Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeroday schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:25:
S01E01 - Still Star Crossed
een Romeo en Juliet verhaal .. tsja.. wat zal ik zeggen .. beetje saai .. eigenlijk wel
Die titel zag ik laatst voorbij komen, dacht dat die te maken had met IMDB: Star-Crossed (TV Series 2014) :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-05 07:19

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:57:
[...]

Die titel zag ik laatst voorbij komen, dacht dat die te maken had met IMDB: Star-Crossed (TV Series 2014) :P
Komt uit de stal van Shondaland .. maar ik vind hem uiteindelijk toch tegen vallen.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 16:25
LA-384 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 23:13:
Iemand die American Gods nog kijkt? Het begon wel leuk, maar nu is het gewoon weird. Is het boek net zo?
Ik vind het echt helemaal geweldig. Dat langzame en wazige is wat het voor mij juist interessant maakt naast de meeste andere hero series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Iemand die American Gods nog kijkt? Het begon wel leuk, maar nu is het gewoon weird. Is het boek net zo?
Ik heb twee afleveringen gezien, en ben sterk aan het twijfelen of ik nog verder ga. Ik ben ooit begonnen met het boek, en heb het vrij snel weer weggelegd omdat er geen doorkomen aan was, wazig gedoe allemaal. Aangezien de serie tot nu toe vrij trouw aan het boek is (wat ik gezien en gelezen heb), ga ik er nog eentje proberen. Als het dan niet iets duidelijker wordt qua verhaal, is het exit.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
Ik denk dat als je meer van kant en klare uitleg vanaf het begin series houdt dat je beter niet aan American Gods kan beginnen. Is toch juist leuk om langzaam aan steeds meer te weten, wat is er leuk als het meteen duidelijk is wat er gebeurd en hoe het af zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hoeft ook zeker niet per se van mij hoor, ik heb bijvoorbeeld ook met veel plezier naar Legion gekeken, en da's ook niet bepaald overduidelijk allemaal. Maar die wist me bij de 1e aflevering al wel meteen te boeien, en dat is AG niet gelukt. En bij de tweede ook niet.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:36
Er zit een verschil tussen een warrige opbouw waarbij je goed moet blijven opletten (legion) en een aaneenschakeling van gebeurtenissen die ook na 5 afleveringen nog steeds volledig los van elkaar lijken te staan (American Gods). Ik blijf het nog wel kijken, zien waar het toe leidt, maar tot nu toe is het vooral visueel wel leuk, de rest niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-05 10:26
Ik vind legion ook een leuke serie, maar American Gods overtreft dit wel vind ik.
De muziek, de sfeer, hoe het gefilmd is en de mysterie, ik hou ervan.

Ik heb bij legion meer het idee dat ik aan het kijken ben naar een serie met een LSD trip, dan bij American gods.

De serie Hannibal is op dezelfde manier gemaakt en dat was ook een top serie, helaas vonden de meeste deze ook te wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

UHM to exclusively premiere the pilot episode of Psy: Dark Arts
UHM has teamed up with Black Jellybeans Productions to premiere the pilot episode of the upcoming web series Psy: Dark Arts. The series features a team of psychics who act as mercenaries for hire, solving crimes committed by supernatural characters. The pilot will premiere exclusively on UHM before it becomes available on various platforms, including Apple TV, Amazon Fire TV, along with iOS and Android among others. Check out the official press release below as well as some pics from the pilot, which recently wrapped shooting.

Los Angeles, CA – May 17, 2017 – It was announced today that Black Jellybeans Productions has partnered up with horror website, Upcoming Horror Movies on the upcoming series, Psy: Dark Arts. Written and directed by Brian A. Metcalf, the Black Jellybeans produced show is set to begin shooting this summer.

Psy: Dark Arts will feature an ensemble cast about a team of psychics who act as mercenaries for hire, solving crimes committed by supernatural characters. The cast includes actors Bojesse Christopher, Daniel O’Reilly, Scott Anthony Leet, Chris Kos, Kelly Arjen and Metcalf along with other additional guest actors. The show is produced by Metcalf, Christopher, Kos and Arjen.

Metcalf states, “We are excited to be partnering up with such a long established horror site such as Upcominghorrormovies.com for Psy: Dark Arts. We know it will be seen by the right crowd.” Wilbur is quoted as saying, “I’m greatly honored and excited to offer viewers a chance to catch such a fun and unique show before it’s officially released.”

Upcoming Horror Movies will be distributing the show on its site first followed by Black Jellybeans distributing it on its Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV and Roku Channels as well as it’s phone/tablet apps for iOS and Android.

Upcoming Horror Movies is one of the oldest and top leading independent horror-based websites and databases of information about the horror genre, including news, trailers, interviews, podcasts, reviews and more. It was created on June 24th 1999 by Mike Wilbur after noting there was an upcomingmovies.com. What started as a hobby for the love of the genre became a full time job for Wilbur. For more information, visit their site at www.upcominghorrormovies.com

Black Jellybeans is a full production and distribution digital company focusing on a variety of content ranging from film and video, games, educational, lifestyle, music and other various media. They are currently working with companies such as Apple, Amazon, VEVO, Google, Sony and more.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
whiner schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:06:
Ik vind legion ook een leuke serie, maar American Gods overtreft dit wel vind ik.
De muziek, de sfeer, hoe het gefilmd is en de mysterie, ik hou ervan.

Ik heb bij legion meer het idee dat ik aan het kijken ben naar een serie met een LSD trip, dan bij American gods.

De serie Hannibal is op dezelfde manier gemaakt en dat was ook een top serie, helaas vonden de meeste deze ook te wazig.
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik vond Legion fantastisch maar, voor mij, is dit nog een level hoger. Het acteren staat op een erg hoog niveau mede door 'mr. Swearengen' Ian McShane.
Beide vind ik wel wat raakvlakken hebben trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Het boek is nu 4,99 euro (e-book) bij bol.com, aanrader als je hem niet kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05 19:33

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik denk dat het leuker is als je het boek al gelezen hebt, als je geen idee hebt wat er gaande is en wie we allemaal volgen zal je grotendeels met een groot vraagteken boven je hoofd zitten denk ik. Dat was met het boek ook zo, maar beide hebben me enorm geboeid.

Ik ben wel heel benieuwd wat mensen die het boek niet gelezen hebben (en zich niet online ingelezen hebben) denken dat er gaande is. Wat is jouw idee? Waar gaat het allemaal over?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Het boek is nu 4,99 euro (e-book) bij bol.com, aanrader als je hem niet kent.
Misschien dat ik dat nog wel ga doen, maar dan wel het fysieke exemplaar ;)
Spike_wolf schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:06:
Ik ben wel heel benieuwd wat mensen die het boek niet gelezen hebben (en zich niet online ingelezen hebben) denken dat er gaande is. Wat is jouw idee? Waar gaat het allemaal over?
Ik heb in het begin het plot gelezen. Waar het volgens mij dus om gaat is dat er een strijd is tussen enkele goden, er zijn twee partijen: Mr Wednesday behoort tot de oude garde, samen met Peter Stormare en die drie "zussen", hij probeert in elk geval meer goden/speciaal begaafden tot zijn groep te keren. Mr world, technoboy en Mrs media behoren tot de nieuwe garde. Volgens mij hebben al deze goden/speciaal begaafden bepaalde subtiele krachten. Mr Wednesday kan goed praten en haalt daarmee mensen over (kom er even niet op hoe ik het beter moet benoemen), Mr world weet dus de geschiedenis van iedereen, Mrs media beïnvloed de media en de apparaten die hiermee te maken hebben (of was dat technoboy? ), Mad Sweeney heeft zijn geluksmunt, etc. Shadow Moon lijkt echter van een heel ander caliber en zou feitelijk alles kunnen waar hij zijn gedachte toe zet. We hebben iig gezien dat hij het heeft laten sneeuwen. Of hij ook verantwoordelijk is voor de terugkeer van laura, of dat dat de geluksmunt zijn werk is, is mij nog niet duidelijk. Hij blijkt iig een belangrijke troefkaart te zijn in de aankomende strijd.

[ Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 02-06-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LA-384 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:55:
[...]

En we zitten nog wel op de tweakers site :D

Maar fysiek kan ook, maar dan is hij helaas geen 5 euro. Ik had hem al in het Engels, maar voor die prijs ook even vertaald gekocht. En als audioboek heb ik hem afgelopen jaar geluisterd via storytel, de audio versie is vrij goed, heerlijke stemmen.

Nou, ik zal het tv serie topic niet omdopen in een boekenbespreektopic, dus ik houd mijn mond verder.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 02-06-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:08
American Gods heeft mij vanaf het begin kunnen boeien. Ik heb het boek niet gelezen en ook vooraf niet ingelezen (ja, alleen even de beschrijving gelezen om te kijken of het wellicht in mijn straatje zou passen).

Misschien dat het is omdat ik opgegroeid ben met verhalen en de diverse mythologische karakters en had dan ook weinig moeite met het herkennen van de diverse elementen/de personages en ook de samentrekkingen van de diverse verschillende culturen en volkeren.
Ik vind het geweldig neergezet en voor het eerst sinds een tijdje weer heb ik een serie waar ik werkelijk zo snel mogelijk na de release op Amazon aan het kijken ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:37:
[...]

En we zitten nog wel op de tweakers site :D
:$ Ik weet het. Ik ben echter niet zo'n fervent lezer, ik ben in augustus 2016 begonnen met het eerste boek van The Expanse en nu heb ik bijna het tweede boek uit. Dat is ongeveer de snelheid waarop ik boeken "verslind" :D Zonde om dan zo'n e-reader te kopen, waar ik ook nog sterk mijn twijfels bij heb of het wel zo fijn werkt. Geef mij maar een boek in m'n handen, geen problemen met weerkaatsend zonlicht i.c.m. zonnebril en het geeft mij een lekker analoog gevoel in een wereld die steeds verder digitaliseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

LA-384 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:57:
[...]

:$ Ik weet het. Ik ben echter niet zo'n fervent lezer, ik ben in augustus 2016 begonnen met het eerste boek van The Expanse en nu heb ik bijna het tweede boek uit. Dat is ongeveer de snelheid waarop ik boeken "verslind" :D Zonde om dan zo'n e-reader te kopen, waar ik ook nog sterk mijn twijfels bij heb of het wel zo fijn werkt. Geef mij maar een boek in m'n handen, geen problemen met weerkaatsend zonlicht i.c.m. zonnebril en het geeft mij een lekker analoog gevoel in een wereld die steeds verder digitaliseert.
Boeken lees ik zelf ook liever analoog. Het gevoel van papier in je handen is gewoon fijn en het leest gewoon prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
LA-384 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:55:
[...]

[...]

Ik heb in het begin het plot gelezen. Waar het volgens mij dus om gaat is dat er een strijd is tussen enkele goden, er zijn twee partijen: Mr Wednesday behoort tot de oude garde, samen met Peter Stormare en die drie "zussen", hij probeert in elk geval meer goden/speciaal begaafden tot zijn groep te keren. Mr world, technoboy en Mrs media behoren tot de nieuwe garde. Volgens mij hebben al deze goden/speciaal begaafden bepaalde subtiele krachten. Mr Wednesday kan goed praten en haalt daarmee mensen over (kom er even niet op hoe ik het beter moet benoemen), Mr world weet dus de geschiedenis van iedereen, Mrs media beïnvloed de media en de apparaten die hiermee te maken hebben (of was dat technoboy? ), Mad Sweeney heeft zijn geluksmunt, etc. Shadow Moon lijkt echter van een heel ander caliber en zou feitelijk alles kunnen waar hij zijn gedachte toe zet. We hebben iig gezien dat hij het heeft laten sneeuwen. Of hij ook verantwoordelijk is voor de terugkeer van laura, of dat dat de geluksmunt zijn werk is, is mij nog niet duidelijk. Hij blijkt iig een belangrijke troefkaart te zijn in de aankomende strijd.
Het probleem van de oude goden is dat ze vergeten zijn, aandacht/ aanbidding geeft ze meer kracht. Ik denk dat vooral het geloof van shadow in 1 van de partijen doorslag gevend is voor het succes, shadow geeft ook licht wat een indicatie kan zijn van zijn innerlijke kracht. De nieuwe goden hebben dat (nog) niet helemaal door en willen hem alleen omdat Wodan interesse heeft in shadow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 10:03:
[...]

Boeken lees ik zelf ook liever analoog. Het gevoel van papier in je handen is gewoon fijn en het leest gewoon prettiger.
Off topic, maar okay:

het gevoel van papier in je handen is niet te vervangen dus als je dat essentieel vindt, ja, dan is er niets aan te doen. Een e-reader leest voor de ogen echter even prettig als papier - er is geen enkel verschil kwa vermoeidheid etc. Het reageert ook als papier in buitenlicht - geen enkel probleem dus.

Een telefoon, tablet of computermonitor is een ander geval - dat voelt duidelijk anders dan papier voor je ogen en werkt vaak niet goed in sterk buitenlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05 14:05
Hoe vaag is American Gods vergeleken met Mr Robot ? Deze laatste had ook een zekere vaagheid maar er zat nog genoeg logica in om te blijven boeien. Series die vaag doen om het gebrek aan verhaal te verbergen en je opzadelen met een gevoel van 'is dit nu slecht of begrijp ik het gewoon niet' probeer ik liever te mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

jos707 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:58:
Hoe vaag is American Gods vergeleken met Mr Robot ? Deze laatste had ook een zekere vaagheid maar er zat nog genoeg logica in om te blijven boeien. Series die vaag doen om het gebrek aan verhaal te verbergen en je opzadelen met een gevoel van 'is dit nu slecht of begrijp ik het gewoon niet' probeer ik liever te mijden.
Er is genoeg verhaal. Of jij dat gaat snappen of het vaag zult vinden kan ik je niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dark Matter en Wynonna Earp zijn weer begonnen :D
Straks maar eens kijken :)

En komende nacht komt 's werelds meest leuke kloon weer op de buis O+

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 10-06-2017 15:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-05 10:34
Net de finale gezien van The Leftovers. :o Het derde seizoen is niet enkel het beste seizoen van deze serie, maar tevens ook één van de betere seizoenen uit de TV-geschiedenis. _/-\o_ Hoe absurder het werd, hoe beter ik het vond. En dan te bedenken dat ik het eerste seizoen voor net die reden maar middelmatig vond. Ik kan deze serie absoluut aanraden aan ieder die dit leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:43
Dark Matter: Hebben jullie een idee of die one nog een keer terugkomt? Ik snap niet helemaal hoe hij nou de serie uit is gewieberd (ja, dood. Maar in SciFi is dood nooit definitief of je moet een rood shirt aanhebben).

Of heeft de acteur een betere baan gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:01
Het begint hier precies even stil te worden als in mijn kalender in Sonarr :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Geen idee of het hier thuis hoort, maar ik ga het toch noemen, want wie is er nou niet mee opgegroeid.

Ducktales 2017 _/-\o_

De Ducktales 2017 film lanceert op 12 augustus. Op 23 september lanceert Disney de vernieuwde tekenfilm serie van Ducktales op hun Disney XD kanaal.

Ze hebben trouwens heel veel grote namen voor de stemmen. Stemacteurs van verschillende Disneys films en series. David Tennant.om even een naam te noemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 15-06-2017 16:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:30
Kenhas schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:49:
Het begint hier precies even stil te worden als in mijn kalender in Sonarr :-)
Ik denk dat dat ook redelijk gerelateerd is :+ mijn kalender doet nu vooral nog:

- Fear the Walking Dead
- Silicon Valley
- Better Call Saul
- Orphan Black
- Pretty Little Liars
- The Originals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wegens het gebrek aan series ep 1 van IMDB: The Loch (TV Mini-Series 2017) er maar even opgezet, eens kijken of dat wat is :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik zag trouwens dat over 5 dagen ook de serie 'The Mist' begint (Stephen King):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
En over 25 dagen Salvation.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VvJRTIRzW2E]

Summary:
Self-made tech billionaire Darius Tanz (Santiago Cabrera) and MIT grad student Liam Cole (Charlie Rowe) contact Pentagon Press Secretary Grace Barrows (Jennifer Finnigan) about the fact an asteroid will crash into Earth in six months.

Genre(s):
Drama, Action & Adventure, Suspense, Science Fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
En 9 augustus gaan we weer naar Stephen King met de serie 'Mr. Mercedes'.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=u8SM18XrqjQ]

Hopen dat deze op Stephen King's verhalen gebaseerde series niet zo verkracht gaan worden als 'Under the Dome'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... heb je de wijzig-knop gezien? O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:59:
.... heb je de wijzig-knop gezien? O-)
Had ik even geen zin in :+ maar er wordt momenteel zo weinig gepost hier dat het iewat door de beugel kan :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:57
Van de week de laatste aflevering gezien van The Handmaid's Tale maar (mijn mening) wat een ijzersterke aflevering weer. Na wat opvulling sloten ze geweldig af.

Ik ben alleen benieuwd hoe ze het nieuwe seizoen gaan invullen aangezien het einde van deze aflevering ook het einde van het boek was.

Ze werken wel samen met de schrijfster van het boek dus waarschijnlijk zal het wel loslopen. Ik kan in ieder geval niet wachten op het vervolg.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeror schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:45:
Geen idee of het hier thuis hoort, maar ik ga het toch noemen, want wie is er nou niet mee opgegroeid.

Ducktales 2017 _/-\o_
Je bent een jong broekie :D

Ducktales game op de ipad is trouwens ook top! Speel hem geregeld, heerlijk lastige platformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:29:
[...]

Je bent een jong broekie :D

Ducktales game op de ipad is trouwens ook top! Speel hem geregeld, heerlijk lastige platformer.
32 jaar is jong? :D :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je net als mij 42 bent wel :P
He-man en inspector gadget tekenfilm had ik in mijn jeugd, zou wel tof zijn als er ook een he-man remake komt die goed is , die uit 2012 vond ik maar matig.

Maar ik kijk ook uit naar de ducktales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 10:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zeror schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:45:

Ducktales 2017 _/-\o_

[video]

De Ducktales 2017 film lanceert op 12 augustus. Op 23 september lanceert Disney de vernieuwde tekenfilm serie van Ducktales op hun Disney XD kanaal.

Ze hebben trouwens heel veel grote namen voor de stemmen. Stemacteurs van verschillende Disneys films en series. David Tennant.om even een naam te noemen.
Ik vond de Ducktales van vroeger echt een fantastische tekenfilm. In deze trailer van de nieuwe serie, heb ik toch mijn twijfels over de tekenstijl... Neemt niet weg, dat het natuurlijk weer fabelhaft zou kunnen worden. Even afwachten dus.

Hoopt!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 22:17
Aangezien er nog niemand over is begonnen (is ook nog maar net begonnen), de serie Claws lijkt me een aanrader. Ik heb 1 aflevering gekeken, met aan t einde een leuke verrassing. Als de rest net zo goed is dan hapt dat best makkelijk weg.

IMDB: Claws (TV Series 2017– )

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

cbr600f4i schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:05:
Aangezien er nog niemand over is begonnen (is ook nog maar net begonnen), de serie Claws lijkt me een aanrader. Ik heb 1 aflevering gekeken, met aan t einde een leuke verrassing. Als de rest net zo goed is dan hapt dat best makkelijk weg.

IMDB: Claws (TV Series 2017– )
thanks, hier wel binnen gekomen, maar nog niet kunnen kijken, ben nu orphan black s2/s3 aan het inhalen
1e aflevering gezien... Inderdaad...++

[ Voor 3% gewijzigd door zeroday op 19-06-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Nou, dat was voor mij toch echt de laatste American Gods aflevering. De producer van deze show moet zichzelf maar eens flink achter de oren krabben of dit jasje wel past bij het verhaal. Barslechte, simplistische dialogen. Heb het een kans gegegeven, maar dit kan niet meer.
Dat mensen dit kunnen verkiezen boven bv. een Legion qua kwaliteit is mij een raadsel overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Yep.
xoniq schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:45:
Hopen dat deze op Stephen King's verhalen gebaseerde series niet zo verkracht gaan worden als 'Under the Dome'.
Ik hou m'n hart al vast voor Dark Tower ...

[ Voor 48% gewijzigd door Goner op 19-06-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Best aardig begonnen al denk ik niet dat het een gedenkwaardige classic zal worden, de miniserie Riviera, met Julia Stiles in de hoofdrol:

IMDB: Riviera (TV Mini-Series 2017– )

After newlywed Georgina's billionaire husband Constantine is killed in a yacht explosion, she is shocked to discover the fortune and lifestyle he maintained was surrounded by violence, lies and murder. She soon must step out of her comfort zone to protect the family...and herself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net de trailer van The Orville gezien. Dit lijkt me echt ontzettend leuk. Hoop heel erg dat dit wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goner schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:25:
Ik hou m'n hart al vast voor Dark Tower ...
Ja? Die trailer vond ik er juist wel gaaf uit zien maar was dat niet al jaren een serie welke op de planning stond? Verbaasde mij wel dat het ineens een speelfilm is geworden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the dark tower zou toch een tv serie worden? Maar het is nu dus een film geworden? Ik hoopte op een tv serie eigenlijk...

en ik gisternacht wachten op game of thrones, zegt mijn vrouw vanochtend toen ik klaagde dat hij er nog niet was dat ik een maand te vroeg ben |:(

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 20-06-2017 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
En Turn Washington's Spies ook weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 00:01:
the dark tower zou toch een tv serie worden? Maar het is nu dus een film geworden? Ik hoopte op een tv serie eigenlijk...
Er gingen geruchten dat er een film én serie zou komen ... de tv serie zou dan dieper ingaan op de achtergrond van Roland.
Ben benieuwd wat ik van Idris Elba ga vinden. Fantastische acteur, maar ik heb na 5 boeken niet het idee dat de gunslinger zwart is. I.t.t. Susannah die heel duidelijk als zwart wordt beschreven met haar hele geschiedenis ..

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 20-06-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Dan0r schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:06:
Nou, dat was voor mij toch echt de laatste American Gods aflevering. De producer van deze show moet zichzelf maar eens flink achter de oren krabben of dit jasje wel past bij het verhaal. Barslechte, simplistische dialogen. Heb het een kans gegegeven, maar dit kan niet meer.
Dat mensen dit kunnen verkiezen boven bv. een Legion qua kwaliteit is mij een raadsel overigens.
tsja... ik vind de scene met bilquis in de disco met het nummer Tehran 1979 top.
Het verhaal is op zich bagger, maar dat zal niet anders zijn dan het boek

Op zich is er genoeg om jezelf bepaalde dingen af te vragen. Een S2 hoeft van mij niet 1-2-3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiner
Ieder zijn ding ik blijf American Gods een toffe serie vinden, beetje bij beetje leer je meer over de geschiedenis van iedere god.
Ik denk dat wanneer alle goden aanbod zijn gekomen, dat dan het verhaal zich verder gaat ontknopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

arsimo schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:24:
Best aardig begonnen al denk ik niet dat het een gedenkwaardige classic zal worden, de miniserie Riviera, met Julia Stiles in de hoofdrol:

After newlywed Georgina's billionaire husband Constantine is killed in a yacht explosion, she is shocked to discover the fortune and lifestyle he maintained was surrounded by violence, lies and murder. She soon must step out of her comfort zone to protect the family...and herself.
Eerste aflevering gezien en het spreekt me zeker aan. Volgens imdb zou het hele seizoen al greleased zijn, maar dusver is alleen de eerste episode binnen gekomen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Destianto schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:08:
[...]

Eerste aflevering gezien en het spreekt me zeker aan. Volgens imdb zou het hele seizoen al greleased zijn, maar dusver is alleen de eerste episode binnen gekomen.
stoorde me een beetje aan het frans, geen ondertiteling, waar je dat wel zou verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

zeroday schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:19:
[...]

stoorde me een beetje aan het frans, geen ondertiteling, waar je dat wel zou verwachten
Ik had wel engelse ondertitels, maar even vergeten of de franse stukken vertaald werden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:53:
[...]

Er gingen geruchten dat er een film én serie zou komen ... de tv serie zou dan dieper ingaan op de achtergrond van Roland.
Is de tv serie nu gecancelled of gaan ze gewoon allebei komen?
Ik hoop toch echt dat laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368114

whiner schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:43:
Ieder zijn ding ik blijf American Gods een toffe serie vinden, beetje bij beetje leer je meer over de geschiedenis van iedere god.
Ik denk dat wanneer alle goden aanbod zijn gekomen, dat dan het verhaal zich verder gaat ontknopen.
Zo kijk ik er ook tegen aan. Soms moet een serie ff op gang komen. introductie van karakters heeft even tijd nodig.als ze t dan maar wel sterk voortzetten.zit nu op ep4 en t bevalt me best goed. vaag.dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilscomrade
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-02 13:53
Na een aanrader uit deze thread begonnen met american gods, binnen 2 dagen 7 episodes gebinge'd. Dat zegt waarschijnlijk genoeg. ;)

Gruwelijk goede mix tussen verhaal, mysterie en oude mythologie. Mythologie moet je dus wel een beetje interesseren voordat je het evt leuk vindt. Ikzelf weet niet super veel van bv oude noorse goden etc, maar toen bepaalde characters in de serie zich laten zien had ik wel redelijk snel door wat voor soort god het was.

spoiler:
Het leukste stuk tot nu toe vond ik het verhaal van Essie, in Londen en ierland, met de leprechauns. Mad Sweeney is _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Devilscomrade op 21-06-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Ik heb blijkbaar een nieuwe serie gemist. Op 29 juni komt een "reality" serie uit genaamd Battle of the Network Stars. (Semi) bekende acteurs/actrices die het tegen elkaar opnemen: http://tvline.com/2017/06...ork-stars-reboot-preview/

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

niet nog hier langs gekomen, maar het kijkt lekker weg: El Chapo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 19:28
xoniq schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:28:
Ik zag trouwens dat over 5 dagen ook de serie 'The Mist' begint (Stephen King):
Een magere score van 6,3 op imdb. Toch maar even zelf checken.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Steve Irwin krijgt postuum Walk of Fame-ster :o :D
Twaalf jaar na zijn dood krijgt de Australische televisiester Steve Irwin een ster op de Walk of Fame in Hollywood. Dat heeft de organisatie achter de bekende straat in Los Angeles donderdag bekendgemaakt.

'The Crocodile Hunter' is één van de twee beroemdheden die volgend jaar postuum een ster krijgt. Ook comedian Bernie Mac krijgt die eer.

Op de lijst voor 2018 staan verder onder meer Jack Black, Jennifer Lawrence, Minnie Mouse, Kirsten Dunst, Simon Cowell, Snoop Dogg, Richard Branson en Lin-Manuel Miranda.

Steve's dochter Bindi Irwin reageerde op het nieuws op Instagram. "Papa heeft de wereld veranderd door mensen via de televisie te bereiken en hen mee te nemen op zijn avonturen. Dat zijn naam op een Hollywoodster staat betekent zoveel, nu we zijn belangrijke werk voortzetten."

Kirsten Dunst plaatste op Instagram een foto van een sms-gesprek dat ze met haar moeder had. Daarin vertelt de actrice dat ze een ster krijgt, waarop haar moeder antwoordt dat ze in de supermarkt staat te huilen van geluk.

Wanneer de individuele ceremonies worden gehouden, is nog niet bekend. De feestelijke onthullingen van de sterren van de 'class of 2018' kunnen tot twee jaar na de bekendmaking plaatsvinden.
* Raven heeft toen nog veel naar Animal Planet gekeken :)
Overigens is er ook een film:

De inmiddels opgegroeide Bindi doet overigens wat meer dan bezig zijn met de dierenwereld, al wordt die wereld ook meegenomen naar DWTS :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3nU4yOUQftg/]

_O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Mandrake466 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:21:
[...]

Een magere score van 6,3 op imdb. Toch maar even zelf checken.
Inderdaad zelf maar even checken. Heb wel vaker dat iets met een lagere score bij mij toch goed ontvangen wordt. Of iets met een erg hoge score gewoon tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

xoniq schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:21:
[...]

Inderdaad zelf maar even checken. Heb wel vaker dat iets met een lagere score bij mij toch goed ontvangen wordt. Of iets met een erg hoge score gewoon tegenvalt.
The Mist begint wel erg cliche soapy in ieder geval. Eerste 30 min was lastig door te komen.

De film was niet perfect maar toch een stuk beter dan wat ik tot nu toe nog gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Kenzi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:40:
[...]

The Mist begint wel erg cliche soapy in ieder geval. Eerste 30 min was lastig door te komen.

De film was niet perfect maar toch een stuk beter dan wat ik tot nu toe nog gezien heb.
Ik ga morgen beginnen. Bij een serie verwacht ik ook wat meer soapy situaties. Ze moeten het verhaal over een hele serie smeren. Laten we hopen dat dat langzaam aan steeds beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:52:
niet nog hier langs gekomen, maar het kijkt lekker weg: El Chapo
die is wel populair voor tv series momenteel zeg. Heb je misschien ook de netflix versie gekeken en kan je aangeven wat het verschil is? Ik heb ze beiden nog niet gezien en heb nog een berg wat ik moet bekijken, dus met jouw reactie kan ik bepalen of ik El Chapo ook mee ga pakken of kies voor de netflix variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:01:
[...]

die is wel populair voor tv series momenteel zeg. Heb je misschien ook de netflix versie gekeken en kan je aangeven wat het verschil is? Ik heb ze beiden nog niet gezien en heb nog een berg wat ik moet bekijken, dus met jouw reactie kan ik bepalen of ik El Chapo ook mee ga pakken of kies voor de netflix variant.
Wat bedoel je met 2 versies?, die ik heb gezien is de netflix one
El Chapo is van een minder spannend (in die zin: niet zoveel geknal) kaliber dan Narcos, maar zit verder goed in elkaar.
een drievoudige moord die wordt getoond is wel erg absurd en laat zien hoe keihard die wereld is. Niemand wordt gespaard. Daar was ik wel even van onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

arsimo schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:24:

Inmiddels het hele seizoen binnen, maar aflevering 2-10 in erg lage beeldkwaliteit mogen ontvangen én er zijn geen ondertitels.

Ik parkeer deze serie even in de hoop op een betere release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeroday schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 08:27:
Wat bedoel je met 2 versies?, die ik heb gezien is de netflix one
ik bedoelde narcos en el chapo , die beide series.
Zou je mij aanraden eerst narcos te kijken of eerst el chapo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De eerste twee afleveringen van The Mist gezien.
Vind het tot nu toe best prima maar er zit wel veel matig acteerwerk in. Ook zit het weer bomvol mensen die "de verkeerde beslissing" maken omdat dit voor het verhaal leuker uitpakt.

Al met al wel een 7, wij kijken nog even door.

spoiler:
Wat ik dan vooral erg vreemd vind is het feit dat je met 20 man in een mall opgesloten zit en er dan voor kiest je leven te offeren voor een radio. Ik zou daar lekker blijven zitten tot er vanzelf een oplossing komt. Er is zat eten, kleding, bedden enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
In 2015 is er blijkbaar een Entourage film uitgekomen. Ongetwijfeld wist ik dat wel, maar ik ben er gewoon nu pas aan toegekomen om hem eens te gaan kijken :o

/slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-05 10:57
what the ef @ american gods :D :9~

in twee dagen alles achter elkaar gekeken. ben over het algemeen al gek op mythologie. de serie prompt mij research te doen naar de oorsprong van enkele 'elementen' die in de serie voorbij komen. ik ben hierdoor ook wel benieuwd geraakt naar het boek

[ Voor 77% gewijzigd door nwnc op 25-06-2017 21:51 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:09

epo

Anoniem: 738905 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:21:
[...]

Eerst Narcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Anoniem: 738905 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:21:
[...]

Maakt niet uit, spelen wel in een gelijkwaardige tijdsperiode
maar zijn 2 verschillende verhalen op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

bingwatchen: Riviera ..leuke serie

Cancelled: Girl Boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Destianto schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:23:
[...]
* Riviera *

Inmiddels het hele seizoen binnen, maar aflevering 2-10 in erg lage beeldkwaliteit mogen ontvangen én er zijn geen ondertitels.
Aflevering 2 intussen in hoge beeldkwaliteit en ook subs. De rest idd nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arsimo
Carthrax schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:49:
Van de week de laatste aflevering gezien van The Handmaid's Tale maar (mijn mening) wat een ijzersterke aflevering weer. Na wat opvulling sloten ze geweldig af.
Erg sterke serie inderdaad. Beklemmend verhaal dat me echt in de greep houdt - ik merk dat ik soms echt kwaad word. Het overkomt me zelden bij series en films dat deze zo sterk op mijn emoties werkt. Top cast ook, en zeer knap scenario.

Er zijn wel wat aanpassingen t.o.v. het boek heb ik begrepen maar in overleg met de oorspronkelijk schrijfster. O.a. wat vreemd dat er ook "gekleurde" lui tot die groep "Bible Belt-goes-Taliban" behoren - dat is in het boek duidelijk anders en logischer, maar dat was blijkbaar een praktisch noodzakelijk "compromis" van de producers. Ik kan er mee leven.

Kritiekpuntje wat ik wel heb is dat hoewel het duidelijk een theocratische dictatuur betreft deze groep wel in woord [de begroetingen bijvoorbeeld] en motivatie hun uber-fundamentalische-conservatieve christelijkheid uitdraagt maar nauwelijks in symboliek en beeld. Alleen in de kleding van de vrouwen is dat wat te zien, maar de rest lijkt meer te lenen uit de bekende nazistische/stalinistische beelden (kleur, symbolen e.d.). Het voelt ietsje geforceerd aan alsof de makers de christelijke kijker niet (te veel) voor het hoofd willen stoten. Nou ja, detail.

Enorme aanrader - en zeker niet alleen voor vrouwen, eerder integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-03 10:52
my 2 cents:

:( soo sad dat the leftovers gedaan is, in de stijl van lost hebbe ze geprobeerd in de laatste epi alles af te sluiten, maar begreep niet veel vd voorlaatste epi :s

eindelijk komt syfy met iets leuks uit, blood drive (in de stijl van tarantino ouwe films) over een race waarvan de auto's op mensenbloed rijden, lekker kitsch en funny en horrorig :d

wil iemand een einde maken aan the arrow/flash/gotham ? they suck soo hard maar ik blijf kijken ondanks
(al het talent en budget gaat precies naar supergirl)

[ Voor 5% gewijzigd door kingpol op 26-06-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
kingpol schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:27:

..wil iemand een einde maken aan the arrow/flash/gotham ? they suck soo hard maar ik blijf kijken ondanks
(al het talent en budget gaat precies naar supergirl)
Ik ken het gevoel. zolang ze lopen blijf ik kijken, maar Arrow en Legends mogen van mij wel afgerond worden.
Flash mag van mij nog wel even doorgaan, indien ze met een goed verhaal komen.

Supergirl mag nooit stoppen. :+

Gotham vind ik overigens nog steeds wel genoeg boeien.

[ Voor 5% gewijzigd door M a r c o op 26-06-2017 14:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En anders reageren we zo:
Afbeeldingslocatie: http://static.srcdn.com/wp-content/uploads/Supergirl-TV-Review-Heat-Vision-Anger.jpg
:+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
die battle tussen haar en superman (vind ik serieus miscast) vond ik ook maar euh ... underwhelming :d ma bon

[ Voor 13% gewijzigd door kingpol op 26-06-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

arsimo schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:56:
[...]

Aflevering 2 intussen in hoge beeldkwaliteit en ook subs. De rest idd nog niet.
aflevering 2 t/m 10 van RIV was kwaliteit genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet toch maar eens verder kijken, maar ik vond de 1e aflevering niet zo sterk en de actrice die supergirl speelt vond ik ook niet zo super zeg maar.

Toch maar weer eens een kansje geven nu het op netflix staat.Ik voel me alleen zo oud als ik het kijk, heb het idee dat het meer voor de new adult categorie is (18 tot 30 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Wie de laatste aflevering van Twin Peaks snapt mag ut zeggen .. pfffff

ah ik ben niet de enige
https://www.reddit.com/r/...pisode_discussion_part_8/

Klik deze link niet als je de aflevering nog niet gezien hebt ..
Historische TV !

[ Voor 64% gewijzigd door zeroday op 26-06-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Derde seizoen Fuller House in september op Netflix te zien
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/lwhxxtvak3lo_wd640.jpg/derde-seizoen-fuller-house-in-september-netflix-zien.jpg
Het derde seizoen van Fuller House is vanaf vrijdag 22 september te zien op Netflix. De sitcom is een vervolg op de populaire serie Full House, die liep van 1987 tot 1995.

De datum heeft een bijzondere betekenis voor de comedyserie, want op die dag is het dertig jaar geleden dat de eerste aflevering van het origineel Full House werd uitgezonden door de Amerikaanse zender ABC.

Voor Fuller House keerde een groot deel van de originele cast weer terug.

Netflix biedt het derde seizoen van Fuller House in twee delen aan. De eerste negen afleveringen zijn op 22 september beschikbaar. De tweede helft van negen afleveringen komt in december online.
:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

eindelijk komt syfy met iets leuks uit, blood drive (in de stijl van tarantino ouwe films) over een race waarvan de auto's op mensenbloed rijden, lekker kitsch en funny en horrorig :d
Bedankt voor de tip! Gisteren de eerste twee afleveringen gekeken, heerlijke serie! _o_ Ontzettend campy, inderdaad in de stijl van Tarantino's Death Proof, gemengd met Mad Max en Evil Dead. Lekker over the top, heerlijk om met verstand op nul weg te kijken. Aanrader!

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Over de top als in Ash vs Evil Dead?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik zag vandaag reclame voor star trek in een bushokje. Maar ik zag het te laat om te kunnen zien wat er precies stond. Hebben jullie die reclame ook gezien? Wat komt er aan op star-trek gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:02:
Ik zag vandaag reclame voor star trek in een bushokje. Maar ik zag het te laat om te kunnen zien wat er precies stond. Hebben jullie die reclame ook gezien? Wat komt er aan op star-trek gebied?
IMDB: Star Trek: Discovery (TV Series 2017– ) O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dat idee had ik al, maar ik ben nog steeds benieuwd wat er dan op die poster staat (ik heb geen geduld om morgen nog een keer te kijken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha cool, klinkt best wel goed.
Is het budget hoger dan twee appels en een banaan dit keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

The_Worst schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:57:
Over de top als in Ash vs Evil Dead?
Vind ik wel. Snelle scenewisselingen en closeups, harde kleuren, niet een beetje bloed maar fonteinen, dat werk.

Oh, en qua verhaal deed ie me ook nog denken aan old-school Cannonball Run. :*)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
Donstil schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:15:
[...]

Haha cool, klinkt best wel goed.
Is het budget hoger dan twee appels en een banaan dit keer?
ja gelukkig weinig shitty cgi
en de acteurs nemen hun rol ook met een lading zout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cleverman is weer begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Kijktip: CLAWS ..

erg leuk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Raymond schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 14:46:
Dark Matter: Hebben jullie een idee of die one nog een keer terugkomt? Ik snap niet helemaal hoe hij nou de serie uit is gewieberd (ja, dood. Maar in SciFi is dood nooit definitief of je moet een rood shirt aanhebben).

Of heeft de acteur een betere baan gevonden?
Die komt niet meer terug lijkt mij. De neppert leeft niet meer en de originele had volgens mij aangegeven hun niet te storen als ze het andersom ook niet deden. Zeker weten doe ik dat laatste niet.

Het blijft wel een erg leuke serie om te kijken moet ik zeggen. Vooral de laatste aflevering was zeer vermakelijk.

Binnenkort start killjoys ook weer geloof ik. Het hoofdverhaal is wel leuk, maar het is mij soms toch wel wat kinderlijk en veel filler afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 10:01
1e seizoen viel mij niet tegen,ben benieuwd wat het 2e seizoen brengt!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En dan heel graag in Dolby Vision 4k HDR en DTS HDMA :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Raymond schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:44:
Dat idee had ik al, maar ik ben nog steeds benieuwd wat er dan op die poster staat (ik heb geen geduld om morgen nog een keer te kijken :P )
Deze poster?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/npAb5io.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door LA-384 op 29-06-2017 22:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Voor wie nog heel jonge kinderen heeft, kan ik Puffin Rock op Netflix aanbevelen. (Puffin Rots in de NL vertaling.) Een erg leuke serie over een stel aaibare beestjes op een rotseilandje in de oceaan. Hoofdrolspelers zijn de puffins (papegaaiduikers) Oona en haar broertje Baba en hun dierenvriendjes. Op IMDB loopt de score richting de 9. Het is mooi getekend en geanimeerd en elke aflevering heeft ook iets leerzaams. Het is (samen met Mickey Mouse Clubhuis) de favoriet van mijn dochter.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 01-07-2017 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Nope.
Vanmiddag reed ik er weer langs en heb ff tijd genomen om te kijken. Was een poster met reclame voor de nieuwe attractie in movie-world 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raymond schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:54:
[...]

Nope.
Vanmiddag reed ik er weer langs en heb ff tijd genomen om te kijken. Was een poster met reclame voor de nieuwe attractie in movie-world 8)7
Die met het spotje op tv waar de Enterprise van Picard telkens in beeld komt? Die serie is inmiddels een paar jaar oud :P

'Tekenfilmserie The Jetsons terug als sitcom'
De klassieke tekenfilmserie The Jetsons keert mogelijk terug op de televisie in de vorm van een sitcom.

Dat beweert website TVLine op basis van bronnen bij producent Warner Bros, die aan de remake en reboot zou werken.

Onder andere regisseur en producent Robert Zemeckis, bekend van de Back to the Future-trilogie en de speelfilm Forrest Gump, zou werken aan de remake van The Jetsons als uitvoerend producent.

De klassieke tekenfilmserie gaat over de familie Jetson die in het futuristische Orbit City leeft in het jaar 2062 en werd uitgezonden tussen 1962 en 1963 en opnieuw tussen 1985 en 1987.

Studio Warner Bros zou op dit moment gesprekken voeren met verschillende Amerikaanse televisiestations om de interesse voor de serie te peilen. Wie er in de rollen kruipen van George, Jane, Judy en Elroy Jetson is nog niet bekend.

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 30-06-2017 10:27 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.