Samuel : Hallo Lubbert. Op dit moment zie ik dat er minder voorraad is binnengekomen dan beloofd en we daardoor niet alles op releasedag kunnen leveren. Ik zoek even verder om te kijken of dat bij jou ook daadwerkelijk het probleem is.
Lubbert :: Ik startte toevallig de chat op omdat ik telefonisch lang in de wacht stond en toen kwam de popup van je kan ook chatten dus dacht wellicht gaat dat sneller maar inmiddels ook collega gesproken die hetzelfde zei als wat je net aangeeft, die kon het niet zien in de systemen zei ze wanneer nieuwe voorraad binnen zou komen
Samuel : Als je wil wachten neem ik contact op met de desbetreffende afdelinhg.
Lubbert :: ja hoor dat is goed
Samuel : het kan even duren maar ik hoop meer informatie voor je te kunnen ontvangen.
Lubbert :: Ik heb alle tijd dus neem je tijd
Samuel : Bedankt voor het wachten Lubbert. Helaas heb ik zojuist te horen gekregen dat de collector's edition helemaal niet geleverd is of gaat worden.
Samuel : Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik zou jouw order nu kunnen laten omboeken naar een standaard editie of je kan de order annuleren. Feit is dat de standaardeditie momenteel ook niet voorradig is maar morgen nieuwe voorraad zal komen en verstuurd zal worden.
Lubbert :: Dat is zuur om te vernemen, en de limited edition dan?
Lubbert :: Maar hij gaat definitief niet binnenkomen of toch nog kans dat hij binnen een week binnenkomst
Samuel : Helaas komen die beide helemaal niet meer binnen.
Samuel : Sony heeft de beloofde voorraad niet geleverd en kan dat ook niet meer doen
.
Samuel : Dit is helaas een probleem dat voor kan komen met speciale edities.
Lubbert :: Dat is jammer zeg

Maar kunnen jullie geen nieuwe voorraad bestellen dan?
Samuel : Helaas niet. Vanwege de aard van deze specialie edities van het spel is daarvan wereldwijd altijd een gelimiteerde oplage.