Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Sinds gisteren ook de bezitter van een Nokia 5. Fijn om eindelijk weer een Nokia te hebben. Bij het ontvangen van een bericht licht mijn scherm niet op.
Is dat een instelling of zit dat er niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 13:54
Peter1706 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 07:32:
Sinds gisteren ook de bezitter van een Nokia 5. Fijn om eindelijk weer een Nokia te hebben. Bij het ontvangen van een bericht licht mijn scherm niet op.
Is dat een instelling of zit dat er niet op?
Wat is jouw ervaring met de camera van de Nokia 5. Ik twijfel deze aan te schaffen als vervanging van een Samsung Galaxy S5 neo. Deze heeft 16 megapixel, maar de instelling is 12, anders krijg je 4:3 foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-08 15:45
Heb ooit lang getwijfeld over een Nokia 5.

Ben nu eigenaar van een Xiaomi Redmi 4X. Camera is vergelijkbaar met de N5, matig dus, maar veel meer bang for the money. Alle sensoren die je maar kan hebben, grote accu, B20 4G band (global version), notification led, finger print, 3 gb ram, 32 gb rom, plenty rom ondersteuning. Draai nu Resurrection Remix en helemaal ok.

Sorry dat ik inbreek op het Nokia draadje. Wil alleen aangeven dat er veel betere telefoons zijn voor minder. Redmi 4X kost 115 euro en zijn betere grotere broer de Redmi Note 4X kost 130 euro. De note 4x is er alleen niet met B20 band!

Excuses nogmaals voor deze off topic post.

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
tweakradje schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:05:
Heb ooit lang getwijfeld over een Nokia 5.

Ben nu eigenaar van een Xiaomi Redmi 4X. Camera is vergelijkbaar met de N5, matig dus, maar veel meer bang for the money. Alle sensoren die je maar kan hebben, grote accu, B20 4G band (global version), notification led, finger print, 3 gb ram, 32 gb rom, plenty rom ondersteuning. Draai nu Resurrection Remix en helemaal ok.

Sorry dat ik inbreek op het Nokia draadje. Wil alleen aangeven dat er veel betere telefoons zijn voor minder. Redmi 4X kost 115 euro en zijn betere grotere broer de Redmi Note 4X kost 130 euro. De note 4x is er alleen niet met B20 band!

Excuses nogmaals voor deze off topic post.
'Ooit' lang getwijfeld? Zo lang is de Nokia 5 ook weer niet uit.
Maar gefeliciteerd met je telefoon die met een oude versie van Android geleverd wordt. Krijg je wel maandelijkse updates? De specs zien er goed uit overigens, ook al mis ik NFC (betalen / reizen met OV). Locatie van finger print op de achterkant is niet helemaal mijn smaak, maar ieder wat hij fijn vind hé.

Ook ben ik wel benieuwd waar jij voor €115 een Redmi X4 koopt, volgens tweakers is de goedkoopste € 169.

Het 'betere telefoons voor minder' argument vind ik was discutabel, persoonlijke voorkeuren / wensen én smaak hebben ook invloed op wat iemand een betere telefoon vind. Jou telefoon is € 25 goedkoper en heeft een notificatie led (die mis ik bij de N5). Op papier is de accu groot maar in review lees ik dat hij tegenvalt. Ook is voor mij een telefoon zonder NFC een no-go en vind ik een vingerafdrukscanner op de achterkant onhandig i.v.m. hoesje. Ieder wat hij wil.

Ontopic: mijn vorige nokia (de roemruchte C7, jaja) had als de telefoon op standby staat de mogelijkheid om de tijd weer te geven en of er nog nieuwe smsjes waren. De tijd altijd zichtbaar hebben lijkt mij wel wat, maar ik krijg het niet voor elkaar met mijn nokia 5. Is dit niet mogelijk? Of snap ik dat stukje van Android niet.

Ik ben wel ergens tegen gekomen dat de tijd extreem gedimd moet worden (handig voor gebruik in donkere kamers), maar zelfs met het vinkje uit komt er geen tijd te voorschijn. Volgens mij stond dat ergens bij screensaver.

• tweakradje
  • Laatst online: 29-08 15:45
Tehh schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:04:
[...]
Ook ben ik wel benieuwd waar jij voor €115 een Redmi X4 koopt, volgens tweakers is de goedkoopste € 169.
Ik sla een discussie even over als je het niet erg vindt. Ben al aan het inbreken hier.

De wereld is groter dan tweakers.net

https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1141850.html

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Heren. Stoppen we nu met de discussie over de Redmi 4X Dat is hier offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:34
Ondersteunt de Nokia 5 5GHz wifi? In de TS en specs van de pricewatch staat van niet, terwijl de Nokia 3 en 6 het wel ondersteunen. Zou vreemd zijn als het tussenmodel het niet ondersteund. Kan iemand hier iets over zeggen?

[ Voor 0% gewijzigd door TheByteBoy op 15-09-2017 21:15 . Reden: typo ]

• grommel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 08:28
Mijn Nokia 5 ondersteunt de 5 GHz band.

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:34
grommel schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:46:
Mijn Nokia 5 ondersteunt de 5 GHz band.
Thanks, inmiddels ook de Nokia 5 voor mijn vrouw binnengekregen. Inderdaad 5Ghz wifi, super!

Heej, krijg de beveiligingsupdate van september inmiddels binnen _/-\o_ . Eat your heart out Motorola

[ Voor 17% gewijzigd door TheByteBoy op 17-09-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-08 21:58
TheByteBoy schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:11:
[...]

Thanks, inmiddels ook de Nokia 5 voor mijn vrouw binnengekregen. Inderdaad 5Ghz wifi, super!

Heej, krijg de beveiligingsupdate van september inmiddels binnen _/-\o_ . Eat your heart out Motorola
5 GHz op 802.11ac of op 802.11n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Maakt dat voor telefoons veel uit?
TheByteBoy schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:11:
Ben benieuwd wanneer Oreo beschikbaar komt.

[ Voor 41% gewijzigd door Olaf van der Spek op 19-09-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylan Piron
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-08 21:58
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:49:
[...]

Maakt dat voor telefoons veel uit?
Neen, maar beter is toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
Tehh schreef op donderdag 7 september 2017 @ 10:04:
[...]
Ontopic: mijn vorige nokia (de roemruchte C7, jaja) had als de telefoon op standby staat de mogelijkheid om de tijd weer te geven en of er nog nieuwe smsjes waren. De tijd altijd zichtbaar hebben lijkt mij wel wat, maar ik krijg het niet voor elkaar met mijn nokia 5. Is dit niet mogelijk? Of snap ik dat stukje van Android niet.
wat ik gevonden heb:
Many wanted to know whether Nokia 3, Nokia 5 and Nokia 6 have Glance screen, Double tap to wake up and Fast Charging features. So again it was better to ask HMD team which we did.

As per HMD communications team, Nokia 3, 5 and 6 don’t come with any of the three above mentioned features. So, these three Android smartphones don’t support Glance Screen, Double Tap to wake up and Fast Charging.
Blijkbaar niet mogelijk out of the box.
Misschien wel toe te voegen met een app. Maar moet toegeven dat ik het over het hoofd gezien heb. Nu al enkele jaren een Lumia 640 (en ervoor 820 (denk ik)). Dus al "vele" jaren gewend aan Glance Screen maar nooit bij stil gestaan dat de meeste "andere" telefoons dit niet hebben. Stond op het punt een 5 te bestellen maar nu twijfel ik weer 8)7

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Kenhas schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:45:
[...]

wat ik gevonden heb:

[...]

Blijkbaar niet mogelijk out of the box.
Misschien wel toe te voegen met een app. Maar moet toegeven dat ik het over het hoofd gezien heb. Nu al enkele jaren een Lumia 640 (en ervoor 820 (denk ik)). Dus al "vele" jaren gewend aan Glance Screen maar nooit bij stil gestaan dat de meeste "andere" telefoons dit niet hebben. Stond op het punt een 5 te bestellen maar nu twijfel ik weer 8)7
Ik heb jaaaaren een Nokia C7 gehad (nog een paar stapjes ouder dan de Lumia), en die had ook gewoon zo'n "glance" functionaliteit. Ik heb er dus geen seconde over nagedacht dat dit iets "speciaals" zou zijn.
Wat ik irritant vind is dat ik nu veel vaker even mijn telefoon echt aan moet doen om te kijken hoe laat het is / of ik nog nieuwe mail / sms / app heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

Tehh schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:57:
{...} "glance" functionaliteit. {...} geen seconde over nagedacht dat dit iets "speciaals" zou zijn.
Ja dat zal ik ook wel gaan missen :|

Mogelijk wilde HMD niet dergelijke functies toevoegen, om het "pure" Android te behouden. Echter had ik juist verwacht dat zoiets inmiddels al in Android zelf zou zitten :F

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
Moet zeggen dat ik eigenlijk ook dacht dat het een standaard functie was in android.
Het zou, na al die jaren Glance, een hele aanpassing zijn om het te moeten missen.

Misschien toch nog even nadenken voor ik bestel. Als ik me niet vergis, hebben sommige Samsung, LG en motorola modellen het wel. Er zullen er wel nog zijn maar eigenlijk is de interesse beperkt tot Nokia, Motorola en Samsung (en eventueel Sony) met een voorkeur voor Nokia omdat ik altijd Nokia gehad heb (als ik Microsoft nu even gelijk stel aan Nokia voor de Windows Phone)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

• Menno van Rijn
joey82 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:23:
staat er op het scherm naast de batterij ook hoeveel % er nog over is?

laatst had ik er 1 in mijn handen waar dat niet zo was en ik kon het ook niet zo snel vinden waar je dat kon instellen.

bij andere android smartphones is deze optie er wel gewoon.

alvast bedankt :)
Dit kan je wel doen.
het notificatiescherm omlaag, tandwieltje vasthouden dan komt de mogelijkheid Systemn UI naar voor.
Dan naar Statusbalk. Dan heb je de optie om het percentage aan te zetten.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
dankjewel :)

Verwijderd

Kan iemand iets zeggen over navigeren met dit toestel? Performed Google Maps goed genoeg om ermee te kunnen navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Met Sygic kan je prima navigeren is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vanaf morgen ga ik ook iets over het toestel kunnen vinden, zojuist een voor mijn vrouw besteld.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel sinds gisteren. Morgen ga ik er een paar honderd km mee rijden, dus we gaan het zien.

Eerst ervaring is goed. Mooie hardware, prima OS. Performance is wat je ervan mag verwachten. Enig hapering die ik zie is met de Outlook app. Te telefoon en het scherm zijn echt heel glad. Hij is al van de bank gegleden gisteren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In an interview with GadgetGaul, Mark Trundle, HMD Global's General Manager for Australia, New Zealand, and Indonesia regions, confirmed that the the Nokia 3, Nokia 5, and Nokia 6 smartphones will be getting their respective Android 8.0 Oreo update "before the end of the year".
http://gadgets.ndtv.com/m...ut-by-end-of-2017-1756250

• Vexxon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-03 16:33
Na jarenlang Windows Mobile gebruikt te hebben zit ik sinds gisteren met de Nokia 5 op Android.
Ik moet echt enorm wennen aan het OS, Windows Mobile komt op mijn toch iets beter georganiseerd over, maar dat is wellicht een kwestie van smaak. Over de Nokia 5 zelf ben ik eigenlijk erg tevreden, een solide toestel en het loopt zeer soepel.
Ik heb alleen wat problemen met de GPS, die lijkt vaak niet te werken. Ook met de app GPS Status kan de locatie niet opgehaald worden, maar in Google Maps kan wel op mijn locatie gefocused worden.
Ingress, waar het me eigenlijk om te doen is, kan ook mijn positie niet bepalen.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad of weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Vexxon schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:28:
Na jarenlang Windows Mobile gebruikt te hebben zit ik sinds gisteren met de Nokia 5 op Android.
Ik moet echt enorm wennen aan het OS, Windows Mobile komt op mijn toch iets beter georganiseerd over, maar dat is wellicht een kwestie van smaak. Over de Nokia 5 zelf ben ik eigenlijk erg tevreden, een solide toestel en het loopt zeer soepel.
Ik heb alleen wat problemen met de GPS, die lijkt vaak niet te werken. Ook met de app GPS Status kan de locatie niet opgehaald worden, maar in Google Maps kan wel op mijn locatie gefocused worden.
Ingress, waar het me eigenlijk om te doen is, kan ook mijn positie niet bepalen.
Heeft iemand anders dit probleem ook gehad of weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik he geen problemen ermee. Wellicht even terug naar fabrieksinstellingen? Ik had in het begin met bluetooth, nadat ik de fabrieksinstellingen had teruggezet geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexxon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-03 16:33
Dat heeft inderdaad gewerkt, dank je.

Heeft iemand de Nokia 5 al geroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend bijna 300 km gereden met dit toestel als navigatie met Google Maps. Werkt prima. Het scherm is goed te lezen en Google Maps werkt naar behoren. Ik ben erg tevreden over dit toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 08:42
knip* doe dit maar niet...
Ik kom van Samsung en heb nu reeds 2 weken een Nokia 5, echter zit ik met een paar dingen vast.

- Op de agenda app (google agenda) word een "1" weergegeven maar ik kan maar niet vinden wat die melding is of hoe ik het kan verwijderen.
- Ik kan maar geen widget vinden om verschillende alarmen op mijn homescreen te zetten zodat je die daar kan aan- en afzetten zonder de klok app te openen.

[ Voor 52% gewijzigd door Prulleman op 14-10-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een gloednieuwe Nokia 5.

Er is echter één ding dat ik niet verwacht had: de power button is ietwat 'losjes'. Daar merk je niets van bij het indrukken, maar als ik m'n vinger erop hou en beweeg, beweegt het knopje een beetje mee. Als ik er herhaaldelijk op druk zonder hem helemaal in te drukken, kan ik hem horen bewegen, alsof hij echt een beetje los zit.

Is dit normaal? Zijn er meerderen hier die dit hebben? Is dit eigenlijk in het algemeen gebruikelijk? De sluiterknop van m'n camera is ook ietwat los namelijk.

Zit een beetje te twijfelen op ik hem moet terugsturen. Heb juist deze telefoon gekozen in de hoop dat hij met de goede body vele jaren meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:41:
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een gloednieuwe Nokia 5.

Er is echter één ding dat ik niet verwacht had: de power button is ietwat 'losjes'. Daar merk je niets van bij het indrukken, maar als ik m'n vinger erop hou en beweeg, beweegt het knopje een beetje mee. Als ik er herhaaldelijk op druk zonder hem helemaal in te drukken, kan ik hem horen bewegen, alsof hij echt een beetje los zit.

Is dit normaal? Zijn er meerderen hier die dit hebben? Is dit eigenlijk in het algemeen gebruikelijk? De sluiterknop van m'n camera is ook ietwat los namelijk.

Zit een beetje te twijfelen op ik hem moet terugsturen. Heb juist deze telefoon gekozen in de hoop dat hij met de goede body vele jaren meegaat.
Heb dit ook. Heb het niet teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menno van Rijn schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Heb dit ook. Heb het niet teruggestuurd.
Ik heb dit ook. Ik denk dat dit gewoon hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stelling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 15:52
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:49:
Kan iemand iets zeggen over navigeren met dit toestel? Performed Google Maps goed genoeg om ermee te kunnen navigeren?
Waze doet het in ieder geval prima op dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelling schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Waze doet het in ieder geval prima op dit toestel
Google Maps ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 17:35
TomTom Go doet het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
7.1.2 met oktober veiligheids patch zou uit zijn voor de nokia 5. Iemand hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
reinier666 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:39:
7.1.2 met oktober veiligheids patch zou uit zijn voor de nokia 5. Iemand hem al binnen?
Hier nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzinga
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-09-2022

Buzzinga

Hoogachtend

Ik heb m nu ook enkele maanden en het is een toptoestel voor zn prijs. Echter heb ik wel een irritant probleem, namelijk dat deze nu en dan vanzelf herstart.
Afgelopen nacht nog om 15u met het nodige geluid, zeer irritant.
Ik heb enkel betrouwbare apps geïnstalleerd en geen rotzooi, niks speciaals mee gedaan ofzo.
Kan ik m best terugsturen? Of eens resetten? Dat laatste gaat volgens mij toch niet veel geven, lijkt me een hardwareprobleem...

Nog iemand die dit al heeft gemerkt?

Digital creative - webdev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcmistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 12:41
Valdourian schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:28:

- Op de agenda app (google agenda) word een "1" weergegeven maar ik kan maar niet vinden wat die melding is of hoe ik het kan verwijderen.
Ik heb ook een '1' staan bij mijn agenda. Zie ook geen openstaande afspraak of taak...

[ Voor 7% gewijzigd door pcmistral op 23-10-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
7,1,2 en oktober patch nu beschikbaar op mijn Nokia 5
690 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Als ik een mail krijg licht mijn scherm niet op. (gaat aan)

Kan je dit ergens instellen? Voor whatsapp kan je dit specifiek instellen, maar wil het ook voor andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de NFC i.c.m. ABN AMRO Wallet? Kwam op het web een aantal berichten tegen dat betalen via NFC niet goed zou werken? Gevonden voorbeelden hadden overigens wel betrekking op ING, over ABN AMRO niets gevonden.
Maar aangezien dit voor mij wel een deal breaker zou kunnen zijn ben ik even benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence3000
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01-11-2017
Ik heb er maar 25 apps opgezet en nu is het intern geheugen al vol. Ook aantal updates gehad, kost ook alleen maar geheugen. Bij Android 7 kun je de apps niet op de SD kaart zetten, dat is echt vervelend!!! Op een gegeven moment werkt je tel gewoon niet meer omdat je geheugen vol zit. Had de verkoper wel even mogen zeggen, dan had ik voor een groter intern geheugen gekozen. (Deze upsell Zou de verkoper ook alleen maar weer goed uitkomen natuurlijk😡)

Wie weet hoe je wel kan zorgen dat je of een andere Android versie krijgt of de gegevens over kan zetten zonder dat je van je SD kaart een intern geheugen moet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Laurence3000 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:26:
Ik heb er maar 25 apps opgezet en nu is het intern geheugen al vol. Ook aantal updates gehad, kost ook alleen maar geheugen. Bij Android 7 kun je de apps niet op de SD kaart zetten, dat is echt vervelend!!! Op een gegeven moment werkt je tel gewoon niet meer omdat je geheugen vol zit. Had de verkoper wel even mogen zeggen, dan had ik voor een groter intern geheugen gekozen. (Deze upsell Zou de verkoper ook alleen maar weer goed uitkomen natuurlijk😡)

Wie weet hoe je wel kan zorgen dat je of een andere Android versie krijgt of de gegevens over kan zetten zonder dat je van je SD kaart een intern geheugen moet maken?
Je kan een SD kaart instellen als intern geheugen, dan kan je apps enzo op de SD kaart installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook recent recent een nokia 5 aangeschaft, na een gerootte en gecustomizede nexus 4 te hebben gehad. Vanilla android is toch wel erg wennen, en een aantal zaken kom ik niet helemaal uit. Mijn app overview heeft maar een geheugen van een stuk of 5 recente apps, terwijl dit op mijn Nexus oneindig was. Bovendien kan ik ook geen apps pinnen, terwijl dit zou moeten kunnen in Nougat. Ik las op xda dat dit misschien door een memory leak zou kunnen komen, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik gebruik de gmail app die standaard op mijn Nokia 5 staat om te mailen.
Nu krijg ik wel een melding en nummertje op de app als ik een nieuwe gmail krijg.
Echter, heb ik ook mijn hotmail account daarop ingesteld en kan ik niet voor push kiezen maar staat het nu op 15min synchronisatie.
Geen probleem. Waar ik meer problemen met heb is dat een mail op mijn hotmail acc niet aangeduid word met een 1 op de mail app. Iemand een idee hoe dit te fixen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:53:
Heb ook recent recent een nokia 5 aangeschaft, na een gerootte en gecustomizede nexus 4 te hebben gehad. Vanilla android is toch wel erg wennen, en een aantal zaken kom ik niet helemaal uit. Mijn app overview heeft maar een geheugen van een stuk of 5 recente apps, terwijl dit op mijn Nexus oneindig was. Bovendien kan ik ook geen apps pinnen, terwijl dit zou moeten kunnen in Nougat. Ik las op xda dat dit misschien door een memory leak zou kunnen komen, meer mensen hier last van?
Wat bedoel je met het pinnen van apps?

Had je op de Nexus ook Nougat? Het recent apps aantal is sinds Nougat volgens mij inderdaad beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apps zouden gepinned moeten kunnen worden zoals hier beschreven: https://www.techrepublic....-nougat-recent-apps-lock/. Ik bleek inderdaad geen Nougat op mijn Nexus te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Meer mensen waar de NPO app geen beeld maar wel geluid heeft? Heb de laatste 7.1.2 updates van november. Ziggo, RTL en Amazon prime draaien zonder problemen.

Edit: uit de laatste NPO app reviews begrijp ik dat dit een vaker voorkomend probleem is, niet specifiek voor Nokia 5.

[ Voor 27% gewijzigd door pdidi op 26-11-2017 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Vandaag de Nokia 5 (bol) binnen. Besteld voor mijn moeder ter vervanging van de Moto C plus 2GB.
Eerste indruk is echt goed! Heb er nog niet mee kunnen spelen want er rollen achter elkaar updates binnen d:)b
En dat bedoel ik niet sarcastisch want hij zit qua beveiliging nu al verder dan mijn LG G6 en de Moto C plus.
Voelt ook lekker solide aan. Ja, ik denk dat dit een hele goede koop is geweest.

En nu 7.1.2 erop zetten en dan zijn we er wel geloof ik.

-edit-
Niet dus, beveiliging van november komt er nog achteraan, qua updates heeft deze telefoon al gewonnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Humma Kavula op 29-11-2017 16:46 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 10:08
Weet iemand of en waar je kan instellen hoe je het gedrag van de buttons kan instellen?

Bij mijn eigen telefoon is er een setting genaamd "buttons" maar hier op Nokia 5 vind ik hem niet terug. Vreemd, lijkt me iets softwarematigs, zou Nokia toch ook moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcmistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 12:41
Ik heb een Nokia 5 die draait op 7.1.2. Helaas zijn er bij mij een aantal apps die het niet goed doen. Zoals MS Word en Excel; de apps sluit direct nadat ik de programma's start. En daarnaast doet Twitter het ook niet goed. De Twitter-app laadt geen nieuwe tweets. Op mijn laptop werkt het wel goed met hetzelfde account.

Hebben anderen deze problemen ook en zo ja, heeft iemand een oplossing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Frankvbr schreef op woensdag 29 november 2017 @ 22:55:
Weet iemand of en waar je kan instellen hoe je het gedrag van de buttons kan instellen?

Bij mijn eigen telefoon is er een setting genaamd "buttons" maar hier op Nokia 5 vind ik hem niet terug. Vreemd, lijkt me iets softwarematigs, zou Nokia toch ook moeten kunnen.
Welke buttons en wat wil je er precies aan instellen?
Humma Kavula schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:29:
Niet dus, beveiliging van november komt er nog achteraan, qua updates heeft deze telefoon al gewonnen.
Nokia doet het goed maar ik had eigenlijk Android 8 al verwacht.

[ Voor 24% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-12-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
pcmistral schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:55:
Ik heb een Nokia 5 die draait op 7.1.2. Helaas zijn er bij mij een aantal apps die het niet goed doen. Zoals MS Word en Excel; de apps sluit direct nadat ik de programma's start. En daarnaast doet Twitter het ook niet goed. De Twitter-app laadt geen nieuwe tweets. Op mijn laptop werkt het wel goed met hetzelfde account.

Geen problemen hier. Office apps en Twitter werken zonder mankeren. Nokia 5 op 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:15:
[...]

Welke buttons en wat wil je er precies aan instellen?
Weet niet wat de officiële naam ervoor is maar de knoppen links en rechts van je vingerafdrukscanner knop.

Wil het gedrag instellen, dus welke actie er wordt uitgevoerd als je deze ingedrukt houdt of dubbel klikt.

Weet iemand trouwens een goede 3rd party app om lock screen aan te passen? Ook daar kan je nu niets in wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Nokia 5 tijdens Black Friday gekocht
bij bol.com voor € 99.

Echt een top back up toestel, echt heerlijk snel en vlot OS.
Foto /camera niet echt spannend, maar voor een backup toestel meer dan tevreden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 11:15:
Nokia doet het goed maar ik had eigenlijk Android 8 al verwacht.
Mwa, nu al op een budget/midrange toestel? Dat vind ik wel erg hoog gegrepen.
Kijk voor de grap eens hoeveel high end toestellen momenteel 8 hebben, dat zijn er verdomd weinig ( Nokia 8 dus al wel ;) ), zelfs mijn LG G6 ( is volgens mij redelijk high end ) zit gewoon nog op de beveiliging van juli, 7.0 :')
Ik ben allang blij dat Nokia gewoon al zijn toestellen goed update en naar 8 gaan, nu is het uiteraard de vraag of ze dat volhouden maar tot op heden is dit redelijk ongekend bij android.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Niet online
Ik ervaar veel problemen met GPS na de 7.1.2 update. Dacht eerst dat het aan het toestel lag, dus bol.com was zo vriendelijk mij een nieuwe te sturen. Deze was nog op 7.1.1 en had t/m de september update geen enkel probleem. GPS Test erop gezet om in de gaten te houden. Tot aan de 7.1.2 update van oktober super snelle fix, zelfs binnen. Toen de 7.1.2 van oktober erop kwam, precies hetzelfde probleem als bij het oude toestel: in eerste instantie helemaal geen fix meer. Pas als het toestel een paar maal gedraaid wordt met GPS Test open (bij kantelen begint GPS Test opnieuw met zoeken) komt in 1 keer alles tot leven. Niemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:11
Heb de n5 nu ook enkele dagen in gebruik. Redelijk vlot toestel ondanks lage specs, camera is niet super maar had het ook niet verwacht.

Wat ik niet snap is het geheugen gebruik.. nu heb je maar 2gb en ondanks dat er maar 3 apps open staan (in mijn geval bijv; Chrome, gmail, instagram) moet hij gewoon bepaalde zaken opnieuw laden.
Heb dus een pagina open in chrome, switch ik naar gmail, prima, ga ik terug naar chrome, moet hij gewoon de pagina opnieuw laden :?

Hij moet toch wel 3 apps 'open' kunnen houden? Snap dat het geen high end toestel is en moeite heeft met 10+ apps maar al bij 3..

Iemand anders getest en zelfde issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Niet online
Ja dat is inderdaad een bekend probleem: https://forum.xda-develop...led-7-1-2-update-t3703643
Onduidelijk of dit nu voor de Single SIM versie (TA-1024) is opgelost met de November update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Niet online
pcmistral schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:55:

Ook bij mij werkt Word niet meer sinds de 7.1.2 update van november. Werkte prima op 7.1.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdidi
  • Niet online
En nog 1: na de 7.1.2 valt 4G van KPN steeds weg. Absoluut geen issues mee gehad in 7.1.1. Dit wordt een retour helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-11-2022
pdidi schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:34:
En nog 1: na de 7.1.2 valt 4G van KPN steeds weg. Absoluut geen issues mee gehad in 7.1.1. Dit wordt een retour helaas....
Gisteren een 5 opgehaald, en geüpdate tot 7.1.2 met laatste updates. Tot nu toe totaal geen problemen. 4G werkt goed, alle apps draaien fijn en snel. Deed alleen een beetje raar met oude sd card. Paar keer in en uit gedaan en het werkte. Dus blijkbaar heel gevoelig. Als ik rare dingen tegenkom zal ik het hier plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Misschien wel een heel domme vraag maar kan iemand mij vertellen hoe ik de luidspreker tijdens het bellen aan/uit kan zetten zodat anderen al dan niet kunnen meeluisteren? Ik kan er in de handleiding niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
janchtw schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:01:
Misschien wel een heel domme vraag maar kan iemand mij vertellen hoe ik de luidspreker tijdens het bellen aan/uit kan zetten zodat anderen al dan niet kunnen meeluisteren?
Bedoel je niet de microfoon?

Maar over het algemeen kan je tijdens het bellen op het scherm de Speakers en/of Microfoon aan/uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
rens-br schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:36:
[...]

Bedoel je niet de microfoon?

Maar over het algemeen kan je tijdens het bellen op het scherm de Speakers en/of Microfoon aan/uitzetten.
Bedankt! Onbegrijpelijk dat ik dat niet zag. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:23
Sinds deze week ook in bezit van een exemplaar. Gelijk een hoop update's, maar nog geen Oreo. Die komt natuurlijk nog

[ Voor 42% gewijzigd door Jeroentjuh82 op 09-12-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Nu een paar dagen in gebruik, en wat een heerlijk toestel. Alles werkt prima, snel en de batterij is ruim voldoende voor een dag. De camera zal wel iets minder zijn, maar een beetje spelen met de instellingen en je maakt snel mooie foto's. Ik vind het tot nu toe zeker vergelijkbaar met de kwaliteit van het vroegere Nokia. Voor deze prijs kan het nooit een miskoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, zijn er hier nog meer mensen die hun Nokia5 niet kunnen openen in verkenner.
Het is me al wel eens gelukt alle mappen en bestanden te zien in verkenner maar nu
lukt het opeens niet meer.
Zie alleen maar een map met driver en wat losse bestanden. Verder is er geen mogelijkheid
om bijvoorbeeld in de map te komen van mn SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Na het aansluiten wel op file transfer getikt op je telefoon? Anders gaat 'ie alleen maar laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik kies dan voor bestanden overzetten maar dan geeft tie alleen maar weer wat ik hierboven schreef

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Oreo beta is gestart voor de Nokia 5

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:22:
Ja, ik kies dan voor bestanden overzetten maar dan geeft tie alleen maar weer wat ik hierboven schreef
Meestal heb je verschillende schijven in 'Deze PC' staan. Kijk eens of je de goede bekijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
IkWilbert schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:23:
Oreo beta is gestart voor de Nokia 5
Wacht nog steeds op Nougat.
Zal wel niks meer worden voor het eind van dit jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Kroonkurk schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:30:
[...]

Uw Nokia 5 werd als enige met Marshmallow geleverd en krijgt nog steeds geen update?
Dan zou ik ook teleurgesteld zijn zeg. :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
Kroonkurk schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:30:
[...]

Euh? Wordt geleverd met Nougat ... dussssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

In Oreo krijgt de Noka 5 een nieuwe camera app.

https://nokiapoweruser.co...omparison-old-camera-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 18:06
Je kan je nu aanmelden om Android 8 (Oreo) te installeren, wel beta test.
https://www.nokia.com/en_int/phones/betalabs

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richdb
Android 8 in beta test erop staan. Tot nu toe geen problemen en het draait soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:23
Men is zo te spreken over de accu, maar ik zie dat ding net zo leeg gaan als bij m'n vorige China telefoon met 6000mah.

Bij aanmelding voor Oreo ging ie niet verder bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:53
Ik zou ook graag de beta van Android 8 op mijn nokia 5 zetten. Als de beta tegenvalt, kan ik dan makkelijk terug naar Android 7.1.2? Ik vind alleen instructies voor op de google pixel en nexus toestellen.
Daar ik alleen ervaring heb met ios , vraag ik het hier eerst even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Azmodann schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:29:
Ik zou ook graag de beta van Android 8 op mijn nokia 5 zetten. Als de beta tegenvalt, kan ik dan makkelijk terug naar Android 7.1.2? Ik vind alleen instructies voor op de google pixel en nexus toestellen.
Daar ik alleen ervaring heb met ios , vraag ik het hier eerst even.
Info komt van de Nokia Community:

Can I roll back?

When you are running beta software, you can roll back by clicking on the roll-back button on the beta labs webpage. However, once you have installed the official release after roll-out, you will not be able to roll back.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:53
IkWilbert schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:55:
[...]

Info komt van de Nokia Community:

Can I roll back?

When you are running beta software, you can roll back by clicking on the roll-back button on the beta labs webpage. However, once you have installed the official release after roll-out, you will not be able to roll back.
Hartelijk bedankt , dan update ik hem :) :)

• reinier666
Net de beta geinstalleerd, zie weinig verschil zo op het eerste oog. Net of 7 er nog op staat ;)

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Is die nieuwe camera app in Oreo beta de moeite al waard?

@IkWilbert heeft een vid geplaatst waarbij mooie nieuwe settings ( slowmo vids en meer camera opties ) te zien zijn maar de focus lijkt niet echt goed.
Allicht dat iemand dat al getest heeft?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die last hebben van een 'memory leak'? Scrollen is vaak verre van vloeiend en het switchen tussen apps duurt ook eeuwen. Ik heb inmiddels de Oreo update erop gezet, met de hoop dat het zou verbeteren, maar helaas is dit niet het geval. Vooral het constant moeten herladen van webpagina's bij het switchen is niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik draai vanaf het eerste uur de beta en heb nog geen enkel probleem ervaren. Lijkt in mijn geval iets soepeler dan Android 7.1.
De nieuwe camera app lijkt iets vaker goed plaatjes te schieten. Helaas blijft de camera het zwakste onderdeel van deze telefoon.
Maar ben na vele generaties Motorola zeer te spreken over Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik heb al enige tijd last van random restarts op mijn Nokia 5, eens kijken of de beta dat oplost.
Iemand anders er ook last van (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leonnos
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-09-2022
@Paul-G Vanaf aankoop (september) een enkele keer een random restart gehad. Vanaf Beta 8.0 niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
Downgrade ook succesvol gedaan. Blijf wel bij 7 tot officiele release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Ik heb de bèta van Android 8 er op staan maar krijg vaak de melding dat Gmail op de achtergrond bezig is. Hoe kan je dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik ben bang van niet, is een (soms hinderlijke) feature van 8.0 (heb het ook op m'n OP3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Menno van Rijn schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:54:
Ik heb de bèta van Android 8 er op staan maar krijg vaak de melding dat Gmail op de achtergrond bezig is. Hoe kan je dit uitzetten?
Google Play: Hide "running in the background" Notification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Thnx. Geïnstalleerd dus ga even kijken of het werkt, zal vast.

Wel apart dat zelfs daar een app voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Mijn vrouw heeft een Nokia 5 en die werkt prima. Alleen valt de wifi verbinding telkens weg schijnbaar (waardoor haar bundel nu leeg is, grrr). De hele verbinding valt dus weg en hij moet elke keer weer opnieuw contact maken met de router (ExperiaBox V10 - 2,4GHz en 5GHz hebben zelfde SSID). Herstart helpt niet. Telefoon is zover ik weet up-to-date.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
barrymossel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:37:
Mijn vrouw heeft een Nokia 5 en die werkt prima. Alleen valt de wifi verbinding telkens weg schijnbaar (waardoor haar bundel nu leeg is, grrr). De hele verbinding valt dus weg en hij moet elke keer weer opnieuw contact maken met de router (ExperiaBox V10 - 2,4GHz en 5GHz hebben zelfde SSID). Herstart helpt niet. Telefoon is zover ik weet up-to-date.
Ligt aan de Experiabox. nieuws: Gebruikers KPN Experia Box v10 klagen al weken over wegvallende wifi

Zag gisteren weer de nieuwe beveiligingsupdate, doen ze goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
S_Chief schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:37:
[...]

Ligt aan de Experiabox. nieuws: Gebruikers KPN Experia Box v10 klagen al weken over wegvallende wifi

Zag gisteren weer de nieuwe beveiligingsupdate, doen ze goed.
Kwam er ook achter. Had er zelf ook ineens last van. Experiabox opnieuw opgestart en nergens meer last van. Wel jammer dat mijn vrouw d'r bundel hierdoor dus op was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
barrymossel schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:41:
[...]

Kwam er ook achter. Had er zelf ook ineens last van. Experiabox opnieuw opgestart en nergens meer last van. Wel jammer dat mijn vrouw d'r bundel hierdoor dus op was...
Ik vecht er al enige tijd mee. Soms wel 4/5x per dag herstarten. Enige "oplossing" (voor mij) is 5GHz uitschakelen, sindsdien is het vrij stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
S_Chief schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:44:
[...]

Ik vecht er al enige tijd mee. Soms wel 4/5x per dag herstarten. Enige "oplossing" (voor mij) is 5GHz uitschakelen, sindsdien is het vrij stabiel.
Zo te zien hebben wij de downgrade gehad. Staat in ieder geval op T03.0. Volgens mij ook de laatste dagen geen problemen meer. (Afkloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
barrymossel schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:37:
Wifi-signaal valt weg of geen verbinding naar buiten?
In de telefoon kan je instellen dat de telefoon niet overschakelt naar GSM-netwerk voor je internet, als je wifi wegvalt. Dit geldt natuurlijk niet voor wanneer je helemaal geen wifi-verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Frankvbr schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:43:
[...]

Wifi-signaal valt weg of geen verbinding naar buiten?
In de telefoon kan je instellen dat de telefoon niet overschakelt naar GSM-netwerk voor je internet, als je wifi wegvalt. Dit geldt natuurlijk niet voor wanneer je helemaal geen wifi-verbinding hebt.
Is al opgelost. Scheen aan de Experiabox van KPN te liggen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Levertijden, shops en prijzen: [Nokia 5] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nokia 5] Het grote Accessoires topic