Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb recentelijk Nokia 5 aangeschaft. Na het downloaden van Nokia Suite heb ik het toestel op mijn pc aangesloten met de bijgeleverde usb kabel. Hen van tevoren wel de benodigde software voor de usb geinstalleerd. Na het opstarten van Nokia Suite vraagt het progamma het toestel aan te sluiten, hoewel het aangesloten is. Heb het tig keer herhaald met het opnieuw het opnieuw aan sluiten van het toestel maar noppes.
Het gekke is dat Windows verkenner wel het toestel ziet ( fabriek instellingen )
Ben ten einde raad , denk erover een ander toestel aan te schaffen ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat wil je doen dan? Ik heb er ook een (mijn vrouw dan), maar heb nog nooit de behoefte gehad m op een pc aan te sluiten...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aansluiten op een pc is nodig om mijn muziek collectie en gedownloade films op de smartphone te zetten icm 64 gb simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dan doe je de SD kaart toch in een USB ding?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:38:
Ben ten einde raad , denk erover een ander toestel aan te schaffen ;(
Wat een rare gedachte..

Om muziek op een Android toestel te zetten heb je toch geen speciale software nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee muziek van de harde schijf op een smartphone zetten en afspelen gaat vanzelf., maar mijn video films hebben wel opslagruimte nodig , vamdaar 64gb sim. Maar als Nokia Suite mijn smartphone niet detecteert...=(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:57:
nee muziek van de harde schijf op een smartphone zetten en afspelen gaat vanzelf., maar mijn video films hebben wel opslagruimte nodig , vamdaar 64gb sim. Maar als Nokia Suite mijn smartphone niet detecteert...=(
Dat kan Windows verkenner ook gewoon, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar wimdows verkenner ziet alleen de fabrieks instelling ; intern geheugen 8gb ipv 16gb en geen extern geheugen ( ingesteld als intern geheugen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En de beveiliging van december was ook weer netjes in december binnen.
Denk dat de volgende update oreo zal zijn.

Netjes hoor Nokia, als ze dit trackrecord in 2018 voortzetten dan wordt mijn volgende ook een Nokia.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 09:18
Ik heb de laatste versie van de beta er op staan, maar ik heb het idee dat hij trager is geworden. Meer hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:32
Even een klein vraagje waar ik op het net niet direct een antwoord voor kan vinden,

Mijn vader heeft sinds kort een Nokia 5, draait op Nougat en heb alle updates geïnstalleerd.

Echter in de standaard berichten app, is het schijnbaar onmogelijk om een nieuw bericht te maken? Je kan een ontvanger aanduiden maar er verschijnt geen tekstvenster. Bij het antwoorden op een ontvangen bericht kan dit wel.

Het probleem is te omzeilen door naar de contacten app te gaan en dan een nieuw bericht te maken, maar dit is niet echt logisch toch?

Alvast dank

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Darks schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:17:
Even een klein vraagje waar ik op het net niet direct een antwoord voor kan vinden,

Mijn vader heeft sinds kort een Nokia 5, draait op Nougat en heb alle updates geïnstalleerd.

Echter in de standaard berichten app, is het schijnbaar onmogelijk om een nieuw bericht te maken? Je kan een ontvanger aanduiden maar er verschijnt geen tekstvenster. Bij het antwoorden op een ontvangen bericht kan dit wel.

Het probleem is te omzeilen door naar de contacten app te gaan en dan een nieuw bericht te maken, maar dit is niet echt logisch toch?

Alvast dank
Ik heb rechtsonder een '+' staan in een rondje waarmee je een nieuw bericht kan opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Menno van Rijn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:28:
[...]

Ik heb rechtsonder een '+' staan in een rondje waarmee je een nieuw bericht kan opstellen.
Dat klopt maar wanneer je dan op die '+' drukt en je ontvanger gekozen hebt, verschijnt er geen tekstvenster en is is er ook geen knop om nog iets toe te voegen. Ik dacht dat het een bug was maar dan zou het toch algemeen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Darks schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Dat klopt maar wanneer je dan op die '+' drukt en je ontvanger gekozen hebt, verschijnt er geen tekstvenster en is is er ook geen knop om nog iets toe te voegen. Ik dacht dat het een bug was maar dan zou het toch algemeen moeten zijn.
Bij mij komt er wel het scherm om wat in te vullen. Is er wel een nummer ingevuld bij de contactpersoon?

Anders wellicht terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Menno van Rijn schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Bij mij komt er wel het scherm om wat in te vullen. Is er wel een nummer ingevuld bij de contactpersoon?

Anders wellicht terug naar fabrieksinstellingen?
Ben vandaag nog wat aan het zoeken geweest. Probleem lijkt inderdaad te zitten bij de contactgegevens, als ik in de berichten app door mijn contacten blader staan ze allen wel met de naam vermeld maar met ‘onbekend nummer’.

Kijk ik echter in de contacten app, of via het telefoonboek dan staan wel alle gegevens keurig ingevuld. De nummernotering is ook correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Echt zo stupide weer;
Nokia 5 van mijn moeder had af en toe een vaag geluid probleem, ging @random een ploing geluid maken.

Dacht eerst een software probleem, bleek het de bankpas met NFC in de hoes te zijn... NFC uit, problem solved. |:(

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:21
Ik kon niet opnemen met rechts terwijl ik toch zeker wel een paar keer naar boven veegde. Onder nieuwste betaversie Oreo. 1e keer ik dit opmerkte dus ga het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkV6
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 14:59
Al een oplossing voor geen beeld met de NPO app? De canal digital doet precies hetzelfde, alleen geluid. :(

RZAG71NY1 FBA71A /SRK ZS-S 2.5kW / Varme vt180 / S197 4.0L /Born 170kW / VanMoof S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
MarkV6 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:57:
Al een oplossing voor geen beeld met de NPO app? De canal digital doet precies hetzelfde, alleen geluid. :(
Bij mij is NPO gefixed na installatie van de Oreo Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Als ik een contact zoek in Contacten, zie ik deze meerdere keren terugkomen, terwijl dit contact maar in 1 account staat en ook 1 keer.

Weet iemand een oplossing hier mee om te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb ik ook naar gekeken, maar blijkbaar kan je geen contacten samenvoegen (zijn dubbel bij mij vanwege Whatsapp).

[ Voor 20% gewijzigd door S_Chief op 26-01-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:39
Ik heb er geen last van.
Heb alle contacten alleen aan mijn Gmail account gekoppeld, niet op de telefoon zelf o.i.d. En dan synchroniseren tussen p.c., tablet en telefoon.
Overal dezelfde contacten en gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Ik synchroniseer ook (met Outlook.com) maar als ik een contact heb met 1 telefoonnummer en verder niet, en ik zoek deze persoon dat zie ik deze 3 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Kan je dat niet filteren in de instellingen van de contactgegevens ?
Dat je bijvoorbeeld alleen de contacten van Outlook.com wilt zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01-2021
Ik zou eigenlijk graag mijn contacten lokaal op mijn telefoon opslaan, net als op mijn vorige telefoon. Maar de Nokia support medewerkster geeft aan dat dit niet kan. Ik heb in de play store gekeken naar alternatieve contacten apps, maar ik durf het niet aan om er een te installeren. Straks gaan er dingen fout als ik moet bellen. Nou vind ik de rest van de telefoon geweldig, maar dit is wel een minpuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 10:02
S_Chief schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:32:
Heb ik ook naar gekeken, maar blijkbaar kan je geen contacten samenvoegen (zijn dubbel bij mij vanwege Whatsapp).
Wat ik gelezen heb, is dat er al lang een probleem is met de standaard Android telefoon applicatie en Whatsapp.
Er is een workaround voor door nummers te bewerken en na een X karakter een spatie te plaatsen.

Ik heb mijn contacten via Google opgeslagen, dus niet lokaal.

Wacht even tot je de nieuwste update binnen hebt. Ik zie nu net dat dit probleem bij mij is opgelost ik draai de Oreo Beta, build nummer 5_200. Ik heb begrepen dat de final versie nu (langzaam) uitgerold wordt naar alle gebruikers. Wellicht dat dit het probleem van meerdere contacten ook oplost van andere applicaties.

[ Voor 4% gewijzigd door Myliobatis op 31-01-2018 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
@Myliobatis Ik heb het vrijwel volledig op kunnen lossen. Whatsapp plaatst overal de landcode bij terwijl de opgeslagen nummers gewoon met 06 beginnen. Alles gewijzigd naar +31 6 en ze zijn automatisch samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:52
Ik ben inmiddels ook een weekje in het bezit van een N5.

Leuk ding voor weinig geld moet ik zeggen.

Heb er inmiddels ook de beta opstaan maar ze hebben toch nog wat sleutelwerk aan de performance.
Apps laden een pak trager en wanneer je wisselt tussen een app wordt de oude app afgesloten.
Als je dan terug wisselt moet die app opnieuw gestart worden.

Een groot pluspunt is het batterijpercentage dat je nu naast de batterij hebt ipv in de batterij. Dan wat gewoonweg onleesbaar.

Ik heb ook last van dubbele contacten maar bij sommige staat er bij beiden wel +32 maar toch staan ze apart.
Is hier een rappe oplossing voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 17:10
Android 8.0 Oreo (v5.220) is nu ook gewoon beschikbaar. Ik kreeg net een melding.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Na het nieuws dat Wileyfox misschien wel ten onder gaat, wil ik alvast rondkijken naar een nieuwe telefoon. Mijn oog is op de Nokia 5 (of 6) gevallen.
Updates vind ik belangrijk & naar wat ik lees zit ik dan bij Nokia goed.

Grootste punt is dat de Nokia 5, 1 gig RAM minder heeft dan mijn huidige Wileyfox Swift 2+. Ik vraag me af in hoeverre het merkbaar gaat zijn als ik hierop terugga.

Ik lees dat de Nokia 6 minder lekker in de hand ligt. Daarnaast vind ik 5.2 inch echt wel de max. Dus de 6 vind ik eigenlijk al te groot.
Alles hangt dus eigenlijk af van hoeveel ik de (extra) RAM & extra processor kracht, van mijn Wileyfox daadwerkelijk ga missen.
Ik gebruik weinig apps, geen Facebook, snapchat, enkel Whatsapp, automate, outlook, enz.

Iemand die mijn twijfels wil bevestigen of juist ontkrachten?

[ Voor 9% gewijzigd door LocK_Out op 07-02-2018 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
LocK_Out schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:12:
Zeker als je weinig apps gebruikt ga je het niet heel erg missen. Misschien dat je af en toe hebt dat een app iets trager laad. Ik ben zelf overgestapt van een MotoX Play, dus echt ingeleverd op rekenkracht, maar ik kan er prima mee leven. Als ik ze naast elkaar houd zie ik wel verschil uiteraard, maar in dagelijks gebruik heb ik er geen last van.

Had mijn Moto laten stuiteren... ik kwam de Nokia 5 toen voor €100 tegen op black friday, en met de insteek ''is het toch niks, kan ik hem met winst van de hand doen'' heb ik 'm gekocht. Uiteindelijk zeer tevreden, blijvertje bij mij voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
LocK_Out schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:12:
Is wachten op 2018 modellen een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Paul-G schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:52:
Had mijn Moto laten stuiteren... ik kwam de Nokia 5 toen voor €100 tegen op black friday,
Waar was ie zo goedkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Bol.com. 99 euro betaald voor de Nokia 5 op black friday :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
@Olaf van der Spek Eventueel wel, even kijken hoe lang dat gaat duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
LocK_Out schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:31:
@Olaf van der Spek Eventueel wel, even kijken hoe lang dat gaat duren.
Ben je bang dat je huidige toestel geen updates meer krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Ik heb de update ook binnen gekregen om naar Oreo te updaten maar ik ga nog even wachten

Ik heb de beta 2 weken getest maar ik was er niet over te spreken. Vele apps liepen veel trager en dat was op 7.0 al met momenten traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
@Olaf van der Spek Bedankt door de tip betreffende de 2018 modellen.
Zo te zien is er ook een gerucht over een Nokia 4, wat zou betekenen dat er misschien een 4 inch variant op de planning staat.

Ik ga dus sowieso nog eventjes wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
@LocK_Out De Nokia 2 en 3 zijn 5" dus daar zou ik niet vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik vond die Nokia tune al irritant tijdens het opstarten, maar sinds 8.0 hoor je hem niet één, maar twee keer. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu is mijn Nokia 5 vastgelopen. Na de laatste Systemupdate met het opnieuw opstarten blijft het alleen "powered by nokia" scherm weergeven. Totaal vast, kan het niet uitzetten, heb de chips verwijderd, niets helpt ; het blijft continu "powered by nokia" scherm weergeven. Ten einde raad nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@Verwijderd Heb je al een hard reset geprobeerd?
http://www.hardreset.info...5/hardreset/first-method/
Of krijg je hem überhaupt niet uit? ->
If your phone is frozen (blocked), hold the volume up and power button until it restarts (soft reset, no data lost), and then you can access settings and do hard reset.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TY, de soft reset heeft geholpen, wist geeneens dat dit mogelijk was, bedankt :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Threbez
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 17:21
Laurence3000 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:26:
Ik heb er maar 25 apps opgezet en nu is het intern geheugen al vol. Ook aantal updates gehad, kost ook alleen maar geheugen. Bij Android 7 kun je de apps niet op de SD kaart zetten, dat is echt vervelend!!! Op een gegeven moment werkt je tel gewoon niet meer omdat je geheugen vol zit. Had de verkoper wel even mogen zeggen, dan had ik voor een groter intern geheugen gekozen. (Deze upsell Zou de verkoper ook alleen maar weer goed uitkomen natuurlijk😡)

Wie weet hoe je wel kan zorgen dat je of een andere Android versie krijgt of de gegevens over kan zetten zonder dat je van je SD kaart een intern geheugen moet maken?
Mijn Nokia 5 zit ook erg snel vol. Een snelle zoektocht laat zien dat Systeem (android 8.0.0) 8,7 (!) GB gebruikt. Nu heb ik al gelezen dat dat door androids manier van partities reserveren komt maar ik blijf dat toch wel erg raar vinden. Heb nu maar een 32gieg sd kaartje besteld en ik hoop dat ik het daarmee kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:03

NetAmp

"for indoor use only"

Threbez schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:16:
Mijn Nokia 5 zit ook erg snel vol. Een snelle zoektocht laat zien dat Systeem (android 8.0.0) 8,7 (!) GB gebruikt.
Ik blijf het apart vinden dat alle fabrikanten gewoon "32GB, 64GB," etc. mogen vermelden, ongeacht hoeveel ruimte reeds in beslag genomen wordt door systeembestanden/OS (waarbij enkel met kleine lettertjes vermeld staat; dat niet de volledige opslagcapaciteit kan worden benut door de gebruiker van het toestel). :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Het lijkt wel alsof hoe meer opslag er beschikbaar is, hoe meer er standaard wordt gebruikt..

Ook jammer dat dit niet wordt meegenomen in reviews.

[ Voor 23% gewijzigd door Olaf van der Spek op 12-02-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
Ikzelf heb de N5 terug gebracht.

Apps laden traag of lopen gewoon vast waardoor het gewoon niet meer werkbaar is.
Volgens de verkoper komen heel wat Nokia's terug binnen omdat ze toch niet zijn wat ze horen te zijn.

In ruil daarvoor heb ik een Huawei P8 Lite 2017 meegenomen.
Had doorvoor de P8 Lite waar ik tevreden van was dus heb de gok maar genomen en tot nu toe valt het heel goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjannnen
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-11-2024
Heeft iemand een idee hoe ik de foto's op de sd kaart kan opslaan, ik kan de instelling wel vinden maar die is niet aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Waarschijnlijk wordt jouw SD kaart als intern geheugen gezien.
Dat is bij mij ook zo. Dan kan je dus niet zomaar de SD kaart er uit halen.
Dan moet je dus via een kabeltje of Bluetooth de foto's overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjannnen
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-11-2024
Duidelijk, ik zal eens kijken of ik dat kan veranderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Software-update met Android 8.1 Oreo vanaf vandaag beschikbaar voor de Nokia 5.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
Na installatie van de Android 8.1 update is het niet meer mogelijk om video's te maken met de camera app. Zijn er meer die hier last van hebben? Op het Nokia forum heb ik een topic gevonden met hetzelfde probleem.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Wietsee. schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:59:
Na installatie van de Android 8.1 update is het niet meer mogelijk om video's te maken met de camera app. Zijn er meer die hier last van hebben? Op het Nokia forum heb ik een topic gevonden met hetzelfde probleem.
Zelfde camera-app als de Nokia 7 plus. Probeer eens wat te swipen in je scherm, als je de telefoon in portrait houdt van linksonder naar rechts halverwege je scherm ongeveer, of vice versa. Het is geen verbetering maar je kan video wel degelijk nog benaderen. Het vergt alleen wat oefening :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Nu online
PinokkioTV schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:01:
[...]

Zelfde camera-app als de Nokia 7 plus. Probeer eens wat te swipen in je scherm, als je de telefoon in portrait houdt van linksonder naar rechts halverwege je scherm ongeveer, of vice versa. Het is geen verbetering maar je kan video wel degelijk nog benaderen. Het vergt alleen wat oefening :)
Je hebt gelijk, het werkt! Wie deze gesture heeft bedacht 8)7 .

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQbe75
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-08 20:51
Ik heb thuis een nokia 8 (zeer tevreden over) en een nokia 5.

Ziin er nog mensen met volgende problemen met nokia 5:
- Toestel is soms extreem langzaam
- Soms duurt het tot 2 minuten om een app te (her)openen. Het ligt niet aan één enkele app. Facebook, outlook, ... Facebook al verwijderd maar dat was niet het probleem.
- Startscherm refresht soms niet: de klok blijft bv. stilstaan en verspringt dan ineens met enkele minuten naar
het correcte uur.

Toestel is up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
IceQbe75 schreef op maandag 23 april 2018 @ 11:41:

- Soms duurt het tot 2 minuten om een app te (her)openen. Het ligt niet aan één enkele app. Facebook, outlook, ... Facebook al verwijderd maar dat was niet het probleem.
- Startscherm refresht soms niet: de klok blijft bv. stilstaan en verspringt dan ineens met enkele minuten naar
het correcte uur.

Toestel is up to date.
Het is natuurlijk een goedkoop toestel met erg weinig snelheid kwa geheugen en processor, dus dat hij traag is bij sommige apps is vrij normaal.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ja, maar zo traag is niet normaal lijkt mij. Wij hebben ook een Nokia 5 in huis en die is echt niet zo langzaam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroonkurk
Gebruik je een SD kaartje als (extra) intern geheugen ?
Als je daar niet een snelle SD kaart voor gebruikt, dan kan het trager worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQbe75
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-08 20:51
Kroonkurk schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:07:
Gebruik je een SD kaartje als (extra) intern geheugen ?
Als je daar niet een snelle SD kaart voor gebruikt, dan kan het trager worden.
Ik heb er deze kaart voor gebruikt "SanDisk microSDHC Ultra 32 GB Class 10 + SD Adapter" en geconfigureerd als interne opslag.

Dat de Nokia 5 trager zou zijn dan de Nokia 8 had ik wel verwacht maar zoals het nu gaat is het niet meer werkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Dat kan inderdaad ook een hoop schelen. Zelfs zo'n Class 10 kaartje is lang niet zo snel als interne opslag. Ik heb er ook een SD-kaart in zitten, maar wel geconfigureerd als externe opslag (media gaat daarop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Ik merkte op dat Angry Birds 2 op een gegeven moment geen beeld meer gaf tot ik het spel afsloot en dan opnieuw startte. Heb t verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Die van mij heeft 8.1 met april update. Die van mijn vriendin bleef vanmorgen hangen tijdens de update. Volume up en pwr hielp niks.

Pas na verwijderen SD kaart ging toestel weer opstarten. Daarvoor steeds opstartlogo met Nokia.

Telefoon is onbedoeld naar fabrieksinstellingen gegaan (of door update?)
Alleen de terugtoets doet het nog.
Het instellingenscherm wat je bovenin krijgt dat lukt maar voor een klein gedeelte, er staat een pijltje naar beneden om verder uit te klappen maar er gebeurt niks.

Via recovery een swipe doen? Of zou dit niks helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:07
Op de een of andere manier ziet mijn Nokia 5 geen SD kaarten meer. De eerste keer dat ik er een SD kaart in stopte herkende hij het wel, maar gaf aan dat het niet leesbaar was. Sindsdien pakt ie geen enkele SD kaart meer, ook niet de nieuwe die ik net heb gekocht.
Mijn andere Android telefoon ziet de kaartjes wel gewoon.

Heeft iemand een idee of het een instelling is of dat er misschien iets defect is aan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

het correcte uur.

Toestel is up to date.
Die van mij is ook weleens traag, vooral de Facebook app is een drama. Als je FB sluit werkt de telefoon meestal weer snel. Is in het verleden ook wel een traag geweest, maar na een update weer snel. Blijft je telefoon traag met alle Apps gesloten, probeer eens zonder SD kaart en een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07
Gisteren kreeg ik een update met de april security updates. Helaas maakt de telefoon sindsdien een vreemd geluid op diverse momenten. Bijvoorbeeld bij het insteken van de kabel voor opladen, bij ontgrendelen en ook soms zomaar zonder dat je de telefoon gebruikt. Bij instellingen -> geluid -> andere geluiden staan de toetsenbloktonen/geluid schermvergrendeling en opladergeluid uit. Als ik die aanzet (als test), hoor ik twee verschillende geluiden door elkaar. De verwachte, en de nieuwe.

Herkent iemand dit?

/edit: een factory reset heeft het probleem verholpen.
/edit2: shit, toch niet

[ Voor 14% gewijzigd door DeadMetal op 04-05-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Nu ik vaker op de fiets zit met de bijgeleverde headset mis ik de optie om een binnenkomend gesprek automatisch te laten opnemen. Heb 2 app's geprobeerd die daarvoor moeten zorgen, maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

En hier gaat een 5 terug naar Bol voor garantie. USB poort is lam, niks raars mee gedaan alleen opladen met de originele kabel dus ben benieuwd of het netjes onder garantie gerepareerd wordt.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7

het correcte uur.

Toestel is up to date.
Nee, deze problemen ken ik niet. Wist je trouwens dat er alternatieve apps zijn voor facebook, die een hogere waardering hebben dan de app van facebook zelf? Ze nemen ook minder ruimte in en toch zit facebook messenger erin gebakken.

Voorbeelden zijn
- Facebook Lite
- Swipe for Facebook
- Friendly for Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Lorelei_7 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:58:
[...]

Nee, deze problemen ken ik niet. Wist je trouwens dat er alternatieve apps zijn voor facebook, die een hogere waardering hebben dan de app van facebook zelf? Ze nemen ook minder ruimte in en toch zit facebook messenger erin gebakken.

Voorbeelden zijn
- Facebook Lite
- Swipe for Facebook
- Friendly for Facebook
Ik heb een Nokia 6 met dezelfde SoC, een Snapdragon 430, en ik vind het toestel snel genoeg en heb ik geen slowdowns, misschien een app die daar bij jou voor zorgt? Voor Facebook kan ik Friendly for Facebook aanraden, dat vind ik een erg fijne app en gebruikt niet veel batterij.

Edit: zie net dat ik op de verkeerde post heb geantwoord. Was bedoeld voor @IceQbe75 en beetje als antwoord op de Facebook voorbeelden van @Lorelei_7

[ Voor 9% gewijzigd door Stefan22 op 28-05-2018 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb nu sinds 2 weken de Nokia 5 als mijn allereerste smartphone. Ben met mijn 28 jaar een echte laatbloeier. Had er altijd bewust voor gekozen om een simpele gsm te gebruiken maar 2 weken terug dacht ik spontaan van wat met mijn tijd mee te gaan :P . En nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop. Het werken met touchscreen wende sneller dan ik had verwacht. Moet alleen het Android OS nog wat beter leren kennen maar kan er al goed mee overweg.

Echter 2 minpuntjes die mij opvallen aan de Nokia.

1) Het grootste minpuntje is het volume tijdens het bellen. Ik kan de persoon aan de andere kant van de lijn duidelijk verstaan, maar het volume zou nog een tikkeltje hoger mogen terwijl het al op max staat. Op luidspreker is het volume wel ok. Valt hier op 1 of andere manier een mouw aan te passen?

2) Een ander minpuntje is denk ik een bug met de wekker, wat denk ik eerder aan Android ligt. Ik stel 3 verschillende tijdstippen in om te wekken maar tot nu toe gaan er altijd maar 2 daadwerkelijk af. Iemand dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Zowaar vanavond de securitypatch van juli aangeboden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
Schaevertje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 21:40:

Een ander minpuntje is denk ik een bug met de wekker, wat denk ik eerder aan Android ligt. Ik stel 3 verschillende tijdstippen in om te wekken maar tot nu toe gaan er altijd maar 2 daadwerkelijk af. Iemand dit ook al gehad?
Twee dingetjes waaraan het zou kunnen liggen.

- Heb je gekeken welke weekdagen geselecteerd zijn bij het alarm dat niet afgaat? Als er alleen za en zo bij vermeld staat, dan gaat dat alarm dus alleen in het weekend.

- Let op dat je de alarm app afsluit nadat je iets veranderd hebt. Pas dan worden je laatste wijzigingen aan de alarm instellingen opgeslagen. Als je gaat slapen terwijl de alarm app nog open op je scherm staat, heb je dus kans dat de volgende morgen je wekker niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kpt. Sputnik
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Heeft er iemand een idee hoe gestures van Android Pie gaan werken?
Van wat ik tot nu toe heb gelezen veranderd de on-screen knoppenbalk met terug-home-multitasking naar een enkele knop.
Maar deze mooie Nokia 5 heeft natuurlijk touch knoppen in de onderste bezel zitten en die gaan zomaar niet veranderen. Hoewel niet veel, zijn er natuurlijk meer Android telefoons die op deze manier zijn gemaakt.

Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat functioneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
mark0601 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 20:40:
Heeft er iemand een idee hoe gestures van Android Pie gaan werken?
Van wat ik tot nu toe heb gelezen veranderd de on-screen knoppenbalk met terug-home-multitasking naar een enkele knop.
Maar deze mooie Nokia 5 heeft natuurlijk touch knoppen in de onderste bezel zitten en die gaan zomaar niet veranderen. Hoewel niet veel, zijn er natuurlijk meer Android telefoons die op deze manier zijn gemaakt.
Dan gaat het waarschijnlijk net zo functioneren als de on-screen balk nu. Die is er niet, dus je zal waarschijnlijk geen gestures krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Weet iemand toevallig waarom bij TomTom Go de computerstem niet werkt op de Nokia 5. De opgenomen stemmen werken wel, maar de computerstemmen niet.

Op een oude Wiko telefoon van € 35,= doen de computerstemmen het trouwens wel.

Ontbreekt er op de Nokia 5 iets, of is het een instelling die ik moet wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Nokia 5, een paar maanden geleden gekregen via het werk, krijg ik geen enkel meldingsstipje te zien bij mijn (social) apps. Dan hoor ik iets binnenkomen en kan ik amper terugvinden op welke app er activiteit was.

Heb me al suf gezocht in de instellingen, maar ik kan het niet vinden. Iemand een idee?

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:19
Beveiligingsupdate van september is ook al enkele dagen uit.

Top :)

• skatje
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-04-2021
Hoi,

Vraagje, heeft er ook iemand een probleem met wisselgesprek?
Sinds kort lukt dat niet meer. Voorheen kon ik, terwijl ik aan het bellen was, zien dat ik nogmaals gebeld werd en desgewenst wisselen van gesprek.

Provider (vodafone) instellingen gecheckt en stonden goed. In telefoon staat ook de optie wisselgesprek aan. Ook met *#43# status opgevraagd en staat aan. Voor de volledigheid uit gezet #43# en weer aangezet*43# maar niet werkend. Als een tweede persoon belt krijgt hij of zij een bezet toon.
Bij vodafone kan ik online in de portal instellen dat bij bezet de telefoon op voicemail overgaat. Dat krijg ik werkend, maar is niet wat ik wil.

Iemand ervaring met dit issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:40
Heeft iemand ervaringen met een scherm van de Nokia 5 wat niet goed reageert? Sinds een paar dagen heeft mn moeder dat en ik moet de tel telkens opnieuw starten om uberhaupt het te kunnen gebruiken.
Heb dit niet eerder meegemaakt met andere telefoons en de tel is nog niet eens een jaar oud.

Ik kon gisteren gelukkig alles nog backuppen, maar nu kan ik zelfs de pincode niet meer invoeren.
Gevalletje garantie of is er nog wat aan te doen?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
@skatje en @Musta

Hebben jullie het al gevraagd in de Nokia ondersteuningsapp? Die staat standaard op de telefoon en je kunt daar 24/7 chatten met een Nokia medewerker. Volgens mij moet het wel in het engels. Maar mijn toestel is een keer volledig vastgelopen, omdat ik Google Foto's iets onmogelijks liet doen en toen hebben ze me geweldig geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 10:40
Lorelei_7 schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:35:
@skatje en @Musta

Hebben jullie het al gevraagd in de Nokia ondersteuningsapp? Die staat standaard op de telefoon en je kunt daar 24/7 chatten met een Nokia medewerker. Volgens mij moet het wel in het engels. Maar mijn toestel is een keer volledig vastgelopen, omdat ik Google Foto's iets onmogelijks liet doen en toen hebben ze me geweldig geholpen.
Het scherm wilt niet reageren bij mij, dus ik kan er niks mee. Heb de simkaart maar in een reserve toestel gestopt en aangemeld voor reparatie bij Bol.com. Wordt afwachten.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
@Musta

Je kunt ook chatten met Nokia vanaf een ander apparaat.
https://www.nokia.com/nl_nl/phones/support

Maar wie weet hadden ze je hetzelfde geadviseerd als wat je hebt gedaan. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Mijn Nokia 5 heeft vandaag de update naar Android 9 Pie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Die van ons hebben vandaag ook de update naar Android 9 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Eindelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
  • Laatst online: 27-05 21:51
aangepast. Ik open een apart topic :)

[ Voor 90% gewijzigd door Lednov op 27-01-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 19:26
Hier vandaag ook Pie op de Nokia 5 gezet alleen had ik te weinig opslaggeheugen en moest ik eerst nog plaats maken op het toestel.
De snelle SD kaart die erin zit is geformateerd als extra geheugen en toch is van het interne geheugen 15 van de 16GB bezet en van de 16GB sd kaart is er maar 3GB bezet.
Is dat bij jullie ook zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Nee, van het interne geheugen heb ik nog 6 GB vrij en van de SD kaart is er 4 GB gebruikt (van de 64).
De SD kaart is ook als extra geheugen geformatteerd.
Er zijn een aantal apps in het interne geheugen geïnstalleerd, maar ook een aantal op de SD kaart.
Waarom de ene app wel op de SD kaart staat maar de andere niet ligt aan de ontwikkelaar van de app.

[ Voor 5% gewijzigd door Kroonkurk op 27-01-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 19:26
Veel verschil, ga ik eens verder bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
Jups ook de update ontvangen, zaterdagnacht.
Veranderingen in de UI. En dat de volume luider/zachter nu standaard is voor media en niet voor de ringtone/meldingen. Irritante wijziging in Pie naar mijn idee, maar goed.
Performance lijkt naar mijn idee ook verbeterd?
karine1 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 19:18:
Hier vandaag ook Pie op de Nokia 5 gezet alleen had ik te weinig opslaggeheugen en moest ik eerst nog plaats maken op het toestel.
De snelle SD kaart die erin zit is geformateerd als extra geheugen en toch is van het interne geheugen 15 van de 16GB bezet en van de 16GB sd kaart is er maar 3GB bezet.
Is dat bij jullie ook zo ?
Ik moest eerst ook ruimte vrijmaken voor de update.
SD kaart is niet geformatteerd als extra geheugen.
13.40GB gebruikt intern van de 16GB.
Maar alles ook afhankelijk van hoeveel apps e.d.

Ik was vorige week wel bezig geweest om meer ruimte vrij te maken aangezien ik regelmatig de melding kreeg dat de opslagruimte vol was.
Verwijderen van Whatsapp media.
Verwijderen van de map DCIM/thumbnails scheelde bij mij de helft, van 3.2GB naar 1.65GB
File explorer openen en verborgen bestanden weergeven, dan de thumbnails folder verwijderen.
Opnieuw opbouwen van de thumbnails duurt wel even ;)

Wellicht wel een idee om de SD kaart zo in te stellen als extra geheugen, maar ik vind het wel gemakkelijk dat de SD kaart gewoon toegankelijk is vanuit Windows.

[ Voor 73% gewijzigd door Myliobatis op 28-01-2019 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
Hoe Nokia en/of Android omgaat met de opslagruimte lijkt niet helemaal goed te gaan. Ook hier had ik te weinig opslag ruimte. Is opzich niet gek of raar gezien de update net geen 1700 MB groot was. Alleen Ruimte vrijmaken is niet zomaar gedaan.

Ik heb er ondertussen een apart topic voor lopen (weinig reacties tot nu toe) want er zijn wel een paar rare dingen aan de hand. Zo kan ik met geen mogelijkheid verbinding maken met de interne opslag. Wél met de SD kaart die er in zit.
SD kaart eruit, heb ik opeens geen ruimte om foto's op te slaan... Ondanks het feit dat ik met de update opeens méér ruimte over heb op de telefoon.
Ook is er 3,5 GB aan foto's/video's ingeruimd op de interne opslag, alleen zonder de SD kaart is daar niet bij te komen, want dan zegt de telefoon dat er géén afbeeldingen op het apparaat staan....

"Ergens" gaat het met toewijzen van opslag niet goed, lijkt het.

Na bijna een hele zondagmiddag met de Nokia Support aan de chat gehangen te hebben, is hun conclusie dat de telefoon opgestuurd moet worden. Zij hebben ook geen idee meer wat er nou aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Lednov schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:54:
Hoe Nokia en/of Android omgaat met de opslagruimte lijkt niet helemaal goed te gaan. Ook hier had ik te weinig opslag ruimte. Is opzich niet gek of raar gezien de update net geen 1700 MB groot was. Alleen Ruimte vrijmaken is niet zomaar gedaan.

Ik heb er ondertussen een apart topic voor lopen (weinig reacties tot nu toe) want er zijn wel een paar rare dingen aan de hand. Zo kan ik met geen mogelijkheid verbinding maken met de interne opslag. Wél met de SD kaart die er in zit.
SD kaart eruit, heb ik opeens geen ruimte om foto's op te slaan... Ondanks het feit dat ik met de update opeens méér ruimte over heb op de telefoon.
Ook is er 3,5 GB aan foto's/video's ingeruimd op de interne opslag, alleen zonder de SD kaart is daar niet bij te komen, want dan zegt de telefoon dat er géén afbeeldingen op het apparaat staan....

"Ergens" gaat het met toewijzen van opslag niet goed, lijkt het.

Na bijna een hele zondagmiddag met de Nokia Support aan de chat gehangen te hebben, is hun conclusie dat de telefoon opgestuurd moet worden. Zij hebben ook geen idee meer wat er nou aan de hand is.
Al een factory reset geprobeerd?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
Nee, want ik kan dus niet bij de interne opslag, en een factory reset zou betekenen dat ik dan hoe dan ook alles kwijt ben. Nu ben ik het alleen nog 'kwijt' omdat ik er niet bij kan. :)
Als echt 100% duidelijk is dat ik er niet bij kan, dan wellicht als nog eens een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07
Vanochtend geüpdatet naar Android 9. Helaas heb ik spontaan nauwelijks nog mobiel bereik, hij schiet continu in de 'alleen noodoproepen' modus.

/edit: een paar uur later is het probleem spontaan verholpen. Vreemd.

[ Voor 20% gewijzigd door DeadMetal op 30-01-2019 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Ik heb het idee dat nu met Android9 mijn batterij sneller leeg is.
Maar het kan ook mijn gevoel zijn. Hoe is de ervaring bij jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
Ja, die indruk had ik ook! Vond het nog te kort dag om het zeker te weten.

Verder stond bij mij de optie oppakken en inschakelen standaard aan, wat gloeiend irritant is wanneer die in een houder in de auto zit. Bij elke trilling schiet dan het scherm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik had dinsdag opeens dat de telefoon niet meer oplaadde. Direct zag ik al scenario's van reparatie en zo voor me. Om de accu te sparen alle gesprekken doorgeschakeld naar mijn zakelijke telefoon, en de hele dag mijn telefoon niet aangeraakt.
's Avonds een herstart en toen was het opgelost. Dat had ik ook eerder kunnen bedenken.

Die "oppakken en inschakelen" optie heb ik ook direct uitgezet. Zijn er verder nog meer noemenswaardige wijzigingen die het nakijken waard zijn? Ik heb ze nog niet direct ontdekt namelijk.

Geen nokia specifiek dingetje: ik vind het irritant dat het klokje nu opeens linksboven staat. Eerst stonden daar alleen notificaties. Is die ook weer naar rechts te plaatsen? (Mijn moeder heeft dezelfde telefoon, en die klaagde daar ook over)

[edit]
Wel iets waar ik nu tegenaan loop: ik heb een simpel usb ladertje (met een lage laadstroom) op mijn bureau liggen, waar ik zo'n beetje alles mee oplaad. Dat was geen probleem. Nu loopt de telefoon opeens harder leeg dan die oplaadt, terwijl het icoontje wel aangeeft dat 'ie wordt opgeladen.

[ Voor 35% gewijzigd door DrivinUCrazy op 31-01-2019 12:11 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myliobatis
edit... post verplaatst naar [Nokia 5] Interne opslag is onbereikbaar vanaf PC

[ Voor 93% gewijzigd door Myliobatis op 31-01-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lednov
Nou ik weet wel zeker dat de accu een stuk sneller leeg gaat. ik heb nu 15% en had de telefoon gisteren gehele dag thuis gelaten. Dus nauwelijks er gebruik van gemaakt. Van net geen 50% in een 24 uur naar 15%? dat is wel erg vlot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gizmokat
  • Laatst online: 19:08
Lednov schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:27:
Nou ik weet wel zeker dat de accu een stuk sneller leeg gaat. ik heb nu 15% en had de telefoon gisteren gehele dag thuis gelaten. Dus nauwelijks er gebruik van gemaakt. Van net geen 50% in een 24 uur naar 15%? dat is wel erg vlot!
Zelfde probleem hier, sinds andriod 9 vreet ie batterij, normaal s'nacht verbruikte ie een paar procent, nu soms 20% in een nacht niets doen
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden, shops en prijzen: [Nokia 5] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nokia 5] Het grote Accessoires topic