Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 00:46
Mijn bestelling bij Wehkamp staat nu op de site als verzonden, de Zelda van Nedgame heb ik ook al bericht van gehad. Lijkt dus dat ik morgen bezig kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Chefd schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 19:36:
Zijn er werkelijk mensen die vandaag een (grijze) Switch bij Coolblue hebben besteld?

Ik had namelijk met opzet een reminder ingesteld maar heb nooit wat ontvangen, zou wel dieptriest zijn als ze die dus telefonisch verkopen terwijl er reminders openstaan.
Ja, en ik heb de factuur + verzendbevestiging binnen. Melding nooit gehad, dat werkt niet blijkbaar. Noch op mail, noch op telefoon.

edit: Reminder is geen reservering voor zover ik weet

[ Voor 5% gewijzigd door kaas-schaaf op 14-03-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij gemaakt met een dode mus. Zag dat er nog vier op voorraad waren bij CoolBlue, snel Zelda besteld. 20 minuten later een mail ontvangen dat ze de game toch niet op voorraad hebben... Contact opgenomen en, omdat het zo'n populaire game is zullen ze extra games inkopen. Zal een paar werkdagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 22:28
Zijn er werkelijk mensen die vandaag een (grijze) Switch bij Coolblue hebben besteld?

Ik had namelijk met opzet een reminder ingesteld maar heb nooit wat ontvangen, zou wel dieptriest zijn als ze die dus telefonisch verkopen terwijl er reminders openstaan.
Die melding werkt niet goed, is nooit op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:51
Nou jammer dan voor Coolblue. Heb net toevallig dus zitten kijken door andere sites en Bol.com geeft net aan "Nu bestellen, morgen in huis" dus dan maar via hun (uurtje terug keek ik ook en stond er 3 tot 7 dagen trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dictatortje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-08 14:36
Zojuist ook maar besteld via Bol.com, scheelt nog 2 tientjes ook en morgen in huis. Nu maar even samen besteld met 1-2 Switch, ik wacht eigenlijk sowieso op Mario Kart 8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:22

vtx

D4V3 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:19:
[...]

Nee hoor, kost me een kwartiertje om even de juiste links te verzamelen en toe te voegen, zal ik zo even doen!
En de biggen official travel case? (Die is ook overal uitverkocht momenteel, of zoals bij bol vrij lange levertijd): https://www.bol.com/nl/p/...beschermhoes-zwart-switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
dictatortje schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:02:
Zojuist ook maar besteld via Bol.com, scheelt nog 20 tientjes ook en morgen in huis. Nu maar even samen besteld met 1-2 Switch, ik wacht eigenlijk sowieso op Mario Kart 8 ;)
Kost die bij Bol.com maar 149 euro dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:49:
[...]

Kost die bij Bol.com maar 149 euro dan? :+
wow dat is idd wel goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 18:43
vtx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 20:03:
[...]

En de biggen official travel case? (Die is ook overal uitverkocht momenteel, of zoals bij bol vrij lange levertijd): https://www.bol.com/nl/p/...beschermhoes-zwart-switch
Ik zie bij Gamemania ze nog wel op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:29
Yeah net een switch kunnen bestellen via Bol.com. Alleen hij is niet te vinden via de zoekfunctie in de site. Ik kon hem bestellen via volgende link: https://www.bol.com/nl/p/...lmcmklanten20140938164255 . (die kon ik nog bereiken via een reminder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
Nu krijg ik morgen de Switch binnen, maar geen game.. haha.. heb ik weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefd
_dizzy_ schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:53:
Zit nu met hetzelfde, denk dat ik misschien wel wat digitaal haal maar die prijzen van Nintendo zijn echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wertyuipo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 00:32
Ik heb gehoord dat Fast RMX een best wel goede game is. Is iets van €20 in de eStore. Misschien kun je je daar mee vermaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IB0rah
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-04-2019
wertyuipo schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:59:
[...]

Ik heb gehoord dat Fast RMX een best wel goede game is. Is iets van €20 in de eStore. Misschien kun je je daar mee vermaken :P
Kan ik bevestigen, is best wel een goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Dat is klote :/
Ik had vanmorgen geluk bij bol.com, allicht morgenochtend nog even kijken? Ze doen bij bol ook aan same-day delivery voor 99 cent extra...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurelius142
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 15:28

Ik had de reminder ook ingesteld, heb ook geen reminder ontvangen. Ik kwam per toeval de voorraad tegen op Coolblue en deze meteen besteld. Hij zal vandaag binnenkomen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dictatortje
Mijn bestelling van bol.com van 20.00 (14-03) die stond nog op "wordt verwerkt" is nog niet uitgeleverd. Live-chat leerde mij dat ik hem vandaag niet ga krijgen (en morgen durfde ze ook al niet te zeggen). Ben bang dat dit weer de categorie blij maken met een dode mus betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dictatortje
Krijg nu een mailtje van bol.com dat hij vanmiddag klaar ligt op het afhaalpunt... nou ik zie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
kaas-schaaf schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 16:51:
[...]

De site blijft 1 zeggen (coolblue, niet op-voorraad), maar dat zal dan wel marketing zijn.
Dat heeft te maken met het feit dat dit geen 'live' status is, maar periodiek wordt geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Marktplaats deal ketste weer eens af dus nu vandaag de Switch binnen zonder Zelda :(. Ga nog wel een rondje plaatselijke winkels doen, maar waarschijnlijk tegen beter weten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jangel
  • Laatst online: 07-04 13:38
Heb zelda gewoon digitaal gekocht omdat ik niet kon wachten en te hyped was. Je verliest dan alleen de resale value en de mogelijkheid hem in de toekomst te downloaden als de eshop verdwijnt. Fysieke versie is beter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren aan het eind van de werkdag rondje gemaakt door Bergen op Zoom: MM had 6 grijze switches liggen, intertoys een stuk of 4 Zelda's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
O dat bericht biedt nog hoop, ik ga het eens in Veenendaal proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 20:07

Zyron

BWRAAAAP

Gisterenavond bij Mediamarkt Duiven echt tientallen Switches, allemaal grijs, op voorraad.

http://imgur.com/a/7FeSw

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ben blij maar baal ook weer, heb een switch komt vandaag binnen voornamenlijk om samen met vrouwtje wat te gaan gamen, nu wist ik al dat er nog geen games zijn bijna maar wilde graag bomberman op de kop tikken maar kan m nergens vinden.. dus vanavond switch maar geen game hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefd
jangel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 08:34:
Heb zelda gewoon digitaal gekocht omdat ik niet kon wachten en te hyped was. Je verliest dan alleen de resale value en de mogelijkheid hem in de toekomst te downloaden als de eshop verdwijnt. Fysieke versie is beter natuurlijk.
Beter zou in de praktijk alleen maar zijn als je het ooit door wil verkopen en/of geen zin heb de game opnieuw te downloaden mocht je het eens verwijderen. Digitaal schijnt in ieder geval wel beter te zijn qua laadtijden, maar als ik die prijs zo zie in de Nintendo store vind ik het toch wel ronduit belachelijk, ruim 15 euro meer dan veel winkels aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Chefd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:16:
[...]

Beter zou in de praktijk alleen maar zijn als je het ooit door wil verkopen en/of geen zin heb de game opnieuw te downloaden mocht je het eens verwijderen. Digitaal schijnt in ieder geval wel beter te zijn qua laadtijden, maar als ik die prijs zo zie in de Nintendo store vind ik het toch wel ronduit belachelijk, ruim 15 euro meer dan veel winkels aanbieden.
Ze willen retailers niet dwarszitten, dus daarom liggen de prijzen voor de digitale versie vaak een stukje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:18
vegetto1983 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:16:
ben blij maar baal ook weer, heb een switch komt vandaag binnen voornamenlijk om samen met vrouwtje wat te gaan gamen, nu wist ik al dat er nog geen games zijn bijna maar wilde graag bomberman op de kop tikken maar kan m nergens vinden.. dus vanavond switch maar geen game hahah
Ik zou als ik jou was als je tijd heb even in de stad gaan kijken, mocht je gamewinkels in de buurt hebben. Bij mij in Dordrecht was Zelda limited edition bij de mediamarkt nog beschikbaar (€100), en bij alle andere was de normale edition nog te koop. Ik zag ook overal 1-2 switch liggen, maar die vind ik persoonlijk te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
lantaarnappel schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:19:
[...]

Ik zou als ik jou was als je tijd heb even in de stad gaan kijken, mocht je gamewinkels in de buurt hebben. Bij mij in Dordrecht was Zelda limited edition bij de mediamarkt nog beschikbaar (€100), en bij alle andere was de normale edition nog te koop. Ik zag ook overal 1-2 switch liggen, maar die vind ik persoonlijk te duur.
ja kan ik ff doen, 1 2 switch heb ik wat filmpjes van bekeken maar vind ik eigenlijk beetje domme spelletjes voor dat geld, snipperclips zag er wel grappig uit maar die zie ik ook nergens.. ff zoeken en anders maar afwachten en naar de console kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 12-09 18:40
[...]

Wat kost ie dan? €75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Snipperclips is Eshop only ;)

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vegetto1983 Snipperclips is download-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
oke thnx, is skylanders een leuke game? en kan dat met 2 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefd
€70

Ik heb verscheidene winkels gezien waar ie €55 kost. Ik vind persoonlijk €60 toch echt wel het uiterste limiet voor games maar ze maken het niet makkelijk met een gemiddelde prijs van €65.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Florissant
Nou, de Switch die ik heb besteld via bol.com is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
Florissant schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:38:
Nou, de Switch die ik heb besteld via bol.com is binnen!
mooi zo! mijne komt vanmiddag pas.
Nog steeds op de hunt voor zelda :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D4V3
*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jangel
  • Laatst online: 07-04 13:38
Chefd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:29:
[...]

€70

Ik heb verscheidene winkels gezien waar ie €55 kost. Ik vind persoonlijk €60 toch echt wel het uiterste limiet voor games maar ze maken het niet makkelijk met een gemiddelde prijs van €65.
Met een beetje zoeken kun je hem wel voor 50 euro - 55 euro krijgen en dat vind ik wel een redelijke prijs. Goedkoper is natuurlijk altijd beter, maar het spel is het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori0546
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 17:17
_dizzy_ schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 11:43:
[...]

mooi zo! mijne komt vanmiddag pas.
Nog steeds op de hunt voor zelda :/
Hier precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ik ben inmiddels wel klaar met de hunt, trek hem vanavond lekker overpriced digitaal binnen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Spud82 op 15-03-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:13
De MediaMarkt in Heerlen had er gisteren nog 10+ liggen. Als je vrienden in de buurt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori0546
CerielTjuh schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:04:
[...]

De MediaMarkt in Heerlen had er gisteren nog 10+ liggen. Als je vrienden in de buurt hebt?
Helaas niet, maar toch bedankt!
Overijssel.. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:44
[...]

Daarom koop ik Digital Codes bij Amazon.com. Zelda is daar maar $59.99 en de code kun je vervolgens inlossen op een Amerikaans eShop account. Game is dan gewoon Nederlands en kan je spelen met je normale Nintendo account. Kom je omgerekend op ongeveer €55 uit.

Zie hier: https://www.amazon.com/Le...=Zelda+Breath+of+the+Wild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
MelvinW schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:14:
[...]

Daarom koop ik Digital Codes bij Amazon.com. Zelda is daar maar $59.99 en de code kun je vervolgens inlossen op een Amerikaans eShop account. Game is dan gewoon Nederlands en kan je spelen met je normale Nintendo account. Kom je omgerekend op ongeveer €55 uit.

Zie hier: https://www.amazon.com/Le...=Zelda+Breath+of+the+Wild
Maar zit je shop dan niet in de USA? Kan je dat gewoon doen als je in NL woont?

Ik ben het inmiddels aan het opgeven, heb elke winkel in een straat van 50 km gebeld, en nergens meer op voorraad... :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:44
_dizzy_ schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:17:
[...]

Ik ben het inmiddels aan het opgeven, heb elke winkel in een straat van 50 km gebeld, en nergens meer op voorraad... :'( :'( :'( :'(
Extra Nintendo account aanmaken die je instelt op US. Je hebt dan een apart account waarmee je in de US shop kan. Je kan de codes gewoon kopen als je in NL woont. Bij Amazon geef je een willekeurig adres op uit Oregon (anders betaal je nog sales tax) en vervolgens reken je af met een Nederlandse CreditCard. Code heb je dan binnen een half uurtje in je inbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
MelvinW schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Extra Nintendo account aanmaken die je instelt op US. Je hebt dan een apart account waarmee je in de US shop kan. Je kan de codes gewoon kopen als je in NL woont. Bij Amazon geef je een willekeurig adres op uit Oregon (anders betaal je nog sales tax) en vervolgens reken je af met een Nederlandse CreditCard. Code heb je dan binnen een half uurtje in je inbox :)
dan ga ik dat proberen zodra de Switch binnen is. bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:05
Zojuist ook een telefoontje dat mijn gereserveerde grijze Switch binnen is bij Mediamarkt Ekkersrijt. Heb 'm inmiddels al van Wehkamp, dus heb 'm geannuleerd. Ze zouden er dus in ieder geval 1 moeten hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-08 12:41
Voor de mede belgen: Dreamland naast N16 (Bornem/Puurs): 2 Grijze / Zwarte en 1 Neon nog in schap staan
Enige game die er bij lag: 1-2 Switch

Dit was rond 12u15 - 12u20

[ Voor 4% gewijzigd door bntjah op 15-03-2017 12:41 ]

K49 '17

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Ter info; MediaMarkt Amersfoort (Eemplein) heeft nog 12 a 13 Switches (grijs) staan. Geen Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
_dizzy_ schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:17:
[...]

Ja dat kan gewoon en je hoeft niet bang te zijn dat de politie bij je aanklopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
NotSoSteady schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:01:
[...]

Ja dat kan gewoon en je hoeft niet bang te zijn dat de politie bij je aanklopt.
Was meer bang voor een geo block ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 06:22

vtx

Super! Bedankt!

[ Voor 45% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

_dizzy_ schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Was meer bang voor een geo block ofzo :|
Voor zover ik weet heeft Nintendo aangegeven dat ze regiovrij zouden blijven voor de switch.

Mijne is ook binnen van CB. Het schijnt(!) dat er in Den Haag bij de gameshop er nog minstends een zelda ligt maar dat was eergisteren en uit secundaire bron (woon niet in den haag dus kan het niet controleren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaas-schaaf schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Voor zover ik weet heeft Nintendo aangegeven dat ze regiovrij zouden blijven voor de switch.

Mijne is ook binnen van CB. Het schijnt(!) dat er in Den Haag bij de gameshop er nog minstends een zelda ligt maar dat was eergisteren en uit secundaire bron (woon niet in den haag dus kan het niet controleren).
De Switch is 100% regiovrij :) Je "regio" is account gebonden en je kan max. 8 accounts op 1 Switch hebben. Ook kan je eenvoudig van regio wisselen (via de website). Dit heeft enkel effect op de eShop die je met dat account kan benaderen. (Meerdere accounts op 1 apparaat met verschillende regio's kan gewoon; je krijgt dan de eShop die aan een account gekoppeld is te zien).

Voor de games; fysiek of gedownload; maakt het verder niets uit welke regio je gekozen hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Gusev schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:56:
Ter info; MediaMarkt Amersfoort (Eemplein) heeft nog 12 a 13 Switches (grijs) staan. Geen Zelda.
Zeker ook voor de fantastische Media Markt prijs van € 349,99? Ik ben toch niet gek?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Jumpman schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 14:39:
[...]

Zeker ook voor de fantastische Media Markt prijs van € 349,99? Ik ben toch niet gek?
Yup, maar ze hebben toch de laagste prijs-garantie en gaan mee met de grote webshops?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:05
Gusev schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 15:33:
[...]

Yup, maar ze hebben toch de laagste prijs-garantie en gaan mee met de grote webshops?
Jawel, mits die ze op voorraad hebben. En dat hebben de grote webshops dus ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMMY1985
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 23:32
Ik krijg morgen de grijze versie die ik 16 Jan. Bij Mediamarkt heb besteld. Zojuist de postnl barcode gehad.

Lisse Live 4400Wp ZZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
Yay, switch binnen via Wehkamp.. maar geen game :( Console zag er wel nieuw uit, geen vingerafdrukken of krasjes. Dus hij lijkt gewoon nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aurelius142
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-09 15:28
Niet direct de switch. Maar bij Nedgame Amersfoort hebben ze voorraad binnen van Zelda. Net 15 minuten geleden mijn exemplaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefd
Was vanmiddag bij MediaMarkt Leeuwarden, lagen sowieso wel een stuk of 5 tot 10 grijze Switches. Prijs niet gechecked.

Helaas geen Zelda, alleen maar Just Dance en 1-2-Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Hier ook de console van de Wehkamp binnen.

Alles zag er nieuw uit, en netjes in het plastic.
Zaten geen stickers omheen, dus twijfelde wel even :P

Helaas zie ik wel dat de dock bovenin een beetje scheef loopt.
Dit zag ik al op internet voorbij komen en probeer hem dan ook netjes een beetje terug te buigen.

PSN: Res_Binshou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
Ter overname heb ik evt Bomberman ook nog liggen, ik speel het nooit. (Zie v&a omg Eindhoven)

Is er ook iemand die weet of er joy con grips komen/zijn zonder "charge" mogelijkheden? Ik vind 30 euro voor een joycon charge grip vrij veel, er zit (wist ik niet) eens een accu in de grip zelf.

De standaard grip vind ik dan ook prima :) ik mis geen pro controller.

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:02

Dutch_Celt

Jollygood

Voorraad MM Utrecht HC:

- 15 grijze switches (350,-)
- 5 Bigben game traveller deluxe case (50,-)
- 2 setjes grijze joycons (90,-)

En nog lading 1-2 switch, just dance en wiiu zelda's
Enkele big ben siliconen sleeves

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angie79
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-01-2024
Stef87 schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 18:55:
[...]

Ter overname heb ik evt Bomberman ook nog liggen, ik speel het nooit. (Zie v&a omg Eindhoven)

Is er ook iemand die weet of er joy con grips komen/zijn zonder "charge" mogelijkheden? Ik vind 30 euro voor een joycon charge grip vrij veel, er zit (wist ik niet) eens een accu in de grip zelf.

De standaard grip vind ik dan ook prima :) ik mis geen pro controller.
https://www.gamemania.nl/...ip-zwart--nintendo-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Heeft iemand gister ook zelda besteld bij nedgame? Hebben jullie hem wel binnen gekregen vandaag? Ik niet :(

Heb nu een switch zonder game.. #fml

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silra
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Zelda is op dit moment op voorraad bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefd
Silra schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:50:
Nou dan heeft dat denk ik 7 minuten geduurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Silra schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 19:50:
Heb er 1 meegepikt haha.. heb ik m iig morgen in huis.

Als iemand mn zelda die ik heb gekocht bij nedgame wil overnemen dan hoor ik het wel (was 65 euro), die zal morgen ook wel aankomen, gister besteld. Anders gaat ie gewoon retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefd
HertogJack schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:27:
Heb er 1 meegepikt haha.. heb ik m iig morgen in huis.
Huh, hoe dat? Ik krijg nog steeds "Niet leverbaar" te zien..

[ Voor 32% gewijzigd door Chefd op 15-03-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Chefd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:28:
[...]

Huh, hoe dat? Ik krijg nog steeds "Niet leverbaar" te zien..
Reageerde pas later.. toen ik t zag meteen besteld dus en later pas in topic gereageerd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefd
HertogJack schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Reageerde pas later.. toen ik t zag meteen besteld dus en later pas in topic gereageerd. :)
Toen ik keek een paar minuten na wanneer Silra het plaatste was het al niet meer leverbaar. Vind het maar een vaag gedoe met de voorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silra
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Chefd schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 20:39:
Toen ik keek een paar minuten na wanneer Silra het plaatste was het al niet meer leverbaar. Vind het maar een vaag gedoe met de voorraden.
Ik had zelf ook snel even besteld voordat ik het meldde. De voorraad zal heel klein geweest zijn, of er zijn veel mensen die het opgemerkt hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ok dus de Switch is nu al gewoon te koop ik de winkel, helaas probeerd Mediamarkt er weer een slaatje uit te slaan met hun 350 euro. Zit enorm te twijfelen om er één te halen, maar niet voor 350 euro en al helemaal niet zonder Zelda (speel ik al op WiiU). We wachten dus gewoon nog even (wel lastig :)).

Maar goed benieuwd of dit trouwens goed of slechts nieuws is, dat de Switch gewoon in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Silra schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 22:14:
[...]

Ik had zelf ook snel even besteld voordat ik het meldde. De voorraad zal heel klein geweest zijn, of er zijn veel mensen die het opgemerkt hadden.
Ik had hem kunnen bestellen maar kreeg vannacht een mailtje dat er iets mis is gegaan :( Nu krijg ik hem uiterlijk zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Mediamarkt Eindhoven centrum had er gisterenmiddag ook 20+ liggen. Grijze.

Wel geen enkel Switch spel te krijgen; die waren wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _dizzy_
Heb zelda maar digitaal aangeschaft... zat niets anders op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
Gisteren lagen er bij de Mediamarkt in Dordrecht een stuk of 15 switches. Ze waren 349€. Er lag ook Zelda, een officiële case, de Zelda versie van de case, 1-2 Switch en er lag nog 1 verstopte Zelda limited edition. Dit was rond 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lymn
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:18
Dinsdag bij amazon.es Zelda besteld die is vandaag netjes in mijn brievenbus beland, gister switch van wehkamp ontvangen :)

*spam*

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
lymn schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:48:
Dinsdag bij amazon.es Zelda besteld die is vandaag netjes in mijn brievenbus beland, gister switch van wehkamp ontvangen :)

*spam*
Cool, ben blij dat ik er al meerdere mensen blij mee heb kunnen maken!
Ik heb overigens net een kleine fix uitgerold die er voor zorgt dat je niet meer die status update popups meerdere keren achter elkaar krijgt als er niets veranderd is, maakt de notificaties een stuk prettiger.

Hoop dat die hoesjes nog een keer op voorraad komen vandaag of morgen, bizar dat zelfs dat soort accessoires schaars zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonq heeft ze ook weer op voorraad voor demensen die er nog geen hebben

https://www.fonq.nl/produ...n=FON-product_op_voorraad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Net bij de Mediamarkt in Alkmaar geweest (Overstad) en daar stonden nog 4 grijze Switches in het schap. 350 per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
Mediamarkt heeft nu allebei de kleuren op voorraad.
Edit: Nu ook Zelda

[ Voor 33% gewijzigd door Frikandel op 16-03-2017 13:34 . Reden: Zelda ook beschikbaar ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori0546
lantaarnappel schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 13:22:
Mediamarkt heeft nu allebei de kleuren op voorraad.
Edit: Nu ook Zelda
Heb hem ook net besteld! _/-\o_
*spam*

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf

kaas-schaaf

Beunhaas

Hij komt er door, inclusief de bevestiging dus nu hopen dat hij er moregen werkelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Hoera! Mijn bestelling is ook doorgekomen! Morgen zou hij op kantoor moeten verschijnen!! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori0546
En weer uitverkocht bij de Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

lymn schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 12:48:

*spam*
Is de achterkant Spaans of multi-talig?

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2017 12:29 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echtwuur
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-08 16:15
Mocht iemand nog een Switch zoeken, ik ben weer terug in het land en heb er eentje over (neon) met factuur en uiteraard ongeopend. Heb er 350 voor betaald dus dat is de prijs. Op te halen in Schiedam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Florissant
Echtwuur schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:53:
Mocht iemand nog een Switch zoeken, ik ben weer terug in het land en heb er eentje over (neon) met factuur en uiteraard ongeopend. Heb er 350 voor betaald dus dat is de prijs. Op te halen in Schiedam.
"Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njinje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 15:39
Als iemand ergens Zelda BOTW ziet, graag ff een berichtje :D ik zoek me helemaal rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Is de digitale versie duurder? Waarom zou je hem niet uit de e-shop halen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
hmr schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:01:
De digitale versie is duurder (€70) en je kan hem niet doorverkopen als je hem uitgespeeld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

hmr schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:01:
Niet iedereen wil gelukkig digitaal. Ik wil hem graag op de plank hebben staan en ook echt fysiek "hebben". Een digitale aankoop geeft je geen enkel recht of garantie voor de toekomst. Daarnaast handig mocht je hem ooit willen verkopen of uitlenen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njinje
lantaarnappel schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:02:
[...]

De digitale versie is duurder (€70) en je kan hem niet doorverkopen als je hem uitgespeeld hebt.
Worden ze maar doorverkocht... maar die zie ik ook niet :'( of voor absurd hoge prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
Njinje schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:07:
[...]

Worden ze maar doorverkocht... maar die zie ik ook niet :'( of voor absurd hoge prijzen
Mocht je in de buurt van een stad wonen, dan kan je het beste even langs gaan bij een gamewinkel, bij mij in Dordrecht hadden Nedgame, Gamemania en de Mediamarkt Zelda nog gewoon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njinje
lantaarnappel schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:14:
[...]

Mocht je in de buurt van een stad wonen, dan kan je het beste even langs gaan bij een gamewinkel, bij mij in Dordrecht hadden Nedgame, Gamemania en de Mediamarkt Zelda nog gewoon liggen.
Ben gister bij elke Intertoys, Gamania en Mediamarkt in Zwolle geweest. Trouwens voor iemand die een pro controller wil. Ik zag er 2 bij "Intertoys Zwolle Melkmarkt" en 2 bij "Intertoys/Bartsmit Zwolle Wade" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Njinje schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:16:
[...]

Ben gister bij elke Intertoys, Gamania en Mediamarkt in Zwolle geweest. Trouwens voor iemand die een pro controller wil. Ik zag er 2 bij "Intertoys Zwolle Melkmarkt" en 2 bij "Intertoys/Bartsmit Zwolle Wade" ;)
Game Mania en MediaMarkt in Amsterdam hadden er gister tientallen liggen. Bij Game Mania hebben ze veel reserveringen die niet zijn opgehaald, dus die komen nu allemaal vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lantaarnappel schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:14:
[...]

Gamemania Amsterdam had er geen een liggen volgens de verkoper.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 33 ... 74 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen