Het gaat hem er meer om dat hij via ideal betaald heeft ipv paypal of cc, en hij de melding gekregen heeft dat de betaling mislukt is.Aggressor schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:23:
[...]
Geld ben je niet zomaar kwijt hoor.
Ik weet niet wanneer je besteld hebt.. Maar maandag komt er een nieuwe lading g6 binnen.
ah zo ...ik zou maandag gewoon contact opnemen.lennertvdkort schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:27:
[...]
Het gaat hem er meer om dat hij via ideal betaald heeft ipv paypal of cc, en hij de melding gekregen heeft dat de betaling mislukt is.
Eglobal is niet een bedrijf dat je gaat naaien
Hoe kan hij dan geld kwijt zijn (dat was zijn vrees) als de betaling mislukt is?lennertvdkort schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:27:
[...]
Het gaat hem er meer om dat hij via ideal betaald heeft ipv paypal of cc, en hij de melding gekregen heeft dat de betaling mislukt is.
Het is niet nodig jullie ongerust te maken, maar ik krijg wel status updates:skai21 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:27:
Ik denk dat iedereen, waaronder ik hier ff tot maandag moet wachtenDPD werkt nooit statussen bij op zondag en eglobal werkt ook niet op zondag

Verder is er inderdaad al aangegeven dat er van bepaalde modellen momenteel geen stock is, maar dat deze maandag aangevuld wordt. Daar is netjes over gecommuniceerd eind vorige week vrijdag.
Begint zo langzamerhand beetje offtopic te worden maar heeft iemand enig idee hoe ik de status van m'n bestelling kan zien? Ik heb geen account aangemaakt en kan het niet terugvinden.
Heb je geen mail gehad met tracking link?japjaan schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:05:
Begint zo langzamerhand beetje offtopic te worden maar heeft iemand enig idee hoe ik de status van m'n bestelling kan zien? Ik heb geen account aangemaakt en kan het niet terugvinden.
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
My bad, heb het verkeerd gelezen..Ted_W schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:51:
[...]
Hoe kan hij dan geld kwijt zijn (dat was zijn vrees) als de betaling mislukt is?
Ze geven aan dat er nog geen betaling ontvangen is, terwijl het geld wel van zijn rekening is.
Ik heb zelf altijd als ik via ideal betaal heel snel van een webshop een mail dat er betaald is.
Maar buitenland bestel ik zelf altijd via PP/CC, heb er vanochtend ook een besteld.
wanneer heb je hem besteld dan?japjaan schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:05:
als die verzonden is krijg je vanzelf een tracktrace code
afgelopen vrijdag zijn de laatsten verkocht, maandag komt er een nieuwe stock van de zwarte. (andere kleuren weet ik niet)
Nee nog niet. Alleen bevestiging van eglobal en PayPal. Geld is er ook nog niet af. Bestelling vrijdag 14:30 geplaatst
Mhh interesting. Heb hem ook afgelopen donderdag besteld, maar heb nog geen enkele mail gehad. Geld is wel van PayPal afgeschreven.BlackShadow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:51:
[...]
Het is niet nodig jullie ongerust te maken, maar ik krijg wel status updates:
[afbeelding]
Verder is er inderdaad al aangegeven dat er van bepaalde modellen momenteel geen stock is, maar dat deze maandag aangevuld wordt. Daar is netjes over gecommuniceerd eind vorige week vrijdag.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Verwijderd
Donderdag besteld via PayPal nog niets gehoord is ook normaal.
Mensen lezen niet...verwerktijd is 3-5 dagen.
Dinsdag ofzo verwacht ik wel een mail.
In rust schuilt alle kracht.
Ik heb woensdag besteld.caesar1000 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:12:
[...]
Mhh interesting. Heb hem ook afgelopen donderdag besteld, maar heb nog geen enkele mail gehad. Geld is wel van PayPal afgeschreven.
Ja, dat verklaart het dan. Tussen maandag en woensdag zal ik dan wel een bevestigingsmail krijgen en dan eind van de week een packingmail. Uitgerekend toch wel iets minder dan 3 weken wachten dan tussen aankoop en ontvangst. Maar inderdaad; het is gewoon rustig afwachten.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:33:
Donderdag besteld via PayPal nog niets gehoord is ook normaal.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Ja maar die status updates zijn gewoon autogegenereerd.BlackShadow schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:51:
[...]
Het is niet nodig jullie ongerust te maken, maar ik krijg wel status updates:
[afbeelding]
Ik had namelijk op 22/6 en 23/6 "Packadge in transit'. Toen 24/6 "Packadge in transit to Eglobal depot"
Later was die tekst van 23/6 en 24/6 ineens weg en vervangen voor een tracking van DPD op 23/6
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zou wel eens kunnen kloppen, eender welk tracking ID je gebruikt, steeds komt er een standaard tekst op de dag van vandaag:Donstil schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:13:
[...]
Ja maar die status updates zijn gewoon autogegenereerd.
Ik had namelijk op 22/6 en 23/6 "Packadge in transit'. Toen 24/6 "Packadge in transit to Eglobal depot"
Later was die tekst van 23/6 en 24/6 ineens weg en vervangen voor een tracking van DPD op 23/6
http://track-shipment.egl...9999999999999999999999999
Mijne is in best gearriveerd, gisterenavond
verwachtten bezorgt tijd morgen:
Your estimated delivery date is Tuesday 27 June 2017
Where has my parcel been?
Date & Time Location Description
25 Jun 2017 20:33 Best Eindhoven Your parcel has arrived at the local delivery depot
25 Jun 2017 20:26 Best The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
23 Jun 2017 20:53 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
23 Jun 2017 20:40 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
23 Jun 2017 20:39 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
Your estimated delivery date is Tuesday 27 June 2017
Where has my parcel been?
Date & Time Location Description
25 Jun 2017 20:33 Best Eindhoven Your parcel has arrived at the local delivery depot
25 Jun 2017 20:26 Best The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
23 Jun 2017 20:53 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
23 Jun 2017 20:40 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
23 Jun 2017 20:39 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
[ Voor 80% gewijzigd door skai21 op 26-06-2017 07:13 ]
oeh! krijg net een SMS hij wordt vandaag tussen 09:40 en 10:40 bezorgd
Hmm, jij hebt woensdag besteld?skai21 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:13:
Ik heb zelfs nog geen DPD gegevens en heb donderdagavond besteld.
Volgens eglobalcentral: "Votre colis est en cours de tri"
Woensdagavond besteld idd. :")BlackShadow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:17:
[...]
Hmm, jij hebt woensdag besteld?
Welke dag heb jij je DPD tracking id gekregen?
Netjes!skai21 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:13:
23ste volgens mij
Ok, dan krijg ik mogelijk vandaag de DPD link en ontvang ik hem misschien morgen of woensdag!skai21 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:25:
23ste volgens mij
Hij is zojuist bezorgd bij mijn vrouw, al met al toch wel snel

@FerioFerio schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:50:
[...]
Heb je een foto hoe de originele eruit zal moeten zien (wellicht van google)? Deze zit namelijk aardig goed vast en er zit nergens een lipje of iets om hem los te trekken.
Heb hier in Nederland gekocht.. En klopt.. ze hebben echt een mooie plastic sticker op het scherm die wat moeilijker af gaat dan 'normale' fabrieksstickers. Moest met mijn nagel stukje omhoogtrekken en dan los gehaald.. Gelijk glas er op
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Heb je geen last van camera of proximity sensor? ik zie dat glas, alles behalve speaker, bedekt.Ferio schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Klopt het is vingerafdruk gevoelig. Mijn telefoon zit echter in een Spigen beschermhoesje dus ik heb daar geen last van. Ik denk overigens dat de meeste wel een hoes zullen kopen.. :-)
Het glas zelf is overigens ook gevoelig, dus daar zal wel iedereen last van hebben. Geloof echter wel dat er glass protectors zijn waarbij dit minder gevoelig is.. Volgens mij had Nilkin deze?
Edit: http://www.nillkin.com/en...id=1&scid=&id=6815&page=1
Bovenstaande heb ik bestel en komt ook met camera protection. Was geloof ik 8 euro en gratis verzending.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
En gesealed of ook open verpakking?Donstil schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:32:
Hij is zojuist bezorgd bij mijn vrouw, al met al toch wel snel
Macoholic & Mavic
Bij de mijne open verpakking, geen vingerafdrukken, US adapter en plastic protector
Laat ik even weten vanavond. Hij is bij mijn vrouw op kantoor bezorgd dus kreeg alleen een foto van de verpakkingCrashHouse schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:13:
En gesealed of ook open verpakking?
Leuk dat iedereen 'm nu een beetje begint binnen te krijgen! Ik heb het idee dat het bij mij allemaal wat langer gaat duren, gezien de updates... Heb de G6 woensdag om 18.00 besteld.
52017-06-26Your parcel has arrived at a sort facility.
42017-06-25Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
32017-06-24Shipment is en-route to courier depot.
22017-06-23In transit.
12017-06-22The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
52017-06-26Your parcel has arrived at a sort facility.
42017-06-25Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
32017-06-24Shipment is en-route to courier depot.
22017-06-23In transit.
12017-06-22The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
Ze zeggen van niet, omdat het glas 99,9% doorzichtig. Ik heb overigens ook al eerder van hun glas gehad en nooit problemen gehad. Zorg alleen wel dat het oppervlakte goed schoon is.mucuracat schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:37:
[...]
Heb je geen last van camera of proximity sensor? ik zie dat glas, alles behalve speaker, bedekt.
Overigens las ik wel: but the Super T+ Pro is only 0.15 mm thick. It covers everything except the proximity sensors and the earpiece
Je hebt gelijk, het is plastic. Er komen namelijk behoorlijk snel krassen in.. Ik laat het nu nog maar even erop zitten totdat het glas arriveert.mucuracat schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:34:
[...]
@Ferio
Heb hier in Nederland gekocht.. En klopt.. ze hebben echt een mooie plastic sticker op het scherm die wat moeilijker af gaat dan 'normale' fabrieksstickers. Moest met mijn nagel stukje omhoogtrekken en dan los gehaald.. Gelijk glas er op
[ Voor 46% gewijzigd door Ferio op 26-06-2017 11:48 ]
En plakken in de badkamer nadat je de douche even een paar minuten op maximaal hebt gehad, dan is er geen stof meerFerio schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:27:
Zorg alleen wel dat het oppervlakte goed schoon is.
Dat is inderdaad een goede tip.. hoe zit het dan met stoom die het scherm beslaat?Donstil schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:57:
[...]
En plakken in de badkamer nadat je de douche even een paar minuten op maximaal hebt gehad, dan is er geen stof meer#GratisTip
Dat trekt vanzelf wegFerio schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:00:
Dat is inderdaad een goede tip.. hoe zit het dan met stoom die het scherm beslaat?
us model? incl wireless charging..?skai21 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Bij de mijne open verpakking, geen vingerafdrukken, US adapter en plastic protector
Bij mij hetzelfde, 9.30u besteld.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:57:
Ik heb hem donderdag besteld en is nog steeds "processing"
Geduld

Hier ook. Ik vermoed dat we nog even geduld moeten hebben.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:57:
Ik heb hem donderdag besteld en is nog steeds "processing"
Hier ook afgelopen donderdag besteld en nog niks gehoord verder. Ze zullen het wel druk hebben in china.
het is geen US model, het is een US charger..
Dit model heeft geen wireless charging
Verwijderd
Heeft iemand die hem al ontvangen heeft ook de Tempered Glass screenprotector van dezelfde site erbij gekocht?
Ik heb deze er ook bij gekocht maar ik vraag me af of het wat is
Niet gedaan, ik vindt Nilkin enorm goed en koste maar 8 euro gratis verzending, ken verders dat model van hun niet, dus neem geen risico.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:13:
Heeft iemand die hem al ontvangen heeft ook de Tempered Glass screenprotector van dezelfde site erbij gekocht?
Heb zondag de LG g6 besteld (eGlobal) en via ideal betaald is ook meteen van me rekening afgeschreven en heb daarna niets meer vernomen. heb inmiddels ook al contact met hun opgenomen via e-mail vraag me af hoe lang het duurt voordat hun op een e-mail reageren, iemand ervaring ?
Ik heb afgelopen vrijdag besteld (Paypal) en verder ook nog niks gehoord, maar eerder in dit topic las ik dat de telefoon even uitverkocht was en er vandaag een nieuwe levering zou moeten komen. Waarschijnlijk zullen we ergens begin deze week dus wel wat horen!Fantasio7 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:49:
Heb zondag de LG g6 besteld (eGlobal) en via ideal betaald is ook meteen van me rekening afgeschreven en heb daarna niets meer vernomen. heb inmiddels ook al contact met hun opgenomen via e-mail vraag me af hoe lang het duurt voordat hun op een e-mail reageren, iemand ervaring ?
Maar bij staat er ook nog bij als ik inlog:ChopTheWood schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:53:
[...]
Ik heb afgelopen vrijdag besteld (Paypal) en verder ook nog niks gehoord, maar eerder in dit topic las ik dat de telefoon even uitverkocht was en er vandaag een nieuwe levering zou moeten komen. Waarschijnlijk zullen we ergens begin deze week dus wel wat horen!
"In afwachting tot betaling"
Dit terwijl er wel geld van mij rekening is afgeschreven. Heb jij dit ook?
Zojuist keurig mijn nieuwe toestel mogen ontvangen van Eglobal, hulde voor de snelheid.
Vrijdag 16-06 in de avond besteld.
Vanmiddag 26-06 stond de DPD koerier voor de deur.
Geen importkosten en absoluut brand new, geen twijfel mogelijk, heb zelf meerdere jaren in een telefoonwinkel gewerkt, dus zat toestellen in mijn hand gehad.
Dus in de toekomst met zulke prijzen vast nog wel een keer iets bestellen bij E-Global, gewoon betrouwbare partij dus.
Hopelijk hoef ik in de toekomst geen gebruik te maken van garantie, maar dan weet ik dat het mogelijk gewoon lang gaat duren.
Geen importkosten en absoluut brand new, geen twijfel mogelijk, heb zelf meerdere jaren in een telefoonwinkel gewerkt, dus zat toestellen in mijn hand gehad.
Dus in de toekomst met zulke prijzen vast nog wel een keer iets bestellen bij E-Global, gewoon betrouwbare partij dus.
Hopelijk hoef ik in de toekomst geen gebruik te maken van garantie, maar dan weet ik dat het mogelijk gewoon lang gaat duren.
Kan jij zien of het een buitenlandse rekening is? Zo ja, dan kan het tot een week duren voordat ze het geld hebben.Fantasio7 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:17:
[...]
Maar bij staat er ook nog bij als ik inlog:
Ik heb de LG G6 net binnen gekregen in plaats van de verwachte levertijd van morgen. De Tempered Glass die ik heb mee besteld lijkt me van goede kwaliteit.Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:13:
Bij mij staat de status sinds het bestellen op 'processing', maar misschien komt dat omdat ik met Paypal heb betaald, i.p.v. met iDeal. Misschien dat het, zoals hierboven wordt gezegt, met iDeal iets langer duurt om de betaling te verwerken.Fantasio7 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:17:
[...]
Maar bij staat er ook nog bij als ik inlog:
Het is denk ik een Nederlands rekening: NL59ABN***Ferio schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:41:
[...]
Kan jij zien of het een buitenlandse rekening is? Zo ja, dan kan het tot een week duren voordat ze het geld hebben.
Dus het zou toch vandaag of morgen al op hun rekening staan ?
.Zojuist keurig mijn nieuwe toestel mogen ontvangen van Eglobal, hulde voor de snelheid.
Mag ik vragen hoe je hebt afgerekend ?Mac-Mar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:59:
.Zojuist keurig mijn nieuwe toestel mogen ontvangen van Eglobal, hulde voor de snelheid.
IDeal PayPal ?
Je hebt dus toch op hetzelfde moment de bestelling gemaakt. Daarom vind ik het zo raar dat ik überhaupt nog geen enkele mail heb ontvangen terwijl ik wel op hetzelfde moment de bestelling heb gemaakt. Ik lees bij sommige dat ze de dag erna al een bevestiging kregen en na 2 dagen verlaten magazijn & verzending. En ja, met PayPal.BlackShadow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:17:
[...]
Hmm, jij hebt woensdag besteld?
Paypall
Fantasio7 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:04:
[...]
Mag ik vragen hoe je hebt afgerekend ?
IDeal PayPal ?
Ondertussen is de LG G6 Zwart gewoon weer keurig 384 euro. Fijn, op eu versie.
[ Voor 40% gewijzigd door alwaysleft op 26-06-2017 15:08 ]
Ik had met mijn vorige telefoon(Z5Premium) ook een glazen screenprotector erop zonder alle gaten.Ferio schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:27:
[...]
Ze zeggen van niet, omdat het glas 99,9% doorzichtig. Ik heb overigens ook al eerder van hun glas gehad en nooit problemen gehad. Zorg alleen wel dat het oppervlakte goed schoon is.
Overigens las ik wel: but the Super T+ Pro is only 0.15 mm thick. It covers everything except the proximity sensors and the earpiece
Nou dat werkte dus voor geen meter, als ik klaar was met bellen was 9/10 keer mijn scherm nog zwart. gelukkig degene die daarop volgde hadden ze wel erin zitten.
Ik heb hem op dinsdag 20 juni besteld nadat OnePlus 5 lancering me zo tegenviel. In de forum werd ik op deze telefoon gewezen. Met Paypal betaald en ik heb hem nu al binnen.
Kan je wat fotos plaatsen ? en hoe bevalt de telefoon?Owen Reece schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:11:
Ik heb hem op dinsdag 20 juni besteld nadat OnePlus 5 lancering me zo tegenviel. In de forum werd ik op deze telefoon gewezen. Met Paypal betaald en ik heb hem nu al binnen.
Ik had hiervoor een OnePlus One en deze LG is kleiner. Mooi scherm, iets dikker voelt zeer solide aan. Ben nu data aan het overzetten en ik moest mijn simkaart opmaat knippen. Foto,s zal hetzelfde zijn zoals er velen op internet zijn te vinden. Deze is gewoon nieuw. Goede aankoop geweest.Aggressor schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:12:
[...]
Kan je wat fotos plaatsen ? en hoe bevalt de telefoon?
Klopt inderdaad ja, ik heb woensdag om rond 23u besteld.caesar1000 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:05:
[...]
[...]
[...]
Je hebt dus toch op hetzelfde moment de bestelling gemaakt. Daarom vind ik het zo raar dat ik überhaupt nog geen enkele mail heb ontvangen terwijl ik wel op hetzelfde moment de bestelling heb gemaakt. Ik lees bij sommige dat ze de dag erna al een bevestiging kregen en na 2 dagen verlaten magazijn & verzending. En ja, met PayPal.
Wel op de .be website en heb nog geen DPD info ontvangen...
Edit:
Zonet gemaild en heel snel antwoord dat ik binnen de 24 a 48u een DPD link zal ontvangen.
[ Voor 8% gewijzigd door BlackShadow op 26-06-2017 16:48 ]
Het geluid van de DAC is geweldig.
Je zal maar de OnePlus 5 gekocht hebben tijdens de hype.
Je zal maar de OnePlus 5 gekocht hebben tijdens de hype.
Nee dat was ie niet, ikzelf heb geen goede ervaringenn met nilkin.Ferio schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:01:
[...]
Ligt er ook maar net aan hoe goed het glas zelf is.. was die ook van Nilkin dan?
Had snel de randen kapot en krassen erop(xperia z2). de merkloze banggood versie die ik daarna had had daar geen last van.. dus ik heb daarna altijd goedkopere gekocht.
Ze gebruiken in delen van Azië ook de "us stekker".
Zo ik heb hem ook uitgepakt en aan een grondige controle onderheven. Seal was eraf maar ding is duidelijk nieuw, helemaal onder de loop genomen maar geen krasje oid te bekennen.
Al met al erg tevreden naast de S8+, de LG is fantastisch afgewerkt en voelt als een solide aluminium blokje met een scherm erin, ondanks dat ook de S8+ vrijwel volledig van glas is voelt de G6 een heel stuk degelijker. Wel is het scherm van de S8+ duidelijk de betere als je hem naast de G6 legt. Of je dit ziet als je ze afzonderlijk gebruikt is nog maar de vraag.
Al met al goed blij met de aankoop, goed dat ik niet voor de OnePlus5 ben gegaan
Al met al erg tevreden naast de S8+, de LG is fantastisch afgewerkt en voelt als een solide aluminium blokje met een scherm erin, ondanks dat ook de S8+ vrijwel volledig van glas is voelt de G6 een heel stuk degelijker. Wel is het scherm van de S8+ duidelijk de betere als je hem naast de G6 legt. Of je dit ziet als je ze afzonderlijk gebruikt is nog maar de vraag.
Al met al goed blij met de aankoop, goed dat ik niet voor de OnePlus5 ben gegaan
Mooie berichten hier allemaal.
Veel kopers die na de teleurstelling over de OP5 voor deze zijn gegaan, mede gelet op de prijs.
Bijkomend voordeel is dat als je bij Vodafone zit (zoals ik) niet het probleem hebt waar de OP5 gebruikers bij Vodafone nu tegenaan lopen...
4G probleem OP5
Veel kopers die na de teleurstelling over de OP5 voor deze zijn gegaan, mede gelet op de prijs.
Bijkomend voordeel is dat als je bij Vodafone zit (zoals ik) niet het probleem hebt waar de OP5 gebruikers bij Vodafone nu tegenaan lopen...
4G probleem OP5
[ Voor 20% gewijzigd door CrashHouse op 26-06-2017 19:08 ]
Macoholic & Mavic
Hopen we. Ik heb mijn Sim er nog niet in gedaanCrashHouse schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:06:
Mooie berichten hier allemaal.![]()
Ook maar 1 besteld; betreft de dual sim platinum versie voor totaal €377 inclusief bezorging (via .eu site)
Twijfelde ook eerst tussen de Oneplus 5 en deze (puur vanwege de ongelooflijke mooie korting). Maar voor €377 toch meer bang for your buck tov de Oneplus 5, imo
Ben benieuwd!
Twijfelde ook eerst tussen de Oneplus 5 en deze (puur vanwege de ongelooflijke mooie korting). Maar voor €377 toch meer bang for your buck tov de Oneplus 5, imo
Ben benieuwd!
[ Voor 40% gewijzigd door _Bailey_ op 26-06-2017 19:59 ]
Hoe kom je aan prijs van 377, zie alleen 393 op nl site. ah op eu sote is die 377, op nl nog ni.
[ Voor 26% gewijzigd door Amaze86 op 26-06-2017 20:32 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat geeft de burger moed!Donstil schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:01:
Zo ik heb hem ook uitgepakt en aan een grondige controle onderheven. Seal was eraf maar ding is duidelijk nieuw, helemaal onder de loop genomen maar geen krasje oid te bekennen.
Zat ook te twijfelen tussen de op5 en deze, maar voor dit bedrag kon ik het niet laten.
mmm hier is hij 383,- op de EU site ... of is 377,- inclusief kortingscode?Geert1976 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:52:
Ook maar 1 besteld; betreft de dual sim platinum versie voor totaal €377 inclusief bezorging (via .eu site)
Ben benieuwd!
Jup,€383 - nog €6 korting middels een kortingscodeSvR schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:17:
[...]
mmm hier is hij 383,- op de EU site ... of is 377,- inclusief kortingscode?
iemand nog ervaring met betalen via paypal met achterliggend je bankrekening of creditcard? Oftewel, is het beter om ook via paypal voor je creditcard te kiezen (die is dan óók verzekerd?) of maakt dat niet uit?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
heb voor de zekerheid m'n CC gebruikt tijdens de PayPal betaling. ''Better safe, then sorry''SvR schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:37:
iemand nog ervaring met betalen via paypal met achterliggend je bankrekening of creditcard? Oftewel, is het beter om ook via paypal voor je creditcard te kiezen (die is dan óók verzekerd?) of maakt dat niet uit?
Laatste updatje in dit levertijden en Prijzen topic 
Mijn toestel is via eGlobal(eu versie) dus netjes bezorgd:
Ik ga over naar het ervaringen discussie draadje
Mijn toestel is via eGlobal(eu versie) dus netjes bezorgd:
- De verpakking was niet gesealt
- Er zat een US-type stekker in
- Er zat een converter stekker los in de bubbelwrap meegeleverd
- Het toestel ziet er perfect uit en werkt perfect
- Ik ben tevreden

Mocht iemand nog een bestelling willen plaatsen: gebruik code GIVEME5 voor 5% korting!
welke dag/datum had jij je order geplaatst?skai21 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:58:
Laatste updatje in dit levertijden en Prijzen topic
Mijn toestel is via eGlobal(eu versie) dus netjes bezorgd:Al met al het toestel vandaag in gebruik genomen, en alles doet het prima
- De verpakking was niet gesealt
- Er zat een US-type stekker in
- Er zat een converter stekker los in de bubbelwrap meegeleverd
- Het toestel ziet er perfect uit en werkt perfect
- Ik ben tevreden
![]()
Staat een paar posts terug, naar 21-6Geert1976 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:13:
[...]
welke dag/datum had jij je order geplaatst?
Sinds vandaag DPD tracking info ontvangen, levering voorzien voor morgen volgens DPDBlackShadow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:27:
[...]
Klopt inderdaad ja, ik heb woensdag om rond 23u besteld.
Wel op de .be website en heb nog geen DPD info ontvangen...
Edit:
Zonet gemaild en heel snel antwoord dat ik binnen de 24 a 48u een DPD link zal ontvangen.
Ook hier inmiddels een DPD link! Estimated delivery: June 28
Komt het even goed uit dat ik morgen thuis werk 
BlackShadow schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:49:
[...]
Sinds vandaag DPD tracking info ontvangen, levering voorzien voor morgen volgens DPD
Die van mij is ook onderweg(woensdag besteld), ik wil morgen ook thuis werkenDrBos schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:20:
Ook hier inmiddels een DPD link! Estimated delivery: June 28Komt het even goed uit dat ik morgen thuis werk
[...]

Welke lader wordt er meegeleverd bij de toestellen die eglobalcentral afleverd?
Is dat een snellader?
Bent nu toch ook aan het twijfelen om te bestellen
Is dat een snellader?
Bent nu toch ook aan het twijfelen om te bestellen
Ah, zelf nooit problemen mee gehad. G3 was een paar keer gevallen en geen kras of scheur te bekennen. Als je via aliexpress etc koopt, zorg dan wel dat je een originele Nilkin hebt, want er wordt veel namaak aangeboden. Je kan het serienummer controleren op de Nilkin website.. misschien dat de vroege versies minder waren dan nu of je had net een namaak te pakken.lennertvdkort schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:27:
[...]
Nee dat was ie niet, ikzelf heb geen goede ervaringenn met nilkin.
Had snel de randen kapot en krassen erop(xperia z2). de merkloze banggood versie die ik daarna had had daar geen last van.. dus ik heb daarna altijd goedkopere gekocht.
Anyway on topic, maatje van mij ook de G6 binnen gekregen dit weekend. Gewoon niet en alles werkt perfect!
Heeft iemand het nog voor elkaar gekregen om die B&O Play headset te krijgen bij een toestel gekocht via eglobal?
Jeetje, de prijs maakt dit toestel wel erg aantrekkelijk! Heb nu een Oneplus 3 maar zit er wel over te twijfelen om deze te bestellen...
Is alleen voor de dealers hier in Nederland. Je moet je aankoopbon uploaden, dus denk dat je dan door de mand valt.. je kan het altijd proberen en zo goed zijn die doppen niet eigenlijk..Aniki schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:34:
Heeft iemand het nog voor elkaar gekregen om die B&O Play headset te krijgen bij een toestel gekocht via eglobal?
[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 27-06-2017 08:40 ]
Afgelopen vrijdagochtend de G6 besteld bij eGlobal besteld, Na de bestelbevestiging en betaalbevestiging van Paypal he-le-maal niks meer gehoord. Status is vanaf het begin onveranderlijk "is in verwerking". Op mijn verzoek om meer informatie komt ook geen reactie. Het is dat een paar tweakers zeggen de telefoon al te hebben ontvangen, anders zou ik nu wel heel erg beginnen te twijfelen over de betrouwbaarheid van deze winkel....
Gelukkig betaald met Paypal. Dus als het inderdaad zo'n schimmige Chinese winkel is die een paar telefoons levert, en er vervolgens met het geld van alle andere bestellers vandoor gaat, krijg ik de kosten weer terug.
Gelukkig betaald met Paypal. Dus als het inderdaad zo'n schimmige Chinese winkel is die een paar telefoons levert, en er vervolgens met het geld van alle andere bestellers vandoor gaat, krijg ik de kosten weer terug.
als je even doorleest.. dan had je beter moeten weten.evdakker schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:44:
Afgelopen vrijdagochtend de G6 besteld bij eGlobal besteld, Na de bestelbevestiging en betaalbevestiging van Paypal he-le-maal niks meer gehoord. Status is vanaf het begin onveranderlijk "is in verwerking". Op mijn verzoek om meer informatie komt ook geen reactie. Het is dat een paar tweakers zeggen de telefoon al te hebben ontvangen, anders zou ik nu wel heel erg beginnen te twijfelen over de betrouwbaarheid van deze winkel....
toestel zou een deze dagen weer in restock komen
en anders dien je toch een claim in?
Hier hetzelfde (met de u11). Mijn geld is ook nog niet afgeschreven van m'n rekening maar bij PayPal staat dat het betaald is. Beetje vreemd allemaal maar zoals ik lees kan er veel verschil zitten in verwerkingstijd. Wacht vandaag nog ff af en anders trek ik aan de bel.evdakker schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:44:
Edit: PayPal heeft het bedrag net van m'n rekening afgeschreven
[ Voor 3% gewijzigd door japjaan op 27-06-2017 08:51 ]
Tsja, noem me verwend, maar eigenlijk ben ik gewend om binnen een dag antwoord te krijgen van de salessupport van Chinese webstores ;-P.Aggressor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:46:
[...]
als je even doorleest.. dan had je beter moeten weten.
toestel zou een deze dagen weer in restock komen
en anders dien je toch een claim in?
Overigens staat de G6 nog steeds vermeld als 'in vooraad'...
Wat een prijsPierre_nr1 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:59:
364.79 € nu, met Giveme5
Bij mij ook. Maar vrijdag besteld. Weekend ertussen. In hun mail zeggen ze 24-72 uur verwerk tijd. Dus ik wacht geduldig af. Als ik vrijdag niks hoor, dan neem ik pas contact op.japjaan schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:49:
[...]
Hier hetzelfde (met de u11). Mijn geld is ook nog niet afgeschreven van m'n rekening maar bij PayPal staat dat het betaald is. Beetje vreemd allemaal maar zoals ik lees kan er veel verschil zitten in verwerkingstijd. Wacht vandaag nog ff af en anders trek ik aan de bel.
Edit: PayPal heeft het bedrag net van m'n rekening afgeschreven
En anders inderdaad geld terug.
Ja is ook zo! Ik was meer even verward omdat er nog niks van m'n rekening gegaan was. Nu dat wel zo is wacht ik gewoon rustig af2Swift schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:02:
[...]
Bij mij ook. Maar vrijdag besteld. Weekend ertussen. In hun mail zeggen ze 24-72 uur verwerk tijd. Dus ik wacht geduldig af. Als ik vrijdag niks hoor, dan neem ik pas contact op.
En anders inderdaad geld terug.
Krijg serieus NU een mail dat ze alles aan het gereedmaken zijn voor verzending.japjaan schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:04:
[...]
Ja is ook zo! Ik was meer even verward omdat er nog niks van m'n rekening gegaan was. Nu dat wel zo is wacht ik gewoon rustig aforder is vrijdagavond binnengekomen bij hun dus ja idd niet zo raar dat hij nog op processing staat!
Dus komt wel goed.
Vrijdagochtend rond 09:45 besteld. Zwarte variatiant.
Was sterk twijfelen tussen zwart of platinum...
Zag platinum in de winkel, die is mooi. Dus hoop dat zwart ook zo bevalt!
Idem. Donderdag besteld.2Swift schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Krijg serieus NU een mail dat ze alles aan het gereedmaken zijn voor verzending.
Dus komt wel goed.
Komt dus inderdaad in orde
Dragozoid schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:10:
[...]
Idem. Donderdag besteld.
Komt dus inderdaad in orde
Hopelijk mag mijn U11 bij jullie op de boot2Swift schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Krijg serieus NU een mail dat ze alles aan het gereedmaken zijn voor verzending.
Dus komt wel goed.
Ik mail 9:04u ontvangen, gereedmaken voor verzending van mijn witte en zwarte LG G6!
Ben benieuwd, hopelijk vrijdag binnen dan
Ben benieuwd, hopelijk vrijdag binnen dan
Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic