Het lijkt wel of ze hier meelezen, haha! Ook net een mail gekregen dat de bestelling wordt ingepakt en binnenkort verzonden. Nog een klein weekje geduld!
Pierre_nr1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:59:
364.79 € nu, met Giveme5
Ook net een bestelling geplaatst, ben benieuwd.
Verwijderd
Ik heb gisterochtend een bestelling geplaatst voor de witte lg g6 maar heb vandaag een mailtje gekregen dat ze het geannuleerd hebben en een terugbetaling aan het regelen zijn

En met welke reden?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:40:
Ik heb gisterochtend een bestelling geplaatst voor de witte lg g6 maar heb vandaag een mailtje gekregen dat ze het geannuleerd hebben en een terugbetaling aan het regelen zijn
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Fluctueren die prijzen zo? Ik kom uit op € 377.14 met code "giveme5"Pierre_nr1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:59:
364.79 € nu, met Giveme5
Anyways, nog steeds een topdeal als je 't mij vraagt.
Die OnePlus 5 van 499 gaat van de week mooi weer retour
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Als je free shipping doet kom je op hetzelfde bij de checkout.pimsaint schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:43:
[...]
Fluctueren die prijzen zo? Ik kom uit op € 377.14 met code "giveme5"
Anyways, nog steeds een topdeal als je 't mij vraagt.
Die OnePlus 5 van 499 gaat van de week mooi weer retour
zou het niet handig zijn om de insured shipping te nemen of is dat identiek gedekt indien je met Paypal de betaling doet?Lekiame schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:44:
[...]
Als je free shipping doet kom je op hetzelfde bij de checkout.
jup, indien betaald via PayPal zit je goed gedekt qua aankoopbescherming. Je hoeft dus NIET voor verzekerd verzenden te kiezen (scheelt weer €11)SvR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:47:
[...]
zou het niet handig zijn om de insured shipping te nemen of is dat identiek gedekt indien je met Paypal de betaling doet?
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 27-06-2017 09:49 ]
Bij .EUpimsaint schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:43:
[...]
Fluctueren die prijzen zo? Ik kom uit op € 377.14 met code "giveme5"
Verwijderd
We sturen u deze email om u te informeren dat we uw terugbetaling aan het verwerken zijn vanwege een van de onderstaande redenen.
1) Omdat u dit heeft verzocht – We begrijpen uw bezwaren, maar hopen u snel terug te zien.
2) Onvoldoende voorraad – We willen u niet langer laten wachten.
3) Niet in staat om de veiligheids verificatie te voltooien binnen 5 werkdagen.
4) Geen reactie op onze emails – We zouden graag een tegenbericht van u ontvangen!
1 & 4 vallen sowieso af..
Sorry, wat?
Ah, ik snap het al.
Jeetje, nog maar een keer annuleren dan
[ Voor 20% gewijzigd door pimsaint op 27-06-2017 10:05 ]
Dat roep je al 2 weken, maar bestellen ho maar.
Hier gisteren ook twee besteld, titanium voor mijzelf en een witte voor mijn zusje
Update, vrijdag komt pas nieuwe voorraad binnen.
Beste Alwaysleft,
Bedankt voor je bericht.
De voorraad was inderdaad binnengekomen op maandag.
Deze is inmiddels helemaal toegewezen aan bestellingen doordat we door een kortingsactie erg veel bestellingen hadden ontvangen.
Gelukkig komt er vrijdag weer nieuwe voorraad binnen van de zwarte en titanium.
Alles is nu uitverkocht.
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central
Beste Alwaysleft,
Bedankt voor je bericht.
De voorraad was inderdaad binnengekomen op maandag.
Deze is inmiddels helemaal toegewezen aan bestellingen doordat we door een kortingsactie erg veel bestellingen hadden ontvangen.
Gelukkig komt er vrijdag weer nieuwe voorraad binnen van de zwarte en titanium.
Alles is nu uitverkocht.
Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central
Denk omdat die uitverkocht is.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:40:
welke kleur dan?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:43:
Ik heb mijne maar geannuleerd, geld wordt teruggeboekt.
Levertijd zou 3 weken bedragen.
Apart, ik donderdag besteld en kreeg zojuist feedback op mijn vraag via de mail gesteld:Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:43:
Ik heb mijne maar geannuleerd, geld wordt teruggeboekt.
Levertijd zou 3 weken bedragen.
Bedankt voor je bericht.
Momenteel zijn wij bezig met het inpakken van je bestelling en hij word binnenkort verzonden!
Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je van ons een mailtje met je persoonlijke Track and Trace code.
De verzending duurt 6 tot 8 werkdagen, zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten.
Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora
Zwarte heb je geluk, die is opnieuw binnen gekomen gisteren. Vrijdag komt er weer nieuwe voorraad van de zwarte naar verwachting, zilveren ook. Dus nu helemaal uitverkocht.j1p schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:48:
Zondagmiddag een bestelling geplaatst voor de zwarte, vanmorgen bericht dat hij wordt ingepakt
Waar zie je de levertijd staan,pas als je een bestelling plaats? 3 weke is te lang voor me ivm vakantie.
Als nieuwe voorraad vrijdag binnenkomt waarom annuleren ze de bestellingen..
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb mijn LG (titanium) afgelopen donderdag middag besteld bij eglobal en kreeg 2 uur later een mail dat ze aan het inpakken waren. Vandaag een DPD link ontvangen waarop staat dat ik hem morgen ontvang
Dus een levertijd van 6 dagen, niet slecht.
Dus een levertijd van 6 dagen, niet slecht.
[ Voor 3% gewijzigd door Xof op 27-06-2017 11:04 ]
Ze zetten hem op voorraad maar hij is dus niet op voorraad nu.Amaze86 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:02:
Waar zie je de levertijd staan,pas als je een bestelling plaats? 3 weke is te lang voor me ivm vakantie.
Hier donderdagochtend besteld en ook net een mail van Global NL gehad dat ze bezig zijn met inpakken en dat die binnenkort wordt verzonden
[ Voor 3% gewijzigd door Wurmpje op 27-06-2017 11:27 ]
is dat op de NL site of de EU site? of maakt dat niet uit?alwaysleft schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:24:
[...]
Ze zetten hem op voorraad maar hij is dus niet op voorraad nu.
Maakt niks uit. Komt allemaal uit HK, dus hetzelfde magazijn. Geen 1 kleur is nu op voorraad.SvR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:27:
[...]
is dat op de NL site of de EU site? of maakt dat niet uit?
Ik moet nieuwe dopjes, leken me wel ok. Er zitten standaard geen dopjes bij deze telefoon denk ik?Ferio schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:40:
[...]
Is alleen voor de dealers hier in Nederland. Je moet je aankoopbon uploaden, dus denk dat je dan door de mand valt.. je kan het altijd proberen en zo goed zijn die doppen niet eigenlijk..
Aniki schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:44:
[...]
Ik moet nieuwe dopjes, leken me wel ok. Er zitten standaard geen dopjes bij deze telefoon denk ik?
Zo te zien wel, zie hierbovenFerio schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:41:
De telefoon werdt op 15-06-2017 verzonden en 22-06-2017 is het via DPD aangekomen.
De box was niet verzegeld, want vermoedelijk hebben ze eenn gratis glass protectorer erop gezet. De telefoon is niet blacklisted en is zoals andere hier al zeiden gemaakt op 13 april 2017 gemaakt en uit de fabriek gegaan op 17 april 2017.
Inhoud;
- USB C oplader, met adapter. Oplader zelf is buitenlandse lader (2 platte pennen);
- Stofdoekje;
- Documentatie;
- Pin voor SD/SIM te opnen;
- Koptelefoon.
[afbeelding]
[...]
Misschien niet helemaal ontopic maar iemand enig idee hoe ik een liveChat kan starten met die fellow van Eglobal? Er staat dat ik op help moet drukken, maar kan alleen een ticket inschieten...
Wil graag m'n order annuleren voordat ie verzonden wordt
Zitten erbij.Aniki schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:44:
[...]
Ik moet nieuwe dopjes, leken me wel ok. Er zitten standaard geen dopjes bij deze telefoon denk ik?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Bestaat geen chat denk ik, heb het ook nooit kunnen vinden.pimsaint schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:53:
Misschien niet helemaal ontopic maar iemand enig idee hoe ik een liveChat kan starten met die fellow van Eglobal? Er staat dat ik op help moet drukken, maar kan alleen een ticket inschieten...
Klopt, chat werkt niet. Mail wel uitstekend. Altijd reactie binnen 48 uur.Ferio schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:27:
[...]
Bestaat geen chat denk ik, heb het ook nooit kunnen vinden.
mijn LG G6 order cancelled, al een bevestiging voor gekregen van eglobalcentral.
Denk toch dat ik voor een nieuwe Samsung S8 (64Gb dual sim) ga, deze is nu te krijgen voor € 546 (na de giveme5 code) incl verzending.
Mijn gevoel zegt dat €546 een betere aanbieding is voor een veel betere telefoon (de S8 dus) dan €370 voor de LG G6
Denk toch dat ik voor een nieuwe Samsung S8 (64Gb dual sim) ga, deze is nu te krijgen voor € 546 (na de giveme5 code) incl verzending.
Mijn gevoel zegt dat €546 een betere aanbieding is voor een veel betere telefoon (de S8 dus) dan €370 voor de LG G6
[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 27-06-2017 13:10 ]
Denk niet dat iedereen je mening deeltGeert1976 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:08:
Evengoed, veel plezier met de S8!
Dit dus!DrBos schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:38:
[...]
Denk niet dat iedereen je mening deeltVoor mij was de S8 in ieder geval al vrij snel een tegenvaller en heb 'm daarom snel weer doorverkocht.
Evengoed, veel plezier met de S8!
Heb beide S8 en de S8 + gehad meteen retour gestuurd, heb niks tegen Samsung maar vond die dingen veels te fragiel aanvoelen. En te laggie (mijn ervaring) heb nu de LG G6 besteld en nu dus afwachten maar .
Maar heb gelukkig veel goed gehoord over de G6
Zelf gecancelled of ben je door eglobal gecancelled? Tot vrijdag wachten zou voor mij geen probleem zijn...Geert1976 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:08:
mijn LG G6 order cancelled, al een bevestiging voor gekregen van eglobalcentral.
zelf gecancelled. Kreeg na een paar uur de bevestiging van hen binnen per mail. In mijn account bij eglobalcentral zie ik ook de status veranderd van ''Processing'' naar ''Refund''.SvR schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:47:
[...]
Zelf gecancelled of ben je door eglobal gecancelled? Tot vrijdag wachten zou voor mij geen probleem zijn...
jup, daarom is de LG G6 nu eind juni met alleen de security updates van AprilFantasio7 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:47:
[...]
Maar heb gelukkig veel goed gehoord over de G6
Zowel de S8 en de LG G6 hebben denk ik hele sterkte punten en ook weer zeer zwakke punten.
Zo is de front camera van de LG G6 ronduit ruk. Heeft de LG G6 een SoC (821) van vorig jaar en de S8 de nieuwste (825)
En heeft de S8 weer een zooitje dubbele apps (bloatware) die de LG G6 weer niet heeft...
heb aardig wat fora/sites afgestruint, maar LG is alles behalve echt up to date met hun toestellen.
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 27-06-2017 13:57 ]
Het is hier toch geen G6 vs S8 topic? iedereen heeft recht op zijn eigen mening hoor.Geert1976 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:55:
[...]
jup, daarom is de LG G6 nu eind juni met alleen de security updates van April
Zowel de S8 en de LG G6 hebben denk ik hele sterkte punten en ook weer zeer zwakke punten.
Zo is de front camera van de LG G6 ronduit ruk. Heeft de LG G6 een SoC (821) van vorig jaar en de S8 de nieuwste (825)
En heeft de S8 weer een zooitje dubbele apps (bloatware) die de LG G6 weer niet heeft...
heb aardig wat fora/sites afgestruint, maar LG is alles behalve echt up to date met hun toestellen.
excuses, je hebt gelijk. En iedereen heeft absoluut recht op z'n eigen mening.lennertvdkort schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:58:
[...]
Het is hier toch geen G6 vs S8 topic? iedereen heeft recht op zijn eigen mening hoor.
back on topic!
Loop voor de gein is een winkel binnen zoals T-mobile en vraag is hoeveel S8 ze terug hebben gekregen. Het scherm is de mooiste, maar enorm fragiel, zeker op de punten van de buiging. Ze hebben zoveel S8 terug gekregen dat het inmiddels al ruim een record is van alle telefoons ooit en dat al zo snel na release.Geert1976 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:08:
http://www.techradar.com/...most-fragile-handset-ever
Het is geen G6 tegen S8 , alleen een waarschuwing over de S8 toen ik dit zag.
[ Voor 16% gewijzigd door Ferio op 27-06-2017 16:33 ]
Vanmorgen gemaild, aangezien mijn order al vanaf vorige week op ' in verwerking ' stond. Met dat ik op verzenden klik, krijg ik een mailtje waarin staat dat mijn bestelling ingepakt en verzonden is 
Nu maar hopen dat die hier snel is!
Nu maar hopen dat die hier snel is!
De 'Gold' en de 'Blauwe' versies zijn nu ook te bestellen op eGlobal..
[ Voor 16% gewijzigd door Harly op 28-06-2017 00:45 ]
Alleen kun je de S8 met de 825 niet standaard kopen in NL. Hier heeft de S8 de Exynos 8895. Voor mij wel een dealbreaker.Geert1976 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:55:
[...]
Heeft de LG G6 een SoC (821) van vorig jaar en de S8 de nieuwste (825)
FCG
Gisteren netjes ontvangen. Helemaal blij. Im krijg alleen Vodafone Wallet nog niet aan de praat terwijl de G6 wel ondersteund wordt (H870 ipc H870DS?)
Net gebeld activeren NFC aan Wallet kan tot 24 uur duren.
Net gebeld activeren NFC aan Wallet kan tot 24 uur duren.
[ Voor 16% gewijzigd door CrashHouse op 28-06-2017 08:54 ]
Macoholic & Mavic
My bad! Ik bedoelde ook de 8895, voor ons hier in Europajeka schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:08:
[...]
Alleen kun je de S8 met de 825 niet standaard kopen in NL. Hier heeft de S8 de Exynos 8895. Voor mij wel een dealbreaker.
Yes, vanochtend een mail gekregen dat ze hem gaan inpakken(titanium,zondag ochtend besteld)!
Heb er ook nog een 1 zwarte xiaomi 10000mah accu bij besteld, was bang dat het daardoor langer zou duren. maar valt dus blijkbaar mee! En nog 1 voordeel van bij eglobal bestellen, de spanning
Heb er ook nog een 1 zwarte xiaomi 10000mah accu bij besteld, was bang dat het daardoor langer zou duren. maar valt dus blijkbaar mee! En nog 1 voordeel van bij eglobal bestellen, de spanning
Moet ik me 'zorgen' maken als mijn order van vrijdagmiddag nu nog steeds op processing staat en verder niks heb gehoord?
edit: trouwens andere telefoon maar via eglobal EU en jullie hebben daar het meeste ervaring mee, daarom de vraag hier.
edit: trouwens andere telefoon maar via eglobal EU en jullie hebben daar het meeste ervaring mee, daarom de vraag hier.
[ Voor 33% gewijzigd door japjaan op 28-06-2017 10:29 ]
Ik vermoed... Dat je vandaag een mail gaat krijgenjapjaan schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:28:
Moet ik me 'zorgen' maken als mijn order van vrijdagmiddag nu nog steeds op processing staat en verder niks heb gehoord?
Ik hoop het! Niet dat ik het niet vertrouw maar lang wachten is niet mijn sterkste punt hehe. Vind het maar vreemd dat er zoveel verschil in verwerkingstijd zit. In principe pak je toch orders aan op chronologische volgorde lijkt me.Razer schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:30:
[...]
Ik vermoed... Dat je vandaag een mail gaat krijgen
EU site, goedkoper.BigF25 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:34:
weet nu niet of ik hem op de Eu of Nl site moet bestellen.. iemand ?
Hoe zit dit met eventuele douane kosten die eraan verbonden zijn ?
Ik vind nergens iets terug van waar ze de toestellen versturen.
Vermoedelijk werken ze in het weekend niet of iets dergelijksjapjaan schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:28:
In hun FAQ staat dat de prijs zoals die op de website staat de final price is, omdat de spullen voor Europa vanuit een warenhuis in het VK verstuurd worden.jinks26 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:39:
[...]
Hoe zit dit met eventuele douane kosten die eraan verbonden zijn ?
Ik vind nergens iets terug van waar ze de toestellen versturen.
Indien betaald met PayPal of creditcard of combinatie van beide niet nodig aangezien die betaalopties al verzekering bieden. Indien via iDeal oid betaald misschien geen slecht idee.BigF25 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:39:
[...]
Dank.
Is het verstandig om Insured te shippen of niet nodig?
[ Voor 43% gewijzigd door Greebs op 28-06-2017 10:41 ]
Staat allemaal in deze thread... Als je met Paypal betaalt is het niet nodig.BigF25 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:39:
[...]
Dank.
Ik heb het voor die paar euro gedaan, maar achteraf niet nodig vanwege paypal.BigF25 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:39:
[...]
Dank.
Daar heb je sowieso meer kans van slagen als er wat mis is, want bij dpd bijv. kan je zelf geen 'onderzoek' starten, dat moet dan via de verzender. waardoor je dus via eglobal erachter moet komen hoe ze het op gaan lossen.
Paar dagen geleden de "blauwe" variant besteld, dit leek me meer antraciet/grijs. Of krijg ik nu echt een blauwe?
Moest snel beslissen in het buitenland nadat me G4 door de dochter in het bad is gegooid
Moest snel beslissen in het buitenland nadat me G4 door de dochter in het bad is gegooid
Goud en blauw zijn de nieuwe kleuren van de G6+ (ook voor g6). Heb net even gekeken en ze gebruiken de plaatjes van de platinum maar noemen 'm blauw. Het kan dus een van beiden zijn, maar gold hebben ze wel al een plaatje van dusBartender schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:12:
Paar dagen geleden de "blauwe" variant besteld, dit leek me meer antraciet/grijs. Of krijg ik nu echt een blauwe?
[ Voor 22% gewijzigd door MusicAddict op 28-06-2017 13:21 ]
De grijze... hij is niet echt grijs, maar geloof dat er iets van blauw in zit, alleen je ziet het niet echt. De blauwe zoals de plus versie krijgt is weer een andere kleur blauw.Bartender schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:12:
Vandaag geleverd!
Wat is de zwarte mooi, absoluut niet de plastic look zoals op vele foto's op internet!
Wat is de zwarte mooi, absoluut niet de plastic look zoals op vele foto's op internet!
Wanneer besteld en wanneer verzonden?BlackShadow schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:09:
Vandaag geleverd!
Woensdagavond besteld en dit is het verloop:
http://track-shipment.egl...1&tracking=46599176972656
Edit: heb op de .be website besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door BlackShadow op 28-06-2017 14:34 ]
Zit er bij jou ook zo een moeilijk te verwijderen plastic cover op?BlackShadow schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:09:
Vandaag geleverd!
Er zit inderdaad een zeer dun plastiek cover op, die laat ik voorlopig nog even zitten.Ferio schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:26:
[...]
Zit er bij jou ook zo een moeilijk te verwijderen plastic cover op?
Ok dan hoort dat inderdaad zo, dacht dat hun wellicht iets erop hadden geplakt. Ik wacht nu nog op mn glass protector. Dat stukje plastic is overigens wel weg kras gevoelig.BlackShadow schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:34:
[...]
Er zit inderdaad een zeer dun plastiek cover op, die laat ik voorlopig nog even zitten.
Die van mij komt vandaag waarschijnlijk niet meer, DPD geeft een laadfout aan als status. Is dus waarschijnlijk op het verkeerde depot terecht gekomen, hopelijk morgen dan wel.
Hoe wordt het eigenlijk geleverd (via eglobal)? In een doos of in een zak?
Want ik las na wat googlen dat het ook kan betekenen dat hij ergens vanaf gevallen is.
Hoe wordt het eigenlijk geleverd (via eglobal)? In een doos of in een zak?
Want ik las na wat googlen dat het ook kan betekenen dat hij ergens vanaf gevallen is.
Met de bekende code de zwarte nog maar 368 euro bij .eu versie Eglobal.
[ Voor 21% gewijzigd door alwaysleft op 28-06-2017 14:51 ]
*knip*.alwaysleft schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:51:
Met de bekende code de zwarte nog maar 368 euro bij .eu versie Eglobal.
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 28-06-2017 15:08 ]
Einde van de maand komt de LG G6 Plus uit, komt o.a. met 6GB ram en 128GB opslag. De LG V30 komt in september uit. Daar kijk ik wel naar uit.
Hoe lang duurde het voor je een tracking number Kreeg nadat eglobal mailde dat ze inpakken waren?BlackShadow schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:13:
[...]
Woensdagavond besteld en dit is het verloop:
http://track-shipment.egl...1&tracking=46599176972656
Edit: heb op de .be website besteld.
Heb gisteren in ochtend vroeg die mail gekregen, maar nog geen tracking number.
22/06 18u2Swift schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:11:
[...]
Hoe lang duurde het voor je een tracking number Kreeg nadat eglobal mailde dat ze inpakken waren?
Heb gisteren in ochtend vroeg die mail gekregen, maar nog geen tracking number.
Maar er is in dit topic al eerder gemeld dat er op een bepaald moment geen voorraad meer was, dus vermoedelijk gaat het nu iets trager.
Klopt, vanaf vrijdag komt weer nieuwe voorraad binnen van de zwarte en titanium kleur.BlackShadow schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:18:
[...]
22/06 18u
Maar er is in dit topic al eerder gemeld dat er op een bepaald moment geen voorraad meer was, dus vermoedelijk gaat het nu iets trager.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 28-06-2017 15:24 ]

Vind het maar mooi lang duren als ik zie hoe snel het bij jullie gaat..

Ik heb zojuist ook een bestelling gedaan bij Eglobalcentral.eu, platinum versie. Ik ben benieuwd hoe snel het gaat.
De order tijd is zeer waarschijnlijk de lokale tijd in Hong Kong, dan klopt het ook met jouw besteltijd in Nederland (6 uur verschil). Wel vreemd dat het zo lang duurt. Gisterochtend die van mij besteld (zwart) en vanochtend een mail binnen dat het klaargemaakt wordt voor verzending.japjaan schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:09:
[afbeelding]
Vind het maar mooi lang duren als ik zie hoe snel het bij jullie gaat..Order tijd klopt ook niet, had hem 14:30 ongeveer besteld. Mailtje gestuurd hoe het zit en geen reactie so far. Het is nu alweer 22:00 in HK dus zal vandaag wel weer niks horen helaas.
Ah check, zo had ik het nog niet bekekenMatthew00 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:36:
[...]
De order tijd is zeer waarschijnlijk de lokale tijd in Hong Kong, dan klopt het ook met jouw besteltijd in Nederland (6 uur verschil). Wel vreemd dat het zo lang duurt. Gisterochtend die van mij besteld (zwart) en vanochtend een mail binnen dat het klaargemaakt wordt voor verzending.
Cancellen en nieuwe order inschieten?japjaan schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:37:
[...]
Ah check, zo had ik het nog niet bekekenMaar idd vind het erg lang duren dat er uberhaupt iets gebeurt. Al was het even een update dat hij ingepakt is ofzo. Nu dus helemaal niks en ze reageren ook niet op m'n mail.
Dan moet ik nu weer 600 euro aftikken en 2 week wachten tot PayPal terugbetaalt. Prijs is ook omhoog gegaan (ik heb de U11 besteld maar deel het even in dit topic omdat in U11 topic niemand via eglobal besteld heeft en hier heel veel mensen). Ik wacht nog even tot morgenmiddag en anders stuur ik nog een mail.
Kun iemand bevestigen of LG G6 van Eglobal wel Nederlands in te stellen is?
Tracking link ontvangen: http://track-shipment.egl...1&tracking=61599239288796
Was donderdag besteld. So far, so good...
Verwijderd
Ik heb ook de tracking link zojuist mogen ontvangen, ook donderdag besteld.
Ben benieuwd hoe lang het zal gaan duren
Donderdag besteld, vanmorgen ontvangen. Toestel ziet er goed uit, zaten wel wat vingerafdrukjes op het scherm. Ik ben er blij mee. Hopelijk komen de hoesjes ook snel binnen. Wat mij betreft is het wel een tegenvaller dat dual-sim gebruiken, betekent dat je geen microSD kunt plaatsen. Dat geldt wel voor meer toestellen, maar is niet ideaal.
Dragozoid schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:36:
Tracking link ontvangen: http://track-shipment.egl...1&tracking=61599239288796
Ik schat rond volgende week dinsdag. @BlackShadow kreeg vorige week donderdag een tracking link en ontving het toestel vandaag.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:46:
Ik heb ook de tracking link zojuist mogen ontvangen, ook donderdag besteld.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Lijkt me wel toch. En anders Engels.tonytang schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:24:
Kun iemand bevestigen of LG G6 van Eglobal wel Nederlands in te stellen is?
Zou iemand mij kunnen vertellen of eglobal .eu / .nl btw rekenen in nederland? Ik wil deze mobiel namelijk graag zakelijk afnemen. Staat er 21% btw op de factuur?
standaard staat de BTW niet gespecificeerd op de invoice, nee (zowel .eu als .nl), maar volgens mij is dit in het bestelproces wel ergens aan te geven als ik me niet vergis..TrsvK schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:22:
Zou iemand mij kunnen vertellen of eglobal .eu / .nl btw rekenen in nederland? Ik wil deze mobiel namelijk graag zakelijk afnemen. Staat er 21% btw op de factuur?
[ Voor 10% gewijzigd door Harly op 28-06-2017 18:26 ]
Ah, daar was ik al bang voor. Ik zal morgen even contact met ze opnemen maar ik denk dat ze btw in het buitenland afdragen.Harly schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:24:
[...]
standaard staat de BTW niet gespecificeerd op de invoice, nee (zowel .eu als .nl), maar volgens mij is dit in het bestelproces wel ergens aan te geven als ik me niet vergis..
Ja, de Nederlandse taal in gewoon aanwezig. Op de factuur staat geen BTW, ik heb besteld op de .NL site.
Bedankt, Ik heb een emailtje naar ze gestuurd want BTW binnen de EU is ook wel terug te krijgen maar wel iets ingewikkelder. Zal morgen wel even laten weten in welk land ze hun btw afdragen.schaduw schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:27:
Ja, de Nederlandse taal in gewoon aanwezig. Op de factuur staat geen BTW, ik heb besteld op de .NL site.
Hier is ie ook binnen! So far so good, ziet er prima uit en ligt aan de lader (ook met EU adapter nog fast-charging). Woensdagavond besteld, woensdagmiddag binnen, netjes! Iedereen die 'm nog niet binnen heeft, hou nog even vol en tot in het ervaringen-topic!
Even kijken of ik het goed begrijpTrsvK schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:22:
Je wilt voor €200 minder een telefoon in Azië kopen die via grijze import zonder verzendkosten via de UK de EU binnenkomt om invoerrechten en BTW te omzeilen om daar vervolgens de (niet betaalde) NL BTW van 21% op af te kunnen trekken?
Euh... Huh?
Ik heb de LG G6 zwart vorige week donderdagochtend besteld en kreeg net een mailtje dat die verzonden is
Met een beetje geluk heb ik hem deze week binnen.
Op de NL site heeft de zwarte 62GB. Ik neem aan dat dit een (typ)foutje is? Ik heb die namelijk besteld. Ik ging toen uit van een typfoutje, maar het typfoutje blijft wel heel lang staan. Weet iemand dat? Er bestaat namelijk uberhaupt geen 62GB versie.
Op de NL site heeft de zwarte 62GB. Ik neem aan dat dit een (typ)foutje is? Ik heb die namelijk besteld. Ik ging toen uit van een typfoutje, maar het typfoutje blijft wel heel lang staan. Weet iemand dat? Er bestaat namelijk uberhaupt geen 62GB versie.
64gb bruto is ongeveer 62gb netto dus dat "klopt" en is dezelfde.Wurmpje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:47:
Ik heb de LG G6 zwart vorige week donderdagochtend besteld en kreeg net een mailtje dat die verzonden is![]()
Heb zojuist ook de zwarte besteld!
Nu vraag ik me, heb als guest uitgecheckt, hoe volg ik de status van mijn order..
Nu vraag ik me, heb als guest uitgecheckt, hoe volg ik de status van mijn order..
Je krijgt updates via email.BigF25 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:53:
Heb zojuist ook de zwarte besteld!
Dat is gewoon een foutje, het moet uiteraard 64GB zijn. Op de .eu site staat het wel goed.Wurmpje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:47:
Ik heb de LG G6 zwart vorige week donderdagochtend besteld en kreeg net een mailtje dat die verzonden is![]()
ik ook. Donderdagmiddag besteld. Ik las hierboven ergens dat je met het imei nummer op de factuur kan checken wanneer de telefoon geproduceerd is. Kan jij dat imei nummer vinden? Bij mij staat er niks.Wurmpje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:47:
Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic