https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Pics or it didn't happenalbino71 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:37:
Ik heb een keer gekart tegen zijn vader, dus dan mag ik zijn zoontje wel tutoyeren lijkt me.
Wie heeft er gewonnen?
Het feit dat Zuid-Nederland net van de carnaval aan het bijkomen is kan er ook mee te maken hebben natuurlijksww89 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:47:
[...]
Komt misschien omdat het ook een ietwat saaie ochtend is voor de kijker. Tja dan gaat men andere onzin spuwen he.

Wie zou er gewonnen hebben denk je?maussert schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:53:
[...]
Pics or it didn't happen![]()
Wie heeft er gewonnen?
Foto's...tja. ik zou willen dat ik ze had!
Het was op de Speed & Design beurs van (ik geloof) '94
Er werden ballonnen uitgedeeld en als daar een kaartje inzat, mocht je meedoen met een kartrace.
Ik had een goede ballon
Ik had wat kartervaring en tijdens de wedstrijd lag ik lang 2e, tot een gele vlag kwam en ik te netjes was en mijn gas losliet. Heb natuurlijk niet gereclameerd...
Meer dan deze herinnering (en leuk verhaal voor o.a. hier) is het niet echt.
Mijn zoontje (10jr, gek van Max en F1) vindt het wel een stoer verhaal, dus dat is voor mij het meest waard....
op softs !!Malt007 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:00:
Man man man, wat gaat Ferrari hard zeg, 4s sneller dan Max in zijn RB. Dat wordt dus niks dit jaar.
Verwijderd
Nee mercedes dan.... al 3 uur om een accu op te laden tsjonge jonge jonge... wat voor prutsers werken daar dan... Volgens mij zit er een ster in de plannen van mercedes. Even carglass bellen jongens die laden de accu nog sneller op..... en halen gelijk dat sterretje weg.Malt007 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:00:
Man man man, wat gaat Ferrari hard zeg, 4s sneller dan Max in zijn RB. Dat wordt dus niks dit jaar.
*lijkt toch wel een serieus elektrisch probleem te zijn voor mercedes als ze al 3 uur niet naar buiten zijn geweest. Iemand een update toevallig?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Zijn geen pogingen, bij gebrek aan actie op de baan is dit gewoon een (S)trololollololol-topic....Damian schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:03:
Kunnen we misschien kappen met die pogingen tot grappig zijn hier... Maakt het ff snel meelezen ingewikkeld...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Duidelijk te zien dat de RBR veel sneller is dan de Williams

Ben wel benieuwd in de strijd tussen Verstappen en Vandoorne straks
Verklaar uw nader... Welke strijd? Ik verwacht dat ze weinig bij elkaar in de buurt gaan rijden.KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:13:
Ben wel benieuwd in de strijd tussen Verstappen en Vandoorne straks
Mercedes komt vandaag niet meer in actie, zo lijkt het.
[ Voor 9% gewijzigd door TheBrut3 op 02-03-2017 12:15 ]
quote: Lewis HamiltonElectrical fault kept us in the garage this morning, so I've decided with the team not to drive today as I wouldn't have learned much (1/2)
Shame not to drive but it's been a great few days. The guys have done an awesome job. Can't wait to be back in the car next week! (2/2)
Als de blauwe vlaggen afgeschaft worden en Stoffel niet wil dat Max hem op een ronde zetTheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Verklaar uw nader... Welke strijd? Ik verwacht dat ze weinig bij elkaar in de buurt gaan rijden.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit was sinds de aankondiging van Vandoorne als vaste rijder een veel gemaakte opmerking... zie dat topic alweer verder was dan ik, iedereen zat in de grapjes modus ;pTheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Verklaar uw nader... Welke strijd? Ik verwacht dat ze weinig bij elkaar in de buurt gaan rijden.
Hij zal Vandoorne toch een paar keer moeten inhalen in de wedstrijdTheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:14:
[...]
Verwijderd
12:11 - 2 maart 2017
Arrogant nee hoor... 3x raden wie dit gezegd heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2017 12:19 ]
Max is trouwens buiten op Mediums.
Gaaf man! Het is de herinnering die telt. Speed & Design ... dat waren nog eens tijden. Ging er vroeger met mijn broer wel eens heen. De editie van '94 weet ik niet of ik daar bij was. Denk dat ik latere edities wel ben geweest. Heb toen wel een handtekening gescoord van Jos en een schaalmodel van zijn helm en van een Simtek van David Brabham (vraag me niet waarom, vond het een gave auto). Kan me ook nog goed herinneren dat Olav en/of Allard Kalf de interviews met Jos op een podium verzorgden. Kan ook nog een editie herinneren waar volgens mij Giancarlo Minardi (of Paul Stoddart..kan ook nog wel, herinneringen vervagen helaas) himself bij aanwezig was. Heb m'n ogen toen uitgekeken.albino71 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:00:
[...]
Wie zou er gewonnen hebben denk je?
Foto's...tja. ik zou willen dat ik ze had!
Het was op de Speed & Design beurs van (ik geloof) '94
Er werden ballonnen uitgedeeld en als daar een kaartje inzat, mocht je meedoen met een kartrace.
Ik had een goede ballon
Ik had wat kartervaring en tijdens de wedstrijd lag ik lang 2e, tot een gele vlag kwam en ik te netjes was en mijn gas losliet. Heb natuurlijk niet gereclameerd...
Meer dan deze herinnering (en leuk verhaal voor o.a. hier) is het niet echt.
Mijn zoontje (10jr, gek van Max en F1) vindt het wel een stoer verhaal, dus dat is voor mij het meest waard....
Leuke herinneringen!
Goed, dat is best veel water, maar ook weer niet zo heel spannend. Dat zijn een grote tankwagen of vijf.MikeyMan schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:17:
Bericht is nu dat Pirelli zelfs 250.000 liter water op het circuit heeft gedeponeerd. En dan heb je dus een uurtje een natte baan. Kan me wel voorstellen dat ze het niet de hele dag nat gaan houden. Maar een sessie in de middag lijkt me nog wel het minste.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik weet niet wie hier nog altijd over doorzaagt een week later, maar jij bent daar sowieso 1 van, next...Racing-Paradise schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:45:
[...]
Die twijfels hebben anderen ook gehad over jouw eeuwige gezaag over de TAG motor

Hoop alleen wel dat er dit seizoen wat minder met die SC gereden wordt op een natte baan. Man, man, man, wat was dat saai.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Eigenlijk heb ik hetzelfde gevoel. "Elektrisch probleem" klinkt lekker vaag natuurlijk.Formula one schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:28:
Mercedes zegt wel dat het elektrisch probleem is maar stiekem veranderen ze de ophanging
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
... om vervolgens niet meer te rijden de hele dag? Wat heeft dat voor nut?Formula one schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:28:
Mercedes zegt wel dat het elektrisch probleem is maar stiekem veranderen ze de ophanging
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik dacht dat een tankwagen zo'n 30.000 liter was?ATS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:22:
[...]
Goed, dat is best veel water, maar ook weer niet zo heel spannend. Dat zijn een grote tankwagen of vijf.
Misschien dat ze alleen leidingwater willen gebruiken en dat het vullen te lang duurt? Of er zijn teams die klagen over elektronische problemen tijdens het rijden in de nattigheid. Dat ze daarom stoppen met water gooien.
Always look on the bright side of life.
Veel leren over de handeling in het natte heeft hij gelijk in, de baan is namelijk al helemaal opgedroogd.Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:19:
Electrical fault kept us in the garage this morning, so I've decided with the team not to drive today as I wouldn't have learned much (1/2)
PSN: Alvanosa
Omdat er een team is wat door de FIA terug is gefloten over hun ophanging. Als je dus nu met iets illegaals door blijft testen heb je geen nuttige data.Arfman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:28:
[...]
... om vervolgens niet meer te rijden de hele dag? Wat heeft dat voor nut?
Allemaal speculatie natuurlijk.
Volgende week weer een week. En misschien moet het van de FIA, gezien de ophangingen bij verschillende teams in onderzoek zijn.Arfman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:28:
Volgens internet gebruikt de gemiddelde nederlander 121 liter per dag aan water. Dat is iets meer dan 44.000 liter per jaar. Een gezin met 4 mensen gebruikt dus hetzelfde aantal water in ongeveer 1,5 jaarATS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:22:
[...]
Goed, dat is best veel water, maar ook weer niet zo heel spannend. Dat zijn een grote tankwagen of vijf.
Valt allemaal wel mee dus, al zouden ze er in afrika vast blij mee zijn geweest
Ik ook,Jackson6 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:34:
Ik was net zo gewend aan VES ....
ves klinkt ook meer als de platte uitspraak van zn achternaam,
'Ve sta pn''
ver is eigenlijk nog niks

maar is eerbetoon aan zn pa
dat kan ik dan wel weer waarderen.
Zoals Renault die wel gewoon test terwijl ze de vleugel moeten veranderen?Zahariac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:30:
[...]
Omdat er een team is wat door de FIA terug is gefloten over hun ophanging. Als je dus nu met iets illegaals door blijft testen heb je geen nuttige data.
Allemaal speculatie natuurlijk.
Is geen eerbetoon, hij wilde dit altijd al maar kon niet omdat Jean-Eric Vergne nog altijd in de boeken stond.JBplap schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:31:
[...]
Ik ook,
ves klinkt ook meer als de platte uitspraak van zn achternaam,
'Ve sta pn''
ver is eigenlijk nog niks
maar is eerbetoon aan zn pa
dat kan ik dan wel weer waarderen.
Alleen de middelste steun van de vleugel. Dat heeft een pak minder invloed dan een volledig ophangsysteem wat niet mag.Alvanosa schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:32:
[...]
Zoals Renault die wel gewoon test terwijl ze de vleugel moeten veranderen?
Bottas zal toch nog wel instappen vanmiddag?Arfman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:28:
[...]
Moet die harde tepel nou een sarcasm sign voorstellen?D-Ed schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:46:
Echt.. Ik denk dat vandaag veel mensen hier wel een
[afbeelding]
kunnen gebruiken
Dat is toch totaal niet duidelijk...

Hoe verwacht je dat mannen dat dan gaan doen,
en via internet comments werkt dat ook niet.
want jij heb geen tepels?JBplap schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:35:
[...]
Moet die harde tepel nou een sarcasm sign voorstellen?
Dat is toch totaal niet duidelijk...
Hoe verwacht je dat mannen dat dan gaan doen,
en via internet comments werkt dat ook niet.
Hij kon uiteraard VES houden maar er is besloten om het VER te maken, weten jullie ook of hij voor een andere combinatie had kunnen kiezen? Ik vond het vroeger met Schumi altijd wel gaaf dat hij MSC hield nadat Ralph geen stoeltje meer had. Had Max bijvoorbeeld ook voor MAX kunnen kiezen?Lensent schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:32:
[...]
Is geen eerbetoon, hij wilde dit altijd al maar kon niet omdat Jean-Eric Vergne nog altijd in de boeken stond.
Deze kan al 50.000 liter bevatten, en AFAIK bestaan er nog grotere. Er zijn ook van 30.000 liter natuurlijk, maar ik zei dan ook "grote".Clifdon schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:29:
[...]
Ik dacht dat een tankwagen zo'n 30.000 liter was?
Misschien dat ze alleen leidingwater willen gebruiken en dat het vullen te lang duurt? Of er zijn teams die klagen over elektronische problemen tijdens het rijden in de nattigheid. Dat ze daarom stoppen met water gooien.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
ja van Vergne weet ik,Lensent schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:32:
[...]
Is geen eerbetoon, hij wilde dit altijd al maar kon niet omdat Jean-Eric Vergne nog altijd in de boeken stond.
maar hij wou dit altijd al omdat zn pa dit ook had.
Dat hij het nu pas kan doen maakt daar niet voor uit.
strolldonado?Timoth schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:59:
https://hasstrollcrashedyet.com/![]()
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen zo.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Timoth schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:59:
https://hasstrollcrashedyet.com/![]()
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen zo.

Arme jongen....
Als ie gecrasht is en terug moet lopen naar de pit "Just taking a "stroll"."

De Engelse betekenis is dan wel erg komisch van toepassing.
stroll
strōl/Submit
verb
1.
walk in a leisurely way.
"I strolled around the city"
synonyms: saunter, amble, wander, meander, ramble, promenade, walk, go for a walk, stretch one's legs, get some air; More
noun
noun: stroll; plural noun: strolls
1.
a short leisurely walk.
synonyms: saunter, amble, wander, walk, turn, promenade; More
2.
a victory or objective that is easily achieved.
Die dikgedrukte krijgt dan ook wel extra betekenis.
Whaha fantastisch,
Dus gewoon een even lang/groot testprogramma als bv RBR, maar zorgen dat je je rondjes snel afmaakt en alvast stiekem je huiswerk voor morgen doen nog voor de les start, en dan met de hele groep snel vroeg de kroeg in
Can't unsee the smiley face sticking out his tongue
Vermoedelijk zegt hij dit omdat hij de regenbanden nooit wat gevonden heeft (altijd slecht zeg maar), deze banden zouden dan ook niks beter zijn (in zijn ogen, hij weet het gelukkig beter dan wij met 50 man bij elkaar).Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:19:
Electrical fault kept us in the garage this morning, so I've decided with the team not to drive today as I wouldn't have learned much (1/2)
Dusja hij weet nu wel deels hoe de auto rijd, en hij weet ook wel hoe die regenbanden zijn,
Daarnaast is HAM toch wel 1 van de beste coureurs in de beste wagen, een tikkie arrogantie (in de ogen van sommige) mag dan ook wel vind ik. Altijd goed om zo'n veel besproken coureur erin te hebben, anders wordt het ook maar heul saai.
Persoonlijk vind ik dit wederom een dikke plus voor Ham (nee, ik sta achter Max Verstappen als over 3 weken het echte werk begint), bijna elke coureur zanikt om de full wet banden, het is nooit goed.
Wat doet HAM? Dikke middel vinger naar Pirelli, jullie niks verbeteren? Dan ik niet ermee rijden, klaar punt uit.
De rest? Nja beetje nep toch, klagen, maar wel ermee rijden omdat ze het idee hebben niet anders te kunnen. Ham weet dat hij deze test niet nodig heeft om straks te presteren, hij kan dus makkelijk zijn punt duidelijk maken door er simpelweg niet mee te rijden. (net als dat hij met de pers na een race ook een dikke middelvinger opsteekt door met zijn iPhone te spelen... Als er iemand veranderingen kan brengen is hij het wel, hij is de enige die er iets opvallends aan doet).
Uiteraard, wie weet was hij het wel van plan maar ging het nu echt niet wegens de auto.. Van de andere kant heeft ham gisteren al gezegd niet te willen rijden omdat het totaal geen nut heeft, daarnaast gunde hij het Bottas wel.
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 02-03-2017 12:46 ]
Fuck...Naboo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:45:
[...]
Can't unsee the smiley face sticking out his tongue
Verwijderd
Jullie niks verbeteren ik dan niet testen...
Hoe gaat die weten of pirelli niks heeft verbeterd als die er nooit op gereden heeft..
Ben zelf service engineer maar met deze insteek kunnen we alle techniek wel overboord gooien.
Kijken hoe goed die nieuwe legale ophanging is.TheBrut3 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:48:
Bottas out.
En ze zijn verschrikkelijk aan het draaien daar. Zullen we teveel opmerkingen hebben gehad. Maar de baan wordt dus WEL weer nat gemaakt tijdens de lunchbreak.
[ Voor 31% gewijzigd door Zahariac op 02-03-2017 12:50 ]
https://twitter.com/Circuitcat_eng/status/837268326661427201

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja moeilijk te zeggen, ik ben natuurlijk niet zo'n pro als Lewis is, Waarschijnlijk kan hij genoeg met de data van Bottas mocht dat nodig zijn (ja, i know, meneertje van het niet willen data delen haha).Verwijderd schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:47:
@LopendeVogel
Jullie niks verbeteren ik dan niet testen...
Hoe gaat die weten of pirelli niks heeft verbeterd als die er nooit op gereden heeft..
Ben zelf service engineer maar met deze insteek kunnen we alle techniek wel overboord gooien.
Dit is natuurlijk een vraag die je aan de beste man zelf zou moeten stellen, want hij kan je daar wel het antwoord op geven. Zelf verwacht ik dat hij nog wel met een antwoord gaat komen. Zelf denk ik dat hij min of meer weer een punt duidelijk wilt maken...
Van de andere kant vraag ik me af wat Lewis dan wel zou willen zien.. Wilt hij soms dat de auto op een droog wegdek 100% hetzelfde rijd als op een nat wegdek? En moet dit allemaal mogelijk gemaakt worden met 1 of andere superieure band?
Ik heb er ook een dubbel gevoel over daar niet van, van de ene kant begrijp ik hem volledig maar van de andere kant tsja... Een droge baan is nu eenmaal niet hetzelfde, een band kan daar wel verschil in maken maar mij lijkt dat het verschil niet zo kan zijn dat het net is alsof je op een droge baan rijd met 350km/u...
Want als je ziet dat er al jarenlang geklaagd wordt door veel coureurs over de regenbanden, dan lijkt mij dat de regenband gewoon ver achterloopt op de F1 in zijn geheel.
[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 02-03-2017 12:57 ]
Als zelfs de rijdende chicane Taki Inoue Stroll min of meer belachelijk maakt, dan moet het wel erg zijn. Al is het zelfspotgehalte van Taki ook wel apart te noemenNaboo schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:44:
[...]
![]()
![]()
Arme jongen....
Als ie gecrasht is en terug moet lopen naar de pit "Just taking a "stroll"."![]()
De Engelse betekenis is dan wel erg komisch van toepassing.
stroll
strōl/Submit
verb
1.
walk in a leisurely way.
"I strolled around the city"
synonyms: saunter, amble, wander, meander, ramble, promenade, walk, go for a walk, stretch one's legs, get some air; More
noun
noun: stroll; plural noun: strolls
1.
a short leisurely walk.
synonyms: saunter, amble, wander, walk, turn, promenade; More
2.
a victory or objective that is easily achieved.
Die dikgedrukte krijgt dan ook wel extra betekenis.
https://twitter.com/takiinoue/status/836561781422178305

Wat hebben ze dan hetzelfde behalve de reglementaire maten?thesystem schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:02:
Heb deze vergelijking tussen de Mercedes en Toro Rosso nog niet voorbij zien komen. Mooi om te zien hoe verschillende teams het zelfde concept bedenken.
[afbeelding]
Dit soort foto's zijn altijd erg leuk om te zien! Dat gifje van gister met de Ferarri en de williams ookthesystem schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:02:
Heb deze vergelijking tussen de Mercedes en Toro Rosso nog niet voorbij zien komen. Mooi om te zien hoe verschillende teams het zelfde concept bedenken.
[afbeelding]
Ik ben juist aan het zoeken naar iets wat gelijk is, behalve de zaken die gelijk moeten zijn.thesystem schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:02:
[afbeelding]
Ik zie juist dankzij dit heel makkelijk en duidelijk alle verschillen haha.
Toffe foto!
Zelfde hoge voorwielophanging en neus/vleugel opbouw.Malt007 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:03:
[...]
Wat hebben ze dan hetzelfde behalve de reglementaire maten?
Nee joh. Dat hebben ze vanochtend om kwart voor 9 gedaan.Roamor schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:54:
Daar hebben ze toch de hele nacht over gedaan? Hoe gaan ze dat nu in een uur voor elkaar krijgen?
Gewoon 1 rondje over het circuit met 3 tankwagens die naast elkaar rijden.

De vorm van de neus is ongeveer het enige wat echt bijna gelijk is. Die verschilt namelijk wel behoorlijk met alle andere teams. Edit: en de ophanging van het voorwiel idd.Malt007 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:03:
[...]
Wat hebben ze dan hetzelfde behalve de reglementaire maten?
[ Voor 6% gewijzigd door ArnevdS op 02-03-2017 13:05 ]
Bottas is al naar buiten geweest voor de pauze.jip_86 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:04:
Is Mercedes niet gewoon gepakt op die ophanging en dus verder zinloos om nog te rijden vandaag? Zeker als ze 'smiddags nog weer nat maken kunnen ze prima nog naar buiten dus.
Nee joh, zelfs daar zie ik veel verschillen in..Humma Kavula schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:04:
[...]
Zelfde hoge voorwielophanging en neus/vleugel opbouw.
Ik zou zeggen: zoek de verschillen haha
In bijv de vleugel zie ik al direct 5 verschillen (kan er vast nog wel meer vinden als ik echt ga zoeken).
In de ophanging zie ik ook verschillen.
In de rest ook (sidepods, zijspiegels, alles is toch net wat anders).
Uiteraard zijn de verschillen niet zo groot als wanneer je een rondje met een vierkantje vergelijkt haha !
Ah ok, HAM zijn tweet klonk alsof er niet gereden was. Iets beter opletten dusZahariac schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:05:
[...]
Bottas is al naar buiten geweest voor de pauze.
Nee, HAM zijn tweet zei dat hij zelf niet ging rijden.jip_86 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:06:
Ah ok, HAM zijn tweet klonk alsof er niet gereden was. Iets beter opletten dus
Natuurlijk verschilt het op de details. Maar als het gaat om de ophanging van het voorwiel, dan hebben ze de bovenste wishbone uit de velg gehaald en erboven aan de binnenkant bevestigd. Bij de andere teams zit deze als het ware nog in de velg vast. Conceptueel is het dus vrijwel hetzelfde.LopendeVogel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:06:
[...]
Nee joh, zelfs daar zie ik veel verschillen in..
Ik zou zeggen: zoek de verschillen haha
In bijv de vleugel zie ik al direct 5 verschillen (kan er vast nog wel meer vinden als ik echt ga zoeken).
In de ophanging zie ik ook verschillen.
In de rest ook (sidepods, zijspiegels, alles is toch net wat anders).
Uiteraard zijn de verschillen niet zo groot als wanneer je een rondje met een vierkantje vergelijkt haha !
Hey goeie!!!jip_86 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:04:
Is Mercedes niet gewoon gepakt op die ophanging en dus verder zinloos om nog te rijden vandaag? Zeker als ze 'smiddags nog weer nat maken kunnen ze prima nog naar buiten dus.
Zou het dit zijn?? Maar als het al bekend is achter de schermen, dan is dat toch ook normaal gesproken binnen no-time bekend buiten de schermen?
Of is dit niet iets waarbij een concurrent wel even een grapje via twitter maakt.. en het daarmee duidelijk maakt?
Haha ja ik dacht dat we het ook over alle details hadden (niet de kleuren, maar alle aero dingetjes) en niet de standaard.. Want dan is het inderdaad een auto met 4 wielen, een voor en achtervleugelArnevdS schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:08:
[...]
Natuurlijk verschilt het op de details. Maar als het gaat om de ophanging van het voorwiel, dan hebben ze de bovenste wishbone uit de velg gehaald en erboven aan de binnenkant bevestigd. Bij de andere teams zit deze als het ware nog in de velg vast. Conceptueel is het dus vrijwel hetzelfde.
Deze stond in het F1 topic de eerste testdag, voordat het topic werd afgesplitst..thesystem schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:02:
[afbeelding]
*sowieso
Sneller dan Stroll in ieder geval.Dupje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:11:
Enig idee welke laptime de vrachtwagens deden?
Er is bekend dat de FIA alle teams gaat inspecteren op hun wielophanging. Zodat er bij afkeur nog tijd is om het aan te passen voor de volgende race.LopendeVogel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:09:
[...]
Hey goeie!!!
Zou het dit zijn?? Maar als het al bekend is achter de schermen, dan is dat toch ook normaal gesproken binnen no-time bekend buiten de schermen?
Of is dit niet iets waarbij een concurrent wel even een grapje via twitter maakt.. en het daarmee duidelijk maakt?
En dat er al 1 team is afgekeurd. Maar RedBull is nog niet geïnspecteerd.
Ik wil de McLarens nog geen vrachtwagens noemenDupje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:11:
Enig idee welke laptime de vrachtwagens deden?

Ik denk rond de 15 minuten of zo iets.
Verwijderd
eigen terrein en afgesloten dus is niet nodigDupje schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:13:
Heeft Bernd Maylander een rijbewijs C voor vrachtwagen?
Scrabs had al aangegeven dat RB en Mercedes niet hoefden te vrezen...RocketKoen schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:12:
[...]
Er is bekend dat de FIA alle teams gaat inspecteren op hun wielophanging. Zodat er bij afkeur nog tijd is om het aan te passen voor de volgende race.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Volgens mij hebben we het nog over iets verschillends. Natuurlijk is het concept auto hetzelfde bij iedereen. 4 wielen e.d. Het gaat erom dat het concept voorwielophanging bij STR en Merc hetzelfde is uitgevoerd. Net als het concept neusvorm. Dat is niet zo gedetailleerd als 'hoe zien de verschillende vleugels op de front wing er precies uit', maar wel degelijk meer detaileerd dan 'hé, die auto heeft ook vier wielen.LopendeVogel schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:10:
[...]
Haha ja ik dacht dat we het ook over alle details hadden (niet de kleuren, maar alle aero dingetjes) en niet de standaard.. Want dan is het inderdaad een auto met 4 wielen, een voor en achtervleugel
Klopt dat had ik gisteren al gelezen, renault moest ook iets aanpassen (fabrieks team).RocketKoen schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:12:
[...]
Er is bekend dat de FIA alle teams gaat inspecteren op hun wielophanging. Zodat er bij afkeur nog tijd is om het aan te passen voor de volgende race.
Maar dan weet ik nog niks over merc nu haha... Dat bericht over de FIA en de controle gister, en dan de reactie van de medetweaker (: zou mercedes gepakt zijn en om die reden niet rijden momenteel) vind ik wel een goede vraag.
Helaas is er nog niks als een feit neergezet volgens mij dus het blijft nog even gissen helaas
[ Voor 22% gewijzigd door LopendeVogel op 02-03-2017 13:19 ]
Jouw eigen site ofzo? dat gespam begint saai te worden.Danielson schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:12:
Nou je het over Stroll hebt: http://www.hasstrollcrashed.today
Opzich maakt dat Mercedes wel een klein beetje verdacht idd, zij en Red Bull waren de 'verdachte' teams.RocketKoen schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:12:
[...]
Als Red Bull niet is gecontroleerd lijkt Mercedes de meest logische.
Van Ferrari weten we dat dat hun versie van het systeem niet legaal was, dus die hebben er vast niet mee gereden.
Aan de andere kant, dat 'nieuws' was er gister al, het team in kwestie wist het zelf ongetwijfeld nog iets eerder.
De teams (sowieso Mercedes) hebben een nachtdienst die de auto's prepareert voor de komende testdag.
Zo'n ophanging zou je dan eerder 's nachts vervangen lijkt mij?
[ Voor 40% gewijzigd door Boinkie op 02-03-2017 13:18 ]
interessante statement. Zou logisch zijn, maar goed, de FIA moet gewoon eens met berichten naar buiten komen over hoe en wat.jip_86 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:04:
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Gebeurt nooit echt met testen hé, testen zijn er niet zozeer voor de ''fans'', ze proberen het wel leuker te maken door ronde tijden, bandenkeuzes en aantal laps op internet te zetten.. Maar veel meer dan dat hoef je over het algemeen niet te verwachten in een test periode.Mad-Matt schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:19:
[...]
interessante statement. Zou logisch zijn, maar goed, de FIA moet gewoon eens met berichten naar buiten komen over hoe en wat.
Maar inderdaad, ik vond zijn ''statement'' ook wel interessant en nu vraag ik me ook af of dat niet toevallig het geval is.
Zou mooi zijn natuurlijk!! Maar goed RBR zou dan ook nog aan de beurt komen (controle), ik hoop op een artikel met de kop:
Mercedes gepakt wegens ophanging, RBR door de keuring heen.
Althans, als RBR ''fan'' hoop ik hierop haha.
Nja ik vind het juist net de goede kant op gaan (wat positiever allemaal incl me), gelukkig een stuk minder nutteloze aannames over rondetijden en wat meer over ''gelul'' over de F1 vandaag de dag.Boinkie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:17:
Het hele offtopic/semi grappige gedoe begint eerder saai te worden. Gewoon bijna niet leuk meer om het te volgen hier met de shitload aan onzin die er staat.
Zoals de reactie over de ophanging-mercedes-fia vind ik behoorlijk interessant (iets interessanter zul je bijna niet vinden tijdens deze test periode). Dit zijn zaken die er imo best wel toe doen... Stel het klopt (jammer dat er nog niks vast staat als feit) dan kan dit zomaar een ommekeer betekenen vanaf eind deze maand..
Mij lijkt ook (komt ook weer een aanname over het ophanging gedoe), indien RBR hier iets gemaakt heeft wat niet toegestaan is, dan zat RBR nu ook te knutselen? Aangezien hun vrolijk rondes aan het rijden zijn vermoed ik dat ze alles op orde hebben?
[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 02-03-2017 13:34 ]

Truck racing continues into lap2 @Circuitcat_eng, fastest time a 34m42s.
Ik denk dat die nog wel iets sneller kunnen
Nee, merp!
Dit topic is gesloten.
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.