Jep zojuist gebeld met welke versie ik wilde. Uiteraard gewoon de grijze.90710 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:42:
Zijn er trouwens al mensen door de GameMania gebeld?
Net gebeld door de GameMania. Heb een rood/blauwe gekozen en de limited editie van Zelda

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Die hele Amibo rage is een beetje aan mij voorbij gegaan....90710 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:05:
Ben net zelf ook gebeld, gelijk de Zelda Amiibo erbij besteld.
Wat kun je er verder mee behalve dat het een cool beeldje is?
90710
Je kan ze ingame gebruiken, dit verschilt dan weer per game.
Ze werken via NFC, dus je scant ze met de JoyCon of Pro Controller.
En ze zien er idd erg gaaf uit:
Ze werken via NFC, dus je scant ze met de JoyCon of Pro Controller.
En ze zien er idd erg gaaf uit:

[ Voor 75% gewijzigd door 90710 op 20-01-2017 15:56 ]
Net zoiets als Lego Dimensions op de PS4 dus denk ik
niets moet......behalve adem halen
90710
Jup, of Skylanders, of Disney InfinityNiwla schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:57:
Net zoiets als Lego Dimensions op de PS4 dus denk ik
[ Voor 27% gewijzigd door 90710 op 20-01-2017 16:00 ]
Bij Amiibo heb je er alleen minder "troep" bij denk ik ;-) Poppetje scannen en weer door ;-)
Edit: bedankt voor de aanvulling
Edit: bedankt voor de aanvulling
[ Voor 16% gewijzigd door Niwla op 20-01-2017 16:06 ]
Hmm oke.. klinkt best interessant, om even Zelda zelf uit jouw plaatje als voorbeeld te nemen, wat krijg je als je die scant? Of is dat nog niet bekend?90710 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 15:58:
[...]
Jup, of Skylanders, of Disney InfinityVerschil is wel dat er geen "portal" nodig is, je scant de figuren, gebruikt ze ingame, en scant ze opnieuw om wijzigingen (levels, items, etc) te syncen.
90710
Van deze nieuwere Amiibo is idd nog niet bekend wat de functies in de game (Breath of the Wild) is. Van de andere Amiibo:CRoNiXX schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:23:
[...]
Hmm oke.. klinkt best interessant, om even Zelda zelf uit jouw plaatje als voorbeeld te nemen, wat krijg je als je die scant? Of is dat nog niet bekend?
http://www.polygon.com/20...eath-of-the-wild-function
Je kan bv ook de Wolf Link Amiibo (Twilight Princess HD) scannen waarna Wolf Link in het spel (BotW) verschijnt.
Inmiddels bij bol.com wederom niet leverbaar.
psn: HertogJack
Anoniem: 524929
Klopt, ze garanderen niets. Ik denk dat de MM wel een grote inkoper is.. Misschien zelfs meer dan bol.com, aangezien ze ook een winkelvoorraad moeten regelen.Anoniem: 874839 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:01:
Ik heb op 15 januari de grijze besteld bij MM, maar ik kreeg deze mail nadat ik vroeg hoe het zat met de levertijd:
De officiële releasedatum van de Nintendo Switch is 3 maart 2017. Wij streven ernaar om iedereen met een pre-order te voorzien van een levering op de releasedatum. Echter zijn wij hierin afhankelijk van het aantal exemplaren die wij zullen ontvangen. Wanneer jouw bestelling wordt verzonden informeren we je hier per e-mail over.
Weten de andere webwinkels niet al hoeveel ze krijgen? Ik heb voor de zekerheid ook maar een pre-order gezet bij Bol.com want ik heb het gevoel dat MM er te veel verkocht heeft.
Afgelopen woensdag dit bericht gehad: "Wij verwachten de Nintendo Switch op de releasedatum, dus 3 maart, te leveren, mits je nu al een pre-order geplaatst hebt."
Kwam toevallig de CE tegen bij de intertoys (in de winkel) voor drie tientjes, weet alleen niet of hij overal nog te krijgen is. misschien leuk voor de mensen die wolf link nog zoeken, de game nog niet hebben of eventueel de amiibo willen houden en de rest doorverkopen op marktplaats.90710 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 16:27:
[...]
Je kan bv ook de Wolf Link Amiibo (Twilight Princess HD) scannen waarna Wolf Link in het spel (BotW) verschijnt.
Anoniem: 874839
Ze zetten wel bij de site dat de Switch "Online" verkrijgbaar is vanaf 2-3-2017(dus de verzenddatum) dus ik neem aan dat ze niet van plan zijn er veel te verkopen in de winkels op de dag van release. Ze hebben tenminste wel de pre-orders op stop gezet sinds een paar dagen geleden, maar Bol.com deed dat al veel sneller en die zijn wel heel netjes met de releasedatum garantie.Anoniem: 524929 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:02:
[...]
Klopt, ze garanderen niets. Ik denk dat de MM wel een grote inkoper is.. Misschien zelfs meer dan bol.com, aangezien ze ook een winkelvoorraad moeten regelen.
Afgelopen woensdag dit bericht gehad: "Wij verwachten de Nintendo Switch op de releasedatum, dus 3 maart, te leveren, mits je nu al een pre-order geplaatst hebt."
Had jij de Switch op MM gepre-ordered en zo ja wanneer? Als het op de 13de of 14de was zou het kunnen dat ze voor die dagen al zekerder zijn dat ze kunnen leveren, want de mail die ik kreeg was een stuk vaager hierover.
Het bericht is van afgelopen woensdag, iedere bestelling die vóór woensdag 18 januari is geplaatst zou in principe op 3-3 geleverd moeten worden. Als het bestellingen zijn van de 13e of 14e, dan zou het zeker moeten lukken, alhoewel... er zijn de 14e veel bestellingen geweest ivm cashbackxl.Anoniem: 874839 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:22:
[...]
Ze zetten wel bij de site dat de Switch "Online" verkrijgbaar is vanaf 2-3-2017(dus de verzenddatum) dus ik neem aan dat ze niet van plan zijn er veel te verkopen in de winkels op de dag van release. Ze hebben tenminste wel de pre-orders op stop gezet sinds een paar dagen geleden, maar Bol.com deed dat al veel sneller en die zijn wel heel netjes met de releasedatum garantie.
Had jij de Switch op MM gepre-ordered en zo ja wanneer? Als het op de 13de of 14de was zou het kunnen dat ze voor die dagen al zekerder zijn dat ze kunnen leveren, want de mail die ik kreeg was een stuk vaager hierover.
Ik heb bij 3 verschillende (web)winkels een preorder geplaatst, ik ben benieuwd welke er binnen komen op de dag van de release
Game Mania heeft in ieder geval aangegeven dat ik geen day-1 release geleverd krijg, dus die maar cancellen. Bol.com en cooblue blijven over
Bol.com is nu niet meer leverbaar; zou ik net mazzel gehad hebben? Zowel coolblue als bol.com beweren dat ze 'm gaan leveren.
Ach, als ik ze beide binnen krijg, zet ik de 2e wel op V&A voor kostprijs
Game Mania heeft in ieder geval aangegeven dat ik geen day-1 release geleverd krijg, dus die maar cancellen. Bol.com en cooblue blijven over
[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 20-01-2017 19:39 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Als je bij bol.com kon reserveren dan krijg je hem binnen.Gamebuster schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:36:
Ik heb bij 3 verschillende (web)winkels een preorder geplaatst, ik ben benieuwd welke er binnen komen op de dag van de release![]()
Game Mania heeft in ieder geval aangegeven dat ik geen day-1 release geleverd krijg, dus die maar cancellen. Bol.com en cooblue blijven overBol.com is nu niet meer leverbaar; zou ik net mazzel gehad hebben? Zowel coolblue als bol.com beweren dat ze 'm gaan leveren.
JoepieRyatzu schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:24:
[...]
Als je bij bol.com kon reserveren dan krijg je hem binnen.

[ Voor 22% gewijzigd door Gamebuster op 20-01-2017 20:30 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ja, blijf het vreemd vinden dat hij bij Coolblue een stuk duurder is.Gamebuster schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:29:
[...]
JoepieNja coolblue accepteert nog steeds bestellingen, al ben je wel bijna 50 euro duurder uit dan bij bijv. mediamarkt
Ze mogen zelf hun prijzen bepalen en Coolblue denkt gewoon wanneer ze bij de andere winkels zijn uitverkocht, dan komen ze alsnog bij ons. Uitverkocht raken doet de Switch sowieso wel.CRoNiXX schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:20:
[...]
Ja, blijf het vreemd vinden dat hij bij Coolblue een stuk duurder is.
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 20-01-2017 21:27 ]
Ja ik snap wel dat ze uiteindelijk gewoon meer willen verdienen, maar blijf het een beetje vreemd vinden, als het zelfde product bij al je directe cocurrenten een paar tientjes goedkoper is.NotSoSteady schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 21:26:
[...]
Ze mogen zelf hun prijzen bepalen en Coolblue denkt gewoon wanneer ze bij de andere winkels zijn uitverkocht, dan komen ze alsnog bij ons. Uitverkocht raken doet de Switch sowieso wel.
Bol.com zegt nu ineens op twitter dat ze niet weten of ze alle consoles kunnen leveren?!
https://twitter.com/bol_com_games/status/822481188820582401
Dat is vreemd, op beide bundels op Bol.com staat nog steeds dat pre-orders verzekerd zijn van een verzending op launch day.pumpkin_ schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:03:
Bol.com zegt nu ineens op twitter dat ze niet weten of ze alle consoles kunnen leveren?!
Inderdaad, hopelijk is de klantenservice gewoon niet helemaal op de hoogte. Toch vervelend, tegenstrijdige berichten.Anoniem: 874839 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:09:
[...]
Dat is vreemd, op beide bundels op Bol.com staat nog steeds dat pre-orders verzekerd zijn van een verzending op launch day.
Toch maar een pre-order gedaan bij Cool Blue. Verwacht dat mensen daar minder snel zullen pre-orderen vanwege 3 tientjes. Meer kans voor mij om hem op release day te hebben
Anoniem: 170423
https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/
Let op: helaas is de Nintendo Switch op dit moment helemaal uitverkocht. Heb je dit product gepre-orderd, dan krijg je deze op dag van release (03-03-17) thuisgestuurd. Was je net te laat? Niet getreurd, na release wordt de voorraad weer aangevuld (een precieze datum hiervoor is echter nog niet bekend). Dan kan je de Nintendo Switch alsnog bestellen.
Let op: helaas is de Nintendo Switch op dit moment helemaal uitverkocht. Heb je dit product gepre-orderd, dan krijg je deze op dag van release (03-03-17) thuisgestuurd. Was je net te laat? Niet getreurd, na release wordt de voorraad weer aangevuld (een precieze datum hiervoor is echter nog niet bekend). Dan kan je de Nintendo Switch alsnog bestellen.
Geen een winkel kan dit garanderen, daarom geeft MM ook geen bevestiging dat alle orders op 3-3 geleverd worden. Ze zijn nog niet binnen, dus er valt weinig over te zeggen.pumpkin_ schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 22:03:
Vandaar dat ik de bestelling gewoon bij 1 winkel heb geplaatst.. De bevestiging krijg je pas een paar dagen voor de verzending.
Vandaar dat ik hem bij twee winkels heb gedaan
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
De blauw/rode versie is nog wel te bestellen.Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 06:16:
https://www.bol.com/nl/p/...e-grijs/9200000067742249/
Had niet verwacht dat de switch zo populair werd, gelukkig heb ik hem wel gepre-ordered. Weet iemand hoe het nu zit met tloz breath of the wild?
Hoe bedoel je dat? Hoe het zit qua pre-orders voor tLoZ BotW?Niekserr schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:10:
Had niet verwacht dat de switch zo populair werd, gelukkig heb ik hem wel gepre-ordered. Weet iemand hoe het nu zit met tloz breath of the wild?
Als je hem echt wilt hebben zou ik hem er gewoon erbij pre-orderen, je weet maar nooit hoe hard die game gaat, vooral omdat de meeste mensen Zelda wel bij hun switch nemen want ja... Zelda.Niekserr schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:10:
De andere titels zijn leuk maar denk dat er niet veel voorkeur naar uitgaat eerlijk gezegd.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Ja precies, als je twijfelt over de beschikbaarheid op 3-3-'17 zou ik hem gewoon pre-orderen, dat kan zo'n beetje overal nog.Kadardar schreef op zondag 22 januari 2017 @ 02:03:
[...]
Als je hem echt wilt hebben zou ik hem er gewoon erbij pre-orderen, je weet maar nooit hoe hard die game gaat, vooral omdat de meeste mensen Zelda wel bij hun switch nemen want ja... Zelda.
De andere titels zijn leuk maar denk dat er niet veel voorkeur naar uitgaat eerlijk gezegd.
Bij coolblue is de grijze uitvoering inmiddels ook niet meer te Pre-Orderen.
Ik krijg net onderstaand bericht van Bol.com:
Ik ben dus helemaal happy de peppie!Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je hebt even in onzekerheid moeten zitten over de precieze leverdatum van je bestelling. Gelukkig hebben we nu goed nieuws voor je! Wij verwachten jouw artikel op de dag van release, vrijdag 3 maart 2017, gewoon bij je te kunnen bezorgen.
Net een mailtje van bol.com dat de switch op de dag van de release zal worden geleverd.
CH40S schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:07:
[...]
Ik ben dus helemaal happy de peppie!
Yes hier ook dezelfde mailTweakarim schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:08:
Net een mailtje van bol.com dat de switch op de dag van de release zal worden geleverd.
Nou moet Nintendo alleen Bol.com (en anderen) niet alsnog laten zitten ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door Niwla op 23-01-2017 16:11 ]
Haha dat zou wel zuur zijn, maar dan hebben we gelukkig nog een backup plan.Niwla schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:10:
Heel netjes van Bol ! Heb dezelfde mail zojuist ontvangen.CH40S schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:07:
[...]
Ik ben dus helemaal happy de peppie!
Zou wel een major fuckup zijn dan idd. Aangezien dit een bericht is van Bol.com, ga ik (net als anderen die het bericht ontvangen hebben) er vanuit dat we hem krijgen met launch. Mensen gaan er dus wel (tot op zekere hoogte) rechten aan ontlenen.Niwla schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:10:
Zeer netjes, dat zeker. Al heeft het wel een keerzijde natuurlijk; mensen gaan er rechten uit ontlenen.rudyman85 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:14:
Heel netjes van Bol ! Heb dezelfde mail zojuist ontvangen.
Snap het aan de andere kant van Bol.com ook wel; schijnbaar zijn ze belaagd met de vraag, wanneer het product geleverd gaat worden. Ik ben dan eigenlijk ook wel benieuwd of er mensen zijn die een vergelijkbaar bericht hebben ontvangen van Bol.com, maar dan dat zij dus niet op vrijdag 3 maart geleverd zullen krijgen.
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 23-01-2017 16:26 ]
Hier ook hetzelfde mailtje 'Yay! ... nu nog 1 voor de Limited edition van Zelda
SW-1682-5926-5204
Hier ook de mail gehad, inderdaad even wachten nog op de zelda limited edition (als er uberhaupt mail voor komt).
Dont want to burst anyones bubble maar kijk eens goed naar de mail.
Wij VERWACHTEN, er is nog helemaal niets zeker mensen.
Het zou shit zijn als het gebeurd maar ze kunnen nog steeds zeggen dat het geen bevestiging was.
Wij VERWACHTEN, er is nog helemaal niets zeker mensen.
Het zou shit zijn als het gebeurd maar ze kunnen nog steeds zeggen dat het geen bevestiging was.
Ik kreeg dezelfde mail voor een pre-order die ik gemaakt had net voordat ze uitverkocht waren, dus volgens mij houdt Bol.com wel goed bij hoeveel ze er kunnen verkopen. Hopelijk hebben ze geleerd van het gezeik met de Gamecube controller adapter. Nou hoop ik dat MediaMarkt gewoon kan leveren.
Vergeet niet ze hebben een verwacht aantal Switches die ze DENKEN die ze binnenkrijgen maar zij hebben nu echt geen Switch achter in hun magazijn staan hoor,Anoniem: 874839 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:19:
Ik kreeg dezelfde mail voor een pre-order die ik gemaakt had net voordat ze uitverkocht waren, dus volgens mij houdt Bol.com wel goed bij hoeveel ze er kunnen verkopen. Hopelijk hebben ze geleerd van het gezeik met de Gamecube controller adapter. Nou hoop ik dat MediaMarkt gewoon kan leveren.
Als de leverancier beweerd ze er 1000 gaan leveren maar achteraf blijkt het dat er maar 500 binnen komen betekend dat er nu al 500 mensen blij zijn gemaakt die niets gaan krijgen.
Bol.com gaat dan echt niet die verzending weigeren onder het mom van je hebt me er 1000 beloofd.
Maar zoals ik al zei, er staat we verwachten, dit kan je natuurlijk op 2 manieren zien.
1. Ze houden je aan het lijntje want ja zo console release is ook even flinke rentenieren :
2. Omdat ze verwachten dat jij nu denkt iets geleverd krijgt

De e-mails en tweets zijn anders verwoord, maar op de site zelf staat nog steeds dat iedereen die gepre-ordered heeft verzekerd is hem binnen te krijgen op 3 maart:Kadardar schreef op maandag 23 januari 2017 @ 18:55:
[...]
Vergeet niet ze hebben een verwacht aantal Switches die ze DENKEN die ze binnenkrijgen maar zij hebben nu echt geen Switch achter in hun magazijn staan hoor,
Als de leverancier beweerd ze er 1000 gaan leveren maar achteraf blijkt het dat er maar 500 binnen komen betekend dat er nu al 500 mensen blij zijn gemaakt die niets gaan krijgen.
Bol.com gaat dan echt niet die verzending weigeren onder het mom van je hebt me er 1000 beloofd.
Maar zoals ik al zei, er staat we verwachten, dit kan je natuurlijk op 2 manieren zien.
1. Ze houden je aan het lijntje want ja zo console release is ook even flinke rentenieren :![]()
2. Omdat ze verwachten dat jij nu denkt iets geleverd krijgtMaar worst case scenario krijg je gewoon te horen... er stond verwacht er staat niet dat je het krijgt.
https://www.bol.com/nl/p/...83930/?s2a=#product_title
Maar ja, we zullen zien hoe het gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 874839 op 23-01-2017 19:12 ]
Het spreekt elkaar dan een beetje tegen, de e-mail die gelinked was laat mij toch begrijpen dat bol.com zelf ook niet 100% weet hoeveel ze binnen krijgen en de website is het in eens gegarandeerd.Anoniem: 874839 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 19:09:
[...]
De e-mails en tweets zijn anders verwoord, maar op de site zelf staat nog steeds dat iedereen die gepre-ordered heeft verzekerd is hem binnen te krijgen op 3 maart:
https://www.bol.com/nl/p/...83930/?s2a=#product_title
Maar ja, we zullen zien hoe het gaat.
Kijken hoe het gaat is ook de beste optie eerlijk gezegd.
Volgens mij als de aantallen kloppen die bol.com krijgt dan heb je een mail gekregen dat je er 1 krijgt als je je order binnen die aantallen geplaatst hebt. Dat je hem dan nog niet krijgt komt dan uiteindelijk mede door Nintendo als die ze dan niet kan leveren.
wehkamp heeft zojuist de preorders geopend voor €329.
zelda hebben ze ook, maar die hebben ze staan voor €74.99.
dat is een stuk duurder dan andere winkels.
ik kan de switch niet vinden op de site van wehkamp..heb je een link?thedicemaster schreef op maandag 23 januari 2017 @ 21:05:
wehkamp heeft zojuist de preorders geopend voor €329.
gevonden!
https://www.wehkamp.nl/Wi...dfw_tracker=6986-86900270
de grijze is bij coolblue ook "uitverkocht"
[ Voor 35% gewijzigd door Michel242186 op 23-01-2017 23:09 ]
Ja Nintendo is weer lekker bezig ,marktplaats mannetjes staan weer vooraan met het pre-orderen.
Er moet toch iets op te verzinnen zijn zou je zeggen.
Dat is marktplaats mensen lokken.MaXeRs schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 05:35:
Ja Nintendo is weer lekker bezig ,marktplaats mannetjes staan weer vooraan met het pre-orderen.
Populair is hoe je het bekijkt he, dacht iets gelezen te hebben van 4million consoles op release dag voor de hele wereld, tja Londen alleen al heeft +-10 million inwoners.Niekserr schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:10:
4 Million voor een launch day is 2x niets en dus niet moeilijk dat het enorm populair lijkt.
Dit is niet om te haten tov Nintendo maar het is gewoon common sense dat 4m units voor de hele wereld niets is voor een launch day van een console.
Vergis je niet in de aantallen.
Volgens mij was het 2 million switches op launch (correct me if I'm wrong) , de ps4 en Xbox one hadden iets meer dan 1 million op launch day, als de switch die 2 (of 4) zou halen dan hebben ze de beste launch ooit van alle consoles.
Volgens mij was het 2 million switches op launch (correct me if I'm wrong) , de ps4 en Xbox one hadden iets meer dan 1 million op launch day, als de switch die 2 (of 4) zou halen dan hebben ze de beste launch ooit van alle consoles.
Hey, bol.com heeft de prijs voor de Rood/Blauwe console laten zakken naar 329,- en is nog beschikbaar. Deze was daar toch eerst 349? Misschien tot een reservering plaatsen daar als backup :-)
Hoezo zijn de mensen die op tijd hebben weten te pre-orderen nu weer direct 'Marktplaats mannetjes'?MaXeRs schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 05:35:
Ik denk dat het merendeel echt wel zelf de Switch willen hebben, dus laat die kam maar achterwege.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2017 08:47 ]
stond steeds op 329 en is nog niet uitverkocht geweestNiwla schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:41:
Hey, bol.com heeft de prijs voor de Rood/Blauwe console laten zakken naar 329,- en is nog beschikbaar. Deze was daar toch eerst 349? Misschien tot een reservering plaatsen daar als backup :-)
Dan heb ik het verkeerd gezien.Michel242186 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:51:
[...]
stond steeds op 329 en is nog niet uitverkocht geweest

Bij Wehkamp.nl zijn alle nieuwe amiibo's te pre-orderen
Nou, vooruit. Toch nog een bestelling bij Bol geplaatst voor een Rood/Blauwe console omdat deze toch eenvoudig te annuleren zijn ;-) Zo moet het toch lukken. 1: Nedgame 2: Bol 3: Mediamarkt
Ik heb een beetje het gevoel dat we het allemaal een beetje groter hebben gemaakt dan dat het in werkelijkheid is. Denk dat de meeste mensen wel safe zitten hier, ben je ook een rood/blauwe creatieveling zoals ik, dan zit je helemaal gebakkenNiwla schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:17:
Nou, vooruit. Toch nog een bestelling bij Bol geplaatst voor een Rood/Blauwe console omdat deze toch eenvoudig te annuleren zijn ;-) Zo moet het toch lukken. 1: Nedgame 2: Bol 3: Mediamarkt
Haha inderdaad, al heb ik op dit moment de grijze besteld, mochten ze de rood/blauwe versie aanbieden als alternatief zou ik daar geen nee op zeggen.Echtwuur schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:39:
[...]
Ik heb een beetje het gevoel dat we het allemaal een beetje groter hebben gemaakt dan dat het in werkelijkheid is. Denk dat de meeste mensen wel safe zitten hier, ben je een ook een rood/blauwe creatieveling zoals ik, dan zit je helemaal gebakken.
SW-1682-5926-5204
het is die verrekte H.Y.P.E he ;-)Echtwuur schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:39:
[...]
Ik heb een beetje het gevoel dat we het allemaal een beetje groter hebben gemaakt dan dat het in werkelijkheid is. Denk dat de meeste mensen wel safe zitten hier, ben je een ook een rood/blauwe creatieveling zoals ik, dan zit je helemaal gebakken.
Zonet bij Amazon.fr de Nintendo Switch grijs in combinatie met Zelda Breath of the Wild besteld voor €369,39 inclusief verzendkosten! Top.
En uit die hype volgt straks gegarandeerd de reacties van mensen die de Switch binnen hebben en (ondanks dat de specs al bekend zijn) teleurgesteld zijn omdat ze voor 329,- een mega-super-out-of-this-world apparaat met een batterijduur van 300jaar, ultra-hd scherm, en prestatie die een p4-pro overstijgen hadden verwacht.
Vind ik een beetje een grijze gedachtegang, ik heb meestal het gevoel dat een Nintendo hype veel meer gebaseerd is op voorliefde voor het bedrijf, nostalgie en de euforie van het voor het eerst opstarten van je nieuwe console.EddoH schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:10:
[...]
En uit die hype volgt straks gegarandeerd de reacties van mensen die de Switch binnen hebben en (ondanks dat de specs al bekend zijn) teleurgesteld zijn omdat ze voor 329,- een mega-super-out-of-this-world apparaat met een batterijduur van 300jaar, ultra-hd scherm, en prestatie die een p4-pro overstijgen hadden verwacht.
Opzich voor zo late pre-order een goede prijsFoodie88 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:09:
Zonet bij Amazon.fr de Nintendo Switch grijs in combinatie met Zelda Breath of the Wild besteld voor €369,39 inclusief verzendkosten! Top.
Weet alleen niet hoe het met het garantie beleid van Nintendo zit, als je hem in Frankrijk hebt gekocht moet die dan ook via de franse reparatie depots gaan of mag het ook gewoon in Nederland?
Mocht het nodig zijn om hem terug te sturen naar Nintendo dan neem ik die kosten graag voor lief. Verder heeft Amazon een vrij soepel retourbeleid; ik heb er goede ervaringen mee.Kadardar schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:31:
[...]
Opzich voor zo late pre-order een goede prijs![]()
Weet alleen niet hoe het met het garantie beleid van Nintendo zit, als je hem in Frankrijk hebt gekocht moet die dan ook via de franse reparatie depots gaan of mag het ook gewoon in Nederland?
Ja ik weet het retourbeleid van Amazon (wel via .de)goed te herrineren, had eerder een nieuw toetsenbord van ze gekregen dat dat de mijne bij hun was (volgens mij betaalde zij ook nog de verzendkosten tevens).Foodie88 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:33:
[...]
Mocht het nodig zijn om hem terug te sturen naar Nintendo dan neem ik die kosten graag voor lief. Verder heeft Amazon een vrij soepel retourbeleid; ik heb er goede ervaringen mee.
Dus daar zou ik me geen zorgen om maken inderdaad.
Na de garantie van amazon zou het wel via nintendo moeten, maarja dan zijn we 3 jaar verder volgens mij (als frankrijk zelfde garantie als ons heeft).
Maar dat is ook maar natuurlijk wat er dan defect is, tegen die tijd zullen er vast bundels te koop zijn voor een betere prijs ook wellicht
[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 24-01-2017 10:41 ]
Ook hier een pre-order gedaan voor de rood/blauwe met Zelda!! Heb de Gamecube en WiiU overgeslagen toentertijd.
Zo'n zin in de cartoony games zoals Zelda en de classic Bomberman...... Zelda ziet er geweldig uit en die gameplay
Zo'n classic gamepad haal ik nog wel in de winkel als de kleine controllers niet bevallen bij langere tijd games achter elkaar......
Zo'n zin in de cartoony games zoals Zelda en de classic Bomberman...... Zelda ziet er geweldig uit en die gameplay
Zo'n classic gamepad haal ik nog wel in de winkel als de kleine controllers niet bevallen bij langere tijd games achter elkaar......
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik zou willen dat dat zo was. Neus maar eens rond bij het gemiddelde Switch topic of commentaar op de FP. Het gaat uiteindelijk altijd weer over de performance van het ding. Verwachtingen zijn in bijna elke 'hype' van afgelopen jaren onrealistisch geweest v.w.b de gaming industrie.Echtwuur schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:24:
[...]
Vind ik een beetje een grijze gedachtegang, ik heb meestal het gevoel dat een Nintendo hype veel meer gebaseerd is op voorliefde voor het bedrijf, nostalgie en de euforie van het voor het eerst opstarten van je nieuwe console.
Daarnaast lijkt het tegenwoordig zo dat mensen geen idee meer hebben over wat dingen echt kosten. Men wil voor een dubbeltje op de eerste plaats zitten en als het bedrijf/product niet aan hun wensen of verwachten voldoet mag het branden in de hel en willen ze compensatie zien.
Ja... dat mensen kappen met dergelijke zaken, net zoals concertkaartjes, op die manier te kopen.MaXeRs schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 05:35:
Geen vraag via derde partij verkopers -> geen aanbod (op termijn)
Ik heb zelf, bij Bol.com, 2 pre-orders. 1 voor 309 en 1 van 329.
Die 2e is overigens meer... mocht de 1e een defect hebben.
En nu net de 3e bij Wehkamp voor het geval dat Bol.com niet kan leveren...
Zonder hardware issues gaan die 2e/3e ofwel op vraag en aanbod voor 1000 euro de normale prijs of retour.
Heb geen zin om te moeten wachten in elk geval...
[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 24-01-2017 11:35 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Wut? Is dat niet zo?!EddoH schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:10:
[...]

* Señor Sjon cancelt pre-order.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat maakt het eigenlijk uit wat andere mensen er van vinden, voor ons is het precies zoals verwacht weer een Nintendo console die een "beetje" vaag in elkaar steekt. Hierbij hebben we ook weer het geluk om games te spelen uit de meest iconische series ooit. En als je de console bekijkt voor wat het feitelijk is, dan heb je de meest gruwelijke tablet/console/handheld ooit voor wat eigenlijk een best schappelijke prijs is.EddoH schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:10:
[...]
Ik zou willen dat dat zo was. Neus maar eens rond bij het gemiddelde Switch topic of commentaar op de FP. Het gaat uiteindelijk altijd weer over de performance van het ding. Verwachtingen zijn in bijna elke 'hype' van afgelopen jaren onrealistisch geweest v.w.b de gaming industrie.
Daarnaast lijkt het tegenwoordig zo dat mensen geen idee meer hebben over wat dingen echt kosten. Men wil voor een dubbeltje op de eerste plaats zitten en als het bedrijf/product niet aan hun wensen of verwachten voldoet mag het branden in de hel en willen ze compensatie zien.
Mij maakt het niet uit hoor, ik was alleen de komende reacties op de 'hype' aan het voorspellenEchtwuur schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:16:
[...]
Wat maakt het eigenlijk uit wat andere mensen er van vinden, voor ons is het precies zoals verwacht weer een Nintendo console die een "beetje" vaag in elkaar steekt. Hierbij hebben we ook weer het geluk om games te spelen uit de meest iconische series ooit. En als je de console bekijkt voor wat het feitelijk is, dan heb je de meest gruwelijke tablet/console/handheld ooit voor wat eigenlijk een best schappelijke prijs is.
Hoe lang duurt het dan voor je die binnen hebt ? (ongeveer)Foodie88 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:09:
Amazon geeft aan rond 8 maart. Dus niet op de release maar dat is voor mij niet zo belangrijk.Ragnar9999 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:31:
[...]
Hoe lang duurt het dan voor je die binnen hebt ? (ongeveer)
Altijd leuk om de reacties te lezen als de verwachtingen hoog waren en het opeens zwaar tegenvalt. Gelukkig is Nintendo niet van de high end graphics.EddoH schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:19:
[...]
Mij maakt het niet uit hoor, ik was alleen de komende reacties op de 'hype' aan het voorspellen
Ook leuk om reacties te lezen als de verwachtingen uitkomen en mensen die hem niet gepre ordered hebben hebben balen dat ze nog moeten wachten tot de nieuwe batch uitgeleverd word. O wacht o nee die lees ik niet omdat ik te druk aan het spelen ben met Zelda
Zelfde mail van bol.com, maar dit maal voor The Legend Of Zelda: Breath of the Wild. (Was 31-03-2017)
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je hebt even in onzekerheid moeten zitten over de precieze leverdatum van je bestelling. Gelukkig hebben we nu goed nieuws voor je! Wij verwachten jouw artikel op de dag van release, vrijdag 3 maart 2017, gewoon bij je te kunnen bezorgen.
Die heb ik net ook gehad. Eerder vandaag rood/blauwe console, Zelda, een screenprotector en beschermhoes besteld. Alleen Zelda is tot nu toe bevestigdLazzaar schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:25:
Zelfde mail van bol.com, maar dit maal voor The Legend Of Zelda: Breath of the Wild. (Was 31-03-2017)
[...]
Stond er dan eerst bij jullie allemaal 31-03 en welke versie van Zelda hebben we het dan over, de 'standaard' of de Limited Edition?
SW-1682-5926-5204
Nog niets gehad helaas, had limited edition besteld.Lazzaar schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:25:
[...]
Die heb ik ook besteld maar geen mail gehad, daarom vroeg ik me af welke hun besteld hadden.Ryatzu schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:53:
[...]
Nog niets gehad helaas, had limited edition besteld.
Duimen maar!

SW-1682-5926-5204
Ik heb ook die mail. Betreft normale versie.
Volgens mij is het niet bijzonder nuttig om dit topic te gaan vullen met wie wel/niet een mail van bol.com gehad heeft.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vandaag Zelda bij bol in de bestelling gedaan en kreeg de volgende mail.
Je hebt even in onzekerheid moeten zitten over de precieze leverdatum van je bestelling (maar 3 uurtjes lopen pezen in de kamer!). Gelukkig hebben we nu goed nieuws voor je! Wij verwachten jouw artikel op de dag van release, vrijdag 3 maart 2017, gewoon bij je te kunnen bezorgen.
Je hebt even in onzekerheid moeten zitten over de precieze leverdatum van je bestelling (maar 3 uurtjes lopen pezen in de kamer!). Gelukkig hebben we nu goed nieuws voor je! Wij verwachten jouw artikel op de dag van release, vrijdag 3 maart 2017, gewoon bij je te kunnen bezorgen.
Volgens mij kunnen we het topic inmiddels beter hernoemen naar 'Het grote Heb jij al een Bol.com e-mail over je Nintendo Switch gehad-topic'Señor Sjon schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:57:
Volgens mij is het niet bijzonder nuttig om dit topic te gaan vullen met wie wel/niet een mail van bol.com gehad heeft.
Ik zie dat ze de Nintendo bij Foregames in Tilburg verwachten maar helaas doen ze niet aan Pre-Orders.
https://www.foregames.nl/.../nintendo-switch#system-9
Missschien kan je wel de games Pre-Orderen
https://www.foregames.nl/nl/product/preorder/49
https://www.foregames.nl/.../nintendo-switch#system-9
Missschien kan je wel de games Pre-Orderen
https://www.foregames.nl/nl/product/preorder/49
[ Voor 22% gewijzigd door Blubkens op 24-01-2017 17:27 ]
Hi Guys, ik check mijn POST.NL app en zie dat er 2 leveringen zijn waarbij geen datum is aangegeven.
Een kan van een bank zijn die nog op levering wacht, hoewel ik twijfel of ze dit met post.nl gaan versturen.
Deze zou door ZES GOES B.V. verzonden moeten worden.
De ander heeft een 3SBOLDxxxx nummer, volgens mij is dit van bol.com
Ik heb alleen een order voor een switch uitstaan.
Heeft iemand anders dit in zijn post.nl app die bij bol.com heeft besteld?
Een kan van een bank zijn die nog op levering wacht, hoewel ik twijfel of ze dit met post.nl gaan versturen.
Vraagje: nedgame was 1 van de winkels waar pre-orders alleen mogelijk zijn als ze denken deze op 3-3 te kunnen leveren?
Ja dat klopt.Ragnar9999 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:45:
Vraagje: nedgame was 1 van de winkels waar pre-orders alleen mogelijk zijn als ze denken deze op 3-3 te kunnen leveren?
De releasedatum staat op 31-03-2017 bij Nedgame voor de console. Denk niet dat je hem dan op 03-03-2017 al ontvangt.
https://www.nedgame.nl/ni...--levering-2-/5841987665/
https://www.nedgame.nl/ni...--levering-2-/5841987665/
Klopt die komt van bol.com.yleeuw schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:41:
Hi Guys, ik check mijn POST.NL app en zie dat er 2 leveringen zijn waarbij geen datum is aangegeven.
[ Voor 59% gewijzigd door Redney op 24-01-2017 22:59 ]
Lijkt me stug dat dit voor je switch is. Ik heb het in ieder geval nietyleeuw schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:41:
Anoniem: 170423
Ik heb dat ook niet.Ryatzu schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:04:
Lijkt me stug dat dit voor je switch is. Ik heb het in ieder geval niet
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Problemen met hardware en andere technische vraagen: [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen