Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 14:02

zeroday

There is no alternative!

Dare to watch .. meest waardeloze serie: The Deleted

Enjoy ;-)

en zojuist bingewatched Girlboss .. heeft weinig om het lijf maar Britt Robertson speelt erin .. enigszins zwak voor ;)

[ Voor 48% gewijzigd door zeroday op 23-04-2017 12:38 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gaycation komt de 30e met een special:
"Gaycation Presents: United We Stand"
In a special presentation of Gaycation, Ellen Page and Ian Daniel go beyond the headlines and take a look into what the Trump administraton could mean for the LGBTQ community.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
The Handmaids Tale... Wow! Moet gek lopen wil dit niet een van de beste series van 2017 worden. Het acteerwerk, het thema, de regie: echt wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05-2022
Veefje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:47:
The Handmaids Tale... Wow! Moet gek lopen wil dit niet een van de beste series van 2017 worden. Het acteerwerk, het thema, de regie: echt wow.
Wat voor serie is dit eigenlijk? Drama, thriller, science fiction? Lees alleen maar goede dingen over deze serie. Maar het verhaal spreekt me niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
ghighoegha schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 02:33:
[...]

Wat voor serie is dit eigenlijk? Drama, thriller, science fiction? Lees alleen maar goede dingen over deze serie. Maar het verhaal spreekt me niet echt aan.
Het gaat over een regime genaamd Gilead waar vrouwen geen rechten hebben. De meeste vrouwen zijn onvruchtbaar en er zijn een kleine groep vrouwen dat dient als draagmoeder voor de welgestelden. Dat is hun enige functie. Je ziet door de ogen van Offred hoe de samenleving zoals wij die kennen is gevallen en hoe de vrouwen het nu hebben in Gilead. Het is echter ook een samenleving waar homoseksualiteit ten strengste verboden is en waar men totaal geen vrijheid heeft. Alles wordt gecontroleerd en iedereen moet in de pas lopen. Krachtige tv, relevant en het zal vooral voor vrouwen en mensen die LHBT zijn veel raakvlakken hebben. Het laat je echt niet onberoerd. Must see tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Bedankt voor de tip, ik ga The Handmaids Tale ook meepakken.

Alleen mijn vrouw weigert mee te kijken nadat ik jouw stukje voorlas. Dus tja, dan ga ik er maar alleen van genieten :P

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 28-04-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:47:
tsja.. ik moet me wel even door aflevering 2 heen laten bijten. Daarom vanmorgen maar even de synopsis gelezen om te zien of het nut heeft ;-)
en ik denk dat ik verder ga kijken. Het ligt niet aan het acteerwerk, maar eerder aan het verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ffff

drama zulke series ..
dit zou niet mogen. en in de volgende scene ... is alles ok, maar nog steeds geen scherm aan.

[ Voor 115% gewijzigd door zeroday op 28-04-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke serie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:07:
[...]

tsja.. ik moet me wel even door aflevering 2 heen laten bijten. Daarom vanmorgen maar even de synopsis gelezen om te zien of het nut heeft ;-)
en ik denk dat ik verder ga kijken. Het ligt niet aan het acteerwerk, maar eerder aan het verhaal.
Doorkijken!
Anoniem: 738905 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 13:25:
Bedankt voor de tip, ik ga The Handmaids Tale ook meepakken.

Alleen mijn vrouw weigert mee te kijken nadat ik jouw stukje voorlas. Dus tja, dan ga ik er maar alleen van genieten :P
Begrijpelijk, als vrouw zijnde kun je hier echt woedend naar zitten kijken. Mijn dame hield het niet droog.
The Catch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Makers van sitcom Roseanne werken aan nieuw seizoen
De makers van de comedyserie Roseanne, die werd uitgezonden tussen 1988 en 1997, werken aan acht nieuwe afleveringen van de serie.

Roseanne Barr, John Goodman, Sara Gilbert en Laurie Metcalf zouden in gesprek zijn om hun rollen weer te gaan spelen, meldt Deadline. Ook Johnny Galecki, die momenteel de hoofdrol speelt in de komedieserie The Big Bang Theory en in Roseanne het vriendje van Gilbert speelde, zou zijn medewerking verlenen.

Meerdere televisienetwerken zouden interesse hebben getoond om de nieuwe serie uit te zenden. Onder meer ABC (die de serie eerder ook uitzond) en Netflix behoren hiertoe.

Netflix maakte eerder nieuwe seizoenen van de jaren 90-sitcom Full House en de dramaserie Gilmore Girls. Eerder dit jaar werd er al een nieuw seizoen van de televisiekomedie Will & Grace aangekondigd.

In maart kropen Goodman (in de serie de vader in het gezin) en Gilbert (zijn dochter) nog eenmaal in de huid van hun karakters, toen Goodman te zien was in Gilberts talkshow The Talk. Toen liet Goodman al weten dat hij openstond voor een eventueel nieuw seizoen. Ook Gilbert gaf aan mee te willen werken, mits het goed genoeg zou zijn.

Herkenbaar
Roseanne draait om het gelijknamige hoofdpersonage en haar familie, die behoren tot de middenklasse en wonen in het fictieve plaatsje Landford in de staat Illinois. In de serie maken ze "herkenbare" situaties mee, zoals werkloosheid en huwelijksproblemen.

De seriefinale trok zestien miljoen kijkers en gedurende de negen seizoenen wonnen Barr en Metcalf Emmy-awards voor hun rollen. Goodman en Gilbert kregen nominaties. In totaal werden er 222 afleveringen gemaakt van de sitcom.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

zeroday schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:17:
[afbeelding]

drama zulke series ..
dit zou niet mogen. en in de volgende scene ... is alles ok, maar nog steeds geen scherm aan.
Nu weet ik niet hoe dat zit bij andere telefoons maar als ik bel met mijn 950xl of eender welke Winphone dan is het scherm inderdaad gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 21:48
Anoniem: 93986 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:03:
[...]

Nu weet ik niet hoe dat zit bij andere telefoons maar als ik bel met mijn 950xl of eender welke Winphone dan is het scherm inderdaad gewoon uit.
Bij mij ook. Maar wat ik dan wel vaak zie bij films/series is dat tijdens het bellen het scherm op het homescreen aan staat. Dat is wel weer jammer, en altijd makkelijk op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
American Gods ook een aanrader. Visueel overweldigend, paar steengoede acteurs en gewoon tof om te zien. Wellicht uiteindelijk meer stijl dan inhoud, maar als het zo gepresenteerd wordt: who cares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb bijna het boek american gods uit, ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is Greys Anatomy aan het kijken...

De reacties op die wormen _O-

Dr. Webber: I had a patient full of worms today.
Dr. Avery (v): Did you take any pictures?
Dr. Webber: What? Did I... You know who you're talking to? Come here.
...
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/Greys.Anatomy.S13E21.jpgDr. Webber: We named that one Geraldine.
...
Dr. Webber: I'm telling you, it was like Discovery Channel here or something.
_O-

[ Voor 69% gewijzigd door Raven op 30-04-2017 19:41 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:04
zeroday schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:05:
en zojuist bingewatched Girlboss .. heeft weinig om het lijf maar Britt Robertson speelt erin .. enigszins zwak voor ;)
Ken het gevoel.
Ik heb ook de serie in 2 dagen afgekeken.

Vooral Britt Robertson <3 (maar die vriendin van dr vond ik ook wel leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 15:44

SaN

Anoniem: 738905 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 21:42:
Ik heb bijna het boek american gods uit, ben benieuwd :)
Zojuist aflevering 1 gekeken. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Ik kijk zeker wel verder. Wat vond jij ervan, met het boek nog vers in het geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 18:18
SaN schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:31:
[...]

Zojuist aflevering 1 gekeken. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken. Ik kijk zeker wel verder. Wat vond jij ervan, met het boek nog vers in het geheugen?
Ik ga 'm vanavond kijken, en heb het boek nooit gelezen. Vaak is dat ook beter; omdat ze afwijken van het boek. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 14:12
American Gods en Handmaids tale zijn echt toppers.

Beide zijn visueel erg mooi, ook zijn de acteer prestaties bij beide top.
Het verhaal van Handmaids tale is erg sterk en luguber, speciaal gemaakt voor de feministen.

American Gods, verhaal moet zich nog ontwikkelen, maar volgens mij komt dat helemaal goed. Lekker bloederig en bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het boek American Gods inmiddels helemaal gelezen en net aflevering 1 gekeken. Er wordt weinig van het boek (tot nu toe) afgeweken, ik neem aan dat er 8 of 10 episodes komen en dat komt ook redelijk overeen met hoever ze nu in het boek zijn (ik gok op 10% van het boek na 1 episode).

De eerste paar minuten zitten niet in het boek, het begint zo ongeveer in de gevangenis. Een aantal karakters vind ik sterk, maar niet allemaal. Ze zijn wat beter in het boek dan op het tv scherm.

Overal vind ik de aflevering wat warriger dan het boek. Ik vind het boek ook beter, niet alle scenes doen recht aan het boek zoals de laatste 5 minuten van de eerste aflevering. Dat is een stuk beter beschreven in het boek dan hoe het nu op je scherm komt.

Ik mis ook veel gedachten van de hoofdrolspeler, iets wat het boek zo sterk maakt. Er is wel wat geschrapt daarin in de serie en dat maakt de serie niet zo sterk als je ook het boek gelezen hebt. Ze proberen wel wat zoals het plafond dat openscheurt als hij aan zijn vrouw denkt in de gevangenis, maar het is het allemaal net niet.

Ik vind het jammer, het boek is beter, het boek is ook een meesterwerk. Toch jammer dat ik hier dan lees dat er mensen zijn die het boek nooit gaan lezen. Zonde, een boek kan zoveel mooier en beter zijn dan een tv serie of een film.
whiner schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 10:02:
American Gods, verhaal moet zich nog ontwikkelen, maar volgens mij komt dat helemaal goed. Lekker bloederig en bot.
Dit bedoel ik nu, daar gaat het helemaal niet over. Het is een verhaal dat je meerdere keren kan lezen om verhalen in verhalen te vinden, het gaat niet om het bloed of de truukjes met de munten of om wat dan ook. Het gaat om kleine details, details die je mist als je denkt dat het om bloed en botte dingen gaat. Of als je hoopt dat het verhaal zich gaat ontwikkelen.Het is een verhaal over een reis en het gaat om de reis, niet het einddoel.

Ik weet zelf nog niet of ik verder ga kijken, ik laat hem nog maar even staan voor aflevering 2. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe ze het gaan vormgeven wat nu gaat komen. Maar als ik enig advies mag geven: lees het boek, het is onlangs ook vertaald naar het Nederlands en beter dan de serie. Het leest echter niet makkelijk weg als een gemiddelde trailer, maar de beloning aan het einde is ook vele malen groter.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 02-05-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
Helaas is dat vaak het geval, verfilmingen zijn vaak minder. Ik heb de boeken niet gelezen en heb hierdoor gelukkig geen vergelijk materiaal.

ik vraag me af welke goden ze allemaal moeten voorstellen.

Wednesday = wodan = Odin
Technical Boy = loki ??
Bilquis = aphrodite ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:38
Wat zijn voor jullie de go-to websites voor TV Show reviews?
www.tvfanatic.com, www.metacritic.com, www.avclub.com ken ik.

Andere aanraders?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

whiner schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:58:
Helaas is dat vaak het geval, verfilmingen zijn vaak minder. Ik heb de boeken niet gelezen en heb hierdoor gelukkig geen vergelijk materiaal.

Wednesday = wodan = Odin
Technical Boy = loki ??
Bilquis = aphrodite ??
Voor mij is het alweer zeker 8 jaar geleden dat ik het boek gelezen heb, maar staat nog thuis. Wellicht dat ik het nog eens pak.

Volgens mij heb je enkel Odin goed. Wat je kunt zien in de eerste aflevering draait het allemaal om geloof.
Een god kan niet bestaan zonder geloof. Die techno kid is wat dat betreft dan ook helemaal geen oude god, maar een vergoddelijking van de hedendaagse techniek.
Bilquis is volgens mij gewoon een of andere Afrikaanse godin.

Ook in het boek is niet alles even helder altijd meen ik me te herinneren, maar dat is onderdeel van de charme vond ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Word wel nieuwsgierig naar American Gods :+

http://www.radiotimes.com...sheba-and-goddess-of-love

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whiner schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:58:
Helaas is dat vaak het geval, verfilmingen zijn vaak minder. Ik heb de boeken niet gelezen en heb hierdoor gelukkig geen vergelijk materiaal. Het is allemaal mooi gefilmd en ook wat lekker vaag waar ik van houd. Ik denk wel dat dit wat mensen kan afstoten, maar het boek is ook vaag op veel momenten en het duurt wel even voordat het kwartje valt.

Wednesday = wodan = Odin
Technical Boy = loki ??
Bilquis = aphrodite ??
Als ik zo mijn verhaal teruglees lijkt het of ik heel negatief ben, maar dat ben ik niet. Als ik het boek niet gelezen had had ik er anders naar gekeken.

Ik hoop wel dat in aflevering 2 de munt duidelijker wordt, dat zit al wat eerder in het boek dan nu. Maar ik neem aan dat dit in aflevering 2 wel komt met hopelijk mooie beelden (net zoals ik in mijn hoofd heb na het lezen van het boek).

De goden kan je opzoeken, er is een american gods wiki waarin ze vermeld staan. Maar dat zijn wel wat spoilers omdat het begin uit de serie ook verklaard wordt, ik zou dat persoonlijk niet gaan opzoeken. De donkere dame uit aflevering 1 (haar naam wordt genoemd) kan je natuurlijk al wel gaan opzoeken, zitten interessante verhalen achter al die goden, leuk om op wikipedia over te lezen.

Er is meer met de goden aan de hand, maar dan verklap ik het verhaal. Dus ik zou zeggen: stel je geduld nog even op de proef, anders krijg je echt spoilers en dat is dan weer jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 02-05-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:50:
Ik heb het boek American Gods inmiddels helemaal gelezen en net aflevering 1 gekeken. Er wordt weinig van het boek (tot nu toe) afgeweken, ik neem aan dat er 8 of 10 episodes komen en dat komt ook redelijk overeen met hoever ze nu in het boek zijn (ik gok op 10% van het boek na 1 episode).

De eerste paar minuten zitten niet in het boek, het begint zo ongeveer in de gevangenis. Een aantal karakters vind ik sterk, maar niet allemaal. Ze zijn wat beter in het boek dan op het tv scherm.

Overal vind ik de aflevering wat warriger dan het boek. Ik vind het boek ook beter, niet alle scenes doen recht aan het boek zoals de laatste 5 minuten van de eerste aflevering. Dat is een stuk beter beschreven in het boek dan hoe het nu op je scherm komt.

Ik mis ook veel gedachten van de hoofdrolspeler, iets wat het boek zo sterk maakt. Er is wel wat geschrapt daarin in de serie en dat maakt de serie niet zo sterk als je ook het boek gelezen hebt. Ze proberen wel wat zoals het plafond dat openscheurt als hij aan zijn vrouw denkt in de gevangenis, maar het is het allemaal net niet.

Ik vind het jammer, het boek is beter, het boek is ook een meesterwerk. Toch jammer dat ik hier dan lees dat er mensen zijn die het boek nooit gaan lezen. Zonde, een boek kan zoveel mooier en beter zijn dan een tv serie of een film.

[...]

Dit bedoel ik nu, daar gaat het helemaal niet over. Het is een verhaal dat je meerdere keren kan lezen om verhalen in verhalen te vinden, het gaat niet om het bloed of de truukjes met de munten of om wat dan ook. Het gaat om kleine details, details die je mist als je denkt dat het om bloed en botte dingen gaat. Of als je hoopt dat het verhaal zich gaat ontwikkelen.Het is een verhaal over een reis en het gaat om de reis, niet het einddoel.

Ik weet zelf nog niet of ik verder ga kijken, ik laat hem nog maar even staan voor aflevering 2. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe ze het gaan vormgeven wat nu gaat komen. Maar als ik enig advies mag geven: lees het boek, het is onlangs ook vertaald naar het Nederlands en beter dan de serie. Het leest echter niet makkelijk weg als een gemiddelde trailer, maar de beloning aan het einde is ook vele malen groter.
Dat is toch in principe met elke verfilming? Ik ken geen verfilmingen die beter zijn dan het boek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

spoiler:
and consumes a man with her vagina
Waarom moet ik nu aan IMDB: Teeth (2007) denken :X :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:37:
[...]

Als ik zo mijn verhaal teruglees lijkt het of ik heel negatief ben, maar dat ben ik niet. Als ik het boek niet gelezen had had ik er anders naar gekeken.

Ik hoop wel dat in aflevering 2 de munt duidelijker wordt, dat zit al wat eerder in het boek dan nu. Maar ik neem aan dat dit in aflevering 2 wel komt met hopelijk mooie beelden (net zoals ik in mijn hoofd heb na het lezen van het boek).

De goden kan je opzoeken, er is een american gods wiki waarin ze vermeld staan. Maar dat zijn wel wat spoilers omdat het begin uit de serie ook verklaard wordt, ik zou dat persoonlijk niet gaan opzoeken. De donkere dame uit aflevering 1 (haar naam wordt genoemd) kan je natuurlijk al wel gaan opzoeken, zitten interessante verhalen achter al die goden, leuk om op wikipedia over te lezen.

Er is meer met de goden aan de hand, maar dan verklap ik het verhaal. Dus ik zou zeggen: stel je geduld nog even op de proef, anders krijg je echt spoilers en dat is dan weer jammer.
Aflevering twee is nog steeds vaag, althans vaag in de manier dat alles nog niet geheel duidelijk wordt. Ook in de tweede aflevering blijft het dus nog onduidelijk. Wel weer een paar mooie scenes. Het einde met Peter Stormare, bijvoorbeeld, maar vooral de opening van de tweede aflevering. Wat een scene!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veefje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 18:17:
Aflevering twee is nog steeds vaag, althans vaag in de manier dat alles nog niet geheel duidelijk wordt. Ook in de tweede aflevering blijft het dus nog onduidelijk. Wel weer een paar mooie scenes. Het einde met Peter Stormare, bijvoorbeeld, maar vooral de opening van de tweede aflevering. Wat een scene!
Aflevering 2 komt toch pas 8 mei beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Anoniem: 738905 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 22:14:
[...]

Aflevering 2 komt toch pas 8 mei beschikbaar?
Ik heb de eerste vier afleveringen gezien. Ik schrijf over televisie en krijg regelmatig screeners toegestuurd of kan ze aanvragen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:56

Arethusa

Niet die server

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:32
Kunnen we het in dit topic puur over series hebben en niet over reality shows als masterchef. Misschien handig om daar een apart topic voor te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Marvel/Hulu Runaways Teaser
[Video: https://www.facebook.com/marvelshows/videos/vb.927399307361077/1095740843860255/?type=2&theater]

[ Voor 22% gewijzigd door Arethusa op 04-05-2017 09:21 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:21

Bob Popcorn

Plop!

zeroday schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:17:
[afbeelding]

drama zulke series ..
Je scherm gaat automatisch uit als je hem tegen je gezicht houdt. Maar op z'n kop is op z'n minst slordig ja 8)7

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Bob Popcorn schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Je scherm gaat automatisch uit als je hem tegen je gezicht houdt. Maar op z'n kop is op z'n minst slordig ja 8)7
Nou .. ik zat van de week een van de afleveringen van The Flash te kijken. Komt er een H.R Wells uit de andere dimensie .. sjee een stand-in die vol in beeld en gezicht wordt genomen .. zoooo slecht ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:57
Hoe kun je nu legaal series actueel volgen op bijv. ABC?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Emigreren? Niet dat je dat wil met die mafkees aan het roer :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 11:17

Mx. Alba

hen/die/zij

Modbreak:Op veler verzoek heb ik de discussie over kookshows toch afgesplitst. Dat soort programma's zijn niet echt tv-series maar tv-shows die over het algemeen een heel ander publiek trekken. Er is zeker een overlap in het venndiagram maar laten we het eens zo proberen. Voordeel voor de kookfanaten is dat er in Het grote kookshow topic ook gediscussieerd kan worden over Nederlandse kookshows. Mocht het niet bevallen dan kan het altijd weer gemerged worden. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mx. Alba op 08-05-2017 15:47 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mx. Alba schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:08:
Modbreak:Op veler verzoek heb ik de discussie over kookshows toch afgesplitst. Dat soort programma's zijn niet echt tv-series maar tv-shows die over het algemeen een heel ander publiek trekken. Er is zeker een overlap in het venndiagram maar laten we het eens zo proberen. Voordeel voor de kookfanaten is dat er in Het grote kookshow topic ook gediscussieerd kan worden over Nederlandse kookshows. Mocht het niet bevallen dan kan het altijd weer gemerged worden. :)
Je bent wat berichten vergeten O-)
Anoniem: 19894 in "Buitenlandse TV series zomer 2017"
Raven in "Buitenlandse TV series zomer 2017"

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 08-05-2017 15:48 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Once Upon a Time Musical Episode! :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:43:
Once Upon a Time Musical Episode! :D
Hij is wel goed fout in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:44
OMG wat een ellende was dat 8)7 ,heb dus een hekel aan musicals en heb dus veel de FF knop gebruikt .
Achteraf gezien had ik dus net zo goed de hele aflevering kunnen skippen !

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Angie Tribeca is weer _O-

Thunderbirds are Gooooo! _O- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Marvel's The Gifted Teaser Trailer
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CeSsDyP-cIA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

tita_tovenaar schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:24:
OMG wat een ellende was dat 8)7 ,heb dus een hekel aan musicals en heb dus veel de FF knop gebruikt .
Achteraf gezien had ik dus net zo goed de hele aflevering kunnen skippen !
Serie is al een paar seizoenen over de top. Zo vond ik de musical theme bij Flash ook drama.
Helemaal niet nodig en gewoon onzinnig en is m.i. opvulling en als ze zoiets bedenken is het voor mij bijna einde serie .. (vaak doen ze het omtrend bepaalde feestdagen .. )

Nu na s6 blijkt ook wel dat bepaalde acteurs bij OUAT het contract niet verlengen .. Zoals Jennifer Morrisson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghighoegha
Is het niet een idee om dit topic samen te voegen met het andere series topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ghighoegha schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:43:
Is het niet een idee om dit topic samen te voegen met het andere series topic?
En kookshows erbij, ik vind het allemaal niet werkbaar meer, heb nu meerdere serie topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:15:
[...]

En kookshows erbij, ik vind het allemaal niet werkbaar meer, heb nu meerdere serie topics.
Ik weet niet beter.

Teveel in 1 topic proppen werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Arethusa schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:22:
Marvel's The Gifted Teaser Trailer
[video]
Chi Chi en (Wini)Fred :D , dat zijn al 2 redenen om te kijken :+
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:21:
[...]

Ik weet niet beter.

Teveel in 1 topic proppen werkt ook niet.
With ^, voorheen altijd 2 open, tegenwoordig 3 omdat de kookshows apart moesten...

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 10-05-2017 21:14 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het is daarom ook altijd een gok waar je iets plaatst van een serie die al meerdere seizoen loopt. Sons of Anarchy bijv. waar ik het laatst over had. Zet je dat bij Netflix, omdat die alle seizoenen heeft? Het is namelijk geen Netflix original en ook niet enkel te zien op Netflix (ook op RTL7). Zet je het bij het oudste lopende series topic? Bij het nieuwste? Nu zag ik later dat het ook een eigen topic heeft, maar dat heeft natuurlijk niet elke serie.

Wat ik doe is het dan maar plaatsen bij de oudste van de 2, tenzij het over het laatste seizoen gaat. (Mits geen eigen topic natuurlijk) Tja... De oplossing kan zijn dat we per tv-seizoen (zoals nu dus) een nieuw topic starten en daar dan alle series bespreken die geen eigen draadje hebben.

Eerste-wereldproblemen...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghighoegha
Ik ben nog lid van een ander forum en daar heb je een algemeen series topic. Werkt hartstikke goed. Wordt alles besproken behalve reality tv. En bepaalde populaire series hebben wel een eigen topic.

Snap de logica niet echt om verschillende topics te hebben voor buiten/binnenland 2016/17 zomer/winter. Zit je de hele tijd te switchen tussen topics en te zoeken naar waar welke discussie ook alweer werd gehouden.

Vooral dit topic. Series zomer. Vind ik echt overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
De belangrijkste reden waarom er twee topics zijn is het formaat. Zou ik er één per jaar maken (bijvoorbeeld augustus tot augustus) dan gaat de TS niet 4 (wat al veel is) maar richting de 8 posts nodig hebben.

De regel van toen ik het overnam was dat het "winterseries" topic betrekking heeft op series die starten vanaf 1 augustus tot 1 maart. Het "zomertopic" loopt vanaf 1 maart tot 1 augustus. Dat liep tot nu toe altijd best goed.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

cancelled: damn .. 2 broke girls ..

wel verwacht: ook cancelled: Black List Redemption

jammer en helaas .. : The Catch,
begin was goed, daarna matig ..
ook: imaginary mary .. (weer een serie met deze actrice die het na 1 seizoen niet redt).
en hop .. Making History, naast timeless een van de betere tijdreis serie; ook gecancelled
prospectors: ook gecancelled
the real o neals: cancelled
secret and lies: cancelled
sleepy hollow .. einde ..
underground: bam .. eind

[ Voor 125% gewijzigd door zeroday op 13-05-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:56
Timeless is blijkbaar toch niet gecanceld:

http://tvline.com/2017/05/13/timeless-renewed-season-2-nbc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

En eerlijk gezegd ook wel terecht. Het verhaal is gewoon goed en verveeld niet al te gauw en ze doen er ook alles aan om historische gebeurtenissen leuk en goed neer te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06 15:44

SaN

Heeft iemand Master of None seizoen 2 al gezien? Ik vond het eerste seizoen best vermakelijk.

Edit: laat maar. Wist niet dat er ook een Netflix topic was.

[ Voor 25% gewijzigd door SaN op 14-05-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

2 broke girls cancelled? zonde, was toch best vermakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Coenen schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:54:
2 broke girls cancelled? zonde, was toch best vermakelijk
Yep .. en dan te weten dat ze bezig waren om Cher binnen te hengelen als moeder van ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:00
Ga vooral The Catch missen denk ik, helemaal gezien cliffhanger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
American Gods heeft imho nu al z`n eigen topic verdiend, echt heerlijk om naar te kijken, lekker originele characters en vreemde verplaatsingen binnen 1 aflevering.

Heel bekijkenswaardig.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:28
Leuke serie inderdaad, hoewel er nog wel het een en ander op zijn plaats mag vallen voor mij. Ik zie net dat er een tweede seizoen komt. Dat terwijl seizoen 1 het volledige boek blijkt te beslaan en er volgens mij geen tweede boek is. Kan dus zomaar flink inkakken in seizoen 2.

Peter Stormare zet toch altijd bijzondere rollen neer zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door LA-384 op 15-05-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-06 00:05

Nitai

Live the life you love.

American Gods is echt een goede serie, geniet er wel van van het vreemde verhaal, visuals en goed acteerwerk. Nou ben ik niet homofoob, maar er komen wel heel veel penissen in voor :P
Is dat in het boek ook zo?

spoiler:
Ik begreep overigens niet wat er nou gebeurd was tussen die Djinn en die gozer. Heeft hij z'n lichaam overgenomen oid? Of heeft die Djinn Salim een nieuwe kans gegeven qua baan?

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 16-05-2017 10:37 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:32
Startrek meets familiy guy nu al zin in. op tv in het nieuwe seizoen

YouTube: The Orville: Official Trailer | THE ORVILLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:15
Over star trek gesproken: hoe staat het met de nieuwe serie?

Ik vrees namelijk dat er van uitstel, afstel komt. Hoe denken jullie daarover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Raymond schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:13:
Over star trek gesproken: hoe staat het met de nieuwe serie?

Ik vrees namelijk dat er van uitstel, afstel komt. Hoe denken jullie daarover?
Zie:
Rannasha schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:57:
De CEO van CBS deed mee aan een panel over de entertainment industrie en heeft daar ook een aantal dingen over Discovery gezegd. Voor het volledige verhaal, zie: http://trekmovie.com/2017...talks-netflix-importance/

Belangrijke punten zijn:
- Release is nog steeds geplanned voor het begin van het najaar.
- De keuze om Discovery op CBS All-Access uit te zenden (ipv het reguliere tv kanaal) is gemaakt omdat men verwacht dat Discovery als "premium content" veel abbonees zal trekken.
- Netflix is niet enkel geldschieter/afnemer, maar is ook betrokken bij de productie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ohhhh la la .. die had ik nog niet op mijn radar Sonarr staan ..

[YouTube: https://youtu.be/9LMkHLt1rx8]

[ Voor 31% gewijzigd door zeroday op 17-05-2017 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:24

Wildfire

Joy to the world!

heplam schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:52:
Startrek meets familiy guy nu al zin in. op tv in het nieuwe seizoen

YouTube: The Orville: Official Trailer | THE ORVILLE
Zag 'm net voorbij komen ja. Seth MacFarlane, tsja, dan kan het vanalles worden. We'll see. :)

Even netjes de trailer verwerken hier ipv enkel het linkje.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Yy9sKeCE8V0]

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 17-05-2017 21:08 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:37
zeroday schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:14:
ohhhh la la .. die had ik nog niet op mijn radar Sonarr staan ..

[video]
Aha ... deze ga ik ook in de gaten houden.
Iemand een idee voor wanneer deze juist gepland staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiner
Nitai schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:32:
American Gods is echt een goede serie, geniet er wel van van het vreemde verhaal, visuals en goed acteerwerk. Nou ben ik niet homofoob, maar er komen wel heel veel penissen in voor :P
Is dat in het boek ook zo?

spoiler:
Ik begreep overigens niet wat er nou gebeurd was tussen die Djinn en die gozer. Heeft hij z'n lichaam overgenomen oid? Of heeft die Djinn Salim een nieuwe kans gegeven qua baan?
Ik denk dat je gelijk hebt.
spoiler:
Een djinn (Arabisch: جن) is een bovennatuurlijk onzichtbaar wezen, dat volgens islamitische overleveringen, die aan bod komen in de Koran, bezit kan nemen van mensen.

Tja fallus aanbiddingen komen bij polytheism best wel veel voor ;), daarom zien we zoveel piemels denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door whiner op 18-05-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wiemelen schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 09:56:
[...]

Aha ... deze ga ik ook in de gaten houden.
Iemand een idee voor wanneer deze juist gepland staat?
vermoedelijk najaar 2017?

Wel jammer dat ze veel weggeven in de trailer, maar het ziet eruit alsof ik het heel goed ga vinden, dus ik klaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAJyBkbUIAEH7J4.jpg:large
:D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:11

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wynonna Earp begint diezelfde dag ook weer *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:02:
Wynonna Earp begint diezelfde dag ook weer *O*
*O*

Orange is the New Black ook *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komende nacht ook weer 12 aapjes kijken, al gaan ze seizoen 3 er wel erg snel doorheen jagen :S
IMDB: 12 Monkeys (TV Series 2015– ) - Episodes

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 20:19:
Komende nacht ook weer 12 aapjes kijken, al gaan ze seizoen 3 er wel erg snel doorheen jagen :S
IMDB: 12 Monkeys (TV Series 2015– ) - Episodes
Doen ze omdat de afleveringen dan sneller online kunnen worden gezet voor binge-watching en ze er meer aan verdienen :)

IGN is reuzepositief over S3 (score van 9.5), dus ik ben ook wel benieuwd.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet een bekend gezicht uit BttF in 12 Monkeys :o
Hij komt niet vaak in series langs :P

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 22-05-2017 11:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gXmySj4zOuXEaAYZmjlzgPMA/full.jpg

Eindelijk! *O* En die begintune ook weer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Niet iedereen is even enthousiast over Twin Peaks : https://www.nrc.nl/nieuws...et-teren-9724163-a1559872

Maar gelukkig, meningen en smaken verschillen : http://www.demorgen.be/tv...ten-de-lijntjes-b0d97b15/

[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 22-05-2017 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

tsja.. ik vind dat artikel wel erg kort door de bocht waarin ik weinig terug vind dat de schrijver van het artikel dan ook daadwerkelijk goed naar de premiere heeft gekeken.

Ik las vanmorgen dat iemand teleurgesteld was dat het dorpje zelf in het begin niet of weinig aan bod kwam
maar als je doorkijkt dat je de puntjes wel ingevuld zouden worden en dat je dus jezelf niet direct moet laten afschrikken.

Kijk dat van die rode kamer en andere dimensies had/heb ik nooit echt gesnapt en was voor mij 25 jaar geleden echt de afknapper.

Ik ga vanavond kijken hoever ik kom ..

Ik ben ook aan kijken naar American Gods .. Op een bepaalde manier toch net zo absurd (maar waar ik de aflevering van gisteren een van de beste vond tot nu toe). Je moet ervan houden. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-06 22:46

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Even een vraagje. Ik wilde Better Call Saul kijken, maar nu zag ik dat dit een prequal van Breaking Bad was. Ik heb BB niet gekeken; ken ook het verhaal etc. niet. Is het dan toch de moeite waard om BCS te gaan kijken, of raden jullie mij aan eerst BB te kijken? Thanks :)

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

DikkeBMW schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:16:
Even een vraagje. Ik wilde Better Call Saul kijken, maar nu zag ik dat dit een prequal van Breaking Bad was. Ik heb BB niet gekeken; ken ook het verhaal etc. niet. Is het dan toch de moeite waard om BCS te gaan kijken, of raden jullie mij aan eerst BB te kijken? Thanks :)
Door breaking bad eerst te kijken creëer je wel spoilers, maar het leuke voor bb fans is, dat je niet exact weet hoe het loopt in het verleden.

Door eerst bcs te kijken heb je de chronologische volgorde te pakken.

Beide series staan los erg sterk van elkaar en de combo is een leuke mix van referenties.

je kunt tevens met beiden tegelijk starten, aangezien bcs nog steeds in ontwikkeling is en bb afgerond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

trailer: the F word met Gordon
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Eann72DD18c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-06 14:10
De vrouw en ik waren ook maar eens begonnen aan The Handmaids Tale. Voordat we het wisten was het laat in de avond wilden wij eigenlijk doorkijken maar ja de kinderen zijn er vaak vroeg bij ;)
Wat een geweldige serie. Het duurt even voor je er in bent maar als je het een kans geeft dan is dit een absolute topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wordt een rustig weekje hier na al die zomerstops :/ :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 16-06 20:50

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mooi ;) tijd om wat in te halen. Door al dat mooie weer loop ik verschrikkelijk achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Raven schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:04:
Wordt een rustig weekje hier na al die zomerstops :/ :P
dat was het hier al bijna een week. Mooi tijd om een inhaalslagje met Bellevue en Arrow te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Coenen schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:26:
Mooi ;) tijd om wat in te halen. Door al dat mooie weer loop ik verschrikkelijk achter
Ik liep door de CE's wat achter, inmiddels niet meer :) Gelukkig starten er volgende maand weer een paar.

En heb anders nog wel wat klaarstaan om te (her)kijken: Almost Human, Flodder, Kommissar Rex (hopelijk een kijkbare versie) en
dingske O-)

Wel jammer dat series als Rex zo moeilijk te vinden zijn en daarmee doel ik niet alleen op de onofficiele wegen. Alleen S1 en 2 van Rex zijn op dvd uitgebracht met begrijpbare subs :/ , met Alarm für Cobra 11 - Die Autobahnpolizei (41 seizoenen lang inmiddels :o ), Medicopter 117, Wilde Engel :9 etc is het dacht ik niet beter.
Of het moet inmiddels anders zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 29-05-2017 20:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 02:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb ook wel eens geprobeerd om Duits(talig)e series te kijken, maar er is heel weinig beschikbaar. Bol.com heeft voor Kommissar Rex inderdaad alleen seizoen 1 en 2. Van Cobra 11 is alleen "een greep uit de seizoenen" aanwezig. Slaat eigenlijk nergens op natuurlijk. De vele seizoenen van Cobra 11 heeft te maken met dat ze meerdere seizoenen per kalenderjaar tellen. Ze zijn begonnen in 1996.

[ Voor 60% gewijzigd door Jorgen op 29-05-2017 22:09 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:28
Iemand die American Gods nog kijkt? Het begon wel leuk, maar nu is het gewoon weird. Is het boek net zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
LA-384 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 23:13:
Iemand die American Gods nog kijkt? Het begon wel leuk, maar nu is het gewoon weird. Is het boek net zo?
Toevallig net aan begonnen. In het begin leek het wel leuk, halverwege werd het wat wazig en op het eind had ik echt iets van waar zit ik naar te kijken?!

Heb het boek niet gelezen dus ben zelf ook benieuwd naar ervaringen van andere mensen. Ik kan me mede door het eind niet echt toe zetten om nog een aflevering te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:23

The_Worst

Unox

@LA-384 Ik ben na aflevering 1 al gestopt. Even weggekeken en ik snapte er al niks meer van. :z :+

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
De serie is misschien iets te subtiel voor de gemiddelde Tweaker, tweakers aanbidden allemaal Techboy ;).

Ik vind de serie echt geweldig, langzaam maar zeker leer je waarom de hoofdpersonage speciaal is en gekozen is door de oude oppergod (Wodan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Voorlaatste aflevering van The Leftovers: genoten. De innerlijke strijd tussen de angst om alleen te zijn en het bang zijn om Nora. Wat moet er nog veel beantwoord blijven. Dat Kevin zonder antwoorden terug keert, zodoende volledig voor de kijker laat om te kiezen of dit echt of zich alleen in zijn hoofd afspeelt. \

Wat ga ik deze serie missen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

whiner schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:22:
De serie is misschien iets te subtiel voor de gemiddelde Tweaker, tweakers aanbidden allemaal Techboy ;).

Ik vind de serie echt geweldig, langzaam maar zeker leer je waarom de hoofdpersonage speciaal is en gekozen is door de oude oppergod (Wodan).
nou dat idee heb ik totaal nog niet.

S01E01 - Still Star Crossed
een Romeo en Juliet verhaal .. tsja.. wat zal ik zeggen .. beetje saai .. eigenlijk wel

[ Voor 17% gewijzigd door zeroday op 30-05-2017 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Steven Spielberg is bringing back Animaniacs :o :D *O* *O* *O*
In addition to all of his upcoming Peter Jackson collaborations, Steven Spielberg has found the time to return to his beloved animated series, Animaniacs. According to Indiewire, the mega-director and producer, who developed the show on the heels of Tiny Toons Adventures, is reteaming with Warner Bros. to bring back the Warner brothers and Warner sister.

Just last year, Animaniacs joined Netflix’s streaming options, and the core voice cast—Rob Paulsen, Jess Harnell, and MacNeille—announced a tour. Spielberg’s Amblin Television is behind the reboot, which has yet to land a network, but should generate tons of interest once that search begins in earnest. The popular cartoon featured the voices of such golden-voiced individuals as Tress MacNeille and Maurice LaMarche, and scored multiple Daytime Emmys in its original run. So better start working on your state capitals again.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-06 15:49
Ja komen weer leuke zomer series aan, word het toch nog wat met zomer tv :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.