Ashes of Creation

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dylan_R
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:24
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aM1HY0s.png

Website (non-ref): https://www.ashesofcreation.com/

Game Info
Ashes of Creation is a unique take on the MMO experience. Our world structure is dynamic and built to react to the actions of our players. Cities will rise and fall, their populations based on the history of the world as the players create it. Quests will unlock as these populations gather, their needs grow, and secrets are unlocked.

As the world’s NPC structure is established in real time, players will have the ability to destroy what they’ve created, paving the way for new development, new populations, and real change. Political strife and intrigue will play a very real role in the structure of your world.

Gone are the days of static worlds, change is here to stay.

Usefull links:
Wiki: https://aocwiki.net/
Twitter: https://twitter.com/mediaaoc

Voor de geïnteresseerden:
Meer info https://www.ashesofcreation.com/about/
Discord: https://discord.gg/ashesofcreation
Images: https://imgur.com/a/GjVUo

De developers zitten ook in de discord en nemen feedback en algemene informatie heel zerieus.
Ik zal hier zo veel mogelijk informatie plakken die tevoorschijn komt.

Uitgebreide node uitleg

Ik ga geen pre-alpha combat footage laten zien, dit geeft namelijk een slecht beeld. Als je toch geintresseerd bent het staat op de officele AoC youtube kanaal..

Q&A: YouTube: Ashes of Creation Q&A
Gameplay Footage: YouTube: Ashes of Creation - It's Dangerous To Go Alone (Dungeon Gameplay...

Algemene FAQ en google docs (Hier is echt alles te vinden):
https://drive.google.com/...xq-8r9DA_qTlZZOWxyRVR2VUk
https://docs.google.com/s...0_mugG2iDSDqO4/edit#gid=0

Een goede vriend van mij geeft ook veel informatie op zijn youtube kanaal aka Deathproxy

FAQ:
When will the kickstarter start

Steven (dev):
There are certain development benchmarks that I want us to achieve before we move to kickstarter.I feel that the atmosphere of crowd sourcing has become very toxic, based on certain games that have moved to kickstarter with really just concepts and concept arts. Nothing was invested into the game prior to them going to crowd sourcing. I think that in order to raise above that toxicity it's important for us to reach certain development benchmarks. I can't give you a definite date but soon Tm.

Can I play the game yet?
No. The game is currently at Pre-Alpha, meaning that it wont be released for a while.

When will the game be released?
The game doesn’t have a specified release date, but the game does have a estimate date of when Closed Alpha will come out (October-December/Q4 of 2017), KS (Kickstarter) Alpha will be Q1 2018; But if you want a estimate of when the game will be released, the best I can give you is 2018-2019.

Will there be any race/gender-locked classes?
Nope. The devs are trying to stay away from classes being gender or race-locked classes; the same goes for gender-locked races.

Is it Open World Pvp?
Yes. There is a flagging system though, just to keep PKing to a minimum as it will have a punishment system.

Will there be an OCE server?
Depending the interest of the game in regions, there will be servers provided - this includes OCE, SEA and other regions. If you wish to bring interest in that region, make sure your voice is heard on our community forums and discord.

What is the business model for the game?
It is a Subscription Based MMORPG, at $15 a month. There will be an in-game mall/cash shop available for players with only cosmetics, skins and dyes!

How can I get an alpha key?
Register on the website (https://www.ashesofcreation.com/) to be enterred into the random drawing. Join the discord server (which you’ve done if you’re reading this) and forums and actively participate and make a meaningful contribution to the community to be considered for the hand picked drawing. The random and hand picked drawings alternate by week. Winners are selected on Mondays.

Update 03-06-2018
Ashes of Creation heeft nu meer als 100 man in het bedrijf.

Update 21-08-2018:
My.com Wordt de publisher voor Europa en de CIS regio. Over de slechte reputatie hebben ze dit gereageerd.

Pay-to-win
As previously communicated, we at My.com are, and remain, fully committed to supporting the creative vision that Steven and Intrepid Studios has for Ashes of Creation. Their vision appeals to the desires of western MMORPG fans, and we are fully committed to bringing this non-Pay-to-Win vision to the European players.

In the past, My.com has published and developed primarily titles that were, from the ground up, built around a Free-To-Play model. This is not the case with Ashes of Creation, which is fully tailored towards a subscription-based business model. We want to make sure the game reaches our players with a business model and monetisation options that matches the expectations of the fans and backers of Ashes of Creation.

We are fully supporting the Non-Pay-to-Win vision that Steven and Intrepid Studios have, and we will implement the same model for the My.com version as they implement for their version.

We believe that Ashes of Creation will be one of the largest MMOs ever to be globally published, and as a publisher, we are excited to help lead the charge , together with Steven and our friends at Intrepid Studios.

Customer Service
While My.com is always striving to provide the best possible Customer Service for any of our titles, we may not always be meeting the players’ expectations in this regard. The feedback about Customer Service is traditionally one of the toughest parts of publishing an online game, but this will not deter us from improving. We are continually working on getting better in this area, and we want you to keep on telling us about your expectations.

In order to provide the best possible Customer Service for Ashes of Creation specifically, My.com will be working closely with Intrepid Studios to establish global procedures and policies for our players in the European and CIS regions. We will also establish joint service level expectations that My.com will commit to fulfilling.

As a first step to underline our commitment, we will already begin providing a base level of Customer Service for the European and CIS region, starting on the first of September. This will give us some head start on making sure that everything is set up for the times when players in Europe will have actual issues with which they contact us. Should you want to get in contact already - we are looking forward to hearing how we are doing there and where specifically you would want us to improve.

Account Security
Intrepid and My.com will be working closely together on bringing the account protection services to an even higher level. As part of that collaboration, we at My.com are happy to announce, that we will be providing additional account security mechanisms, such as Two-Factor authentication, that will help to protect all our user’s accounts. This will allow us to further expand security and control over accounts and data for all users and we hope to share specifics on these plans in the near future.

With the most recent implementation of the GDPR changes for European users, we have already solidified the security of your account and personal information, and given all My.com users more direct control over their data. These recent upgrades together with the plans we are pursuing with Intrepid will ensure that our data security is now up to the highest standards of the industry.

In addition to this, we will also closely collaborate on providing the client-server technology that will support this account security. Intrepid Studios will remain in full charge of compiling and providing the Ashes of Creation client through the My.com / mail.ru infrastructure, so that the process is as concise and secure as possible.

In contrast to the titles that My.com was able to publish in the past, we now find ourselves in the very positive situation of working with a game that is in active development, and which is being built by a team that has internalized the requirements for localisation and has considered this from the get-go.

Intrepid Studios is already providing us with the necessary localisation tools that will allow My.com to focus on the actual localisation rather than having to work around a missing infrastructure. This will ultimately allow us to provide a localisation quality that meets our own expectations as much as those of the Ashes of Creation community. Additionally, the benefits of cooperating so early with the developers as in this case, allows us to provide feedback on matters of translations before things are set, which will further benefit the quality of translation in the game.

Server Quality
In order to provide the server quality, uptime and general operations stability that we all expect from a game like Ashes of Creation, we will once again work closely with Intrepid Studios who, by building a solid and robust infrastructure and the necessary tools for managing them in the first place, will lay the foundation for what will be a high quality server environment for the European and CIS players.

In addition to the close consultation with Intrepid, our IT teams are already now beginning our technical planning. Working with our five, globally distributed data centers, we will be able to provide local servers that allow for the best possible connectivity, while working with cloud server providers such as Google and Amazon we are investigating possibilities for quick and efficient scaling of resources to quickly react to changes in demand of computing power.

Also here we will be able to benefit from working on the technical backbones early on in the development process, which allows us to make sure that the game and the infrastructure can work harmoniously instead of having to find ways to “work around” server structures that are developed for a more centralised market such as can be found in Asia. Intrepid supports the needs of a European infrastructure so that My.com can focus on providing the best possible service.

source: https://imgur.com/a/t40gXEt

update 31-05-2020
Ashes of Creation Alpha one Combat

Update 27-07-2020:
Stefen Sharif AMA

Update 20-12-2023
Alpha 2 is announced voor Q3 2024

[ Voor 249% gewijzigd door Dylan_R op 05-07-2024 16:02 . Reden: Foutiefe links verwijderd. ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
mooie samenvatting:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05 16:50

Mickroz

Mickroz#2491

bookmarked, kwam dit spel ook tegen via bovenstaande filmpje op yt, ben benieuwd wat dit gaat brengen :D
Vooral het nodes en bouw gedeelte van dit spel spreken me wel aan.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Peon heeft aardig wat mensen naar de discord gebracht zon 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02 15:20
Damn, looks nice. Maat van me wist er al van. I want.

Ik ga ervan uit dat er nog geen verwachte release datum is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Ik ben m ookal tegengekomen ;)

Ik werd BDO toch al beu :P

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Evilswordfish schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:49:
Damn, looks nice. Maat van me wist er al van. I want.

Ik ga ervan uit dat er nog geen verwachte release datum is?
Alpha access is eind 2017 beta is begin 2018. De release zelf zal dan denk ik ergens in 2018 plaatsvinden. Maar dit is natuurlijk niet officieel.

[ Voor 6% gewijzigd door Dylan_R op 18-04-2017 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evilswordfish
Dylan_R schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:03:
[...]

Alpha access is eind 2017 beta zal begin 2018 zijn. De release zelf zal dan denk ik ergens in 2018 plaatsvinden.
Goddamnit.. Zie da haat ik dus aan het game landschap tegewoordig. Vroeger was ik lekker onwetend over releases en dingen in ontwikkeling. Wie wilt nu zo lang wachten op games. Tegen dat die uit zijn ben je ze al vergeten en wacht je al maanden op iets anders :(

Zie albion. Alpha gedaan, kben et spel al beu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Evilswordfish schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:04:
[...]

Goddamnit.. Zie da haat ik dus aan het game landschap tegewoordig. Vroeger was ik lekker onwetend over releases en dingen in ontwikkeling. Wie wilt nu zo lang wachten op games. Tegen dat die uit zijn ben je ze al vergeten en wacht je al maanden op iets anders :(

Zie albion. Alpha gedaan, kben et spel al beu :p
Ben ik mee eens :D Maar de community discord is toch leuk om rond te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Dat discord is toch een mix van teamspeak/irc ofzo?
Kan je er dan ook voor kiezen om alleen te chatten bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dylan_R
Mickroz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:03:
Dat discord is toch een mix van teamspeak/irc ofzo?
Kan je er dan ook voor kiezen om alleen te chatten bijvoorbeeld?
Dat kan zeker het is een Voip/chat mix. 90% Gebruikt liever de chat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ok, installed en joined, als ik he ooit ga gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Mickroz schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:04:
Ok, installed en joined, als ik he ooit ga gebruiken :P
Ik ben niet moeilijk te vinden, dus als je iets wil weten kan je het gerust vragen. 8)

Discord name: (DefeatenOnce)

[ Voor 5% gewijzigd door Dylan_R op 20-04-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 675968

Op 1 mei is de kickstarter live, ik ga zeker voor een lifetime sub. Kans is groot dat ik mijn oude guild vanonder het stof ga halen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
:D
Anoniem: 675968 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:26:
Op 1 mei is de kickstarter live, ik ga zeker voor een lifetime sub. Kans is groot dat ik mijn oude guild vanonder het stof ga halen hiervoor.
Weten we al hoeveel dat gaat kosten? Volgensmij kwamen we dat ergens deze week te weten. Het is in ieder geval all officieel dat de kickstarter een 2 dagen headstart gaat krijgen voor spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Kan er zo snel nog niet veel over vinden, wel dat je dus geen ideal/paypal kan gebruiken :(
maar eens kijken of ik nog ergens een prepaid visa kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Mickroz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:20:
Kan er zo snel nog niet veel over vinden, wel dat je dus geen ideal/paypal kan gebruiken :(
maar eens kijken of ik nog ergens een prepaid visa kan scoren.
aah ik heb het al gevonden the lifetime sub wordt 400 dollar... nouu ik sla dat toch over. Ik gebruik trouwens zon virtuele credit kaart van https://pay2d.nl/ heb ik altijd gebruikt voor vervanging van credit kaart.

[ Voor 16% gewijzigd door Dylan_R op 25-04-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ja ik heb die ook idd ergens nog rondslingeren, niet veel meer mee gedaan sinds overstap van 3vcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dylan_R schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:39:
[...]

aah ik heb het al gevonden the lifetime sub wordt 400 dollar...
Ouch.. daar moet ik toch 3x over gaan nadenken dan. De lifetime sub zou kickstarter-only worden dacht ik gelezen te hebben. Ooit heb ik zo de lifetime sub voor lotro ook overgeslagen, daar heb ik tot op vandaag nog spijt van.

Ik heb onlangs ook nog Chronicles of Elyria gefund voor een aanzienlijk (vergelijkbaar) bedrag, maar moet eerlijk zeggen dat Ashes of Creation mij een beetje meer aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Boel geld 400 dollar voor een spel wat je nog geen eens kan spelen, wat zal de richtlijn worden kwa sub kosten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dylan_R
Mickroz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:30:
Boel geld 400 dollar voor een spel wat je nog geen eens kan spelen, wat zal de richtlijn worden kwa sub kosten?
15 dollar per maand. Ongeveer 12-13 euro. Er is geen box price en de eerste maand is gratis vanwege trial periodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Anoniem: 675968 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:54:
[...]

Ouch.. daar moet ik toch 3x over gaan nadenken dan. De lifetime sub zou kickstarter-only worden dacht ik gelezen te hebben. Ooit heb ik zo de lifetime sub voor lotro ook overgeslagen, daar heb ik tot op vandaag nog spijt van.

Ik heb onlangs ook nog Chronicles of Elyria gefund voor een aanzienlijk (vergelijkbaar) bedrag, maar moet eerlijk zeggen dat Ashes of Creation mij een beetje meer aanspreekt.
Ik heb zelf ook Chronicles of Elyria gefunded maar het is nu inderdaad kiezen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Dylan_R schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:02:
[...]

15 dollar per maand. Ongeveer 12-13 euro. Er is geen box price en de eerste maand is gratis vanwege trial periodes.
Oeh dan valt het nog mee, zeker als je wat reference hebt, dan weet ik niet of ik die 400 wel wil betalen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-05 12:24

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Hierbij mijn referral code voor iedereen die een account wil aanmaken. https://www.ashesofcreation.com/ref/SoulsOnFire_/

De referral code is verandert. Voorgaans konden mensen blijkbaar hun ID verbergen door een andere naam te gebruiken.
Dat systeem zou nu gewijzigd worden.
Deze Youtuber: YouTube: DeathsProxy geeft constant de nieuwste updates waardoor je vrij makkelijk alle nieuwe zaken kan volgen.

Zo is onder meer geweten dat de Guild-size tussen de 250-300 man zal liggen. Vele andere zaken kan je terug vinden in zijn filmpjes.

Ik ben mezelf aan het tegenhouden om niet te hyped te worden. We hebben nog een lange weg te gaan. Hopelijk krijgt dit spel wel voldoende interesse.

AOC heeft trouwens voldoende geld om de game volledig tot zijn eind te brengen. De kickstarter zou dienen voor bepaalde extra's die ze willen toevoegen. Ikzelf twijfel nog om hen te steunen omdat ik eigenlijk de game eerst wil spelen.
Het is $400 voor lifetime sub maar je kan ook Alpha / Beta acces kopen. De exacte prijzen kan ik niet meteen terug vinden.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

mijn referral code is https://www.ashesofcreation.com/ref/Mickroz/

als je kijkt naar die 400 dollar sub, dan zou je op 27 maanden zitten als je van 15 euro p/m uit gaat, nog net geen 2,5 jaar, en als je via referrals nog minder hoeft te betalen, kan je nog veel langer spelen :D, als ik naar mezelf kijk, ga ik dat echt niet redden die 2,5 jaar spelen (mits het een geweldig spel wordt, dan wel)
enige wat voor mij dan misschien interessant is, zijn dan de alpha/beta access kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Mickroz schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 08:55:
mijn referral code is https://www.ashesofcreation.com/ref/Mickroz/

als je kijkt naar die 400 dollar sub, dan zou je op 27 maanden zitten als je van 15 euro p/m uit gaat, nog net geen 2,5 jaar, en als je via referrals nog minder hoeft te betalen, kan je nog veel langer spelen :D, als ik naar mezelf kijk, ga ik dat echt niet redden die 2,5 jaar spelen (mits het een geweldig spel wordt, dan wel)
enige wat voor mij dan misschien interessant is, zijn dan de alpha/beta access kopen.
2,5 jaar is inderdaad een lange tijd. Plus 400 euro in een keer is niet iets dat je snel uitgeeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
SoulsOnFire schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:06:
Het is $400 voor lifetime sub maar je kan ook Alpha / Beta acces kopen. De exacte prijzen kan ik niet meteen terug vinden.
$25 ish for beta and $125 voor alpha. 400 voor lifetimesub maar daar zit ook andere dingen in dus niet alleen de sub.

[ Voor 12% gewijzigd door Dylan_R op 28-04-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Dylan_R schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:13:
[...]

$25 ish for beta and $125 voor alpha. 400 voor lifetimesub maar daar zit ook andere dingen in dus niet alleen de sub.
25 is een bedrag dat de meeste wel zal overtuigen denk ik. Dan is het natuurlijk wel kut als je al acces gewonnen hebt. :P
400 heb je inderdaad toegang tot alles en als ik me niet vergis waren extra mounts en dergelijke voorzien?
Denk je zelf ook om te "investeren"?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
SoulsOnFire schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:28:
[...]

25 is een bedrag dat de meeste wel zal overtuigen denk ik. Dan is het natuurlijk wel kut als je al acces gewonnen hebt. :P
400 heb je inderdaad toegang tot alles en als ik me niet vergis waren extra mounts en dergelijke voorzien?
Denk je zelf ook om te "investeren"?
Hoger dan 125 ga ik denk ik niet. Moet maar even zien hoe het loopt. Maandag zullen we alle package details zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Maar alpha geeft je dan toch ook beta access met zo'n prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Mickroz schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 22:40:
Maar alpha geeft je dan toch ook beta access met zo'n prijs?
Het zou inderdaad vrij logisch zijn dat de Alpha testers automatisch ook Beta testers worden voor die prijs.
Dylan_R schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:48:
[...]

Hoger dan 125 ga ik denk ik niet. Moet maar even zien hoe het loopt. Maandag zullen we alle package details zien. :P
Hangt er natuurlijk van af hoe veel geld je kan/wil spenderen aan een kickstarter. Ergens hoop ik wel dat er velen 125+ geven. Zelf heb ik het er niet voor over. Sponsor je meerdere kickstarters?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

filmpje van DeathsProxy heeft het trouwens over $50 voor beta access.
Misschien een idee om in de OP een ref tabel te maken van iedereen die daar in wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Mickroz schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:58:
filmpje van DeathsProxy heeft het trouwens over $50 voor beta access.
Misschien een idee om in de OP een ref tabel te maken van iedereen die daar in wil?
Ja dat krijg je als er geen definitief antwoord is van de developers zelf :D

Ik zal een Ref tabel maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
SoulsOnFire schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:36:
Hangt er natuurlijk van af hoe veel geld je kan/wil spenderen aan een kickstarter. Ergens hoop ik wel dat er velen 125+ geven. Zelf heb ik het er niet voor over. Sponsor je meerdere kickstarters?
Ik sponser redelijk vaak kickstarters. Maar meestal is het niet veel. Star citizen heb ik ook aardig wat in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Bedankt om me ook te vermelden in de ref tabel. Op Reddit kan je enkele toffe discussies vinden die je wel verder doen denken.
Het zou mogelijk zijn om een node te levelen op religieus niveau. Dan begin je je toch af te vragen hoe ze dit in een game zullen verwerken :O

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55
Na WotLK zijn er eigenlijk geen MMO's meer geweest die me echt konden boeien, maar AoC lijkt me wel interessant. Ik kwam toevallig dit overzicht van races tegen op Reddit -- ik durf niet te spreken voor de authenticiteit ervan.

Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-05 21:39
Dit lijkt me wel interessant. Heeft Kickstarter inmiddels al een manier om met Paypal te betalen? Heb geen credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Voila se, nog eens een kickstarter gebacked ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Gaat aardig hard ook zeg, heb nog geen kans gehad om ff op mn gemakje alles door te lezen op kickstarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Uhu, ik heb maar een pledge al gedaan maar kan goed zijn dat ik nog van gedacht verander. Hangt beetje af van de kickstarter maar dacht die al te pakken in case ze weg gaat ^^

Die lifetime subscription lijkt me wel wat, vraag me af of ze die ook zo gaan aanbieden of dat die kickstarter exclusive gaat zijn. Op LOTRO had/heb ik ook lifetime, was het wel waard. Was weliswaar wel 300 euro minder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Aangezien er al 400k is in de eerste 2 uur denk ik dat dit et em echt gaat worden.

Kan nie wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Dylan_R schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:11:
Aangezien er al 400k is in de eerste 2 uur denk ik dat dit et em echt gaat worden.

Kan nie wachten :D
Bwa, star citizen was da ook snel gevuld en da ging normaal vorig jaar uitkomen :p en nu ist ten vroegste 2018 dachtek? ben wel benieuwd, ik heb net die van 425 toch maar gedaan. Eventueel drop ik nog tegen het einde van de kickstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Zironako schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:45:
Dit lijkt me wel interessant. Heeft Kickstarter inmiddels al een manier om met Paypal te betalen? Heb geen credit card.
Dat heb ik ook gezien. :/ Blijkbaar kan je pre-paid credit cards bij je bank krijgen waar je dus eerst een bepaald bedrag bij moet opladen voor je ze kan gebruiken. Ik denk het op die manier te doen of via iemand die wel één heeft. Zonde dat ze paypal niet ondersteunen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-05 21:39
SoulsOnFire schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:35:
[...]

Dat heb ik ook gezien. :/ Blijkbaar kan je pre-paid credit cards bij je bank krijgen waar je dus eerst een bepaald bedrag bij moet opladen voor je ze kan gebruiken. Ik denk het op die manier te doen of via iemand die wel één heeft. Zonde dat ze paypal niet ondersteunen.
Wat een gedoe, zeg. Zal maar afwachten tot mogelijke founders packs of iets in die richting om ze te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Je kan een virtuele prepaid creditcard kopen op pay2d.nl, dan staat er direct een bedrag op, dan kan je eventueel opwaarderen via ideal betaling.
Ik heb deze zelf ook, en Dylan_R ook. Superhandig voor als je eens ff snel een cc nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 11:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Kheb er ook eentje https://www.ashesofcreation.com/ref/EvilSwordfish/

Geen idee wa da geeft ma soit.

425 pack gepakt. Ondertussen is die al naar 435 en nu 445 gegaan.

Dus er zijn al meer dan 1000 man die meer dan 400 euro er voor over hebben.

Was begonnen met 400

EDIT:

Ik bekijk het zo: "Ik ging sowieso voor de 200 pack gaan. Voor 225$ extra heb ik er lifetime bij. Ervan uit gaande dat het 15 dollar per maand zou zijn zou ik een klein anderhalf jaar "moeten" spelen om er het volledige bedrag uit te krijgen.

Afhankelijk van hoeveel volk er mee speelt of wat voor guild ik join is de kans groot dat ik langer dan dat zal spelen.

Ik geef per jaar rond de 400 euro aan al mijn account voor EvE, dus 425 voor een pack van een spel dat misschien wel eens de vervanger wordt van mijn wow "verslaving" van in de tijd. I don't mind

Ik doe meer geld op aan stuff die ik na 1 keer niet eens meer aanraak xD

[ Voor 54% gewijzigd door Evilswordfish op 02-05-2017 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Toegevoegd
Evilswordfish schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:39:
Kheb er ook eentje https://www.ashesofcreation.com/ref/EvilSwordfish/

Geen idee wa da geeft ma soit.

425 pack gepakt. Ondertussen is die al naar 435 en nu 445 gegaan.

Dus er zijn al meer dan 1000 man die meer dan 400 euro er voor over hebben.

Was begonnen met 400

EDIT:

Ik bekijk het zo: "Ik ging sowieso voor de 200 pack gaan. Voor 225$ extra heb ik er lifetime bij. Ervan uit gaande dat het 15 dollar per maand zou zijn zou ik een klein anderhalf jaar "moeten" spelen om er het volledige bedrag uit te krijgen.

Afhankelijk van hoeveel volk er mee speelt of wat voor guild ik join is de kans groot dat ik langer dan dat zal spelen.

Ik geef per jaar rond de 400 euro aan al mijn account voor EvE, dus 425 voor een pack van een spel dat misschien wel eens de vervanger wordt van mijn wow "verslaving" van in de tijd. I don't mind

Ik doe meer geld op aan stuff die ik na 1 keer niet eens meer aanraak xD
Toegevoegd.

Het is gewoon geweldig dat er zelfs mensen zijn die 10.000 geven. Maar die 1000 Kickstarter Exclusive - Demonic / Angelic Character racial skin is wel echt unique. Ik wou dat ik het geld had. Maar ja ik moet weer 'verantwoordelijk' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Dylan_R schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:02:
Toegevoegd.

Het is gewoon geweldig dat er zelfs mensen zijn die 10.000 geven. Maar die 1000 Kickstarter Exclusive - Demonic / Angelic Character racial skin is wel echt unique. Ik wou dat ik het geld had. Maar ja ik moet weer 'verantwoordelijk' zijn.
Hangt misschien beetje af van hoe die skin eruit ziet. Hoewel da demonic me echt wel aanspreekt, maar om er 1000 aan te geven zonder zelf te spelen, da's een beetje teveel van het goede

Nu ist wachten op alpha, vinnet wel leuk dat ze een persistent alpha doen vanaf fase 2

Net gemerkt met die referral te proberen via een vriend. Werkt niet mee. Als hij registreert komt er niets op.

Daarbovenop als je een account delete krijgt je "contact us" met een email adres dat niet werkt/bestaat. Strange

Mja, hun site is momenteel maar een wordpress site, zal nog wat aan gesleuteld moeten worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Evilswordfish op 02-05-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Evilswordfish schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Hangt misschien beetje af van hoe die skin eruit ziet. Hoewel da demonic me echt wel aanspreekt, maar om er 1000 aan te geven zonder zelf te spelen, da's een beetje teveel van het goede

Nu ist wachten op alpha, vinnet wel leuk dat ze een persistent alpha doen vanaf fase 2
is Idd veel geld. Maar ik vind het wel vet dat ze hoge backers appearances geven die je ook echt in de game terugziet, geeft mensen toch een ander beeld ingame. Bijvoorbeeld bij 5000 krijg je een aura om je heen. Het zijn toch de kleine dingetjes die je de hele game meedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb voor 425$ gefund, was net te laat voor de 400$.

Ook nog even mijn ref code meedelen:
https://www.ashesofcreation.com/ref/Agahnim/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-05 11:39
Wat is jullie voornaamste reden om voor 400 te backen? De alpha en lifetime subscription?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Combinatie van de 2 ja. En voldoende geld op de rekening hebben is ook altijd wel een plus. Af en toe eens zot doen maakt ons menselijk denk ik dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Anoniem: 675968 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:26:
Combinatie van de 2 ja. En voldoende geld op de rekening hebben is ook altijd wel een plus. Af en toe eens zot doen maakt ons menselijk denk ik dan. :)
Ondanks dat ik best hyped ben voor de game is 400 toch wel veel. Maar goed dat zeg ik altijd todat ik er meer ingooi voor cosmetics enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Ter informatie:

Ashes of Creation could be a pyramid scheme.

Ik wil geen paniek zaaien, maar misschien verstandig om je pledge toch nog eens goed te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Evilswordfish schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Net gemerkt met die referral te proberen via een vriend. Werkt niet mee. Als hij registreert komt er niets op.

Daarbovenop als je een account delete krijgt je "contact us" met een email adres dat niet werkt/bestaat. Strange

Mja, hun site is momenteel maar een wordpress site, zal nog wat aan gesleuteld moeten worden.
Ja ik heb blijkbaar ook een paar mensen die gereffered zijn naar mij maar ik zie ze er niet bij komen. Idd beetje irri. Ik heb al gevraagt aan de community manager of er een oplossing is.

[ Voor 3% gewijzigd door Dylan_R op 02-05-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Chippu schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:57:
Ter informatie:

Ashes of Creation could be a pyramid scheme.

Ik wil geen paniek zaaien, maar misschien verstandig om je pledge toch nog eens goed te overwegen.
Is al zolang bekend. Steven heeft allang zijn achtergrond verteld. En hij zelf snapt niet hoe dat ertoe doet naar AoC ik zelf namelijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Dylan_R schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:04:
[...]

Is al zolang bekend. Steven heeft allang zijn achtergrond verteld. En hij zelf snapt niet hoe dat ertoe doet naar AoC ik zelf namelijk ook niet.
Ik was hier zelf nog niet van op de hoogte en zie hierdoor ook af van een pledge. Op Neogaf worden ook veel vraagtekens gezet bij dit project.

Wat betreft je argument, als Bernie Madoff een MMO zou ontwikkelen zou je dan niet skeptisch zijn i.c.m. zijn achtergrond? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Chippu schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 16:10:
[...]

Ik was hier zelf nog niet van op de hoogte en zie hierdoor ook af van een pledge. Op Neogaf worden ook veel vraagtekens gezet bij dit project.

Wat betreft je argument, als Bernie Madoff een MMO zou ontwikkelen zou je dan niet skeptisch zijn i.v.m. zijn achtergrond? ;)
Steven heeft alleen 25 jaar ervaring met het bespelen van MMO's. Nou ja goed. Maakt sws niet veel uit aangezien het project al gefunded is. Dus om er vraagtekens bij te zetten gaat er denk ik niets veranderen of het nou een scam is of niet. Maar mij doet het niet zo heel veel. Vooral omdat ik MLM helemaal geen scamming vind.

Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn eigen achtergrond. Ik heb zelf ook wel is mensen gescammed. Dat is het probleem met internet tegenwoordig, background checks zijn te makkelijk. En iedereen vind zichzelf detective. In mijn geval was het wel digitaal geld. En geen echt geld.

Maar ik kan me voorstellen dat mensen hier vraagtekens door zetten. Hij zet nu wel zijn gezicht op het spel dus ik zie wel hoe het loopt.

[ Voor 27% gewijzigd door Dylan_R op 02-05-2017 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Nja argwaan mag er altijd zijn he ;)

Ik zie het wel, als het blijkt dat in de komende maand niet genoeg updates zijn ga ik waarschijnlijk lagere pledge zetten.

En fully funded betekend niets, als de helft zen pledge terug trekt ist ook gedaan he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Argwaan mag altijd maar om anderen af te raden om een project te ondersteunen terwijl er geen harde bewijzen zijn.. :?
Ikzelf heb $40 gegeven. Geld geven voor een concept zonder het gespeeld te hebben is altijd een risico natuurlijk. Anders had ik misschien wel $250-400 gegeven.
Spijtig dat we nog zo lang moeten wachten. Ik ben benieuwd hoe veel geld ze zullen hebben na 31 dagen.
Ik ben een credit card gaan halen bij de bank. Betaal hier €15/jaar voor maar als ik ze binnen een maand terug breng krijg ik 11 maand terug betaald. :)
Spijtig dat ik niet eerder gelezen had over die online CC.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
SoulsOnFire schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:32:
Argwaan mag altijd maar om anderen af te raden om een project te ondersteunen terwijl er geen harde bewijzen zijn.. :?
Ikzelf heb $40 gegeven. Geld geven voor een concept zonder het gespeeld te hebben is altijd een risico natuurlijk. Anders had ik misschien wel $250-400 gegeven.
Spijtig dat we nog zo lang moeten wachten. Ik ben benieuwd hoe veel geld ze zullen hebben na 31 dagen.
Ik ben een credit card gaan halen bij de bank. Betaal hier €15/jaar voor maar als ik ze binnen een maand terug breng krijg ik 11 maand terug betaald. :)
Evilswordfish schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:20:
Nja argwaan mag er altijd zijn he ;)

Ik zie het wel, als het blijkt dat in de komende maand niet genoeg updates zijn ga ik waarschijnlijk lagere pledge zetten.

En fully funded betekend niets, als de helft zen pledge terug trekt ist ook gedaan he :p
https://www.reddit.com/r/..._referral_program_is_not/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Bedankt voor de link. De uitleg is vrij duidelijk en blokt alweer een negatieve factor af. _/-\o_

Edit: THIS!!!

The referral program, is a system I designed for two purposes;
1: It is a way to promote organic growth, growth that capitlizes on the social nature of our gaming community. Many companies in the gaming industry must spend millions to promote their game on websites, emailing campaigns, facebook, banner ads, magazines, commercials etc... All of that money goes to media.. Media that doesn't care about the game, just wants to reach a bottom line for revenue (in my opinion). Meanwhile this money that is being spent, could have been used on developing the game! So I wanted to find a way, to break that mold. By focusing on the social bonds of our community.

2:Since I wanted to focus on using the community itself to drive growth for our game, it only seemed fair to share with the community in that growth. So I created a rewards system, that would allow for players to do 3 things; Play for free, Get unique virtual goods, and be rewarded with real cash. This stems from my desire to be inclusive in this development. If not for the referral program, this money would be going to corporations instead, and I just dont see why they should take something that the community is responsible for anyways!

[ Voor 66% gewijzigd door SoulsOnFire op 03-05-2017 00:35 ]

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chippu
SoulsOnFire schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:32:
Ik raad niks af, ik bied deze informatie enkel ter overweging aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Chippu schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 08:44:
[...]

Ik raad niks af, ik bied deze informatie enkel ter overweging aan.
En wordt ook zeer op prijs gesteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ik denk dat ik voor $150 pledge ga, wilde eerst $125 doen, maar die 25 extra maakt dan ook niet meer uit.

You have successfully pledged $150.00 to Ashes of Creation ~ New MMORPG by Intrepid Studios.

[ Voor 31% gewijzigd door Mickroz op 03-05-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaPurno
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Erg benieuwd naar de game. Voor mij is het gunstig dat het nu nog in ontwikkeling is aangezien ik bezig ben met een verbouwing waardoor ik nu nog geen tijd heb om al te spelen. Pleged voor $80,- eerste Beta fase laat de alpha denk ik aan me voorbij gaan. Misschien later nog de Pledge omhoog zetten zodat ik de alpha in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-02 13:14
Ik denk dat ik voor de $445 Pledge ga. Spel lijkt mij leuk en daarnaast lifetime sub is wel nice.
Ben benieuwd naar het combat systeem.

[ Voor 18% gewijzigd door runner83 op 03-05-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

$1,045,529 pledged of $750,000 goal
5,662
backers
29 days to go

Behaald:
+ Tavern Games Between Players ($1,000,000)

In Progress:
+ All Backers receive a Kitten or Puppy Pet (6500 backers)
+ Group Functionality + Legendary Creatures ($1,250,000)

Ik hoop dat we de 1.5m $ halen. Ben wel benieuwd wat er achter de locked options zit.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Oei oei, ik zie hier enorme pledges voor een product met erg veel red flags.
Wees aub voorzichtig mensen! Niet zeuren als je geld weg is en het bleek toch een scam te zijn.
Dit is niet de eerste keer dat het op kickstarter gebeurd, en zeker niet de laatste.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 03-05-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
unfor schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:33:
Oei oei, ik zie hier enorme pledges voor een product met erg veel red flags.
Wees aub voorzichtig mensen! Niet zeuren als je geld weg is en het bleek toch een scam te zijn.
Dit is niet de eerste keer dat het op kickstarter gebeurd, en zeker niet de laatste.
Scheelt dat het altijd nog mogelijk is om het geld terug te regelen. :D Maar goed als je het allemaal een beetje volgt zie je dat het wel meevalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Dylan_R op 03-05-2017 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Ik heb net mijn pledge naar beneden gehaald.

In de Q&A van gisteren hebben ze gezegd dat de datum op kickstarter de datum is voor de eerste Alpha fase.

Dus december 2018 is de datum dat ze ten laatste de eerste Alpha fase willen doen.

Wat eigenlijk betekend dat als je nu redelijk wat pledged, je de komende 2 jaar (met geluk anderhalf) niet al te veel gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:14
Ik vind het nog te fishy allemaal, blijkt dat ze tot nu toe alleen maar renders hebben gebruikt van de Unreal Engine marketplace. Er zijn wel wat gameplay beelden maar niets laat duidelijk zien hoever ze nu zijn met de ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Evilswordfish schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:01:
Ik heb net mijn pledge naar beneden gehaald.

In de Q&A van gisteren hebben ze gezegd dat de datum op kickstarter de datum is voor de eerste Alpha fase.

Dus december 2018 is de datum dat ze ten laatste de eerste Alpha fase willen doen.

Wat eigenlijk betekend dat als je nu redelijk wat pledged, je de komende 2 jaar (met geluk anderhalf) niet al te veel gaat zien.
Er is een alpha phase in de laaste maanden van 2017. de soort van friends and family alpha. Er zijn ook een paar mensen in de discord die daar aan mee doen. Dus ik hoop dat het niet onder nda valt dan hebben tenminste nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Ryatzu schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:36:
Ik vind het nog te fishy allemaal, blijkt dat ze tot nu toe alleen maar renders hebben gebruikt van de Unreal Engine marketplace. Er zijn wel wat gameplay beelden maar niets laat duidelijk zien hoever ze nu zijn met de ontwikkeling.
Ik heb daar ook over gehoord. Maar in plaats van sources te laten zien zegt die persoon het alleen. Ik heb zelf op de marketplace lopen zoeken maar kan niks van de game terug vinden. Maar goed dit is weer echt reddit. Zelfde was met het gedoe van star citizen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dylan_R op 04-05-2017 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Er is niets mis met scepticisme, lijkt mij goed dat het tot de bodem word uitgezocht.
Kan iemand zich nog de kickstarter van Areal herinneren? Ik herken dezelfde red flags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
unfor schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:07:
Er is niets mis met scepticisme, lijkt mij goed dat het tot de bodem word uitgezocht.
Kan iemand zich nog de kickstarter van Areal herinneren? Ik herken dezelfde red flags.
Het begint wel een beetje op nomansky te lijken zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Dylan_R schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:15:
[...]

Het begint wel een beetje op nomansky te lijken zo :D
Niet echt, No mans sky is gewoon gereleased. Ik heb mijn twijfels of er überhaupt de bedoeling is deze game te releasen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dylan_R
unfor schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:17:
[...]

Niet echt, No mans sky is gewoon gereleased. Ik heb mijn twijfels of er überhaupt de bedoeling is deze game te releasen.
Als het released wordt is het volgensmij een game die compleet tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Iedereen is zo negatief! Ik begrijp het wel enerzijds. De kans dat er dingen mislopen is er altijd. Zoals bij alle kickstarters. Een beetje op positieve noot proberen blijven kan echter wonderen doen. Sinds de kickstarter begon zie je op de forums overal opeens allerlei zaken boven komen. Je kiest tenslotte zelf ook welk bedrag je investeert. Als je geen $10,000 over hebt moet je ze ook niet gebruiken voor een spel dat nog niet uitgekomen is...

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dylan_R
SoulsOnFire schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:16:
Iedereen is zo negatief! Ik begrijp het wel enerzijds. De kans dat er dingen mislopen is er altijd. Zoals bij alle kickstarters. Een beetje op positieve noot proberen blijven kan echter wonderen doen. Sinds de kickstarter begon zie je op de forums overal opeens allerlei zaken boven komen. Je kiest tenslotte zelf ook welk bedrag je investeert. Als je geen $10,000 over hebt moet je ze ook niet gebruiken voor een spel dat nog niet uitgekomen is...
Nouja het ergste is nog dat die man 18 was toen die bij Xango kwam en ging weg bij 23-24 jaar. En nou vindt iedereen hem een crimineel omdat hij zijn werk deed. Ik werkte ook voor mcdonalds ben ik nu ook corrupt? Het gaat gewoon helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

$1,349,636 pledged of $750,000 goal
7,490
backers
26 days to go

behaald:
Parlor Games + Tavern Games Between Players | $1,000,000
Cute Small Pets + All Backers receive a Kitten or Puppy Pet | 6,500 backers
Group Mounts + Group Functionality + Legendary Creatures | $1,250,000

In Progress:
Backer Only Weapon Skin + All Backers Receive UNique Weapon Skins with Particle Effects | 8,000 backers
Enhanced Naval Content + More Ship Classes + Expanded Underwater Environments | $1,500,000

Locked:
Backer Only Armor Skin + All Backers Receive A Unique Armor Skin Set | 9500 backers
The Underrealm + Underrealm Node Development + Onderrealm Fauna and Flora | $1,750,000

learning every day.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:14
Mening: wat gaan hier veel mensen hun vingers aan branden. Geld stoppen aan een studiodie net is opgestart met een directeur die alleen maar game ervaring heeft. Er worden nogmaals games genoemt waar de developers aan gewerkt hebben. Maar de namen van de developers hebben totaal geen bekendheid. Als de game uberhoud uitkomt dan verwacht ik dat de game totaal ruk speeld ( vanguard anyone? Top game die vol met bugs zat waarbij 30fps met een uber pc haalbaar was) Het idee wat ze hebben is leuk en misschien zelfs uniek. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan_R
Ryatzu schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 17:51:
Mening: wat gaan hier veel mensen hun vingers aan branden. Geld stoppen aan een studiodie net is opgestart met een directeur die alleen maar game ervaring heeft. Er worden nogmaals games genoemt waar de developers aan gewerkt hebben. Maar de namen van de developers hebben totaal geen bekendheid. Als de game uberhoud uitkomt dan verwacht ik dat de game totaal ruk speeld ( vanguard anyone? Top game die vol met bugs zat waarbij 30fps met een uber pc haalbaar was) Het idee wat ze hebben is leuk en misschien zelfs uniek. We zullen het zien.
Ik kan er nog veel meer bedenken die er met het geld vandoor zijn gegaan :( , Dat is tegenwoordig met kickstarter en earlyaccess games. Is blijkbaar een rage. Maar ik heb er vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Laatst online: 30-04 21:53
Tsja, ik vind het ook wat fishy allemaal. Gelukkig zijn we niet verplicht om het project te backen, totdat(als het überhaupt gebeurt) gereleased wordt. Ik pas er wel mee op, niet de eerste keer dat het mis gegaan is.

Destijds maar weer eens kijken, gezien het nog wel even duurt voordat de alpha is, zal het nog wel een jaar of 2 duren voordat dit gaat gebeuren.

[ Voor 9% gewijzigd door Tijgertje op 08-05-2017 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

In eerste instantie interessant tot dat ik bij wat verder kijken er achter kwam dit wederom een titel wordt met geforceerd PvP :N ben eigenlijk dus alweer zo goed als klaar hiermee.

Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, over het algemeen doen MMORPG's die van alles een beetje willen doen in plaats van 1 of 2 dingen echt goed het niet al te best en houden het niet lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Klinkt altijd erg goed dit soort dingen en ik word regelmatig enthousiast van nieuwe game(s topics). Toch trap ik steeds vaker bij mezelf op de rem de laatste 2-3 jaar.

Ik merkte op een gegeven moment dat ik vaak spellen in alpha of beta even speelde maar afhaakte omdat ik moeite had met de onvolkomenheden of de bugs in games. Of ik had het naar mijn zin maar tegen de tijd dat er eindelijk een final release was na 1-3 jaar was ik de aandacht kwijt en iets anders aan het spelen.

In mijn ogen zijn een Alpha/Beta of een kickstarter welke je pre release kan spelen feitelijk hetzelfde of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 10-05-2017 14:15 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dylan_R
Ngangatar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:14:
Klinkt altijd erg goed dit soort dingen en ik word regelmatig enthousiast van nieuwe game(s topics). Toch trap ik steeds vaker bij mezelf op de rem de laatste 2-3 jaar.

Ik merkte op een gegeven moment dat ik vaak spellen in alpha of beta even speelde maar afhaakte omdat ik moeite had met de onvolkomenheden of de bugs in games. Of ik had het naar mijn zin maar tegen de tijd dat er eindelijk een final release was na 1-3 jaar was ik de aandacht kwijt en iets anders aan het spelen.

In mijn ogen zijn een Alpha/Beta of een kickstarter welke je pre release kan spelen feitelijk hetzelfde of zie ik iets over het hoofd?
Feitelijk hetzelfde, het hele concept dat een game al in alpha/beta bespeelbaar moet zijn is altijd slecht geweest. Alpha en Beta horen alleen bedoelt te zijn de devs zelf. Niet voor de consument. Maarja. Het brengt geld in het laadje. En de laaste tijd zijn het juist de early access games die het meest hebben verdient vanwege lage kosten van de games.

Daarom ga ik zelf de alpha/beta waarschijnlijk niet eens aanraken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dylan_R op 11-05-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zo denkt ons groepje er doorgaans inderdaad ook over tegenwoordig. Alleen heb je dan in sommige games bij launch een giga achterstand :). Het blijft een kwestie van keuzes maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ngangatar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:46:
Zo denkt ons groepje er doorgaans inderdaad ook over tegenwoordig. Alleen heb je dan in sommige games bij launch een giga achterstand :). Het blijft een kwestie van keuzes maken.
Hier zal je geen achterstand hebben. De "nodes" zullen pas werken vanaf de officiële release van de game. Je zal hoogstens iets minder snel begrip hebben van de skills / early quests. Uiteindelijk moet je ook gewoon genieten van een MMO!

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

$1,868,179 pledged of $750,000 goal
10,458 backers
19 days to go

behaald
Parlor Games + Tavern Games Between Players | $1,000,000
Cute Small Pets + All Backers receive a Kitten or Puppy Pet | 6,500 backers

Group Mounts + Group Functionality + Legendary Creatures | $1,250,000
Backer Only Weapon Skin
+ All Backers Receive UNique Weapon Skins with Particle Effects | 8,000 backers

Enhanced Naval Content + More Ship Classes + Expanded Underwater Environments | $1,500,000
Backer Only Armor Skin + All Backers Receive A Unique Armor Skin Set | 9500 backers

The Underrealm + Underrealm Node Development + Onderrealm Fauna and Flora | $1,750,000

In Progress:
Backer Only Aquatic Mount + All Backers Receive A Kickstarter Water Mount | 11,000 backers
Social Organizations + Thieves Guild + Scholar's Academy + Trader's Company | $2,000,000

Locked:
Backer Only Dye Set + All Backers Receive A Unique Set of Dye Colors | 12,000 backers
New Underrealm Race + Underrealm player race with beast like attributes
+ Aditional Lore and Storylines | $2,500,000

De Social Organizations ($2,000,000) lijkt me echt tof. Doet me terug denken aan Silkroad Online.
Daar kon je toen lid worden van de Thieves / Hunters / traders faction. Enerzijds heb je uw guild en dan anderzijds kon je nieuwe mensen leren kennen via de (bv.) Thieves Denn. Als dit er ook maar een klein beetje op lijkt kan het een zeer aangename extra zijn!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SoulsOnFire schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:22:
[...]

Hier zal je geen achterstand hebben. De "nodes" zullen pas werken vanaf de officiële release van de game. Je zal hoogstens iets minder snel begrip hebben van de skills / early quests. Uiteindelijk moet je ook gewoon genieten van een MMO!
Het genieten lukt doorgaans wel, de volle race waarin zo velen meegaan doe ik al een decennium niet meer aan mee. Maar er is een verschil tussen een race of een server welke al volledig opgebouwd is en waar het voelt dat iedereen in een pantserharnas loopt en jij met je +1 berenvelletje aan komt rennen met happy puppie ogen. :9

Thanks voor de info betreffende de Nodes overigens, waardevolle informatie voor me welke me weer aan de positieve kant zet.

[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 14-05-2017 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ngangatar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 09:29:
[...]

Het genieten lukt doorgaans wel, de volle race waarin zo velen meegaan doe ik al een decennium niet meer aan mee. Maar er is een verschil tussen een race of een server welke al volledig opgebouwd is en waar het voelt dat iedereen in een pantserharnas loopt en jij met je +1 berenvelletje aan komt rennen met happy puppie ogen. :9

Thanks voor de info betreffende de Nodes overigens, waardevolle informatie voor me welke me weer aan de positieve kant zet.
Ik begrijp uw zorgen. Net om die reden zullen ze de Nodes dus pas activeren vanaf de officiële release. Ze zijn echter verplicht om een deel van de mensen vroeger te laten spelen om de servers langzaam aan te kunnen belasten en eventuele problemen nog voor realease op de kop te drukken.

De berenvelletje vs pantserharnas situatie kan uiteindelijk altijd voorkomen als je weet hoeveel uren sommigen spelen! Ikzelf heb me er al bij neergelegd dat er tieners of werklozen zijn die immens veel spelen.

& daarom deel ik het, één iemand aan de positieve kant brengen maakt soms het verschil. _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SoulsOnFire schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:38:
[...]

Ik begrijp uw zorgen. Net om die reden zullen ze de Nodes dus pas activeren vanaf de officiële release. Ze zijn echter verplicht om een deel van de mensen vroeger te laten spelen om de servers langzaam aan te kunnen belasten en eventuele problemen nog voor realease op de kop te drukken.

De berenvelletje vs pantserharnas situatie kan uiteindelijk altijd voorkomen als je weet hoeveel uren sommigen spelen! Ikzelf heb me er al bij neergelegd dat er tieners of werklozen zijn die immens veel spelen.

& daarom deel ik het, één iemand aan de positieve kant brengen maakt soms het verschil. _/-\o_
Ik vind het altijd wel mooi wanneer de Beta op 1 server plaats kan vinden en bij final release men op die server kan blijven spelen met behaalde resultaten etc en nieuwe spelers op andere servers starten. Zulk soort systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ngangatar schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:25:
[...]

Ik vind het altijd wel mooi wanneer de Beta op 1 server plaats kan vinden en bij final release men op die server kan blijven spelen met behaalde resultaten etc en nieuwe spelers op andere servers starten. Zulk soort systemen.
Hierover is nog niet erg veel nieuws beschikbaar denk ik. Dat zal pas richting release duidelijk worden. Er is trouwens een nieuwe youtube-clip over de Metropolis (maximum level Node). Dan ook in-game gefilmd. Let op, het is laggy omdat ze Teamviewer gebruiken.
Ik kan niet linken want zit momenteel op het werk.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SoulsOnFire schreef op zondag 14 mei 2017 @ 19:40:
[...]

Hierover is nog niet erg veel nieuws beschikbaar denk ik. Dat zal pas richting release duidelijk worden. Er is trouwens een nieuwe youtube-clip over de Metropolis (maximum level Node). Dan ook in-game gefilmd. Let op, het is laggy omdat ze Teamviewer gebruiken.
Ik kan niet linken want zit momenteel op het werk.
Same here, aan het werk dus kijken is ook niet echt wenselijk nu. Vanavond weinig tijd maar morgen lekker een vrije dag dus dan wel ff grasduinen.

Ik heb gisteren overigens op Twitch een aantal oude streams zitten kijken, waarvan een leuke van iets meer dan een uur van afgelopen weekend, een soort van Q&A met een aantal ontwikkelaars aldaar. Mooie gesprekken waar de passie soms vanaf spat en de overtuiging in hun project. Of die overtuiging terecht is, dat weet ik nog niet maar het enthousiasme werkt aanstekelijk.

Waar, net als met zoveel sandbox/pvp MMO's voor mij de crux komt te liggen is het volgende: ik vind het leuk om als loner/builder/gatherer te spelen of met een paar vrienden welke soms, indien nodig, aansluiten bij een grotere groep voor trades en ondersteuning waar beide groepen beter van worden. Als daar een leuke interactie in zal zitten waarbij oog is voor de needs van iedereen dan is dit geweldig. Maar als het uit gaat draaien op een zerg MMO als Darkfall Online waarbij het ten strijde trekken in grote groepen om iedereen en alles niets ontziend te killen en niet om het ontwikkeltraject dan zal ik vrij snel afhaken. Die game, en daar heb ik destijds lang op gewacht met smart, heeft voor mij de zwarte kant van MMO's laten zien ook.

Ach, ik ben waarschijnlijk verwend met mijn eerste MMO ooit, Ultima Online, dat vond ik (pre Trammel) echt geweldig. De ratio playerkilling/trading/crafting/pve was daarin echt helemaal top. Good times ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

deze is dat
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TtbGSDvU26Y]
Peon had een mooi q&a geupload met de devs, maar is inmiddels weer verwijderd?
TheLazyPeon heeft TheLazyPeon - Ashes Of Creation Live Developer Q&A - Twitch geüpload
12 uur geleden
Op twitch staat ie ook niet meer.

[ Voor 67% gewijzigd door Mickroz op 16-05-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Ze hebben hem naar hun eigen channel geupload denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28

Zeror

Ik Henk 'm!

Kwam een video tegen van deze game. Ik moet zeggen dat het concept erg tof is. Ik ga deze game zeker in de gaten houden. Het idee dat de wereld reageert op de spelers en activiteit van de spelers is een tof idee.

Met het concept idee in gedachten kwam ik al wel mogelijke problemen tegen. Ze willen de auction house niet globaal maken, maar lokaal aan de zone. Hierdoor zouden spelers dus verschillende auction houses moeten afgaan om te vinden wat ze zoeken. Maar wat als spelers van een server afspreken om slechts één auction house te gebruiken voor efficiëntie. Dat haalt het idee toch wel deels onderuit.
En ander probleem wat ik bedacht had. Hoe gaan ze oplossen wanneer je een high populated server hebt en daardoor veel activiteit is in heel veel zones. Ga je dan in al die zones een grote stad zien? Straks de halve world map één grote stad? Lijkt mij het idee ook aardig onderuit te halen.
Laatste probleem, en misschien ook meer een idee voor de game. Ik begrijp dat het de bedoeling is dat naast de groei van de spelers, nederzettingen in een zone ook meegroeien naarmate er meer activiteit is. Dit geld als ik het goed begrijp ook voor de vijandelijkheid in een zone. Maar wat als het vijandelijkheid te groot is, te moeilijk en spelers daardoor de zone verlaten? Komen dan de steden/dorpen te vervallen. Worden dat dan ruïnes?

Ik ben erg benieuwd naar de game.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 2 3 Laatste