[F1 2017] Wintertests Barcelona Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste
Acties:
  • 94.022 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ligt het aan mij, of wordt het water met de huidige frontspoiler meer omhoog geworpen over de bovenkant van de banden, i.p.v. dat het van onderuit de banden komt, zoals deze:
Afbeeldingslocatie: https://www.team-bhp.com/forum/attachments/intl-motorsport/1419509d1443175681-2015-f1-japanese-grand-prix-suzuka-rain7-fp1.jpg

Valt me nu al een paar keer op bij shots van de wagens in de regen dat er een heel watergordijn boven de banden hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
PauseBreak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:42:
Via Scarbstech:

Truck racing continues into lap2 @Circuitcat_eng, fastest time a 34m42s.

Ik denk dat die nog wel iets sneller kunnen :+
Zal wel moeten. Over 17 min komen er weer iets snellere auto's op de baan ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:05
PauseBreak schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:42:
Via Scarbstech:

Truck racing continues into lap2 @Circuitcat_eng, fastest time a 34m42s.

Ik denk dat die nog wel iets sneller kunnen :+
De tanks worden leger en leger, ik voorzie een verbetering van 8 minuten en 33 seconden :+

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Lol: "Drive through penalty for Truck"

https://twitter.com/Scarb...37281979766800385/photo/1

*sowieso

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Box box box :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C56fee1WAAIGVuj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
metallicattim schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:42:
Ligt het aan mij, of wordt het water met de huidige frontspoiler meer omhoog geworpen over de bovenkant van de banden, i.p.v. dat het van onderuit de banden komt, zoals deze:
[afbeelding]

Valt me nu al een paar keer op bij shots van de wagens in de regen dat er een heel watergordijn boven de banden hangt.
Deze banden waren echt een heel ander principe qua waterafvoer. Kijk maar naar de foto die eerder geplaatst is. Doordat er nu veel meer contactoppervlak is kunnen ze meer groeven aan brengen en nog steeds genoeg rubber op het asfalt houden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C55bgFXXEAAXuxw.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Zahariac op 02-03-2017 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Zahariac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:45:
[...]

Deze banden waren echt een heel ander principe qua waterafvoer. Kijk maar naar de foto die eerder geplaatst is. Doordat er nu veel meer contactoppervlak is kunnen ze meer groeven aan brengen en nog steeds genoeg rubber op het asfalt houden.
Het gaat mij meer erom dat het lijkt alsof het water nu aan de bovenkant van de band afkomt en niet aan de onderkant, maar wellicht ligt dat aan de snelheid van de wagens wanneer de foto's genomen worden, idk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
  • Laatst online: 20:02
Dit is even compleet off-topic:

Ik ben benieuwd of ze de GP2 auto's volgend jaar gaan aanpassen en ze het F2 gaan noemen. Het huidige chassis zou tot en met 2017 gebruikt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
You're going the wrong waaaaay!

Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2017/3/2/00def413-b0b9-465b-9365-3a1db6022ef1_800.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:43
Black flag -> dangerous driving :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
metallicattim schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:48:
[...]

Het gaat mij meer erom dat het lijkt alsof het water nu aan de bovenkant van de band afkomt en niet aan de onderkant, maar wellicht ligt dat aan de snelheid van de wagens wanneer de foto's genomen worden, idk...
http://www.f1fanatic.co.u...ricc-redb-paul-2016-2.jpg
http://www.f1fanatic.co.u...6/11/XPB_854050_HiRes.jpg

Dit zijn foto's van afgelopen jaar, daar zie je ook wel dat het water redelijk ver omhoog gaat.
Nu zal dat nog wel iets erger zijn met de nieuwe banden.. Maar inderdaad bij sommige foto's wat je vandaag voorbij ziet komen dan vraag je je af wat de coureur nog kan zien..

Mja beter dit dan met deze banden
http://scontent.cdninstag...DA0OTE1Nzg1MjI1NQ%3D%3D.2

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 02-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wij zijn dus niet de enige die de dag doorkomen met wat humor oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
metallicattim schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:42:
[afbeelding]

Klopt wat je zegt. De bredere banden heb iet wat dieper groeven. Ik kan mij voorstellen dat het water wat langer in de groeven blijft zitten en dus weer een stukje mee omhoog komt en dat de lucht die van voren tegen de wagen aankomt het water naar achter omhoog blaast.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:41
Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Klopt wat je zegt. De bredere banden heb iet wat dieper groeven. Ik kan mij voorstellen dat het water wat langer in de groeven blijft zitten en dus weer een stukje mee omhoog komt en dat de lucht die van voren tegen de wagen aankomt het water naar achter omhoog blaast.
Hmm denk niet dat er veel water omhoog wordt geworpen door de voorvleugel, wellicht alleen dat wat daadwerkelijk op de vleugel valt en dat is niet heel veel. De mist die je ziet komt van het overgebleven water wat nog op de band zit wanneer het mee omhoog wordt genomen en door de rijwind er mee vanaf wordt getrokken/geblazen. Tussen de grote waaier aan water en de mist is de band niet droog nl er zal altijd nog wel wat water vanaf komen in welke vorm dan ook.

[ Voor 8% gewijzigd door Fugitive2008 op 02-03-2017 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Fugitive2008 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:59:
[...]

Hmm denk niet dat er veel water omhoog wordt geworpen door de voorvleugel, wellicht alleen dat wat daadwerkelijk op de vleugel valt en dat is niet heel veel. De mist die je ziet komt van het overgebleven water wat nog op de band zit wanneer het mee omhoog wordt genomen en door de rijwind er mee vanaf wordt getrokken/geblazen.
Ja dat bedoel ik! Maar jij bent beter met het verwoorden ervan :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

De helft van de posts is op dit moment onzin. Dat kan je beter doen in 1 van de chats op de live blogs. Als we het hier informatief houden blijft het interessant om dit topic te volgen. Er zijn zoveel innovatieve dingen te zien, maar hier gaat het over nietszeggende rondetijden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DonJunior
Coldcat schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:00:
De helft van de posts is op dit moment onzin. Dat kan je beter doen in 1 van de chats op de live blogs. Als we het hier informatief houden blijft het interessant om dit topic te volgen. Er zijn zoveel innovatieve dingen te zien, maar hier gaat het over nietszeggende rondetijden.
naitsoezn schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:02:
Aangezien het huidige F1-topic ondergesneeuwd raakt met de wintertest-slowchat hebben we besloten om een apart topic te openen voor deze testdagen. Analoog aan de topics per race-weekend kunnen we vanaf hier de resultaten van deze test bespreken zodat het reguliere F1-topic voor de reguliere F1-discussie gebruikt kan blijven worden.
[..]
Ergo.. als je dit topic vervelend vindt is er ook nog het reguliere F1 topic waarbij je jezelf niet hoeft te irriteren aan je medemens. Dit topic is speciaal in het leven geroepen voor de F1 slowchat tijdens de testdagen

*sowieso

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
*brutaal modus aan*
In plaats van een onzinnige post over onzinnigheid te plaatsen, had je natuurlijk ook een aanzet tot een discussie o.i.d. kunnen plaatsen over 1 van de zoveel innovatieve dingen kunnen posten :+

*brutaal modus uit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Nouja testen blijft testen idd maar als je de grafieken bekijkt die een tijd geleden zijn gepost valt er wel iets over te zeggen ook al is het testen (zoek zelf maar eventjes naar een reddit post in dit forum). alleen red bull is een vreemde eend in de bijt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Track temp boven de 30, maar licht bewolkt en daar achter een brandend zonnetje... Ik ben benieuwd hoe snel ze deze middag op slicks rijden, ik denk in een uurtje al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Wat houd je tegen om een discussie over iets interessants en innovatief te beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
:Z
Innovatieve dingen kan je ook gewoon in het normale "F1 2017"-topic kwijt en bespreken. Deze wintertest-thread is vergelijkbaar met de aparte tweewekelijkse* "GP-chat"-topics

* Disclaimer: Tweewekelijks is bij benadering, soms eenwekelijks, soms driewekelijks... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Volgens mij is Max alweer naar buiten?

https://twitter.com/F1/status/837286672555388929

[ Voor 40% gewijzigd door DonJunior op 02-03-2017 14:06 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:04:
Track temp boven de 30, maar licht bewolkt en daar achter een brandend zonnetje... Ik ben benieuwd hoe snel ze deze middag op slicks rijden, ik denk in een uurtje al.
Hebben toch al op slicks gereden? of bedoel je dat ze weer aan de droogweer rondetijden zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Fugitive2008 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:06:
[...]

Hebben toch al op slicks gereden? of bedoel je dat ze weer aan de droogweer rondetijden zitten?
De baan is weer nat gemaakt.. Men is dus benieuwd hoe snel ze weer op inter/slicks rijden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fugitive2008
D-Ed schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:08:
[...]

De baan is weer nat gemaakt.. Men is dus benieuwd hoe snel ze weer op inter/slicks rijden ;)
Ah jeetje je m'excuse |:( meende ergens gelezen te hebben dat de baan in de middag niet meer nat zou worden gemaakt. BRON: www.fabeltjeskrant.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Dit gaat nu wel vervelend worden met alle livetiming overzichten. Die geven alleen maar de snelste ronde aan dus je kunt nu helemaal niks volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Räikkönen rijd al weer op softs rond, dat erge natte zou wel meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Readdy
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C56lIMHXEAAs3DY.jpg

Een mooie vergelijking tussen de Ferrari en de Haas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Fugitive2008 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Ah jeetje je m'excuse |:( meende ergens gelezen te hebben dat de baan in de middag niet meer nat zou worden gemaakt. BRON: www.fabeltjeskrant.nl/
Dat was oorspronkelijk ook het idee. Blijkbaar wil Pirelli nog meer testen, maar omdat er behalve 3 rondjes voor BOT nog niemand de baan op is, betwijfel ik of de teams er net zo over denken.
Razr schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:12:
RAI is helemaal niet de baan op en al helemaal niet op softs. Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Razr schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:12:
Uhmmm....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Oh ik dacht ik op het live blog net even het PIT niet meer zag staan i.c.m. het gele icoontje, my bad denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
ArnevdS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:14:
[...]

Dat was oorspronkelijk ook het idee. Blijkbaar wil Pirelli nog meer testen, maar omdat er behalve 3 rondjes voor BOT nog niemand de baan op is, betwijfel ik of de teams er net zo over denken.
BAAN NAT OP VERZOEK VAN TEAMS
Het was eigenlijk niet de insteek dat de baan tijdens de lunchpauze opnieuw nat gemaakt zou worden, maar die plannen zijn omgegooid op verzoek van enkele teams. Het is niet duidelijk welke renstallen daar om gevraagd hebben, maar Mercedes en Scuderia Toro Rosso hebben vanochtend weinig kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Hogader schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:16:
[...]

BAAN NAT OP VERZOEK VAN TEAMS
Het was eigenlijk niet de insteek dat de baan tijdens de lunchpauze opnieuw nat gemaakt zou worden, maar die plannen zijn omgegooid op verzoek van enkele teams. Het is niet duidelijk welke renstallen daar om gevraagd hebben, maar Mercedes en Scuderia Toro Rosso hebben vanochtend weinig kunnen rijden.
Bottas is inmiddels weer de baan op. Zijn ze bij STR al klaar met hun PU-wissel? Anders is de baan weer droog voordat ze erop kunnen 8)7 Maar dan is het wel een minderheid van teams dat nog wil testen met een natte baan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Breaking news ook... Er is geen drinkwater gebruikt :+
Kunnen de stumperts van GL ook weer goed slapen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

14:15 For the thousands of you wondering - and there will almost be as many wanting to know this as there are Sauber fans - the water being used to wet the circuit apparently comes from a well on a nearby pig farm. Apparently, it is non-drinkable.

Reactie op sommige tweets waarbij men het erg vond dat er zoveel water werd gebruikt.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Fugitive2008 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:11:
[...]

No worries, we (de meeste in ieder geval!) kunnen wel wat hebben vandaag ;) Was in eerste instantie ook het verhaal dat er alleen in de ochtend op nat wegdek gereden zou worden.. Maar dat werd dus weer teruggedraaid.. 'T gaat ook allemaal zo snel deze week!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://i.giphy.com/86ScFRCXDoNEY.gif

[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 02-03-2017 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fugitive2008
Gifs that end to soon ;) :D . Bedankt voor deze post! lekkaaaaaaaa

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Fugitive2008 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:27:
[...]

Gifs that end to soon ;) :D . Bedankt voor deze post! lekkaaaaaaaa
Ik heb hem al wat langer gemaakt :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48
Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:29:
[...]

Speciaal de pagina voor ge F5'ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:29:
[...]

Haha die knul vind het wel leuk om een beetje te driften he haha. Wedden dat hij daar met een giga glimlach achter het stuur zit? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Fia inspecteert vandaag wielophangingen bij teams

http://www.f1today.net/nl...lophangingen-bij-de-teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:02
Beetje jammer dat op F1Today de tijden nu niet meer bijgewerkt worden aangezien ze weer op een volledig natte baan zijn begonnen zijn de tijden een stuk langzamer als aan het eind van de ochtend. Ze hadden het overzicht eigenlijk even moeten resetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Hopelijk slaagt bij redbull de test van de fia en bij mercedes niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Formula one schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:46:
Hopelijk slaagt bij redbull de test van de fia en bij mercedes niet
Liever dat ze gewoon sportief revance kunnen maken, met gewoon een beter design wat ze goed hebben ontwikkeld in de winter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:18:
Breaking news ook... Er is geen drinkwater gebruikt :+
Kunnen de stumperts van GL ook weer goed slapen. :+
Drinkwater schaarse is anders een groot issue in Barcelona en omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shdx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:09
Zijn VER en RIC nu eigenlijk al aan het testen met hun 'eigen' auto, of is er op dit moment gewoon 1 test auto, waarbij ze 't zitje elke dag wisselen? Aangezien het een test is, kan ik me voorstellen dat de teams nog niet met hun uiteindelijke chassis rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
shdx schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:50:
Zijn VER en RIC nu eigenlijk al aan het testen met hun 'eigen' auto, of is er op dit moment gewoon 1 test auto, waarbij ze 't zitje elke dag wisselen? Aangezien het een test is, kan ik me voorstellen dat de teams nog niet met hun uiteindelijke chassis rijden.
1 auto. Zitje en nummer wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Deze al langs gekomen?

http://www.f1today.net/nl...onservatieve-afstellingen

quotes:
"Wij rijden met conservatieve afstellingen, laten wij eens kijken hoe het gaat als we op volle kracht rijden"

"Aan de andere kant relativeerde Marko wel de prestaties van Ferrari. Gevraagd naar de sterke indruk die de Italianen achterlaten zegt hij: "dat hangt er maar net vanaf hoeveel brandstof ze aan boord hebben." Hij gaat verder: "Als wij zagen hoe laat Vettel in de eerste bochtremde, kan dat niet veel zijn geweest."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C56sM4nUsAELZ8k.jpg:large
Dikke sloffen zijn het toch... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
Beetje vreemde stand van de auto in de pits..? Beetje wielspin gehad bij het wegrijden? En idd het zijn hele vette pantoffels!

[ Voor 5% gewijzigd door Fugitive2008 op 02-03-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Fugitive2008 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:03:
[...]

Beetje vreemde stand van de auto in de pits..? Beetje wielspin gehad bij het wegrijden? En idd het zijn hele vette pantoffels!
Hij is gewoon even aan het afkijken bij haas!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vortex1701
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-09 00:35
Nul rode vlaggen . . .logisch Stroll rijdt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
De baan blijft nog vrij lang vochtig. Wel jammer dat bijna niemand rijdt, ik gok dat het speciaal voor Mercedes nat is gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

15:10 Bottas heads back out, and the world is watching. Can he improve on his best time and get within 14 seconds of the pace? It's the question everyone is asking.

15:12 Personal best first sector for Bottas. The tension mounts.

15:14 Bottas improves! The crowd goes wild...etc. It's a 1m34.553s on intermediates for the Mercedes man.

15:15 Bottas pits after setting that PB, and people in the media centre flock to the window to watch the 900th Mercedes practice pitstop of the week.

Dit stukje liveblog was wel erg vermakelijk. Gelukkig zijn wij niet de enige die alleen maar slechte humor hebben vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:13:
De baan blijft nog vrij lang vochtig. Wel jammer dat bijna niemand rijdt, ik gok dat het speciaal voor Mercedes nat is gemaakt.
Ik gok dat de baan te snel droog werd vanochtend waardoor er maar beperkt met wet banden getest kon worden. Je zag al snel teams op een andere band overgaan (iets wat natuurlijk niet de bedoeling is..). Daarnaast konden ze niet even de baan opnieuw natmaken vanochtend tijdens het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Kan ook niet anders. STR staat met een kapotte motor in de garage. Williams blijft binnen vanwege een kapot chassis en de rest is al buiten geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C56p17lVUAMjMkO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C56toK6XMAApaDC.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/card_img/837297846772695041/hnAffC1_?format=jpg&name=600x314

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C56rxl9UYAAgig2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C56MpjQWAAIS74O.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C560H52XMAAhu-N.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 21:29
LopendeVogel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:16:
[...]

Ik gok dat de baan te snel droog werd vanochtend waardoor er maar beperkt met wet banden getest kon worden. Je zag al snel teams op een andere band overgaan (iets wat natuurlijk niet de bedoeling is..). Daarnaast konden ze niet even de baan opnieuw natmaken vanochtend tijdens het testen.
Tuurlijk is dat deels wel de bedoeling, je wil ook de kantelpunten qua banden kunnen testen.
Mwah, ze rijden nu alweer op softs dus dat was krap een uurtje. En daarin reed haast niemand :D

[ Voor 25% gewijzigd door Joster op 02-03-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

HUL is er nog niet geheel over uit wat zijn nieuwe helmdessin wordt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Bottas al weer over op de slicks...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Joster schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:18:
[...]

Tuurlijk is dat deels wel de bedoeling, je wil ook de kantelpunten qua banden kunnen testen.

[...]

Mwah, ze rijden nu alweer op softs dus dat was krap een uurtje. En daarin reed haast niemand :D
Zeker was het niet de bedoeling dat men maar een uurtje kon testen, de bedoeling was de ochtend waarbij het geleidelijk over gaat op een andere compound. De baan werd veel te snel droog..

Maar goed ik en de media kan ernaast zitten natuurlijk. Mij maakt het niks uit, als jullie vinden dat het door Mercedes komt dan komt het door Mercedes :)

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 02-03-2017 15:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ik heb het idee dat de spanning van deze week wat aan het afbouwen is.. Weinig nieuwe posts hier en op de baan zie ik ook weinig interessante ontwikkelingen (of kan aan mij liggen, ben vanmiddag wat drukker met andere dingen bezig -> Ook wel eens goed!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
vhal schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:21:
[...]

HUL is er nog niet geheel over uit wat zijn nieuwe helmdessin wordt...
HUL wou geen groen, omdat dit vloekte met een geel/zwarte auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
D-Ed schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:24:
Ik heb het idee dat de spanning van deze week wat aan het afbouwen is.. Weinig nieuwe posts hier en op de baan zie ik ook weinig interessante ontwikkelingen (of kan aan mij liggen, ben vanmiddag wat drukker met andere dingen bezig -> Ook wel eens goed!).
En zal wel weer wat losbarsten in dit topic op het moment dat de uitslag van de FIA komt over de ophangingen die ze vandaag overal gaan inspecteren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Haas

Afbeeldingslocatie: https://i.giphy.com/VRC7R9M6836rS.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vandaag is inderdaad een beetje S.S.D.D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gaat duidelijk over het nat om zijn banden te koelen.
De racelijn ligt links(vanuit Grosjean gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Readdy
Zahariac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:25:
[...]

En zal wel weer wat losbarsten in dit topic op het moment dat de uitslag van de FIA komt over de ophangingen die ze vandaag overal gaan inspecteren.
Daar ben ik ook benieuwd naar. We weten inmiddels dat de achtervleugel van Renault illegaal is bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Wat hadden die voor speciaals dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:32
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:28:
Wat hadden die voor speciaals dan?
De ophanging was niet geheel legaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2017/3/2/360f39b5-9a95-4994-94a6-44e50ccd42e0_800.jpg

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Daar zal komende week veel naar de uitlaat worden gekeken gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Die heeft duidelijk HAASt... :D

Bedankt voor de gifjes!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:33:
Daar zal komende week veel naar de uitlaat worden gekeken gok ik.
hm.. Exhaust kan uitlaat zijn, maar ook vermoeidheid natuurlijk.. >:)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Tja de nieuwtjes zijn besproken. kijk nog braaf Ted's notebook om goed bij te blijven. en natuurlijk zijn de geposte foto's en GIF's ideaal !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

zo zonde die neus, voor de rest echt een brute bak.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
melantrix schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:41:
[...]

hm.. Exhaust kan uitlaat zijn, maar ook vermoeidheid natuurlijk.. >:)
Ik vraag mij dan echt af, van alle onderdelen, hoeveel kan er mis zijn met een uitlaat? Kan alleen maar loslaten of scheuren of te warm worden. Maar voor de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Zahariac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:44:
[...]

Ik vraag mij dan echt af, van alle onderdelen, hoeveel kan er mis zijn met een uitlaat? Kan alleen maar loslaten of scheuren of te warm worden. Maar voor de rest...
Dat zijn toch al drie dingen die mis kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Razr schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:46:
[...]

Dat zijn toch al drie dingen die mis kunnen zijn.
Ja dat klopt. Maar RIC heeft daar gisteren best lang voor binnen gestaan. En dan was er nu weer iets mis mee.

Ik zeur er verder niet over want er zijn ergere dingen die niet goed kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat is de stand van zaken met de controle van de FIA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:50:
Wat is de stand van zaken met de controle van de FIA?
Denk dat ze pas na 18:00 zullen gaan kijken. Je kan niet testtijd afnemen door zo'n controle lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zahariac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:52:
[...]

Denk dat ze pas na 18:00 zullen gaan kijken. Je kan niet testtijd afnemen door zo'n controle lijkt mij.
Of juist wel. Je zou nu al naar data kunnen kijken. Ik geloof best dat er sensors in de suspension zit. En dan na 18:00 fysiek nakijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Readdy schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:24:
[...]
HUL wou geen groen, omdat dit vloekte met een geel/zwarte auto.
Een design als dit zou wel passen bij de livery :+

Afbeeldingslocatie: http://www.bike-butler.nl/6842-thickbox/egg-skin-sam-medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

M a r c o schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Een design als dit zou wel passen bij de livery :+

[afbeelding]
Dat is meer is voor stroll :+ :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wel mooi hoe de teams allemaal hun eigen problemen naar buiten brengen. Mercedes heeft voornamelijk technische mankementen, RBR heeft sensor/uitlaatproblemen, etc. Handige manier van de diverse teams om deze zaken als afleiding te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:54:
[...]

Of juist wel. Je zou nu al naar data kunnen kijken. Ik geloof best dat er sensors in de suspension zit. En dan na 18:00 fysiek nakijken
Voor zover ik weet zijn er buiten de motor (ECU) geen sensoren die door de FIA kunnen worden uitgelezen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Sniffels schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:42:
[...]

Tja de nieuwtjes zijn besproken. kijk nog braaf Ted's notebook om goed bij te blijven. en natuurlijk zijn de geposte foto's en GIF's ideaal !
Oja! Ted's Notebook van gisteren moet ik nog terugkijken (nog iets boeiends langs gekomen? Buiten zijn altijd briljante houding en losse praat..)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00
Haha thanks, maar met geluid is die toch wel een stuk fijner :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
D-Ed schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 16:00:
[...]

Oja! Ted's Notebook van gisteren moet ik nog terugkijken (nog iets boeiends langs gekomen? Buiten zijn altijd briljante houding en losse praat..)
Zeker, mooie klungelige vent altijd die van wanten weet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:46

PauseBreak

derp!

Wat een geluid jongens _O_

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
Nou het klinkt wel weer ergens naar. live horen op Spa van de zomer (net zoals half Nederland vrees ik)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Daar zijn de meningen over verdeeld. Beter dan de vorige jaren maar nog ver, heel ver, van bijvoorbeeld de oude V10's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:52
Heel vette video. Zoiets had ik nog niet gezien.

Always look on the bright side of life.

Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar. :)