Toon posts:

[Ervaringen] Emby

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-03 21:26
Dit heb ik ook, en kan ik niet oplossen. Wel heb ik de "boosdoener" gevonden, met het restarten van de server slaat hij bij mij dit soort info niet op, mogelijk heeft het te maken met een stukje schrijfrecht in de database waarin deze info is weggeschreven? Ook gebeurt het als ik mijn media library aanpas (dus extra mappen/ categorieën toevoeg).
TheFes schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:17:
.......
Ik heb alleen dat soms de watched status vergeten wordt, dan markeer ik een film als bekeken, en dan is zie ik later (bijvoorbeeld een week later) die film weer bij de unwatched films staan........

• 1ntroduc3
Ik zal dit weekend eens een DVD iso erop pompen en kijken wat mijn bevindingen zijn, tot op heden nog niet gewerkt met bluray/dvd's. Ik weet wel dat het mogelijk is, check even hun wiki daar staat redelijk wat info https://github.com/MediaBrowser/Wiki/wiki/
webcamjan schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:04:
Leuk topic.

Stom toevallig juist zelf net aan het kijken wat ik het beste kan gebruiken alhier.
Was ook eens aan het kijken naar plex maar dat mist dingen die ik wil juist met users ect waar gelijk voor betaald dient te worden hetgeen bij emby niet het geval is. Tis even wennen in gebruik omdat ik meer een mappen figuur ben zonder plaatjes want daar gaat nog wel eens wat mis met inlezen, dat had ik in/met xbmc net zo.
Ondanks goede namen toch verkeerde posters erbij en toen ben ik maar weer op mappen structuur gaan werken en dat bevalt prima, kortom geen poehee er meer omheen.

Maar een kennis wilde ook weer wat meer kijken en daar lukt het wat pc betreft niet echt lekker en als opslag ook niet echt veel dus streaming was gewenst.
En die keek gisteren even in de test opstelling en dat werkte wel leuk dus kan dit doorgezet worden na een test periode. Wil de server ook niet vervuilen met zooi.

Alleen dvd afspelen is een drama ergens, tuurlijk spelen die wel maar subs selecteren is lastig of indien er extra's zijn speelt dat af en de film niet, of een dvd met serie die de eerste laat zien en dan afgelopen is. Want een menu komt er dus niet in te voorschijn. Daar moet ik nog eens goed induiken.

Maar het stream gedeelte gaat perfect met mkv film of serie, intern maar ook -zeer belangrijk- ook extern loopt dat zover prima. Zover ik zag in windows netwerk met een 5 tot 20 mbit gaat dat lekker.

Maar ts heb jij toevallig ervaring in het dvd gebeuren wat menu aangaat.? zou daar graag wat meer van willen weten waar ik zo nodig fout ga.

Emby zelf. ziet er gelikt uit maar zou het wel op een aparte hdd zetten met eigen covers ect, bediening is simpel maar je moet wel even leren wat wat nu is en wat voor jou het fijnste werkt.
Maar een beetje vlotte pc heb je wel nodig wil je met meer mensen tegelijk wat doen, op een nas draaien en daar dan met twee mensen kijken naar een film in mkv van 15gb dan zal niet echt lekker lopen vermoed ik. Met een goede pc of server zal dat geen probleem zijn.

En dan nog de hele zooi van 20TB opnieuw nalopen kwa map indexering. :-(

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34
Driftkikkertje schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:07:
Dit heb ik ook, en kan ik niet oplossen. Wel heb ik de "boosdoener" gevonden, met het restarten van de server slaat hij bij mij dit soort info niet op, mogelijk heeft het te maken met een stukje schrijfrecht in de database waarin deze info is weggeschreven? Ook gebeurt het als ik mijn media library aanpas (dus extra mappen/ categorieën toevoeg).
[...]
Gebruik je ook Kodi toevallig? Ik heb ook het vermoeden dat het inderdaad iets met schrijfrechten te maken heeft.

Ik merk het ook bij het volgende:
- Als ik in Emby een poster wijzig, dan verdwijnt hij weer na een refresh
- Als ik in Kodi subtitles download, zijn deze alleen maar beschikbaar tot dat ik het afspelen stop.

Andere dingen slaat hij dan wel weer op, bijvoorbeeld als ik een sort title toevoeg (om bijvoorbeeld alle Harry Potter films op de juiste volgorde weer te geven).

Home Assistant configuratie

• 1ntroduc3
Ik gebruikte tot voorheen kodi, heb nu een android tv met emby app.

Hij sloeg het wel op via kodi. Ik heb een emby plugin op de kodi geïnstalleerd en die ingesteld. Gebruik jij de echte emby plugin voor kodi, of werk je met sambashares/netwerkpaden etc?

Ik hang binnekort mn oude tv op in de slaapkamer met dus m'n kodi raspberry kastje eraan, dan kan ik wel weer ff kijken. Moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wanneer ik daar tijd/zin voor heb.
TheFes schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:11:
[...]

Gebruik je ook Kodi toevallig? Ik heb ook het vermoeden dat het inderdaad iets met schrijfrechten te maken heeft.

Ik merk het ook bij het volgende:
- Als ik in Emby een poster wijzig, dan verdwijnt hij weer na een refresh
- Als ik in Kodi subtitles download, zijn deze alleen maar beschikbaar tot dat ik het afspelen stop.

Andere dingen slaat hij dan wel weer op, bijvoorbeeld als ik een sort title toevoeg (om bijvoorbeeld alle Harry Potter films op de juiste volgorde weer te geven).

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34
Driftkikkertje schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:09:
Ik gebruikte tot voorheen kodi, heb nu een android tv met emby app.

Hij sloeg het wel op via kodi. Ik heb een emby plugin op de kodi geïnstalleerd en die ingesteld. Gebruik jij de echte emby plugin voor kodi, of werk je met sambashares/netwerkpaden etc?

Ik hang binnekort mn oude tv op in de slaapkamer met dus m'n kodi raspberry kastje eraan, dan kan ik wel weer ff kijken. Moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet wanneer ik daar tijd/zin voor heb.
[...]
Ik gebruik de Emby plugin voor mijn library in Kodi.
Toen ik nog samba shares gebruikte werkte het wel met het wegschrijven van de subs, nu ik Emby gebruik werkt dat dus niet meer.
Nu heb ik er niet zo heel veel last van, aangezien ik wat sumliminal scripts heb draaien die de ondertiteling er bij zoeken. Ik heb eigenlijk al meestal meteen na downloaden correcte EN subs, en een paar dagen later ook NL.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-04 11:53
Ik gebruik nog wel smb shares op mijn kodi machine, maar ik defnieer ze niet als sources. In Emby heb ik bij path substitution het smb pad opgegeven zodat Kodi het direct kan benaderen. Subtitles met kodi downloaded en wegschreven werkte prima. Moet zeggen dat Emby de laatste tijd al de juiste subtitles download, dus via Kodi gebruik ik het eigenlijk niet meer.

Wat me wel opvalt is dat als ik de Emby app gebruik of webpage en ik dan als remote de Kodi via DLNA selecteer en dan de film start, deze vrijwel gelijk start, maar als ik via Kodi kodi doe dit een aantal seconden duurt. Ook vanuit Kodi zelf (met de emby plugin dus) en het starten van een film oid, duurt het even voordat het begint.

Ik gebruik dan ook vaker de emby app op mijn telefoon om een film te zoeken en af te spelen op mijn kodi (via dlna) dan de Yatse app die ik normaal voor Kodi gebruik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:35
Wat is het stil in dit topic zeg... wordt Emby zo weinig door Tweakers gebruikt?
Ik ben voornemens om Emby de komende tijd eens te gaan testen, ben wel benieuwd hoe dit zich verhoud tot Plex.

• idef1x
Het werkt gewoon :P
Inmiddels werkt het starten via kodi ipv DLNA ook net zo snel.
Ik heb nog wel dat wanneer ik het via Kodi start, dat dan de ondertiteling met regelmatig uit sync is en met via DLNA aansturen is dat niet zo. Maar ja zoals ik boven al aangaf gebruik ik toch voornamelijk DLNA aansturing.

Ik heb Plex in het verleden ook wel eens gebruikt en werkte toendertijd beter dan Emby, maar Emby is aardig ingelopen. Plex staat me voornamelijk niet aan dat je een online account bij Plex nodig hebt. Emby heeft ook wel zoiets (Emby connect) maar bij Emby hoef je die alleen maar aan te maken wanneer je het jezelf makkelijk wil maken met vrienden te delen/dan wel remote je server weten te vinden ofzo. Dat lukt mij zonder ook wel (kwestie van url doorgeven ;) )
De emby app op Android werkt nog niet top vind ik. Voelt een beetje sloom aan. Zeker als je remote (niet op je eigen netwerk) bent.

Overigens voor Muziek streamen verbruikt ie best veel mobiele data in vergelijking tot een Spotify of Subsonic. Komt vermoedelijk omdat mijn telefoon de formaten gewoon aan kan en Emby dan direct streamt. Spotify is gelimiteerd en bij mijn subsonic app heb ik aangegeven een max van 192kbps. Iets wat bij Emby (nog) niet kan voor zover ik weet. Ik zie tenminste alleen een max streaming rate gericht op video.

NB:Voor diegene die de emby repo gebruiken voor updates...sinde de laatste update (24-07-2017) is de key expired, dus deze even updaten zoals beschreven in de install guide vwbt repo toevoegen ;)

[Voor 6% gewijzigd door idef1x op 25-07-2017 08:55. Reden: key expired update]

• Robsta86
M'n eerste ervaringen met de Apple TV4 client zijn nog niet zo positief helaas.
Starten van de Emby app duurt behoorlijk lang, en iedere keer als ik de app start moet ik weer opnieuw inloggen.

Vervolgens een aflevering van een serie gestart, en het geluid klonk erg beroerd en ook klopte het geluid niet met het beeld, wat erg opviel bij spraak.

Om te controleren of het aan het betreffende bestand lag dezelfde aflevering ook eens gestart via de Plex app op de Atv4 en hier geen problemen. Geluid klonk goed en liep gewoon synchroom.

Zal de instellingen binnen Emby (en app) nog maar eens nalopen, maar als het geluid zo beroerd blijft klinken via m'n Atv4 zal ik het maar gewoon bij Plex houden.

Is er overigens ook iets als PlexPY (plex statistieken) voor Emby? Zag wel een Emby Statistics plugin maar dat haalt het bij lange na niet bij PlexPY

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:38
Of dit helemaal het juiste forum is.....
Ik heb sinds kort een nieuwe server. Daarop draait Windows Server 2012 R2. OP de schijf staan 2 mappen, Movie en Serie. Met daarin alle bestanden. Beide mappen heb ik gedeeld. Iedereen volledige rechten. Als ik nu Kodi op een van mijn mediaplayer open kan ik geen verbinding maken met deze mappen. Ik zie wel staan nfs://192.168.1.3/movie Maar ik kan geen verbinding maken en zie ook geen inhoud van de mappen. Via SMB zie ik de server er helemaal niet bij staan.
OP google vind ik tot nu toe niks nuttige. Wellicht iemand die ervaringen heeft met Windows Server 2012 en Kodi met Emby?

https://www.strava.com/athletes/ralfv

• 1ntroduc3
@Sparkiee Er is een Emby app voor Kodi. Deze gebruik ik. Mocht je specifiek ergens niet uitkomen, shoot! Je "problemen" zijn nu te algemeen.
https://emby.media/emby-for-kodi.html

[Voor 29% gewijzigd door 1ntroduc3 op 16-08-2017 08:04]

• 1ntroduc3
Robsta86 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:03:
..........Is er overigens ook iets als PlexPY (plex statistieken) voor Emby? Zag wel een Emby Statistics plugin maar dat haalt het bij lange na niet bij PlexPY
Wat voor statistieken? Video statistieken? Aantal kijkers etc? Ik ken plexpy niet.

• Sparkiee
Driftkikkertje schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:03:
@Sparkiee Er is een Emby app voor Kodi. Deze gebruik ik. Mocht je specifiek ergens niet uitkomen, shoot! Je "problemen" zijn nu te algemeen.
https://emby.media/emby-for-kodi.html
Thanks for the link.
Ik ga thuis nog een aantal zaken proberen. eerst een netjes met een clean install van Kodi op een leeg kaartje. Zonder reeds aanwezige sources, advanced settings enz. Dan emby volgens handleiding installeren en eens kijken wat het dan gaat worden. Wellicht dat het dan allemaal opgelost is. Ik had het eerder willen proberen. Maar door te weinig tijd is het niet gelukt. Mocht ik er echt niet uitkomen dan schiet ik wel :)

• Robsta86
Driftkikkertje schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 08:05:
[...]

Wat voor statistieken? Video statistieken? Aantal kijkers etc? Ik ken plexpy niet.
Hier kun je snel een goede indruk krijgen van de statistieken die PlexPy kan genereren van je Plex server : https://jonnywong16.github.io/plexpy/#preview

Dit topic zal komende dagen wel druk worden na de beslissing van Plex om voortaan van alle gebruikers de data te gaan verzamelen zonder opt-out: nieuws: Plex verwijdert opt-outmogelijkheid voor het verzamelen van telemetrie

Plex ook maar bericht gestuurd dat ik het geld van m'n annual subscription terug wilt, vanaf nu maar gewoon over naar Emby. :)

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-03 15:30
Robsta86 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:15:
[...]

Hier kun je snel een goede indruk krijgen van de statistieken die PlexPy kan genereren van je Plex server : https://jonnywong16.github.io/plexpy/#preview

Dit topic zal komende dagen wel druk worden na de beslissing van Plex om voortaan van alle gebruikers de data te gaan verzamelen zonder opt-out: nieuws: Plex verwijdert opt-outmogelijkheid voor het verzamelen van telemetrie

Plex ook maar bericht gestuurd dat ik het geld van m'n annual subscription terug wilt, vanaf nu maar gewoon over naar Emby. :)
Vanmiddag ook even Emby geïnstalleerd om te kijken of het een alternatief is voor Plex.

Het ziet er tot nu toe wel prima uit, nieuwe interface is even wennen. Waar ik was gebleven qua series was makkelijk over te zetten via Trakt. De prestaties van Emby de komende weken maar testen, ik ben benieuwd, to be continued!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-03 13:03

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

Goed voorbeeld doet volgen! Hier middels een verse container. Idd, to be continued!

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Interessant, binnenkort eens checken...

Te koop....

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:47
Gebruik nu ook Emby in plaatst van plex alleen jammer dat je voor veel apps toch nog een eenmalige betaling moet doen. De app ondersteuning bij Plex is wel vele malen groter, playstation 3 en 4 bijvoorbeeld.

[Voor 27% gewijzigd door tumtum100 op 20-08-2017 13:47]

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

tumtum100 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 13:45:
Gebruik nu ook Emby in plaatst van plex alleen jammer dat je voor veel apps toch nog een eenmalige betaling moet doen. De app ondersteuning bij Plex is wel vele malen groter, playstation 3 en 4 bijvoorbeeld.
Als je premiere hebt, lijkt het me dat je geen betalingen meer moet doen per apps?

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:47
azz_kikr schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

Als je premiere hebt, lijkt het me dat je geen betalingen meer moet doen per apps?
Dus stel ik zou die emby premiere kopen dan kunnen alle gebruikers die via mijn emby willen kijken alle apps gebruiken of moeten hun dan ook apart premiere kopen?

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

tumtum100 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 14:11:
[...]

Dus stel ik zou die emby premiere kopen dan kunnen alle gebruikers die via mijn emby willen kijken alle apps gebruiken of moeten hun dan ook apart premiere kopen?
Ik denk als het "lokale" gebruikers zijn, dan wel. Als het gedeelde libraries zijn of gasten, dan denk ik niet.
Je akn altijd eens testen voor 5€ voor een maand :D

• Sparkiee
Sparkiee schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:42:
[...]

Thanks for the link.
Ik ga thuis nog een aantal zaken proberen. eerst een netjes met een clean install van Kodi op een leeg kaartje. Zonder reeds aanwezige sources, advanced settings enz. Dan emby volgens handleiding installeren en eens kijken wat het dan gaat worden. Wellicht dat het dan allemaal opgelost is. Ik had het eerder willen proberen. Maar door te weinig tijd is het niet gelukt. Mocht ik er echt niet uitkomen dan schiet ik wel :)
Dit weekend tijd gehad. Kaartje met een eerdere Kodi installatie gewist. Openelec met de laatste versie van Kodi geïnstalleerd. Daarna via eerdere links de juiste versie van Emby geïnstalleerd. Mijn server werd direct gevonden. Na een sync had ik alle serie's en films erin staan. De layout van de nieuwe kodi is even wennen. Maar ik heb een en ander al aangepast zodat ik direct naar het serie of film overzicht van emby ga. Nu nog de look aanpassen zodat het er ook gaaf uit gaat zien.Een RPI draait nu met nieuwe kodi en Emby, de andere nog op een oude versie en een database op mijn synology. Moet dus wel nog ff de watched status van de synology gaan overzetten naar mijn Emby server. Maar tot nu toe is het super :)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 17:43

TheVMaster

Moderator WOS
azz_kikr schreef op Sunday 20 August 2017 @ 14:31:
[...]

Ik denk als het "lokale" gebruikers zijn, dan wel. Als het gedeelde libraries zijn of gasten, dan denk ik niet.
Je akn altijd eens testen voor 5€ voor een maand :D
Guest gebruikers kunnen gewoon (op afstand) kijken. Ik heb de betaalde variant en heb bekenden met een Guest account...die kijken gewoon zonder problemen.

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

JackSparrow schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Guest gebruikers kunnen gewoon (op afstand) kijken. Ik heb de betaalde variant en heb bekenden met een Guest account...die kijken gewoon zonder problemen.
Die gebruiken ook een niet betalende IOS/android client? Dus niet de webversie van emby gebruiken? Das wel heel nice dan. Zeker als er 10 man kijkt ^^

Hier doet de webversie van android (op telefoon toch), heeft last met subtitles tonen. Ofwel staan ze onder het scherm, ofwel staan ze er niet.
Maar voor de rest wel fan van emby, nog wat spelen eerst alvorens te beslissen.

[Voor 4% gewijzigd door SadisticPanda op 21-08-2017 09:57]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
azz_kikr schreef op Monday 21 August 2017 @ 09:57:
[...]

Die gebruiken ook een niet betalende IOS/android client? Dus niet de webversie van emby gebruiken? Das wel heel nice dan. Zeker als er 10 man kijkt ^^

Hier doet de webversie van android (op telefoon toch), heeft last met subtitles tonen. Ofwel staan ze onder het scherm, ofwel staan ze er niet.
Maar voor de rest wel fan van emby, nog wat spelen eerst alvorens te beslissen.
Die gebruikt de Windows 10/Xbox One App :+ Maar ik mag hopen dat het voor de IOS en Android Apps niet anders is.

• 1ntroduc3
Sparkiee schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:11:
[...]

Dit weekend tijd gehad. Kaartje met een eerdere Kodi installatie gewist. Openelec met de laatste versie van Kodi geïnstalleerd. Daarna via eerdere links de juiste versie van Emby geïnstalleerd. Mijn server werd direct gevonden. Na een sync had ik alle serie's en films erin staan. De layout van de nieuwe kodi is even wennen. Maar ik heb een en ander al aangepast zodat ik direct naar het serie of film overzicht van emby ga. Nu nog de look aanpassen zodat het er ook gaaf uit gaat zien.Een RPI draait nu met nieuwe kodi en Emby, de andere nog op een oude versie en een database op mijn synology. Moet dus wel nog ff de watched status van de synology gaan overzetten naar mijn Emby server. Maar tot nu toe is het super :)
Fijn dat het is gelukt. Zelf gebruik ik een rpi met emby/kodi op mijn slaapkamer voor de domme TV :+

• WeaZuL

WeaZuL

Ik heb vandaag emby geïnstalleerd en getest en ik moet zeggen tot nu toe valt het mij niet tegen. De ui interface is sneller dan die van plex, bijv icm met het zoeken en downloaden en toepassen van metadata. Afspelen gaat / start ook sneller, idem voor het vooruitspoelen. Zal aankomende dagen nog eens wat testjes doen.

• Robsta86
Ondertussen wat meer met Emby bezig geweest en ik ben er eigenlijk al met al goed over te spreken.

Het steeds opnieuw moeten inloggen op de Apple TV4 app is met een instelling in de client settings te verhelpen. Emby connect werkt verder ook gewoon prima, makkelijk om met een nieuwe app verbinding te maken.

Als de server iets moet transcoden werkt het ook goed, mooi om te zien ook dat de CPU dan even een paar minuutjes vol gas aan het werk is om alles gelijk 100% te transcoden, en je daarna je serie/film gewoon met 3% CPU usage af kan kijken, dit in tegenstelling tot de "spikes" in je CPU verbruik met Plex.

Ander leuk dingetje is dat je aan het eind van de aflevering die je aan het kijken bent vast wat informatie te zien krijgt over de volgende aflevering, en je die gelijk kan starten.

Qua GUI look & feel ben ik van mening dat Plex wel wat verder is dan Emby, maar dat is persoonlijk denk ik... Hetgeen wat Emby uiteindelijk moet doen (Organiseren en afspelen van media) gaat meer dan prima :)

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-03 01:21
Gebruik Emby nu bijna een jaar denk en tegenwoordig werkt het allemaal goed. Eerst veel problemen met ondertitels en vaak stoppen tijdens het afspelen maar nu geen problemen meer kwa afspelen op een firetv stick bij mijn vriendin thuis.

Thuis gebruik ik nog de NUC waar ook Emby op draait icm Kodi maar ik zit er over te denken om toch eindelijk maar eens een shield tv aan te schaffen nu pgs ondertiteling schijnbaar ook native kan worden afgespeeld.

De apps doen wat ze moeten doen al kan het design misschien wel wat mooier. Aan de andere kant het ziet er niet veel anders uit dan Netflix of vergelijkbare apps maar itt tot Netflix krijg je met Emby tenminste wel fatsoenlijk volgende afleveringen en nieuwe content te zien.

In de tussentijd ook een paar keer Plex geprobeerd maar met name de server gui vond ik zo onhandig dat ik met Emby ben verder gegaan.

Artiest voorheen bekend als b3n666

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 23:47

Hakker

a.k.a The Dude

Ik wil ervan houden maar hun anime plugin is al heel lang kapot en eerlijk gezegd zo dat best wel gewoon opgepakt mogen worden. Plex zijn ondersteuning daar is gewoon zoveel beter. Gewoon degelijke anidb info erin en een eigen sectie. Plex heeft het maar bij Emby is het nadat het kapot gegaan is nooit meer gemaakt.

Dat is het enige wat mij ervan weerhoudt gewoon weer Emby te gebruiken.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-04 11:49
wat is er sinds kort gaande met de emby website? Lijktvolledig verdwenen te zijn uit alsook hun faceboek pagina
dnsresolver: You have entered an invalid hostname

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
bartmaniac schreef op Tuesday 19 September 2017 @ 21:16:
wat is er sinds kort gaande met de emby website? Lijktvolledig verdwenen te zijn uit alsook hun faceboek pagina
dnsresolver: You have entered an invalid hostname
Dat is denk ik iets in je eigen DNS, want http://emby.media werkt hier gewoon goed.

• Robsta86
Hier ook geen problemen en ook hun Facebook pagina bestaat nog gewoon...

Lijkt er idd sterk op dat er iets met jouw dns aan de hand is, al verklaart dat niet dat je de Facebook pagina niet meer ziet

• Weirdomusic
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09-2020
Hakker schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:48:
Ik wil ervan houden maar hun anime plugin is al heel lang kapot en eerlijk gezegd zo dat best wel gewoon opgepakt mogen worden. Plex zijn ondersteuning daar is gewoon zoveel beter. Gewoon degelijke anidb info erin en een eigen sectie. Plex heeft het maar bij Emby is het nadat het kapot gegaan is nooit meer gemaakt.

Dat is het enige wat mij ervan weerhoudt gewoon weer Emby te gebruiken.
Anidb staat tussen de metadata-opties in Emby, samen met AniList.

Toevallig stond er vandaag ook een update voor de anime plugin klaar (versie 1.2.1).
Ik heb er daarvoor trouwens geen problemen mee gehad, dus wie weet moet je 'm nog eens checken.

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Net deze week voor het eerst aan de slag gegaan met Emby & Plex, maar kan nou al zeggen dat mijn voorkeur naar Emby uitgaat :)

Zeker mbt tot de ontwikkelingen op het gebied van Live TV, waar heel veel potentie in zit !! Hoop dat de PVR van Emby voor Kodi er gauw aan zit te komen, zodat mijn DVBLink server daar ook gebruik van kan maken.

Verder is de User Experience van de Emby admin interface, de UI van Emby Theater en de apps stukken beter dan die bij Plex, maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur. Scrapen van mijn video library, is zelfs van een hoger niveau dan bij Plex, die hier en daar een aantal steekjes laat vallen met default settings, terwijl Emby met default settings, nagenoeg foutloos alle film informatie en bijbehorende Artwork binnenhaalt _/-\o_

Tevens gelijk een positieve ervaringen opgedaan met support, die nu een probleem aan het oplossen is met de communicatie tussen Emby Server en de Apple TV 4K, door gelijk op server en app niveau, met een guest account op mijn server te backtracen, waar het soms tussen de Emby server en Apple TV 4K de mist in gaat, dus Kudos dat ze er zo strak bovenop zitten om problemen gelijk op te lossen _/-\o_

• Sparkiee
Ik heb sinds een paar dagen iets raars aan de hand. Om bij het begin te beginnen, de hardware :
• HPmicroserver gen 8 met Windows Server 2012
• 2 maal RPi model 3B
• Alles bekabeld aangesloten
Op de Pi staat Openelec laatste versie, met Kodi laatste versie en de plugin EmbyCon. OP de serv draait de laatste versie van Emby.
Tot vorige week kon ik op beide Pi’s gewoon alle films en series kijken. Overwegend mkv bestanden. Ondertiteling was al binnengehaald door Emby en liep synchroon. Als er geen ondertiteling was dan kon ik die via Kodi binnenhalen. Ik speelde af via File direct path
Afgelopen weekend kon ik opeens geen enkele film of serie meer afspelen. Als ik dan op play klikte gebeurde er niks. Ik ben aan het testen geslagen. De resultaten.
• Reboot server- geen verandering
• Alle rechten op de mappen en bestanden volledig open zetten. Ook voor gasten en onbekende - Geen verandering
• Emby verwijderen en opnieuw installeren - Geen verandering
• Pi bijwerken naar laatste versie van Openelec en Kodi - Geen verandering
• Pi voorzien van Libreelec en Kodi - Geen verandering
• Emby app op tablet - Ik kan alles afspelen
• Betreffende bestanden afspelen via pc (VLC) - Alles is af te spelen
• Betreffende bestanden afspelen direct op de server - Alles gewoon af te spelen
• Op kodi afspelen via HTTP stream - Werkt. Maar de ondertiteling verloopt heel erg. ‘Skippen” is traag. En ik kan geen ontbreknde subs laten downloaden omdat in de stream geen naam e.d word meegstuurd.

Met andere woorden. Afspelen via Emby in Kodi werkt alleen nog maar via HTTP stream en dat is voor mu niet ideaal. De subs verlopen erg en het is lastig om de juiste suns erbij te krijgen tijdens het kijken. De GAF gaat zo wel een stuk omlaag en dat is niet de bedoeling. Het liefste zou ik gewoon weer via Direct path afspelen omdat dat in mijn setup het snelste is en de subs dan nagenoeg perfect synchroon lopen. Uiteraard is Google mijn vriend, maar ik vind niet gek veel over dit specifieke iets. Iemand enig idee en wellicht een hint om te testen?

• Montoya200x
  • Niet online
Beta versies van de server en eventueel de Emby addon uit de beta repo al uitgetest ?
Want op deze laatste kan je meer instellen hoe je files binnengehaald worden met afspelen.

• Sparkiee
Montoya200x schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:48:
Beta versies van de server en eventueel de Emby addon uit de beta repo al uitgetest ?
Want op deze laatste kan je meer instellen hoe je files binnengehaald worden met afspelen.
Probleem opgelost :)
Ik heb de path substituties opnieuw aangepast. En ik heb de shares op de server verwijderd en opnieuw aangemaakt en het werkt weer. Geen idee waar het nu mis is gegaan, maar alles werkt weer zoals het was 8)

• idef1x
Hmmm ligt het aan mijn setup of begint Emby gewoon trager te worden en veel meer geheugen te gebruiken?
Afgelopen nacht wist ie het voor elkaar te krijgen om 10GB RAM op te slurpen! Maar even herstart en zit nu op een 186MB (wat dan weer erg laag is lijkt me), maar gaat wel weer toenemen.

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-03 09:58
idef1x schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:02:
Hmmm ligt het aan mijn setup of begint Emby gewoon trager te worden en veel meer geheugen te gebruiken?
Afgelopen nacht wist ie het voor elkaar te krijgen om 10GB RAM op te slurpen! Maar even herstart en zit nu op een 186MB (wat dan weer erg laag is lijkt me), maar gaat wel weer toenemen.
Dat verschil is wel heel erg groot en lijkt dan ook meer op een memory leak ofzo

• idef1x
Ja dat denk ik ook....zit inmiddels op de 223MB en doe er niets mee. Wellicht dat er wat scheduled tasks draaiden, maar 10G vind ik wat overdreven. Als ik zo mijn monitoring grafiekje bekijk (monitorix), dan is ie van rond de 2GB RAM naar 10GB RAM gegaan in 4 uur tijd afgelopen nacht...Ik denk dat ie op hol geslagen is met ook een 3000 files geopend....Afijn maar even aankijken wat ie gaat doen...

NB: emby versie is 3.2.50.0 momenteel bij mij

[Voor 5% gewijzigd door idef1x op 13-12-2017 11:02. Reden: versie toegevoegd]

• yrosma
idef1x schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:01:
Ja dat denk ik ook....zit inmiddels op de 223MB en doe er niets mee. Wellicht dat er wat scheduled tasks draaiden, maar 10G vind ik wat overdreven. Als ik zo mijn monitoring grafiekje bekijk (monitorix), dan is ie van rond de 2GB RAM naar 10GB RAM gegaan in 4 uur tijd afgelopen nacht...Ik denk dat ie op hol geslagen is met ook een 3000 files geopend....Afijn maar even aankijken wat ie gaat doen...

NB: emby versie is 3.2.50.0 momenteel bij mij
Heb op het moment geen Emby draaien, ben de NAS opnieuw aan het inrichten, zal van het weekend worden en kan dan eens checken wat er bij mij gebeurt.
Hoe draai jij emby? Op een windows machine of op een linux NAS? Zou Emby anders wel eens op de NUC kunnen zetten om te kijken wat hij daar bij mij doet.

Even bij een vriend op zijn nas gekeken, daar draait emby in een docker maar die nas wordt elke dag opnieuw gestart maar daar zie ik niks geks kwa geheugen gebruik, maarja die herstart dan ook elke dag opnieuw

[Voor 10% gewijzigd door yrosma op 14-12-2017 08:23]

• idef1x
Ja als je hem elke dag reset merk je het niet.
Ik denk overigens dat mijn Emby gestoord is geworden. Ik zie niets meer in mijn webbrowser aan media. Library verwijderen en opnieuw aanmaken brengt dan soelaas, maar lijkt me niet de bedoeling.
Op mijn kodi met emby plugin kan ik nog wel gewoon de media bekijken (totdat die wellicht weer synced met emby)....Denk dat ik maar eens opnieuw begin, maar ben bang dat ik dan mijn watched statusen kwijt ben :(

Oh en ik draai het op mijn NAS op Linux..in een LXD container..

[Voor 6% gewijzigd door idef1x op 14-12-2017 11:52]

• yrosma
idef1x schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:51:
Ja als je hem elke dag reset merk je het niet.
Ik denk overigens dat mijn Emby gestoord is geworden. Ik zie niets meer in mijn webbrowser aan media. Library verwijderen en opnieuw aanmaken brengt dan soelaas, maar lijkt me niet de bedoeling.
Op mijn kodi met emby plugin kan ik nog wel gewoon de media bekijken (totdat die wellicht weer synced met emby)....Denk dat ik maar eens opnieuw begin, maar ben bang dat ik dan mijn watched statusen kwijt ben :(

Oh en ik draai het op mijn NAS op Linux..in een LXD container..
En emby een keer restarten lost het probleem niet op? Heb zelf ook wel eens gehad dat de webinterface zeg maar van streek leek. Maar meestal was dat wel opgelost met een herstart van emby. Heb nog niet mijn library hoeven te verwijderen/aanmaken om dingen gefixt te krijgen

• idef1x
Nope had hem al gerestart (vandaar dat mijn geheugen gebruik van 10GB naar nu rond de 1GB inmiddels zakte)...
Afijn van het weekend maar eens herinstalleren denk ik...

• lowfi
  • Laatst online: 15:49
Kan het niet zijn dat snachts chapter image extraction draait bij je?

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Magic666

No one's neighbour!

Ook maar eens Emby gaan testen en het bevalt eigenlijk beter dan Plex.

Ik loop echter tegen een "niet feature" aan denk ik?
Ik luister voornamelijk muziek via de Android app, maar als ik eerst op genre klik gaat de sorteeractie gelijk naar albums toe ipv de door mij gewenste band optie.

Is dat ergens te veranderen? Ik kom dat gewoonweg niet tegen....

Join het GoT Pulse-Team!

• Sparkiee
Een vraagje aan mede Emby gebruikers.
Ik heb Emby op een server staan. Tevens gebruik ik het in combinatie met Kodi (werkt goed). Tevens heb ik op mijn Ipad ook de Emby app. Regelmatig krijg ik bij gebruik de melding dat ik de Emby server moet bijwerken en dan kan ik dus niks kijken op mijn tablet. Dan moet ik eerst inloggen op de server, Emby bijwerken en herstarten en dan werkt het wel. Kan ik dat op een of andere manier uitzetten op de server (denk ik) ?
Tevens heb ik soms last van verloop in de ondertiteling. Aan het begin van de serie / film loopt het goed en hoe langer je kijkt hoe groter het verloop. Begint met een fractie en loopt soms op tot meerdere seconden. Iemand een idee?

• WeaZuL

WeaZuL

Ik krijg de laatste tijd wanneer ik via de Emby Android app content wil afspelen de melding: Afspeel fout: Geen compatibel streams beschikbaar. Wanneer ik emby via de browser benader en dan daar de content probeer af te spelen lukt het wel. Heb al een tijdje naar een oplossing gezocht maan kan niet echt vinden waar het aan ligt, iemand een idee?

• yrosma
WeaZuL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:50:
Ik krijg de laatste tijd wanneer ik via de Emby Android app content wil afspelen de melding: Afspeel fout: Geen compatibel streams beschikbaar. Wanneer ik emby via de browser benader en dan daar de content probeer af te spelen lukt het wel. Heb al een tijdje naar een oplossing gezocht maan kan niet echt vinden waar het aan ligt, iemand een idee?
Heb je al eens gekeken of je iets in de logging van emby zelf kunt vinden?

• idef1x
Sparkiee schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:53:
Een vraagje aan mede Emby gebruikers.
Ik heb Emby op een server staan. Tevens gebruik ik het in combinatie met Kodi (werkt goed). Tevens heb ik op mijn Ipad ook de Emby app. Regelmatig krijg ik bij gebruik de melding dat ik de Emby server moet bijwerken en dan kan ik dus niks kijken op mijn tablet. Dan moet ik eerst inloggen op de server, Emby bijwerken en herstarten en dan werkt het wel. Kan ik dat op een of andere manier uitzetten op de server (denk ik) ?
Wellicht dat het uitzetten van de autoherstart voldoende is? Staat in de settings by automatic updates.
Bij mij staat ie wel gewoon aan, maar bij mij heb ik nog nooit gehad dat ie niets meer afspeelde als hij wil updaten.
Tevens heb ik soms last van verloop in de ondertiteling. Aan het begin van de serie / film loopt het goed en hoe langer je kijkt hoe groter het verloop. Begint met een fractie en loopt soms op tot meerdere seconden. Iemand een idee?
Niet echt, maar merkte in het verleden dat wanneer ik via de Emby app naar kodi stream het wel eens uit de pas liep , maar wanneer ik het vanuit de app naar kodi via dlna stuurde was het weer geen probleem. Momenteel met vanuit kodi nog geen probleem hiermee gehad.
WeaZuL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 23:50:
Toevallig met muziek? Wilde laatst muziek weer eens testen met Emby, maar kreeg die melding ook op mijn Android telefoon. Ondanks dat een vorig nummer in de lijst met dezelfde codec het nog gewoon deed. Beetje vaag. Afijn browsen door mijn muziek collectie vind ik nog steeds niets met Emby , dus blijf hiervoor maar Airsonic gebruiken.

• 1ntroduc3
Sparkiee schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:53:
...................Tevens heb ik soms last van verloop in de ondertiteling. Aan het begin van de serie / film loopt het goed en hoe langer je kijkt hoe groter het verloop. Begint met een fractie en loopt soms op tot meerdere seconden. Iemand een idee?
@Sparkiee

Transcode je? Direct play zal geen problemen opleveren, maar bij transcoding gebeurt dit. Vooral bij langdurige films of series zul je zien dat het verloop steeds meer word. Technisch geen kennis, maar FFMPEG en transcoding zijn hier de boosdoeners, probeer eens te spelen met de settings van FFMPEG (op de server van emby). Zelf heb ik het wel iets kunnen finetunen, maar tegenwoordig direct-play ik alles, waardoor ik het probleem minder ervaar.

Just to be sure: Het kan ook gewoon een nét niet passende ondertitel zijn?
En je kan via Kodi kijken, dan kun je de ondertiteling delay geven.

• Sparkiee
Driftkikkertje schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:48:
[...]
@Sparkiee

Transcode je? Direct play zal geen problemen opleveren, maar bij transcoding gebeurt dit. Vooral bij langdurige films of series zul je zien dat het verloop steeds meer word. Technisch geen kennis, maar FFMPEG en transcoding zijn hier de boosdoeners, probeer eens te spelen met de settings van FFMPEG (op de server van emby). Zelf heb ik het wel iets kunnen finetunen, maar tegenwoordig direct-play ik alles, waardoor ik het probleem minder ervaar.

Just to be sure: Het kan ook gewoon een nét niet passende ondertitel zijn?
En je kan via Kodi kijken, dan kun je de ondertiteling delay geven.
Ik transcodeer niet. Alles directplay. De transcodeer optie heb ik al lang achter me gelaten :)
Het vreemde hierin is wel het volgende :
Als ik een serie met kijk direct via Kodi (met emby plug-in) dan verloopt de ondertiteling soms. Niet echt vaak, daardoor valt het ook direct op.
Dan kijk ik exact dezelfde aflevering via Emby op mijn I-pad met cast naar mijn tv, dan loopt de ondertiteling wel goed.
Maar ikz al van het weekend eens met de settings gaan spelen.

• idef1x
Sparkiee schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 14:50:
[...]

Ik transcodeer niet. Alles directplay. De transcodeer optie heb ik al lang achter me gelaten :)
Het vreemde hierin is wel het volgende :
Als ik een serie met kijk direct via Kodi (met emby plug-in) dan verloopt de ondertiteling soms. Niet echt vaak, daardoor valt het ook direct op.
Dan kijk ik exact dezelfde aflevering via Emby op mijn I-pad met cast naar mijn tv, dan loopt de ondertiteling wel goed.
Maar ikz al van het weekend eens met de settings gaan spelen.
Probeer dan ook nog eens voor de gein om vanuit Emby naar kodi via DNLA dezelfde aflevering te bekijken.
Vanuit kodi met emby plugin had ik er ook wel eens last van maar van Emby naar Kodi via DLNA weer niet..

• Sacul
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:34
Heeft iemand een idee hoe het komt dat bij seizoenen 'Season' staat en laatste tijd 'Seizoen'?
Beetje vervelend omdat zo ook de sortering veranderd.

edit: ik heb maar de bibliotheek verwijderd en opnieuw toegevoegd. Dat heeft geholpen en de namen zijn nu gelijk.

[Voor 18% gewijzigd door Sacul op 21-02-2018 21:55]

• 1ntroduc3
Ze zijn nu bezig met een beta om google home (assistant) via Emby series en films te laten starten. Leuke nieuwe ontwikkeling :-)

• Robsta86
Dat is een leuke ontwikkeling, hopen dat het ook werkt als je server zich op een fysiek andere locatie bevind :)

• Yarisken
  • Laatst online: 30-03 23:02
Ik gebruik nu ook emby. Ik heb nog een vraag ivm iso. Ik kan de iso afspelen maar ik kan niks selecteren in het menu voor instellingen. Is dit by design zo ?

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-03 13:37
[..]

[Voor 127% gewijzigd door Pistolebob op 23-04-2019 14:50]

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-03 15:54
Emby en google home is niet echt een succes. Werkt traag om omslachtig helaas.

Verder werkt emby echt super.

• lowfi
Gebruikt iemand dit nog?

De transcoding features zijn ver vooruit op plex wat mij betreft.

Ik heb nu (tijdelijk?) een emby premiere account en leek mij wel leuk om te spelen met "mobile" versies van films/series e.d.. Echter als ik dat doe krijg ik allerlei dubbele bestanden in mijn bibliotheek. Ik was in de veronderstelling dat ik in ieder geval in de webinterface kon kiezen welke versie ik af wil spelen.

Heeft iemadn hier al naar gekeken?

• yrosma
lowfi schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:48:
Gebruikt iemand dit nog?

Ik heb nu (tijdelijk?) een emby premiere account en leek mij wel leuk om te spelen met "mobile" versies van films/series e.d.. Echter als ik dat doe krijg ik allerlei dubbele bestanden in mijn bibliotheek. Ik was in de veronderstelling dat ik in ieder geval in de webinterface kon kiezen welke versie ik af wil spelen.

Ik weet niet precies wat je bedoelt met mobile versies maar als je bedoeld dat je meerdere versies van een film wilt hebben. Dus bijvoorbeeld een 1080p voor tv gebruik en een 720p voor mobile gebruik dan kan dat.
Ik gebruik het zelf voor HDR (vind vaker 4K niet zoveel toevoegen maar HDR wel dus ik zet sommige films om naar 1080p HDR) en niet HDR varianten. Als je die 2 files indezelfde film folder zet en er iets zoals [1080p] en [1080p-hdr] in de file namen zet. Dan krijg je in emby maar 1 film entry waar je dan de 1080p of 1080p-hdr kunt selecteren om af te spelen. Volgens mij moeten de 2 files wel in dezelfe film folder staan.

• lowfi
yrosma schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 11:58:
[...]

Ik weet niet precies wat je bedoelt met mobile versies maar als je bedoeld dat je meerdere versies van een film wilt hebben. Dus bijvoorbeeld een 1080p voor tv gebruik en een 720p voor mobile gebruik dan kan dat.
Ik gebruik het zelf voor HDR (vind vaker 4K niet zoveel toevoegen maar HDR wel dus ik zet sommige films om naar 1080p HDR) en niet HDR varianten. Als je die 2 files indezelfde film folder zet en er iets zoals [1080p] en [1080p-hdr] in de file namen zet. Dan krijg je in emby maar 1 film entry waar je dan de 1080p of 1080p-hdr kunt selecteren om af te spelen. Volgens mij moeten de 2 files wel in dezelfe film folder staan.
Ik gebruik gewoon de mogelijkheden die Emby hier zelf voor biedt. DWZ rechtsklikken op een film > convert.

Resultaat is wel 2 files in de film map maar ook twee keer dezelfde film in de library.

• yrosma
lowfi schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:07:
[...]

Ik gebruik gewoon de mogelijkheden die Emby hier zelf voor biedt. DWZ rechtsklikken op een film > convert.

Resultaat is wel 2 files in de film map maar ook twee keer dezelfde film in de library.
OK, ik converteer niks automatisch. Doe dat zelf met eigen settings dus weer ook niet hoe emby het dan regelt.
Wat maakt emby er dan van? Je hebt 2 films in dezelfde map maar met een andere naam. Zit het verschil dan iets wat tussen blokhaken staat? De "[]". Want zover ik begrepen heb is dat waar emby naar kijkt om je de keuze te geven tussen 2 films. Dat is ook wat ik bij mij gezien heb. Waar ik dus de keuze had tussen [1080p] en [1080p-hdr].
Dus als je in een film map een film "Film (2019) [1080p].mkv" en Film (2019) [720p].mkv" hebt staan dan zou je in emby een entry "Film" moeten hebben met de optie [1080p] en [720p].

• lowfi
[] zijn een vereiste? Emby doet het zelf dus fout kennelijk. want die doet: movie.releasegroup.dts.1080p.mkv naar movie.releasegroup.dts.080p -mobile.mp4

Ik rename mijn films niet na het downloaden.

• yrosma
lowfi schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:40:
[] zijn een vereiste? Emby doet het zelf dus fout kennelijk. want die doet: movie.releasegroup.dts.1080p.mkv naar movie.releasegroup.dts.080p -mobile.mp4

Ik rename mijn films niet na het downloaden.
ik heb het even opgezocht. Ik dacht namelijk dat de [] een vereiste is maar dat is het niet al werkt het wel.
Maar er moet wel een seperater zijn dus de -
Volgens de wiki althans MultiVersions
Dus eigenlijk zou het gewoon moeten kloppen bij jou.
Ik weet wel dat dit pas vanaf versie 4 erin is gekomen. Op welke versie van emby zit je?

• 1ntroduc3
lowfi schreef op zondag 27 januari 2019 @ 17:48:
Gebruikt iemand dit nog?

Voor mij is die mogelijkheid er wel degelijk via de webinterface, maar ook mobiel. Ik zie bij films waarvan ik meerdere versies in inventaris heb, de keus welke kwaliteit ik wil afspelen in dezelfde weergave als waarop ik ondertiteling of audiokwaliteit kan kiezen (5.1, stereo, 7.1. e.d.)

• Montoya200x
  • Niet online
Even aandacht:
https://emby.media/commun...-deleted-all-of-my-movies

Samengevat, het is nu nog onduidelijk wat exact de oorzaak is dat een complete library verwijderd kan worden inclusief de bron bestanden, maar het lijkt erop dat er een bug is, bij het verwijderen, via de Emby interface, van een film met een DVD/Bluray folder structuur in je library.

Dus wil je nu content verwijderen in Emby, doe dat dan op file niveau (iets wat je eigenlijk altijd zou moeten doen), buiten Emby om en refresh dan je library en zorg ervoor dat al je Emby gebruikers geen delete rechten meer hebben totdat de bugfix live is.

[Voor 3% gewijzigd door Montoya200x op 07-03-2019 11:41]

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-03 09:47
Ola,

Meld me ook hier even :) Sinds kort emby gebruiker wat voor mij echt de oplossing is als vervanger voor Kodi.
Eindelijk Multi-EPG, Sync database, Autosub en ga zo maar even door.

Ook het IPTV deel is echt grandioos te noemen binnen emby.
Was dan ook zeker de reden om gelijk een lifetime licentie aan te schaffen.

Nu nog hopen op Domoticz integratie en dan ben ik helemaal happy :)

• 1ntroduc3
Emby is inmiddels bij versie 4 aangekomen. Voor mij is een nieuw voordeel dat users nu ZELF subtitles kunnen downloaden middels opensubtitles plugin op Emby zonder hiervoor admin-rechten te hebben en dus in het managementportaal kunnen komen. Verder zijn er meer transcoding-mogelijkheden bij gekomen en (na een grandioos overziene fout) is het verhaal van Montaya200x zoals hierboven beschreven ook weer verholpen.

Wil je meer info over de "grote" update? --> https://emby.media/announcing-emby-server-40.html

beetje off:
Sorry voor mijn afwezigheid. Mocht iemand zich nog geroepen voelen om te helpen met onderhoud van topic, graag!

• Montoya200x
  • Niet online
Driftkikkertje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 08:01:
Mocht iemand zich nog geroepen voelen om te helpen met onderhoud van topic, graag!
Persoonlijk denk ik dat als je deze links nog even toevoegt aan je start post, dat je weinig extra onderhoud nodig hebt voor dit topic en dat je zelfs bepaalde dingen kunt verwijderen uit de start post met deze doorverwijzingen:

Alles over de mogelijkheden, gebruik en Setup van Emby:
https://github.com/MediaBrowser/Wiki/wiki

Blogpost over de laatste Server, App en plugin ontwikkelingen van Emby:
https://emby.media/blog.html

Informatie over de laatste Emby Server versie met release notes:
https://github.com/MediaBrowser/Emby.Releases/releases

Dat dit topic weinig aandacht krijgt, heeft mijn inziens o.a. te maken Emby's eigen perfect werkende forum, waar de support van de Devs waanzinnig is, doordat er letterlijk elke dag (dus ook zaterdag en zondag) gebruikers vragen door de Devs beantwoordt worden (zelfs in het Nederlands, in de Dutch sectie). Een support Level, wat dus op het Plex forum totaal het tegenovergestelde is. Daar is het soms nog maar de vraag of je antwoord van de Devs terug krijgt.....

@Driftkikkertje
Heb zelf geen ervaring met mede auteur zijn van een topic, heb er zelf ook niet veel tijd voor, maar je kunt me eventueel wel toevoegen. Doe geen beloftes op voorhand dat ik geregeld content toevoeg, maar als ik tijd vind, kan ik eventueel wel een bijdrage leveren.

• Pinky-H9
Denk dat Emby ook niet erg bekend is. Moet eerlijk zeggen ik kende het ook niet en gebruikte voorheen altijd braaf Kodi voor mijn IPTV & Media oplossing. Ik liep tegen Emby aan omdat het een oplossing bood voor mijn problemen: Transcoding voor alle devices, centrale media library en multiple EPG's.

Na een test van een week was ik ook gelijk overtuigd en de lifetime licentie aangeschaft.

• 1ntroduc3
Montoya200x schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:10:
[...]

Persoonlijk denk ik dat als je deze links nog even toevoegt aan je start post, dat je weinig extra onderhoud nodig hebt voor dit topic en dat je zelfs bepaalde dingen kunt verwijderen uit de start post met deze doorverwijzingen:

Alles over de mogelijkheden, gebruik en Setup van Emby:
https://github.com/MediaBrowser/Wiki/wiki

Blogpost over de laatste Server, App en plugin ontwikkelingen van Emby:
https://emby.media/blog.html

Informatie over de laatste Emby Server versie met release notes:
https://github.com/MediaBrowser/Emby.Releases/releases

Dat dit topic weinig aandacht krijgt, heeft mijn inziens o.a. te maken Emby's eigen perfect werkende forum, waar de support van de Devs waanzinnig is, doordat er letterlijk elke dag (dus ook zaterdag en zondag) gebruikers vragen door de Devs beantwoordt worden (zelfs in het Nederlands, in de Dutch sectie). Een support Level, wat dus op het Plex forum totaal het tegenovergestelde is. Daar is het soms nog maar de vraag of je antwoord van de Devs terug krijgt.....

@Driftkikkertje
Heb zelf geen ervaring met mede auteur zijn van een topic, heb er zelf ook niet veel tijd voor, maar je kunt me eventueel wel toevoegen. Doe geen beloftes op voorhand dat ik geregeld content toevoeg, maar als ik tijd vind, kan ik eventueel wel een bijdrage leveren.
Check. Heb je toegevoegd, no strings attached.
Heb gelijk de 3 links aangevuld.
Groet, Driftkikkertje

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
hhoekstra schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:24:
Emby en google home is niet echt een succes. Werkt traag om omslachtig helaas.

Verder werkt emby echt super.
Leuk, een Emby topic :)

Als bibliotheek voor de smart tv en Kodi (in Windows) werkt het prima inderdaad.

Google Home ging ook hier niet lekker. Aanroepen van Emby (MB) gaat niet lekker en skippen van nummers bijvoorbeeld ook niet. Jammer want anders had ik waarschijnlijk een lifetime premiere gekocht :)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 22:58
Yup ik ken het! Ik heb de package geinstalleerd op mijn freenas. Alleen heb ik een oude versie van freenas waardoor er voor die versie geen updates meer komen.
Ik heb alleen mijn CDkast laten streamen: via een samsung tv hack kon ik emby gewoon installeren en dat werkt perfect. En verschijnt hij op mijn ps4 en mijn media player.
Het delen vond ik wel een lastige klus in freenas.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Montoya200x
  • Niet online
Update startpost:

Screenshots:
- Emby Android TV & Amazon Fire TV

Links:
- Youtube Emby setup
- Verschillen Emby gratis vs betaald
- Externe Emby toegang https SSL setup
- Valkuilen externe Emby toegang

Downloads:
- URL's + plaatjes toegevoegd

• Pinky-H9
Nice .... ze zijn ook flink aktief met de Beta's en wordt goed geluisterd naar Feedback momenteel.
Heb geen moment spijt van de aanschaf van de Lifetime licentie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Pinky-H9 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:59:
Nice .... ze zijn ook flink aktief met de Beta's en wordt goed geluisterd naar Feedback momenteel.
Luisteren is één ding, maar wen er maar alvast aan dat sommige feature requests of aanpassingen van huidige functionaliteit, toch in het eigen tempo van de Devs geïntroduceerd worden :+

(Zie Live TV channel management bv, dat nog steeds heel ver onder het niveau ligt als dat bv van TVHeadend/DVBLink/TVMosaic)

Bug fixes is een ander verhaal, dat wordt redelijk snel opgepakt, hoewel dat soms in mijn ogen ook voor verbetering vatbaar is (zie de recente omgang met het delete drama, eerder hier gepost)

Maar goed, je praat daar bij Emby niet tegen een muur aan, zoals dat bij Plex vaak wel het geval is ;)

• ge-flopt
  • Laatst online: 23:59
Gisteren Emby geinstalleerd. Ben wel blij met de functionaliteit. Heb hem draaien op een Hyper-V server met daarop een Debian text based installatie.

Enige waar ik op dit moment tegen aanloop is dat als ik inlog via mijn laptop op de web omgeving, dat ik dan niet kan casten naar mijn chromecast. Iemand hier een oplossing voor?

• Montoya200x
  • Niet online
ge-flopt schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:46:
Enige waar ik op dit moment tegen aanloop is dat als ik inlog via mijn laptop op de web omgeving, dat ik dan niet kan casten naar mijn chromecast.
Chrome als browser gebruikt ?

Op dit moment lijkt het casten vanuit een browser alleen daarop te werken. Meldt het anders even op het internationale Emby forum, waarom casten bv in Firefox en Edge niet werkt. Blijkbaar alleen web browser cast support vanuit Chrome: https://github.com/MediaBrowser/Wiki/wiki/Chromecast

[Voor 11% gewijzigd door Montoya200x op 03-10-2019 15:37. Reden: wiki Chromecast support]

• ge-flopt
@Montoya200x Yep in chrome. Zal het vanavond nogmaals proberen. Ben nu druk bezig mijn huidige media server leeg te trekken naar de NAS.

• Montoya200x
  • Niet online
Ziet Chrome wel je cast device, want die functionaliteit zit puur alleen in de browser en staat helemaal los van Emby.

• ge-flopt
Als ik youtube start kan ik meteen casten naar de tv. Als ik het cast icoontje selecteer in de web interface, dan kan ik "casten" naar de browser en naar mijn telefoon waar de Emby applicatie op staat.

• Peeker
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-03 00:42
Heb Emby pas net ontdekt, ik weet het, onder die steen geleefd.. Ik heb hiervoor een paar jaar Plex gebruikt, maar vond het erg vervelend dat veel van m'n eigen films niet werden herkend door de verschillende databases. Emby is daar veel beter in, geeft meestal gewoon de juiste naam en thumbnail van de media weer.

Op m'n LG TV kun je naast Emby de Screenplay app zetten, die werkt ook met Emby Server. Heeft geen Nag-start (vindt het kinderachtig, dat je 10 seconden moet wachten bij je eerste playback, tenzij je
betaald. Voor mij een reden om dat juist niet te doen). Maar Screenplay ziet er wat minder kek uit, en doet soms rare dingen met je media.

Er wordt gewerkt aan een alternatief: Jellyfin. Gratis en ook gebaseerd op Emby. Ben benieuwd!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 08:50

TRaSH

koffie ?

JellyFin is al een werkend iets,
alleen helaas nog erg weinig app support,
Heb wel gehoord dat sommige Emby apps gewoon verbinding kunnen maken met de JellyFin server.
Zoals de Samsung Emby App.
Weet niet hoe dat zit met LG

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wunnaka
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-12-2020
Vraagje: Ik heb ooit een PlayonHD van ACRyan gehad, en een harde schijf daaraan direct met usb gekoppeld. Toen kon ik met YAMJ een mooi menuutje maken a la Emby, en werden alle bestandsnamen doorlopen en automatisch alle films herkend. Ik gebruik de ACRyan nog wel, maar YAMJ al tijden niet omdat het niet meer werkt. Heb ook inmiddels een MacBook gekocht en kreeg het sowieso niet gevonden hoe ik dat moest installeren.

Nu heb ik recent weer eens rondgekeken en Plex en Emby doen zowat hetzelfde. Heb het prima werkend op mijn Macbook, maar wat ik eigenlijk wil, is om mijn harde schijf aan een toekomstig aan te schaffen AppleTV te verbinden (bekabeld!), zodat ik via de app van Emby op AppleTV op de direct aangesloten harde schijf mijn films kan kijken. Ik wil geen 'netwerk' oplossing, maar direct aansluiten op de AppleTV. Is dat met Emby mogelijk, want ik lees er niks over. Ik hoef geen data wireless of via een bekabeld netwerk te streamen, waarbij dan bijvoorbeeld mijn laptop weer aan moet en ik mijn harde schijf aan de laptop moet hangen om op mijn TV films te kijken. Iemand een idee? Ik wil namelijk Apple, Disney+, Netflix, Videoland, NLZIet en Emby voor mijn eigen films op 1 device. Is direct aansluiten op AppleTV mogelijk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 08:50

TRaSH

koffie ?

Emby/Plex zal ergens op moeten draaien als server.
Met utp is ook bekabeld ;)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Emby is een server/client combinatie. Een AppleTV zal (waarschijnlijk) geen probleem hebben om een Emby-client te draaien. Punt is dat je harddisc niet in staat is om een server te zijn. Je zult moeten overwegen om in plaats van een harddisc naar een NAS te kijken, Emby-server op je laptop te draaien (met de harddisc daaraan gekoppeld) of een of andere app te vinden die je op je AppleTV kunt installeren, die een locale disc kan uitlezen.
Persoonlijk zou ik kiezen voor de optie NAS...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wunnaka
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-12-2020
Ik ben zelf niet echt een expert op het gebied van netwerkjes maken, heb een NAS (althans een MyBookLive aan mijn modem/router), maar gegevensoverdracht gaat supertraag, gebruik het meer voor backup en de administratie (al doe ik alles via de cloud tegenwoordig, dus de NAS is een beetje overbodig geworden). Tevens, TV kijken streamend via wifi vanuit elders in mijn eigen huis hoeft van mij niet. Ga niet lopen streamen van een schijf naar mijn TV binnen mijn eigen huis; alle andere gebruikers thuis hebben daar last van met spotify, Netflix etc. Dat hapert dan enorm. UTP aanleggen is niet mogelijk helaas. En dan nog, ik wil niet iedere keer mijn laptop aanzetten, waar een HDD op is aangesloten, om op TV een film te gaan kijken. Heb wel een NAS maar dat is te weinig capaciteit voor mijn films. Wel gek, want op de Playon kon ik diverse discs aansluiten, maar ik denk dat die Playon dan als NAS diende want ik kon wel vanaf mijn laptop met YAMJ een menu genereren. Vervolgens hoefde ik nooit meer de laptop aan te zetten om films te kijken, want de player en de harddisk stond gewoon onder mijn TV in het TV-meubel, direct verbonden met mijn TV. Ik hou het dus maar bij mijn mediaspeler die op de aangesloten schijf kijkt via een verkenner. Hij doet het prima, maar sinds YAMJ niet meer werkt is het geen sexy menuutje meer a la Netflix, en ik miste gewoon een mooi menu die ik op mijn TV kan bedienen om films uit te zoeken. Eigenlijk is een app op bijvoorbeeld een Apple TV die een direct aangesloten disk uitleest en er een Netflix-menuutje van maakt wat ik zoek. Nu moet je als leek wel heel veel moeilijk doen, dus helaas. Maar bedankt voor jullie reacties!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:33
Dit weekend ook maar eens Emby geïnstalleerd op mijn nas.
Gebruik het voorlopig alleen maar voor muziek op mijn telefoon.
Dat ging met de andere apps met koppeling naar de nas minder vloeiend dan met Emby is mijn ervaring tot nu toe (paar dagen).

Nog bedankt voor de tips in de start topic i.v.m. de rechten van de users voor toegang van buitenaf.

Voor de ssl certificaten moest ik nog even uitzoeken hoe ik de pem bestanden moest omzetten naar pcsk 12. Maar ook dat is gelukt.

Video's kijken doe ik nu nog met Kodi via Samba.
Wat is het voordeel van Emby boven Samba ?
Transcoding is voor mij niet van toepassing.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Kroonkurk schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 20:37:
Wat is het voordeel van Emby boven Samba ?
Ik vind het een voordeel dat je alles centraal kunt instellen. Je regelt alles op de NAS of server en elke client die je gebruikt werkt gewoon gelijk.

Ik was ook eerlijk gezegd wel een beetje klaar met het steeds instellen van Kodi. Die skins zijn prachtig maar er was toch altijd wel weer iets wat een foutmelding gaf na bijvoorbeeld een update.

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-04 10:23
Vraagje aan jullie als Emby experts..

Ik gebruik al naar volle tevredenheid enkele jaren Plex. Hier zit nu al een hele tijd een vervelende beperking in waar ze niks aan lijken te doen.

https://forums.plex.tv/t/...orking-as-designed/658301

Weten jullie hoe Emby hier mee omgaat?

PV: 10,4 kWp | WP: Daikin FVXM35A + FTXM25R | EV: Tesla M3 LR

• Proxi
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-03 20:49
nMad schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:57:
Vraagje aan jullie als Emby experts..

Ik gebruik al naar volle tevredenheid enkele jaren Plex. Hier zit nu al een hele tijd een vervelende beperking in waar ze niks aan lijken te doen.

https://forums.plex.tv/t/...orking-as-designed/658301

Weten jullie hoe Emby hier mee omgaat?
De laatste comment in je thread linkt naar een Emby thread: https://emby.media/commun...io-on-lg-oled-cx-for-dts/.

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:38
Heb me nu sinds lange tijd weer eens een film opgezet via de Emby app.

Echter heb ik nu achter de ondertiteling een zwarte balk zitten (eerst was dit niet?). Heeft iemamd enig idee hoe ik dit gefix krijg...
Ik cast via de app naar de chromecast.

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-04 00:22
Ben nu een paar dagen Emby aan het testen.
Heb lifetime pass voor Plex maar irriteer mij steeds meer aan het moeizame of niet goed werkende transcoding.
Mijn films staan op een losse HDD die aan de PC (met zowel Plex als Emby server) hangt en met een echt snelle 5G Wifi zou dat toch voldoende moeten zijn om een 4K HVEC H265 film te kunnen streamen via de Emby app en Direct Play op mijn Google Chromecast G-TV.
Echter hij heeft zelfs problemen om een H265 via transcoding naar 1080P fatsoenlijk te streamen.
Krijg telkens de melding dat de source te langzaam zou zijn.
Test ook Emby for Kodi uit om te bezien of de player van Kodi daar beter mee omgaat maar helaas werkt dat nog slechter.
Iemand nog tips?

Xiaomi 12 Pro 12GB\256GB EEA Global V14.0.8.0.TLBEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• thijsjek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-03 17:46
snah001 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:47:
Ben nu een paar dagen Emby aan het testen.
Heb lifetime pass voor Plex maar irriteer mij steeds meer aan het moeizame of niet goed werkende transcoding.
Mijn films staan op een losse HDD die aan de PC (met zowel Plex als Emby server) hangt en met een echt snelle 5G Wifi zou dat toch voldoende moeten zijn om een 4K HVEC H265 film te kunnen streamen via de Emby app en Direct Play op mijn Google Chromecast G-TV.
Echter hij heeft zelfs problemen om een H265 via transcoding naar 1080P fatsoenlijk te streamen.
Krijg telkens de melding dat de source te langzaam zou zijn.
Test ook Emby for Kodi uit om te bezien of de player van Kodi daar beter mee omgaat maar helaas werkt dat nog slechter.
Iemand nog tips?
Als je eens probeert om de USB HDD uit te sluiten door het bestand op de pc zet.
En ook probeert om het netwerk uit te sluiten door een netwerk kabel aan te sluiten en dan een film afspeelt.

En de combinatie van beide proberen mocht het niet lukken

• snah001
thijsjek schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:07:
[...]

Als je eens probeert om de USB HDD uit te sluiten door het bestand op de pc zet.
En ook probeert om het netwerk uit te sluiten door een netwerk kabel aan te sluiten en dan een film afspeelt.

En de combinatie van beide proberen mocht het niet lukken
De 4K 265HVEC HDR10 bestanden staan lokaal op een vrij nieuwe SSD Samsung 870 EVO.
De Chromecast Google TV (heeft geen eigen netwerk aansluiting) maakt via een Wifi 5Ghz verbinding maar wel via een ASUS AX-88U. De throughput van het netwerk (lokaal) via Wlan is gemeten met LanSpeedTest 1,7 Gbps up en down (naar de PC toe) 7,1 Gbps.
Dat moet ruim voldoende te zijn om een HVEC 265 film met een throughput van 100 Mbps af te spelen zou ik zeggen.
Lokaal speelt het HVEC bestand af met een bitrate van gemiddeld 30 Mbps dus streamen naar de CGTV moet geen probleem vormen.

Xiaomi 12 Pro 12GB\256GB EEA Global V14.0.8.0.TLBEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• snah001
En heb het probleem opgelost door een Nvidia Shield TV Tube aan te schaffen.
Dat ding speelt nu alles dus ook 4K HVEC H.265 bestanden met "Direct Play" af dus geen transcoding meer.
Ook geen meldingen meer als "connection too slow".
En de AI upscaling naar 4K voor 1080P of lager werkt echt boven verwachting goed.
Daarnaast is het opslaggeheugen uit te breiden met een SD kaartje en heeft ie een RJ45 netwerk aansluiting zodat je eventueel als je kabels hebt liggen geen Wifi hoeft te gebruiken maar hier werkt ie over 5G Wifi (AX-88U) met MU-MIMO ondersteuning perfect.
Niet dat de GCCTV slecht is maar als je geen 4K bestanden via Plex of Emby hoeft te streamen voldoet die ook maar de throughput met Plex of Emby is niet erg jofel, ook niet voor 1080P bestanden.

Anoniem: 343919

Krijgen jullie het voor elkaar om Emby buiten jullie netwerk te gebruiken? Ik heb de betaalde versie van Emby maar het lukt me met geen mogelijkheid om met Emby Connect of met het remote IP adres in te loggen.

Edit:

Ik heb begrepen dat je portforwarding aan moet zetten. Heb ik niet gedaan. Ik heb Emby via een Synology server lopen en ik dacht naief dat het via Quickconnect liep.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 343919 op 02-08-2022 16:04]

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee