Ja de standby tijd is altijd al een ellende geweest in Android. Vergeleken met mijn iphone dan.
Raak je een iphone niet aan, dan doet ie ook niks en zit je zo op meer dan een week standby tijd.
Raak je een android niet aan, dan gaat de batt. bijna net zo snel leeg als dat je 'm wel aanraakt.
Hoewel dit in Android O flink zou moeten zijn aangepakt overigens, daar zouden veel background processen nu ook bevroren worden. (Het verschil tussen android en ios, ios bevriest gewoon lekker alles op de telefoon, wat voor developers weer andere uitdagingen met zich meebrengt).
Dus wel raar dat je op Oreo dezelfde resultaten in Standby lijkt te behalen, je zou toch denken dat dit wel enigszins beter moet zijn.
Heb ik ook een tijdje naar lopen zoeken, maar PV is zoiets als 'Public Version' en dus blijkbaar de 'niet' test versie. maw. de versie die je nu moet hebben.
Ben overigens al de halve dag de "pijnlijke" weg via de firmware-updater aan het volgen.. ik zat via TMobile pas op versie *180, dus eerst naar 185 toen de hele OTA naar *186 (andere versies gaven een corrupt error?).. en eindelijk is hij nu dan de Oreo update aan het laden..
Denk dat als ik op TMobile moet wachten ik in Mei pas de updates krijg.
[
Voor 33% gewijzigd door
CT op 11-03-2018 18:25
]