In mijn geval is het niet heel erg want ik was echt te druk bezig met twee sterfgevallen waarvan eentje vreselijk onverwacht en het feit dat we keihard bezig moesten in het huis om het op tijd leeg te krijgen voor de huurbaas.
Hoe dan ook, Audiovision had zelf ook niet verwacht dat het zo lang ging duren maar het is geen ramp. Toen ik nog geen deal had gesloten had ik ook contact met Frans de Smet en daar kreeg ik 1700 niet voor elkaar. Kwamen sowieso verzendkosten bij nog.
Ach, het zal nu vast niet lang meer gaan duren. DHL België heeft schijnbaar problemen met het label van twee zendingen. Audiovision zet alles op alles op het toch nog voor elkaar te krijgen voor mij vandaag. Ik wacht het rustig af.
EDIT
De zending heeft 24 uur vertraging opgelopen.
DHL heeft hun best gedaan via een speciale service het alsnog voor elkaar te krijgen maar helaas. En verder is nog...
Na afhaling gisteren bij uw afzender werd de zending in onze depot (Antwerpen) verwerkt en daarbij werd er gemeld dat de achterliggende data (gegevens op uw label & in ons systeem) niet correct waren. Ik heb deze voormiddag alles nogmaals overlopen en niets fout vastgesteld. Daar deze zending vertraging had opgelopen door ons hebben wij op verschillende manieren deze proberen krijgen op bestemming, dit is ons helaas niet gelukt omdat uw bestelling in een buffer opgeslagen is en zal vertrekken naar Nederland zodat deze morgen uitgeleverd kan worden.
Op klantendienst hebben wij een dossier opgestart & zullen wij deze actief houden tot u uw bestelling heeft ontvangen.
Meer informatie hierover zal u morgen ontvangen.
Ik ga gewoon uit van volgende week nu, heb ik hem toch morgen of zaterdag dan is dat mooi. Hoop iig dat ik hem voor het tweede weekend van februari heb aangezien verre vrienden op bezoek komen met allerlei consoles etc.
[
Voor 37% gewijzigd door
devilsnight op 01-02-2018 15:22
]