De Auction House is vooral belangrijk bij de Trade Runs. Je kan dus items kopen in één stad waar er veel van zijn en die vervoeren naar een andere plaats waar die eerder zeldzaam zijn. Zo ben ik er vrij zeker van dat ze er dus voor zullen zorgen dat er overal andere dingen te verkrijgen zijn. Zo zal je dus altijd wel op een andere locatie net dat beetje voordeel hebben.Zeror schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:17:
Kwam een video tegen van deze game. Ik moet zeggen dat het concept erg tof is. Ik ga deze game zeker in de gaten houden. Het idee dat de wereld reageert op de spelers en activiteit van de spelers is een tof idee.
Met het concept idee in gedachten kwam ik al wel mogelijke problemen tegen. Ze willen de auction house niet globaal maken, maar lokaal aan de zone. Hierdoor zouden spelers dus verschillende auction houses moeten afgaan om te vinden wat ze zoeken. Maar wat als spelers van een server afspreken om slechts één auction house te gebruiken voor efficiëntie. Dat haalt het idee toch wel deels onderuit.
En ander probleem wat ik bedacht had. Hoe gaan ze oplossen wanneer je een high populated server hebt en daardoor veel activiteit is in heel veel zones. Ga je dan in al die zones een grote stad zien? Straks de halve world map één grote stad? Lijkt mij het idee ook aardig onderuit te halen.
Laatste probleem, en misschien ook meer een idee voor de game. Ik begrijp dat het de bedoeling is dat naast de groei van de spelers, nederzettingen in een zone ook meegroeien naarmate er meer activiteit is. Dit geld als ik het goed begrijp ook voor de vijandelijkheid in een zone. Maar wat als het vijandelijkheid te groot is, te moeilijk en spelers daardoor de zone verlaten? Komen dan de steden/dorpen te vervallen. Worden dat dan ruïnes?
Ik ben erg benieuwd naar de game.
Uiteraars zullen er meer trades gebeuren in een Metropolis.
Er zullen enorm veel dorpen zijn, men kan echter maar enkelen uitbouwen tot een Metropolis. Als een Metropolis tot stand gebracht wordt, komt er een ZOI (Zone of Influence). In die zone zullen dus dingen veranderen in combinatie met de Metropolis. Je kan dus geen twee Metropolissen naast elkaar bouwen.
Als men een Metropolis zou verlaten om ergens anders een nieuwe te moeten oprichten, dan moet men eerst de oude verwoesten. Ik veronderstel dat dit wel visuele effecten zal hebben.
Elke Metropolis kan trouwens op een andere manier opgebouwd worden. Dit kan militaristisch, economisch, spiritueel,.. waarschijnlijk zal er een bonus gegeven worden als je inwoner wordt van die stad.
learning every day.