De fun geeft 10%, alle toch de vestiging in Gent, op alles moest je in België wonen of als ze in Nederland dezelfde promotie geven, het loont dus om eens buiten te komen en niet enkel via het web te bestellen. Carrefour was een betere deal maar die zullen nu wellicht wel allemaal al verkocht zijn. 40 euro korting is nog steeds niet slecht (wel vs de 80 euro maar soit

).
PS: Hier in Brussel in de MediaMarkt lagen er stapels en stapels van alle varianten van switchen maar dan gewoon aan de normale prijzen dus zonder kortingen .. duidelijk dat ze dan niet verkocht geraken vandaag.
Dreifarben schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:21:
Ook de games zijn bij Carrefour goed geprijsd, veel "topgames" zoals Mario Kart stonden 48,99 euro. Ik heb er zo twee gekocht - Mario Kart en Mario Oddysee - en het packet gekocht waarin een Switch zit met Pokémon Let's Go Eevee en een pokéball gadget om ze te vangen. Ook nog screenprotector aangeschaft.
Samen net over de 500 euro, maar je krijgt dus 100 euro cadeau om je boodschappen mee te doen bij je volgende bezoek, geldig op alles. Vind ik wel een mooie deal.
Achteraf gezien waren de games in Sint-Denijs-Westrem inderdaad niet al te duur, echter de amazon 3 voor 100 euro aanbiedingen zijn niet slecht (hopelijk krijg ik engelstalige versies binnen en geen duits only of ze vliegen retour ..) en in de Carrefour voel ik me altijd opgelicht (buiten de solden) daar ze de games tijdens de solden altijd afprijzen (met gele stickers)
Dan kan je ze kopen aan -30%, -50% en héél soms aan -70% zo kan je tijdens de solden heel goedkoop een voorraad aan xbox games inslaan
Qua 3ds games heb ik azo ook veel goedkope games kunnen op de kop tikken, tot nu toe nog geen switch games gezien tijdens de solden maar er tot nu toe ook nooit op zitten letten daar ik geen switch had.
Dus nu kopen aan 45-50 euro om dan tijdens de solden dezelfde game met gele sticker aan -50% te zien ..

Maar het klopt wel dat de Carrefour (toch de vestiging waar ik ga) ironisch genoeg 1 van de goedkoopste gaming winkels is als je je tot hun promoties beperkt (geld voor heel die winkel ..

)
lightdestroyer wijzigde deze reactie 23-11-2018 14:56 (43%)