AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Mensen die ook een vrije dag hebben en piraatje willen spelen kunnen DM sturen
[ Voor 21% gewijzigd door MisterChaoSs op 26-01-2018 09:49 ]
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
grijs? denk ik, je weet waarschijnlijk al genoeg
Ik begreep van wel, https://www.seaofthieves.com/news/closed-beta-play-anywhereKorkss schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:52:
Kan ik dit ook op pc spelen als ik de xbox variant koop en andersom? Met Halo Wars kon dit wel.
Jup!Jump Between Devices During Our Closed Beta With Xbox Play Anywhere
@Laurensius88 @RobinNL
Gister inderdaad erg bijzonder goed potje gehad ja, gok dat we op een killstreak van 6 tot 8 schepen zaten.
We waren ook bijzonder goed op elkaar ingespeeld, 1x bijna gezonken (water stond tot dek) maar verder waren we echt lekker bezig.
Dat maakt een spel als dit bijzonder goed, je bent echt op elkaar aangewezen en de focus ligt ook echt op skill en het schip.
Zoals de meesten echter aangeven mis ik nog wel progressie en content, ik ga het spel dan ook niet preorderen.
Mochten er nog mensen zin hebben om te spelen, ik ben beschikbaar tot 5 uur!
@MisterChaoSs Ik zit op discord!
Yup, deze titel is Play AnywhereKorkss schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:52:
Kan ik dit ook op pc spelen als ik de xbox variant koop en andersom? Met Halo Wars kon dit wel.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Edit: platform
[ Voor 34% gewijzigd door Biogi op 26-01-2018 18:16 ]
Alleen:
Ik hoop dat Rare nog iets uit z'n hoed tovert qua content. De wereld is leeg, de quests zijn afgezaagd na 3 quests...
Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Maintenance:Korkss schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 17:07:
Klopt het dat de beta niet werkt op het moment? Kom er met geen mogelijkheid in namelijk
https://twitter.com/seaofthieves
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Snap er overigens nog niet veel van haha.
Is er een mogelijkheid om de beta te kunnen spelen?
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Volgens mij krijg je enkel beta toegang als je een digitale versie besteld. Zo te zien hebben ze bij bol enkel de fysieke variant, die je ook pas bij de release zal ontvangen.ikbengoofy schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:52:
Ik heb de game gekocht via bol.com (had nog een bon liggen)
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Aan de ene kant wil ik het heel graag tof vinden maar ik heb het een paar uurtjes zitten doen en het is allemaal wel heel erg leeg.
Ik begrijp geloof ik niet helemaal wat ik moet doen, ik kom niemand tegen en overal waar ik aanleg is vrijwel niets te doen.
Ook had ik wel graag een 3rd person view gezien.
Ja ik heb de Fysieke editie besteld bij bol en afgelopen woensdag mijn code ontvangen.ikbengoofy schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:52:
Ik heb de game gekocht via bol.com (had nog een bon liggen)
Na deze beta wel genoeg gezien dus mijn order inmiddels weer geannuleerd.
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 28-01-2018 21:08 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik kwam de oplossing op reddit tegen, je moet besturingsysteem moet engels UK als hoofdtaal gedownload hebben. Nadat ik dat had ingesteld (windows is toch al engels hier) werkte het als een zonnetje.Paulus07 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:41:
Deze beta heb ik enkel het scherm gehad met "Fetching message of the day"
Heb al een uninstall gedaanZingo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:52:
[...]
Ik kwam de oplossing op reddit tegen, je moet besturingsysteem moet engels UK als hoofdtaal gedownload hebben. Nadat ik dat had ingesteld (windows is toch al engels hier) werkte het als een zonnetje.
Het is ook echt een game om met meerdere mensen te spelen en je eigen avonturen te maken. Mijns inziens is het spannende eraan dat je nooit weet of en waar er andere crews in je game zitten, dus je moet tijdens het schatjagen altijd op je hoede zijn.Donstil schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:04:
Ik ben er nou nog niet helemaal over uit wat ik van deze Beta/Demo vind.
Aan de ene kant wil ik het heel graag tof vinden maar ik heb het een paar uurtjes zitten doen en het is allemaal wel heel erg leeg.
Ik begrijp geloof ik niet helemaal wat ik moet doen, ik kom niemand tegen en overal waar ik aanleg is vrijwel niets te doen.
[...]
Ja ik heb de Fysieke editie besteld bij bol en afgelopen woensdag mijn code ontvangen.
Dat er weinig te doen is kan kloppen, er is een hoop content geknipt in de beta om nog niet te veel prijs te geven.
Ik moet bekennen dat het spel wel staat en valt bij het tegenkomen van andere crews. Als je eens met een sloep vol treasure een driemaster ziet opdoemen aan de horizon weet je wel wat ik bedoel
Mwah je kan altijd gewoon wegvaren, het is echt lastig om een andere boot in te halen, tenzij deze boot een foutje maakt.Tormbo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Het is ook echt een game om met meerdere mensen te spelen en je eigen avonturen te maken. Mijns inziens is het spannende eraan dat je nooit weet of en waar er andere crews in je game zitten, dus je moet tijdens het schatjagen altijd op je hoede zijn.
Dat is jammer voor ze want ik hoor van best wat mensen dat ze nu twijfelen om het spel te kopen want met een uurtje of 3 ben je wel door de content heen en heb je alles gezien..Dat er weinig te doen is kan kloppen, er is een hoop content geknipt in de beta om nog niet te veel prijs te geven.
Vind het wel echt een prachtig spel om te zien, de sfeer is goed gedaan.
ja ga hem ook maar annuleren, geen key helaas.Donstil schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:04:
Ik ben er nou nog niet helemaal over uit wat ik van deze Beta/Demo vind.
[...]
Ja ik heb de Fysieke editie besteld bij bol en afgelopen woensdag mijn code ontvangen.
Zit overigens die forum van Sea of Thieves te lezen. Hilarisch hoe mensen zitten te klagen dat hun boot aan gort wordt geschoten als ze bij een outpost hun schatkisten proberen te verpatsen.
alles kwijt natuurlijk, Dus ze willen dat outpost een "safe zone" gaat worden.
Daar haal je het hele doel van de game mee weg. Als ik dan gevolgd word stuur ik direct op een "safe zone" af. Totaal niet leuk...
Nou als jij aan wal bent om je kist te verpatsen dan is het natuurlijk wel erg zuur als dit niet lukt omdat je schip zinkt. Er zou dan echter wel een soort van balans in de Safezones moeten komen, dus bijvoorbeeld 2 op de hele map ofz.ikbengoofy schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:08:
[...]
ja ga hem ook maar annuleren, geen key helaas.
Zit overigens die forum van Sea of Thieves te lezen. Hilarisch hoe mensen zitten te klagen dat hun boot aan gort wordt geschoten als ze bij een outpost hun schatkisten proberen te verpatsen.
alles kwijt natuurlijk, Dus ze willen dat outpost een "safe zone" gaat worden.
Daar haal je het hele doel van de game mee weg. Als ik dan gevolgd word stuur ik direct op een "safe zone" af. Totaal niet leuk...
Nou dat lijkt mij ook het tofste inderdaad alleen mijn Gaming "crew" krijg ik niet mee helaasTormbo schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:33:
[...]
Het is ook echt een game om met meerdere mensen te spelen en je eigen avonturen te maken. Mijns inziens is het spannende eraan dat je nooit weet of en waar er andere crews in je game zitten, dus je moet tijdens het schatjagen altijd op je hoede zijn.
Dat er weinig te doen is kan kloppen, er is een hoop content geknipt in de beta om nog niet te veel prijs te geven.
Ik moet bekennen dat het spel wel staat en valt bij het tegenkomen van andere crews. Als je eens met een sloep vol treasure een driemaster ziet opdoemen aan de horizon weet je wel wat ik bedoel
Dus om toch een beetje lol aan de game te beleven moet ik of met vreemde spelen (wat ik niet zo leuk vind) of in mijn eentje een avontuur aangaan.
Ik ga de game zeker even een maandje proberen op release via Xbox Gamepass maar kopen zie ik na deze beta nog niet echt zitten.
- Het samenwerken met een leuke/goede party om je schip optimaal te besturen (zeker die galleon) geeft een leuke dynamiek aan het van vaar verhaal. Zeker tijdens gevechten is het een leuke rotzooi van rennende mensen met emmertjes water en planken.
- Het schatzoeken wordt wordt snel saai, en is qua loot niet echt rewarding.
- Hoogstwaarschijnlijk door de beta content, voelt de wereld enorm leeg aan. Per eilandjes wat skeletjes, en per outpost wat dezelfde (stille) npc's.
- Er is niet echt een sense of progress (bij kills en /punishment (bij deaths en gezonken boten).
Ben benieuwd wat ze er nog van maken de komende maanden, maar vooralsnog voor mij geen fullprice dayone spel. (wel een goede zet van ze om het in die gamepass te tossen)
Ik zou jezelf even in de discord gooien welke hier in het topic staat, daar hangen altijd mensen rond die willen spelenBiogi schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:50:
Wie net als mij moeite heeft om een crew vol te krijgen stuur mij een bericht en dan kunnen wij misschien samen een crew met andere beginnen en wat lol trappen!
Haha ik had dit ook wel een beetje maar gek genoeg niet als ik aan het varen was. Alleen zodra ik over het schip liep enz.Booyaa schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:15:
Hebben jullie geen last van motion sickness? Ik krijg er al last van wanneer ik twitch stream aan het bekijken ben.
Net rank 10 bereikt met die gold hoarders.
Nieuwe missie gekocht wat dus veel duurder was.. Kregen we gewoon 3 raadsels en 2 mappen met meerdere kisten op beide mappen. echt een geweldig avontuur
Ze moeten gewoon zo maken dat je high risk high reward krijgt. Safezones leveren minder op dan non-safezones. ZoietsDonstil schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:11:
[...]
Nou als jij aan wal bent om je kist te verpatsen dan is het natuurlijk wel erg zuur als dit niet lukt omdat je schip zinkt. Er zou dan echter wel een soort van balans in de Safezones moeten komen, dus bijvoorbeeld 2 op de hele map ofz.
[...]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Maar dit komt vooral omdat we zelf op bootjes jagen, en door hoop "spotten" een nieuw doelwit zoeken
Verwijderd
De wereld is echt gigantisch groot en we hebben nog maar een kleine deeltje gezien hiervan. Er staat ons nog enorm veel te wachten! Ik kijk er alvast enorm naar uit.
Microfoon is helaas wel zo goed als verplicht in dit spel om vlot te kunnen communiceren. Vooral als je PvP doet.
Dat doe ik ook idd, zeil in de wind, roer goed afgesteld en dan rond kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:48:
PvP is wel een groot deel van dit spel. Alleen bootje varen is zeker een grote uitdaging. Telkens ik een 2 of 4 man boot tegenkwam was ik eraan voor de moeite. Ook al deed ik mijn best hoor.
Zie ik dan een bootje duik ik het kraaiennest in en ga ik spotten, vallen ze mij niet aan vaar ik meestal door als een mietje
Ja alleen als je alleen speelt ben je wel volledig kansloos als je netjes aangemeerd ligt in een haven en je kist aan het verkopen bent.Lipst3r schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Ze moeten gewoon zo maken dat je high risk high reward krijgt. Safezones leveren minder op dan non-safezones. ZoietsMaargoed. Waarom een veilige zone maken. Gewoon goed opletten toch? Ik heb het zelf het spel nog niet maar veel van gezien al. Lijkt me handig dat je gewoon iemand op de boot in het nest laat zitten om te spotten?
Ik wil best wel wat risico lopen hoor, alleen "alles kwijt" zoals nu voelt een beetje overkill.
Verwijderd
Hier heb ik gemerkt dat je best uw boot al klaarzet volledig voor vertrek. Zodat je direct anker naar boven kan doen en vertrekken. Maar vaak kom je toch te laat, tegen dat je alles hebt gezien. Maar soms wilt het andere schip zich mooi naast je leggen om je te doen zinken en dan heb je wel de tijd om te vertrekken.Donstil schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:46:
[...]
Dat doe ik ook idd, zeil in de wind, roer goed afgesteld en dan rond kijken.
Zie ik dan een bootje duik ik het kraaiennest in en ga ik spotten, vallen ze mij niet aan vaar ik meestal door als een mietje![]()
[...]
Ja alleen als je alleen speelt ben je wel volledig kansloos als je netjes aangemeerd ligt in een haven en je kist aan het verkopen bent.
Ik wil best wel wat risico lopen hoor, alleen "alles kwijt" zoals nu voelt een beetje overkill.
Bedankt voor de tip. Zit erinBrilsmurfffje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:12:
[...]
Ik zou jezelf even in de discord gooien welke hier in het topic staat, daar hangen altijd mensen rond die willen spelen

Verwijderd
EDIT: Deze link: https://discord.gg/seaofthieves
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2018 13:32 ]
Steam ID = Ackerfiets
Pro's:
- Awesome teamplay, maar ook gewoon echt. Samen zeilen, aanvallen en random acties (explosive barrels anyone) en de battles zijn echt fantastisch, voornamelijk in storm
- Graphics, lekker cartoonish, maar zeker mooi. Nog nooit zulke mooie wateranimaties gezien!
- Het zeilen voelt als zeilen, gebruik de wind, draai zeilen, omhoog of omlaag en gebruik je anker voor Pirates of the Caribbean moves
- Goede balance in supplies, verzamelen ervan en voorkomen dat je schip zinkt als je geraakt bent.
Cons:
- Mis wat actie, 4 schepen voor een dergelijke wereld voelt leeg
- Entermogelijkheden, alleen als je er naast vaart/ligt is dit mogelijk, misschien komt dit nog in de volle game.
- Uitdaging/variatie/progressie, meest voorkomende kritiek, ik mis dit ook zoals je eigen schip upgraden en indelen, betere zeilen en dergelijke dingen.
- Schatzoeken heb je na een paar keer wel gezien.
Hopelijk weet de volledige game veeeel toe te voegen, ze zeggen dat de beta 20% is dus ik ben benieuwd. Als ze die prijs niet zo belachelijk hoog leggen (70 euro, voelen ze zich wel goed daar?) dan koop ik hem misschien nog, maar preorder bij lange na niet.
Nee, ze zijn een beetje RareMisterChaoSs schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:55:
Paar dagen wat uurtjes gespeeld en wilde even wat Pro's en Cons delen:
Pro's:
- Awesome teamplay, maar ook gewoon echt. Samen zeilen, aanvallen en random acties (explosive barrels anyone) en de battles zijn echt fantastisch, voornamelijk in storm
- Graphics, lekker cartoonish, maar zeker mooi. Nog nooit zulke mooie wateranimaties gezien!
- Het zeilen voelt als zeilen, gebruik de wind, draai zeilen, omhoog of omlaag en gebruik je anker voor Pirates of the Caribbean moves
- Goede balance in supplies, verzamelen ervan en voorkomen dat je schip zinkt als je geraakt bent.
Cons:
- Mis wat actie, 4 schepen voor een dergelijke wereld voelt leeg
- Entermogelijkheden, alleen als je er naast vaart/ligt is dit mogelijk, misschien komt dit nog in de volle game.
- Uitdaging/variatie/progressie, meest voorkomende kritiek, ik mis dit ook zoals je eigen schip upgraden en indelen, betere zeilen en dergelijke dingen.
- Schatzoeken heb je na een paar keer wel gezien.
Hopelijk weet de volledige game veeeel toe te voegen, ze zeggen dat de beta 20% is dus ik ben benieuwd. Als ze die prijs niet zo belachelijk hoog leggen (70 euro, voelen ze zich wel goed daar?)
Ben het wel met je oordeel eens, het is in zijn huidige staat(helemaal omdat we niet zeker weten wat er bij gaat komen) die €70 niet waard. Het water is het imo het mooiste wat ik ooit heb gezien en ik vind het gevoel van gevaar(je weet nooit of er een driemaster achter de volgende rots ligt) heerlijk.dan koop ik hem misschien nog, maar preorder bij lange na niet.
20 %? Ben benieuwd wat er komen gaat ! Wapen en ship upgrades b.v. Heb je een bron of staat dat in de forums op de officiële website?MisterChaoSs schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:55: ze zeggen dat de beta 20% is dus ik ben benieuwd.
[ Voor 11% gewijzigd door rudyman85 op 30-01-2018 14:23 ]
Nu op kantoor, maar kwam in een video van de studio +- 1 maand geleden kort voorbij zo uit het blote hoofdrudyman85 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:22:
[...]
20 %? Ben benieuwd wat er komen gaat ! Wapen en ship upgrades b.v. Heb je een bron of staat dat in de forums op de officiële website?
Deze Discord is volledig Nederlands (en Vlaams uiteraard): https://discord.gg/5Y73HHABiogi schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:50:
Wie net als mij moeite heeft om een crew vol te krijgen stuur mij een bericht en dan kunnen wij misschien samen een crew met andere beginnen en wat lol trappen!
@Donstil Er moet toch een risico zijn als je gaat aanmeren? Ik speel Sea of Thieves sinds september 2017 en in mijn 100+ uur heb ik dit nog niet meegemaakt. Wanneer er een schip achter je aan zit bij een outpost blijft minimaal 1 persoon op de boot om die te sturen, de ander gaat met de kist naar het eiland zwemmen. Dit hebben wij vaker toegepast en het werkt goed. Ja oke, je bent wel wat langer bezig.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ja dat is ook wel zo maar ik speel alleen dus kan niemand in het schip achterlaten.RobinNL schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:25:
[...]
Deze Discord is volledig Nederlands (en Vlaams uiteraard): https://discord.gg/5Y73HHA
@Donstil Er moet toch een risico zijn als je gaat aanmeren? Ik speel Sea of Thieves sinds september 2017 en in mijn 100+ uur heb ik dit nog niet meegemaakt. Wanneer er een schip achter je aan zit bij een outpost blijft minimaal 1 persoon op de boot om die te sturen, de ander gaat met de kist naar het eiland zwemmen. Dit hebben wij vaker toegepast en het werkt goed. Ja oke, je bent wel wat langer bezig.
Ik vind het prima wat risico te lopen verder maar iets betere gebalanceerd zou wel fijn zijn.
Vervolgens moet ik helemaal de insider hub verwijderen en weer opnieuw installeren.. echt troep.
Dit is nu de 4e dag op rij dat ik dat moet doen. geweldige game nog steeds though dus het is het waard
maw: Iemand zin om nu SoT te spelen?
[ Voor 20% gewijzigd door Mavel 128 op 30-01-2018 20:09 ]
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Geen progressie. Dezelfde fetch missies. Geen enkele diepgang te bekennen. En ga niet beginnen dat het een beta is. Dan mpet de game zo'n beetje af zijn.
Hoe dan ook. Ik ga deze heul erg links laten liggen.
Beta mist inderdaad diepgang en dat is wel degelijk een argument. De game is in maart 'af' volgens de developers en ze hebben gezegd 20% van de content zit in de beta, dus 80% niet.8GUS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:30:
Heb hier nog eens goed naar gekeken maar deze game zie ik als een nachtkaars uit gaan. No Man's Sky anyone? #butwhatdoyoudo
Geen progressie. Dezelfde fetch missies. Geen enkele diepgang te bekennen. En ga niet beginnen dat het een beta is. Dan mpet de game zo'n beetje af zijn.
Nu ben ik niet van plan te preorderen en ben ik er wel degelijk sceptisch over, maar ik kijk wel even hoe de game uiteindelijk is (video's) en hoe laag de prijs kan gaan.
Wellicht dat er inderdaad meer te doen zal zijn, maar If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.MisterChaoSs schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:54:
[...]
Nu ben ik niet van plan te preorderen en ben ik er wel degelijk sceptisch over, maar ik kijk wel even hoe de game uiteindelijk is (video's) en hoe laag de prijs kan gaan.
Zou leuk zijn als het een keer niet zo zou zijn.
Natuurlijk is pvp ook leuk. echter heb ik geen kans tegen 4 man in mijn uppie, en merkte dat zodra ik bijvoorbeeld een captain chest had ik zo snel mogelijk naar een outpost ging om hem in te leveren, bang dat ik meteen gerolt zou worden.
Eenmalig stolen ze mijn boot, stond 1 dude op de spawnplek op mijn boot met een shotgun mij headshots te geven zodra ik spawnde. Je bent dan volledig kansloos.
dus quite, reconnecten helaas.
Andere kant is het wel weer leuk om een grote boot die midden in een eiland ligt en niet snel eruit kan te sneaken. terwijl hun schatten aan het zoeken waren haalde ik 5 chest waarvan 2 captains van hun boot naar de mijne. even zwaaien als ze terug op hun boot komen

Ik snap je punt, maar wellicht beetje voorbarig gezien de status (Beta). Ik weet het, dit zei ik ook over de Alpha.8GUS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:30:
Heb hier nog eens goed naar gekeken maar deze game zie ik als een nachtkaars uit gaan. No Man's Sky anyone? #butwhatdoyoudo
Desalniettemin ben ik ook nog een beetje sceptische en ben ik het roeiend (pun intended) met Chaos eens wat betreft het daadwerkelijk kopen en het zeker niet pre-orderen. Zou tof zijn als dit inderdaad 20% van de daadwerkelijke content / mogelijkheden is.
Dit is precies wat ik als tegen argument gebruikte. Als er een open beta gehouden wordt dan is de game wel zo'n beetje af hoor. De core gameplay moet wel heel duidelijk zijn. En als het is wat het nu is (buiten zogenaamd meer content in de full game hebben) dan wordt het niet veel.Laurensius88 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Ik snap je punt, maar wellicht beetje voorbarig gezien de status (Beta).
Laten we wel wezen. Meer content wil niet zeggen dat het een diepere/uitgebreidere game is. Kan ook zomaar meer van hetzelfde zijn. Nogmaals, ik hoop dat ze me verrassen, maar vrees van niet.
http://www.gamesradar.com...utm_campaign=buffer-oxmtw
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Customisation is leuk, maar tenzij het alleen cosmetisch is, blijft het mijn interesse niet houden.Wom schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:23:
Benieuwd wat er na de beta allemaal aan content bij komt? Dit artikel zou iets meer info moeten verschaffen (kan spoilers bevatten!)
http://www.gamesradar.com...utm_campaign=buffer-oxmtw
Krakens, mermaids, beasts...mja. Ze komen. Maar hoe dan? Moeilijkere enemies? Of gaat het verder?
Two new companies wil niets anders zeggen dat je andere loot bij andere companies kan inleveren voor andere cosmetics. Wederom zijn alleen cosmetics geen vorm van progressie.
Eten en wapens....mja.
Ik weet het. Dit klinkt allemaal verschrikkelijk sceptisch, maar ik vind het zeer summier om eerlijk te zijn. Nogmaals de No Man's Sky vraag: But what do you do?
Uiteraard, in de game industrie weet je wat er allemaal mogelijk is. Echter, ook ik hoop op een goede en leuke game met nog 80% meer content en voor een dergelijke game ook een 50% daling van prijs haha8GUS schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:55:
[...]
Wellicht dat er inderdaad meer te doen zal zijn, maar If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.
Zou leuk zijn als het een keer niet zo zou zijn.
Ja true.. Laten we het er maar op houden dat ik goede hoop heb dat het een top game wordt8GUS schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:17:
[...]
Dit is precies wat ik als tegen argument gebruikte. Als er een open beta gehouden wordt dan is de game wel zo'n beetje af hoor. De core gameplay moet wel heel duidelijk zijn. En als het is wat het nu is (buiten zogenaamd meer content in de full game hebben) dan wordt het niet veel.
Laten we wel wezen. Meer content wil niet zeggen dat het een diepere/uitgebreidere game is. Kan ook zomaar meer van hetzelfde zijn. Nogmaals, ik hoop dat ze me verrassen, maar vrees van niet.
Niemand kon het gevecht winnen en we probeerden snel het anker omhoog te halen en de zeilen te laten zakken om met de winst vandoor te gaan. Het andere schip zette de achtervolging in die uiteindelijk 50-70 minuten heeft geduurd. Uiteindelijk gaven ze op en hebben we de kisten kunnen afleveren. En dit alleen voor 2 normale kisten en een rare chest.
En dit is dus precies wat het spel zo geweldig maakt imo. Je weet nooit wie of wat je gaat tegenkomen en tegen dit multiplayer/make your own adventure stuk kan geen hoeveelheid content of progression system op als je het mij vraagt.RobinNL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:05:
Ik had gisteravond nog een leuke sessie met iemand. We zaten op het kleine schip en bij een eiland zagen we een ander klein schip liggen. We zagen er niemand rondlopen in de buurt, dus we gingen aan boord van het schip en we stolen hun cannon balls (kan altijd nog van pas komen) en hun kisten. Eenmaal terug aan boord van ons eigen schip zagen we twee spelers op het eiland staan en begon het sniper gevecht.
Niemand kon het gevecht winnen en we probeerden snel het anker omhoog te halen en de zeilen te laten zakken om met de winst vandoor te gaan. Het andere schip zette de achtervolging in die uiteindelijk 50-70 minuten heeft geduurd. Uiteindelijk gaven ze op en hebben we de kisten kunnen afleveren. En dit alleen voor 2 normale kisten en een rare chest.
Je kan ook doen wat je wil. Als een ander schip je achtervolgt kan je vluchten, maar ook proberen om aan boord te klimmen en bijvoorbeeld het anker te laten zakken en de crew te vermoorden. Of je pakt een explosive barrel en probeer je hun schip op te blazen.Tormbo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:44:
[...]
En dit is dus precies wat het spel zo geweldig maakt imo. Je weet nooit wie of wat je gaat tegenkomen en tegen dit multiplayer/make your own adventure stuk kan geen hoeveelheid content of progression system op als je het mij vraagt.
Dat maakt deze game tof inderdaad.RobinNL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:05:
Ik had gisteravond nog een leuke sessie met iemand. We zaten op het kleine schip en bij een eiland zagen we een ander klein schip liggen. We zagen er niemand rondlopen in de buurt, dus we gingen aan boord van het schip en we stolen hun cannon balls (kan altijd nog van pas komen) en hun kisten. Eenmaal terug aan boord van ons eigen schip zagen we twee spelers op het eiland staan en begon het sniper gevecht.
Zo had ik een gevecht met een ander schip, ik was in mijn eentje het andere schip met twee man.
Ik zag ze al in de verte maar had niet het idee dat ze mij ook hadden gezien, toen zonder verlichting in het donker steeds iets dichterbij gevaren.
Iets van 45 minuten achter elkaar aan gevaren, met zo nu en dan een rake treffer, ze waren alleen wel duidelijk in de ontwijkende modus, er werd duidelijk gekozen om te ontwijken. Uiteindelijk vond ik ze weer in een haven en toen ik ze daar alsnog aanviel verdween de boot en ga ik er daarom maar vanuit dat ze daar uitgelogd zijn

De grote streamers op Twitch zijn allemaal laaiend enthousiast. CDNThe3RD vroeg laatst zijn chat of de mensen zin hebben om hem de game te gaan zien streamen. Het regende yes en hell yeah in zijn chat. Zelfs al zou de beta alles zijn wat de game te bieden heeft gaan mensen er alsnog helemaal los op. Maar er komt dus nog veel meer content in de full game
Ik heb de controller al besteld want ik vind hem schitterend. En voor de game neem ik Xbox Game Pass. Dan heb ik ook toegang tot games als Halo Wars 2 en alle nieuwe aankomende exclusives
70 euro voor de PC versie is niet goedkoop. Maar het brengt wel tig uren aan unieke gameplay. Op PC is iedereen gewend om vijf tientjes of minder te betalen. Maar het is eigenlijk maar een tientje meer dan wat wij normaal voor nieuwe console games betalen. Maar hey als het teveel voor je is, dan is het teveel
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Eerst via bol.com gereserveerd maar later zag ik dat je alleen met dezelfde game op xbox en windows 10 kan spelen als je hem via de xbox shop besteld/download.
Als er mensen zijn die hem besteld hebben op de launch day samen een party willen maken stuur mij dan een pm!
Ben echt benieuwd na de full game, beta speelde lekker weg.
Hoop alleen dat er wel meer "leven" in de wereld zit.
Heb hem al gekocht in de windows store dus 20 maart maar eens verder spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Johnnnygoud op 05-02-2018 18:50 ]
Verwijderd
Tenzij je de koopt van de Microsoft Hong Kong website, daar betaal je slechts €45 denk ik.
Geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Want ik denk dat je een Hong Kong-adres nodig hebt alsook een kredietkaart op de naam van een lokale inwoner of dergelijk.
https://www.pcgamer.com/s...-rares-plans-post-launch/
Ook nog wat leuks over de krakenPirate legend status is your overarching goal in Sea of Thieves. Rare has alluded to this before in one of the game's countless community videos—it's unlocked by building your reputation with the game's three trading companies, as well by proving yourself to other NPCs who will populate the game's world at launch.
The tentacle can pick you up and throw you, it can dunk you into the water and drown you. It can slam you against the water's surface by these tentacles that can wrap multiple ships at the same time. What it does is a reflection of what type of ship it is, how many ships are around at that time. This thing is designed to be replayable. You could be the one that saves a bunch of ships from the kraken by getting it to flee, or you could be the one who comes along afterwards, and pick up the chests from the wreckage after it's sunk two ships. Point is, it's going to play differently each time.
Edit 13-02-2018 10:52uur
Andere artikelen
Sea Of Thieves hands-on preview – Rare reinvent online co-op
Why Sea Of Thieves does not have loot boxes – Rare interview with exec producer Joe Neate
Sea Of Thieves end game revealed – Rare interview with lead designer Mike Chapman
The Sea of Thieves endgame sounds super cool
Sea of Thieves: How It Starts, What You're Aiming For, and Kraken Attacks
Dit hebben we eerder ook nog niet gezien!
http://images.eurogamer.n...__Don_t_tell_anyone__.gif

Bron: Sea of Thieves and the future: Ditching loot crates for pirate pet pals, DLC plans, and moreThere's no intent to charge for the content updates – there's no season pass, there are no DLC packs, that stuff will be delivered for free.
[ Voor 130% gewijzigd door RobinNL op 14-02-2018 17:11 ]
Zojuist geprobeerd via HongKong store, maar dat lukte niet. Kon de paypal betaling niet verwerken zei hij.RobinNL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:40:
[...]
Ik heb hier een Intel i5 4210U dual core processor met 8GB RAM en een Nvidia GeForce GT840. Ik draai de game op 720p met 60fps.
@Laurensius88 Jep, ik ben bezig met een Discord server. Ik ga zaterdag even alles goed instellen en dan ga ik mensen inviten. Edit: https://discord.gg/5Y73HHA
@MaXeRs Aangezien het een Microsoft game is verwacht ik niet dat de game voor veel goedkoper te koop is. Ik weet wel dat je via de Microsoft Store van andere landen de game goedkoper kan krijgen. Illegaal is het niet, maar of het 100% veilig is durf ik niet te zeggen. https://xbox-store-checke...a-of-Thieves/9mvq2j7bxzjd

Of je probeert hem eerst uit met Gamepass (die je volgens mij 2 weken gratis kunt uitproberen). Kun je daarna altijd nog beslissen om hem te kopenLaurensius88 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:22:
Hmm, krijg wel steeds meer de neiging om hem te pre-orderen.. Gelukkig is de maand nog lang tov mijn salaris
Fuck this shit.. ik ga hem bestellen..RobinNL schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:21:
Vanaf dinsdag 13 februari kunnen we artikelen verwachten over Sea of Thieves, want dan gaat de embargo voor de pers eraf. PC Gamer was iets te vroeg met het plaatsen van een artikel... Het artikel is inmiddels offline gehaald, maar het belooft veel goeds!
https://www.pcgamer.com/s...-rares-plans-post-launch/
Scale Testing
Since the Closed Beta, our services team have been assessing their plans for launch to ensure the game stands up to the amount of interest we’re expecting to see. As a result of the Closed Beta, we are planning on running a couple of Scale Tests between now and launch, with the first of these beginning on Friday, February 16th at 10am GMT (2am PST) and ending on Sunday, February 18th at 10am GMT (2am PST).
The goal of this is to test a lot of the work we’ve done since the Closed Beta, and to try and hit a higher concurrent players number than we’ve ever seen before.
Who can take part in the Scale Test?
The scale test is open to Xbox Insiders and those who had access to the Closed Beta. If you are an Xbox Insider and want to take part, you can navigate to the Insider Hub on your dash, and install the Sea of Thieves Scale Test build.
What features are in this?
This will purposefully be a similar feature set to the Closed Beta, again restricted to the Gold Hoarders trading company & accompanying Voyages. The purpose of this test is to drive scale and test issues at a high scale of player concurrency. We will not be seeking feedback on the game experience itself.
Will there be another Beta?
We do plan on running another beta closer to the launch of the game, where players will get a taste of the wider Sea of Thieves experience, but for now our focus is on our scale testing plans. We will have more to share on that as we get closer to launch.
Zijn er overigens nu andere quests te doen dan alleen van de goldhoarders?
Alleen de Gold Hoarders zijn beschikbaar nu. Qua content is er vrijwel niks veranderd. Het gaat hier echt om een stress test.Ricmaniac schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 01:13:
Nu dus weer opnieuw aan het spelen met deze scale test natuurlijk. voelt goed om het weer te kunnen doen. ik heb zo veel plezier hier mee met me maten.
Zijn er overigens nu andere quests te doen dan alleen van de goldhoarders?
Vond in een keer wat flessenpost her en der
Verwijderd
Het kan mij niet ontkomen dat er een grote hoeveel neppe hype is voor dit spel in het bezonder met de feedback hier over hoe karig het spel dusverre.
Ik kijk graag naar de content op youtube etc nu maar ik neem het met een berg zout, want volgens mij zit er een heleboel neppe positive vibe achter.
Het zou mij niet verbazen dat sommige dingen gewoon in scene op prive servers zijn gezet met over de top grappige en leuke actie etc.
Neemt niet weg dat ik wel enorm nieuwschierig naar dit spel ben me name een 8 man schip met 8 vrienden op discord moet wel enorm leuk zijn.
Ik hoop dat er basebuilding etc net als in ARK of Fortnite komt, dit spel lijk me dit sterk nodig te hebben voor de PVP.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2018 05:56 ]
Maar ik moet wel zeggen dat de situaties die ze in de meeste filmpjes meemaken, ook gewoon echt gebeuren. Zeker wanneer je puur voor actie gaat ipv het zoeken naar (je eigen) schatten.
Voor zo ver ik weet is 4 vs 4 op dit moment de max en heb nog niet ergens gelezen dat dit uitgebreid zou worden, maar ik kan wat gemist hebben
Basebuilding in die vorm zou voor mij persoonlijk een dooddoener zijn.
Als ze dat zouden doen, zou ik het liever zoals GuildWars zien. Dat je een bestaand fort in kan nemen en die kan upgraden oid.
Al zal dit stukje ook wel lastig zijn, aangezien je nooit op dezelfde server zal spelen en het in theorie dus mogelijk is dat je met meerdere crews hetzelfde fort / eiland gekaapt zou hebben..
Ik denk zelf dat een deel van de streamers ook gevraagd is om het spel te gaan spelen, maar er zijn ook gewoon streamers die Sea of Thieves leuk vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 05:53:
Volgens mij is er diep in de buidels getast om de grote youtubers en twitchers te laten streamen.
Het kan mij niet ontkomen dat er een grote hoeveel neppe hype is voor dit spel in het bezonder met de feedback hier over hoe karig het spel dusverre.
Ik kijk graag naar de content op youtube etc nu maar ik neem het met een berg zout, want volgens mij zit er een heleboel neppe positive vibe achter.
Sea of Thieves beschikt niet over privéservers. Wat je in deze livestreams zag was gewoon echte gameplay. Natuurlijk kan het zijn dat je ene sessie veel leuker is dan een andere.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 05:53:
Het zou mij niet verbazen dat sommige dingen gewoon in scene op prive servers zijn gezet met over de top grappige en leuke actie etc.
Verwijderd
Ik hoop dat er wel een heel stuk meer toegevoegd gaat worden aan de gameplay, want van wat ik dusverre hebt gezien is het vrij karig allemaal. Een game ala Battlefront 2, erg leuk voor de eerste 2 maanden daarna ben je er helemaal klaar mee. Ik wil geen popcorn games maar games zoals WOW waar ik maanden in kan investeren
Ik ben bang dat dit een popcorn game word. ik hoop dat ik hier helemaal fout zit.
Tl;dr leuke toffe game die alleen tot zijn recht komt als je echt met 3 vrienden met voice chat speel.
Maar 70 euro verwacht ik wel heeeeel veeeel content voor. En ik durf vrij zeker te zeggen dat hij niet die waarde gaat bereiken.
Leuk als de prijs onder de 40 zakt en nog steeds actief gespeeld word.
En die spawn kill onzin maakt het niet veel beter.
Maar voor even is het een erg leuke co-op game.
[ Voor 10% gewijzigd door rejer op 25-02-2018 11:05 ]
Er komt veel meer content: Kraken, Skeletonforts, meer hoarders (tijdens de ST was er maar één beschikbaar), random quests, meer gevechten met meer lui. Een grotere wereld. Meer eilanden, andere missies dan alleen een schatkist opgraven.
[ Voor 3% gewijzigd door Iridium op 25-02-2018 12:32 ]
Vannochtend eens alleen op pad gegaan. Niemand gezien op het starters eiland. Uiteindelijk naar een ander groot eiland gevaren, ook niemand te bekennen en ook geen npc’s terwijl er duidelijk een kamp was met vuur enzo. Conclusie, een uur bezig geweest en geen plezier gehad. Hoop voor de mensen die de game kopen dat ze meer content krijgen.Coldbullet schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:32:
Hoeveel players passen er in een server? Bedoel gemiddeld straks 4 player per schip als het dan 8players zijn schiet het ook niet op denk dat je met di spel toch wel van 64 players mag verwachten? Voor de wereld een beetje aantrekkelijk en conpetief te maken
Jep, Sea of Thieves ondersteunt Crossplay, dus je kan met vrienden op de Xbox One een crew vormen.Coldbullet schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:37:
Lijkt me een erg leuke game. En ga hem vrijwel zeker halen op de pc, weet iemand of deze crossplay is met de xbone?
Het doel van Rare is dat je om de 15 of 30 minuten een ander schip tegenkomt. Je wil ook niet om de 5 minuten een schip tegenkomen. Een moderator vertelde dat er 6 outposts zijn en in totaal 5 schepen, zodat er altijd wel een outpost vrij is. Hoeveel spelers er in de server zitten maken ze niet bekend. Ik heb zelf een keer 3 andere grote schepen tegelijk gezien (4x4 = 16) en mogelijk dat ergens anders nog een ander schip aanwezig was, dus gok het op 18-20 spelers per server.Coldbullet schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:32:
Hoeveel players passen er in een server? Bedoel gemiddeld straks 4 player per schip als het dan 8players zijn schiet het ook niet op denk dat je met di spel toch wel van 64 players mag verwachten? Voor de wereld een beetje aantrekkelijk en conpetief te maken
Met de vorige scale test hebben ze gemeld dat je minder schepen zag in de map. Ik weet niet of dit nu ook het geval was.
Sinds Gamescom 2017 is de map een beetje veranderd. Er zijn 2 outposts bijgekomen. Of de map groter word durf ik niet te zeggen. Wel werd er gezegd dat in de toekomst bepaalde eilanden weggehaald kunnen worden en nieuwe kunnen worden toegevoegd.Iridium schreef op zondag 25 februari 2018 @ 12:31:
Wij konden maar een fractie van het spel spelen tijdens de Scale Test, dus jullie argumenten kloppen voor wat we tot nu toe toegankelijk hadden.
Er komt veel meer content: Kraken, Skeletonforts, meer hoarders (tijdens de ST was er maar één beschikbaar), random quests, meer gevechten met meer lui. Een grotere wereld. Meer eilanden, andere missies dan alleen een schatkist opgraven.
Facties: Gold Hoarders, Order of Souls en de Trading Company. (Er is gehint dat we na de launch nog een 4e kunnen verwachten.)
Events: Skeleton Forts, Kraken, events in de wereld. (Op eilanden kan je andere dieren zien op de rotsen en om 03:00, 03:15 en 03:30 hoor je een geluid in de wereld, wat niet van de kraken is.)
Doel: Pirate Legend worden, zodat je toegang krijgt tot de speciale hideout met speciale voyages. Wat daarna komt is nog niet bekend.
Customisation: Karakter en schip. Er is ook gehint dat je uiteindelijk meer kan doen met/op je schip. Wat dit is, is ook nog niet bekend.
Andere dingen: Opdrachtjes doen op de Ferry of the Damned.
Ik denk dat we nog wel meer mogen verwachten met launch.
Ik hoop het. Ik las wel dat er nog andere instrumenten bij kwamen.RobinNL schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Het spel heeft bergen potentie maar je moet wel iets kunnen verdienen om het spel opgang te houden.
Klopt, ik heb meerdere instrumenten voorbij zien komen, waaronder een viool.rejer schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:22:
[...]
Ik hoop het. Ik las wel dat er nog andere instrumenten bij kwamen.
Het spel heeft bergen potentie maar je moet wel iets kunnen verdienen om het spel opgang te houden.

Wel erg jammer idd. Iemand tegen komen om te raiden of eventueel vluchten als he teveel kistjes hebt om te verliezen maakt het wel stukke spannend en omverwacht.Ryatzu schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:48:
[...]
Vannochtend eens alleen op pad gegaan. Niemand gezien op het starters eiland. Uiteindelijk naar een ander groot eiland gevaren, ook niemand te bekennen en ook geen npc’s terwijl er duidelijk een kamp was met vuur enzo. Conclusie, een uur bezig geweest en geen plezier gehad. Hoop voor de mensen die de game kopen dat ze meer content krijgen.
Heb wat streams zitten kijken. Mij boeit het spel enorm en zit erg echt na uit te kijken (pc) maar dat maakt niet uit hij is namelijk crossplatform💪😄 geweldig gewoon en goeie zet van microsoft.
Wie gaat hem uiteindelijk zeker halen?
Klinkt allemaal zeker veel belovend wn snap de keuze van max spelers wel.. als je iedere 10seconden een andere schip tegen komt is de quest lol er snel vanaf. En ben benieuwd welke content er nogmeer bij zit.RobinNL schreef op zondag 25 februari 2018 @ 16:22:
[...]
Jep, Sea of Thieves ondersteunt Crossplay, dus je kan met vrienden op de Xbox One een crew vormen.
[...]
Het doel van Rare is dat je om de 15 of 30 minuten een ander schip tegenkomt. Je wil ook niet om de 5 minuten een schip tegenkomen. Een moderator vertelde dat er 6 outposts zijn en in totaal 5 schepen, zodat er altijd wel een outpost vrij is. Hoeveel spelers er in de server zitten maken ze niet bekend. Ik heb zelf een keer 3 andere grote schepen tegelijk gezien (4x4 = 16) en mogelijk dat ergens anders nog een ander schip aanwezig was, dus gok het op 18-20 spelers per server.
Met de vorige scale test hebben ze gemeld dat je minder schepen zag in de map. Ik weet niet of dit nu ook het geval was.
[...]
Sinds Gamescom 2017 is de map een beetje veranderd. Er zijn 2 outposts bijgekomen. Of de map groter word durf ik niet te zeggen. Wel werd er gezegd dat in de toekomst bepaalde eilanden weggehaald kunnen worden en nieuwe kunnen worden toegevoegd.
Facties: Gold Hoarders, Order of Souls en de Trading Company. (Er is gehint dat we na de launch nog een 4e kunnen verwachten.)
Events: Skeleton Forts, Kraken, events in de wereld. (Op eilanden kan je andere dieren zien op de rotsen en om 03:00, 03:15 en 03:30 hoor je een geluid in de wereld, wat niet van de kraken is.)
Doel: Pirate Legend worden, zodat je toegang krijgt tot de speciale hideout met speciale voyages. Wat daarna komt is nog niet bekend.
Customisation: Karakter en schip. Er is ook gehint dat je uiteindelijk meer kan doen met/op je schip. Wat dit is, is ook nog niet bekend.
Andere dingen: Opdrachtjes doen op de Ferry of the Damned.
Dus opnieuw gestart met een 1 mans sloop en het spel gaan verkennen. Gelukkig had ik van te voren al wat streams gezien, want bijv een missie starten is niet heel erg intuitief gedaan (op de tafel leggen en er dan op voten. Wtf, ik ben toch alleen?
Schatten zoeken was prima te doen, merkte wel dat het in het donker een stuk lastiger is
Op de terugweg van mijn 3de quest kwam ik op een eiland dat mij aan het bestoken was met kanonskogels, liep ik door de stress vast op een klif én was er een andere speler die gebrui maakte van de situatie en mij ook maar ging bestoken met kanonskogels
Lang verhaal kort; ik ben gek op het piratenthema en sich en mijn kids die meekeken waren ook opslag verliefd. Maar ik heb hier hetzelfde probleem als met Destiny; je kan een groot deel wel singleplayer doen, maar voor de echte lol moet je multiplayer doen wat alleen lekker werkt met een vaste crew. En daar heb ik zowel de tijd als de zin niet in of voor.
Dus het is nog wel een twijfelgeval. Maar mijn interesse is zeker gewekt.
Laat de doden dan in een andere server spawnen.(als de hele group dood is iig)
[ Voor 19% gewijzigd door rejer op 25-02-2018 20:47 ]
Dit heb ik liever niet. Er zijn mensen met minder goede computers/laptops die 5-8 minuten moeten laden voor een nieuwe sessie. Wanneer het schip is gezonken, moet deze gewoon ver weg worden gespawned. Mensen die doodgaan die moeten dan gelijk naar dat schip worden gespawned (na de Ferry dan) en niet op de oude plek.rejer schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:09:
Ze moeten wel iets doen met die gank probleem. Want je kan gewoon wachten tot iemand weer gespawned is en dan dood je hem weer.
Laat de doden dan in een andere server spawnen.(als de hele group dood is iig)
Ik ga hem zeker halen. Afgelopen weekend samen met een vriend gespeeld, hij op de xbox en ik op de pc.
Voice chat via xbox party en werkte top!
Een random 4man ship joinen is mij nog niet gelukt om ook een goede crew te krijgen. Daarom toch de tip als je wil spelen, om even lid te worden van de discord die door @RobinNL is opgezet: https://discord.gg/5Y73HHA
Dan weet je zeker dat je een 'normale' crew hebt.
Ik zag dat er nu ook een chatfunctie in zit, maar het spelen zonder een mic vind ik echt een no-go
En alle opmerkingen dat er nu te weinig content is wordt ik wel een beetje moe. Overal is al aangekondigd dat er meer content in komt.

Ik moet zeggen dat ik eerst ook nog sceptisch was of er wel genoeg content in zou komen, maar heb er nu vertrouwen in dat de game genoeg te bieden heeft voor meerdere uren per week aan gameplezier
Heb toevallig gisteren de uitnodiging gehad en heb het op discord gejoint.Laurensius88 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:15:
[...]
Ik ga hem zeker halen. Afgelopen weekend samen met een vriend gespeeld, hij op de xbox en ik op de pc.
Voice chat via xbox party en werkte top!
Een random 4man ship joinen is mij nog niet gelukt om ook een goede crew te krijgen. Daarom toch de tip als je wil spelen, om even lid te worden van de discord die door @RobinNL is opgezet: https://discord.gg/5Y73HHA
Dan weet je zeker dat je een 'normale' crew hebt.
Ik zag dat er nu ook een chatfunctie in zit, maar het spelen zonder een mic vind ik echt een no-go
En alle opmerkingen dat er nu te weinig content is wordt ik wel een beetje moe. Overal is al aangekondigd dat er meer content in komt.![]()
Ik moet zeggen dat ik eerst ook nog sceptisch was of er wel genoeg content in zou komen, maar heb er nu vertrouwen in dat de game genoeg te bieden heeft voor meerdere uren per week aan gameplezier
Heb wat filmpjes bekeken en ziet er inderdaad echt leuk uit. Relaxe sfeer. En toch afwisseling met raiden