Hier kan ik wel deels de aanname doen dat ze allemaal lekker inhouden en niks prijsgeven. Ja oké ze hebben zelf al gezegd dat ze in week 1 niet laten zien wat ze kunnen, maar hieruit blijkt dat ook wel.
Ik ben benieuwd hoe ver het vermogen nog doortrekt, nog 3 weekjes guys en dan komen we erachter wat de auto's kunnen
De topsnelheid zou ook voort kunnen komen door het beperkte aero pakket, maar het is slechts speculatie.LopendeVogel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:56:
Toch wel grappig om te zien dat ze maar een bepaalde topsnelheid vrijgegeven.
RBR (zowel ric als ver) een top van 330.2
Merc (zowel bot als ham) op dag 2 een top van 320.4
Hier kan ik wel deels de aanname doen dat ze allemaal lekker inhouden en niks prijsgeven. Ja oké ze hebben zelf al gezegd dat ze in week 1 niet laten zien wat ze kunnen, maar hieruit blijkt dat ook wel.
Ik ben benieuwd hoe ver het vermogen nog doortrekt, nog 3 weekjes guys en dan komen we erachter wat de auto's kunnen
Even snel wat grafiekjes van gemaakt (Ferrari2 staat voor de oude Ferrari motor):jimaltink2 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:03:
Hier nog even wat Speedtrap gegevens (helaas mist er 1 dag)
speedtrap gegevens

Het team Mercedes steekt er (zoals we al wisten) ver bovenuit. Team Ferrari doet het ook ver bovengemiddeld goed met het aantal laps dat ze hebben gereden. En hoewel ik de berichten niet heel positief vond over de nieuwe Renault motor, lijkt het toch niet zo heel slecht te gaan als we kijken naar het aantal gereden laps per team. Alleen Toro Rosso loopt ver achter.
Dit topic is gesloten.
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.