Heb je centrum gebeld? Dus niet die op de Ceintuurbaan maar de Nieuwendijkhmr schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:32:
[...]
Gamemania Amsterdam had er geen een liggen volgens de verkoper.
Kan er vandaag een ophalen! Koning!Florissant schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:41:
[...]
Heb je centrum gebeld? Dus niet die op de Ceintuurbaan maar de Nieuwendijk
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Coolblue zegt zelda is er weer (4 stuks)
edit: link
Link bevat referral, graag alleen directe links zonder referral-code
edit: link
Link bevat referral, graag alleen directe links zonder referral-code
[ Voor 192% gewijzigd door Grotman op 16-03-2017 17:20 ]
Wellicht overbodig maar Wehkamp heeft de bigben travelcase (Zelda variant) direct beschikbaar. Is op de site niet te vinden, wel via Google. Heb het zelf net besteld en wordt morgen geleverd.
https://www.wehkamp.nl/Wi...I_arv2v29ICFVmMdwodIJAOVQ
Valt me op dat de case erg dik is. Op youtube zie je duidelijk dat maar de helft van de case kwa ruimte wordt gevult. De switch zit met ern kleine klitteband vast. Grote kans dat je seitch in de case gaat schuiven. De officiele case van nintendo zelf zit perfect om je switch heen.Takahandar schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:50:
Wellicht overbodig maar Wehkamp heeft de bigben travelcase (Zelda variant) direct beschikbaar. Is op de site niet te vinden, wel via Google. Heb het zelf net besteld en wordt morgen geleverd.
Die kan ik nog nergens anders vinden dan Amazon.de en die heeft ze ook niet meer op voorraad.Ryatzu schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 18:08:
[...]
Valt me op dat de case erg dik is. Op youtube zie je duidelijk dat maar de helft van de case kwa ruimte wordt gevult. De switch zit met ern kleine klitteband vast. Grote kans dat je seitch in de case gaat schuiven. De officiele case van nintendo zelf zit perfect om je switch heen.
Iemand interesse in Zelda Limited Edition? Uiteraard voor de normale winkelprijs. Anders gaat ie retour. PM
Ik heb net een Switch bij de MM Eindhoven gekocht, er stonden er nog een stuk of 10 denk ik. Zelda zag ik niet, maar die had ik gelukkig al.
Ik wou ff zeggen dat *spam*echt ideaal is
Heb het ook aan een vriendin van me aangeraden, die was nog op zoek naar wat dingen! Ik zou alleen ook graag de website van Game Mania erbij willen als dat mogelijk is, dan is het helemaal perfect!
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:30 ]
De reden dat deze case 'dik' is, is omdat er een inlay in zit met verzinkingen voor de joycon triggers en de gamecard doosjes. Je Switch kan dus niet schuiven, en het lijkt er op dat deze case een stuk steviger is dan die van Nintendo zelf. Helaas is ie niet op voorraad bij amazon, waar ik mijn screen protector wil halen, en verzendt Wehkamp niet naar België afaik.Ryatzu schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 18:08:
[...]
Valt me op dat de case erg dik is. Op youtube zie je duidelijk dat maar de helft van de case kwa ruimte wordt gevult. De switch zit met ern kleine klitteband vast. Grote kans dat je seitch in de case gaat schuiven. De officiele case van nintendo zelf zit perfect om je switch heen.
YouTube: The Best Nintendo Switch CaseJackAvery schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 00:16:
[...]
De reden dat deze case 'dik' is, is omdat er een inlay in zit met verzinkingen voor de joycon triggers en de gamecard doosjes. Je Switch kan dus niet schuiven, en het lijkt er op dat deze case een stuk steviger is dan die van Nintendo zelf. Helaas is ie niet op voorraad bij amazon, waar ik mijn screen protector wil halen, en verzendt Wehkamp niet naar België afaik.
Persoonlijk vind ik dat er te veel ruimte overblijft.
En zelda wedermaal bij CB beschikbaar zo te zien. De Mediamarkt varianten van gister voor mij zijn in ieder geval verstuurd dus het was geen 'rare' voorraad oid.
Net Zelda gekocht bij Coolblue. Vanmiddag switch ophalen bij MM den Bosch!!
Ben al 2 dagen aan Zelda bezig, meesterlijk spel, helaas wel digitaal moeten kopen, anders moest ik te lang wachten haha. Dacht eerst nog, misschien kan ik wel een refund aanvragen en dan alsnog het doosje kopen, maar dat was helaas geen optie
Ach ik ga Zelda toch nooit verkopen want dit spel is veels te awesome! Daarom vond ik het niet erg om hem digitaal te kopen, alhoewel de prijs een beetje poep is maar ja het zij zo.
Ander vraagje:
Stel ik koop al mijn games digitaal, en Nintendo tekt ooit de stekker uit hun netwerk, ben ik dan alles kwijt? In ieder geval kan ik mijn account dan niet meer opnieuw binnehalen op een nieuw apparaat. Dat is dan denk ik wel een nadeel van digitale releases.
Ander vraagje:
Stel ik koop al mijn games digitaal, en Nintendo tekt ooit de stekker uit hun netwerk, ben ik dan alles kwijt? In ieder geval kan ik mijn account dan niet meer opnieuw binnehalen op een nieuw apparaat. Dat is dan denk ik wel een nadeel van digitale releases.
[ Voor 44% gewijzigd door Sir_Hendro op 17-03-2017 10:38 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Zolang je de games gedownload hebt kan je ze spelen ongeacht of de server up is. En verder zelfs al zouden ze de eShop zelf stoppen kan je ze altijd nog opnieuw downloaden. En ondanks dat online spelen op de Wii offline is, kan je nog steeds gekochte WiiWare / VC games downloaden.Sir_Hendro schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:32:
Ach ik ga Zelda toch nooit verkopen want dit spel is veels te awesome! Daarom vond ik het niet erg om hem digitaal te kopen, alhoewel de prijs een beetje poep is maar ja het zij zo.
Ander vraagje:
Stel ik koop al mijn games digitaal, en Nintendo tekt ooit de stekker uit hun netwerk, ben ik dan alles kwijt? Indien ieder geval kan ik mijn account dan niet meer opnieuw binnehalen op een nieuw apparaat. Dat is dan denk ik wel een nadeel van digitale releases.
Ah ok. Ik vind de hoesjes wel leuk voor het verzamelen maar cartridges wisselen om te gamen vind ik zo oldskool. Doe maar lekker van spel naar spel switchen zonder media te hoeven wisselen. Dit luxe probleem heb ik ook op de PC. Oh dat spel is wel leuk om te spelen. 'please insert disc', oh ik heb toch niet meer zo een zin in dat spelletje 
Kun je gekochte games ook installeren? Nee toch? Dat zou namelijk echt ideaal zijn.
Kun je gekochte games ook installeren? Nee toch? Dat zou namelijk echt ideaal zijn.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik heb zelfs nog WiiPoints zag ik laatst. Ik had hem na 5 jaar weer aangesloten om te kijken of er een en ander overgezet kan worden. Ik had wel een beetje verwacht dat VC-games wel compatible zouden zijn...Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:39:
[...]
Zolang je de games gedownload hebt kan je ze spelen ongeacht of de server up is. En verder zelfs al zouden ze de eShop zelf stoppen kan je ze altijd nog opnieuw downloaden. En ondanks dat online spelen op de Wii offline is, kan je nog steeds gekochte WiiWare / VC games downloaden.
Maar goed,
FonQ had dus niet Zelda LE, maar dat was al bekend hier. Heb dezelfde dag mijn geld nog terug gehad.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
*spam*
[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:27 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ja, echt belachelijk. De eerste nieuwe feature die ik uit ga rollen voor op-voorraad is de bullshit detector, als de prijs boven normaal is ga ik geen notificaties meer sturen en een waarschuwing tonen bij die aanbiedingen; Ik krijg nu veel te vaak popups met onzin prijzen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:14:
599,95 euro bij gameoffers niet te hopen dat iemand daar in trapt.
Het is Spaans: https://images-na.ssl-ima.../images/I/81uLu3cMhsL.jpg
Bij bol.com toch ook? Is echt belachelijk dat zelfs zo'n grote naam er zoveel voor durft te vragen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:14:
599,95 euro bij gameoffers niet te hopen dat iemand daar in trapt.
Of zie ik het verkeerd?

Dan doe mij maar een PS4 pro inclusief een game en extra controller en dan nog houd ik geld over

[ Voor 28% gewijzigd door Scavy op 17-03-2017 11:37 ]
nadeel bij Bol.com is dat andere bedrijven mogen adverteren op Bol.comScavy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:35:
[...]
Bij bol.com toch ook? Is echt belachelijk dat zelfs zo'n grote naam er zoveel voor durft te vragen.
Of zie ik het verkeerd?
Dan doe mij maar een PS4 pro inclusief een game en extra controller en dan nog houd ik geld over
Ik geef ongeveer in alle enquêtes

Verwijderd
Gameoffers bied hem via bol.com aan en dan zal bol er ook nog wel wat aan verdienen neem ik aan.Scavy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:35:
[...]
Bij bol.com toch ook? Is echt belachelijk dat zelfs zo'n grote naam er zoveel voor durft te vragen.
Of zie ik het verkeerd?
Thanks!
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
nope. Ik heb wel eens gecheckt maar de prijzen zijn identiek aan de prijzen van de achterliggende winkel. Denk wel dat de winkel een fee betaald maar daar merkt de consument niks van.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:41:
[...]
Gameoffers bied hem via bol.com aan en dan zal bol er ook nog wel wat aan verdienen neem ik aan.
En ook de Nintendo Swith grijs is daar op voorraad!
Niet online en ook niet in de winkels. Nog geen half uur geleden gebeld. Site klopt niet.JobM. schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:01:
En ook de Nintendo Swith grijs is daar op voorraad!
Ik heb ook een leuke computer..
Deze feature is inmiddels ingebouwd en uitgerold, als je even de pagina vernieuwd krijg je geen popups meer van dure aanbiedingen en zijn de oplichterspraktijken in het geel/oranje i.p.v. groen gehighlightD4V3 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:24:
[...]
Ja, echt belachelijk. De eerste nieuwe feature die ik uit ga rollen voor op-voorraad is de bullshit detector, als de prijs boven normaal is ga ik geen notificaties meer sturen en een waarschuwing tonen bij die aanbiedingen; Ik krijg nu veel te vaak popups met onzin prijzen.
Juist ook melding gekregen via Collishop.be, ga hem zo afhalen bij de Dreamland.
Doordat ik deze bij de launch had gereserveerd en heel veel geduld heb gehad, heb ik mijn grijze switch voor 299€ :
Doordat ik deze bij de launch had gereserveerd en heel veel geduld heb gehad, heb ik mijn grijze switch voor 299€ :
Geduld is een schone zaak in deze, gefeliciteerd met je Switch !:)BigDCBP schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:27:
Juist ook melding gekregen via Collishop.be, ga hem zo afhalen bij de Dreamland.
Verwijderd
Bij MM Rotterdam zag ik ook 1 grijze Switch liggen. Volgens mij leggen ze ook steeds 1 Switch neer op de plek omringd met bordjes 1 per klant.
Centrum of Zuid?Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:34:
Bij MM Rotterdam zag ik ook 1 grijze Switch liggen. Volgens mij leggen ze ook steeds 1 Switch neer op de plek omringd met bordjes 1 per klant.
Media markt Drachten ligt 1 grijze switch. Ik pik hen eind april op met mario kart. Nu had ik de kans maar liet hem toch nog even liggen...
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
*spam*
[ Voor 89% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:20 ]
Valt me tegen. Ik dacht even een Pro Controller te bestellen... Nergens op voorraad?
Verwijderd
Had al gewoon 299 moeten zijn vanaf het begin dat is wel jammer dat retailers hun eigen prijzen mogen bepalen.BigDCBP schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:27:
MM Amersfoort heeft op het moment van schrijven 4 Grijze Nintendo Switches op voorraad!
Succes
Succes
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Ik werk in de buurt van de MM Arena en woon in de buurt van MM Amsterdam West. Mocht er dus iets op voorraad zijn bij 1 van de 2 dan wil ik die wel oppikken. Ophalen/verzenden is mogelijk, hoef er verder ook niets voor behalve een blije tweakert!
Fijn te horen, je zal degene hebben die gepreordered zijn maar die na 14 dagen niet zijn opgehaald. Als meeste wat geduld hebben zullen ze merken dat er komende dagen nog heel wat beschikbaar komen. :-) veel speel plezier!BigDCBP schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:27:
Gisteren eentje kunnen kopen in de MM van Antwerpen, hebben ze nog zeker een stuk of 10. In België zijn ze in de winkels niet allemaal uitverkocht, online wel.Rickth64 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:55:
Valt me tegen. Ik dacht even een Pro Controller te bestellen... Nergens op voorraad?
gisteren in parijs op het vliegveld (CDG) lagen er ook nog 3
beetje ver weg, niet?Prulleman schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 16:46:
gisteren in parijs op het vliegveld (CDG) lagen er ook nog 3
Vannochtend was hij bij Amazon.de te bestellen voor 69, ik liep net langs de Intertoys Barendrecht en daar stond er ook nog 1 achter de balie (weet niet hoe veel je er aan hebt maar allicht maak ik er nog iemand blij meeRickth64 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:55:
Games4us in Ede, 6 stuks a €375,-
Mediamarkt in Ede, 24 stuks a €344,-
En daar hebben ze nog 7 stuks van Zelda liggen voor €60,-
[ Voor 59% gewijzigd door Dagg op 17-03-2017 17:52 ]
Verwijderd
Ik was vandaag even in Hoog Catherijne in Utrecht. Zowel bij de MM, GameMania en Intertoys geen switches en geen Zelda's.
Edit: Zelda net bij Nedgame besteld. Nu nog ergens een Switch vinden
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2017 18:38 ]
Pak de trein naar Ede zoals je zietVerwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:25:
Ik was vandaag even in Hoog Catherijne in Utrecht. Zowel bij de MM, GameMania en Intertoys geen switches en geen Zelda's.
Ik had een bestelling geplaatst in ede, maar had per ongeluk zelda voor de wii-u erbij besteld. Vertelden ze me direct dat ie niet op voorraad was (ondanks dat de site zei van wel). Bestelling maar geannuleerd
Verwijderd
De Switch of Zelda niet op voorraad?GLaDOS schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:42:
Ik had een bestelling geplaatst in ede, maar had per ongeluk zelda voor de wii-u erbij besteld. Vertelden ze me direct dat ie niet op voorraad was (ondanks dat de site zei van wel). Bestelling maar geannuleerd
Bedankt voor de tip! Heb een switch en zelda mee kunnen nemen. Rond half 8 stonden er nog ongeveer 15 switches en er lagen nog 4 Zelda's, dus de moeite waard om langs te rijden als je in de buurt bent!Dagg schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:40:
Games4us in Ede, 6 stuks a €375,-
Waarom eigenlijk? Hij zet toch geen directe links op tw? Heel veel switch consumenten hebben hier al profijt van gehad! Er wordt direct de voorraad getoond in alle voor de hand liggende winkels en je wordt gewaarschuwd voor hoge prijzen. Dit laatste is meer voor mensen met weinig ervaring met console's of ontwetend zijn. We moeten dit juist prijzen! Ga zo door!!!!!!!!!!!NotSoSteady schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:06:
[...]
Misschien kun je een keer stoppen met het promoten van je eigen website, die volstaat met affiliate links (iets wat verboden is op Tweakers).
Hoe voorspelbaar wil je het hebben?Masterchiev schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:35:
[...]
Waarom eigenlijk? Hij zet toch geen directe links op tw? Heel veel switch consumenten hebben hier al profijt van gehad! Er wordt direct de voorraad getoond in alle voor de hand liggende winkels en je wordt gewaarschuwd voor hoge prijzen. Dit laatste is meer voor mensen met weinig ervaring met console's of ontwetend zijn. We moeten dit juist prijzen! Ga zo door!!!!!!!!!!!
Als dit mag, dan wil ik ook wel even een dergelijke site bouwen. Het lijkt me niet de bedoeling dat iemand hier continu zijn eigen site gaat promoten, want waar leg je de grens. Je kan in de pricewatch ook gewoon een prijsalert instellen. Het is gewoon een site waarmee hij geld wil verdienen, niks mis mee, maar er zijn ongetwijfeld meer mensen hier op Tweakers die hetzelfde willen doen.Geregistreerd op 17 maart 2017.
Hmmm, er zitten een paar affiliate links tussen, dat kan ik van jou TechTastic website niet zeggen, ook al promoot je die niet actief hier.NotSoSteady schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:06:
[...]
Misschien kun je een keer stoppen met het promoten van je eigen website, die volstaat met affiliate links (iets wat verboden is op Tweakers).
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 17-03-2017 22:14 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Doe even normaal ajb...
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 20-03-2017 09:35 ]
Zit je hier om te zeuren omdat je nu niet meer voor de hoofdprijs je scalpaankopen kan doorverkopen? Beetje zielig, als jij wordt aangesproken op onethische praktijken dan is iedereen aan het zeuren, maar als iemand anderen helpt, dan vind jij dat niet kunnen. Vervelend en onnodig gedrag hier op Tweakers.NotSoSteady schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:50:
[...]
Hoe voorspelbaar wil je het hebben?
[...]
Als dit mag, dan wil ik ook wel even een dergelijke site bouwen. Het lijkt me niet de bedoeling dat iemand hier continu zijn eigen site gaat promoten, want waar leg je de grens. Je kan in de pricewatch ook gewoon een prijsalert instellen. Het is gewoon een site waarmee hij geld wil verdienen, niks mis mee, maar er zijn ongetwijfeld meer mensen hier op Tweakers die hetzelfde willen doen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Notsosteady houd sowieso van wat opschudding is mij al opgevallen.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Verwijderd
Ik heb de rit naar Ede er maar op gewaagd. Switch is binnen! Bij de MM hebben ze er nog 6 liggen iig.
Denken jullie dat de voorraad weer een beetje gestabiliseerd is rond de release van Mario Kart, of is het verstandig er nu eentje te kopen als ik er een tegenkom?
Ik heb er weinig vertrouwen in dat er opeens een prima voorraad is voor een goede Nintendo game; Maar aan de andere kant heb ik ook weinig vertrouwen in pre-orders. Mijn ervaring met pre-orders is dat ze van te voren ook niet weten hoe veel games ze binnen krijgen en je vaak beter af bent bij een andere shop die niet aan pre-orders doet als je de keus nog hebt.Capstie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:16:
Denken jullie dat de voorraad weer een beetje gestabiliseerd is rond de release van Mario Kart, of is het verstandig er nu eentje te kopen als ik er een tegenkom?
MM Amersfoort
1 grijze Nintendo Switch
5 Zelda BotW
4 Just Dance
18 1 2 Switch
4 Super Bomberman R
2 snipperclips Bundels
2 grijze linker en recht joy cons
en nog wat bij producten
succes
1 grijze Nintendo Switch
5 Zelda BotW
4 Just Dance
18 1 2 Switch
4 Super Bomberman R
2 snipperclips Bundels
2 grijze linker en recht joy cons
en nog wat bij producten
succes
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Ben net in Den Bosch geweest in de MM, daar stonden er nog zeker 3 in het grijs.
Ik had er afgelopen week gewoon eentje kunnen meenemen maar uiteindelijk niet gedaan. Daar heb ik nu flink spijt vanD4V3 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:24:
[...]
Ik heb er weinig vertrouwen in dat er opeens een prima voorraad is voor een goede Nintendo game; Maar aan de andere kant heb ik ook weinig vertrouwen in pre-orders. Mijn ervaring met pre-orders is dat ze van te voren ook niet weten hoe veel games ze binnen krijgen en je vaak beter af bent bij een andere shop die niet aan pre-orders doet als je de keus nog hebt.

Wat? Mario Kart?Capstie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:30:
[...]
Ik had er afgelopen week gewoon eentje kunnen meenemen maar uiteindelijk niet gedaan. Daar heb ik nu flink spijt van
Ik dacht al, haha. Ach, volgens mij doen ze gewoon een trucje bij Nintendo en geven ze om de dag gewoon een voorraadje vrij aan de winkels; heb er de afgelopen week dagelijks op voorraad gezien bij bol.com, wehkamp, coolblue, media markt, etc. Goed in de gaten houden dus en je hebt er zo 1 te pakken.Capstie schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:43:
[...]
Haha nee, was het maar zo'n feest. Bedoelde de Switch zelf
Eigenlijk ben ik gewoon overhyped en wil de Switch ook maar gaan kopen. Tips van waar/wanneer? Zag dat de MM hier en daar (in Den Haag centrum hadden ze er een paar staan zag ik gisteren) wel voorraden heeft maar dat kost dan wel 350 euro. Wat voor opties zijn er nog meer?
Voor de liefhebbers
Mediamarkt Amsterdam Osdorp
1x switch grijs over
1x switch grijs over
Is niet van Bol.com zelf maar op hun plaza website via 'Gameoffers'. Maar dat zal niemand er voor betalen lijkt me
Thanks, Ik heb hem daar op kunnen halenMajinChaos schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 15:34:
Voor de liefhebbers
1x switch grijs over
Voor de mensen in (zuid) Limburg en op zoek naar pro controller: over de grens in België zijn er nog te vinden. Was vanmiddag naar MM Herstal net over de grens en daar lagen nog een controller of 5 / 6 in de rekken (voorraad is online op MM website te checken). Veel andere accessoires waren daar ook allemaal op voorraad (joycons in beide kleuren, travel cases etc), maar switch zelf zag ik niet liggen.
Helaas vaak voor de hoofdprijs.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:41:
Genoeg nieuw ongebruikt op marktplaats.👍
Weetje wat de prijs daar was?PWM schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:00:
Ik was gisteren in Muiden bij de Toys XL, die hadden gewoon een gevuld schap met Switches.
Verwijderd
Precies wat ik ook gedaan heb afgelopen vrijdag. Ze hadden zelfs Zelda nog! Uiteraard nu waarschijnlijk niet meer.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:25:
Ik heb de rit naar Ede er maar op gewaagd. Switch is binnen! Bij de MM hebben ze er nog 6 liggen iig.
Verwijderd
MediaMarkt Duiven had zaterdag nog 10/20 grijzen switches op voorraad, tevens was Zelda voldoende aanwezig.
Heeft iemand nog een adresje waar de BigBen tempered glass nog beschikbaar is.
Eventueel een goed alternatief?
Via AliExpress. Zijn er verscheidende te koop vanaf 1.80€. Je hebt alleen een langere wachttijd.Tranzy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:43:
Heeft iemand nog een adresje waar de BigBen tempered glass nog beschikbaar is.
Mja die is bij mij ook onderweg.. voor 2 euro ben je klaarMasterchiev schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:14:
[...]
Via AliExpress. Zijn er verscheidende te koop vanaf 1.80€. Je hebt alleen een langere wachttijd.
Kan alleen even duren.
psn: HertogJack
Ik heb deze net besteld voor € 6,99. Gratis verzending ook.
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik ga morgen Den Haag even af om te kijken of hij ergens op voorraad is. Zal de Gamemania maar overslaan, maar er zitten gelukkig twee MediaMarkten in de buurt (Centrum en Rijswijk) en een aantal speelgoedwinkels.
Ik ben ook nog hard op zoek. Volgens mij komen er morgen weer leveringen vanuit Nintendo.
Die kans zit er zeker in ja, afgelopen week waren er leveringen op dinsdag en woensdag maar het grootste gedeelte op dinsdag. Goed in de gaten houden dus want ze zijn zo weer opMasterchiev schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:44:
Ik ben ook nog hard op zoek. Volgens mij komen er morgen weer leveringen vanuit Nintendo.
Woensdag, vorige week, stonden er een stuk of 10-20 in MM Den Haag Centrum (zowel neon als grijs).
Volgens mij kun je gewoon op de site van de Media Markt kijken of er voorraad is. Volgens de site heeft geen enkele winkel momenteel voorraad.Thomas schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:12:
Woensdag, vorige week, stonden er een stuk of 10-20 in MM Den Haag Centrum (zowel neon als grijs).
Die site is niet altijd up to date, maar goed. Mocht het zo zijn dat dinsdag/woensdag leveringen zijn dan kan dat kloppen omdat ze er vorige week ook waren (toen stonden ze overigens ook als beschikbaar op de website).NotSoSteady schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 00:12:
[...]
Volgens mij kun je gewoon op de site van de Media Markt kijken of er voorraad is. Volgens de site heeft geen enkele winkel momenteel voorraad.
Bij de Intertoys in waalwijk stonden er net nog 3 voor de verkoop, zei een medewerker daar. Gewoon voor €329
Ik had afgelopen week gevraagd bij de GameMania in Utrecht, die zeiden dat ze eind van de maand pas weer leveringen kregen.Masterchiev schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:44:
Ik zag er net nog een paar op voorraad komen bij Wehkamp, allicht dat grotere retailers vaker leveringen krijgen? Of misschien dat het gewoon een paar retour exemplaren waren die er uit gingen...Rosehardt schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:50:
[...]
Ik had afgelopen week gevraagd bij de GameMania in Utrecht, die zeiden dat ze eind van de maand pas weer leveringen kregen.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen