Your Friendly Neighborhood Moderator
Met een bekend gezicht uit Hawaii Five-o: Claire van der Boom, oftewel de ex van Danny.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat een leuk en onverwachts nieuws.Raymond schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:34:
Bij gebrek aan een stargate topic:
https://www.gateworld.net...-series-stargate-origins/
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Enterprise uitgekeken en ben nu een heel eind in TNG. Die bevalt mij erg goed. Hierna ook maar eens voyager zien maar die heb ik 10 jaar geleden of zo ook al gezien.xoniq schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 00:26:
Weinig series op 't moment. Gelukkig kom ik er net bij toeval achter dat o.a. Star Trek Voyager en Enterprise beschikbaar zijn op Netflix! Nu maar eens beginnen met Enterprise.
* Neuriet mee: "I got faith of the heart! I got fate to believe ..." @ Enterprise
[ Voor 19% gewijzigd door Paulus07 op 24-07-2017 08:25 ]
Enterprise is bij mij ook zeker 11 jaar geleden dat ik die voor het laatst heb gezien. Vond het toen een erg gave serie. Dus voelt gewoon nostalgisch om te kijken.warcow schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:03:
[...]
Enterprise uitgekeken en ben nu een heel eind in TNG. Die bevalt mij erg goed. Hierna ook maar eens voyager zien maar die heb ik 10 jaar geleden of zo ook al gezien.
ST: Discovery kijk ik ook erg naar uit.
Yep, ben ik aan begonnen. Sterke serie, leuke karakters, goed verhaal, geen onzin.
Ik vind hem leuk !
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Trailer ziet er leuk uit ... die ga ik eens uitproberen.
Dit idd, kijkt erg lekker weg. Helaas maar 10 afleveringen.Noppesnada schreef op maandag 24 juli 2017 @ 16:07:
[...]
Yep, ben ik aan begonnen. Sterke serie, leuke karakters, goed verhaal, geen onzin.
Ik vind hem leuk !
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
In 1x uitgekeken, begon goed maar daarna begon het al snel ongeloofwaardig/onrealistisch te worden.
Krijgt van mij een 6.
Vermaak me momenteel met Power, Snowfall, Animal Kingdom, Ballers, GoT en Suits.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
En anders kunnen we weer een oudere serie erbij pakken en kijken hoe zij totaal niet reageert en de rest gillend wegrennen als het hoofd van Lorne (r.i.p. LorneytunesAnoniem: 19894 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:31:
[...]
Hopelijk komt ze een beetje uit de verf..
Oscar Wilde
Anoniem: 16295
Krijgt van mij een 8.5+ toppertje!Unidentified schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:27:
[...]
In 1x uitgekeken, begon goed maar daarna begon het al snel ongeloofwaardig/onrealistisch te worden.
Krijgt van mij een 6.
Vermaak me momenteel met Power, Snowfall, Animal Kingdom, Ballers, GoT en Suits.
Vind het zelf ook echt een vette serie ja! Seizoen 3 is nu bezig maar is wel al bevestigd dat dit het laatste seizoen is. Erg jammer038Zwolle schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 02:12:
Net 2 seizoenen van Kingdom bekeken. Een MMA serie met (veel) drama. Kijkt erg lekker weg en ik vermaak me er prima mee. Krijgt in mijn ogen te weinig aandacht deze serie. Frank Grillo (wat een beest) en Jonathan Tucker spelen hun rol erg sterk.
Wauw, Ozark een 8,5+? dan ben ik wel zeer benieuwd wat je er zo goed aan vindt en hoe series als Game of Thrones, Boardwalk Empire, The Wire, Sopranos, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Narcos, Oz, The Shield enz. Bij je scoren.
[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 27-07-2017 18:51 ]
Anoniem: 16295
De Oz en Sons of Anarchy is niet mijn ding, GoT, BB duidelijk hoger, the rest ook rond dat cijfer. Smaken verschillen uiteindelijk, maar ik vind het verhaal van Ozark en de omgeving met Rednecks en dan ook nog een drugskartel erg boeiend en de cast doet het goed.Unidentified schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:50:
[...]
Wauw, Ozark een 8,5+? dan ben ik wel zeer benieuwd wat je er zo goed aan vindt en hoe series als Game of Thrones, Boardwalk Empire, The Wire, Sopranos, Sons of Anarchy, Breaking Bad, Narcos, Oz, The Shield enz. Bij je scoren.
Inmiddels helemaal bij met seizoen 3. wat een afsluiter van aflevering 9! Zag ik niet aankomen.G3kko0 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:03:
[...]
Vind het zelf ook echt een vette serie ja! Seizoen 3 is nu bezig maar is wel al bevestigd dat dit het laatste seizoen is. Erg jammer
Zo ja aflevering 9 eindigde echt bizar! Cant wait till next week038Zwolle schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 01:55:
[...]
Inmiddels helemaal bij met seizoen 3. wat een afsluiter van aflevering 9! Zag ik niet aankomen.
Oscar Wilde
There are no secrets, only information you do not yet have
Had niet eens door dat die weer begonnen was, dus van het weekend maar even ingehaald.G3kko0 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 08:03:
[...]
Vind het zelf ook echt een vette serie ja! Seizoen 3 is nu bezig maar is wel al bevestigd dat dit het laatste seizoen is. Erg jammer
Er wordt niet gesproken over een annulering, dus hopelijk wordt het een mooi einde.
Er zijn genoeg series die onnodig lang lopen, dus kan het enigzinds wel waarderen dat ze er mee stoppen, maar zal Kingdom ook zeker missen omdat er eigenlijk geen vergelijkbaar iets is.
Ja klopt ze stoppen met de serie dus verwacht wel dat ze het inderdaad mooi eindigen.Unidentified schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:39:
[...]
Had niet eens door dat die weer begonnen was, dus van het weekend maar even ingehaald.
Er wordt niet gesproken over een annulering, dus hopelijk wordt het een mooi einde.
Er zijn genoeg series die onnodig lang lopen, dus kan het enigzinds wel waarderen dat ze er mee stoppen, maar zal Kingdom ook zeker missen omdat er eigenlijk geen vergelijkbaar iets is.
Toch denk ik nog wel dat er prima een seizoen bij had gekund en wat je al zegt...er is geen andere serie die iets vergelijkbaars heeft. Hoe dan ook ik kijk echt uit naar de laatste episode.
Ben ik niet met je eens.Unidentified schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 18:27:
[...]
Krijgt van mij een 6.
zo ongeloofwaardig vind ik het nog niet eens. Hij moet moeite doen om ergens binnen te komen is tie ergens binnen blijkt het het al onguur te zijn. Je kan ook niet verwachten dat misdaad nog niet in die regionen is doorgedrongen, dus wat dat betreft. ik vind die verspreiding van drugs zo gek nog niet, leuke invalshoek dus dat ie dan van 2 kanten gepakt wordt .. tsja.. part of the game. ik zit nu op ep7 dus afwachten wat er nog komen gaat.
Misschien op bepaalde punten wel wat vergroot en overdreven maar ongeloofwaardig / onrealistisch? (tjsa dat zijn eigenlijk alle series tenzij je naar: Alone kijkt.)
Dit lijken ook sterke series te worden:
Mr. Mercedes:
Get Shorty:
[YouTube: https://youtu.be/hsrieFKO7z0]
Er zijn er nog wel meer, trouwens. De series houden zoals we weten nooit op.
Weer een serie voorbij

Oscar Wilde
Hij stond bij mij ook al een tijdje op de lijst. Na jouw review maar eens aangezet. Kijkt inderdaad lekker weg. Tucker vind ik ook altijd goed. (Black donnelys gezien? Ook een aanrader ondanks dat hij al snel gecancelled werd)038Zwolle schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 02:12:
Net 2 seizoenen van Kingdom bekeken. Een MMA serie met (veel) drama. Kijkt erg lekker weg en ik vermaak me er prima mee. Krijgt in mijn ogen te weinig aandacht deze serie. Frank Grillo (wat een beest) en Jonathan Tucker spelen hun rol erg sterk.
Ik vond persoonlijk de Ozark ook wel sterk. 8/10Unidentified schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:50:
[...]
Maar buiten dat een heerlijke serie en heb me goed vermaakt.
Jessica Biel vind ik altijd leuk om naar te kijken. Maar damn wat een vage serieVeefje schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:12:
Hebben jullie The Sinner al gezien? De eerste aflevering mag er zeker wezen.
[video]
xoniq schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:15:
[...]
Jessica Biel vind ik altijd leuk om naar te kijken.

Oscar Wilde
Ik vond Ozark ook zeker een 8. Het verhaal stak goed in elkaar en de karakters waren goed uitgewerkt en goed geacteerd.Donstil schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:53:
[...]
Ik vond persoonlijk de Ozark ook wel sterk. 8/10
Als iemand Queen of the South volgt, daar heb ik een aantal afleveringen van ondertiteld.
De personages daarvan zijn veel minder, meer tweedimensionaal.
[ Voor 7% gewijzigd door Elvhenk op 05-08-2017 23:08 ]
het zou mooi zijn als er een s2 komt, zo lijkt de serie wel geschreven en het zou mooi zijn dat onze meneer witwasser er nog een alternatieve agenda op achterna houdt en ik feit nog een grotere schurk blijkt dan de mexicaan.. . Ik heb wat reviews gelezen en er werd geschreven dat dit een alternatief zou kunnen zijn als een Breaking Bad .. als je BB S1 naast deze legt dan zou dat inderdaad als een basis kunnen dienen al vliegt het verhaal van Ozark er wat sneller doorheen en wordt de familie ook betrokken itt BB .. Om de kwaliteit te krijgen als een BB moet er nog wel wat gebeuren (en BB was bij S1 ook nog niet op het niveau als waar het kwam).Donstil schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 16:53:
[...]
Ik vond persoonlijk de Ozark ook wel sterk. 8/10
Gezien het feit dat Netflix een aantal series makkelijk cancelled (sense8, bloodline, girlboss) .. moeten we maar afwachten wat ze gaan doen. Ik denk dat er een S2 komt .. but you knever know.
Anoniem: 929481
Is er al iemand begonnen met Comrade Detective? Nieuwe serie met Channing Tatum en Joseph Gordon Levitt.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 929481 op 06-08-2017 08:52 ]
Nog niet begonnen aan Comrad Detective, maar is dat wat dan? De trailer ziet er te vaag uit en ik vraag me af hoe lang zo'n stijltje leuk blijft.Anoniem: 929481 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 08:49:
Het is te hopen dat er inderdaad een seizoen 2 komt van Ozark. Het verhaal is nog niet af en kwalitatief is het een goede serie. Nog geen Breaking Bad, maar dat hoeft ook niet. Hij kijkt makkelijk weg en de personages zijn stuk voor stuk interessant, dus genoeg mogelijkheden.
Is er al iemand begonnen met Comrade Detective? Nieuwe serie met Channing Tatum en Joseph Gordon Levitt.
Dus ik wacht even wat reacties/reviews af.
Ik ben benieuwd welke kant ze op gaan met de serie. Misschien doen ze nog iets met het hele Hullen/Aneela verhaal.
Voor mij is het verwarrende gewoon dat we zonder directe aanleiding zijn afgestapt van de Warrants en nu blijkbaar een oorlog gaan starten voor het redden van het zonnestelsel.
Nogal groots in 1x
* Raven steekt hand opRaymond schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 22:46:
Wie volgt er hier nog Killjoys? Laatste aflevering was best lastig te volgen, imho. Geen idee waar ze nu mee bezig zijn
Ik volgde het ook ff niet
Oscar Wilde
dat kan een heel mooi verhaal worden .. .
Gisteren ook begonnen met Salvation ..
beetje simpel verhaal ..
e.e.a. is wel erg doorzichtig .. Weet niet of ze S1 gaan overleven ..
Game of Thrones-kostuums zijn gemaakt van Ikea-kleedjes
Vond Salvation typisch een zomerserie. Niet denderend en in de herst of midseason neem je vaak niet eens de moeite om naar zo een serie te kijken. Nu is er minder op tv en denk je sneller: 'waarom niet'. Maar werd er zelf idd ook niet enthousiast van.zeroday schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:13:
Ben gaan kijken naar The Sinner ..
dat kan een heel mooi verhaal worden .. .
Gisteren ook begonnen met Salvation ..
beetje simpel verhaal ..(het zal maar gebeuren ....)
e.e.a. is wel erg doorzichtig .. Weet niet of ze S1 gaan overleven ..
in de stijl van 'where the f*ck have you been last week'

Oscar Wilde
Zij mag er zeker zijn. Ook maar eens checken van de week.Veefje schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 22:12:
Hebben jullie The Sinner al gezien? De eerste aflevering mag er zeker wezen.
[video]
komt ineens: Michael Emerson(PoI) tegen .. ga je zoeken ahhh is tie gewoon real life al jaren een setje met Polly
pffff .. sjee ..
btw.. update . iemand al
Somewhere Between gezien?
Laura Price is a superstar news producer in San Francisco and fiercely loving mom. She isn’t crazy: Laura knows her 8-year-old daughter is going to be murdered. She doesn’t know who the murderer is, or why she’s killed, but she knows exactly when it will happen, where, and how. Despite this, all of her attempts to keep her daughter safe fail, and Serena’s fixed, unmovable, terrifying fate keeps her directly in the path of her killer.
[YouTube: https://youtu.be/pX5FqaNVEm8]
[ Voor 64% gewijzigd door zeroday op 09-08-2017 07:59 ]
James Gunn en David Hasselhoff werken aan een nieuwe versie van de populaire jaren 80-serie Knight Rider. Dat stelt Hasselhoff in een interview met TMZ.
Hasselhoff heeft een cameorol in Guardians Of The Galaxy 2, die Gunn regisseerde. Het rolletje was een speciaal verzoek van de regisseur, zo vertelt de acteur.
"Hij vertelde dat hij op zijn achtste altijd naar Knight Rider keek en dat dat hem erg heeft beïnvloed. Daarom wilde hij mij graag in de film hebben", aldus Hasselhoff. De acteur speelt ook een rol in de videoclip met de cast van Guardians Of The Galaxy 2 die dit weekend uitkwam.
"En nu hebben we het erover om Knight Rider terug te brengen als serie", onthult Hasselhoff. Knight Rider keerde al een keer eerder terug in 2008, maar volgens de acteur wordt deze reboot anders.
"Heel veel mensen vonden die eerste niet leuk. Maar wat ik de hele tijd al zeg: breng het terug naar wat het was. Laat mij maar de oude vent zijn, laat mij maar Devon spelen. Ik kan niet meer rennen en vechten en van dingen afspringen. Maar wat ik wel nog kan, is rijden."
Oscar Wilde
Het script laat helaas wel te wensen over. Er gebeuren (zeker in de derde en vierde afl) dingen die niet logisch en ondoordacht zijn. Het is altijd een issue als personages domme beslissingen/handelingen moeten doen om het verhaal verder te brengen. Daarnaast is Paula Patton aan het overacteren, zeker in de eerste ep. Dat wordt dan al een opgave voor sommigen om verder te kijken.
Claws is trouwens idd leuk. Heb nu de eerste twee eps, gezien. Leuke acteurs en er gebeurt genoeg qua humor en verhaal om de interesse erbij te houden.
zojuist eerste aflevering gezien, ik dacht dat het een documentaire zou zijn, maar het is inderdaad een serie
Anoniem: 738905
Nee, nee NEE
De horror, knight rider moet je afblijven, het ging al mis met die zoon van knight rider in die seie laatst, krijgen we weer een nieuwe versie.
Breng nu de A-team opnieuw uit, dat is meesterlijk. Maar niet weer knight rider, hoeveel remakes maak je ervan en als David zich ermee bemoeit is het bij voorbaat al niks met zijn verslaving aan drank.
Iemand een idee of het beter wordt na afl 4?
Ik vind hem meesterlijk.Nature schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 23:36:
Twin peaks vond ik een prachtige serie, 2 keer gezien ook omdat ik mijn vriendin het wou laten zien nu ben ik het nieuwe seizoen 3 aan het kijken en man man man. Het is alsof je naar een concert gaat om een mooi muziekstuk te horen en de Josti-band loopt het podium op, het is vreselijk en niet om aan te zien zo jammer gewoon een aanfluiting.
Iemand een idee of het beter wordt na afl 4?
Maar goed
Ik zou zeggen kijk verder. En als je bij aflevering 8 bent en die gaat kijken dan zal hetgeen wat je nu schrijft in het niet vallen ..
de meeste reacties waren: what the f*ck did I just watch bij het zien van e8 . Dus of juist jij wordt lyrisch of jij haakt dan totaal af, maar dan vraag ik me af waarom je S1 en S2 wel goed vond
dusdanig cult en alternatief dat het bewonderenswaardig is dat Showtime dit doet.
nou ...Anoniem: 738905 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:32:
[...]
Nee, nee NEE
De horror, knight rider moet je afblijven, het ging al mis met die zoon van knight rider in die seie laatst, krijgen we weer een nieuwe versie.
Breng nu de A-team opnieuw uit, dat is meesterlijk. Maar niet weer knight rider, hoeveel remakes maak je ervan en als David zich ermee bemoeit is het bij voorbaat al niks met zijn verslaving aan drank.
http://deadline.com/2015/...hen-j-cannell-1201544600/ dat was 2 jaar geleden en
http://thegeeknerdom.com/a-team-tv-series-reboot/
[ Voor 6% gewijzigd door zeroday op 10-08-2017 08:16 ]
Mij maakt het weinig uit. Gewoon afwachten wat ze doen met verhaal en (het budget van) de special effects. Zijn mooie auto's om een dergelijke serie mee te doen, maar het staat of valt een beetje bij hoeveel geld ze erin steken (zeker tegenwoordig). Op zich vond ik de vorige remake nog niet eens zo heel verkeerd. Net zo fout als het origineel. Al had de auto een beter karakter gemogen.Anoniem: 738905 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:32:
[...]
Nee, nee NEE
Ik heb alleen liever dat ze gewoon wat nieuwe series verzinnen. Anders ga je al snel dezelfde soort verhalen maken als de originele series.
Zag trouwens ook Top Gear America voorbij komen in de lijsten. Zal hem ook nog eens kijken, maar wist niet eens dat ze een nieuwe Top Gear gingen maken (en vond de USA eigenlijk wel prima). Iemand hem al bekeken (met frisse blik)?

https://www.bigfinish.com...-us-part-1-1665?range=119
Soms weet ik het ook niet meer.........
Murdock een vrouwzeroday schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:15:
[...]
nou ...
http://deadline.com/2015/...hen-j-cannell-1201544600/ dat was 2 jaar geleden en
http://thegeeknerdom.com/a-team-tv-series-reboot/

Nou hopelijk gaat het door. Maar ik weet niet wat ik van een vrouw erin moet denken. Had dan face vervangen door een lekkere chick, maar Murdock??
Vermaak me ook weer prima met Ballers.
Heb nog geen datum voor Longmire gezien, al is die tegenwoordig richting de herfst geschoven.
Ballers heeft een nieuw seizoen gekregensambalbaj schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:42:
Episodes ook weer begonnen, wel het laatste seizoen en maar 7 afleveringen.
Vermaak me ook weer prima met Ballers.
Heb nog geen datum voor Longmire gezien, al is die tegenwoordig richting de herfst geschoven.
Snowfall ook
Queen of the south ook
Glow krijgt ook seizoen 2
Dan schijnen we nog een spin-off van Sons of Anarchy te krijgen (Mayans MC)
Als het goed is moet de 2e spin-off "First 9" ook nog uitkomen.zeroday schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:43:
[...]
Ballers heeft een nieuw seizoen gekregen
Snowfall ook
Queen of the south ook
Glow krijgt ook seizoen 2
Dan schijnen we nog een spin-off van Sons of Anarchy te krijgen (Mayans MC)
Hoop dat ze beide goed neer weten te zetten.
ja, maar zover ik dat lees komt die pas na Mayans MC (Mayans Past Samcro, First 9 Pre Samco)Jorgen schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 13:25:
[...]
Als het goed is moet de 2e spin-off "First 9" ook nog uitkomen.
Hoop dat ze beide goed neer weten te zetten.
Meer mensen deze al ontvangen via een sickrage of sickbeard oplossing?Veefje schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 23:53:
Mr. Mercedes begint goed. Goed acteerwerk van Brendan Gleeson en Harry Treadyway. De hele cast is goed, trouwens. Ook een lekker creepy verhaal en sfeer. Deze blijven we kijken.
Ik pak hem nu maar handmatig mee van een torrentsite, maar is deze niet populair om online te zetten? Ik dacht dat een stephen king serie wel gewild zou zijn.
Vaak moeten bij de indexers handmatige handelingen worden verricht voor nieuwe series. Misschien voor lopende series ook maar dan zit het in de routine van die gastenAnoniem: 738905 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:08:
[...]
Meer mensen deze al ontvangen via een sickrage of sickbeard oplossing?
Ik pak hem nu maar handmatig mee van een torrentsite, maar is deze niet populair om online te zetten? Ik dacht dat een stephen king serie wel gewild zou zijn.
Yippie kayak, other buckets!
Animal Rescue Live Supervet Special S01E02
Die heeft iets te veel van het oude baasje overgenomen, qua spraak, "mouth like a sewer"
Oscar Wilde
ik snap daar nog maar weinig van ..bvbal79 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:22:
Aflevering 2 van The Sinner gezien. blijft boeiend, zeker nu we meer van het verleden terugzien.
Het is buiten nu najaar (in iedergeval hier met regen etc.), dus ik vind het wel tijd worden. Wilde dit weekeinde alvast wat voorbereiden voor wat er gaat komen. Even trailers kijken en een wensenljstje maken.
Iemand al een link gevonden naar het nieuwe topic?
@wontcachme ?
Oscar Wilde
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja hij is hier wel gevonden zie ik (Sonarr) maar omdat het nog maar 720p is slaat hij hem over. Zal bij de volgende aflevering dus wel automatisch.Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:08:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 12-08-2017 12:12 ]
Buitenlandse TV Series 2017-2018
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oscar Wilde
Grappige verwijziging in Mr. Mercedes is trouwens een dude die in zijn auto een nummer mee zingt over 'Pet Sematary'. Gelijknamig aan eveneens een boek van Stephen King. Houdt wel van zulke dingen die je oplettende kijkers een 'Hey, I see what you did there!' momentje geven.
[ Voor 78% gewijzigd door xoniq op 12-08-2017 23:57 ]
Ja. Duurde even, maar WEBRip liep zaterdag-ochtend binnen.Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:08:
[...]
Vind de eerste aflevering best ok, maar twee erg slecht en tijdens drie ging ik na 10 minuten de digitale krant lezen.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Anoniem: 19894
Wat een flauw einde.
Nee, The Mist is kut. Gewoon kut. Meer kan ik er helaas niet van maken. De enige Stephen King dat nu te zien is op tv dat je dient te kijken is Mr. Mercedes. Dat is jammer, want ik had wel hoop voor The Mist. Het begint echter al bij de slechte casting. Een klein deel van de cast kan niet meer dan 'redelijk' acteren en het merendeel bakt er helaas niks van. En dat zijn dan altijd helaas ook personages die wat meer screentijd hebben. Zo jammer, want de gelijknamige film is echt sterk. The Mist is wel vanaf deze maand te zien op Netflix. Dus mocht je een keer niks te doen hebben een paar avonden, kun je alles er doorheen jagen.sambalbaj schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 22:08:
Over Stephen King gesproken, wordt dat The Mist nog beter verderop?
Vind de eerste aflevering best ok, maar twee erg slecht en tijdens drie ging ik na 10 minuten de digitale krant lezen.
Zeker de moeite waard. Erg grappig serie met een kleine serieuze ondertoon. Acteerwerk is erg goed, dus je bindt je snel met elk karakter. Een aanrader!Veefje schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 00:46:
Atypical is ook de moeite waard. Vanaf gisteren op Netflix en maar 8 afleveringen dus je knalt er zo doorheen.
zie er toevallig een review vanAnoniem: 929481 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:48:
[...]
Zeker de moeite waard. Erg grappig serie met een kleine serieuze ondertoon. Acteerwerk is erg goed, dus je bindt je snel met elk karakter. Een aanrader!
https://www.volkskrant.nl...l-coming-of-age~a4510241/
mm
Dark Matter is gecancelled. Weer een serie die eindigt met een cliffhanger.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
NitroX infinity schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:19:
http://variety.com/2017/t...ancelled-syfy-1202545344/
Dark Matter is gecancelled. Weer een serie die eindigt met een cliffhanger.

Gelukkig kan het niet erger dan Las Vegas

Oscar Wilde
Maar Killjoys mag blijven ..
* Animal Kingdom (2de seizoen zit er weer op) blijft een goede misdaad serie, doet me een beetje denken aan de film Point Break
* Snowfall blijf er naar kijken, in de eerste episodes deed het me denken aan The Wire en Straight outta Compton, maar dat gevoel is inmiddels weg, ben wel benieuwd waar het heen gaat.
*
* Vanavond de laatste Episode van Power maar eens kijken, want het blijf toch een schuldig stukje vermaak.
Het is absoluut geen slechte serie, maar het is moeilijk om het serieus te blijven nemen nu er nieuwe characters bij komen en verhaallijnen ineens ontstaan na 3 seizoenen.
* De Sinner blijft erg spannend, dit is echt zo'n serie die ik liever in 1x uit had kunnen kijken want elke keer is het wachten geblazen
* Ik ben gestopt met Mr.Mercedes na 2 episodes, vond het totaal niet geloofwaardig, slecht verhaal, kinderachtig, en het kon me gewoon niet meer boeien.
* Beste serie op het moment Manhunt: Unabomber
hier en daar best wel ongeloofwaardig .. Pope die aan het einde wat doet .. en als je het dan hebt over de politie die je praktisch niet ziet .. maar ok inderdaad vermakelijkUnidentified schreef op maandag 4 september 2017 @ 21:25:
Even een update vanuit mijn kant.
* Animal Kingdom (2de seizoen zit er weer op) blijft een goede misdaad serie, doet me een beetje denken aan de film Point Break
beetje traag verloop maar dat schijnt wat op te lopen gedurende de afleveringen.* Snowfall blijf er naar kijken, in de eerste episodes deed het me denken aan The Wire en Straight outta Compton, maar dat gevoel is inmiddels weg, ben wel benieuwd waar het heen gaat.
ook afgelopen weekend gekeken, niets van te voren gezien dus acceptabel, maar inderdaad minder boeiend, En nu is het afwachten op Narcos: Mexico ..*spoiler: Narcos Seizoen 3 afgelopen weekend gekeken en het kon me toch minder boeien dan het verhaal van Pablo Escobaren had jammer genoeg de trailer al gezien waardoor de spannendste momenten al werden gespoiled
Tsja in het tempo dat ze daar afgemaakt worden moet dat wel* Vanavond de laatste Episode van Power maar eens kijken, want het blijf toch een schuldig stukje vermaak.
Het is absoluut geen slechte serie, maar het is moeilijk om het serieus te blijven nemen nu er nieuwe characters bij komen en verhaallijnen ineens ontstaan na 3 seizoenen.
Ken het boek niet en ben dus benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontvouwen. Ik denk dat het totaal iets anders is dan wij denken ..* De Sinner blijft erg spannend, dit is echt zo'n serie die ik liever in 1x uit had kunnen kijken want elke keer is het wachten geblazen
Mmmm tis een soort van documentairy die gespeeld is, qua spanning nogal tegenvallen, maar ik vind het verhaal van de unabomber wel ok. Afgelopen week werd er eindelijk wat meer belicht van de kant van de unabomber ..Zulke vind ik goed om te bekijken, maar beste .. mmmm* Beste serie op het moment Manhunt: Unabomber
Mee eens. Het nut van al die serie topics is me nog steeds niet duidelijk. Hou het gewoon bij een algemeen series topic ipv van alles te hebben per seizoen of jaargetijde. Het wordt er juist alleen maar onduidelijker op.
Moet je weer in al die topics gaan zoeken. Waar welke discussie precies ook alweer werd gevoerd. Of waar er wat over een bepaalde serie werd gezegd
Reserveer de eerste 2 reactie plaatsen en volgens mij moet het dan wel haalbaar zijn toch?
Een kritische blik mag, maar een suggestie/oplossing voordragen is natuurlijk wel wenselijk, denk dat er namelijk behoorlijk wat tijd in zit voor de TS om het telkens maar weer te maken voor ons;)
[ Voor 29% gewijzigd door Greatsword op 05-09-2017 14:36 ]
Er is dan nog een apart netflix topic en een aantal populaire series die hun eigen topic hebben. Vrij simpel allemaal lijkt me
De TS updaten hoeft wat mij betreft maar 2x per jaar. Dat wordt zeer gewaardeerd trouwens.
Yippie kayak, other buckets!
Ik zal bij het volgende topic (zomer 2018) proberen bij te voegen in het winterseries topic en die dan hernoemen. Kan niks garanderen voor nu aangezien ik of ben vergeten nog wat extra posts te reserveren na de TS of dat die lege posts verwijderd zijn. Ik zou zweren dat ik 5 posts had waarvan 2 reserveringen voor de toekomst.
Dit topic is gesloten.