Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:59
En zo begint het lange wachten totdat de postbode het bol.com pakje door m'n brievenbus gooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Welke versie raden jullie aan, om te kopen?
PSN Store heeft de normale of de Digital Deluxe Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
daarom pre-order ik nooit games.. of ik koop ze via de psn store of haal hem een dag eerder bij een normale winkel. ben inmiddels level 5 goed spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 14:10

GrimScythe

Game Addict

Protax schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:39:
Ligt eraan of je waarde hecht aan extra ingame items.
Weet niet hoe lang deze nuttig zijn of dat je ze bij de eerste de beste alweer upgrade, helaas nog niet kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Chefferson schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:56:
Mijn dame heeft niet opgegeven bij Bart Smit Houten (Castellum). Binnen!!!!!

@NikkiNailz PSN order al geplaatst?
Haha bedankt voor de melding. Inderdaad paar minuten ervoor via PSN besteld. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCoyote
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-05-2021
V&A is niet toegestaan

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 01-03-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Die van mij is ook net binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Protax schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:39:
Beetje een vraag in de categorie "welke kleur auto raden jullie aan, blauw of rood?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
bram1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:05:
[...]

Beetje een vraag in de categorie "welke kleur auto raden jullie aan, blauw of rood?".
De reden waarom ik dit vroeg, zijn de extra's de moeite waard.
Maar heb de Digital Deluxe versie genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Iemand nog wat vernomen van de MM? Vandaag zou de game dus uitgeleverd worden maar na een bestelbevestiging niets geen bericht.

Edit: even gebeld met de klantenservice. Er is wat vertraging en de LE, van mij in ieder geval, zou vandaag nog de deur uit gaan. En dan morgen op de mat vallen.

[ Voor 39% gewijzigd door Mrjraider op 01-03-2017 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Mijn exemplaar is inmiddels ook gearriveerd. Nog een half uurtje en dan met gierende banden naar huis. Morgen lekker vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clinlio
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-09 08:50
Mijn LE van MM is inmiddels ook afgeleverd. Kan het dus over een uurtje gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EddoH schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:11:
[...]

Als Bol.com zeker wil zijn van de verkoop van pre-orders moeten ze hun prijs hierop aanpassen of een goede vroege levering garanderen.
Ik vind het overigens van de zotte dat in de gamesindustrie pre-orders als de normale gangbare zaak wordt gezien. De enige reden dat er verkoopembargo's zijn is om het absurde pre-order systeem in de lucht te houden.

Laat retailers verkopen wanneer ze willen verkopen. Een retailer die veel energie steekt in het op tijd binnenkrijgen en snel kunnen verkopen van een game kan dit als zijn handelsmerk/service bieden. Een winkel die iets later levert kan de games voor een lagere prijs verkopen. Concurrentie en differentiatie, zoals een normale markt hoort te werken.
Zoals de vrouw bij de Intertoys ook zei: Mediamarkt betaalt graag de boetes; het maakt ze niet zoveel uit, ze zijn groot genoeg om ze te betalen. Als gevolg is de kleinere Intertoys overgeleverd aan Mediamarkt; als zij de game verkopen, kan intertoys ook boetevrij gaan verkopen. Als ze dit niet doen, lopen ze ook nog eens tientallen verkopen per filiaal mis. Vandaar de spoedberichten vanuit hoofdkantoor.
Snap jij uberhaupt wel hoe het werkt? Als je eerder games moet hebben moet je maar retailers gaan fixen in de AE-IL territories..Het gaat niet om de winkel het gaat om de distributie.. Omdat de gehele disti vanuit nederland gaat(voor EU-CH-RU-UA-IL-ZA-IN-AUS en nogwat) worden er prioriteiten gesteld aan de leverdata. Alle media voor nederland is er afgelopen vrijdag/maandag uitgegaan. Bartsmit in volendam (distri) is daar de grootste in en geloof me die gasten gooien claimes dat wil je niet weten... zo erg dat er gewerkt moet worden met koeriers om zaken op order te krijgen.

HZD was 2 maanden geleden al in het warehouse aanwezig. dus je zou denken tijd zat... maar OMDAT we niet eerder mogen shippen van Sony kunnen we dat ook gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:45:
[...]

Snap jij uberhaupt wel hoe het werkt? Als je eerder games moet hebben moet je maar retailers gaan fixen in de AE-IL territories..Het gaat niet om de winkel het gaat om de distributie.. Omdat de gehele disti vanuit nederland gaat(voor EU-CH-RU-UA-IL-ZA-IN-AUS en nogwat) worden er prioriteiten gesteld aan de leverdata. Alle media voor nederland is er afgelopen vrijdag/maandag uitgegaan. Bartsmit in volendam (distri) is daar de grootste in en geloof me die gasten gooien claimes dat wil je niet weten... zo erg dat er gewerkt moet worden met koeriers om zaken op order te krijgen.

HZD was 2 maanden geleden al in het warehouse aanwezig. dus je zou denken tijd zat... maar OMDAT we niet eerder mogen shippen van Sony kunnen we dat ook gewoon niet.
Ik snap de helft van je post niet, maar ik betwijfel of je mijn post hebt gelezen :P
Ik stel dus dat de (superstrikte) embargo's vanuit de uitgevers (dus Sony) moeten verdwijnen, zodat retailers en distributeurs vrij spel hebben om een gezonde concurrentie te voeren. Volgens mij is dat precies wat jij zegt.
Uiteraard zal er een datum gesteld moeten worden waarop distributeurs aan retailers mogen leveren om het een beetje gelijkmatig te laten verlopen, maar zoals het nu gebeurd is het puur een instrument pre-orders te kunnen verkopen.

[ Voor 12% gewijzigd door EddoH op 01-03-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:20
Iemand z'n bestelling van allyourgames al binnen? Ik was vroeg vanaf m'n werk weg gegaan speciaal voor HZD, om te ontdekken dat er nog niks op de deurmat lag.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EddoH schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:00:
[...]

Ik snap de helft van je post niet, maar ik betwijfel of je mijn post hebt gelezen :P
Ik stel dus dat de (superstrikte) embargo's vanuit de uitgevers (dus Sony) moeten verdwijnen, zodat retailers en distributeurs vrij spel hebben om een gezonde concurrentie te voeren. Volgens mij is dat precies wat jij zegt.
Uiteraard zal er een datum gesteld moeten worden waarop distributeurs aan retailers mogen leveren om het een beetje gelijkmatig te laten verlopen, maar zoals het nu gebeurd is het puur een instrument pre-orders te kunnen verkopen.
Sorry als je de helft niet snapt. Immers ik raas ook wat voort :) Ik zit in het distrikanaal van sony en ik weet dat het soms gewoon niet makkelijk is.

We hebben de hardware. We hebben de software en ja we zijn met onze voeten en handen gebonden aan de wetgeving van Sony. Dat is ook niet erg maar soms als je dit soort topics leest is het 1 en al gezeur over welke winkel eerst krijgt. Het werkt immers niet zo.. iedere winkel is gelijk en dus ook een Bart Smit of Nedgame of Coolblue zal eveneens hun waren tegelijk krijgen.

Sony wilt helaas niet eerder shippen. was dat maar zo, dan was mij leven makkelijker :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Goed pissed, besteld bij YGZ in de pre order maar nog niet ontvangen terwijl ik gisteren wel een verzendbevestiging ontvangen heb. Twijfel erg om hem nu gewoon maar in de store aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radensca
  • Laatst online: 20-08 12:08
Hier ook, Nedgame heeft nog niet geleverd en gisteren bevestiging.
Het is dat het om de LE gaat maar zit ook sterk te twijfelen om hem nu te halen...

[ Voor 4% gewijzigd door Radensca op 01-03-2017 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

1990Maikel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:24:
Iemand z'n bestelling van allyourgames al binnen? Ik was vroeg vanaf m'n werk weg gegaan speciaal voor HZD, om te ontdekken dat er nog niks op de deurmat lag.. :'(
Jep, kreeg hem vanmiddag binnen met de brievenbus post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
1990Maikel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:24:
Ook nog geen bevestiging per mail gehad? die van mij lag vanmiddag om 12 uur in de brievenbus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:20
Ambition88 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:14:
[...]

Ook nog geen bevestiging per mail gehad? die van mij lag vanmiddag om 12 uur in de brievenbus
Gisteren inderdaad een verzendbericht gehad. Nog steeds niks in de bus gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Beste klant,

Je ontvangt deze email naar aanleiding van jouw pre-order van Horizon Zero Dawn Special Edition, met ordernummer: ######

De release van dit spel stond gepland voor vandaag. Wij hebben van onze leverancier bericht gekregen dat zijn de special én collectors edition van dit spel niet meer kunnen leveren.

Onze excuses voor het ongemak.

We willen je daarom graag het voorstel doen om jouw bestelling om te zetten naar de standaard versie van Horizon Zero Dawn.
Tevens geven wij je ter compensatie een code ter waarde van 10 euro, waarmee je voor 1 mei 2017 bij Media Markt Online een bestelling kan plaatsen voor een artikel naar keuze.

Kreeg ik van mm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Ik kreeg die ook. Geen probleem, haal hem morgen wel in de winkel. LE was mooi meegenomen maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik ben alleen bang dat ik hem snel uitgespeeld heb, zit nu op 11 procent completion, level 9. Als ik alle main quests zie op een kwart quest al??? Ik mag hopen dat het langer gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
Kun je tussentijds noh switchen tussen niveau, of zit dit vast aan je saved game?

Heb nu gemiddeld gekozen, twijfel of moeilijk niet uitdagender zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Draakje5 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:17:
Kun je tussentijds noh switchen tussen niveau, of zit dit vast aan je saved game?

Heb nu gemiddeld gekozen, twijfel of moeilijk niet uitdagender zou zijn.
Dat kan.

Ik speel op Hard. Schijnt de sweet spot te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41
bram1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:56:
[...]

Dat kan.

Nice! Ben (volgens mij) gisteren ook begonnen op Normal, maar heb het idee dat er wel iets meer uitdaging mag zijn. Maar wat een sfeertje hangt er in deze game zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
CoDe-ReD schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:06:
[...]

Ik heb gisteren rond 17:45 in de Intertoys in Heuvel Gallerij Eindhoven €54,- afgerekend. Er zat een sticker "aangepaste" prijs op de verpakking.
Nog te duur. Heb hem uiteindelijk bij Amazon.co.uk voor GBP42.13 (met P&P) = ~49 euro. Voordeel van lage pond op dit moment.

Zo te zien hebben ze de prijs verlaagd. Oorspronkelijk was ie in 2015 bij het pre-orderen GBP 55 (64 euro). In Juni 2015 besteld, Maart 2017 geleverd. Lijk wel gek 8)7

Vanavond in de bus, kan niet wachten. Hopelijk blijven m'n DS4s werken.

Zag gisteravond wat in-game beelden. Ben alleen ietwat teleurgesteld over de lip-sync. De animatie van de lippen als mensen praten is niet echt top zo lijkt het. Had Guerilla misschien toch beter bij ND moeten afkijken. Wel tof al die Nederlandse namen die voorbij komen.

[ Voor 23% gewijzigd door loekf2 op 02-03-2017 14:09 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radensca
  • Laatst online: 20-08 12:08
LE van Nedgame 13:30 binnen, zo naar huis en eindelijk knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
loekf2 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:07:
[...]
Wel tof al die Nederlandse namen die voorbij komen.
Apart inderdaad om tijdens die intro alleen maar Nederlandse namen voorbij zien komen :)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
raro007 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:23:
Beste klant,

Je ontvangt deze email naar aanleiding van jouw pre-order van Horizon Zero Dawn Special Edition, met ordernummer: ######

De release van dit spel stond gepland voor vandaag. Wij hebben van onze leverancier bericht gekregen dat zijn de special én collectors edition van dit spel niet meer kunnen leveren.

Onze excuses voor het ongemak.

We willen je daarom graag het voorstel doen om jouw bestelling om te zetten naar de standaard versie van Horizon Zero Dawn.
Tevens geven wij je ter compensatie een code ter waarde van 10 euro, waarmee je voor 1 mei 2017 bij Media Markt Online een bestelling kan plaatsen voor een artikel naar keuze.

Kreeg ik van mm :(
Ik heb de klantenservice gebeld en die beste mevrouw even vriendelijk verteld dat men wel op een lijn moet zitten. Gisteren werd mij beloofd dat het spel vandaag op de mat zou komen de LE. Nu word er totaal wat anders gezegd. Op z'n zachts gezegd ben ik woest, ik zet hem wel gewoon om naar de normale versie maar ik ben het er niet mee eens! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Bapawe schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:02:
[...]

Apart inderdaad om tijdens die intro alleen maar Nederlandse namen voorbij zien komen :)
Opzich niet apart toch? gezien de Nederlandse studio enzo. Eignelijk vind ik het verbazender dat in eens game als The Witcher Nederlandse namen zitten :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Hier is de gewone versie binnengekomen. Dit heeft mij vier mails en drie telefoontjes gekost. Men vergat het steeds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
bram1984 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 23:56:
[...]

Dat kan.

Ik speel het spel altijd eerst op normal on de enemies en het verhaal te leren kennen. En dan ga ik op hard of nog hoger spelen
Mrjraider schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:15:
Hier is de gewone versie binnengekomen. Dit heeft mij vier mails en drie telefoontjes gekost. Men vergat het steeds :/
Veel speel plezier. Ik kan je beloven als je de intro kijkt je al bent vergeten dat je zat te wachten ;)

Ik zelf had hem besteld maar kwam gisteren pas thuis sinds een week. En ik vind het al geweldig

[ Voor 26% gewijzigd door Derekboy2000 op 04-03-2017 17:19 ]

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Derekboy2000 schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:17:
[...]

Veel speel plezier. Ik kan je beloven als je de intro kijkt je al bent vergeten dat je zat te wachten ;)

Ik zelf had hem besteld maar kwam gisteren pas thuis sinds een week. En ik vind het al geweldig
Het is een ontzettend gaaf spel. Al een aantal uur in zitten vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derekboy2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 00:01
Mrjraider schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:19:
[...]

Het is een ontzettend gaaf spel. Al een aantal uur in zitten vandaag :)
Ik krijg wel een far cry meets the Witcher 3 gevoel.

Leuk dat Nederlandse game industrie een grote boost krijgt. Hun laatste (grote) spel was killzone (2013)

Het is dat ik maandag weer naar school terug moet :/
Anders had ik de nacht doorgegamed. Je zit per direct in het verhaal en je wil gewoon weten hoe het afloopt

[ Voor 18% gewijzigd door Derekboy2000 op 04-03-2017 17:23 ]

Wie hardloopt ziet het niet en wie zacht loopt denkt er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:18
Heb sinds 2 dagen een PS4, gekocht met HZD. Heb al zitten zoeken maar nog niet kunnen vinden, maar is het mogelijk om de tekst in HZD groter te maken? Kan het nauwelijks lezen vanaf mijn bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Helix schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 19:44:
Heb sinds 2 dagen een PS4, gekocht met HZD. Heb al zitten zoeken maar nog niet kunnen vinden, maar is het mogelijk om de tekst in HZD groter te maken? Kan het nauwelijks lezen vanaf mijn bank.
Je weet dat er een HZD topic is?

Maar dat kan niet, voor zover ik weet. Je zit gewoon te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:18
Dit is toch ook een HZD topic of zie ik dat verkeerd :P

Te ver zit ik zeker niet, die letters zijn gewoon verdomd klein. Veel kleiner dan normale ondertiteling op TV.

Zal ff in het andere topic de vraag stellen, maar wat je zegt, waarschijnlijk kan het niet.

[ Voor 21% gewijzigd door Helix op 04-03-2017 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Aargh, gisteren (eigenlijk vandaag... oeps :P ) mijn eerste cauldron proberen te doen en so far so good, maar die spinnen dingen zijn al nauwelijks te verslaan, laat staan de baas... Na 5 pogingen besloten om toch maar een oude save in te laden en de cauldron links te laten liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 18:23
Gisteren ook mijn eerste Cauldron gedaan. Man wat vet :D Maar die "bossfight" was behoorlijk pittig zeg pff :X

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Helix schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 20:53:
Dit is toch ook een HZD topic of zie ik dat verkeerd :P

Te ver zit ik zeker niet, die letters zijn gewoon verdomd klein. Veel kleiner dan normale ondertiteling op TV.

Zal ff in het andere topic de vraag stellen, maar wat je zegt, waarschijnlijk kan het niet.
Dit is het slowchat topic om leveringen e.d. te bespreken. Inmiddels niet echt relevant meer, aangezien de game al uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De rust is inderdaad weder gekeerd, deze gaat op slot, inhoudelijke discussie kan in het andere topic. :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.