[Pricewatch] Filteropties die niet relevant zijn verbergen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 08:33
Zoals ongetwijfeld een hoop andere tweakers ook heb ik hoge eisen aan de producten die ik zoek :P .

Ik maak dan ook graag gebruik van de filters, topfunctie. In onderstaand plaatje ben ik op zoek naar draadloze toetsenborden met oplaadbare akku en QWERTY-indeling.

Voorbeeld

Nu zou ik hier - bij de merken - eigenlijk alleen de merken willen zien die minimaal 1 product leveren (dat aan de filtercriteria voldoet). De merken met een [0] zou ik dus het liefst verborgen willen hebben.

Daarbij is dit natuurlijk een voorbeeld - de functie zou net zo goed ook bij andere filtercriteria kunnen werken. Is dat mogelijk? En niet in de laatste plaats: vinden andere tweakers dit ook nuttig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
theturtle schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:55:
Nu zou ik hier - bij de merken - eigenlijk alleen de merken willen zien die minimaal 1 product leveren (dat aan de filtercriteria voldoet). De merken met een \[0] zou ik dus het liefst verborgen willen hebben.
Dat lijkt me inderdaad wel heel handig. Bij een hoop producten ben je je echt een ongeluk aan het scrollen, omdat de lijst zo lang is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 08:33
Dank, wellicht door de ouderdom ervan niet gevonden toen ik op pricewatch en filters zocht in het features topic.
MrTre schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:09:

Tuurlijk is het zo dat alles op 0 staat, indien het niet voldoet aan het filter, dus wellicht is het een 'simpele' optie om toe te voegen die alle keuzemogelijkheden verbergen indien deze op 0 staat. (if 0 = niet tonen?) Of, alles wat wél output bevat bovenaan het betreffende lijstje te plaatsen.
is inderdaad wat mij zou helpen.