Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:38

snmght

imho dan he

CT schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:21:
@BarryS Cool. net via de Firmware Finder ook een compatible versie voor de Huawei P10 gevonden (VTR-L29 8.0.0.369(C432) update incl face unlock) ben 'm nu meteen aan het installeren :) Lijkt mij zeer handige toevoeging op de toch al rete-snelle fingerprint unlock ;)

edit: Face-unlock werkt uitstekend, wel jammer dat je maar 1 gezicht kan invoeren, zou graag met en zonder bril willen invoegen.. misschien ergens een suggestie doen bij huawei? al denk ik dat ik niet de enige ben :P
Mij herkent hij met en zonder, geloof dat ik hem zonder had ingevoerd misschien maakt dat nog iets uit. Werkt snel en goed inderdaad!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58
Wat me trouwens wel meer en meer begint te storen is de usb-c aansluiting van de P10 die niet echt vastklikt indien ik hem op de pc aansluit. Als ik dan maar tegen mijn gsm tik, stopt hij al met opladen bij wijze van spreken.

In de poort van mijn laptop zit de kabel dan wel weer muurvast en klikt hij echt vast. Omdraaien van de kabel maakt ook niets uit. Nog meer mensen dat hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-09 23:38
Lambo LP670 SV schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:20:
Wat me trouwens wel meer en meer begint te storen is de usb-c aansluiting van de P10 die niet echt vastklikt indien ik hem op de pc aansluit. Als ik dan maar tegen mijn gsm tik, stopt hij al met opladen bij wijze van spreken.

In de poort van mijn laptop zit de kabel dan wel weer muurvast en klikt hij echt vast. Omdraaien van de kabel maakt ook niets uit. Nog meer mensen dat hier last van hebben?
Heb hier inderdaad ook heel veel last van (gebruik wel niet de originele oplader hierbij heb ik er minder last van).
Ben eraan aan het denken om een nieuwe usb c kabel te kopen zodat deze misschien wat beter vastklikt

Batterijduur gaat ook zeer snel omlaag met de laatste updates vind ik.

Al met al nog zeer tevreden van de gsm !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Philtjens schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 00:35:
[...]

Heb hier inderdaad ook heel veel last van (gebruik wel niet de originele oplader hierbij heb ik er minder last van).
Ben eraan aan het denken om een nieuwe usb c kabel te kopen zodat deze misschien wat beter vastklikt

Batterijduur gaat ook zeer snel omlaag met de laatste updates vind ik.

Al met al nog zeer tevreden van de gsm !
We hebben natuurlijk ook nooit een officiële usb-c - usb-c kabe erbij gekregen van Huawei.
Mijne is een officiële van Samsung en klikt dus bijna muurvast in de laptop, maar zit super soft in de P10 jammer genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Tip, misschien is proberen met een tandenstoker de stof/prut uit de usb-c poort te halen.
Dit moest ik ook altijd bij mijn oude iphone doen om de zoveel tijd en onlangs heb ik dit ook bij mijn P10 gedaan, er kwam aardig wat uit en de 'klik' pennetjes werden ineens weer zichtbaar (liggen diep in de poort).
Je merkt wel wat verschil met het inpluggen van een usb-c kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:03
CT schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 09:43:
[...]

Tip, misschien is proberen met een tandenstoker de stof/prut uit de usb-c poort te halen.
Dit moest ik ook altijd bij mijn oude iphone doen om de zoveel tijd en onlangs heb ik dit ook bij mijn P10 gedaan, er kwam aardig wat uit en de 'klik' pennetjes werden ineens weer zichtbaar (liggen diep in de poort).
Je merkt wel wat verschil met het inpluggen van een usb-c kabel.
Dit idd!
zo nu en dan valt mijn USB kabel er al uit als ik er naar kijk.
Even met een tandenstoker of iets anders scherp, voorzichtig uiteraard, het broekzakkenfluff er uit halen.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:13
Ik krijg sinds 2 dagen heel irritant de melding of ik wifi scannen wil inschakelen.

Uiteraard annuleer ik dat, want why, maar de melding blijft bij zowat elke unlock terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
NeutraleTeun schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:54:
Ik krijg sinds 2 dagen heel irritant de melding of ik wifi scannen wil inschakelen.

Uiteraard annuleer ik dat, want why, maar de melding blijft bij zowat elke unlock terugkomen.
Geen last van. Was dit na het installeren van een update/donwloaden van nieuwe app/aanpassing van de settings?

Ik zit overigens nu op CTR-L09 8.0.0.375 (C432)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Waarschijnlijk een update gok ik.

Meerderen hebben er last van.
https://www.google.nl/amp...opup-wont-stop.html%3famp

Ik zit op dezelfde build btw.

[ Voor 12% gewijzigd door NeutraleTeun op 03-09-2018 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:18
NeutraleTeun schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 17:54:

Ik loop hier ook tegenaan. Heel irritant. Ik heb zelf de P10 Plus. De melding komt alleen op als de WiFi is uitgeschakeld. De optie staat echter wel aan in de settings. Dit moet dus echt een bug zijn.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Mja. Net een emui update ontvangen, maae de melding blijft.

Krijg hem nu soms zelfs met tussenpozen van 5 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 08:29
NeutraleTeun schreef op maandag 3 september 2018 @ 19:37:
Mja. Net een emui update ontvangen, maae de melding blijft.

Krijg hem nu soms zelfs met tussenpozen van 5 seconden.
Ik had hier laatst ook constant last van. De oplossing is gewoon te doen wat er staat. Wifi AAN houden. Zodra je buiten bereik bent, schakelt hij toch over op mobiele data.Tevens verbeterde internetverbinding aangezet.

http://www.imagebam.com/image/533d07965448584

[ Voor 5% gewijzigd door Yamaka op 04-09-2018 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ja, maar ik wil dus niet dat apps zelf kunnen scannen naar netwerken als ze dat willen. Dat bepaal ik zelf wel.

En blijkbaar is het ook een optie, aangezien ik de keuze krijg voorgeschoteld.
Alleen zijn ze het niet eens met mijn keuze blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-09 23:38
Heeft er nog iemand problemen dat geen enkele muziek liveset langer dan een uur afgespeeld kan worden via youtube ?

Dit lukt bij mij op geen enkele manier meer.

Is dit alleen nog maar mogelijk via de nieuwe youtube music app misschien ?

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Onlangs de p10 lite van mijn moeder ter reparatie aangeboden. De batterij was namelijk tijdens het laden op gaan zwellen en is uitgezet waardoor de voorkant van het toestel is gaan buigen. Gelukkig verder niets gebeurd. Het is nu nog even afwachten op de reparatie.

Iemand anders die dit ook meegemaakt heeft?

• Lambo LP670 SV
beyazz06 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:04:
Onlangs de p10 lite van mijn moeder ter reparatie aangeboden. De batterij was namelijk tijdens het laden op gaan zwellen en is uitgezet waardoor de voorkant van het toestel is gaan buigen. Gelukkig verder niets gebeurd. Het is nu nog even afwachten op de reparatie.

Iemand anders die dit ook meegemaakt heeft?
Nog niets hier over gelezen, maar dit is misschien ook niet helemaal het juiste topic hiervoor. Zijn voornamelijk eigenaren van een P10 (non-lite).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Wederom een security update beschikbaar overigens.
Heb ook een gevoel dat het daarbij gaat blijven en we geen update naar 9.0 gaan krijgen (Android/EMUI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heeft iemand een idee of er nog ergens de VTR-L29 te krijgen is? Rebuy adverteert met dual sim versies maar dat zijn gewoon de VTR-L09's. Als ik het zelf zou kunnen fiksen met firmware oid om er dual sim van te maken houd ik mij ook aanbevolen :) Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:05:
Hallo,

Heeft iemand een idee of er nog ergens de VTR-L29 te krijgen is? Rebuy adverteert met dual sim versies maar dat zijn gewoon de VTR-L09's. Als ik het zelf zou kunnen fiksen met firmware oid om er dual sim van te maken houd ik mij ook aanbevolen :) Cheers!
Je kunt de VTR-09s rebranden tot VTR-29s, maar dan moet je wel de bootloader ontsluiten en Huawei geeft geen codes meer. Bij DC unlocker kun je wel voor 4€ dit voor elkaar krijgen (maar mogelijk niet meer bij recente updates, dus als je dit doet, moet je niet eerst updaten). Rebranding gaat zo: https://forum.xda-develop...and-update-guide-t3691013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Nieuwe update beschikbaar met daarbij een 'cheat app' om je prestaties te boosten in games.

Verder is het screenrecording verbeterd (nog nooit gebruikt)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/4zqixdggv4ibq7m/Screenshot_20181127-230438.jpg?dl=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chiel
Een beta pie versie wordt binnenkort getest in sommige Europese landen (Duitsland, Italië en Spanje). Inschrijving staat nu open via de Huawei beta app, maar helaas dus niet in Nederland. Het goede nieuws is wel dat pie wel echt naar de P10 gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
M!chiel schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 19:13:
Een beta pie versie wordt binnenkort getest in sommige Europese landen (Duitsland, Italië en Spanje). Inschrijving staat nu open via de Huawei beta app, maar helaas dus niet in Nederland. Het goede nieuws is wel dat pie wel echt naar de P10 gaat komen.
Ik ben benieuwd naar wat het extra gaat brengen. Enige waar ik me nu echt aan stoor is het automatisch afsluiten van apps als ze zogezegd niet 'actief' zijn.

Vb. Waze opzetten zonder te navigeren (puur voor meldingen), 10 minuten later is waze ineens afgesloten.
Doe ik hetzelfde maar dan met actieve navigatie wordt Waze niet afgesloten.

Hoop dat dergelijke dingen opgelost zijn in de 9 versie.

Overigens is er weer een security update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

@Lambo LP670 SV Als je in je settings zoekt naar 'ignore battery optimisation" kun je er voor zorgen dat bepaalde apps niet deze 'privilege' krijgen. Zoals je podcast-app, is wel zo prettig dat die door kan draaien in de achtergrond. Maar ook je Navigatie app ;-)

Sommige apps, zoals het al machtige facebook, hebben deze optie standaard 'uit' staan omdat ze een deal hebben met Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
CT schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:50:
@Lambo LP670 SV Als je in je settings zoekt naar 'ignore battery optimisation" kun je er voor zorgen dat bepaalde apps niet deze 'privilege' krijgen. Zoals je podcast-app, is wel zo prettig dat die door kan draaien in de achtergrond. Maar ook je Navigatie app ;-)

Sommige apps, zoals het al machtige facebook, hebben deze optie standaard 'uit' staan omdat ze een deal hebben met Huawei.
Gekke is dat hij daar niet tussenstaat. Alleen enkele dingen van Google.

Verder heb ik de app specifiek op manueel gezet en run in de background aan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:43
Net de android 9.0 update op mijn P10 plus kunnen installeren. Ziet er verder wel goed uit, alleen een ding frustreert mij.

In de statusbalk staan de icons voor WIFI en het mobiele netwerk aan de linkerkant. Terwijl ik gewend bent dat aan de linkerkant notificaties staan en aan de rechtkant de overige dingen (batterije, wifi, netwerk, bluetooth, enz.)

Weet iemand hoe ik dat weer terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Bobbje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:58:
Net de android 9.0 update op mijn P10 plus kunnen installeren. Ziet er verder wel goed uit, alleen een ding frustreert mij.

In de statusbalk staan de icons voor WIFI en het mobiele netwerk aan de linkerkant. Terwijl ik gewend bent dat aan de linkerkant notificaties staan en aan de rechtkant de overige dingen (batterije, wifi, netwerk, bluetooth, enz.)

Weet iemand hoe ik dat weer terug kan krijgen?
Geen idee, ik wist trouwens niet dat 9.0 al wordt gereleased of is dit een beta test?
Zie overigens ook dat je een P10 Plus hebt ipv de gewone P10, misschien dat daar ook nog een verschil in zit.
Zelf nog de 8.0 met security patches van maart namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:43
Lambo LP670 SV schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:13:
[...]

Geen idee, ik wist trouwens niet dat 9.0 al wordt gereleased of is dit een beta test?
Zie overigens ook dat je een P10 Plus hebt ipv de gewone P10, misschien dat daar ook nog een verschil in zit.
Zelf nog de 8.0 met security patches van maart namelijk.
Doordat ik HiCare eenmalig heb opgestart kwam de updata beschikbaar, kon hem daardoor zo installeren.

Alleen op internet worden vaker meldingen gemaakt over dit 'probleem', ook bij andere types als P10 of P10+. Oplossingen ervoor is niet beschikbaar, moet er gewoon aan wennen dat ik niet de heletijd een notificatie heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke_
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 22:11
Bobbje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:14:
[...]

Doordat ik HiCare eenmalig heb opgestart kwam de updata beschikbaar, kon hem daardoor zo installeren.

Alleen op internet worden vaker meldingen gemaakt over dit 'probleem', ook bij andere types als P10 of P10+. Oplossingen ervoor is niet beschikbaar, moet er gewoon aan wennen dat ik niet de heletijd een notificatie heb....
Zondag HiCare geïnstalleerd maar kreeg nog steeds geen Android 9 update...
Vandaag opeens de 9.0.1.163 update op mijn p10+ van T-mobile. Updaten ging soepel en snel in een paar minuten. Deze versie heeft ook de maart security patches, hiervoor op de januari patch (februari nooit gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
ikke_ schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:49:
[...]

Zondag HiCare geïnstalleerd maar kreeg nog steeds geen Android 9 update...
Vandaag opeens de 9.0.1.163 update op mijn p10+ van T-mobile. Updaten ging soepel en snel in een paar minuten. Deze versie heeft ook de maart security patches, hiervoor op de januari patch (februari nooit gekregen).
Idem. Heb de HiCare app terug enabled en laten inloggen en dergelijke maar de 8.xx is nog steeds de recentste versie zogezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Hier ook versie 9.
Zijn toch flink wat zaken anders. Alles weer even wennen en zoeken, zelfs even snel een foto maken.

Wat ik vooral vervelend vind is dat je de vaak gebruikte sites niet meer als blokjes in je browser ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 17:21
Is het normaal dat ik nog steeds op 8.0.0 zit? De 9 is nu toch al enige tijd uit.

Moet dit nog steeds eerst langs de provider passeren voor verificatie, of is dat met Project Treble niet meer nodig?

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guest12
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-09-2023
Beste allen, sinds 1.5 jaar heb ik de Huawei P10 in gebruik, zeer blij mee! Ik heb geen andere cover gebruikt dan de standaard screenprotector die al op de telefoon zat. Deze is nu wel aan vervanging toe (krasjes en laat los aan de onderkant). Ik las alleen dat deze er niet zomaar af te pulken is ivm hardnekkige plakresten die overblijven? Iemand hier ervaring mee, en wat raden jullie aan? Zeer veel dank alvast voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
Guest12 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:39:
Beste allen, sinds 1.5 jaar heb ik de Huawei P10 in gebruik, zeer blij mee! Ik heb geen andere cover gebruikt dan de standaard screenprotector die al op de telefoon zat. Deze is nu wel aan vervanging toe (krasjes en laat los aan de onderkant). Ik las alleen dat deze er niet zomaar af te pulken is ivm hardnekkige plakresten die overblijven? Iemand hier ervaring mee, en wat raden jullie aan? Zeer veel dank alvast voor jullie hulp.
Bij mij ging de protector er zonder probleem vanaf, maar deze had er maar een paar maanden op gezeten. Eventuele lijmresten kun je met een ouderwets scheermesje er makkelijk af krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb hier thuis een P10 gebruiker maar nog geen update ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guest12
M!chiel schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:26:
[...]

Bij mij ging de protector er zonder probleem vanaf, maar deze had er maar een paar maanden op gezeten. Eventuele lijmresten kun je met een ouderwets scheermesje er makkelijk af krijgen.
Dankjewel voor je reactie! Dan ga ik het er binnenkort op wagen, de krasjes worden toch wel irritant.

Ik heb geen ervaring met het kopen/plakken van een nieuwe screenprotector, heb je een nieuwe online gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Gebruik nu zelf al jaar geen protector meer op de P10 en heb 0 krassen. Heb wel dat er meer op de rand her en der een klein stukje af is ('scherm' glas) door stoten, maar daar merk je ook niks van en had een protector ook niet voorkomen. In de (zoals gisteren) volle zon buiten zie je nu wel van die ultra micro krasjes, maar binnen lijkt het ding wel nieuw.

Overigens heb ik nogsteeds niet de update naar 9, hij is er wel als ik de 'firmware finder' raadpleeg, maar die App werkt helaas niet meer met de ingebouwde proxy(??) nu moet ik m'n router gaan her-configureren, daar heb ik weinig zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
Guest12 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:13:
[...]

Dankjewel voor je reactie! Dan ga ik het er binnenkort op wagen, de krasjes worden toch wel irritant.

Ik heb geen ervaring met het kopen/plakken van een nieuwe screenprotector, heb je een nieuwe online gekocht?
Ja, ik had een goedkope gekocht bij AliExpress maar deze had een randje dat net te breed was, waardoor ik de rand van het scherm niet kon zien. Ik heb daarom hem snel weer verwijderd. Er kwamen daarna weliswaar na verloop van tijd wat microkrasjes bij, maar die zie je nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-09 10:36
CT schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:22:
Gebruik nu zelf al jaar geen protector meer op de P10 en heb 0 krassen. Heb wel dat er meer op de rand her en der een klein stukje af is ('scherm' glas) door stoten, maar daar merk je ook niks van en had een protector ook niet voorkomen. In de (zoals gisteren) volle zon buiten zie je nu wel van die ultra micro krasjes, maar binnen lijkt het ding wel nieuw.

Overigens heb ik nogsteeds niet de update naar 9, hij is er wel als ik de 'firmware finder' raadpleeg, maar die App werkt helaas niet meer met de ingebouwde proxy(??) nu moet ik m'n router gaan her-configureren, daar heb ik weinig zin in.
Het metaal is bij mij eerder beschadigd. Zeker aan de onderkant en achterkant. Alle stukjes dit zilver zijn ipv zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-09 10:36
Edwin_VH schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:55:
Is het normaal dat ik nog steeds op 8.0.0 zit? De 9 is nu toch al enige tijd uit.

Moet dit nog steeds eerst langs de provider passeren voor verificatie, of is dat met Project Treble niet meer nodig?
Lijkt er op dat EMUI 9.0 een tijdje stil heeft gelegen
https://www.huaweicentral...-reach-to-you-this-month/

Toevoeging: https://www.huaweicentral...0-series-in-more-regions/

[ Voor 10% gewijzigd door _Tinus_ op 05-06-2019 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga zien verschijnen.
Zou zo maar kunnen dat met heel dat Google - Trump gedoe alles even on hold heeft gestaan. De licenties en dergelijke moeten immers in orde zijn.

Overigens is de onderkant van mijn toestel ook zilver door de vele krassen. Het metalen frame heeft hier en daar een paar butsen en ik doe het nog steeds met de originele screenprotector :o Hoesje heb ik nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickV
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 11:03
ik kreeg hem gisteren (5-6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb 'm nu ook klaar staan :) Vanavond maar is de update (snel) draaien voordat huawei de diepe update-stilte ingaat tot dat trumpetoeter het gedoe weer opheft (wrscnlk volgende week ofzo, wispelturigheid kennende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
CT schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:12:
Heb 'm nu ook klaar staan :) Vanavond maar is de update (snel) draaien voordat huawei de diepe update-stilte ingaat tot dat trumpetoeter het gedoe weer opheft (wrscnlk volgende week ofzo, wispelturigheid kennende).
Van welke versie komen jullie af?
Ik heb zelf nog de VTR-L09 8.0.0.386(C432).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb nu VTR-L09 8.0.0.384(C432)

en ik kan naar VTR-L09 9.0.1.185(C432E1R1P9)

[ Voor 37% gewijzigd door CT op 06-06-2019 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Heb gisterenavond de update ook aangeboden gekregen naar de VTR-L09 9.0.1.185(C432E1R1P9)

Eerste look & feel is wel positief imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.vandongen
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 30-11-2020
Hoi,

Sinds de laatste software update naar 9.0.1.185(C432E1R1P9), ergens een week geleden, schakelt de Wifi op mijn Huawei P10 zichzelf elke nacht uit, ongeacht het batterijvermogen en of ie wel of niet aan de lader hangt. Wifi+ staat uit, en "Verbonden blijven wanneer het apparaat slaapt" staat aan. Ook Bluetooth staat aan. Iemand een idee?

Thanks,
John

[ Voor 3% gewijzigd door john.vandongen op 19-06-2019 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guest12
Beste Tweakers,

Na kort in de extreme besparingsstand te hebben gestaan, heb ik plots een 'button' middenin het beeldscherm van mijn telefoon. Het lijkt het rondje uit de buttons onderaan de telefoon. Opnieuw opstarten verhelpt het probleem niet. De button zit vast en verschuift niet met het beeldscherm mee.

Heeft iemand van jullie idee hoe dit verholpen kan worden? Ik heb een foto gemaakt (het is niet zichtbaar op een screenshot), maar ik weet niet hoe ik hier een foto kan uploaden.

Ik ben jullie zeer dankbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Guest12 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:30:
Beste Tweakers,

Na kort in de extreme besparingsstand te hebben gestaan, heb ik plots een 'button' middenin het beeldscherm van mijn telefoon. Het lijkt het rondje uit de buttons onderaan de telefoon. Opnieuw opstarten verhelpt het probleem niet. De button zit vast en verschuift niet met het beeldscherm mee.

Heeft iemand van jullie idee hoe dit verholpen kan worden? Ik heb een foto gemaakt (het is niet zichtbaar op een screenshot), maar ik weet niet hoe ik hier een foto kan uploaden.

Ik ben jullie zeer dankbaar!
Is een intstelling. Bij instellingen => System => System navigation => Single key navigation staat waarschijnlijk hier op of Navigation dock.

Overigens deze nacht een update gekregen met een nieuwe security patch. Geen idee of dit iets van google is of van Huawei.

Android security patch staat nu op 5 july 2019. Weet niet wat dit eerst was.
Build number is 9.1.0.252 (...patch04)

Lijkt er overigens op dat ze een bug met eyelight/comfort gefixed hebben. Bij mij bleef deze bluelight filter soms onterecht opstaan ipv het schedule te volgen.

Ander vraagje, zijn er hier nog waarbij het oplaadpunt af en toe begint te zeuren? Hij wordt hier al kieskeuriger hoe ik de kabel erin steek alvorens te willen opladen. Geeft me niet echt een goed gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:52
Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:27:
[...]

Is een intstelling. Bij instellingen => System => System navigation => Single key navigation staat waarschijnlijk hier op of Navigation dock.

Overigens deze nacht een update gekregen met een nieuwe security patch. Geen idee of dit iets van google is of van Huawei.

Android security patch staat nu op 5 july 2019. Weet niet wat dit eerst was.
Build number is 9.1.0.252 (...patch04)

Lijkt er overigens op dat ze een bug met eyelight/comfort gefixed hebben. Bij mij bleef deze bluelight filter soms onterecht opstaan ipv het schedule te volgen.

Ander vraagje, zijn er hier nog waarbij het oplaadpunt af en toe begint te zeuren? Hij wordt hier al kieskeuriger hoe ik de kabel erin steek alvorens te willen opladen. Geeft me niet echt een goed gevoel..
Heb je al geprobeerd met een een tandenstoker de poort schoon te maken?
Er hoopt op een gegeven moment toch aardig wat stof in op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
jordeeeh schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:44:
[...]

Heb je al geprobeerd met een een tandenstoker de poort schoon te maken?
Er hoopt op een gegeven moment toch aardig wat stof in op.
Al dikwijls in liggen prutsen. Lijkt er gewoon op dat de 'weerhaakjes' verslijten.
Kan mogelijks wel eens een andere kabel kopen om te zien of het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiths
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-07 11:14
Hey Allen,

Voor mij komt deze P10 naar boven in mijn zoektocht naar de perfecte telefoon als ik mijn prefs ingeef in de pricewatch:
- klein formaat, <5,2"
- goede camera,
- 64GB uitbreidbare opslag,
- android
- 3.5mm jack
Niet te veel snufjes, maar gewoon een degelijke phone met een groot gebruiksgemak.

Nu verkoopt men deze P10 blijkbaar niet meer en lees ik hier ook dat de updates hierbij dan ook achterop beginnen hinken.

Hebben jullie soms tips voor een goede vervanger of komt er binnenkort een gelijkaardig toestel ergens op de markt waar de typische P10 gebruiker naar uitkijkt?
Ik heb het gevoel dat men voor de specs ook in budgetmodellen alles steeds groter maakt, maar ik kijk er nu eenmaal niet naar uit om zo'n groot model op zak te hebben.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
smiths schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:15:
Hebben jullie soms tips voor een goede vervanger of komt er binnenkort een gelijkaardig toestel ergens op de markt waar de typische P10 gebruiker naar uitkijkt?
Ik heb het gevoel dat men voor de specs ook in budgetmodellen alles steeds groter maakt, maar ik kijk er nu eenmaal niet naar uit om zo'n groot model op zak te hebben.
Alvast bedankt.
De Samsung S10e is voor mij een goede opvolger voor de P10. De Xiaomi Mi 9 SE is denk ik ook een goede koop (heb een jaartje een Mi Mix2s gehad met een custom rom). De Samsung A41 is ook een optie als je minder wilt uitgeven.

[ Voor 7% gewijzigd door M!chiel op 15-07-2020 10:28 . Reden: Xiaomi toegevoegd als optie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiths
M!chiel schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 20:22:
[...]

De Samsung S10e is voor mij een goede opvolger voor de P10. De Xiaomi Mi 9 SE is denk ik ook een goede koop (heb een jaartje een Mi Mix2s gehad met een custom rom). De Samsung A41 is ook een optie als je minder wilt uitgeven.
Hey, bedankt voor de info.
Dit zijn however wel allemaal grote formaten.
De grootste troef van de P10 vind ik specifiek de compactheid van dit formaat met degelijke andere prestaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
smiths schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:26:
[...]

Hey, bedankt voor de info.
Dit zijn however wel allemaal grote formaten.
De grootste troef van de P10 vind ik specifiek de compactheid van dit formaat met degelijke andere prestaties.
De Galaxy S10e is vrijwel even groot als de P10. Zie hier

De P10 is van 2017 en blijft steken bij Android 9 en de S10e is van vorig jaar en heeft Android 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smiths
dreester schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:59:
[...]

De Galaxy S10e is vrijwel even groot als de P10. Zie hier

De P10 is van 2017 en blijft steken bij Android 9 en de S10e is van vorig jaar en heeft Android 10.
Wat een eureka moment.
Ik was wat misleid door de schermdiagonalen in de pricewatch: 5.2" vs 5.8".
Maar dat heeft waarschijnlijk vooral te maken met het scherm dat meer van de telefoon inneemt.
Heel erg bedankt voor de eye-opener!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het delen van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten & Custom ROM's: [Huawei P10] Rooten & Custom ROM's
- Hoesjes, Laders en Accesoires: [Huawei P10] Het Grote accessoires topic
- Shops, prijzen en levering: [Huawei P10] Levertijd & Prijzen