[LCD/OLED] Sony 2017 line-up Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 38 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sanction schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:43:
[...]

Ik begrijp het niet zo goed, heb nu deze speler (prima ding overigens): https://www.sony.nl/elect...ray-disc-spelers/ubp-x800

kan die ook Dolby Vision afspelen als de content via HDMI doorgegeven kan worden?

Inderdaad, klok/klepel. :P
Voor de X800 is geen Dolby Vision update aangekondigd (vlgns mij zelfs gezegd dat ie het gewoon niet ging krijgen) dus dat gaat niet werken nee wanneer de tv wel z'n update heeft.
Schijnbaar zit er een soortgelijke Mediatek processor in de X800 als in de Oppo 203 waar ze wel bezig zijn om ook dit nieuwe Dolby Vision profiel toe te voegen die meer van de chip vraagt. Zou je denken dat de X800 het ook moet kunnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zit me eens wat in te lezen in dat Dolby Vision verhaal. Wat niet helemaal duidelijk naar voren komt is waarom bepaalde toestellen het niet hebben. Of moet het toestel een minimale spec vereiste hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:08
DV ...zou het de strijd gewonnen hebben? Een voorsprong van een kleine 2 jaar ofzo, vroeger was dat zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

bram1984 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:01:
Ik zit me eens wat in te lezen in dat Dolby Vision verhaal. Wat niet helemaal duidelijk naar voren komt is waarom bepaalde toestellen het niet hebben. Of moet het toestel een minimale spec vereiste hebben ofzo?
Licentie kosten? En voor Dolby Vision moet de TV wel de dynamische film metadata uit kunnen lezen. Daar zal waarschijnlijk ook soft- en hardware nodig voor zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 28-01-2018 23:50 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:06
Gisteren toch besloten de 55xe9005 een kans te gaan geven. Heb de TV zien staan bij de BCC/MM en had daar geen hinder van de voor mij waarschijnlijk normalere kijkhoeken, naast de waarschijnlijke vaste positie van midden voor de tv. Of ik hinder ga krijgen van het beeld stotteren gaan we testen en of ik daarin game mode totaal het aanzien niet waard vind.

Prijs / kwaliteit verhouding incl. het uit te willen geven budget, was dit denk ik wel de enige keuze nog.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zocht een tv die (zeer)goede Upscaling heeft, omdat ik zeer veel lager content materiaal heb op mijn mediaplayer om af te spelen, twijfelde tussen de Sony Led55-9305 en Oled en heb die gevonden op de Sony Oled 55A1, veel beter dan op mijn vorige Sony 49KDLed tv..geen spijt hiervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Twee vraagjes voor de ervaringsdeskundigen: is er een goede (iOS) app om je TV mee te bedienen? Ik heb SonyMote gevonden en die detecteert mijn TV wel, maar doet verder niets.

Verder (kan ik zelf waarschijnlijk ook vinden, maar heb nu even geen tijd om uitgebreid te zoeken) vraag ik me af of de YT app in de TV ook gewoon volle pijp 4K/HDR kan afspelen. Of zijn er betere apps?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:29
bram1984 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:01:
Twee vraagjes voor de ervaringsdeskundigen: is er een goede (iOS) app om je TV mee te bedienen? Ik heb SonyMote gevonden en die detecteert mijn TV wel, maar doet verder niets.

Verder (kan ik zelf waarschijnlijk ook vinden, maar heb nu even geen tijd om uitgebreid te zoeken) vraag ik me af of de YT app in de TV ook gewoon volle pijp 4K/HDR kan afspelen. Of zijn er betere apps?
Android TV Remote? Alhoewel die ook maar beperkt is.
De YouTube app die op de TV's staat kan gewoon 4K spelen., zonder problemen.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@tcviper Goeie. Ik zocht op Sony. Niet gedacht aan Android. Meteen testen vanavond.

Thanks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Deze IOS app werkt bij mij prima (IOS 9 of hoger voor Iphone / IPad). Is Sony app. Afstandbediening + alle internet diensten (inclusief Netflix en YTube). Er zit zelfs een functie op voor een normaal toetsenbord!

https://itunes.apple.com/...w-remote/id594171390?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:16
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:47:
Deze IOS app werkt bij mij prima (IOS 9 of hoger voor Iphone / IPad). Is Sony app. Afstandbediening + alle internet diensten (inclusief Netflix en YTube). Er zit zelfs een functie op voor een normaal toetsenbord!

https://itunes.apple.com/...w-remote/id594171390?mt=8
Op een android tv?

Bron: http://info.tvsideview.sony.net/nl/home_device.html#bravia

Model uit 2016 of later
*U kunt de Video & TV SideView app niet op uw Sony's Android TV™ installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nachtapotheker....Werkt perfect op een Sony 65 A1 2017. En...behalve de normale AB functies kun je je ingangen selecteren, alle bekende Internet apps selecteren etc...(gratis app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:31:
Nachtapotheker....Werkt perfect op een Sony 65 A1 2017. En...behalve de normale AB functies kun je je ingangen selecteren, alle bekende Internet apps selecteren etc...(gratis app)
Klinkt goed, toch maar eens proberen dan :)

Edit: werkt idd prima, dank voor de tip!

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-01-2018 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 20:57
kw_nl schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:41:
Heeft er iemand een externe HD aan zijn XE9005 hangen? Zo ja, kan een externe HD die stroom krijgt van de USB poort er ook op?
Om antwoord te geven op mijn eigen vraag. Een WD USB disk werkt prima in combinatie met Kodi. Wel even als exFAT formatteren...

4K films van 65GB worden nu vloeiend afgespeeld.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Als alles goed verloopt zal de XE9305 hier donderdag zijn. Aldus Audiovision. Zou nice zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:57
Zit nog te twijfelen..
Of de 65 inch 9005 of de 65 inch 9305.
Scheelt zo'n 300 a 400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
gertraaf schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:33:
Zit nog te twijfelen..
Of de 65 inch 9005 of de 65 inch 9305.
Scheelt zo'n 300 a 400 euro
Als ik jou was zou ik even Audiovision bellen want niet heel lang geleden was de 9305 1700beuro en de 75 inch 9005 2100 euro. Heb geen idee hoe erg de prijzen mogelijk zijn gestegen weer echter.

Ik heb het trouwens niet echt gevolgd de laatste tijd vanwege de omstandigheden hier, maar op YouTube zie ik klaag video's over half bakken Dolby Vision. Hoe ervaart men het hier?

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 30-01-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:34

Rick2001

9950X delidded en direct die

Heb 2 weken geleden de 75 inch 9005 besteld en ontvangen van Audivision voor 2100... absoluut een aanrader om daar te informeren. Kan niet anders dan een compliment geven aan deze zaak qua service. Ze houden je zeer goed op de hoogte. Zou daar dus eens informeren naar de huidige prijzen.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
devilsnight schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:42:
[...]

Ik heb het trouwens niet echt gevolgd de laatste tijd vanwege de omstandigheden hier, maar op YouTube zie ik klaag video's over half bakken Dolby Vision. Hoe ervaart men het hier?
Geen idee, want het is hier nog niet uitgerold. Alleen mijn receiver wel, maar niet op Blu Ray speler en televisie (A1). Zoals je hierboven kunt lezen gaat dat binnenkort gebeuren.

In het kort is Dolby Vision wel beschikbaar voor de apps (Netflix, Amazon), maar niet voor apparatuur die via HDMI is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Sanction schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 23:32:
[...]

Geen idee, want het is hier nog niet uitgerold. Alleen mijn receiver wel, maar niet op Blu Ray speler en televisie (A1). Zoals je hierboven kunt lezen gaat dat binnenkort gebeuren.

In het kort is Dolby Vision wel beschikbaar voor de apps (Netflix, Amazon), maar niet voor apparatuur die via HDMI is aangesloten.
Oh dat is zeer nice. Dus Netflix wel gewoon? Ik dacht dat er geen enkele DV was voor de Sony tv's nog eerst. Aangezien de Xbox One X geen DV support zal het toch alleen maar voor mij om Netflix gaan en misschien in de toekomst een Blu Ray hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Laatst online: 23-09 21:18
devilsnight schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:21:
Als alles goed verloopt zal de XE9305 hier donderdag zijn. Aldus Audiovision. Zou nice zijn!
Ik heb ook er een besteld bij Audiovision. Helaas cashback actie niet meer geldig. Mijne wordt hoogde waarschijnlijk volgende week geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
Even voor de zekerheid. Jullie hebben dus dr 9005? En dan krijg je dus een hdr 10 logo als je bijv. The punisher kijkt op netflix ipv het dolby vision.logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertraaf schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:11:
Even voor de zekerheid. Jullie hebben dus dr 9005? En dan krijg je dus een hdr 10 logo als je bijv. The punisher kijkt op netflix ipv het dolby vision.logo?
Er staat dan gewoon HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 08:17
Kan iemanr mij duidelijkheid geven in de laatste 2 cijfers in een model lijn?

Mijn interesse is gevallen voor de 55-KE70 serie. Nu zie ik 55-KE7002 7004 7005 7096 voorbij komen. Ik heb de 7004 en 7096 de specs vergeleken maar zie geen verschil.

Daarnaast ben ik benieuwd hoeveel cm deze tv van muur af staat met een muur beugel? Rot gezocht maar kan geen voorveeld vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25
Ottovw schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:14:
Kan iemanr mij duidelijkheid geven in de laatste 2 cijfers in een model lijn?

Mijn interesse is gevallen voor de 55-KE70 serie. Nu zie ik 55-KE7002 7004 7005 7096 voorbij komen. Ik heb de 7004 en 7096 de specs vergeleken maar zie geen verschil.

Daarnaast ben ik benieuwd hoeveel cm deze tv van muur af staat met een muur beugel? Rot gezocht maar kan geen voorveeld vinden.
De modelnummers na KD-55XE70 wijzen vaak op een:
  • Andere kleur;
  • Andere voet;
  • Andere marketing refreshrate (bijvoorbeeld 800 Hz of 1000 Hz);
  • Retailer specifiek model (zodat ze niet met de prijsmatch mee hoeven doen).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 08:17
Jumpman schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:59:
[...]

De modelnummers na KD-55XE70 wijzen vaak op een:
  • Andere kleur;
  • Andere voet;
  • Andere marketing refreshrate (bijvoorbeeld 800 Hz of 1000 Hz);
  • Retailer specifiek model (zodat ze niet met de prijsmatch mee hoeven doen).
Helder, dank voor de uitleg. Heeft iemand nog voorbeeld hoeveel cm deze type tv van muur af zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ottovw schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Helder, dank voor de uitleg. Heeft iemand nog voorbeeld hoeveel cm deze type tv van muur af zit?
Dat zal ook aan de beugel liggen die jij kiest. De TV kan redelijk strak op de muur, omdat de meest voor de hand liggende aansluitingen aan de zijkant zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achey
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 13:20
Dit probleem heb ik ook wanneer ik netflix kijk via de apple tv4k. Alle hdr content laat Dolby Vision zien. Wanneer ik de netflix app op de tv zelf start zie ik wel afwisselind hdr en Dolby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:51
Dolby Vision in combinatie met o.a. Sony, maar ook andere merken tv's hebben toch momenteel nog last van een bug betreffende ondersteuning op de Apple 4K? Mits je tv dit kan ondersteunen.
Vandaar de HDR populair melding via de Apple 4K player.
Wachten op de nieuwe software uitrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Waar zou je dat moeten zien? Ik heb HDR op auto staan, maar als ik een Netflix HDR video afspeel zie ik niks staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:08
Achey schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:15:
[...]

Dit probleem heb ik ook wanneer ik netflix kijk via de apple tv4k. Alle hdr content laat Dolby Vision zien. Wanneer ik de netflix app op de tv zelf start zie ik wel afwisselind hdr en Dolby.
Daar doe je het voor he, die melding..../lekker gevoel geeft dat. :9 Ken ik nog van mijn voodoo tijd, kocht dat ding voor zeker een derde omdat ik dat fijne animatietje wilde zien, voordat de 3d Game begon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
kw_nl schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Waar zou je dat moeten zien? Ik heb HDR op auto staan, maar als ik een Netflix HDR video afspeel zie ik niks staan...
Via de afstandsbediening naar action > picture. Dan staat het rechtsboven als HDR actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zie je veel verschil bij Netflex tussen HDR en DV?

Gisteren Ozark getest via Netflix en dat ziet er al schitterend uit op de XE9005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achey
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 13:20
Sjah schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:36:
[...]

Daar doe je het voor he, die melding..../lekker gevoel geeft dat. :9 Ken ik nog van mijn voodoo tijd, kocht dat ding voor zeker een derde omdat ik dat fijne animatietje wilde zien, voordat de 3d Game begon.
Voor zover ik weet ondersteunt mijn tv geen dolby vision maar alleen hdr (Sony 65xe90)
En alles binnen de netflix app via de atv laat dolby vision zien. De netflix app native op de tv laat wel correct hdr zien ipv de tag dolby vision. Het lijkt wel alsof hdr gewoon werkt en alleen de tag bij de serie/film niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 20:14
Vandaag mijn 49XE9005 in ontvangst mogen nemen, is hij helaas defect... Transport schade dus. Ik wilde hem ergens anders bestellen, maar blijkbaar gaat hij overal uit het assortiment. Weet iemand waarom? Komt er een opvolger aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
* knip *
Inderdaad, de gestelde vraag is niet hoogdravend maar deze reacties stellen we nog minder op prijs. Reageer dan liever niet.

[ Voor 83% gewijzigd door S1NN3D op 01-02-2018 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
bastichelaar schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:43:
Vandaag mijn 49XE9005 in ontvangst mogen nemen, is hij helaas defect... Transport schade dus. Ik wilde hem ergens anders bestellen, maar blijkbaar gaat hij overal uit het assortiment. Weet iemand waarom? Komt er een opvolger aan?
Hij is toch gewoon te krijgen?
https://www.boxxer.nl/sony-kd49xe9005baep-4k-uhd-tv.html

En ja, de 2018 modellen komen eraan. Maar dat had je vast wel gevonden inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 20:37
bastichelaar schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:43:
Mijn 49XE9005 komt vandaag ook binnen. Heb hem besteld bij Frans de smet voor €900. Hij had er nog 4 meer binnen gekregen deze week.
Er komt inderdaad een nieuw model aan vandaar deze stuntprijzen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Het is maar goed dat ik niet extreem hoopte op vandaag want het lijkt erop dat er niets gaat gebeuren vandaag. Het hele pakket is nog niet zichtbaar op DHL en is dus ook nog niet gescand door hun. Afwachten maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
devilsnight schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:51:
Vandaag de 65XE9305 gekocht voor 1700. Ze werken volop mee met de cashback actie, ik loop alleen vast tijdens het registreren. Een serienummer is verplicht en die heb ik niet. De televisie is nog niet eens binnen bij de shop. Damn, deze ga ik mislopen ben ik bang dan. De shop zegt in hun mailtje wel dat mocht ik merken dat ik vergeten ben een foto van het serienummer of aankoopbewijs up te loaden, dat Sony dit later mogelijk nog zal vragen. Ik kom echter die registratie niet door zonder het serienummer. Morgen maar even bellen nog, zien of er nog iets te doen is en anders ach...pech.
devilsnight schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:50:
Het is maar goed dat ik niet extreem hoopte op vandaag want het lijkt erop dat er niets gaat gebeuren vandaag. Het hele pakket is nog niet zichtbaar op DHL en is dus ook nog niet gescand door hun. Afwachten maar weer.
Wow, bijna een maand wachten. Is er geen andere retailer die hem voor € 1700,00 kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09 22:52
Mijn 55xe9305 komt morgen binnen via audiovision. Prima deal en een week eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Jumpman schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:18:
[...]

[...]

Wow, bijna een maand wachten. Is er geen andere retailer die hem voor € 1700,00 kan leveren?
In mijn geval is het niet heel erg want ik was echt te druk bezig met twee sterfgevallen waarvan eentje vreselijk onverwacht en het feit dat we keihard bezig moesten in het huis om het op tijd leeg te krijgen voor de huurbaas.

Hoe dan ook, Audiovision had zelf ook niet verwacht dat het zo lang ging duren maar het is geen ramp. Toen ik nog geen deal had gesloten had ik ook contact met Frans de Smet en daar kreeg ik 1700 niet voor elkaar. Kwamen sowieso verzendkosten bij nog.

Ach, het zal nu vast niet lang meer gaan duren. DHL België heeft schijnbaar problemen met het label van twee zendingen. Audiovision zet alles op alles op het toch nog voor elkaar te krijgen voor mij vandaag. Ik wacht het rustig af.

EDIT

De zending heeft 24 uur vertraging opgelopen.
DHL heeft hun best gedaan via een speciale service het alsnog voor elkaar te krijgen maar helaas. En verder is nog...
Na afhaling gisteren bij uw afzender werd de zending in onze depot (Antwerpen) verwerkt en daarbij werd er gemeld dat de achterliggende data (gegevens op uw label & in ons systeem) niet correct waren. Ik heb deze voormiddag alles nogmaals overlopen en niets fout vastgesteld. Daar deze zending vertraging had opgelopen door ons hebben wij op verschillende manieren deze proberen krijgen op bestemming, dit is ons helaas niet gelukt omdat uw bestelling in een buffer opgeslagen is en zal vertrekken naar Nederland zodat deze morgen uitgeleverd kan worden.

Op klantendienst hebben wij een dossier opgestart & zullen wij deze actief houden tot u uw bestelling heeft ontvangen.
Meer informatie hierover zal u morgen ontvangen.
Ik ga gewoon uit van volgende week nu, heb ik hem toch morgen of zaterdag dan is dat mooi. Hoop iig dat ik hem voor het tweede weekend van februari heb aangezien verre vrienden op bezoek komen met allerlei consoles etc.

[ Voor 37% gewijzigd door devilsnight op 01-02-2018 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bourgi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07 17:43
Mijn 75XE9005 is 2 weken geleverd door Audiovision. Toptoestel!
Wat een beeld bij 4K via Netflix 8)7

Nu begrijp ik goed waarom jullie allemaal klant zijn bij Audiovision :-)

[ Voor 19% gewijzigd door Bourgi op 01-02-2018 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Is de sony xe9005 echt "maar" € 1.177,00 bij dat Smits in Arnhem? Hoe werkt dat dan moet je bellen of kan je direct voor deze prijs bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
heppe01 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:57:
Is de sony xe9005 echt "maar" € 1.177,00 bij dat Smits in Arnhem? Hoe werkt dat dan moet je bellen of kan je direct voor deze prijs bestellen?
Staat toch gewoon op de site voor die prijs en je kan hem zo in je winkelmandje stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent 47
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-03 22:29
Gundogan schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:18:
[...]

Krijg je wel de systeem geluiden van androidtv (dus de bekende blips als je door het interface gaat)?

Ik kreeg eerst ook geen geluid bij alles van de tv zelf, maar toen ik de reciever op de 'tv' ingang zette, kreeg ik wel correct overal geluid via de externe speakers.
Ik krijg de systeemgeluiden van android tv ja. Ook als ik op een andere "ingang" zit, bvb decoder.
Als ik op TV zit, dan is het enkel de blips en geen ander geluid.

In Netflix op TV ingang is er geen geluid.. wel als ik de optical insteek.

Als ik bij settings kijk op de receiver bij TV zie ik geen HDMI bij dit kanaal staan, wel opt/coax en dan opt aangeduid. Geen andere mogelijkheid...
Dus samengevat:
Icon,Name: TV
HDMI: /
Opt/coax: OPT
Video in: /
Audio in: TV
Input mode: Auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Laatst online: 23-09 21:18
Ik heb mijn bestelling afgelopen weekend geplaatst. Normaal gesproken zou ik ook vandaag ontvangen, door administratieve fout bij DHL, wordt het morgen opgeleverd. Ik heb precies zelfde bericht ontvangen van DHL.
devilsnight schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:39:
[...]

In mijn geval is het niet heel erg want ik was echt te druk bezig met twee sterfgevallen waarvan eentje vreselijk onverwacht en het feit dat we keihard bezig moesten in het huis om het op tijd leeg te krijgen voor de huurbaas.

Hoe dan ook, Audiovision had zelf ook niet verwacht dat het zo lang ging duren maar het is geen ramp. Toen ik nog geen deal had gesloten had ik ook contact met Frans de Smet en daar kreeg ik 1700 niet voor elkaar. Kwamen sowieso verzendkosten bij nog.

Ach, het zal nu vast niet lang meer gaan duren. DHL België heeft schijnbaar problemen met het label van twee zendingen. Audiovision zet alles op alles op het toch nog voor elkaar te krijgen voor mij vandaag. Ik wacht het rustig af.

EDIT

De zending heeft 24 uur vertraging opgelopen.
DHL heeft hun best gedaan via een speciale service het alsnog voor elkaar te krijgen maar helaas. En verder is nog...

[...]

Ik ga gewoon uit van volgende week nu, heb ik hem toch morgen of zaterdag dan is dat mooi. Hoop iig dat ik hem voor het tweede weekend van februari heb aangezien verre vrienden op bezoek komen met allerlei consoles etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
aotholland schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:27:
Ik heb mijn bestelling afgelopen weekend geplaatst. Normaal gesproken zou ik ook vandaag ontvangen, door administratieve fout bij DHL, wordt het morgen opgeleverd. Ik heb precies zelfde bericht ontvangen van DHL.

[...]
Vandaag gaat het als het goed is allemaal gebeuren. Tussen 8:00 en 18:00. Kortom, kan nergens heen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb bij mijn XE9005 zo nu en dan dat 'ie de ARC naar de receiver toe niet pakt als ik mijn setup aanzet. Het geluid gaat dan alleen over de TV.

Weten jullie of hier iets aan te doen is? Ik heb dit nu een paar keer gehad. Na herhaaldelijk aan en uitzetten werkt het wel ineens weer, maar vanochtend kreeg ik het bijvoorbeeld niet goed.

Zie ik een setting in de TV over het hoofd die het geluid geforceerd via HDMI3/ARC uitstuurt? Ik heb wel een optie gevonden waarbij je tussen TV geluid en audio systeem kan kiezen, maar als ik audio systeem selecteer, dan gaat het geluid van de TV uit en hoor ik alsnog niks over mijn surround speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:05:
Ik heb bij mijn XE9005 zo nu en dan dat 'ie de ARC naar de receiver toe niet pakt als ik mijn setup aanzet. Het geluid gaat dan alleen over de TV.

Weten jullie of hier iets aan te doen is? Ik heb dit nu een paar keer gehad. Na herhaaldelijk aan en uitzetten werkt het wel ineens weer, maar vanochtend kreeg ik het bijvoorbeeld niet goed.

Zie ik een setting in de TV over het hoofd die het geluid geforceerd via HDMI3/ARC uitstuurt? Ik heb wel een optie gevonden waarbij je tussen TV geluid en audio systeem kan kiezen, maar als ik audio systeem selecteer, dan gaat het geluid van de TV uit en hoor ik alsnog niks over mijn surround speakers.
Onkyo receiver? Daarmee heb ik het hier niet goed werkend gekregen. Gebruik nu een optische kabel, dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nachtapotheker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:19:
[...]

Onkyo receiver? Daarmee heb ik het hier niet goed werkend gekregen. Gebruik nu een optische kabel, dat gaat prima.
Nee Harman/Kardon. Het werkt ook wel goed 95% van de tijd. Alleen vanochtend zet ik alles dus aan en lijkt de TV de receiver niet te herkennen ofzo. Alleen TV geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:20:
[...]

Nee Harman/Kardon. Het werkt ook wel goed 95% van de tijd. Alleen vanochtend zet ik alles dus aan en lijkt de TV de receiver niet te herkennen ofzo. Alleen TV geluid.
Over Harman Kardon lees ik wel vaker problemen i.c.m. ARC. Misschien dat je nog iets kan doen in de volgorde van aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jumpman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:26:
[...]

Over Harman Kardon lees ik wel vaker problemen i.c.m. ARC. Misschien dat je nog iets kan doen in de volgorde van aanzetten?
Ja, wellicht. Ik realiseer me wel ineens dat de receiver vanmorgen nog aan stond op een andere kanaal dan TV. Dus misschien komt het daar door.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• devilsnight
It is here! DHL is net geweest, de man hielp goed met het tillen naar boven, allemaal top. Bizar zwaar ding zeg, my God.

Rustig uitpakken en dan lekker bezig gaan, hoppa!

https://imgur.com/gallery/MpopP

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 02-02-2018 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertraaf
Netjes.
Zit nog te twijfelen. Of 1999 om de hoek of rond de 1800 verder op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 55xe9305 ook mogen ontvangen. Wat een tv! Fenomenaal! Totaal voor 1161 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:46:
Heb de 55xe9305 ook mogen ontvangen. Wat een tv! Fenomenaal! Totaal voor 1161 euro.
Waar heb je hem kunnen bestellen voor dat bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:46:
Ik ga er vanuit dat ofwel de prijs, ofwel het typenummer een typo is? Gezien de prijs gok ik erop dat je een 55XE9005 hebt gekocht ipv de 9305?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:55
Ja lap, xe9005 ging normaal vandaag geleverd worden door GLS, heel de dag thuis gebleven maar niemand gezien.. word je toch niet blij van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wacht even hoor. De XE9305 heeft GEEN power brick? Ondanks dat het in de fucking handleiding wel staat?

Ik zat me net helemaal kapot te zoeken naar een power brick en kon echt niets vinden. Werd volledig insane hier. Dus ik sluit de televisie gewoon eens aan.... doet ie het gewoon. Wauw.

EDIT

Ok.... Er staat een heel klein sterretje in de handleiding erbij dat het alleen voor bepaalde modellen geldt. My fucking bad... man man.

[ Voor 20% gewijzigd door devilsnight op 02-02-2018 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiovision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de 55xe9305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Voor 4k of gewoon 1080p gaming, wat doen jullie met dingen als reality creation en smooth gradation?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
Voor 1161 euro? Begrijp mij niet verkeerd, maar dit is haast niet te geloven. Dus of je zit te trollen of je hebt je vergist in het typenummer....

Adviesprijs voor de KD55XE9305 op de website van audiovision is 1498, dus ik geloof niet dat je daar ruim 300 euro op af kan dingen gezien de prijzen in de rest van NL & BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
paul-s83 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:51:
[...]

Voor 1161 euro? Begrijp mij niet verkeerd, maar dit is haast niet te geloven. Dus of je zit te trollen of je hebt je vergist in het typenummer....

Adviesprijs voor de KD55XE9305 op de website van audiovision is 1498, dus ik geloof niet dat je daar ruim 300 euro op af kan dingen gezien de prijzen in de rest van NL & BE.
Mijn XE93005 staat op de site daar 1999 en ik heb hem voor 1700 bij hun. :)

Deze deal is wel een maand geleden gemaakt, maar volgens mij stond hij sowieso voor duurder op de site toen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
devilsnight schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:20:
[...]

Mijn XE93005 staat op de site daar 1999 en ik heb hem voor 1700 bij hun. :)

Deze deal is wel een maand geleden gemaakt, maar volgens mij stond hij sowieso voor duurder op de site toen ook.
Dus wat probeer je hiermee te zeggen? Je noemt het formaat niet van jouw deal, maar zal voor het het gemak zeggen dat het om de 65" gaat...

Dit betekent nog steeds niet dat de kd-55XE9305 daar voor 1161 euro te koop is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
paul-s83 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:33:
[...]

Dus wat probeer je hiermee te zeggen? Je noemt het formaat niet van jouw deal, maar zal voor het het gemak zeggen dat het om de 65" gaat...

Dit betekent nog steeds niet dat de kd-55XE9305 daar voor 1161 euro te koop is :)
Oh my bad, ik heb het aardig veel over deze tv gehad hier dus vandaar. Uiteraard de 65 inch, no way dat ik na een 65 inch B6 gehad te hebben kleiner zou gaan.

Even over de dingen die echt belangrijk zijn...

Ik ben er zeer blij mee. Had niet verwacht dat de beeldkwaliteit gewoon ook duidelijk beter zou zijn dan de B6. Ik merkte het echt net in Fortnite, om nog maar te zwijgen over hoeveel feller het is. Iets wat ik heel erg mistte bij de B6, gewoonweg te donker met SDR en HDR. FFXV in HDR ook man, qua zowel brightness als scherpte een heel erg groot verschil.

Daarnaast vind ik het heerlijk me niet meer druk te hoeven maken over IR. Man wat ging dat bizar snel op de B6. Er moeten rare dibgen gaan gebeuren wil ik deze beslissing echt gaan betreuren. So far zeer blij ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:41:
Beste,

De tv heb ik totaal voor 1161 euro, wat gaat om de 55xe9305...
1261-100 euro cashback is 1161 euro .
Bedankt voor je reactie, die 100 euro cashback verklaart een hoop.

Ps, gratis tip, probeer eens de “quote” knop te gebruiken als je een reactie op iemand geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08-2020
Beste,

Hoe krijg jij een cashback als je hem nog maar net hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Maxieboy40 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:08:
[...]

Hoe krijg jij een cashback als je hem nog maar net hebt?
Datum van betalen is hierin leidend, niet de datum van ontvangst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Beste,

Verder een compleet nutteloze melding ;) aangezien je niet de behoefte (of toestemming) hebt om te delen waar dan wel precies dat was en er zo niemand wat aan heeft (aangezien niemand het zo aan een winkel kan voorleggen dat 'iemand had em voor 1261 min nog cashback ... . Waar dan? Tsja dat weten we ook niet maar het was echt zo hoor O-) ).
B) Op een of andere manier volledig over deze post heen gelezen dus excuses _/-\o_
devilsnight schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 23:31:
Voor 4k of gewoon 1080p gaming, wat doen jullie met dingen als reality creation en smooth gradation?
Zou testen of je merkt dat het meer lag geeft en zo niet kan je er best gebruik van maken. 1080p input lag was al hoger dus dat nog aanzetten zal het niet lager op maken ... (denk sowieso niet da je de smooth gradation nodig zult hebben).
Wel mooi op tijd binnen om de Superbowl te kijken 8)

[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 03-02-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas kom ik ook niet tot de aanmerking van de cashback en die prijs... dus de voorgaande berichten van mij komen te vervallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Zaterdag mijn 55xe9005 kan nu al niet wachten Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
apis29 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Verder een compleet nutteloze melding ;) aangezien je niet de behoefte (of toestemming) hebt om te delen waar dan wel precies dat was en er zo niemand wat aan heeft (aangezien niemand het zo aan een winkel kan voorleggen dat 'iemand had em voor 1261 min nog cashback ... . Waar dan? Tsja dat weten we ook niet maar het was echt zo hoor O-) ).

[...]

Zou testen of je merkt dat het meer lag geeft en zo niet kan je er best gebruik van maken. 1080p input lag was al hoger dus dat nog aanzetten zal het niet lager op maken ... (denk sowieso niet da je de smooth gradation nodig zult hebben).
Wel mooi op tijd binnen om de Superbowl te kijken 8)
Is vaak genoeg gedeeld. Ik geniet nu ook van mijn 55xe9305 voor onder de 1300 euro. Prima service en echt een top tv!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Oh, dan hoef je het niet nog een keer te delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Net Battlefield 1 gespeeld, en al is die input lag maar een klein beetje beter dan de B6 die ik had.... ik merkte het meteen. Wat best interessant is trouwens, want BF1 op Xbox One X is niet 4K,is niet eens X Enhanced. 900p upscaled naar 1080p volgens mij.

Volgens HDTVtest geloof ik was de input lag voor 1080p content juist ergens in de 40. Maar de input blijft wel 4K volgens mij, dus had ik nou wel of niet de lage input lag van 26ms(zoiets) of juist wel in de 40ms? Het voelde echt niet als 40 aan, absoluut niet.

Verder gewoon genieten. Nog geen issues en hopelijk blijft dat zo, dat is altijd maar afwachten met televisies. Uiteraard moet je ook niet echt speciaal op zoek gaan naar issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:48
devilsnight schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:41:
Net Battlefield 1 gespeeld, en al is die input lag maar een klein beetje beter dan de B6 die ik had.... ik merkte het meteen. Wat best interessant is trouwens, want BF1 op Xbox One X is niet 4K,is niet eens X Enhanced. 900p upscaled naar 1080p volgens mij.

Volgens HDTVtest geloof ik was de input lag voor 1080p content juist ergens in de 40. Maar de input blijft wel 4K volgens mij, dus had ik nou wel of niet de lage input lag van 26ms(zoiets) of juist wel in de 40ms? Het voelde echt niet als 40 aan, absoluut niet.

Verder gewoon genieten. Nog geen issues en hopelijk blijft dat zo, dat is altijd maar afwachten met televisies. Uiteraard moet je ook niet echt speciaal op zoek gaan naar issues.
Gaat om het output signaal van Xbox one X wat op 4k staat. 25ms dus.

ik heb 1080P via ps4 geprobeerd en daar voelde ik die 42ms wel degelijk in negatieve zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
jernij schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Oh, dan hoef je het niet nog een keer te delen...
Het is geen geheim hoor maar diegene bracht het zo. Je kan gewoon even teruglezen of het zonder ondertoon vragen. Zo moeilijk is het niet, heb ik ook gedaan en ik ben keurig geholpen hier door diegene op het forum.

Audiovision gaat het om, keurige winkel met goede prijzen en echt een geweldige service door de eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Mick3112 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:48:
[...]

Gaat om het output signaal van Xbox one X wat op 4k staat. 25ms dus.

ik heb 1080P via ps4 geprobeerd en daar voelde ik die 42ms wel degelijk in negatieve zin.
Nice! Dus eigenlijk elke game op X is gewoon 25ms dan? Top hoor!

Ik was wel verbaasd dat er helemaal geen firmware updates waren toen ik het ging checken via de tv. Nou ja, prima dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
AMARONE schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Is vaak genoeg gedeeld. Ik geniet nu ook van mijn 55xe9305 voor onder de 1300 euro. Prima service en echt een top tv!!
'Vaak'? Als je op '1261' (of 1161) zoekt dan vind je echt geen Audiovision terug. Aan de andere kant als je op Audiovision zoekt kom je wel eerdere posts tegen ja en dan nog gisteren ergens tussen gepropt, een stuk of vier posts later dan de relevante, zonder te quoten dat het om Audiovision ging.
Je kan tegenwoordig ook niet meer de volledige posthistorie bekijken maar enkel de topics waarin gepost is Oh toch wel weer gevonden maar had ook op poster gezocht en die posts die ik nu op de laptop als resultaat krijg kreeg ik vanmiddag niet met de tablet :+ .

In ieder geval zeker een mooi prijsje d:)b (dacht dat ze nog mee zouden werken aan een aangepaste factuur met datum binnen de cashback grens? had ook geen nut meer natuurlijk omdat de datum voor aanvragen ook al verlopen is inmiddels)

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 03-02-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Android TV is trouwens wel redelijk onstabiel nog. Of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Bourgi schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:05:
Mijn 75XE9005 is 2 weken geleverd door Audiovision. Toptoestel!
Wat een beeld bij 4K via Netflix 8)7

Nu begrijp ik goed waarom jullie allemaal klant zijn bij Audiovision :-)
Dik! Foto van hoe die hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
AMARONE schreef op zondag 4 februari 2018 @ 01:53:
Geef eens wat voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:43
Nope, je bent niet de enige. Dat is het enige minpuntje aan mijn XE9005: AndroidTV. Ontzettend traag en instabiel (apps die niet goed starten bijv.).

Ik herstart de tv eens in de week, omdat ik het idee heb dat het interne geheugen van de tv vol lijkt te lopen - tv staat doorgaans in standby. Gisteren stotterde Amazon Prime tijdens 4K playback, na een herstart was dat voorbij. Maar goed, de tv herstart zichzelf ook wel eens ... Uit het niets (dit is nu twee keer gebeurd sinds november 2017).

Samsung's Tizen en LG's WebOS zijn in mijn ogen betere besturingssystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08-2020
Overal al aan hef rondzodkdn geweest eb zelf aan het uit testen geweest. Maar kom er niet echt uit. Wat vinden jullie nu de beste beeldinstelling voor de XE9005? Voornamelijk films sport en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Dat is voor iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivan4you
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:41
Maxieboy40 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 11:14:
Overal al aan hef rondzodkdn geweest eb zelf aan het uit testen geweest. Maar kom er niet echt uit. Wat vinden jullie nu de beste beeldinstelling voor de XE9005? Voornamelijk films sport en games.
Deze gebruik ik.Er zijn geen betere :P

http://users.telenet.be/s.../Sony%20tv%20settings.odt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Al hier gekeken naar de tips van tcviper en HDTV Test apis29 in "\[LCD/OLED] Sony 2017 line-up"
Deze gebruik ik.Er zijn geen betere :P

http://users.telenet.be/s.../Sony%20tv%20settings.odt
Dat zijn dus deze: https://www.homecinemamag...view-sony-kd-55xe9005-tv/ (zou overigens een apart voor Sport aanmaken met andere Motionflow instellingen. Bijv. de Cinema Home daarvoor aanpassen)

[ Voor 53% gewijzigd door apis29 op 04-02-2018 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Heeft iemand e KD-65XE8505 voor € 979,00 kunnen kopen? Hij was vrijdag heel even die prijs.

pricewatch: Sony KD-65XE8505 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:55
49XE9005 ontvangen, ziet er super uit.

Had graag de 55 versie gehad maar dat werd nét iets te groot voor de kamer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb iets geks en ik weet niet of het nu door mijn TV komt of niet, maar het is er wel sinds mijn nieuwe TV er staat (65XE9005).

In de TV zit een PS4 en een KPN ontvanger en een versterker via HDMI ARC.

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik beneden kom en dat de versterker aan staat op DISC (dit is de HDMI poort waar de Chromecast in zit). Dit terwijl de versterker in principe altijd op TV staat (ARC). Chromecast gebruik in principe ook niet echt meer, want dat zit in de TV.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik denk dat ik de Chromecast er maar even uit ga halen en kijken wat er dan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:18:
Ik heb iets geks en ik weet niet of het nu door mijn TV komt of niet, maar het is er wel sinds mijn nieuwe TV er staat (65XE9005).

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik beneden kom en dat de versterker aan staat op DISC (dit is de HDMI poort waar de Chromecast in zit). Dit terwijl de versterker in principe altijd op TV staat (ARC). Chromecast gebruik in principe ook niet echt meer, want dat zit in de TV.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik denk dat ik de Chromecast er maar even uit ga halen en kijken wat er dan gebeurt.
Als je elke dag maar één apparaat aansluit, dan weet je na drie dagen welk apparaat het veroorzaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jumpman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Als je elke dag maar één apparaat aansluit, dan weet je na drie dagen welk apparaat het veroorzaakt. :)
Haha ja das ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Heeft men nog goede settings om uit te proberen voor de 9305? 9005 is ook prima volgens mij. Ben altijd benieuwd wat anderen gebruiken qua settings, vooral voor gaming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bourgi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07 17:43
Wackmack schreef op zondag 4 februari 2018 @ 07:50:
[...]

Dik! Foto van hoe die hangt?
75 inch 9000 reeks:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/6e0yn8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Wat een apparaat. Heerlijk gamen ook op zo'n bioscoopscherm denk ik. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tv is heel mooi, alleen dat kastje zou ik weghalen of vervangen voor iets moderns. Dan oogt het geheel nóg mooier en strakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lixis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:46
Zojuist de 55xe9005 besteld bij Smits Arnhem voor € 1171,-

Ik ben erg benieuwd! ☺ Aangezien ik van een full-hd 43” model overstap zal het een flinke upgrade zijn. Omdat we zo’n 5 meter van de tv af zitten was dat ook wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:18:

niet geheel hetzelfde euvel maar ik heb een ook PS4 en die wil om de een of andere reden ook nog wel eens gek doen. Zet ik mijn TV (Sony 65W855C, dus geen 2017 model OLED) aan om youtube te kijken ofzo dan wordt soms spontaan mijn PS4 wakker en springt aan vanuit standby.

Geen idee waarom die dat nodig vind :+

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Pagina: 1 ... 14 ... 38 Laatste