Gisteren de ranger update (die er imo echt goed uit zag) en Alpha 2 announced voor Q3 2024.
Ja Q3 voor alpha 2 was wel even jammer
had het iets eerder verwacht. Maargoed laat ze maar lekker de tijd nemen met dit spel.
Ik was helemaal vergeten dat ik dit topic had aangemaakt. Ben blij dat het nog in leven is
. Ik kan in ieder geval niet wachten op alpha 2
Voor mensen met veel tijd om handen die volledig up to date willen komen ten aanzien van hetgeen bekend met betrekking tot game mechanics tot nu toe:
Nu Q3 2024, no NDA Alpha 2 nadert, ben ik benieuwd wat het gaat brengen voor de toekomst voor Ashes of Creation.
Ten eerste voor wat betreft de mate van development, hoe volledig is één en ander afgerond. Persoonlijk verwacht ik ergens dat dit nog best tegenvallend gaat blijken. Waarmee ik een launch, gelet op hetgeen dusver getoond is, eigenlijk niet voor inmiddels 2026 verwacht. Recente class videos bijvoorbeeld zijn belovend, maar meerdere core systems lijken nog verre van klaar.
Daarnaast ben ik oprecht benieuwd hoe anno 2024 ~ 2026 de meerdere game design choices zullen gaan bevallen in de praktijk. De manier waarop housing werkt, de rol van PvP, de playerbase hiërarchie welk in de praktijk veelal door zerg guilds gedomineerd zal gaan worden. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, of de visie hierin stand zal gaan houden.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeAshes of Creation EVERYTHING KNOWN in 2024!
Nu Q3 2024, no NDA Alpha 2 nadert, ben ik benieuwd wat het gaat brengen voor de toekomst voor Ashes of Creation.
Ten eerste voor wat betreft de mate van development, hoe volledig is één en ander afgerond. Persoonlijk verwacht ik ergens dat dit nog best tegenvallend gaat blijken. Waarmee ik een launch, gelet op hetgeen dusver getoond is, eigenlijk niet voor inmiddels 2026 verwacht. Recente class videos bijvoorbeeld zijn belovend, maar meerdere core systems lijken nog verre van klaar.
Daarnaast ben ik oprecht benieuwd hoe anno 2024 ~ 2026 de meerdere game design choices zullen gaan bevallen in de praktijk. De manier waarop housing werkt, de rol van PvP, de playerbase hiërarchie welk in de praktijk veelal door zerg guilds gedomineerd zal gaan worden. Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, of de visie hierin stand zal gaan houden.
Poeh, maar we zijn inmiddels al 8 jaar verder! Dit begint inmiddels al een beetje van Star Citizen 2.0 weg te hebben. Een prima MMORPG is in een jaartje of 5 af en released voor het publiek. Dit zou ook voor dit soort crowdfunded/sponsored games moeten gelden. Van uitstel komt afstel en over het algemeen een verdienmodel om de whales geld af te troggelen.
Laten we hopen dat het niet die kant uit gaat.
Dit dus.
En hoe veel van die MMO's waar 5 jaar aan gewerkt is zijn daadwerkelijk blijven plakken in de laatste 10 jaarFunkyTrip schreef op maandag 29 april 2024 @ 14:48:
Poeh, maar we zijn inmiddels al 8 jaar verder! Dit begint inmiddels al een beetje van Star Citizen 2.0 weg te hebben. Een prima MMORPG is in een jaartje of 5 af en released voor het publiek. Dit zou ook voor dit soort crowdfunded/sponsored games moeten gelden. Van uitstel komt afstel en over het algemeen een verdienmodel om de whales geld af te troggelen.
Het is een mega project die wat mij betreft veel te veel er in wilde doen. Maar elk jaar zien we eigenlijk weer een erg groot stuk progressie.
Het enige wat mist vind ik is dat de stijl van de MMORPG niet uniek genoeg er uit ziet. Gaan zien of daar nog veel veranderd maar ik heb eigenlijk meer vertrouwen in deze mmo nog dan elk andere.
Wat ik wel heel lastig blijf vinden is om optimistisch te blijven over dat NODE systeem. In het begin vond ik dat al een toppic met grote vraagtekens en nu eigenlijk nog steeds..
Het kan zomaar zijn dat je op een server gaat spelen waar uiteindelijk 1 iemand een bepaalde node voor X of Y inzet wat super gaaf is in een area waar je zelf wilt spelen bijvoorbeeld ik noem maar wat.. maar dan zie je hier op tweakers bijvoorbeeld iemand op een andere server die van die node een mega gave stad heeft gemaakt.
Ik blijf van dat systeem dat een node een eigenaar heeft gewoon geen voorstander. Ik ken geen 1 game die dat goed heeft gedaan. Denk dat dat echt iets is dat de game voor mij kan breken.
Maar we gaan het zien. Blijven sceptisch en hoopvol.
Het probleem is vooral dat we helemaal niet op een server gaan spelen en ook niet de komende paar jaar gok ik.Ricmaniac schreef op maandag 29 april 2024 @ 16:00:
Het kan zomaar zijn dat je op een server gaat spelen waar uiteindelijk 1 iemand een bepaalde node voor X of Y inzet wat super gaaf is in een area waar je zelf wilt spelen bijvoorbeeld ik noem maar wat.. maar dan zie je hier op tweakers bijvoorbeeld iemand op een andere server die van die node een mega gave stad heeft gemaakt.
Ik blijf van dat systeem dat een node een eigenaar heeft gewoon geen voorstander. Ik ken geen 1 game die dat goed heeft gedaan. Denk dat dat echt iets is dat de game voor mij kan breken.
Maar we gaan het zien. Blijven sceptisch en hoopvol.
Ook ik was/ben enthousiast (iets minder nu het steeds meer keihard PvP/non-action based combat lijkt te gaan worden), maar voorlopig spelen we helemaal niet. En dat na 8 jaar doorontwikkelen.
Dit dus.
Vrijdag begint dan eindelijk Alpha 2.
Hier mensen die de kickstarter gebacked hebben of een dure pack hebben waarmee je access hebt?
Ik wel
zou het nu nooit meer uitgeven voor zoiets haha maar in de tijd dat ik dat deed stond ik er nog heel anders in haha
/f/image/2fu6OLVNP2cyzgtvwROrAb6k.png?f=fotoalbum_large)
Dit worden de initiele alpha realms. Ik vermoed dat dit echt veeels te weinig gaat zijn
Gezien de game redelijke exposure zal krijgen omdat er geen NDA op de alpha zit en dat automatisch daardoor meer mensen toch die alpha keys gaan kopen.
Hier mensen die de kickstarter gebacked hebben of een dure pack hebben waarmee je access hebt?
Ik wel
/f/image/2fu6OLVNP2cyzgtvwROrAb6k.png?f=fotoalbum_large)
Dit worden de initiele alpha realms. Ik vermoed dat dit echt veeels te weinig gaat zijn
Hier geen access. Beetje kat uit te boom kijkende. Gelet op de huidige eerste alpha 2 beelden, ook niet direct de ambitie hier snel verandering in te brengen. Allemaal toch nog echt bijzonder prematuur. Ondanks dat het al zo'n 8 jaar in development is. Heb een beetje het vermoeden dat het een soort eindeloze development hell gaat worden.
Soms moet je ook dingen gewoon als early access op de markt brengen zoals dat bijvoorbeeld met Satisfactory is gedaan.psychodude schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:29:
Hier geen access. Beetje kat uit te boom kijkende. Gelet op de huidige eerste alpha 2 beelden, ook niet direct de ambitie hier snel verandering in te brengen. Allemaal toch nog echt bijzonder prematuur. Ondanks dat het al zo'n 8 jaar in development is. Heb een beetje het vermoeden dat het een soort eindeloze development hell gaat worden.
Ik mag toch hopen dat dit geen Star citizen 2.0 wordt.psychodude schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:29:
Dit dus.
Dit is echt niet te vergelijken. Natuurlijk is iets van €200? euro veel voor het spel en toegang tot alle Alpha/Beta fases maar daarmee is het wel klaar en krijg je er ingame uiteindelijk weinig extra’s voor. Star Citizen verkoopt elk nieuw vliegtuig voor honderden/duizenden euro’s, is pay-to-win en de progressie die ze maken is vrij minimaal.FunkyTrip schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:29:
[...]
Ik mag toch hopen dat dit geen Star citizen 2.0 wordt.
hoezo niet hetzelfde ? Bij Ashes of Creation betaal je ook boven de 100€ om te kunnen deelnemen aan een Alpha. En op het einde van de rit heb je zelf minder dan bij Star Citizen : 1 maand cadeau (ter waarde van 15$)Cowamundo schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:12:
[...]
Dit is echt niet te vergelijken. Natuurlijk is iets van €200? euro veel voor het spel en toegang tot alle Alpha/Beta fases maar daarmee is het wel klaar en krijg je er ingame uiteindelijk weinig extra’s voor. Star Citizen verkoopt elk nieuw vliegtuig voor honderden/duizenden euro’s, is pay-to-win en de progressie die ze maken is vrij minimaal.
Ondertussen wel streamers dit spel zien spelen. Het ziet er wel leuk uit. Alleen jammer van het abonnement.
(Grootste reden waarom ik geen WoW of FF 14 speel en blijf ik dus op GW 2
[ Voor 12% gewijzigd door Boermansjo op 30-10-2024 13:23 ]
In zekere zin is deze gehele alpha natuurlijk gewoon al een soort early access. Maar het probleem zit daar ook niet eens zozeer in. Wat duidelijk wordt zodra je gaat kijken naar de diverse videos is gewoon de zeer vroege staat van veel core systems en gameplay loops. Waarvan er ontzettend veel aangekondigd is als zijnde klaar tijdens launch. Maar tegelijkertijd staat alles nog ruimschoots binnen de kinderschoenen op dit moment.targaryanwolf schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:20:
[...]
Soms moet je ook dingen gewoon als early access op de markt brengen zoals dat bijvoorbeeld met Satisfactory is gedaan.
De scope is natuurlijk ook gewoonweg gigantisch.
Een grote world map, node system, large scale PvP belofte, de gehele player trade systematiek, naval, etc. Meeste MMO's selecteren een fractie van dit soort systemen voor launch, en bij succes werken de rest uit in expansions. Ashes of Creation kiest er in zekere zin voor een base game plus genoeg gameplay loops voor zo'n 5 expansion packs bij launch 1.0 aan te bieden.
En hoewel natuurlijk prima is om ambities te hebben, denk ik ook dat je op een gegeven moment eigenlijk realistisch moet zijn. Tijdens de aankondiging 8 jaar geleden, zag het er grafisch zeer strak uit. Gedurende development, zie je gradueel t.o.v. concurrentie dit al vervagen. En natuurlijk zijn graphics niet alles. Maar op dit moment zie je eigenlijk al dat een aantal zaken langzamerhand gedateerd beginnen te worden.
Tegen de tijd dat de featureset compleet is en de game klaar is voor launch, zal het mij niet verbazen als een groot deel van de MMO community het uiteindelijk snel links laat liggen omdat het erg gedateerd is geraakt.
Klopt, toen ik net in aanraking kwam met Ashes ergens in 2018 meen ik was ik gelijk verkocht en bijna alle YT content gevolgd op de voet, inmiddels is het alweer aan het verwateren en kijk ik de nieuwe YT filmpjes al bijna niet meer. Zou de game graag willen spelen, maar het duurt wel lang voordat het op de markt komt.psychodude schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:38:toon volledige bericht
[...]
In zekere zin is deze gehele alpha natuurlijk gewoon al een soort early access. Maar het probleem zit daar ook niet eens zozeer in. Wat duidelijk wordt zodra je gaat kijken naar de diverse videos is gewoon de zeer vroege staat van veel core systems en gameplay loops. Waarvan er ontzettend veel aangekondigd is als zijnde klaar tijdens launch. Maar tegelijkertijd staat alles nog ruimschoots binnen de kinderschoenen op dit moment.
De scope is natuurlijk ook gewoonweg gigantisch.
Een grote world map, node system, large scale PvP belofte, de gehele player trade systematiek, naval, etc. Meeste MMO's selecteren een fractie van dit soort systemen voor launch, en bij succes werken de rest uit in expansions. Ashes of Creation kiest er in zekere zin voor een base game plus genoeg gameplay loops voor zo'n 5 expansion packs bij launch 1.0 aan te bieden.
En hoewel natuurlijk prima is om ambities te hebben, denk ik ook dat je op een gegeven moment eigenlijk realistisch moet zijn. Tijdens de aankondiging 8 jaar geleden, zag het er grafisch zeer strak uit. Gedurende development, zie je gradueel t.o.v. concurrentie dit al vervagen. En natuurlijk zijn graphics niet alles. Maar op dit moment zie je eigenlijk al dat een aantal zaken langzamerhand gedateerd beginnen te worden.
Tegen de tijd dat de featureset compleet is en de game klaar is voor launch, zal het mij niet verbazen als een groot deel van de MMO community het uiteindelijk snel links laat liggen omdat het erg gedateerd is geraakt.
Zo het prima vinden om hem als Early Access alvast te kunnen spelen met de wetenschap dat er bugs kunnen zijn en wanneer de 1.0 uitkomt de servers worden gewiped.
Ik heb het wel een aantal uurtjes gespeeld en ik kijk er wel anders naar dan jullie.
De game is lang in development dat klopt maar de scale van deze mmo is insane. Als ze straks launchen zijn ze zooo veel groter dan wat gemiddeld mmo probeerd. De enige echte leider daarin blijft WoW imo als je bekijkt hoe die game was toen het uit kwam.
Ashes begon pas in augustus 2018 met serieusere development waarbij meer mensen aangenomen werden.
tot 2018 was het vrij klein.
Als je ziet welke stappen er al gemaakt zijn heb ik er volle vertrouwen in dat het er op release nog zo anders uit gaat zien dan nu. Dus elke alpha of beta moet er gewoon naar de aspecten gekeken worden waar ze echt op willen testen en niet wat er per se mis is met de game.
We hebben nu in deze alpha een klein stukje kunnen zien van de wereld. En dat is echt een graan in het korenveld van hoe groot de wereld echt is.
Deze afgelopen alpha weekend en ook de aankomende paar staan puur in het teken van stresstesten en infrastructuur. ook belangrijk en ben blij dat ze dat nu al testen zodat het later minder een probleem zal zijn
Denk dat het grootste nadeel voor de animo met Ashes is dat ze een open development hebben waarbij er continue steeds wat word laten zien etc en ze heel open zijn in hun development proces. daardoor duurt het voor je gevoel ook allemaal langer omdat je er continue over hoort. Maar ze moeten wel omdat het een self + crowd funded studio is die geen triple A titel studio achter zich hebben.
Ze willen echt iets goeds neer zetten voor de spelers heb ik het idee en als er iets niet kan in de MMO wereld is het dat verprutsen
kijk maar naar new world. de game is zo veel beter en maar een kleine fractie wil het weer proberen na de fail in het begin.
We houden het in de gaten en ik draag graag mijn kleine steentje bij in de alpha's om te zien hoe de game progressed en feedback te geven
Maar dat is puur omdat ik toen zo'n backing pack gekocht had
zou tegenwoordig niet zo'n pack aanschaffen voor toegang enzo
De game is lang in development dat klopt maar de scale van deze mmo is insane. Als ze straks launchen zijn ze zooo veel groter dan wat gemiddeld mmo probeerd. De enige echte leider daarin blijft WoW imo als je bekijkt hoe die game was toen het uit kwam.
Ashes begon pas in augustus 2018 met serieusere development waarbij meer mensen aangenomen werden.
tot 2018 was het vrij klein.
Als je ziet welke stappen er al gemaakt zijn heb ik er volle vertrouwen in dat het er op release nog zo anders uit gaat zien dan nu. Dus elke alpha of beta moet er gewoon naar de aspecten gekeken worden waar ze echt op willen testen en niet wat er per se mis is met de game.
We hebben nu in deze alpha een klein stukje kunnen zien van de wereld. En dat is echt een graan in het korenveld van hoe groot de wereld echt is.
Deze afgelopen alpha weekend en ook de aankomende paar staan puur in het teken van stresstesten en infrastructuur. ook belangrijk en ben blij dat ze dat nu al testen zodat het later minder een probleem zal zijn
Denk dat het grootste nadeel voor de animo met Ashes is dat ze een open development hebben waarbij er continue steeds wat word laten zien etc en ze heel open zijn in hun development proces. daardoor duurt het voor je gevoel ook allemaal langer omdat je er continue over hoort. Maar ze moeten wel omdat het een self + crowd funded studio is die geen triple A titel studio achter zich hebben.
Ze willen echt iets goeds neer zetten voor de spelers heb ik het idee en als er iets niet kan in de MMO wereld is het dat verprutsen
We houden het in de gaten en ik draag graag mijn kleine steentje bij in de alpha's om te zien hoe de game progressed en feedback te geven
Overmorgen is Phase 2 van Alpha 2.
Hou de alpha goed in de gaten en af en toe sommige weekenden een beetje gespeeld om de game te leren kennen.
Pretty soon komt de rogue class. daar kijk ik naar uit
meest voor de hand liggende class voor mij om te beginnen. Omdat ik bijna altijd assassin achtige classes in MMO's speel.
Hou de alpha goed in de gaten en af en toe sommige weekenden een beetje gespeeld om de game te leren kennen.
Pretty soon komt de rogue class. daar kijk ik naar uit
Alpha 2, phase 2 Patch notes
En de nieuwe dev update:
En de nieuwe dev update:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeDevelopment Update With Befallen Forge Playthrough - 11AM PT Friday, December 20, 2024
Hoe kom je in dit spel? zou het graag proberen, heb me al heel lang ingeschreven maar nooit iets gehoord.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Voor deze closed alpha en later nog beta tests moest je keys kopen. Je had elke maand een nieuw pakket met een mount, wat cosmetics en andere dingen. Hoe meer je betaalde hoe meer tests je mee kon doen.Visgek82 schreef op zondag 22 december 2024 @ 16:24:
Hoe kom je in dit spel? zou het graag proberen, heb me al heel lang ingeschreven maar nooit iets gehoord.
Heb heel lang uitgekeken naar dit spel, maar vind de prijs voor alpha access te hoog. Zeker ook omdat het al jaren in ontwikkeling is.
Toch ga ik het in de gaten houden, de i houden klinkt nog steeds als zeer interessant.
Toch ga ik het in de gaten houden, de i houden klinkt nog steeds als zeer interessant.
Ik ben bij het begin van Alpha Two door een vriend geattendeerd op deze game. Hij noemde het "de Star Citizen onder de MMORPGs" en ik snap wel waarom. Ben écht wel toe aan een goede fantasy MMO, maar ik moet toch proberen niet verleidt te worden een key te kopen voor deze game. Heb op YouTube verschillende videos over de voortgang gezien, zowel positief als negatief. Ik hoop vooral dat er een heel mooie game komt, als ze wat verder zijn met de ontwikkeling.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Lazy peon heeft laatst nog een "update" video geplaatst samen met Steven Sharif (AoC Creative Director): YouTube: Ashes Of Creation In 2025 - What's Happening?
Lijkt me echt een leuke game om te spelen als deze eindelijk released is maar sommige content is erg gedetailleerd en complex waardoor ik mij afvraag of dit voor casual players allemaal wel haalbaar is om mee aan de slag te gaan.
Tegenwoordig zoeken veel spelers ook veel "single player" content in een MMO waar AoC ook niet mega veel aandacht aan besteed omdat alles op samenwerken en "Massive" gefocusd is.
Lijkt me echt een leuke game om te spelen als deze eindelijk released is maar sommige content is erg gedetailleerd en complex waardoor ik mij afvraag of dit voor casual players allemaal wel haalbaar is om mee aan de slag te gaan.
Tegenwoordig zoeken veel spelers ook veel "single player" content in een MMO waar AoC ook niet mega veel aandacht aan besteed omdat alles op samenwerken en "Massive" gefocusd is.
Waar ik voor vrees (zelf voor mijzelf) is dat ik zoo veel zin heb in zo'n uitgebreide MMO maar dat ik straks wanneer het uit is geen tijd heb om zo te investen in een gameCowamundo schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:35:
Lazy peon heeft laatst nog een "update" video geplaatst samen met Steven Sharif (AoC Creative Director): YouTube: Ashes Of Creation In 2025 - What's Happening?
Dit is echt een mmo waarbij de journey naar hoger level al de gameplay gaat zijn etc maar daardoor moet je echt wel je best doen. Het zal veel mensen afschrikken.
Ook het node systeem kan sommige servers naar mijn mening veel minder leuk maken dan andere servers. Maargoed het spel heeft nog een hele lange tijd te gaan. Ik kijk uit naar de rogue release later deze maand. Dat is de class die ik in eerste instantie in een MMO speel. Ben beniewd hoe die in deze game speelt en als die live is zal ik wel weer even de alpha induiken.
Maar de grootte van de game is gewoon insane. je bent zoooo lang aan het reizen als je wat verder weg wilt gaan. En dat klinkt heel tof wat veel mensen weer willen omdat er geen fast travel in zit. maarja als je straks wel een keer ergens snel wil zijn moet het weer moeilijk
En wat je zegt over singleplayer in een online game vind ik zelf ook. Ook al ben je lekker solo aan het spelen vind ik het heerlijk om onderdeel te zijn van een groter geheel mits de game populair is. en dat is wat ik hoop dat deze game gaat zijn maarja met de PvP plannen zal ook AoC weer niet voor iedereen zijn.
Yeah je moet het ook niet kopen om te spelen. Je zou het alleen (imo) kunnen rechtvaardigen als je toegang koopt om daadwerkelijk te willen helpen met feedback geven en bugreports etc.huntedjohan schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 19:56:
Heb heel lang uitgekeken naar dit spel, maar vind de prijs voor alpha access te hoog. Zeker ook omdat het al jaren in ontwikkeling is.
Dat zeggen ze ook zelf en dat je nog geen volledige game moet verwachten.
En in mijn echt opinion is het zelfs dan niet te rechtvaardigen haha. het is dat ik jaren geleden die pack al had gekocht.. nu zou ik dat noooit meer betalen voor een spel of early access
Heb ook besloten om het niet te kopen. Kwam er vandaag achter dat archeage een private server heeft, dat wil ik uitvogelen, en daarnaast volg ik secret forrest, dat lijkt me ook een leuke mmo. Verder beetje lost ark 😀Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:34:
[...]
Yeah je moet het ook niet kopen om te spelen. Je zou het alleen (imo) kunnen rechtvaardigen als je toegang koopt om daadwerkelijk te willen helpen met feedback geven en bugreports etc.
Dat zeggen ze ook zelf en dat je nog geen volledige game moet verwachten.
En in mijn echt opinion is het zelfs dan niet te rechtvaardigen haha. het is dat ik jaren geleden die pack al had gekocht.. nu zou ik dat noooit meer betalen voor een spel of early access
offtopic: deze secret forest?huntedjohan schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:37:
[...]
Heb ook besloten om het niet te kopen. Kwam er vandaag achter dat archeage een private server heeft, dat wil ik uitvogelen, en daarnaast volg ik secret forrest, dat lijkt me ook een leuke mmo. Verder beetje lost ark 😀
ziet er raar uit
Ja goeie keus! gewoon lekker afwachten.
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 11-03-2025 21:46 ]
Ricmaniac schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:43:
[...]
offtopic: deze secret forest?
ziet er raar uit![]()
Klopt, die secret forest. Ideeën zijn goed, en is weer s wat anders dan altijd dezelfde games
Ja goeie keus! gewoon lekker afwachten.
We zijn weer een stukje verder in Alpha 2. Rogue class is nu live. ik ga die zeker wel proberen want dat is vanaf dag 1 de archetype waar ik op wachtte
ben eigenlijk altijd rogue achtige characters in MMO's.
Ook is dual dagger als weapon type beschikbaar nu voor andere classes
Ook is dual dagger als weapon type beschikbaar nu voor andere classes
[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 28-03-2025 13:57 ]