Mensen die een pre order hebben lopen en toch een poging gaan doen om de game toch vandaag te bemachtigen?
Zeker, gister de CE kunnen bestellen bij MM maar toch een poging wagen, ga met 15 min de auto in voo MM UtrechtRadensca schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:21:
Mensen die een pre order hebben lopen en toch een poging gaan doen om de game toch vandaag te bemachtigen?
Waarom niet. Als ik nu niet op m'n werk zat, dan had ik ook even geshopt.Radensca schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:21:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Net ook hier (Groenplaats) geweest, kreeg te horen dat ze hem morgen pas verkopenTiboluk schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:44:
[afbeelding]
Hopelijk kan dit andere Bart smit filialen overtuigen moest je er komen
Helaas met lege handen net terug van de Intertoys in Amsterdam Zuidoost, ze willen hem niet verkopen - ook niet met vertoon van het bewijs met de bonnen die hier gepost zijn. 
Dan maar tot morgen wachten
Dan maar tot morgen wachten
[ Voor 6% gewijzigd door Dyralvex op 28-02-2017 14:27 ]
Mijn vriendin gaat zo even in Houten kijken bij de Intertoys
Toch handig zo'n vrouw mensChefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:27:
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Wil ze dan ook even langs de intertoys in leeuwarden? (merci!)Chefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:27:
Als ze maar de deur uitgaat als ik hem binnen heb
Maar... maar... dan moet je nog zelf voor je basisvoorzieningen zorgenChefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:30:
[...]
Als ze maar de deur uitgaat als ik hem binnen heb![]()

Hangt er vanaf wat ze als alternatief aanbied ?Chefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:30:
[...]
Als ze maar de deur uitgaat als ik hem binnen heb![]()
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Houtenaar hier, ik wacht met spanning af.Chefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:27:
Anders wordt het gewoon de PSN-versie.
Kom van je zolder af! Fiets lekker even een rondje man!NikkiNailz schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:33:
[...]
Houtenaar hier, ik wacht met spanning af.
Anders wordt het gewoon de PSN-versie.
Normaal gesproken geen probleem, maar heb net 3 dagen Carnaval met de schoonfamilie achter de rug. Ben blij dat ik even op zolder kan zitten.Chefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:34:
[...]
Kom van je zolder af! Fiets lekker even een rondje man!
Laat je het even weten, dan weet ik of ik vanaf het centrum nog even langs Presikhaaf moetVinno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 13:46:
[...]
Net even gebeld met Bart Smit in Presikhaaf.
De post is nog niet geweest zei de mevrouw, maar ze mocht hem ook pas vanaf morgen verkopen.
Maar toen ik zei dat ik "overal"(!) al las dat hij verkocht werd, vond ze het prima als ik het straks nog even een keer zou proberen, als ze de post binnen hadden... Dus wie weet is die nog wel overstag te krijgen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De mijne is verzonden volgens Bol
Postnl geeft aan het pakket nog niet in onvangst te hebben genomen.
Als dat maar goed komt
Postnl geeft aan het pakket nog niet in onvangst te hebben genomen.
Als dat maar goed komt
Ja alleen las dus net een (begrijpelijke) post van iemand dat je beter gewoon langs kan gaan ipv bellen, dus dat wordt voor mij pas wel echt vanavond na het werk...Outerspace schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:48:
[...]
Laat je het even weten, dan weet ik of ik vanaf het centrum nog even langs Presikhaaf moet

Verwijderd
Intertoys Drunen verkocht hem wel met bewijs, later even checken hun gingen regelen dat het in het systeem zodat hij verkocht mocht worden.. kreeg alleen geen bon mee omdat het nog niet officieel geregistreerd stond maar de game is geweldig mooi 😍
Gebruiken jullie trucjes, charmes of leugentjes "for the greater good" om de game mee te nemen?
Of lopen jullie simpelweg naar de kassa en vragen naar Horizon zero dawn?
Verwijderd
Ik had eerst gebeld naar: MM, gamemania en naar Intertoys ( die gaven aan we hebben hem wel maar wordt morgen pas uitgegeven ) vervolgens kwamen de foto's met bonnetjes dus naar de winkel gegaan, aangegeven dat bartsmit en Intertoys verkochten en mocht hem mee nemen!Irrival schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:01:
Gebruiken jullie trucjes, charmes of leugentjes "for the greater good" om de game mee te nemen?Of lopen jullie simpelweg naar de kassa en vragen naar Horizon zero dawn?
foto ?Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:03:
[...]
Ik had eerst gebeld naar: MM, gamemania en naar Intertoys ( die gaven aan we hebben hem wel maar wordt morgen pas uitgegeven ) vervolgens kwamen de foto's met bonnetjes dus naar de winkel gegaan, aangegeven dat bartsmit en Intertoys verkochten, contant moeten betalen en mocht hem mee nemen!
Ik krijg altijd een big smile van dit soort topics. Is het nu echt zo zwaar om nog 1 dag te wachten? Ik zie mensen er nog voor aan de game vandaag voor de hoofdprijs te halen.
Join the hypetrain!
Join the hypetrain!
MM Utrecht the wall doet niet voor morgen leveren....
je hoeft hier niet te lezen, zijn ook mensen die het nieuwe x product willen en voor een winkel kamperen.Morpheus2003 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:08:
Ik krijg altijd een big smile van dit soort topics. Is het nu echt zo zwaar om nog 1 dag te wachten? Ik zie mensen er nog voor aan de game vandaag voor de hoofdprijs te halen.
Join the hypetrain!
Haha niet zo geïrriteerdLooney1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:09:
[...]
je hoeft hier niet te lezen, zijn ook mensen die de nieuwe x product willen en voor aan winkel kamperen.
Nu maar door naar Nieuwegein danlubbertkramer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:08:
MM Utrecht the wall doet niet voor morgen leveren....
reeds al aangepast voor je reactieMorpheus2003 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:10:
[...]
Haha niet zo geïrriteerdIk vermaak me kostelijk. Tweede deel van je zin graag even vertalen
Verwijderd
99% van de tijd kan het hun niet zoveel schelen maar ben jij degene die dingen weet van releasedatums enzo.Irrival schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:01:
Gebruiken jullie trucjes, charmes of leugentjes "for the greater good" om de game mee te nemen?Of lopen jullie simpelweg naar de kassa en vragen naar Horizon zero dawn?
Ik heb letterlijk nog nooit gehoord dat iemand me iets niet wou verkopen als ze het achter hadden liggen.
Gewoon beleefd vragen en een chill gesprek voeren, meestal willen mensen je wel helpen als ze de mogelijkheid hebben om dit te doen.
Want de prijs is morgen veel anders?Morpheus2003 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:08:
Join the hypetrain!
Download is binnen ga nu beginnen woeiii
Verwijderd
Bij media markt heerlen ligt hij gewoon.Ze hebben zojuist bericht gehad dat hij verkocht mag worden omdat bart smit en intertoys ze ook verkopen.Dus halen.
Looney1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:13:
[...]
reeds al aangepast voor je reactieniet geïrriteerd maar is een game waar ik gewoon op zit te wachten. De zoveelste call of duty en ubisoft meuk kunnen mij niet bekoren. Kan ik eindelijk mijn ps4 weer eens gebruiken
€ 53,- bij de MM. Alle andere winkels die hem verkopen zijn duurder volgens mij.
De status bij Allyourgames is aangepast naar wacht op verzending!
Heb je een bon en foto?Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:15:
Bij media markt heerlen ligt hij gewoon.Ze hebben zojuist bericht gehad dat hij verkocht mag worden omdat bart smit en intertoys ze ook verkopen.Dus halen.
[ Voor 20% gewijzigd door Looney1984 op 28-02-2017 15:18 ]
Verwijderd
Media markt heeft zojuist bericht gehad dat hij verkocht mag worden.Dus ik zou langsgaan.Ik ben nu onderweg naar heerlen.
Fotootje toevallig? Dat kan weer helpen m los te krijgen bij andere MM filialenVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:15:
Verwijderd
Als ik hem heb stuur ik een foto.Maar ik zou gewoon bellen en zeggen dat ze hem in heerlen ook verkopen.Kunnen ze ja checken
Maar dat zou hij nu toch ook kosten, mocht MM hem alvast verkopen?Morpheus2003 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:16:
[...]
Ik ga de game ook halen hoor. Morgen na werk haal ik em wel ergens
Veel plezier iig!
[...]
€ 53,- bij de MM. Alle andere winkels die hem verkopen zijn duurder volgens mij.
Verder zou ik persoonlijk, als ik er dan toch sta vandaag, echt niet wakker liggen van die € 6,-. Desondanks wacht ik rustig tot morgen. Ben de hele dag aan het werk en heb vanavond de finale van Homeland seizoen 5 al op de planning staan. Donderdag ben ik vrij, dus morgenavond maak ik een klein begin en dan donderdag gooi ik er ff een marathon uit.
Heerlen altijd een mooie Media Markt, verkochten ook de PlayStation 4 Pro met Call Of Duty Infinite Warfare voor € 379,00 bij de release.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
link via tinypic of mag dat niet in het forum?Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:21:
[...]
Heb niet genoeg Karma schijnt volgens de site?
Hoe nu foto plaatsen?
Je kan toch gewoon een foto uploaden en de link plaatsen?
Waarschijnlijk niet. Elke MM is opzichzelf staand.Nieuwevolger schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:27:
Geld dit voor elke media markt?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
post even je bonVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:28:
Volgens mm heerlen in elk filiaal
Verwijderd
Volgens telefoniste hebben ze net toestemming gekregen voor verkoop.Dus zou ff je lokale mm bellen
Ik hing net met m'n muis boven de pre-order knop op PSN maar ga nu toch nog maar even afwachten..
Ik vind het ook wel grappig om te lezen hoe fanatiek ze zijn om het spel wel een dag eerder te spelen. Met een multiplayer spel kan ik het mij nog enigzins voorstellen.Morpheus2003 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:08:
Join the hypetrain!
Ik wacht mijn Nedgame bestelling wel af. Ga het spel lekker op eigen tempo spelen
De laatste dag wachten is altijd het ergst vandaar dat iedereen hem eerder wilt haha.
Lucky bastards hier die het spel vandaag al in huis kunnen halen
Zonet bevestiging gekregen van YGZ dat Horizon is verzonden, valt morgen begin vd middag op de mat als het goed is. Morgen ben ik de hele dag vrij dus dat wordt genieten!
Zet Queen - I want it all op
kan ook niet meer wachten
kan ook niet meer wachten
Had je net zo goed 's ochtends even naar een winkel kunnen crossen.Davith78 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:36:
Lucky bastards hier die het spel vandaag al in huis kunnen halenZonet bevestiging gekregen van YGZ dat Horizon is verzonden, valt morgen begin vd middag op de mat als het goed is. Morgen ben ik de hele dag vrij dus dat wordt genieten!
Verwijderd
[img][IMG]http://i68.tinypic.com/4ftp29.jpg[/IMG][/img]GrimScythe schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:22:
[...]
link via tinypic of mag dat niet in het forum?
Laat ff weten of die het doet
Voor mijzelf is het gewoon een spel om het een dag (of meer) eerder in huis te hebben. Ik ga zo uit werk ook ff langs de mediamarkt om hem te halen, ook al heb ik geen tijd om hem te spelen voor morgen avond. Gewoon ff extra lol beleven aan de pre-gameBlackthunderAwf schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:32:
[...]
Ik vind het ook wel grappig om te lezen hoe fanatiek ze zijn om het spel wel een dag eerder te spelen. Met een multiplayer spel kan ik het mij nog enigzins voorstellen.
Ik wacht mijn Nedgame bestelling wel af. Ga het spel lekker op eigen tempo spelen
je link is niet goed, maar als je de link kopieert zien we de foto wel... wel meteen dikke spoilerVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:38:
[...]
[[url="[img=800,1067]http://i68.tinypic.com/4ftp29.jpg[/IMG]"]afbeelding[/url]]
Net de mediamarkt hengelo gebeld, die zeiden dat ze hem pas morgen gingen verkopen.
Net ook even Mmarkt Ekkersrijt (Eindhoven) gebeld - game wordt pas morgen verkocht (ondanks mijn relaas over de 'broken streetdate')
hij werkt als je de llink idd kopieert.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:38:
[...]
[afbeelding]
http://i68.tinypic.com/4ftp29.jpg
Verwijderd
Dus snel naar de Intertoys of bartsmit!!!!GrimScythe schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:43:
[...]
hij werkt als je de llink idd kopieert.
http://i68.tinypic.com/4ftp29.jpg
wat een enorme klote winkel Mediamarkt in heerlen
[ Voor 16% gewijzigd door Looney1984 op 28-02-2017 15:44 ]
Maar de rest van de MM's gaan dus niet mee....
Hij was al besteld&betaald bij de webwinkel. Ach ja, ik kan wel een dagje wachtenbram1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:37:
[...]
Had je net zo goed 's ochtends even naar een winkel kunnen crossen.
ja toch leuk als je hem een dag eerder hebt en het weinig moeite kost.. ik ga hem zometeen ophalen. vanavond lekker beginnen, heb er zin in. Speel nu nog BF1 / UFC etc.. had bijna nioh gekocht vorig weekend. ben blij dat ik dit niet gedaan heb.
Alle andere games al uitgespeeld, dark souls/bloodborne/wildland beta etc... nu tijd voor een toptitel.
Ook moet ik primal nog even afmaken heb die game toen verkocht voor een ander, ik weet niet meer welke.
Alle andere games al uitgespeeld, dark souls/bloodborne/wildland beta etc... nu tijd voor een toptitel.
Ook moet ik primal nog even afmaken heb die game toen verkocht voor een ander, ik weet niet meer welke.
Hoezo die prijs correctie?Looney1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:42:
bart smit heeft ook weer verkocht:
[afbeelding]
Jammer daar wou ik anders na het werk even langsrijdendarkside one schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:43:
Net ook even Mmarkt Ekkersrijt (Eindhoven) gebeld - game wordt pas morgen verkocht (ondanks mijn relaas over de 'broken streetdate')
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
GraagVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:48:
Iemand nog een foto van de bon nodig?
Iemand al een plek gevonden in Arnhem?
Bart Smit in Presikhaaf houdt voet bij stuk...
geen idee dit komt van budgetgaming af.
Bart Smit Houten gaat ook niet eerder verkopen, zelfs niet na het tonen van 2 foto's van andere vestigingen.
waarom zit er zo'n verschil tussen mediamarkt vestigingen? Ga zo toch even op de fiets naar leeuwarden zit hier om te hoek hopelijk werken deze foto's mee!
Helaas. Media Markt Nieuwegein wellicht wel nu?Chefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:52:
Bart Smit Houten gaat ook niet eerder verkopen, zelfs niet na het tonen van 2 foto's van andere vestigingen.
Elke MM is volgens mij een franchise. Vandaar het verschilLooney1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:53:
waarom zit er zo'n verschil tussen mediamarkt vestigingen? Ga zo toch even op de fiets naar leeuwarden zit hier om te hoek hopelijk werken deze foto's mee!
Helaas, intertoys Kronenburg ook geen succesVinno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:50:
Iemand al een plek gevonden in Arnhem?
Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 17 ProMax Cosmic Orange / AW Ultra 3
@lubbertkramer Al succes gehad in Nieuwegein?
charlie7 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:54:
[...]
Helaas, intertoys Kronenburg ook geen succes
Oké.
Voel me wel weer echt een klein kind, die nu weer zijn spelletje zo snel mogelijk wil hebben
Benieuwd of Media Markt Bijlmer ze al op voorraad heeft en al in de schappen heeft gedumpt. Rond 12 uur hadden ze nog niks binnen.
Verwijderd
Je ziet niks xdSenaxx schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:39:
[...]
je link is niet goed, maar als je de link kopieert zien we de foto wel... wel meteen dikke spoiler
En ik moet gewoon bijna huilen! nergens succes behaald.Vinno schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:56:
[...]
![]()
Oké.
Voel me wel weer echt een klein kind, die nu weer zijn spelletje zo snel mogelijk wil hebben
MM Nieuwegein heeft kantoor gebeld maar er is niets opgeheven. Ps4 slim plus horizon dawn staat al klaar voor verkoop. Verder alleen de gewone editie die daar in de verkoop gaat morgen.
Dan denk ik dat regio Utrecht dus gewoon dikke vette pech heeft. Ik zou niet meer weten waar we ergens anders kunnen proberen nog.lubbertkramer schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:58:
MM Nieuwegein heeft kantoor gebeld maar er is niets opgeheven. Ps4 slim plus horizon dawn staat al klaar voor verkoop. Verder alleen de gewone editie die daar in de verkoop gaat morgen.
Yup, lijkt er wel op. Ik ga m'n PSN pre-order maar afmaken en de pre-load aanknallen.Chefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:59:
[...]
Dan denk ik dat regio Utrecht dus gewoon dikke vette pech heeft. Ik zou niet meer weten waar we ergens anders kunnen proberen nog.

Ik ontvang net een email dat mijn bestelling is verzonden.frank131331 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:16:
De status bij Allyourgames is aangepast naar wacht op verzending!
Je kan tegenwoordig ook bestelling annuleren. Heel handig soms.Davith78 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:45:
[...]
Hij was al besteld&betaald bij de webwinkel. Ach ja, ik kan wel een dagje wachten
Omdat het verschillende franchise ondernemers zijn.Looney1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:53:
Ontopic: Is die dag wachten op de echte release nou echt zo erg? Pik m zelf ergens in maart op wellicht.
Ja best wel. Ik kan niet leven wetende dat sommigen onder ons de wereld van Horizon al aan het ontdekken zijn. Het doet mijn hartje zoveel pijn dat ik niet langer kan wachten tot ik deze "precious" in mijn handen heb.Geteisem schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:02:
[...]
Omdat het verschillende franchise ondernemers zijn.
Ontopic: Is die dag wachten op de echte release nou echt zo erg? Pik m zelf ergens in maart op wellicht.
Ik kan hem hier in hengelo ook ophalen echter niet gedaan, ik moet morgen om 05:30 beginnen met werken... en ik ken mezelf
ik haal hem morgen wel.
Intertoys in Velp net gebeld!Looney1984 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:57:
[...]
En ik moet gewoon bijna huilen! nergens succes behaald.
Die (zeer aardige) mevrouw ging checken op hun 'portal' en ze hebben mail vanuit hoofdkantoor dat ze mogen verkopen!
Dus ik ga hem nu daar ophalen
Dit topic is gesloten.